GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Θόρυβος ένα πορεια (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=32236)

scorpiobmw 10-06-2012 23:47

Θόρυβος ένα πορεια
 
Καλησπερα παιδια θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Γενικά εδω και χρόνια όταν είναι καλοκαίρακι και η ζέστη στο Φουλ παρατηρώ όταν ανοίγω το γκάζι με μεγάλη ταχύτητα στην εθνική άκου ένα τσικ τσικ χαρακτηριστικό απο το μοτέρ σαν να χτυπάει καδενα;;;δεν ξέρω αλλα θα ήθελα να πάρω μια ιδέα και γνώμες!τι μπορει να είναι; Δεν το κάνει πάντα βεββαια αλλα σε ζέστη και σε άνοιγμα με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο.

aeriko 11-06-2012 09:57

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Μήπως χτυπάνε "πειράκια"; (απότομο άνοιγμα με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο);

scorpiobmw 11-06-2012 17:27

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 701866)
Μήπως χτυπάνε "πειράκια"; (απότομο άνοιγμα με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο);

τελικα πειρακια ειναι....πηγα μια βολτα σημερα στην μαμα....:)

dottmicalis 12-06-2012 17:08

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Αλήθεια και τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση? κι εγώ νομίζω έχω ακούσει το ίδιο χαρακτηριστικό τσικ τσικ, αν κρίνω απο την περιγραφή σου.

gemara 12-06-2012 17:11

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Φαινόμενο καθαρά ελληνικό και όπου αλλού βρίσκεις μάπα βενζίνη...:(

dottmicalis 12-06-2012 17:17

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Ναι το γνωρίζω..

αλλά τι θα γινει και να το πας στο συνεργείο για να σου διαγνώσουν οτι χτυπάει πειράκια... λύση υπάρχει?

αφού κακα τα ψέμματα όπου και να παμε μάπα είναι η βενζίνη...

giorgio3 13-06-2012 00:37

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
και εμένα το ίδιο κάνει ... υπάρχει πρόβλημα αν δεν τ αλλάξω?

scorpiobmw 13-06-2012 02:07

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από dottmicalis ( 703103)
Ναι το γνωρίζω..

αλλά τι θα γινει και να το πας στο συνεργείο για να σου διαγνώσουν οτι χτυπάει πειράκια... λύση υπάρχει?

αφού κακα τα ψέμματα όπου και να παμε μάπα είναι η βενζίνη...

εμενα τα παιδια απο το service μου ειπαν για την βενζινη παντως σχετικα με τα πειρακια .,και στην συζητηση επανω να μην το ζοριζω σε κοντρα αερα γιατι το μοτο πατιναρει χωρις να το καταλαβαινω και γυαλιζει ο δισκος.:ye02:

aeriko 13-06-2012 08:38

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από scorpiobmw ( 703532)
και στην συζητηση επανω να μην το ζοριζω σε κοντρα αερα γιατι το μοτο πατιναρει χωρις να το καταλαβαινω και γυαλιζει ο δισκος.:ye02:

Ωχ Παναγία μου, τι ήταν αυτό, κεραμίδα κατακούτελη. Αραγε τι ήταν τα παιδιά που σου το είπαν;

aeriko 13-06-2012 08:39

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από giorgio3 ( 703495)
και εμένα το ίδιο κάνει ... υπάρχει πρόβλημα αν δεν τ αλλάξω?

Ν αλλάξεις τι; Το μόνο που μπορείς ν αλλάξεις είναι ο βενζινάς με την ελπίδα να βρείς καλύτερης ποιότητας βενζίνη

gemara 13-06-2012 08:49

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από scorpiobmw ( 703532)
εμενα τα παιδια απο το service μου ειπαν για την βενζινη παντως σχετικα με τα πειρακια .,και στην συζητηση επανω να μην το ζοριζω σε κοντρα αερα γιατι το μοτο πατιναρει χωρις να το καταλαβαινω και γυαλιζει ο δισκος.:ye02:

Πάλι καλά που δε σου είπαν να αποφεύγεις και τις ανηφόρες!:)

ckk 13-06-2012 10:10

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
... κι αέρα στα πανιά μας.

Ούτε πουλί πετούμενο να μην βρεθεί μπροστά μας. (διότι υπάρχει περίπτωση να κουτσουλίσει την φούσκα του άξονα και τότε ποιός μαζεύει τα ρουλεμάν, την καδένα και τα γρανάζια.)

Σε ποιό συνεργείο την πάς?

TASOS GS 13-06-2012 12:31

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από scorpiobmw ( 703532)
εμενα τα παιδια απο το service μου ειπαν να μην το ζοριζω σε κοντρα αερα γιατι το μοτο πατιναρει χωρις να το καταλαβαινω και γυαλιζει ο δισκος.:ye02:

:re25::lo04::lo04: νανε καλα γελασαμε.... ξανα!

akisR 13-06-2012 13:52

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
...παιδιά εάν μπορώ να καταθέσω και τη δική μου άποψη λύση δεν υπάρχει γιατί δεν μπορούμε να βρίσκουμε στο δρόμο μας το καλύτερο βενζινάδικο απλά ...μην υποχρεώνεται τον κινητήρα να δουλεύει πολύ χαμηλές στροφές με ταυτόχρονα μεγάλο φορτίο(ανηφόρες-βίαιες επιταχύνσεις) αλλά δουλέψτε "μια κάτω".
Ο ήχος της προανάφλεξης (πυράκια) δεν κάνει "καλό στην υγεία" και μακριά από προϊόντα τύπου"oktane booster"...

Kimwnas 13-06-2012 14:11

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από scorpiobmw ( 703532)
εμενα τα παιδια απο το service μου ειπαν για την βενζινη παντως σχετικα με τα πειρακια .,και στην συζητηση επανω να μην το ζοριζω σε κοντρα αερα γιατι το μοτο πατιναρει χωρις να το καταλαβαινω και γυαλιζει ο δισκος.:ye02:

αυτό μου το έχουν πει κι εμένα 2 διαφορετικοί μηχανικοί που χαίρουν σεβασμό εδώ (βορείων προαστείων και οι 2)....

Το θέμα είναι κυρίως με τα GSA που έχουν αεροδυναμική περίπτερου (μαζί μe τα ψυγεία των παγωτών) και τους πίνουν το αίμα στις ευθείες λες και είναι RR... ;)

aeriko 13-06-2012 14:19

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas ( 703931)
αυτό μου το έχουν πει κι εμένα 2 διαφορετικοί μηχανικοί που χαίρουν σεβασμό εδώ (βορείων προαστείων και οι 2)....

Το θέμα είναι κυρίως με τα GSA που έχουν αεροδυναμική περίπτερου (μαζί μe τα ψυγεία των παγωτών) και τους πίνουν το αίμα στις ευθείες λες και είναι RR... ;)

Με συγχωρείτε, αλλά είναι δυνατόν να πατινάρει το μαστόδοντο στις ευθείες; Τι συζητάμε τώρα.

scorpiobmw 13-06-2012 17:13

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas ( 703931)
αυτό μου το έχουν πει κι εμένα 2 διαφορετικοί μηχανικοί που χαίρουν σεβασμό εδώ (βορείων προαστείων και οι 2)....

Το θέμα είναι κυρίως με τα GSA που έχουν αεροδυναμική περίπτερου (μαζί μe τα ψυγεία των παγωτών) και τους πίνουν το αίμα στις ευθείες λες και είναι RR... ;)

Αυτο μου είπαν ότι επειδη έχει μεγάλη ζελατινα αν έχω και φορτίο και κόντρα αέρα και εμένα τσιτα τα γκαζια εννοείται και το βρίσκω λογικό να υπάρχει πιθανότητα να πατιναρει.

boxerakias57 13-06-2012 17:47

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
:u19:στους βενζιναδες που σιγα σιγα θα μας βαζουν σαπουναδα.....

giorgio3 13-06-2012 20:27

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 703630)
Ν αλλάξεις τι; Το μόνο που μπορείς ν αλλάξεις είναι ο βενζινάς με την ελπίδα να βρείς καλύτερης ποιότητας βενζίνη

τα πειρακια ν αλλάξω αν είναι όντως η αιτία για το τσικ ....

ckk 13-06-2012 23:48

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από giorgio3 ( 704301)
τα πειρακια ν αλλάξω αν είναι όντως η αιτία για το τσικ ....


Στο συνεργείο στο είπαν κι αυτό? :ye33:

Translatoras 14-06-2012 01:55

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από scorpiobmw ( 704163)
Αυτο μου είπαν ότι επειδη έχει μεγάλη ζελατινα αν έχω και φορτίο και κόντρα αέρα και εμένα τσιτα τα γκαζια εννοείται και το βρίσκω λογικό να υπάρχει πιθανότητα να πατιναρει.

Νιώθω να φουσκώνω από υπερηφάνεια!!!

Ξέρετε γιατί δεν έβαλαν ισχυρότερο συμπλέκτη;;;

Για να μην σπινάρουν οι ζάντες μέσα στα ελαστικά!!!!

Κάτι σαν την NR750 να 'ούμε!!!!

Τρέμε Νάπο

paschalis 14-06-2012 07:52

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από giorgio3 ( 704301)
τα πειρακια ν αλλάξω αν είναι όντως η αιτία για το τσικ ....

Τα πειρακια δεν ειναι εξαρτημα ειναι φαινομενο και δεν αλλαζει μονο εξαφανιζεται...
Αν βρεις βενζινη κανονικη θα απαλλαγεις απο αυτο οπως κι εγω:)

Alfa7 14-06-2012 09:52

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Ήθελα να μάθω σε ποιά συνεργεία λένε τόσο μεγάλες και πολλές λ@λ@λ@κιες....για πατιναρισμα, για γυάλισμα
και άλλα πολλά και ωραία λόγια τυχάρπαστων άσχετων....που τελικά εμπιστευόμαστε την επισκευή και το service της μοτό μας.......

gemara 14-06-2012 09:57

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από paschalis ( 704503)
Τα πειρακια δεν ειναι εξαρτημα ειναι φαινομενο ...

Εγώ πάντως αγόρασα δυο, ένα για κάθε βαλβίδα να έχω...

gsmaniac 14-06-2012 10:20

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 704577)
Εγώ πάντως αγόρασα δυο, ένα για κάθε βαλβίδα να έχω...

:sm3::sm3:

ckk 14-06-2012 11:35

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 704577)
Εγώ πάντως αγόρασα δυο, ένα για κάθε βαλβίδα να έχω...

Ναι αλλά έμαθα ότι την πάτησες, γιατί σου έδωσαν over-sized.

Και τώρα θα σου ακούγονται σαν μπιέλα που βαράει λόγω του οτι έχεις το μηχανάκι κοντά σε θάλασσα.

gemara 14-06-2012 11:46

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 704660)
Ναι αλλά έμαθα ότι την πάτησες, γιατί σου έδωσαν over-sized.

Και τώρα θα σου ακούγονται σαν μπιέλα που βαράει λόγω του οτι έχεις το μηχανάκι κοντά σε θάλασσα.


Μπιέλα; Τι είναι αυτό; Τα παλιά δίχρονα μηχανάκια νομίζω είχαν μια και την άλλαζες άμα λάδωνε. Για σαμπρέλα πήρα εγώ. Δύο δεν έχει με μια βαλβίδα η κάθε μια; Θα μας τρελάνετε;;

vasorfa 14-06-2012 12:09

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas ( 703931)
αυτό μου το έχουν πει κι εμένα 2 διαφορετικοί μηχανικοί που χαίρουν σεβασμό εδώ (βορείων προαστείων και οι 2)....

Το θέμα είναι κυρίως με τα GSA που έχουν αεροδυναμική περίπτερου (μαζί μe τα ψυγεία των παγωτών) και τους πίνουν το αίμα στις ευθείες λες και είναι RR... ;)

Σωστός αλλα για να συμβεί αυτό θα πρεπει να εχεις adve και αρκετο αερα κοντρα....:cool::cool:

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 703942)
Με συγχωρείτε, αλλά είναι δυνατόν να πατινάρει το μαστόδοντο στις ευθείες; Τι συζητάμε τώρα.

Ναι;) καμια φορα ρε πανουλη δεν σου έχει τύχη στην πορεία να σου μυρίσει ο δίσκος?????:Απορία: (Σπάνιο φαινόμενο βέβαια...)

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από scorpiobmw ( 704163)
Αυτο μου είπαν ότι επειδη έχει μεγάλη ζελατινα αν έχω και φορτίο και κόντρα αέρα και εμένα τσιτα τα γκαζια εννοείται και το βρίσκω λογικό να υπάρχει πιθανότητα να πατιναρει.


Σωστός ο Χαλκιδαίος!!!!!:ye33:

aeriko 14-06-2012 12:23

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 704684)
Ναι;) καμια φορα ρε πανουλη δεν σου έχει τύχη στην πορεία να σου μυρίσει ο δίσκος?????:Απορία: (Σπάνιο φαινόμενο βέβαια...)

Βασίλη δεν έχει τύχει. Αλλά με πόσα πρέπει να πηγαίνω για να οσφρησθώ;:ye33:

stukas 14-06-2012 14:24

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
ρε παιδια τι πειρακια λετε..?κ ο anti-knocking sensor τι δουλεια βαραει..?

paschalis 14-06-2012 15:52

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 704684)
Σωστός αλλα για να συμβεί αυτό θα πρεπει να εχεις adve και αρκετο αερα κοντρα....:cool::cool:



Ναι;) καμια φορα ρε πανουλη δεν σου έχει τύχη στην πορεία να σου μυρίσει ο δίσκος?????:Απορία: (Σπάνιο φαινόμενο βέβαια...)




Σωστός ο Χαλκιδαίος!!!!!:ye33:

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 704699)
Βασίλη δεν έχει τύχει. Αλλά με πόσα πρέπει να πηγαίνω για να οσφρησθώ;:ye33:


Με τριαντα και εξω απο χασαποταβερνα μου μυρισε μια φορα..
ο δισκος με τα κοκορετσια...
ο αλλος ποτε:cool:

Kimwnas 14-06-2012 15:59

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Alfa7 ( 704575)
Ήθελα να μάθω σε ποιά συνεργεία λένε τόσο μεγάλες και πολλές λ@λ@λ@κιες....για πατιναρισμα, για γυάλισμα
και άλλα πολλά και ωραία λόγια τυχάρπαστων άσχετων....που τελικά εμπιστευόμαστε την επισκευή και το service της μοτό μας.......


για το πατινάρισμα ισχύει υπό συγκεκριμένες συνθήκες... πχ κόντρα αέρα με GSA και μεγάλες ταχύτητες, ανηφόρα με πολύ μεγάλη κλίση (βλέπε γκαράζ) κτλ...

Kimwnas 14-06-2012 16:03

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 704684)
Σωστός αλλα για να συμβεί αυτό θα πρεπει να εχεις adve και αρκετο αερα κοντρα....:cool::cool:

ακριβώς...!

gemara 14-06-2012 16:40

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Παίδες, επειδή το ρίξαμε πολύ στο σοβαρό να κάνω λίγη πλάκα και γω τώρα.

"Πειράκια" είναι το τσίκι τσίκι που κάνουν όλοι οι βενζινοκινητήρες στην Ελλάδα λόγω κακής ποιότητας της βενζίνης. Μόλις αλλάζετε χώρα, αφήνετε και πειράκια εδώ. Η βενζίνη μας έχει λιγότερα από τα 95 οκτάνια που προβλέπεται να έχει, αυτό σημαίνει ότι δεν αντέχει μεγάλες συμπιέσεις και θερμοκρασίες, άρα σε έναν κινητήρα που είναι σωστά ρυθμισμένος, λίγο πριν φτάσει το πιστόνι στο ανώτερο σημείο, απ' όπου και περιμένει το μπουζί να σκάσει την βενζίνη, αυτή, η κακιά βενζίνη, σκάει από τη ζέστη και την πίεση ελάχιστα πιο πριν και πάει να κατεβάσει το πιστόνι πίσω πριν της ώρας του. Αυτό αυξάνει τρομερά την καταπόνηση όλης της μηχανής. Σκέψου να θες να #######ς* να φτάσεις το ταβάνι και λίγο πριν δάχτυλά σου να ακουμπήσουν πάνω, να σου ρίχνει μια κάποιος να σε κατεβάζει κάτω.
Το αποτέλεσμα είναι να ακούγονται αυτές οι εκρήξεις στη μηχανή σαν πολλά τσίκι τσίκι, ντρρρρ... κλπ. Όσο μεγαλύτερο το φορτίο της μηχανής, όσο μεγαλύτερη η ζέστη και όσο χαμηλότερες οι στροφές του κινητήρα, τόσο τα ακούς καλύτερα. Γκαζώστε μια 6η και 60χλμ ταχύτητα να τα φχαριστηθείτε. Ή 6η με ανηφόρα και 70χλμ. Ή ίσιωμα 5η και 40 χλμ. Οι συνθήκες ποικίλουν. Ακούστε τις κυρίες με τα αυτοκίνητα που μπαίνουν σε ανηφορική στροφή με 10χλμ και 3η και τα πειράκια δίνουν ρεσιτάλ.

Εάν η μηχανή πατινάρει, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, έχει πρόβλημα. Ο δίσκος είναι ένα πραματάκι που γυρνάει και ακουμπάει σε έναν άλλο δίσκο όταν αφήνουμε το συμπλέκτη. Αναλώσιμος είναι και κάποια στιγμή λεπταίνει και φθείρεται που δεν αντέχει όσο κα να τον πιέζεις πάνω στον άλλον δίσκο για να σπρώξει τη μηχανή. Εάν ο δίσκος είναι οκ, ούτε σε ανηφόρα πατινάρει, ούτε σε κατηφόρα, ούτε σε 10 μποφώρ άνεμο. Είτε πάει η μηχανή, είτε δεν πάει και έχει πρόβλημα στο δίσκο. Αν στα 120 γκαζώνεις, το κοντέρ δείχνει ότι δεν ανεβαίνει η ταχύτητα και το στροφόμετρο χορεύει προς τα πάνω, η μηχανή έχει πρόβλημα και φταίει ο δίσκος. Πατινάρει. Αν στο ίσιωμα με 1η ταχύτητα και ρελαντί οι στροφές, η μηχανή πιάνει 6χλμ ταχύτητα και εσύ θες να ανέβεις τη ράμπα του γκαράζ με 3χλ, φυσικό είναι να κρατάς μισοπατημένο το συμπλέκτη, 1ον για να μην πηγαίνεις με 6χλμ και δεν προλάβεις να μανουβράρεις και 2ον επειδή είναι ζόρικη ανηφόρα, θες να έχεις ισχύ από τον κινητήρα και την ισχύ την παίρνεις μόνο με στροφές, άντε να τις πας 3-4.000rpm. Για να μην βγεις με άλμα και σουζαριστός από το γκαράζ, τραβάς ακόμη περισσότερο το συμπλέκτη για να πάρει λιγότερη και ελεγχόμενη ισχύ ο τροχός. Άρα από τη μία μεριά του κινητήρα ο ένας δίσκος γυρνάει με (αναλογία) 4.000 στροφές και ο άλλος από την μεριά του τροχού 'γλείφει" πάνω του και τσιμπάει λίγες στροφές, 500 ανάλογα ας πούμε. Άρα του αλλάζεις τα φώτα στο γυαλοχάρτισμα και από τα παλιοϋλικά που είναι φτιαγμένος, θα σε τρομάξει η βρώμα που θα σου έρθει από κάτω αν το κάνεις για κάμποση ώρα και του αλλάξεις τα φώτα στο δια της τριβής ζέσταμα. "Παναγιά μου", θα πεις "πατινάρει η μηχανή μου!!!". Αμ δεν πατινάρει. Εσύ την πατινάρεις που τραβάς τον συμπλέκτη. Αν πας δε πάνω από 5-10χλμ ταχύτητα, δεν υπάρχει περίπτωση να μυρίσεις τίποτε. Μόνο του μπροστινού μυρίζεις...

Ούτε τα αντβέ έχουν σχέση, ούτε τα RT, ουτε τα Κ, αν σου έχει φαγωθεί ο δίσκος. Σε όλα θα πατινάρει. Και αν δεν τον επισκευάσεις αμέσως, όσο περνάει ο καιρός θα σου πατινάρει περισσότερο και θα νομίζεις ότι σου φταίει η αντβέ, ο αέρας και η ανηφόρα.

* Κοίτα που το "π η δ ή ξ ε ι ς" (η ωραιότερη πράξη της ζωής μας!) θεωρείται κακιά λέξη και μου το κόβει, ενώ το Χρυσή Αυγή, δεξιός, αριστερός και πασόκος περνάνε αβλεπί...:cool:

dottmicalis 14-06-2012 16:55

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
:re25:

ckk 14-06-2012 20:46

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 704684)
Σωστός αλλα για να συμβεί αυτό θα πρεπει να εχεις adve και αρκετο αερα κοντρα....:cool::cool:



Ναι;) καμια φορα ρε πανουλη δεν σου έχει τύχη στην πορεία να σου μυρίσει ο δίσκος?????:Απορία: (Σπάνιο φαινόμενο βέβαια...)



Σωστός ο Χαλκιδαίος!!!!!:ye33:

Ειδικότερα με κόντρα αέρα, η σχετική του ταχύτητα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν του ταχύμετρου. Τι μύτη έχεις ρε Βασιλάκη, που μπορείς και μυρίζεις μυρωδιές που φεύγουν με 120 χλμ/ώρα?

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από stukas ( 704758)
ρε παιδια τι πειρακια λετε..?κ ο anti-knocking sensor τι δουλεια βαραει..?

Είναι στην παραλία και κάνει ηλιοθεραπεία, κατά το συνεργείο. Πάντως για να δουλέψει, πρέπει να γίνει το κακό. Τότε βοηθάει να κόψει το φαινόμενο. Τώρα το καλοκαίρι, ακόμη πιο επώδυνο το φαινόμενο.

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από paschalis ( 704807)
Με τριαντα και εξω απο χασαποταβερνα μου μυρισε μια φορα..
ο δισκος με τα κοκορετσια...
ο αλλος ποτε:cool:

Δεν παίζεσαι.

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 704893)
Παίδες, επειδή το ρίξαμε πολύ στο σοβαρό να κάνω λίγη πλάκα και γω τώρα.

"Πειράκια" είναι το τσίκι τσίκι που κάνουν όλοι οι βενζινοκινητήρες στην Ελλάδα λόγω κακής ποιότητας της βενζίνης. Μόλις αλλάζετε χώρα, αφήνετε και πειράκια εδώ. Η βενζίνη μας έχει λιγότερα από τα 95 οκτάνια που προβλέπεται να έχει, αυτό σημαίνει ότι δεν αντέχει μεγάλες συμπιέσεις και θερμοκρασίες, άρα σε έναν κινητήρα που είναι σωστά ρυθμισμένος, λίγο πριν φτάσει το πιστόνι στο ανώτερο σημείο, απ' όπου και περιμένει το μπουζί να σκάσει την βενζίνη, αυτή, η κακιά βενζίνη, σκάει από τη ζέστη και την πίεση ελάχιστα πιο πριν και πάει να κατεβάσει το πιστόνι πίσω πριν της ώρας του. Αυτό αυξάνει τρομερά την καταπόνηση όλης της μηχανής. Σκέψου να θες να #######ς* να φτάσεις το ταβάνι και λίγο πριν δάχτυλά σου να ακουμπήσουν πάνω, να σου ρίχνει μια κάποιος να σε κατεβάζει κάτω.
Το αποτέλεσμα είναι να ακούγονται αυτές οι εκρήξεις στη μηχανή σαν πολλά τσίκι τσίκι, ντρρρρ... κλπ. Όσο μεγαλύτερο το φορτίο της μηχανής, όσο μεγαλύτερη η ζέστη και όσο χαμηλότερες οι στροφές του κινητήρα, τόσο τα ακούς καλύτερα. Γκαζώστε μια 6η και 60χλμ ταχύτητα να τα φχαριστηθείτε. Ή 6η με ανηφόρα και 70χλμ. Ή ίσιωμα 5η και 40 χλμ. Οι συνθήκες ποικίλουν. Ακούστε τις κυρίες με τα αυτοκίνητα που μπαίνουν σε ανηφορική στροφή με 10χλμ και 3η και τα πειράκια δίνουν ρεσιτάλ.

Εάν η μηχανή πατινάρει, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, έχει πρόβλημα. Ο δίσκος είναι ένα πραματάκι που γυρνάει και ακουμπάει σε έναν άλλο δίσκο όταν αφήνουμε το συμπλέκτη. Αναλώσιμος είναι και κάποια στιγμή λεπταίνει και φθείρεται που δεν αντέχει όσο κα να τον πιέζεις πάνω στον άλλον δίσκο για να σπρώξει τη μηχανή. Εάν ο δίσκος είναι οκ, ούτε σε ανηφόρα πατινάρει, ούτε σε κατηφόρα, ούτε σε 10 μποφώρ άνεμο. Είτε πάει η μηχανή, είτε δεν πάει και έχει πρόβλημα στο δίσκο. Αν στα 120 γκαζώνεις, το κοντέρ δείχνει ότι δεν ανεβαίνει η ταχύτητα και το στροφόμετρο χορεύει προς τα πάνω, η μηχανή έχει πρόβλημα και φταίει ο δίσκος. Πατινάρει. Αν στο ίσιωμα με 1η ταχύτητα και ρελαντί οι στροφές, η μηχανή πιάνει 6χλμ ταχύτητα και εσύ θες να ανέβεις τη ράμπα του γκαράζ με 3χλ, φυσικό είναι να κρατάς μισοπατημένο το συμπλέκτη, 1ον για να μην πηγαίνεις με 6χλμ και δεν προλάβεις να μανουβράρεις και 2ον επειδή είναι ζόρικη ανηφόρα, θες να έχεις ισχύ από τον κινητήρα και την ισχύ την παίρνεις μόνο με στροφές, άντε να τις πας 3-4.000rpm. Για να μην βγεις με άλμα και σουζαριστός από το γκαράζ, τραβάς ακόμη περισσότερο το συμπλέκτη για να πάρει λιγότερη και ελεγχόμενη ισχύ ο τροχός. Άρα από τη μία μεριά του κινητήρα ο ένας δίσκος γυρνάει με (αναλογία) 4.000 στροφές και ο άλλος από την μεριά του τροχού 'γλείφει" πάνω του και τσιμπάει λίγες στροφές, 500 ανάλογα ας πούμε. Άρα του αλλάζεις τα φώτα στο γυαλοχάρτισμα και από τα παλιοϋλικά που είναι φτιαγμένος, θα σε τρομάξει η βρώμα που θα σου έρθει από κάτω αν το κάνεις για κάμποση ώρα και του αλλάξεις τα φώτα στο δια της τριβής ζέσταμα. "Παναγιά μου", θα πεις "πατινάρει η μηχανή μου!!!". Αμ δεν πατινάρει. Εσύ την πατινάρεις που τραβάς τον συμπλέκτη. Αν πας δε πάνω από 5-10χλμ ταχύτητα, δεν υπάρχει περίπτωση να μυρίσεις τίποτε. Μόνο του μπροστινού μυρίζεις...

Ούτε τα αντβέ έχουν σχέση, ούτε τα RT, ουτε τα Κ, αν σου έχει φαγωθεί ο δίσκος. Σε όλα θα πατινάρει. Και αν δεν τον επισκευάσεις αμέσως, όσο περνάει ο καιρός θα σου πατινάρει περισσότερο και θα νομίζεις ότι σου φταίει η αντβέ, ο αέρας και η ανηφόρα.

* Κοίτα που το "π η δ ή ξ ε ι ς" (η ωραιότερη πράξη της ζωής μας!) θεωρείται κακιά λέξη και μου το κόβει, ενώ το Χρυσή Αυγή, δεξιός, αριστερός και πασόκος περνάνε αβλεπί...:cool:

Τα πειράκια μας πρώτα – πρώτα δεν κάνουν τσίκι – τσίκι. Έτσι κάνουν των Γιαπωνέζικων. Τα δικά μας κάνουν ‘ντρρρρ᾿

Όταν λες δίσκος εννοείς τον χρυσό του Νότηηηη…??? Καλά, απίθανος εεεεε…

Και τελευταίο, εάν βγαίνεις από το ανηφορικό γκαράζ με σούζα, πώς δεν θα πέσεις επάνω στην μαμά, που θα περνάει με το καροτσάκι απ’ έξω, εκείνη την ώρα? Και πες ότι έχεις δυνατή μύτη και μυρίζεις το πατινάρισμα, γιατί δεν μύρισες και το χεσμένο μωρό αλλά πήγες και το πάτησες?

Το συνεργείο τι λέει για τον ξαφνικό έρωτα του Ανδριανόπουλου με τον ΣΥΡΙΖΑ?

gemara 14-06-2012 21:05

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
:lo19::lo19::lo19:

ckk 14-06-2012 21:19

Απάντηση: Θόρυβος ένα πορεια
 
Πέρα από την πλάκα, ο άνθρωπος που πιστεύει ότι τα πειράκια είναι εξάρτημα με κωδικό αποθήκης, κατάλαβε ότι πού και πού κάνουμε και καμία πλάκα? :rolleyes:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:13.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!