![]() |
κιβωτιο ταχυτητων G650GS
καλημερα σε ολους,
Απο χθες ειμαι μια ευτυχισμενη κατοχος ενος ολοκαινουργιου G650GS. Εχω να ρωτησω κατι που με παρεξενεψε ομως στην πρωτη μου βολτα. Καταρχην ειναι πολυ σκληρο το κιβωτιο ταχυτητων και η νεκρα βρισκεται δυσκολα και μονο εν κινηση. Αν σταματησω σε φαναρι με 1η η 2η με πατημενο συμπλεκτη μετα απο λιγο σβηνει. προσπαθω να βρω τη νεκρα οταν δεν κινειται και δεν γινεται....ειναι φυσιολογικο για το Gs αυτο? Θα μαλακωσει το κιβωτιο με τη συχνη χρηση? Εχετε καμμια συμβουλη σαν πιο εμπειροι? |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Το να σβήνει δεν έιναι φυσιολογικό. Ναι στη αρχή είναι σκληρό το σαζμάν αλλά μετά τα 600 χλμ. Αρχίζει και στρώνει. Και με τη νεκρά είχα το πρόβλημα αλλά λύθηκε με το στρώσιμο. Θέλει λίγο το χρόνο του μετά όλα καλά θα δείς. Ότι θές είμαι στη διάθεσή σου καλά χιλιόμετρα και καλοτάξιδο!
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Το γεγονος οτι δεν μπορει να μπει η νεκρα οταν ειναι σταματημενο ειναι φυσιολογικο? Σε honda που ειχα δεν υπηρχε αυτο το προβλημα. Κουμπωναν οι ταχυτητες κανονικα και σε σταση και σε κινηση.
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Καλημέρα Ελευθερία!
Καταρχήν καλορίζικη η μηχανή, καλοτάξιδη και πάντα όρθια. Αν δεν προλάβεις να βγάλεις νεκρά λίγο πριν σταματήσει η μηχανή ένας τρόπος είναι να αφήνεις λίγο το συμπλέκτη και να ψάξεις τη νεκρά μόλις κινηθεί. Δεν ξέρω για το G, αλλά στο F το μονοκύλινδρο το είχα συνέχεια το θέμα και το είχα συνηθήσει. Επίσης ηταν πάντα θορυβώδες. Μη σε ανησυχεί! Οσο για τα σβησίματα, δεν είναι φυσιολογικά. Επειδή η μηχανή είναι του κουτιού δε σου συνιστώ να αρχίσεις τα reset της ECU. Πήγαινε εκεί που το πήρες να το κάνουν αυτοί. Οτι απορίες έχεις είμαι στη διάθεσή σου! φιλικά Γιάννης ΥΓ. Επίσης ξέχνα τα honda! δεν έχουν χαρακτήρα αυτά!!!!! |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Σκεφτομαι μηπως στην απειρια μου το μπουκωσα και για αυτο μου εσβηνε συνεχεια με πατημενο συμπλεκτη....τι να πω!!!:confused::confused::confused::confused:
|
Τη νεκρα θ τη βρεις με τη χρήση. Συνηθεια είναι. Και με κΑινούρια λάδια θα είσαι πάντα καλύτερα
Τα σβησιματα από την άλλη... Όχι. Sent from my GT-I9100 |
Απόσπασμα:
Send by Forester via iPhone using Tapatalk |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Λετε να εχει καποιο προβλημα η ecu?
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Καλορίζικη, δεν μπουκώνει, μάλλον θέλει ρύθμιση η ντίζα του συμπλέκτη.:)
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Αν λετε για ενα κουμπακι με 3 σκαλες που εχει στη μανετα το εχω βαλει στο 1 μιας και εχω μικρα δακτυλα για να μπορω να το δουλευω....
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Όταν θα στρώσει θα βάζεις και νεκρά ένα στάση . Το σβήσιμο να κοιτάξεις αν συνεχίσουν.
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Απόσπασμα:
:D:D:D:D Το θέμα είναι να δουλεύει κι αυτό:) Δοκίμασε στη θέση 3 κι αν δε βελτιωθεί ο συμπλέκτης & το κιβώτιο, τα κοιτάς. Το άλλο με τα σβησίματα, μάλλον σε κάποιο αισθητήρα ή σε ρύθμιση οφείλεται κι όχι σε ECU. Το τελευταίο που θα κοιτάξουν , είναι η ECU. Τίποτα δεν αποκλείεται, εκτός από το.... "μπούκωμα"! Κάνε μια βόλτα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και θα λυθούν όλα. |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Απόσπασμα:
Δεν λέω για τη ρύθμιση της μανέτας, αλλά της ντίζας του συμπλέκτη, στο κέλυφος του κινητήρα. Ρίξε μια ματιά κι εδώ, το ίδιο μηχανάκι είναι με άλλο μοτέρ. Το πιό σοφό βέβαια, είναι να πας στην αντιπροσωπεία όσο σε καλύπτει η εγγύηση.:) |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Τι σχέση έχει Θόδωρε η θέση της μανέτας;! Το κιβώτιο του μονοκύλινδρου είναι σκληρό και θορυβώδες κι είναι και φρέσκια η μηχανή.
|
Εγω θα έλεγα ότι αφού σε βόλευει στο 1 πρέπει να φτιάξει ενώ το έχεις στο 1. Και το 1 σκάλα είναι και πρέπει να δουλεύει και εκει καλα.
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Απόσπασμα:
Το μυστικό στο είπανε παραπάνω. Δώσε λίγο γκάζι και παίξε λίγο με το συμπλέκτη την ώρα που βγάζεις την πρώτη. Και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψει αυτό. Ξέρω κοπέλες που πάνω στην απελπισία τους να βγάλουν την πρώτη, έσβηναν τη μηχανή, αλλιώς δεν έβγαινε... Για το σβήσιμο, πολύ πιθανόν την ώρα που βάζεις μπροστά τη μηχανή να τσιμπάς λίγο το γκάζι. Έτσι ξεγελάς το κομπιούτερ της μηχανής για το ποια είναι η θέση της μανέτας στο ρελαντί. Βάζε μπρος μόνο με ένα δάκτυλο πάνω στη μίζα και μην ακουμπάς καθόλου τη μανέτα.:) |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Nα πας με την μηχανη και να τους το πεις για τα σβησίματα τα έκανε και το δικό μου και λύθηκε με ένα προγραμματισμό που έγινε σε εξουσιοδοτημένο που την πήγα.
Όσον αφορα το θέμα του κιβωτίου έχει γίνει ανάκληση από όσο γνωρίζω αλλά πήγαινέ το άμεσα και μην το αμελήσεις γιατί εγώ το άφηνα με αποτέλεσμα να πληρώσω καινούριο δίσκο συμπλέκτη αφού από το πολύ ζόρι μου κούρεψε το πρώτο δόντι από το γρανάζι και όταν έγινε αυτό ήμουν εκτός εγγύησης:cr13: ....και εννοήτε πως δεν υπήρχε εγγύηση καλής θέλησης και παραμύθια της mottorad hellas:u57: ...κατά τα άλλα μην ξενερώνεις όλα οk τώρα και τα ταξιδάκια με την γαϊδούρα έχω κάνει και το αίμα της ρουφάω κάθε μέρα!Απλά να ξέρεις πως πήρες μοτό με χαρακτήρα και μην αμελείς τα λαδάκια γιατί αυτά λιπαίνουν και το κιβώτιο:ye33: .....και εδώ είμαστε για ότι θες:di59: |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
@ stavrouliasp & ortho, έχετε δίκιο και οι δυο.
Επειδή όμως η μοτό είναι καινούρια και η συναρμολόγηση δεν είναι πάντα τέλεια, παίζει να μην είναι καλά ρυθμισμένη η ντίζα του συμπλέκτη. Σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανόν να λειτουργεί καλύτερα στην άλλη ακραία θέση της, η μανέτα. Αν συμβεί αυτό πάει για μια ρύθμιση. Αν όχι το κοιτάζουν συνολικά. Από την άλλη δεν έχω οδηγήσει καινούριο 650, οπότε μπορεί να είναι τόσο σκληρό το κιβώτιο, όσο λέτε... Σε κάθε περίπτωση μια επίσκεψη στο συνεργείο επιβάλλεται, τουλάχιστον για τα σβησίματα. |
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Ειχατε δικιο.... ηρθε τεχνικος και ρυθμισε τη ντιζα του συμπλεκτη και τωρα ολα κυλανε ομαλα....ενα μεγαλο ευχαριστω σε εσας που με βοηθησατε δινοντας μου μια ιδεα για το προβλημα....καλα χιλιομετρα σε ολους:ye33::ye33:
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Τα σβησίματα; τέλος ή παραμένουν;
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Δεν μου εσβησε καθολου σημερα....
|
Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS
Α! Οκ;) Τώρα είδα ότι λες αυτό:
Απόσπασμα:
αφού σου ρύθμισαν την ντίζα, δε θα ξανασβήσει!;) Απλά δεν απομόνωνε ο συμπλέκτης και γι αυτό δεν έβγαινε η 1η και έσβηνε. Μια χαρά όλα λοιπόν:ye33: καλές βόλτες!!!! |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:38. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!