![]() |
ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Την προηγούμενη εβδομάδα οδηγήσαμε το καινούριο scooter της BMW στην Βαρκελώνη και οι πρώτες εντυπώσεις μπορώ να πω ότι είναι πολύ θετικές. Και στις δύο εκδόσεις είναι ένα πολύ στιβαρό scooter, με πολύ καλές αναρτήσεις, πολύ καλά φρένα , πολύ εύκολο στην οδηγησή του και ένα κινητήρα με πολύ δύναμη και πολύ ροπή, από χαμηλά. Και όλα ντυμένα με την γνωστή ποιότητα της BMW. Παρακάτω σας έχω και δύο μικρά βίντεο από την οδήγηση στην Βαρκελώνη για να πάρετε μια γεύση. Σύντομα θα έρθει και στην Ελλάδα και θα μπορείτε να το κάνετε ένα TEST RIDE για να διαπιστώσετε και οι ίδιοι πόσο καλό είναι.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Μια ερώτηση. Για να πάρουμε μια ιδέα.Με ποιό άλλο σκούτερ μοιάζει;;; Σίγουρα θα υπάρχουν διαφορές, αλλά αν έχεις οδηγήσει και άλλα σκούτερ, με ποιό θα μπορούσες να το συγκρίνεις;;;;
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Στην έκδοση SPORT θα μπορούσα να πω ότι μοιάζει με το T-Max της YAMAHA.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
:ye02::ye02::ye02:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Και ο εκπρόσωπος από το Ηράκλειο μου είπε ενθουσιασμένος οτι είναι ένα μαζεμένο RT που τα κάνει όλα με ασφάλεια δύναμη και άνεση.
Άντε να το δούμε από κοντά τον Απρίλη Μάη κοντά το Θέρος. :ye33: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
ποσα κιλα ειναι απο περιεργεια κοντα στα 300+kg
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
:ye30: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Κόστος service; Αν θέλεις την μάνα σου και τον πατέρα σου όπως θέλεις για το T-Max καλύτερα να μείνεις στην GS.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
Yamaha T-max 530: 46,5 HP 52.4 Nm @ 5200 RPM Βαρος 217 κιλα γεματο Προς το παρον το BMW ειναι αρκετα δυνατοτερο (30%) και λιγο βαρυτερο (15%), στο δρομο θα δειξουν οι οποιες διαφορες τους :ye33: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Μάνο σ' ευχαριστούμε για την "πρώτη", έστω κ γρήγορη ενημέρωση ... ;)
Αν θέλεις, γράψε μας κ μερικές παραπάνω λεπτομέρειες ... :o |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
59 ΑΛΟΓΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ !!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Νίκο καλημέρα, βλέπεις ότι το GS Forum έχει παγκόσμιες πρώτες ενημερώσεις για όλα τα καινούρια μοντέλα. Τώρα, αυτό που μου ζήτησες, για κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με το scooter, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφερθώ στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αυτά μπορεί κάποιος να τα διαβάσει παντού. Θα σου πω για την αίσθηση που σου αφήνει οδηγώντας το και σε σύγκριση με το T-MAX και το BURGMAN που οδηγήσαμε στην Βαρκελώνη. Την πρώτη ημέρα το οδηγήσαμε μέσα στην πόλη και αυτό που σου κάνει εντύπωση είναι η ευελίξια του μέσα στην κίνηση, η πολύ ροπή που έχει από χαμηλά, τα πολύ καλά φρένα του και οι αναρτήσεις του, που ενώ είναι αρκετά σφιχτές, όταν πέσουν σε λακούβα δεν χτυπάνε καθόλου. Την επόμενη ημέρα το οδηγήσαμε εκτός πόλης, αρχικά σε ανοιχτό δρόμο και μετά σε κλειστό επαρχιακό. Στο τέλος της ημέρας η αίσθηση που μου είχε μείνει, είναι ότι το scooter, είναι απίστευτα καλοστημένο και απίστευτα γρήγορο. Αν δεν το οδηγήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι. Δεν έχω ξαναοδηγήσει maxi-scooter, αλλά πιστεψέ με πήγαινα όπως πάω με το R1200R που έχω, και μάλιστα πιο εύκολα γιατί δεν χρειαζόταν να αλλάζω και ταχύτητες. Πάει πολύ γρήγορα, δεν σε τρομάζει πουθενά όσο κι αν το πιέζεις, κρατάει απίστευτα και φρενάρει σαν μοτοσυκλέτα. Πλαγιάζει με την σκέψη, χωρίς καθόλου προσπάθεια, και από στροφή σε στροφή έχει τόση ροπή από χαμηλά που καλύπτει τις αποστάσεις αμέσως. Σε κάποια στιγμή είχα ξεχάσει ότι οδηγάω scooter. Μου έδωσε τόση χαρά η οδήγηση του σαν να οδηγάω μια καλοστημένη μοτοσυκλέτα. Τώρα και οι δύο εκδόσεις είναι το ίδιο στιβαρές και καλοστημένες, έχουν άλλωστε και τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Όποτε αν κάποιον τον ενδιαφέρει καθαρά η σπόρ οδήγηση περισσότερο θα προτιμήσει το SPORT, αν θέλει σπόρ οδήγηση αλλά θέλει και να έχει περισσότερη άνεση, χώρους, ηλεκτρική ζελατίνα θα προτιμήσει το GT. Το σίγουρο είναι ότι και τα δύο μοντέλα είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό σε πολλούς τομείς, απλά πρέπει κάποιος να τα οδηγήσει για να το καταλάβει. Οπότε η συμβουλή μου είναι, αν κάποιον τον ενδιαφέρει, να κλείσει ένα TEST RIDE σε κάποιον αντιπρόσωπο μόλις μπορέσει και τότε θα καταλάβει τι ακριβώς λέω. Θα ανεβάσω και άλλα βίντεο μόλις μπορέσω.
BMW C600 SPORT 16 - YouTube |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
:th07::th04::th07::th04::th07::th04: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
Μπράβο Μάνο ... σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση ... http://www.myemoticons.com/images/co...g/good-job.gif . |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
Κρίμα που δεν είχα κάμερα να γράψω την δικία μας διαδρομή.Τυφλά να 'χει το S1000RR.Το στήσιμο των μοτοσυκλετών είναι ίδιο γιατί μοιράζονται το ίδιο σκελετό και γεωμετρία.Το ποιό θα διαλέξεις είναι θέμα φιλοσοφίας και αρεσκείας.Το Sport αρμόζει περισσότερο σε αυτούς που "βράζει" το αίμα τους(θέμα εμφάνισης) Το GT θα βγάλει πολύ κόσμο μέσα απο τα αυτοκίνητα τους για να θυμηθούνε τα "παλιά" με στυλ και ασφάλεια. |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
Έλα Κώστα ... πες μας κ την δική σου εμπειρία απ' την πρώτη δοκιμή ... ;) Είναι καινοτόμο το μηχανάκι κ ενδιαφέρει πολλούς η γνώμη σας, μιάς κ είστε ΚΑΙ οι δύο, άνθρωποι "μέσα στα πράγματα" αλλά ΚΑΙ με άποψη ... :o |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Thanks Νίκο :) για τα καλά σου λόγια,και να βρεθούμε από κοντά κάποια μέρα!
Όντας πολλά χρόνια επαγγελματίας στο χώρο έχω και οδηγική και τεχνική εμπειρία από τις μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού. To BMW έχει μακράν την καλύτερη ποιότητα κύλισης.Οδηγική απόλαυση 200+%!!! Ο κινητήρας έχει χαρακτήρα και σου δείχνει από την πρώτη μιζιά ότι έχει άλογα,βαρύ ήχο και ροπή (και χάρη τις καλής κλιμάκωσης του CVT) γλυκιά χωρίς να σε τρομάζει.Μόνο αν δείς το κοντέρ σου θα καταλάβεις ότι έχεις ξεφύγει σε χιλιόμετρα. Ο ψεκασμός του λειτουργεί υποδειγματικά χωρίς κομπιάσματα και άλλα περίεργα(σε αυτά η BMW είναι μπροστά ούτος ή άλλως) και με απίστευτη οικονομία.Χαρακτηριστικό είναι ότι την δεύτερη μέρα και εμείς σε συνθήκες απόλυτου μαστιγώματος και εξωπραγματικής οδήγησης για scooter στα 200km περίπου φάγαμε μισό ρεζερβουάρ.Κρίμα που δεν έχω βίντεο να σας δείξω που ξύναμε καρίνες και ορθοστάτες(στην άσφαλτο της Βαρκελώνης). Η θέση οδήγησης τυπικά σπορ για το C600 με σκληρή σέλα με γωνίες για να βγάζεις και σώμα στις στροφές!?!?! και τα τιμόνια χαμηλά και μπροστά. με ύψος εγώ 1.89 και μακριά πόδια, δεν χτυπούσα πουθενά σε σχέση με το T-max. Το μεγάλο στοίχημα των Γερμανών για εμένα είναι το GT.Με ίδιο πλαίσιο και κινητήρα με το sport,δίνει χαρακτήρα που θα βολέψει πολλούς 40ρήδες άνετο,στρίβει με ακρίβεια διαβήτη και σιγουριά που δεν θα βρείς σε κανένα γιαπωνέζικο,αλλά όλα αυτά τα κάνεις με άνεση αυτοκινήτου!!! |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
στους δρόμους της Βαρκελώνης βέβαια:cr13: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...57076772_n.jpg
μηλαμε για πολυ πραμα !! https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...26303914_n.jpg εχω την εξης απορια μετα την παρουσιαση σε ντηλερ πολητες κε δημοσιογραφους τη γηνονται τα μηχανακια ? πολουνται κε αν νε σε πιους κε ποσα ? |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
Γερμανικη παραταξη, ουτε χιλιοστο δεν ξεφευγουν!! :D |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
F.B.I :lo20: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
το fbi !!!:sm3::sm3:
κολλητος μου που ηταν στην παρουσιαση κε μου της εστηλε με μειλ μεζη με καπιες αλλες ! τεληκα τα μηχανακια μετα την παρουσιαση πανε για ανακηκλοση ? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...33118828_n.jpg |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
:sm3::sm3::sm3::sm3::sm3::sm3: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Σε ρωτάω γιατί στην δεύτερη φωτογραφία που έχεις κατεβάσει κάπου στο βάθος φαίνομαι και εγώ με το κόκκινο μπουφάν. Άρα ήμασταν μαζί με τον κολητό σου την ίδια ημέρα στην Βαρκελώνη.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Ρουφιάνα κρίση:yz
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
ΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!! λεφτά λεφτά λεφτά....λεφτά δεν υπάρχουν...οεο....:u57:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
το κακό με αυτά ειναι οτι όσοι προτιμάμε τις μοτοσυκλέτες ξεμένουμε απο επιχειρήματα!
τι να πούμε για υποστηρίξουμε με αντικειμενικά κριτήρια ότι είναι προτιμότερη η αγορά και η χρήση μιας μοτοσυκλέτας από τέτοια scouter? Εγω πάντως όσο βλέπω να παρουσιάζονται δίκυκλα σαν αυτά και το integra από το honda τόσο νοσταλγω τα Bol d Or και χαιρομαι να όταν βλέπω διπλα μου στο φανάρι κανα gucci v7.... |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
ειναι κε κολητος μου απο πρην πιαση δουλια στην bmw λες να εβαλα το χερη μου ????-)))) https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...92927540_n.jpg |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Κρίμα που δεν έτυχε να μιλήσουμε στην Βαρκελώνη, για να γνωριστούμε, όχι τίποτα άλλο.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Από Ελλάδα είμασταν γύρω στα 20 άτομα. Συνολικά πρέπει να ήταν περίπου 100+ άτομα, το συγκεκριμένο διήμερο.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
αν απο Ελλαδα ηταν 20 +100 αστα !!! ομως φυλε Μανο γιατι αποφευγεται εντεχνος να πηται τη γυνονται τα μηχανακια μετα την παρουσιαση ! απο φωτο υπολογηζω κοντα στα 100 σκουτερ αστα ! αλλες μηχανες ss 1000 ,gt 1600 , husky κλπ τη γυνονται παναι για ανακηκλοση ? ο κολητος μου στη Κυπρο χαμογελα κε λεη αστα Μηχαλακη εση δεν ξερης ? |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Απόσπασμα:
;):di59: |
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Μιχάλη για να είμαι ειλικρηνής και εγώ το σκέφτηκα αυτό, δηλαδή τι γίνονται όλα αυτά τα μηχανάκια μετά το τέλος της παρουσίασης. Πίστεψε με, δεν ξέρω. Υπολογίζω ότι ίσως κάπου να πουλιούνται σαν μεταχειρισμένα φυσικά.
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Μήπως τα παίρνουν οι αντιπροσωπίες για test drive ;;;:confused:
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Τα TEST RIDE είναι καινούριες μοτοσυκλέτες με 0 χλμ.
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:54. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!