![]() |
KTM 1290 Adventure!!!
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
ενδιαφέρον - αυτοί μάλιστα
να δούμε :) |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Αν βαριέστε να ψάχνετε παραθέτω όλες τις μέχρι τώρα φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί στο θέμα στο ADVRider.
http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-01.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-02.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-03.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-04.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-05.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-06.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...venture-07.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...6xjpglarge.jpg http://i1226.photobucket.com/albums/...3_a_135156.png http://i1226.photobucket.com/albums/...3a135203_0.png |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Τι adventure μπορείς να κάνεις με τόσο πολύ εκτεθειμένο κινητήρα και λαιμό εξάτμισης;
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Καλά, στάνταρ εξελίσσουν το κινητήρα και φοράει τα μισά πράγματα πάνω...Το θέμα που απογοητεύει είναι τα κυβικά... Αλλά μέχρι να βγει ίδωμεν....
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Ρε παιδιά δεν σημαίνει ότι θα κοπεί το άλλο.
Κάπως πρέπει να βγει η ροπή που μαρτυρά η κατηγορία. |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Αηδια σε συγκριση με το 990 το τωρινο :hmmm: :u57:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Αν μπουν και τα παρελκομενα...κάγκελα, προστασιες κτλ
θα γίνει μ@€ναρος....;) |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
άντε να το δούμε και στην τελική του μορφή.,.,
αν βγει .,. η ΚΤΜ δεν πιστεύω να μας απογοητεύσει ., θα βγάλει κανα τρελό εργαλείο πάλι.,.,., |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
Σαν το 950 δεν υπάρχει μηχανάκι!! Ανοίγεις γκάζι και σηκώνεται λαμπάδα! ;) Αρκεί να ξέρεις γιατί το παίρνεις... |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Συμφωνώ.
Το 950 με τα καρμπιλατέρ του είχε άλλη φάση. Το 990 βγήκε ΕΠΕΙΔΗ υπήρχε η 1200GS. |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Παρατηρώ τον μπροστινό τροχό να είναι στις 19" και όχι στις 21";
Άντε να δούμε κάτι εμπνευσμένο από τον ανταγωνισμό, διότι οι υποτιθέμενοι μνηστήρες είναι άγευστοι και άχρωμοι...! |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
Γιάνναρε, στις 26 τουτουνού είμαι στα Χανιά για 4 μέρες (με το amore) και φέρε την μπακατέλα σου να τα μετρήσουμε κι ας φοράω και τακούνια! :p:p |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
Οσο για την μπακατελα το προσπερναω γιατι δεν θελω να σε στενοχωρησω :ha15: :ha16: |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Οτι βγαινει στον αερα, καλο ειναι, αυξάνονται οι επιλογές, βελτιωνεται ο ανταγωνισμός!!!!!!!!
|
Απόσπασμα:
Το 950 ήταν πύραυλος,όχι ότι και το 990 δεν ήταν,απλά το δεύτερό το έκαναν πιο γραμμικό στην απόδοσή. Χωρίς βεβαία αυτό να σημαίνει ότι η μηχανή ηρέμησε,φλωρεψε,καμία σχέση,την καβαλάς και ξυπνάει κάθε σού χαμένη αίσθηση.εδώ δεν μιλάμε για μηχανή του ύπνου,μιλάμε για κανίβαλος πού σου ξυπνάει αγρια ένστικτά κι άντε να το πας σαν τον άνθρωπο. Ελπίζω και το επόμενό να είναι το ίδιο και καλύτερό. send from my Samsung GS-III white beast |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
@taksidiotis:Οπως τα λες ειναι αλλά επειδη εχουμε κοινη κτηση και αγαπη ενος ΚΤΜ990adv,θα ξερεις κι εσυ οπως κι εγω οτι καποια πραγματα θα ηθελαν βελτιωση σε ενα 990 (επ'ευκαιριας ερχομου του βελτιωμενου...)για να το χαιρεται καποιος τα μεγιστα...καταναλωση ας πουμε αν δεν εισαι απο το United Emirates σε ενοχλει...αξιοπιστια επισης αν σκεφτεις ενα μεγαλο ταξιδι κανεις και ...δευτερες σκεψεις,πιο "πρακτικες"...
Προσωπικα το 800αρι που εχω τωρα μού κουμπωνει πιο ωραια στο χωμα.Οχι γιατι ειναι πιο καλο απο το 990 σε ωμα νουμερα.Διοτι και πιο δυνατο ειναι το ΚΤΜ και καλυτερα περιφερειακα εχει(πχ κορυφαιες αναρτησεις).Ομως το συνεχες ανοιξε κλεισε το γκαζι στο ΚΤΜ,το μυαλο στο "ποσο και για ποσο"να ανοιξω σε κλειστα κομματια,το παραπανω βαρος και η εκρηκτικοτητα...ολα αυτα που ειχα στο ΚΤΜ και με "επνιγαν" στο θεμα διασκεδαση και ΚΥΡΙΩΣ φιλικοτητα και γραμμικοτητα,εδω στο F800GS απλα δεν υφιστανται.Εδω χουφτωνεις γκαζι και δεν εχεις "μπαμ"να ενοχλει.Σε κλειστα κομματια λογω συνολικου ογκου-βαρους το "μικρο"το νοιωθω πιο παιχνιδι και ευελικτο.Γκαζι επουδενι με τα 85 αλογα δεν μου λειπει,ειδικα μιλωντας για χωμα.Θεση οδηγησης εξισου πολυ καλη. Θα ρισκαρα λοιπον να πω οτι και οι Γερμανοι εχουν μια πολυ καλη προταση στο χωμα,στο χωρο των μεγαλομεσαιων ΟnOff(δεινοσαυροι)και μαλιστα πιο φθηνο συγκριτικα και πολυ πιο οικονομικο σε χρηση και συντηρηση...Απο κει και μετα αν θες pure play πας σε ενα απο τα αγαπημενα κατσικακια...ΑΥΤΟ ας πουμε:sm2: Τι θελω να πω με ολα αυτα;Να βαλει η ΚΤΜ τα μεγαλα"Rxidia"που εχει στην γνωση στο χωμα και να μας δωσει το καλυτερο και χωρις αντιπαλο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ OnOff που θελει διπλο χαρακτηρα!Να απευθυνεται σε πολυ κοσμο και "καθημερινο"εμπeιρο οδηγο και οχι στο Σπανο ή σε "Σπανους".Διοτι εχω δει 990 και 950 απλα να σερνονται νομιζοντας οι οδηγοι τους οτι τα στιβουν κιολας... Να λοιπον που χωνεται δυναμικα και αποτελεσματικα ενδιαμεσα και η "μαμα" με το R1200GSA σε μεγαλο πακετο ή ακομα το πιο χωματινο και ελαφρυ/ευελικτο F800GS και να γιατι δεν πας ευκολα σε ΚΤΜ,να γιατι δεν αλλαζεις σταυλο......... Αγαπω ΚΤΜ αλλά εχω και τα "θελω"μου.Τοσο οσον αφορα την ΚΤΜ οσο και τα προσωπικα μου...Μακαρι να δω ενα ΚΤΜ που να μην μου επιτρεπει κανενα "χλωμο"σχολιο και να πω σπαω κουμπαρά και αφηνω στην ακρη την αγαπη μου για το F8.Δυσκολο; Μπορει...:ye33: |
Δεν αντιλέγω στο μήνυμα σου φίλε μου,βασικά στο θέμα αξιοπιστίας με τον συμπλέκτη είχε συνήθως θέμα,παρουσίασε κι αλλά προβλήματά αλλά ευτυχώς από ότι διαβάζω έχουν ξεπεραστεί,υπάρχουν και χειρότερα:rolleyes:
Η κατανάλωσή,ναι,είναι θέμα,συνήθως στα 180 με 200χλμ ήθελα γέμισμα.θέλει τσέπη στον τομέα αυτόν. Όπως επίσης θέλει και συχνότερα αλλαγή λαδιών κι ας μου έλεγε ο τότε super μηχανικός πού τα χε αναλάβει μην φοβάσαι τίποτα. Είναι πραγματικά μία πολύ αξιόλογη μηχανή όμως θέλει φροντίδα πού μεταφράζεται σε ευρώ από τον κάτοχό της,δεν είναι απλά μία κοινή μηχανή,είναι κάτι περισσότερο.σίγουρα η φροντίδα της απαιτεί το κάτι περισσότερο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο on/off. Και φυσικά,απαιτεί εμπειρία για να το βάλεις χώμα και να το πας τάπα,αλλιώς δεν το πας,σε πάει. send from my Samsung GS-III white beast |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Ειδικά, στο θέμα κατανάλωσης "καίει" περισσότερο από το προσωπικό σας αυτοκίνητο της "μεσαίας" κατηγορίας...!
Καλό το ΚΤΜ στο βουνό, αλλά όταν έχει παρέα και μερικά GSA για να του κουβαλούν βενζίνη...:lo04: |
Απόσπασμα:
send from my Samsung GS-III white beast |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
έχεις αλλάξει τόσα δίτροχα βρε ταξιδιώτη, ελπίζω τελικά να ξέρεις να τα χρησιμοποιείς
(γιατί πχ. διαφωνώ ότι σε αυτό χρησιμεύει ένα GS δίπλα σε ένα KTM... και αν θες μπορώ να σου φέρω και καλό χερά, κάτοχο 950 να διαφωνήσει μαζί σου) |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Το μόνο καλό που έχει είναι ότι δεν θα χρειαστούμε αποταμίευση άμεσα, μιας και σχεδιαστικά είναι χάλια...
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Ρε παιδιά που το είδατε πως θα είναι;
Καμουφλαρισμένο είναι. |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
που να δεις της 1250GS... λες και το ψώνισαν από κάνα παζάρι
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
:sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
.... τι λενε αυτοι ρε παιδες?.....230 κιλα ...150 αλόγατα!!!!!!... ε ρε γλεντιααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!........ :sm2:
http://inlinethumb48.webshots.com/35...600x600Q85.jpg http://inlinethumb21.webshots.com/48...600x600Q85.jpg http://inlinethumb36.webshots.com/52...600x600Q85.jpg ..................:ye32: |
Ετσι ετσι να σφίξουν οι ####ι! Άλλο εργαλείο!!
Στάλθηκε απο μένα βρε!! |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
Δεν θα παίζεται το εργαλείο απλά από.........δύναμη. :ye33: :ye33: |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Ωχ αμάν αμάν... Πολύ έρωτα τα έχω τα άτιμα... |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Σε αναμονη λοιπον για το πολυβολο, πιστευω να μη μας απογοητευσουν οι Αυστριακοι μπας και μας ξανακανουν πελατες!
|
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Τώρα μάλιστα!!!!Ανταγωνιστής με αξιώσεις:ye33:
Γιατί το 990, παρότι στην ίδια κατηγορία τυπικά, είχε άλλο κοινό στην πραγματικότητα... |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Και ποιος θα του "βγάλει" τα 150 άλογα στο χώμα :Απορία:;;;
Εδώ τα 100-110 άλογα δεν τα κάνουν καλα άνθρωποι που ξέρουν! Εννοω να εκμεταλευεσαι όλη τη δύναμη του κινητήρα, να το στιβεις! Άχρηστα άλογα πιστεύω ότι είναι, και τα βγάζουν μόνο για το θέμα ανταγωνισμού. Το ίδιο θα κάνει και η BMW, το ίδιο και η HONDA κτλ κτλ! Η ουσία είναι ότι πληρώνουμε κάτι (ιπποδυναμη στην συγκεκριμένη περίπτωση) που οι περισσότεροι απο εμάς, δεν θα "αξιοποιήσουν" ποτε! Εγω τουλάχιστον είμαι σε αυτη την κατηγορία! |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Αυτό είναι αλήθεια.... Τι να λέμε τώρα;
Αλλά όπως λες, είναι θέμα τάσεων της αγοράς, ανταγωνισμού, εντυπωσιασμού κλπ. Το θέμα είναι να υπάρχει ένα μοντέλο με ανάλογο προσανατολισμό , με αυτόν του GS. Να υπάρχει μια ακόμη επιλογή για κάποιον που δε θέλει ένα αμιγώς ΒIG ON/OFF, που θα το ταξιδεύει μόνος, αλλά ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι , ικανό στο φόρτωμα, άνεση στο 2κάβαλο , χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις και ικανότητες για όταν είσαι μόνος;) ....και με λογική κατανάλωση:D όχι 10lt/100Km:rolleyes: |
Απάντηση: KTM 1290 Adventure!!!
Απόσπασμα:
Σωστά και αυτα, ειδικά όμως το τελευταίο, είναι πια must :( !!! |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:00. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!