![]() |
Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Αδιευκρίνιστος παραμένει ο αριθμός των οχημάτων, που έχουν «γυρίσει» στην υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα, καθώς πολλοί οδηγοί δεν έχουν -παρατύπως- ενημερώσει τις άδειες κυκλοφορίας τους, ενώ άλλοι έχουν εγκαταστήσει σετ χωρίς την απαιτούμενη πιστοποίηση, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ποιότητα και ασφάλεια των εγκατεστημένων συστημάτων.
http://3.bp.blogspot.com/_gY5ZTDH07-...pg/s1600/1.jpg Τα αίτια για το θολό τοπίο στην αγορά είναι πολλά και φτάνουν μέχρι την ακραία περίπτωση οδηγών, οι οποίοι αγοράζουν το σετ υγραερίου μέσω ...Ιντερνετ και το εγκαθιστούν σε γνωστούς τους, συχνά μη πιστοποιημένους, μηχανικούς, χωρίς στη συνέχεια να πηγαίνουν -όπως υποχρεούνται- στο ΚΤΕΟ για την ενημέρωση της άδειας κυκλοφορίας! http://p-nstatic.doldigital.net/tane...003E76BE57.jpg Τα δεκάδες συνεργεία αυτοκινήτων, που λειτουργούν χωρίς άδεια ανά τη χώρα και παρόλα αυτά προχωρούν σε εγκαταστάσεις σετ υγραερίου, αλλά και το γεγονός ότι πολλοί οδηγοί επιλέγουν να κάνουν την εγκατάσταση σε χώρες του εξωτερικού, όπως η Βουλγαρία, περιπλέκουν περαιτέρω την κατάσταση. Εκτιμήσεις (αλλά απλώς …εκτιμήσεις) για 300.000 ΙΧ την τελευταία 3ετία Πόσα είναι τελικά τα ΙΧ, που έχουν εγκαταστήσει σετ υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα; «Κατά μια χονδρική εκτίμηση, η οποία όμως δεν είναι απόλυτα ασφαλής, τα τελευταία τρία χρόνια υπολογίζεται ότι προχώρησαν στο υγραέριο πάνω από 300.000 ΙΧ. Η τάση προϋπήρχε στη Βόρεια Ελλάδα, λόγω και παραγόντων όπως η γειτνίαση με χώρες όπου η υγραεριοκίνηση ήταν συνήθης, αλλά στην Αθήνα εκδηλώθηκε εντονότερη με την ύφεση» εξηγεί στο ΑΜΠΕ ο Θανάσης Αγγέλου, υπεύθυνος διοργάνωσης της έκθεσης «AUTOgas Expo 2012 Βόρειας Ελλάδας» για την υγραεριοκίνηση, που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 30 Μαρτίου-1 Απριλίου (στην αποθήκη 8 του Οργανισμού Λιμένος), με περίπου 25 απόλυτα εξειδικευμένους εκθέτες. Θέσαμε την ίδια ερώτηση -πόσα είναι τα υγραεριοκίνητα ΙΧ στην Ελλάδα- στον Άρη Σκαμνέλο, διευθυντικό στέλεχος του Ινστιτούτου Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ). «Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση σε αυτό το ερώτημα, για πολλούς λόγους. Καταρχάς πολλοί εγκαταστάτες είναι λαθραίοι. Δουλεύουν στο γκαράζ του σπιτιού τους ή και στο …δρόμο, χωρίς να είναι πιστοποιημένοι και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς το συνεργείο να έχει άδεια λειτουργίας. Εκτιμώ ότι το ποσοστό των εγκαταστατών που είναι απιστοποίητοι, χωρίς έγκριση και χωρίς άδεια ενδεχομένως ξεπερνάει το 50%. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κακοί μηχανικοί, αλλά όταν δεν είναι πιστοποιημένοι, πάντα υπάρχει κίνδυνος» δηλώνει στο ΑΜΠΕ ο κ.Σκαμνέλος. Εμπόριο βεβαιώσεων, με ταρίφα από 30 έως 350 ευρώ... Κατά τον ίδιο, δεν λείπουν τα κρούσματα πώλησης βεβαιώσεων από ορισμένα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και κάποιους πιστοποιημένους μηχανικούς, οι οποίοι βεβαιώνουν παρατύπως ότι δήθεν η εγκατάσταση έγινε στο συνεργείο τους από τους ίδιους, ενώ στην πραγματικότητα αφορά μη πιστοποιημένο σετ αγνώστου προέλευσης. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...zp0URUw0mH-v6c «Βάζουν δύο συστήματα και βγάζουν βεβαιώσεις για δεκαδύο» λέει χαρακτηριστικά ο κ.Σκαμνέλος. Ο ίδιος σημειώνει ότι έχει ακούσει για «ταρίφα», που ξεκινάει από τα 30 ευρώ/βεβαίωση, αν και ιδίως παλαιότερα, όταν οι πιστοποιημένοι επαγγελματίες ήταν πολύ λίγοι, το κόστος μιας τέτοιας βεβαίωσης μπορεί να έφτανε μέχρι τα 350 ευρώ. Από την πλευρά του, ο Γιώργιος Καπετανάκης, επίσης διευθυντικό στέλεχος του ΙΔΕΕΑ σημειώνει ότι είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστεί ο πραγματικός αριθμός των υγραεριοκίνητων ΙΧ, καθώς -πέραν όλων των άλλων- «κάποια έρχονται με σετ από τη Βουλγαρία, ενώ σε άλλες περιπτώσεις οδηγοί αγοράζουν τα σετ μέσω Ιντερνετ και τα ‘’περνούν’’ σε δικό τους μηχανικό, χωρίς να ελέγχουν αν είναι πιστοποιημένα». Αδιευκρίνιστος είναι ο πραγματικός αριθμός των ΙΧ με σετ υγραερίου, σύμφωνα και με τον προϊστάμενο του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Τεχνικού Ελέγχου του υπουργείου Μεταφορών Θεόδωρο Ζαχμάνογλου. Όπως διευκρινίζει στο ΑΜΠΕ, τα οχήματα βενζίνης που «γυρίζουν» στο υγραέριο δεν αλλάζουν αριθμό κυκλοφορίας -γεγονός που δυσχεραίνει την καταγραφή- αλλά αναγράφεται στην άδειά τους ότι μπορούν να «καίνε» το συγκεκριμένο καύσιμο. «Πολλοί, όμως, βάζουν το σετ και δεν πάνε στο ΚΤΕΟ να το δηλώσουν. Αυτούς θα πρέπει να τους σταματήσει κάποιος στον δρόμο, να τους ελέγξει, να δει το σετ του υγραερίου, να διαπιστώσει ότι δεν αναγράφεται στην άδεια και τα λοιπά. Χρειάζονται εν ολίγοις συχνότεροι αστυνομικοί έλεγχοι» προσθέτει. Η νόμιμη διαδικασία Σύμφωνα με τον κ. Ζαχμάνογλου, η νόμιμη διαδικασία είναι η εξής: ο ενδιαφερόμενος για την υγραεριοκίνηση πηγαίνει σε εξειδικευμένο και εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Αερίων Καυσίμων, όπου εγκαθιστά το σετ με «έγκριση τύπου». Από το συνεργείο λαμβάνει μια βεβαίωση, με την οποία πηγαίνει στο ΚΤΕΟ. Εκεί, γίνεται -μεταξύ άλλων- έλεγχος σχετικά με το αν το σετ είναι εγκεκριμένο και ακολούθως το ΚΤΕΟ συντάσσει πρακτικό/πιστοποιητικό που αποστέλλεται υπηρεσιακά στην υπηρεσία που εξέδωσε την αρχική άδεια κυκλοφορίας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο ιδιοκτήτης του ΙΧ λαμβάνει την ανανεωμένη άδεια από τις υπηρεσίες μεταφορών των κατά τόπους νομαρχιών. «Για να καταγράψουμε όλες αυτές τις αλλαγές αδειών, θα έπρεπε να ζητήσουμε τα στοιχεία από τα 150 ιδιωτικά και τα περίπου 55 κρατικά ΚΤΕΟ. Αλλά, όπως ήδη είπα, πολλοί οδηγοί δεν πηγαίνουν καν στο ΚΤΕΟ για να δηλώσουν την αλλαγή, οπότε η εικόνα δεν θα είναι και πάλι ακριβής. Γι’ αυτό οι συχνότεροι αστυνομικοί έλεγχοι για το θέμα είναι απαραίτητοι» σημειώνει ο κ. Ζαχμάνογλου και προσθέτει ότι, όταν έρθει η ώρα για τον κανονικό, περιοδικό έλεγχο στο ΚΤΕΟ, δεν λείπουν οι οδηγοί που εξασφαλίζουν παρατύπως τις σχετικές βεβαιώσεις. Τελικά το αέριο συμφέρει; Κατά τον κ. Ζαχμάνογλου, το υγραέριο συμφέρει σε οχήματα μεγάλου κυβισμού, που πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα. «Σε ένα ΙΧ με πάνω από 2000 κυβικά, που κάνει τουλάχιστον 20.000-25.000 χλμ τον χρόνο, το υγραέριο συμφέρει» υποστηρίζει και προσθέτει: «αντίθετα, κάποιος που δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα, θα χρειαστεί ακόμη και πέντε χρόνια για να αποσβέσει το κόστος, που ξεπερνά τα 1000 ευρώ». Ο ίδιος σημειώνει ότι με την τιμή της βενζίνης στο 1,80-1,85 ευρώ και του υγραερίου στα 0,95-0,97 ευρώ, ο καταναλωτής εξασφαλίζει μια υπολογίσιμη διαφορά, αλλά πρέπει να λαμβάνει υπόψη ότι το αέριο έχει περίπου 10% μεγαλύτερη κατανάλωση. Σύμφωνα εξάλλου με τον κ. Αγγέλου, αν και με τις συνεχείς μεταβολές της τιμής της βενζίνης και τις διαφορές ανά περιοχή (π.χ., στην Κρήτη και κάποια νησιά αγγίζει τα 2 ευρώ/λίτρο) είναι δύσκολο να προσδιοριστεί επακριβώς το ποσοστό της εξοικονόμησης, ωστόσο οι καταναλωτές «γλιτώνουν» πολλά χρήματα. «Μια μέση εξοικονόμηση, σε σχέση με τις τιμές της βενζίνης θα μπορούσαμε να πούμε ότι ξεκινάει από το 35% περίπου και μπορεί να φτάσει μέχρι κάτι λιγότερο από το 50%» σημειώνει ο κ.Αγγέλου. Ασφαλιστικές …επιπλοκές για τα παρατύπως υγραεριοκίνητα Όσοι οδηγοί μπαίνουν στον πειρασμό να μετατρέψουν παρατύπως το ΙΧ τους σε υγραεριοκίνητο, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η συγκεκριμένη …πρωτοβουλία θα τους στοιχίσει πανάκριβα σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν σχετικούς κανόνες/δικαιώματα. Αν ο μηχανικός που κάνει την εγκατάσταση δεν είναι πιστοποιημένος, τότε όταν έρθει η στιγμή για τον οδηγό να πάρει το απαραίτητο πιστοποιητικό από τα ΚΤΕΟ και να προχωρήσει στην ασφάλιση, θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. Το ίδιο ισχύει αν επιλέξει να εγκαταστήσει το σετ σε γειτονική χώρα. Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, όταν ολοκληρωθεί η μετατροπή του οχήματος, αυτό θα πρέπει να περάσει από ΚΤΕΟ και να ακολουθηθεί η προαναφερθείσα από τον κ. Ζαχμάνογλου διαδικασία. Η ασφαλιστική εταιρεία έχει δικαίωμα να ζητήσει τα αντίστοιχα πιστοποιητικά, ώστε να προχωρήσει στην ασφάλεια του αυτοκινήτου με υγραεριοκίνηση. Επίσης, διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την ασφάλεια, σε περίπτωση που γίνει η μετατροπή χωρίς να ενημερωθεί ή αν η εγκατάσταση του σετ πραγματοποιηθεί παρανόμως. Το κίνημα των συνεργείων Αν τις ημέρες αυτές, στο προσκήνιο βρέθηκε το κίνημα της πατάτας, εδώ και καιρό «τρέχει» το … κίνημα των συνεργείων, που μπορεί να μην καταργεί τους μεσάζοντες, αλλά προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις! Πρόκειται για το πρόγραμμα «Συμμαχία Αλληλεγγύης και Κοινωνικής Ευθύνης», μια συνέργεια του Ι.Δ.Ε.Ε.Α και της εφημερίδας «Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου» με το περιοδικό «Auto Τρίτη» και με αρωγό το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς». Η Συμμαχία έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες (άνεργους, συνταξιούχους, φοιτητές, φαντάρους, πολύτεκνους), που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και αναγκάζονται να αναβάλλουν ξανά και ξανά τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους (σύμφωνα με έρευνα του «Auto Τρίτη», έως και 70% του ελληνικού πληθυσμού δεν έχει την οικονομική δυνατότητα σωστής συντήρησης του αυτοκινήτου του). Παράλληλα, βοηθά τα συνεργεία, που δοκιμάζονται από την κρίση, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αυξήσουν τις εργασίες και άρα τα έσοδά τους. Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων των παραπάνω κοινωνικών ομάδων μπορούν να πάνε το αυτοκίνητό τους στα συνεργαζόμενα συνεργεία (για τα οποία πληροφορίες υπάρχουν στο www.tosynergeio.gr),για δωρεάν έλεγχο 10 σημείων, που σχετίζονται με την ασφαλή οδική του συμπεριφορά. Σε περίπτωση που χρειάζεται κάποια επισκευή, το συνεργείο αναλαμβάνει την επισκευή με έκπτωση έως 50% στο κόστος εργασίας, με βάση την εργατοώρα του, που έχει εκ των προτέρων γνωστοποιηθεί. Τα ανταλλακτικά της επισκευής βαρύνουν τον πελάτη. Όμως, τα συνεργαζόμενα συνεργεία μπορούν να τα προμηθευτούν από αντιπροσωπείες/εταιρίες ανταλλακτικών, που επίσης συμμετέχουν με προσφορές στο πρόγραμμα. Οι προσφορές μπορεί να περιλαμβάνουν πχ. σετ ανταλλακτικών (τιμή ανά μάρκα ή μοντέλο με ή χωρίς ΦΠΑ) ή συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης. Πηγή: ΑΜΠΕ |
Η λύση είναι μία: αυτοκίνητο με πετρέλαιο. Τέλος.-
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
Εγώ έκανα την μετατροπή εδώ και ένα μήνα, λόγω εξοχικού στην Φθιώτιδα αλλά και 60 καθημερινών χιλιομέτρων στη δουλειά της συζύγου έχω εξοικονομήσει είδη 120-150 ευρώ. Τα 50 ευρώ έχουν γίνει 28-30, είναι μεγάλη διαφορά αν κάνεις χιλιόμετρα και το 1.000άρικο για την μετατροπή δεν έχει σχέση με τα 15.000-20.000 που χρειάζεσαι για ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο, ειδικά σήμερα... |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
ναι η λυση ειναι το πετρελαιο...απο την στιγμη που δεν προυπαρχει αυτοκινητο...
σαν νεα αγορα ειναι συμφερουσα...αλλα σαν αντικατασταση υπαρχων αυτοκινητου πλεον ειναι απαγορευτικο...μιας και το παλιο συνηθως το σκοτωνεις... σε συνδιασμο με πολλες φορες αυξημενο κυβισμο...αρα και τελη κυκλοφοριας... η λυση του υγραεριου ειναι συμφερουσα ακομα...ειδικα αν βαζεις περι τα 100χλμ την ημερα... |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
Μην το λέτε αυτό. Έχει σχεδόν ίδια τιμή και το κόστος αγοράς είναι υψηλότερο. Μας έχουν εγκλωβισμένους δυστυχώς.............. |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
Σωστός!! Τα έχω αντικαταστήσει όλα τα αυτοκίνητα εδώ και χρόνια με πετρέλαιο, όποιος δεν τα έχει δουλέψει δεν μπορεί να καταλάβει…. Μακράν η καλύτερη λύση! |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Και εγω μετετρεψα σε αέριο το crv που το καλοκαίρι κάνει περίπου 15000 χιλιόμετρα (με τη νόμιμη οδό σε έλληνα πιστοποιημένο τεχνίτη).
50 ευρώ αέριο (50 λίτρα περίπου) και 15 ευρω βενζίνη (8 λίτρα περίπου) είναι αρκετά για 500 χιλιόμετρα... ...μου θυμίζει τις εποχές που η βενζίνη ηταν στο ,90-1 ευρώ.... |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
τα αυτοκίνητα υποτίθεται περνούν ΚΤΕΟ, πώς ακριβώς κρύβεις ένα "λαθραίο" σύστημα υγραερίου από το ΚΤΕΟ εφόσον το βλέπει και δεν αναγράφεται στην άδειά σου ??? μη μου πείτε..."φακελάκι"
τα αυτοκίνητα λένε ότι είναι πάρα πολλά όπου ίσως και το 50% αυτών δεν είναι από "επίσημους" εγκαταστάτες.....κανένα δεν θα περάσει ΚΤΕΟ ??? μήπως είναι ελαφρώς υπερβολικές οι εκτιμήσεις τους ?? δεν είναι αμελητέο το πρόστιμο για ΚΤΕΟ και αντίστοιχα δεν θα είναι αμελητέο για "παράνομη" μετατροπή....:cool: |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
μαλλον κανεις πλακα....... με 30-50 ευρω..περνας οτι θελεις απο ΚΤΕΟ:cool: |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Μη μαρτυράς εσύ!!!
Παλιοποιότητα! Μαρτυριάρη!!!!!:D:cool2: |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
Ναι ρε boy......δεν ανακάλυψα τη πυρίτιδα...... Αλλά όλοι αυτοί παίζουν με τη περίπτωση να τους τσιμπήσουν σε κανά μπλόκο ? Γι αυτό ρωταω, είναι δυνατόν να είναι στο 50% τα αδήλωτα υγραέρια ? |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Καλά τα λες και μπορεί να είναι υπερβολή το 50%. Ξέρω όμως ανθρώπους που έβαλαν γκάζι, στη Βουλγαρία ας πούμε, όταν εδώ είχε 1500€++ , με 700€. Αυτοί δεν έχουν χαρτιά για να περάσουν ΚΤΕΟ και όταν το έκαναν ήλπιζαν ότι θα εξασφαλίσουν, ή ότι λόγω εναρμόνισης των Βουλγάρικων νόμων, με αυτούς της ΕΕ, δεν θα είχαν πρόβλημα. Όμως έχουν και τώρα πώς θα περάσουν ΚΤΕΟ;
Άρα 2 επιλογές μένουν: α. Δεν πάμε καθόλου ΚΤΕΟ β. Στέλνουμε μόνο την άδεια με 30-50€ επιπλέον και περνάμε ΚΤΕΟ, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά το γκάζι. Και στις 2 περιπτώσεις είναι ρίσκο, αλλά συμβαίνει. Εγώ που θα βάλω γκάζι σε Forester σύντομα, θα το κάνω όπως πρέπει γιατί δεν είναι καιροί για παιχνίδια , αφενός, αλλά πλέον και οι τιμές για μετατροπή σε γκάζι στην Ελλάδα, είναι ανθρωπινές. |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
650 ευρα....σημερα στην π.ραλλη;) |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
....και στην Λ.Αθηνών στην κάθοδο πρίν το Παλατάκι στο Χαιδάρι. Βέβαια στα 650 ευρά δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος μετατροπής της άδειας κλπ που ανέρχεται περίπου στα 100 ευρώ. |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά νομίζω σε όποιο ΚΤΕΟ της Ευρώπης προσέλθεις και ζητήσεις έλεγχο,
ο ελεγχος πραγματοποιήται και το χαρτί έχει Πανευρωπαική ισχύ. Οπότε ισχύει και το Βουλγαρικό ΚΤΕΟ.... Έχω δει στο ΚΤΕΟ, εδώ στην Αργολίδα, Γερμανό με αυτοκινούμενο, ένα αρχαίο Hanomag να περνάει και προς μεγάλη έκπληξη των παρευρισκομένων πέρασε και άψογα όλα. Σε ερώτηση μου προς τον ιδιοκτήτη, μου εξήγησε ότι είναι καθ' οδόν για Σιβηρία και το ΚΤΕΟ του έληγε. Μην λοιδωρείτε λοιπόν τα εκ Βουλγαρίας τοποθετημένα συστήματα, γιατί οι Βούλγαροι έχουν εμπειρία στο αέριο για κίνηση από το 1950.... Γνωστός μου μηχανικός και ιδιοκτήτης τουρμπο AUDI σε Βούλγαρο τεχνίτη κατέληξε για να του ρυθμίση το σύστημα αερίου που τοποθέτησε στο όχημα του. Προσωπικά έχω τοποθετήσει σύστημα της Ιταλικής ZAVOLI σε δίλιτρο Tuscon έκανα 18.000 χλμ από την τοποθέτηση και έχω εξοικονομήσει 2000 ευρώ μείον 1350 η τοποθέτηση βρείτε τη διαφορά και συνεχίζω απροβλημάτιστα όμως:) Εχω επίσης πολλούς με διάφορα προβλήματα, αλλά στο δικό μου δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα.:cool: |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Χάρη όσους ξέρω (10 τουλάχιστον....) με γκάζι από Βουλγαρία , δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Τυπικό είναι το θέμα. Άλλωστε ιταλικά συστήματα τοποθετούν κι αυτοί, όπως το 80% των κυκλοφορούντων "γκαζιών".
Δεν ξέρω αυτό με το ΚΤΕΟ αν ισχύει και από Βουλγαρία. Ίσως παίζει μόνο εντός ΕΕ. Και πάλι λέω ότι δεν το γνωρίζω. |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Να πούμε και το άλλο.....
Τα προβλήματα στα συστήματα γκαζιού προέρχονται κυρίως από ρυθμίσεις. Κοινώς, αν βάλεις ένα σύστημα με καλό εγκέφαλο και ρυθμιστεί σωστά, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Το άλλο θέμα είναι η ζωή του κινητήρα σε βάθος χρόνου. Μιλάω για 150000 χλμ και μετά. Εκεί έχουμε το θέμα των ελατηρίων και των βαλβίδων - εδρών τους. Το αέριο δε λυπαίνει (σαν καύσιμο) όσο η αμόλυβδη. Απαιτεί λοιπόν άλλα μέταλλα , πράγμα που κανείς δεν κάνει σε μια μετατροπή. Τα αυτ/τα με γκάζι από κατασκευής, έχουν άλλα μέταλλα στις βαλβίδες, στις έδρες τους και στα ελατήρια πιστονιού. Ένα πράγμα με τα πρώιμα καταλυτικά... Θυμάστε; "καίω και αμόλυβδη...";;; Γιατί και η αμόλυβδη έχει το ίδιο θέμα σε σχέση με τη βενζίνη που περιέχει μόλυβδο. Με τα χρόνια έγιναν όλα τα αυτοκίνητα κατάλληλα για αμόλυβδη. Το Forester που είχα, έγραψε περίπου 280.000χλμ απροβλημάτιστα. Χωρίς ίχνος κόπωσης του κινητήρα. Αυτό που πρόκειται να πάρω, με 75000χλμ και να του βάλω γκάζι, δεν είμαι βέβαιος ότι θα βγάλει τόσα.... Αν φτάσω τις 200000χλμ, θα είμαι ικανοποιημένος και βέβαια θα "φύγει" πάλι. |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Απόσπασμα:
Τα πτυχία της δεν περνανε ΔΟΑΤΑΠ, ισχύουν strait through:D Γιατί να μην ισχύει και το ΚΤΕΟ της:confused::D;) |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Δεν ξέρω. Αν είναι έτσι, γιατί τόσοι και τόσοι δεν φέρνουν και ΚΤΕΟ από Βουλγαρία;
Απορίας άξιον.... |
Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;
Προχθές πέρασε από το μαγαζί γνωστός μου πελάτης και κρατούσε αυτό LPG VALVE LUBE. του το σύστησαν από εκεί που έβαλε το κιτ υγραεριοκίνησης..
Σήμερα το πρωί πέρασα από το συνεργείο για άλλη δουλειά και είπα να ρωτήσω αν θεωρούν σκόπιμη την χρήση σκευασμάτων σαν το παραπάνω, η απάντηση ήταν ότι αν το σύστημα έχει ρυθμιστεί σωστά, προβλέπεται σε κάποιους παλμούς να τραβάει και βενζίνη ακριβώς για την λίπανση των βαλβίδων.... |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:39. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!