![]() |
f800gs-f800st
Γεια σας ειμαι στην φαση να παρω καινουργια μηχανη αλλα δεν ξερω τι παιζει με αυτα τα μοντελα...ξερετε συχνα προβληματα που βγαζουν αυτα τα 2 μοντελα?μιλαω για μοντελα 2009.ευχαριστω
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Τα τωρινα st/s δεν βγαζουν προβληματα.Επειδη ομως τα πρωτα αντιμετωπιζαν προβληματα με κιβωτιο,ψεκασμο,ντεποζιτο,antenna ring,εχει πεσει η μεταπωλητικη τους αξια στο συνολο.
Ολα αυτα εχουν διορθωθει και το μηχανακι πεταει,οποτε μενει να επιλεξεις αν θες να πατας χωμα... |
Απάντηση: f800gs-f800st
Δηλαδη και με το gs?ολα κομπλε που λεμε?να παω βουρ στον πατσα?:sm7:
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Το gs δεν εχει τα ιδια θεματα με το ST γιατι το μνο που φορανε ιδιο ειναι το μοτερ,ολα τα αλλα ειναι απο το 0.Εγω θα στο προτεινα!Απλα κανε και καμια ερωτηση προς κατοχους gs μην εχουν παρατηρησει κατι...Θα σε ενθουσιασει απο δυναμη καταναλωση,αλλα η σελα ειναι θεμα επανασχεδιασμου,ειδικα αν σκεφτεσαι μακρινα ταξιδια!
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ευχαριστούμε Γιάννη .....http://i247.photobucket.com/albums/g...-2/BRAV-81.gif |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια...ειμαι στην μεση περιπου...και χωμα και δρομο...καπιος που να εχει 800gs του 09 να μου για τυχον προβληματα?
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: f800gs-f800st
ευχαριστω green περιμενω τα νεα σου...
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Φίλε μου κι εγώ είμαι φρέσκος (f 800 gs). Σήμερα έκανα το πρώτο service. Λοιπόν πράγματι η σέλα είναι κομμάτι κουραστική και κάποιοι θόρυβοι από το μπροστινό σύστημα που όπως μου είπαν οφείλεται στις πλευστές δισκόπλακες. Κατά τα άλλα είμαι ευχαριστημένος προς το παρόν.
|
Απάντηση: f800gs-f800st
FILE ANTISOSIAL KAI LIPOI SINODIPOROI ,GIAXARA ,SAN KATOXOS GS 800 , EFXARISTOS NA SOU PO POLA KALA KAI MERIKA KAKOUTSIKA PRAGMATAKIA GIA TON SIEKRIMENO BEBI , KA8OS TO EXO TAKSIDEPSEI XOMA KAI ASFALTO GIA 19.000 KLM ME 3 ZEBGARI LASTIXA. EXEI KAPIA 8EMATA ME TO KOLARO TOU PSIGIOU POUMETAKINITE KAI BGAZEI TA PARAFLOU .LISHSE AFTO DINEI H TOURATECH ME MIA BASH GIA TO PSIGIO KAI H BMW ME ANTIKATASTASH KOLAROU , AN DEN PIEZEIS XOMA DEN 8A TO DEIS AFTO TO PRBLIMA , OPOS EPISIS DEN 8A SOU SPASOUN TA ROULEMAN STHS ZANTES BROS PISO ADIKATASTASH ME SKF KAI OXI MAMA.KATI GIA TROBA BENZINHS EXO AKOUSEI APO OXI KA SO AKSIOPISTH PIGH .PRSOXH KAI ISOS ANTIKATSTASH XRIAZETE O ES8ITIRAS BENZINIS, EINAI BLAMENOS APTH MANA TOU OUTOS H ALOS , EMENA ANABEI REZERBA KAI META APO 3 KLM SPROXNEIS ...EKI BLEPEIS KAI THN DIAFORA TON SKF APTA MAMA...TSOULAEI POLI PIO EFKOLA.H PROSTASIA APO TON AERA DEN INE AFTH POU 8A PREPE .SINTOMA 8A PIRAMATISTO ME TO BROSTINO KA8OS H MAGIKH DIABAZMA POU IXE HTAN GIA TA PROTA 15000 KLM .TORA EXPARAGINEI MALAKO KAI TO SAG DEN MAZEBETE. SE GENIKES GRAMES EINAI PARA POLI KALO MIXANAKI .APISTEFTA FRENA KAI KLISHS STHN ASFALTO ME SIGOURIA KAI EGIR LIROFORISH .STO XOMA ...PARAPOLH KALH KATEF8INTIKOTITA , H ANARTISOIS DINOUN RESTA FORTOMENO H MH AN SKABAZEIS APO ENTORO PAEI PANTOU ...AFTA ,KALA XLMETRA ADERFIA MOU ALITES POULIA...
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Θα έρθω και εγώ με 24.000 χλμ. να συμφωνήσω πως μιλάμε για καταπληκτικό μηχανάκι!!!!!!!!!!!:sm8:
Βέβαια την σέλα την έφτιαξα νωρίς, παίζουν και έτοιμες, αλλά όχι σαν την δικιά μου!!!!!:sm7: Μια ψηλότερη ζελατίνα, κρίνεται απαραίτητη για ταξίδια. Αν θέλεις και εντούρο, όμως, μην το παρακάνεις γιατί θα έχεις θέμα. Επίσης τσεκάρισε το ύψος γιατί όσο και να την πλύνεις ΔΕΝ θα μπει!!!!:sm7: Τυχόν παιδικές αρώστιες έχουν γιατρευτεί πια. Α και μην το ξεχάσω... όλοι θα σου λένε πως είναι πανέμορφο... και έχουν δίκιο!!!!!!!!!!:):):) |
Απάντηση: f800gs-f800st
Ρε παιδες αυτο με την ρεζερβα την πατησα και εγω και εσπρωχνα.
Μα καθολου ρεζερβα αυτο το μηχανακι η καποιο ελατωμα παιζει?:yz |
Απάντηση: f800gs-f800st
Ειμαι κι εγώ νέος με F 800GS, περί τα 4100 km μέχρι σήμερα. Η μηχανή μου φαίνεται πολύ καλή μέχρι στιγμής. Να καταλάβεις ότι την καβάλησα απο scooter και δεν με προβλημάτισε καθόλου, ευέλικτη, γρήγορη και θα έλεγα αρχοντική λόγω ύψους. Με ταχύτητα ταξιδίου γύρω στα 140 km/h είναι σταθερή (παραπάνω δεν έχω ανοίξει για να σου πώ εντυπώσεις). Η κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 4,8lt/100km βάσει του υπολογιστή αλλά και των μετρήσεων που έχω κάνει. Με την ζελατίνα που έρχεται αν είσαι γύρω στο 1,80μ σε βλέπω να παλεύεις με τον αέρα, την άλλαξα και έβαλα την ψηλότερη και τα πράγματα λίγο ησύχασαν.Τώρα αυτό που μου την σπάει είναι ο θόρυβος από τους μπροστινούς πλευστούς δίσκους και η σέλα που σιγά σιγά την συνηθίζω.
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Μήπως κοίταζες μόνο στην οθόνη, πόσα χλμ. σου απομένουν; |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Πρεπει να εκανα γυρω στα 3 χιλιομετρα το πολτ και το καντραν μου εδινε 65. Απο τοτε δεν το ξαναπιστεψα και μολις εμεναν 3 μπαρες το γεμιζα... Εμανα συνολο μου εχει βγαλει μεσα στην Αθηνα με γεματο ρεζερβουαρ 258 χιλιομετρα!!!!! Οχι ταξιδι ετσι? |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Στο σύνολο της κατανάλωσης, σωστά είσαι, εξαρτάται βέβαια σε τι στροφές την δουλεύεις. |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Απο οτι καταλαβα πρεπει να εχω προβλημα στο αισθητηρα γιατι και στο τελευταιο γεμισμα που εκανα,εκανε 2 μερες για να μου δειξει στο καντραν την ενδειξη στην μπαρα οτι ειναι γεματο....οτι να ναι... Μου εγραφε απομειναντα χιλ. 190 μετα 195 την αλλη μερα 200 και μετα απο μεγαλη βολτα εφτασε στα 228 οπου σταθεροποιηθηκε... Αντε τωρα να βγαλεις ακρη και να το πιστεψεις... Πλεον βαζω τον χιλιομετρητη και εχω το νου μου σε μεγαλη βολτα και γυρω στα 160 χιλ. γεμιζω...:hmmm::hmmm::hmmm: |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Για αυτο μου εκανε εντυπωσει και το λεω. Αυτο ειναι το λιγοτερο πιστευω... Με την ρεζερβα κατι πρεπει να κανω...:hmmm: |
Απάντηση: f800gs-f800st
Να πώ λοιπόν κι εγώ την γνώμη μου. Είμαι κάτοχος 800GS εδώ κι ένα χρόνο. Έχω κάνει περίπου 13000 χλμ. Η μηχανή εκτός απο μαν΄λεμορφη δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Όσον αναφορά το κολάρο, μου έβαλαν στο συνεργείο έναν κλασσικό σφυκτήρα και το πρόβλημα λύθηκε. Υπάρχει πρόβλημα μάλλον με τον δείκτη στης στάθμης νενζίνης, τον οποίο τον άλλαξαν στο servis των 10000. Η σέλα είναι όντως πολύ κουραστική και ιδίως για άτομα 1,88 και 110 κ. Έγινε αλλαγή με της Touratech αλλά τίποτα το εντυπωσιακό. Θα φτιάηω την μαμά σε ιδιώτη. Παρόλο που έχω βάλει ψηλή ζελατίνα, μετα τα 120 με ενοχλεί ο αέρας (λόγω ύψους ).
Είμαι πολύ ευχαριστημένος. |
Απάντηση: f800gs-f800st
Κολλαρο ψυγειου, μπροστινος αξονας, φλοτερ καυσιμου αλλαγη λόγω οδηγιας της BMW ατελώς....
Θορυβος μπροστα στα ποτήρια αποδιδετε κατα το συνεργειο στη Μεσογειων ως αποτελεσμα χρήσης πλευστων δίσκων. Πληρης ανεπαρκεια καλυψης απο τον αέρα Απαραδεκτη σέλα Χρήση δεικτη καυσίμου : Μετα την αλλαγη του φλοτερ χρησιμοποιω τον μερικο χιλιομετρητη να παρακολουθω τα διανυθεντα χλμ. Παράλληλα, καθε φορα που φουλαρω μηδενιζω τον ολικο ΜΟ καταναλωσης. Αυτος λεει το manual κανει υπολογισμους απο τη στιγμη που μηδενιζεται. Αν λοιπόν μου δειχνει καταναλωση 4,5λτ/100 σημαινει θεωρητικα οτι στα 12 λτ ρεζερβουαρ (προ ρεζερβας) μπορω να κανω 260 χλμ και μετα θα μπαινει η ρεζερβα των 4 λτ. Μπορειτε να κανετε τους αντιστοιχους υπολογισμους με ΜΟ στα 5 λτ/100 που πρεπει να ειναι πιο ρεαλιστικο νουμερο για κινηση μεσα στη πόλη χωρις να σας τρωει ιδιαιτερα ο δεξιος καρπος... Συναγερμός : μικρη εμβελεια λογω ελλειψης εξ κεραιας, αν προσπαθησετε να τον ενεργοποιησετε/απενεργοποιησετε αρκετη ωρα μετα το OFF στον κινητηρα (νομιζω πανω απο 1 ωρα) το μπλιμπλικι δεν δουλευει γιατι σε ενα manual διαβασα οτι απενεργοποιηται η λειτουργια αυτη λόγω προστασιας στη καταναλωση της μπαταριας. Εχει πολύ ομορφια, αρκετο γκαζι, καλες ρεπριζ, καλους καθρεφτες, πολύ ζεστη στα πόδια απο το ψυγειο για τον χειμωνα, πολύ δυνατα φώτα και ταιριαστα ledακια στα flash. Με κανει να γκαζωνω ενω ειμαι συντηρητικος οδηγος...και πολύ μου αρέσει, με σπρωχνει να ανεβαινω σε πεζοδρομια.....και πολύ με βολευει |
Απάντηση: f800gs-f800st
ααα επίσης εκτιμω οτι η μεγιστη εμβελεια του (με τη ρεζερβα) πρεπει να ειναι τα 300-330 χλμ, γι'αυτό λοιπόν όταν εχετε κανει καμια 250 χλμ, καλου κακου βαλτε καυσιμο γιατι αυτα ειναι μηχανηματα του διαβολου και μας παραπλανουν.....
|
Απάντηση: f800gs-f800st
καλημερα και απο μενα,μολις εστρωσα το δικο μου f 800 gs και το ανοιξα για πρωτη φορα πανω απο 140 και μου φανικε οτι ειχα 4η αντι για 6η τοσο κοντο το ενιωθα.
το πηγα μεχρι 180 και ενιωθα εντονα κραδασμους και σε σας το ιδιο ειναι? |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Λες να μου εδωσας μικροτερο ρεζερβουαρ? |
Απάντηση: f800gs-f800st
Απόσπασμα:
Απο κραδασμους λιγους αλλα σεβασου το γεγονος οτι πηραμε ενα εντουραδικο λιγο μηχανακη και οχι ενα street. Μεχρι τα 160 πιστευω ταξιδευεις παρα πολυ ανετα... |
Απάντηση: f800gs-f800st
Εγω παρατηρησα οτι στα 100 χλμ/ωρα του 800 οι στροφες ειναι 4.000/ωρα που τις θεωρω πολλες αν θελουμε να πουμε οτι ειναι και λίγο touring η μηχανη. Δεν τρεμει αλλα μεταφερει κραδασμους στα χερια χωρις γαντια.
Στα 120 ομως με 6η εγω νιωθω οτι πρεπει να ανεβασω ακομα μια ταχυτητα!!! |
Απάντηση: f800gs-f800st
οσον αφορα στη καταναλωση, εκανα χρηση 70% Αθηνα-Ν.Μακρη-Αθηνα και 30% στην Αυγουστιατικη Αθηνα χωρις γκαζωματα και ποτέ πάνω απο 120χλμ/ωρα και εκανα 320 χλμ με 14,75 λτ. Αν σκεφτουμε οτι ο βενζινας παντα κλεβει βασει νομου μεχρι 2% τοτε τα λτ που εκαψα πρεπει να ηταν 14,5.... Αυτό δίνει κατανάλωση 4,5λτ/100χλμ που ταιριαζε με το ΜΟ που ελεγε η μηχανη......και ειχα και 1,5 λτ για ακομα 33,33333 χλμ.
Τωρα πια κυκλοφορω μονο Αθηνα και εν καιρω θα ενημερωσω με νεες...καταναλώσεις |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:23. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!