![]() |
Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
9 Συνημμένο(α)
Σήμερα τελείωσα με αυτο!
Ο τύπος που το έχει δε πρέπει να στέκει καλα στα μυαλά του!!! Το μηχανάκι φοράει καρμπυρατερ FCR πρέπει να έχει εκκεντροφορους-πιστονια ολοσωμη Εξατμιση κ ένα σκασμο έξτρα! Απο χειροποιητες ζάντες κ σταμπιλιζατερ κ δε ξέρω κ εγω τι αλλα! Το μηχανάκι μαζεύει χιλιόμετρα απίστευτα γρήγορα!!! Το έκανα σήμερα δοκιμές κ έπαθα πλάκα!!! Δυστυχώς τα φρένα του προδίδουν την ηλικία τους. Το βάρος της μηχανής είναι τόσο μεγάλο που απλα δεν φρενάρει ποτε!!! Τρομακτικά δυνατο μηχανάκι!!! Επισυναπτόμενα 14660 Επισυναπτόμενα 14661 Επισυναπτόμενα 14662 Επισυναπτόμενα 14663 Επισυναπτόμενα 14664 Επισυναπτόμενα 14665 Επισυναπτόμενα 14666 Επισυναπτόμενα 14667 Επισυναπτόμενα 14668 |
Ωραίος,μάγκας ο τύπος
send from my Samsung GS-III white beast |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Κάποτε παλιά το χα καψούρα ...αλλά μου πέρασε γρήγορα :sm7::sm7:
|
Εγω πάλι ποτε. Ούτε αυτο μου αρέσει ιδιαίτερα αλλα έχει ένα σκασμο πράματα πάνω του κ παει σφαίρα.
Ο ιδιοκτήτης λέει ότι παίζει στα 170+ άλογα. Εγω που το έκανα βόλτα εθνικη με φυλαγμενο γκάζι γιατι πραγματικα το φοβήθηκα μπορω να πω ότι τον πιστεύω! Έχει τρομακτική επιτάχυνση!!! |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
τωρα μιλαμε για την βασιλισσα των φαναριων..
|
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Και γιατί δεν της αλλάζεις δισκόπλακες από αυτήν την καραγκιοζιά που έχει, μπας και φρενάρει καλύτερα?
|
Οι καραγκιοζιες που φοράει είναι της galfer, τα σωληνακια της goodridge κ οι μονοπιστονες εργοστασιακες έχουν αντικατασταθεί απο 4πιστονες μεταγενεστερου μοντέλου.
Μόνο η τρόμπα έχει μείνει στη θέση της. Ακόμα κ με όλα αυτα, απλα δε σταματάει. Βγάζει ένα κιτακι η brembo για άμεση τοποθέτηση στις εργοστασιακες βάσεις κ κοστίζει περίπου 1000-1500 Ευρω. Η άλλη επιλογη είναι κάτι παλιοberinger 6πιστονεσ που έχουμε βρει παρέα με τρόμπα φρενου απο R1. Δυστυχώς όμως δεν θα είναι ασορτι η τρόμπα του υδραυλικου συμπλεχτη κ πρέπει να βάλω απο κάποιο ΖΧ9 ώστε να είναι "όμορφο". Ότι αποφασίσει ο ιδιοκτήτης θα κάνω. Πάντως σίγουρα είναι η επόμενη βελτίωση που θα γίνει. |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Μπρρρρ.
Και εμένα κάποτε μου άρεσε αυτό. ΠΟΛΥ. Μετά κατάλαβα πόσο άχρηστο είναι. |
Κανένα δεν είναι άχρηστο.
Ούτε εμένα αρέσει κ ποτε δε θα το αγόραζα αλλα ποτε δε θα το πω άχρηστο απλα επειδη δεν μου αρέσει. Δεν γίνεται όλα να αρέσουν σε όλους. |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Απόσπασμα:
Μην τρελένεσθαι Αλκίνοε... καραγκιοζιές λέω διότι αν πάρεις την απόσταση που χωρίζει τους δύο νοητούς κύκλους με τα συνεχή σημεία τριβής των τακακιών επάνω στην 'τριχωτή' δισκόπλακα, θα δεις ότι δεν είναι ούτε 2 εκ. Όσα πιστόνια και να έχει, σε συτά τα 2εκ. δουλεύουν τα τακάκια. Δεν πρόκειται να σε φρενάρει ποτέ. Αν πάρεις μια σοβαρή δισκόπλακα, θα είναι σίγουρα καλύτερα. GS ή μοντέρνο φρενάρισμα δεν πρόκειται να γίνει, όμως θα σε φρενάρει καλύτερα. Εμένα πάλι μου αρέσει. Μου θυμίζει ένα Kawasaki 1300 που είχα όταν ήμουν στην ηλικία σας. 'Φαναρτζίδικο' όπως λεει και ο ταξιδιώτης. Από όλες τις απόψεις. Και φανάρια και στο φαναρτζίδικο συνέχεια. Το έδωσα και ησύχασα. |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Απόσπασμα:
|
Cck, μάλλον δε με κατάλαβες!!!
Ούτε εμένα αρεσουν!!! Καραγκιοζιες είναι!!! Απλα τυγχανει να ειναι απο καλη μαρκα. Ένα σετακι διαιρουμενες με αλουμινένια κέντρα κ μασιφ δίσκους χωρίς τρύπες, πιο καλα θα δούλευαν κ ,γνώμη μου, θα ταίριαζαν πολυ περισσότερο με το στιλ κ τα χρόνια της μηχανής. |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Απόσπασμα:
Εγώ δεν το λέω άχρηστο επειδή δεν μου αρέσει. Τα σκούτερ δεν μου αρέσουν αλλά δεν είναι άχρηστα. Τα V-Strom 650 δεν μου αρέσουν αλλά δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ άχρηστα. Αυτό τι ακριβώς είναι; Είναι μια μηχανή με τρελά άλογα, που δεν στρίβει και δεν φρενάρει (πράγμα που οκ έφτιαξαν την τελευταία πενταετία ΚΑΠΩΣ). Δεν σε προστατεύει από τον αέρα, δεν κουβαλάς τίποτα επάνω του, τα super sport σε πατάνε (ειδικά σε στροφές σε πατάνε κι άλλα). Τι ακριβώς χρησιμεύει; Για να μην πας με την HD στο καφέ στο Κολωνάκι; Θα πει κανείς και αυτό χρησιμότητα είναι. Ε οκ, απόψεις. |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Από περίεργα όταν λες δεν σταματάει πόσα μέτρα διαφορά μπορεί να έχει από ένα νορμάλ μηχανάκι?:confused:
|
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
είναι βαρύ αυτό
|
NLS, να κ κάτι που συμφωνούμε.
Αν κ πιστεύω ότι τέτοια μηχανάκια εξυπηρετούν άλλες απαιτήσεις κ αλλα "θέλω" των ιδιοκτητών τους. Ένα σουπερ καβλωτικο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας (που ίσως είναι κ εθιστικο) είναι η ροπή της κ η απόκριση που έχει. Με 3η κ 3500 στροφές τσαρουχωνης το γκάζι κ ενω ο εμπρός τροχός με το ζόρι κρατάει επαφή με την άσφαλτο, ο πίσω πασχίζει να βρει πρόσφυση κ εσύ παλεύεις να κρατηθεις πάνω της με χέρια τεντωμενα. Η τρομάρα που περνεις είναι τόσο μεγάλη που σκέφτεσαι ότι πρέπει να κλίσεις αυτο το ρημαδι το γκάζι αλλα το ανεπαισθητο χαμόγελο που σπάει λίγο το μαγουλακι σου κ η αίσθηση της πλάτης σου που θέλει να μείνει πίσω, να σε εγκαταλυψει, κατα την επιτάχυνση σε κάνει να μη το κλεινεις το ρημαδι το γκάζι αλλα να κανεις καρφωτη αλλαγη σε 4η όπου βιωνεις ακριβώς το ίδιο φαινόμενο με αρκετα παραπάνω όμως χιλιόμετρα!!! Άχρηστη η όχι, αυτη η μηχανη έχει φτιαχτεί για αυτο ακριβώς το πράμα. Για κάποιο συγκεκριμένο, περιορισμένο κοινο αυτο κ μόνο είναι αρκετο για να την αποκτήσουν. |
Απόσπασμα:
Για να σταματήσει χρειάζεται τάμα στον Αη Σπυριδωνα, προσευχή στην Παναγία τη Σουμελα κ κατα προτίμηση ένα αλεξιπτωτακη που δε θα του έπεφτε άσχημο στην ανάγκη! |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Απόσπασμα:
|
Δεν έβγαλα αχνα. Ούτε καν ασχολήθηκα. Μου ζήτησαν χαρτιά, τους τα έδωσα, μέχρι να γράψει την κλίση έστριψα ένα τσιγάρο, το κάπνισα, είπαμε τις καληνυχτες μας κ δρόμο.
Απλα πράματα. |
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986
Ασχέτως χρηστικότητας η συγκεκριμένη μοτό είναι όμορφη και έχει χαρακτήρα. Να την χαίρεται ο ιδιοκτήτης της.
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:16. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!