![]() |
Ράλι Ακρόπολις
http://www.imageshack.gr/files/p3z26cunjj2g9p849xnj.jpg
Ακόμα και αυτοί που δεν ασχολούνται καθόλου με αγώνες αυτοκινήτου γνωρίζουν τον «εθνικό» μας αγώνα. Μια 4ήμερη μάχη πληρωμάτων, ομάδων και αυτοκινήτων στα καυτά βουνά της Ελλάδας για το πιο σκληρό ράλι στον κόσμο, το δικό μας Ράλι Ακρόπολις. Και η σημασία του δεν είναι μόνο αυτοκινητιστική, αλλά οικονομική και τουριστική. Πολλές εκατοντάδες άτομα μεταφέρονται από χώρα σε χώρα για τις ανάγκες κάθε μιας από τις ομάδες που συμμετέχουν και όλοι αφήνουν χρήματα και παίρνουν εντυπώσεις πίσω στις χώρες τους. Ας μην ξεχνάμε ότι η χώρα μας είναι πολύ μικρή αγορά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, χωρίς δική της παραγωγή και χωρίς παγκοσμίου επιπέδου οδηγούς. Το γεγονός και μόνο ότι για 55 χρόνια υπάρχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα. Το Ράλι Ακρόπολις όμως, το οποίο έχει ψηφιστεί ως ο καλύτερος αγώνας στον κόσμο (2005), είναι γεμάτο συναισθήματα για τους θεατές και τους συμμετέχοντες (οι οποίοι εφέτος είναι εντυπωσιακά λίγοι). Ειδικά για τους Έλληνες οδηγούς είναι μια περιπέτεια με πολλές δυσκολίες και με αποκορύφωμα τον τερματισμό μετά από 4 δύσκολες ημέρες και 1.208 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 371 είναι ειδικές διαδρομές. Μετακομίσεις Το κέντρο του αγώνα και το service park έχουν μεταφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν των 55 ετών της ιστορίας του αγώνα. Η κλασική εκκίνηση με φόντο τον ιερό βράχο της Ακρόπολης δεν υφίσταται πια. Αρχικά μετακινήθηκε στο Ζάππειο και αργότερα για πρακτικούς λόγους που έθεσε η FIA πήγε στο Ολυμπιακό Στάδιο, στο Μαρκόπουλο, στο Τατόι και σήμερα στον Ισθμό της Κορίνθου. Αλλά και το service park, από το 1999 που επιβλήθηκε η ύπαρξή του, έχει βρεθεί κατά καιρούς στην Οινόη, στην Ιτέα, στη Λιλαία, στα Καμένα Βούρλα, στο Ολυμπιακό Στάδιο, στο Μαρκόπουλο και στο Τατόι, για να καταλήξει σήμερα στο Λουτράκι, στη «Σχολή Μηχανικού». Ελληνικές επιτυχίες Αναμφισβήτητα ως μεγαλύτερη επιτυχία θεωρείται η νίκη του Άρη Βωβού το 1995, χρονιά, που, όπως προσθέτει πάντα ο ίδιος, ο αγώνας προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και όχι Οδηγών. Η αλήθεια όμως είναι ότι συναγωνισμός υπήρχε (με τον 2 φορές Παγκ. Πρωταθλητή Miki Biasion) και η νίκη του Βωβού στον εθνικό μας αγώνα είναι αληθινή. Για την ιστορία όμως, πρώτος νικητής του Ακρόπολις ήταν ο Παπαμιχαήλ. και το επίσημο site : http://www.acropolisrally.gr/ |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Thanks Leo !!!!;)
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Ευχαριστούμε Λεώ.
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Λεώ.:sm8:......................:cool:
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
:sm8:ευχαριστουμε.
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
ευχαριστουμε λεο
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
:sm8:
Jefe |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
:sm8:
...Λέγετε οτι η FIA βαζει για τελευταία χρονιά το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κι οτι γιαυτό τον λόγο δεν έχει την σούπερ ειδική....ίδωμεν:yz |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
:sm8:
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Ευχαριστούμε Λεό!!!!!! Μόνο που φέτος είναι η τελευταία χρονιά :hmmm: Από του χρόνου θα γίνεται χρόνο παρά χρόνο :hmmm: |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Απόσπασμα:
....ναι, άμα δεν τον "κόψουν" τελείως ....:yz |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Eχω ζήσει το Ραλλυ Ακρόπολις από το 1979 μέχρι και σήμερα.
Αλλοτε σαν συνοδηγός 1982,1984(FIA B) ,άλλοτε σαν πλοηγός (2001-2006) και άλlοτε σαν θεατής. Ο Αγώνας του 1995 που αναφέρεται στο post του Leo ,ήταν εκτός ημερολογίου της FIA εκείνη τη χρονιά και δεν προσμετρούσε στο κατασκευαστών. Η νίκη του Βωβού ήταν όντως επιτυχία , ωστόσο δεν ξαίρω αν είναι η μεγαλύτερη από ελληνικής πλευράς. Πάντως ο Κώστας Στεφανής ,συνογηγός του Βωβού για τον αγώνα του '95 , σε συνεντευξη στους 4Τ , τεύχος Μαρτιος 2004 στον Α.Τεμπερίδη, δήλωσε ".............Το κερδίσαμε από τύχη.Δεν με έκανε να αισθάνομαι περήφανος." Πηγή google.gr/Κωστας Στεφανής. Η τύχη έχει να κάνει (αν δεν με απατά η μνήμη μου) ότι ο αγώνας κρίθηκε στην τελευταία ΕΔ Στείρι όταν ο προπορευόμενος(με σημαντική διαφορά) καθυστέρησε από μηχανική βλάβη. Ξεχωριστές Ελληνικές στιγμές κατά τη προσωπική μου άποψη,είναι οι επιδόσεις του Τάσου Λιβεριάτου-Σιρόκκο και του Τάσου Μαρκουίζου-Ιαβέρη που κέρδιζε ΕΔ overall αφήνοντας πίσω του όλους τους παγκόσμιους - εργοστασιακούς όπως V.Roerl, M.Allen,H.Miccola,S.Blogvist,T.Sallonen,H.Toivonen,B.Valtergard. |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Απόσπασμα:
Για ποιόν λόγο?:hmmm: |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Απόσπασμα:
:sm8: |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Απόσπασμα:
:sm8: Εχω την εντυπωση οτι ο μονος Ελληνας που εχει παρει την καλυτερη θεση στο ραλυ Ακροπολης (δευτερος) ενω συμμετειχαν και οι εργοστασιακες ομαδες, ηταν ο ''Σιροκο'' με την renault alpine. Ο Πεσματζογλου ειχε και αυτος μια δευτερη θεση αλλα αρκετα παλαιοτερα ναι μεν με ξενες συμμετοχες αλλα με οχι τοσο ανταγωνιστηκες οσο εγιναν αργοτερα με το σιροκο |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Rally Acropolis 2009
Εξαιρετική επίδοση στον φετινό αγώνα του Λάμπρου Αθανάσουλα-Νικου Ζακχαίου , που κοίταξαν στα μάτια τους "παγκόσμιους" & επαγγελματίες και που τερμάτισαν στην 8η γενικής και 1οι στη κατηγορία τους. Ξεχωριστή στιγμή για τα ελληνικά χρώματα. |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
:sm8:
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
H "χρυσή βίβλος" του Ράλι Ακρόπολις
Όλοι οι νικητές του Ράλι Ακρόπολις. 1953 1ο Ράλι Ακρόπολις Ν. Παπαμιχαήλ - Σ. Δημητράκος Jaquar XK 120 1954 2ο Ράλι Ακρόπολις Π. Παπαδόπουλος - Σ. Δημητράκος Opel Record 1955 3ο Ράλι Ακρόπολις Ι. Πεσματζόγλου - Μ. Παπανδρέου Opel Kadett 1956 4ο Ράλι Ακρόπολις Σοκ - Μολ Mercedes 300 SL 1957 5ο Ράλι Ακρόπολις Κος και Κα Εσταζέ Ferrari 250 G.T. 1958 6ο Ράλι Ακρόπολις Βιλορέσι - Μπασαντόνα Lancia Aurelia G.T. 1959 7ο Ράλι Ακρόπολις Λεβί - Βάνσερ Auto Union 1000 1960 8ο Ράλι Ακρόπολις Σοκ - Μολ Mercedes 220 SE 1961 9ο Ράλι Ακρόπολις Κάρλσον - Κάρλσον Saab 96 1962 10ο Ράλι Ακρόπολις Μπόριγκερ - Λανγκ Mercedes 200 SEd 1963 11ο Ράλι Ακρόπολις Μπόριγκερ - Κνολ Mercedes 300 Se 1964 12ο Ράλι Ακρόπολις Τράνα - Τερμένιους Volvo PV 544 1965 13ο Ράλι Ακρόπολις Σκογ - Ταντλκάρε Volvo Amazon 1966 14ο Ράλι Ακρόπολις Σόντερστρομ - Παλμ Ford Lotus Cortina 1967 15ο Ράλι Ακρόπολις Χόπκερκ - Γκρέλιν BMC Cooper 1275S 1968 16ο Ράλι Ακρόπολις Κλαρκ - Πόρτερ Ford Escort Twin Cam 1969 17ο Ράλι Ακρόπολις Τοϊβόνεν - Κολάρι Porsche 911S 1970 18ο Ράλι Ακρόπολις Τεριέ - Κάλεβερτ Alpine Renault 1971 19ο Ράλι Ακρόπολις Αντερσεν - Χερτζ Alpine Renault 1972 20ο Ράλι Ακρόπολις Λίντμπεργκ - Ελσεντλ Fiat 124 Sport Spider 1973 21ο Ράλι Ακρόπολις Τεριέ - Ντελφεριέ Alpine Renault 1975 22ο Ράλι Ακρόπολις Ρερλ - Μπέργκερ Opel Ascona RS 1976 23ο Ράλι Ακρόπολις Κάλστρομ - Αντερσον Datsun 160 J 1977 24ο Ράλι Ακρόπολις Βάλντεγκαρντ - Τορζέλιους Ford Escord RS 1978 25ο Ράλι Ακρόπολις Ρερλ - Γκάιστντορφερ Fiat 131 Abarth Rally 1979 26ο Ράλι Ακρόπολις Βάλντεγκαρντ - Τορζέλιους Ford Escord RS 1980 27ο Ράλι Ακρόπολις Βατάνεν - Ρίτσαρντς Ford Escord RS 1981 28ο Ράλι Ακρόπολις Βατάνεν - Ρίτσαρντς Ford Escord RS 1982 29ο Ράλι Ακρόπολις Κα Μουτόν - Κα Πονς Audi Quattro 1983 30ο Ράλι Ακρόπολις Ρερλ - Γκάιστντορφερ Lancia Rally 1984 31ο Ράλι Ακρόπολις Μπλόμκβιστ - Σέντερμπεργκ Audi Quattro 1985 32ο Ράλι Ακρόπολις Σαλόνεν - Χαργιάνε Peugeot 205 T16 1986 33ο Ράλι Ακρόπολις Κανκούνεν - Πιρόνεν Peugeot 205 T16 1987 34ο Ράλι Ακρόπολις Αλεν - Κιβιμάκι Lancia Delta 4WD 1988 35ο Ράλι Ακρόπολις Μπιαζιόν - Σιβιέρο Lancia Delta HF Integrale 1989 36ο Ράλι Ακρόπολις Μπιαζιόν - Σιβιέρο Lancia Delta HF Integrale 1990 37ο Ράλι Ακρόπολις Σάινθ - Μόγια Toyota Celica Turbo 1991 38ο Ράλι Ακρόπολις Κανκούνεν - Πιρόνεν Lancia Delta Integrale 16V 1992 39ο Ράλι Ακρόπολις Οριόλ - Οτσέλι Lancia Delta HF Integrale 1993 40ο Ράλι Ακρόπολις Μπιαζιόν - Σιβιέρο Ford Cossworth 1994 41ο Ράλι Ακρόπολις Σάινθ - Μόγια Subaru Impreza 1995 42ο Ράλι Ακρόπολις Αρης Βωβός-Κώστας Στεφανής Lancia Integrale 1996 43ο Ράλι Ακρόπολις ΜακΡέι - Ρίνγκερ Subaru Impreza 1997 44ο Ράλι Ακρόπολις Σάινθ - Μόγια Ford Escort 1998 45ο Ράλι Ακρόπολις ΜακΡέι - Γκριστ Subaru Impreza 1999 46ο Ράλι Ακρόπολις Μπερνς - Ριντ Subaru Impreza 2000 47ο Ράλι Ακρόπολις ΜακΡέι - Γκριστ Ford Focus 2001 48ο Ράλι Ακρόπολις ΜακΡέι - Γκριστ Ford Focus RS WRC 01 2002 49ο Ράλι Ακρόπολις ΜακΡέι - Γκριστ Ford Focus RS WRC 02 2003 50ο Ράλι Ακρόπολις Μάρτιν - Παρκ Ford Focus RS WRC 3 2004 51ο Ράλι Ακρόπολις Σόλμπεργκ - Μιλς Subaru Impreza WRC 2004 2005 52ο Ράλι Ακρόπολις Λεμπ - Ελενά Citroen Xsara WRC 2006 53ο Ράλι Ακρόπολις Γκρόνχολμ - Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC 06 2007 54ο Ράλι Ακρόπολις Γκρόνχολμ - Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC 06 2008 55ο Ράλι Ακρόπολις Λεμπ - Ελενά Citroen C4 2009 56ο Ράλι Ακρόπολις Χίρβονεν - Λέχτινεν Ford Focus RS WRC 09 |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Μπράβο Άλεξ,
πολύ καλή ενημέρωση !!!!;) Μας έφερες πολλάααααα χρόνια πίσω .....:( . |
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
μπράβο στα παιδιά για τα πόστ και στούς Έλληνες οδηγούς - συνοδηγούς!!!;)
|
Απάντηση: Ράλι Ακρόπολις
Απόσπασμα:
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:42. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!