![]() |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Το προβλημα που μου γημιουργησε το μηχανακι ειναι το εξης!(Θα κανω μια μεγαλη αναφορα για να βοηθησω στην κατανοηση!)Το σαββατο ξεκιμησαμε για καλαματα και αφου γραψαμε 430χιλ στο κοντερ περνωντας απο διαφορα μερη.2χιλ πριν το ξενοδοχειο και ενω ημασταν σταματα ξεκινα και ο πινακας των οργανων εδειχνε βενζινη για 30χιλ ακομα το μηχανακι αρχισε να μην ανταποκρεινεται αμεσα στην αποκριση του γκαζιου,να χρειαζεται αλλαγη ταχυτητας και μετα απο λιγα τετοια κολπα να σβηνει αλλα να ξανα παιρνει αμεσως.Ευτυχως μετα απο 200μετρα υπηρχε βενζιναδικο οπου γεμισα και ολα μετα ακομα και στην βραδινη μικρη βολτα εδειχναν μια χαρα.Επισης σε μια μικρη κουβεντα με τους φιλους μου ειπαν πως και μερικοι απο αυτους ειχαν ψιλο μπερδεματα οποτε θεωρησαμε κακη ποιοτητας βενζινη.
Την επομενη μερα φευγοντας απο καλαματα και πηγαινοντας για Σπαρτη παιρνοντας ολο το Ταυγετο και μετα για Λεωνιδιο,εκει λιγο πριν τον Κοσμα και ενω το τεποζιτο ηταν περιπου στη μεση το μηχανακι ειχε τα ιδια συμπτωματα μονο που τωρα δεν επαιρνε μπροστα!Μετα απο κανα 2λεπτο πηρε αλλα ξανα εσβησε μετα απο 300μετρα.Τελικα ευτυχως συνεχισαμε και δεν δημιουργησε τιποτε για τα επομενα 300χιλ οπου μας εφερε σπιτι μας! Επισης να το τονισω πως ημουν διπλος και η θερμοκρασια ηταν και τις δυο φορες κοντα στους 32βαθμους αν αυτο εχει σημασια!Το διλημμα ειναι το εξης.Τρομπα βενζινης η ρευμα και ανορθωτης?ο οποιος εκαιγε απιστευτα!Αλλα και σημερα που εκανα μια μικρη βολτα ζεστενεται πολυ γρηγορα το οποιο δεν το ειχα κοιταξει ποτε για να εχω ενα μετρο συγκρισης! |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Κατεβαίνοντας για Καλαμάτα (σύμπτωση;; τυχαίο;;;; θα δείξει!!!) πέτυχα στο Αρτεμίσιο παληκάρι με 800άρι με παρόμοιο πρόβλημα.
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με 2 μαστόρους η πρώτη τηλεδιάγνωση ήταν ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. Γέμισε στο Αρτεμίσιο (βοηθάει λέει και στην ψύξη της τρόμπας) και μέχρι τη διαστάυρωση για Μελιγαλά όλα ήταν μέλι-γάλα. Αυτά από μένα. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Τυχαιο δε νομιζω και γω ατρεμισιο γεμισα!Και σε μενα το ειπαν αυτο γι αυτο και ημουν παντα γεματος!:th11:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Τι μοντέλο είναι η μηχανή σου φίλε μου ?
Βάζεις απλή βενζίνη ή 100άρα ? |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
Ο ανορθωτης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Ο ανορθωτης απλα ''ανορθωνει'' το ρευμα....δλδ απο εναλασσομενο - οπως παραγεται απο την περιστροφη του βολαν και μεσω των πηνιων - το μετατρεπει σε συνεχες. Αυτη ειναι η πρωτη του δουλεια, η δευτερη ειναι να κραταει σταθερη την ταση του ρευματος στα 12V-14V. Αυτη η διαδυκασια ειναι ''βαρεως τυπου'' και αναπτυσσεται υψηλη εως υψηλοτατη θερμοκρασια γιαυτο και οι ψυκτρες στην επιφανεια του ανορθωτη. Επομενως, α) το οτι εκαιγε ειναι απολυτως φυσιολογικο και β) δεν εχει καμια επιρροη στην τροφοδοσια του καυσιμου. Ακομα και με αδεια μπαταρια να ησουνα (οχι χωρις μπαταρια αλλα με αδεια μπαταρια) ο κινητρας δεν θα σου εσβηνε. Απλα δεν θα ξαναπαιρνε εμπρος. Παμε τωρα στην τρομπα βενζινης, να ξερεις οτι οι τρομπες ψεκασμου εχουν πιεση μεταξυ 320 και 370kPA (45-55psi), οταν η πιεση πεσει κατω απο το χαμηλοτερο νουμερο τοτε ο κινητηρας παρουσιαζει τα προβληματα που περιγραφεις...κατι σαν βηξιματα δηλαδη. Η τρομπα αποτελειται απο τα εξης:
Αν η αντλια σου ειναι Bosch (σιγα μην και δεν ειναι) και μετα την μετρηση της ροης εξακριβωθει βλαβη να ξερεις οτι λυνεται και επισκευαζεται ΠΛΗΡΩΣ!! Μην τυχον και σου πουνε 800ε (τοσο κανει ολοκληρη απο μαμα για το Βαραντερο σκεψου για BMW) και πας και τα δωσεις.... θα ειναι αμαρτια. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
|
Απόσπασμα:
Μου κάνανε κάποιο επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και έστρωσε. Πήγαινε Συνεργειο να το Κοιτάξουν και μην εγκρίνεις καμία ακριβή επισκευή. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Σημερα μου ειπαν πως η τρομπα στο δικο μου μηχανακι ειναι εμβαπτιζομενη!Δηλαδη αν εχει χαλασει παμε για καινουρια αντλια!:u59:Επισης μου ειπαν να περασω για ενα καθαρισμο μπεκ και να το κοιταξουν στο μηχανημα και αν δεν εχει δειξει τιποτα το αφηνουμε!κοστος 100ε πολλα δεν ειναι για το τιποτα!
Τα νευρα μου!:u50: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Ο καθαρισμος μπεκ τωρα που κολλαει?
Ετσι χωρις λογο δεν υποβαλλουμε τα μπεκ σε αυτην την δοκιμασια.. Να το κανεις μονο αν εχει ανεβει υπερβολικα πολυ η καταναλωση. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Κοιτα την εβαπτοζομενη τρομπα σου στο επισυναπτομενο να δεις τι ωραια λυνεται και ποσο ομορφα αποκαλυπτονται τα σωθικα της οπου ενας καλος μηχανικος ¨η μηχανικος-ηλεκτρολογος μπορει να εισχωρησει και να επισκευασει..... Αυτο που χαλαει ειναι το μοτερ, το οποιο στην παρουσα τρομπα ειναι το κυλινδρικο εξαρτημα πανω απο το νουμερο 5 με τις δυο σωληνες (η μια φαινεται καθαρα), and quess what.... ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ με του βαραντερο.....bosch...τουλαχιστον απο το σχημα κρινοντας. Στοιχιζει 55-70ε απο την bosch..... Ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω, αν καποιος εχει αντιθετη αποψη ας με...βρισει για το λαθος μου....:) http://www.gsforum.gr/attachments/f2...-fuel-pump.jpg |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Μολις μιλησα με Παναγιωτοπουλο και μου ειπε να περασω για ενα τσεκ απ απ το μηχανημα αλλα μεχρι τοτε θα εχω αλλαξει τουλαχιστον 4 ρεζερβουαρ απο τη μερα που το παρουσιασε.Επισης μου ειπε πως αλλαζει ολη η αντλια σε περιπτωση βλαβης.Αλλα δεν τον πιστευω χαρη σε σας!
Θελω να σας ευχαριστησω ολους για τις συμβουλες σας και κυριως τον GeorgeP που ηταν αναλυτικοτατος. Ο χρονος θα δειξει αν εχει προβλημα η μηχανη η ηταν νοθευμενη η βενζινη:th11: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
:re27::re27:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
1 Συνημμένο(α)
το μοτερ της τρομπας που λεγαμε στην φωτο
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Καλησπερα,
το ιδιο προβλημα ειχα και εγω... Περιστερι δικαβαλο, μια δεν εδωσε γκαζι με 2α, μετα με αφησε 3 φορες... Επαιρνε δυσκολα...! Γεμισα 100αρα και δεν παρουσιασε κατι αλλο....Ειδωμενν!!! |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
http://i44.tinypic.com/2ev7qfc.jpg ΥΓ: Ουπς, τώρα είδα πως την "ανέβασες" κι εσύ. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Το έχω πάθει κι εγώ μια φορά. Έδειχνε οτι έχω ακόμα 30 χλμ και άρχισε να δουλεύει ασθενικά ο κινητήρας. Σταματημένος σε φανάρι στο ρελαντί έσβησε αλλά πήρε αμέσως. Έσβησε πάλι πρίν παρκάρω στο σπίτι μου και υπέθεσα οτι τελείωσε η βενζίνη γιατί δεν ξαναπήρε. Την άλλη μέρα δοκίμασα να το βάλω μπροστά και πήρε (μάλλον η κλίση που είχε από τη στέκα τροφοδότησε με την τελευταία βενζίνη την αντλία) και με πήγε μέχρι το βενζινάδικο.
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα (επειδή έχω ακούσει πάλι να μένει κάποιος από βενζίνη και να του γράφει 30χλμ ακόμα) οτι κάνει κάποιο σφάλμα στον υπολογισμό των χιλιομέτρων όταν αλλάζεις στύλ οδήγησης. Αν είσαι στην εθνική και ταξιδεύεις οικονομικά και μπείς μετά στην πόλη με σχεδόν άδειο ντεπόζιτο δεν προλαβαίνει να βγάλει σωστό μέσο όρο κατανάλωσης και μένεις από κάυσιμο χωρίς να το έχει υπολογίσει σωστά. Τι κάνω εγώ και σου προτείνω: 1. Όταν ανάψει το λαμπάκι μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή και ξέρεις οτι έχεις βενζίνη για 50 χιλιόμετρα ακόμα. 2. Μηδενίζεις τον χιλιομετρητή σε κάθε γέμισμα και ξαναγεμίζεις κάθε 300 χλμ. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
την αντλια βενζινης μπορεις να την μετρησεις με ενα μανομετρο το οποιο θα σου δειχνει με τη πιεση στελνει βενζινη.ειναι ευκολο λοιπον για ενα ,μηχανικο να το κανει χωρις να βγαζει αντλιες εξω.οντως μοτερ αντλιας βενζινης μπορεις να βρεις κατα ποσο ειναι το ιδιο σε ολα τα μηχανακια δεν το ξερω!το μοτερ του vara πχ το φορανε hyundai,kia και καποια αλλα αυτοκινητα.
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:03. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!