service 20.000 χλμ. F800GS
Σήμερα έγινε και το service των 20.000 χλμ. (και κάτι παραπάνω).
Φίλτρο αέρα, λάδια, φίλτρο λαδιού,δαχτυλίδι, 2 φλάντζες καπακιού, υγρά φρένων,Τακάκια εμπρός (2x72 + ΦΠΑ), Τακάκια πίσω (33,67 + ΦΠΑ), εργασία (3x30 + ΦΠΑ). Σύνολο= 430 Εβραιόπουλα ξενιτεύτηκαν μακρυά μου!!!!!!!!! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
ποσοοοοοοοο?.τρελαααααα.:yz:yz:yz
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Όμως εντάξει... στην ηλικία μου χρειάζεται και λίγο... γερμανικό κύρος!!! Χα, χα, χα:sm7: Αλλιώς θα έπαιρνα................................. (έβαλα πολλές τελίτσες, για να χωράνε όλα!!!):rolleyes: Υ.Γ. Οι ευχές βέβαια, ευπρόσδεκτες και ανταποδιδόμενες πολλαπλασίως!!!! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Άντε, καλά κλμ τώρα Γιάννη...
Πράγματι τα τακάκια σε ανέβασαν... αλλά μην στεναχωριέσε, θα τους δώσεις να καταλάβουν και αυτά :):). |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Καλά βρε θηρίο!
Έφαγες κιόλας τα τακάκια; Άντε και στα επόμενα με υγεία!!! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Καλά χιλιόμετρα !!!!!!!!
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
:hmmm::hmmm::hmmm: με το 800, πηγαινοέρχεσαι Ιαπωνία ;;;;;:D |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Ειναι δυνατον τοσο πολλα χρηματα;
Στο δικο μου (R1200GS, για οσους δεν ξερουν), πανω απο 200ευρω δεν εχω δωσει. Και οταν πρεπει ν αλλαξω τακακια τους παω δικα μου ή τ' αλλαζω μονος μου, που πανω απο 45 με ΦΠΑ, δεν εχω δωσει ποτε και ειναι και πανευκολη η αλλαγη τους. Αγαπητε θα πρεπει να το ψαξεις λιγο καλυτερα απο δω και περα. 430ευρω πιστευω οτι ειναι παρα πολλα. |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Την απάντηση την έδωσε ήδη ο Νικόλας!!!! Είμαι στην Κίνα και για service την πήγε ο Γυιός μου!!!!! Αν προσέξεις καλύτερα, βγάζοντας τα ποσά και το ΦΠΑ για τα τακάκια, στα ίδια νούμερα αναφερόμαστε. Τώρα, για το αν μπορώ να τα αλλάξω μόνος μου... θα ρωτήσω κανένα τεχνικό πως γίνεται!!!!!:Χαμόγελο: Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά και εύχομαι σύντομα να την απολαύσω πάλι!!!:):):) |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Πολλα τα λεφτα φιλε.Εγω εχω το 650 και δεν επιασα ακομα ουτε τα 10000 κμ αλλα με αγχωσες ηδη!:yz
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Μου φαινεται πρεπει να τα κοψω τα αποτομα φρεναρισματα γιατι μας ηρθε ακριβα ο λογαριασμος!:sm7:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Γιατί ρε παιδιά έτσι;;.... που είναι φθηνότερα δηλαδή?!?!!?!?!??!:confused:
Άλλωστε, είπαμε πως τα τακάκια ανέβασαν τον λογαριασμό και για να είμαστε ειληκρινείς, τα πίσω είναι η τρίτη φορά που τα αλλάζω!!!! Τα μπροστά πρώτη, όλα φυσιολογικά δηλαδή και μάλιστα με τον τρόπο που οδηγάω (πάντα καθυστερημένος για την δουλειά...):sm7: |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Τοτε εμεις οι Βαραντεριδηδες που πληρωνουμε 2Χ50+ΦΠΑ=119ε για 250-270κιλα τα οποια κι αλλαζουμε καθε 30,000κμ κι αν, και τολμαμε να γκρινιάζουμε θα πρέπει να ειμαστε το λιγοτερο......γραφικοί!!!!! Δεν το λεω για να μας/σας θιξω αλλα ρε παιδια 171ε για τακακια μοτοσυκλετας ειναι παρα πολλα!! Τοσο εχουν του Golf TSI αλλα ειναι 10 φορες μεγαλυτερα!!! http://www.brakes4u.co.uk/ Μηπως, λεω μηπως θα πρεπει να αποτανθείτε καπου σαν αυτο εδω που εχει τακακια της EBC σε δυο τυπους οργανικα και μεταλικα απο 17-23ε το ζευγάρι μαζι με το ΦΠΑ + 12ε εξοδα αποστολης? Λέω μηπως? Και μην ακουσω κανεναν να λεει οτι τα ''μαμα'' ειναι παντα καλυτερα γιατι δεν ισχυει!! Μονον για ψυχολογικους λογους ισχυει!! Και μακροιτερη διαρκεια ζωής και προστασια της δισκοπλακας!!! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Κοίτα εγώ μίλησα για το κόστος του service. Τώρα όσον αφορά τα τακάκια, είπαμε είναι αφ' ενός θέμα οδήγησης, αφ' εταίρου μπορείς, όπως έγραψε και ο φίλος, να τους δώσεις όποια άλλα θέλεις, με όποια τιμή θέλεις να τα τοποθετήσουν ή να το κάνεις και μόνος σου. Τα τακάκια είναι όπως τα λάστιχα, βάζεις όποια θέλεις, όπου θέλεις!!!
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Πάντως το θέμα συντήρησης είναι κάτι που το πληρώνεις σε όλες τις μηχανές.Συνάδελφος με Suzuki Bandit 650 πλήρωσε σε γνωστό και εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki 92 ευρώ για αλλαγή λάδιων, 42 τα λάδια + 50 εργασία και επειδή ούτε εγώ το πίστευα όταν μου το είπε μου έδειξε την απόδειξη. Επίσης σε KTM 990 adventure αλλαγή μπαταρίας 207 ευρώ ήμουν παρών στο συνεργείο την ώρα της πληρωμής. Με λίγα λόγια στο συνεργείο ανεξάρτητα τον κατασκευαστή οι ταρίφες ακόμα και για μικροεργασίες πονάνε! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Γιάννη εγω δεν εχω BMW αλλα μιλάω μεσα στο φορουμ για διαφορα μηχανολογικα που ειναι κοινα σε όλες τις μοτοσυκλετες!! Ετσι και σε αυτο το νημα θα σου παραθεσω την άποψη μου, οχι για να σε πεισω οτι ηταν πολλα τα χρηματα αλα για να σε προβληματισω λιγο και την επομενη φορά να το εξετασεις καλυτερα!! Καταρχην να σου πω οτι παγιος κανονας για εναν μοτοσυκλετιστη ειναι να ακολουθει κατα γράμμα τα προγραμματισμενα σερβις οπως περιγραφονται στο βιβλιαρακι που σου παραδόθηκε με την μοτοσυκλετα σου! Εκει περιγραφεται στα ποσα κμ χρειαζεται το ταδε εξαρτημα αλλαγη ¨η στους ποσους μηνες! Διότι επι παραδειγματι δεν μπορει να συνιστά αλλαγη υγρων φρενων στα 20000κμ και κατω απο δυο χρονια χρηση!! πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο στα 30 χρονια που ειμαι πανω σε μια σέλλα!! Εκτος κι αν μενεις σε περιοχη με υγρασία Μυκονου (μικρο νησί δηλαδη) οπου και συνισταται η συχνοτερη αλλαγη των λογω υγροσκοπικοτητας των! Τωρα αν η BMW ειναι εξαιρεση σε αυτον τον κανονα να μου το πεις και μενα για να τα ψάλλω στο περιοδικο μοτο που την διαφημιζει απο τις φτηνότερες μοτοσυκλετες στα σερβις της!! Παμε παρακάτω, φλαντζες καπακιου, νομιζω οτι κατι ειχε παιχτει με αυτο το μοντέλο με τα λαστιχα των καπακιων και η εταιρεία τα αντικαθιστουσε εντος εγγυησης αλλα κι εκτος αυτης μιας και ηταν ελλατωμα απο το εργοστασιο, ψάχτο!! Φιλτρο αερα/λαδιου, λαδια και δαχτυλιδι ειναι αναλωσιμα και δεν νομιζω να στοιχιζουν ακριβα, πλης ισως των λαδιών που απαντες οι εξουσιοδοτημενοι χρεωνουν το +300% επι της χονδρικης που αγοραζουν!! Αυτα ειχα να σου πω παντα φιλικα |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
καλα τοτε μας επιασε στην αναγκη φίλε!!!!και έγινε ο φίλος αναγκαστικα μεροκάματο γιατι δεν είχαμε αλλη λυση ποιο κοντα... τωρα τα τακακια εγω τα πισω τα αλλαξα πρώτη φορα στα 20.000χιλ και τα μπροστα ακομα έχουν....(26.000χιλ.) |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
:yz να ξέρω τι με περιμένει ...χα χα χα
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Και το Βαραντερο φρεναρει αγαπητέ μου, προσεξε κι εσυ....φρεναρει!!!!! Απλα η αισθηση που σου δινει το GS ειναι καλυτερη απο το Βαραντερο λογω λιγοτερου μπρουμουτισματος ελεω εμπρος εναλλακτικου συστηματος της BMW. Αν πας στα συγκριτικα των μοτοπεριοδικων μεταξυ των δύο μοτοσυκλετων οι αποστασεις φρεναρισματος ειναι ιδιες!! Με κατι εκατοστα υπερ του Βαραντερο!!! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
Θα παω και για το τεταρτο και βάλε αν αλλαξει τα μηχανολογικα του!!!! 10 χρονια με τα ιδια ψιλοβαρεθηκα!! αν οχι θα μεινω με αυτο εδω!! Το να αλλαξω brand name το επιχειρησα και το εκανα πραγματικοτητα το 1999 φευγοντας απο το Αφρικα Τουιν μου (κι απο αυτα 3 ειχα) και πηγαινοντας στην GS 1150!! Αντεξα 6-7 μηνες ¨η χρονο δεν θυμαμαι, παντως κατω απο 12 μηνες!!! Εχω ποσταρει σχετικά!! Προβληματα μηχανο/ηλεκτρικα πολλα και το μπροστινο δεν συνηθιζόταν με τιποτα!!! Το τελευταίο, που θα πηγαινε θα το συνηθιζα αλλα τα άλλα με τιποτα!! 7 μηνες φίλε μου 15 φορές συνεργείο πηγε για διαφορα!!! Αστα!! αν θες περισσοτερες πληροφορίες για εκεινη την αξεχαστη περίοδο της ζωης μου με ΠΜ, μην το μαμησουμε το νημα!!! Η GS ειναι καλυτερη στα γκαζια φυσικά!! Οσο για τα φρένα ξερεις ο καθενας οδηγός, τεσταδόρος, καθημερινος χρηστης εχει και μια διαφορετικη άποψη περι ''καλλυτερου''!!Ετσι διαβαζοντας χιλια δυο ξενα και ελληνικα περιοδικα του ειδικου τύπου ο καθενας λεει την προσωπικη του άποψη!! Οσο για μενα πειδη ειχα και BMW ιθεωρω τα του Βαραντερο καλυτερα σε αισθηση λογω εναλαλκτικου μπροστινου της GS, πραγμα που συμφωνουν ολοι οι ξενοι κι ελληνες τεστμαν, και για μενα αποδοση!! τι να σου πω ο καθεις με την αποψη του!!!! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
φιλε μου το service των 20000χιλ το εκανα περσυ και σε εναν προχειρο λογαρισμο που εκανα βγαινει ελλειμα για σενα 50ε δηλ:εγω πληρωσα χωρις τακακια πουθενα 165 και συ 430 τα κακια κοστιζουν 72*2+33,7*23%=218.45+165 (αυτα που επρεπε να πληρωσεις σωρις τακακια)=383,45
Εσυ πληρωσες430 η σου πηρε κατι παραπανω για την εργασια στα τα κακια η σε δαγλωσε η αλλαξε και τιποτε αλλο!Εγω παντως το παω σε εναν που βρισκεται στο γερακα!ονοματα δε λεμε! |
Απάντηση: service 20.000 χλμ. F800GS
:ha15:
Γειά σας, ωρέ παληκάρια!!!!!! Λοιπόν, από την προμνημονιακή εποχή, που έγινε το σέρβις, μέχρι τώρα έχουν αλλάξει πολλά... έκλεισε το συγκεκριμένο συνεργείο... η μηχανή έκανε πολλά ακόμα σέρβις κλπ κλπ... Το ωραίο όμως είναι, πως με την "ανασκαφή" του θέματος, αναπόλησα παλιότερες εποχές και φίλους!!!!!!:ye33: Καλά να' μαστε, να το ξανακάνουμε!!!! |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:05. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!