![]() |
Η νέα BUSA του 2013
Η Suzuki Hayabusa 1300 του 2013
Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012 http://4.bp.blogspot.com/-LjAfBdjk8z...abusa+2013.JPG Είναι μαζί μας δεκατρία ολόκληρα χρόνια με ελάχιστες αλλαγές εκτός από μια ανανέωση το 2008. Η προκλητική μοτοσυκλέτα εμφανίστηκε το 1999, μετρήθηκε να έχει τελική από 303 ως 312 χλμ ανά ώρα σε όλον τον κόσμο και δικαιωματικά στέφθηκε ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής στην Ιστορία. http://www.bikerspirit.net/main/wp-c...23-735x487.jpg Για πολλούς δε -και εμάς μαζί- τη συνοδεύει και ο τίτλος της καλύτερης και πλέον διαχρονικής μοτοσυκλέτας παραγωγής στην Ιστορία. Μετρά ήδη 14 χρόνια χωρίς να έχει βρεθεί εκείνη που θα την εκθρονίσει, ενώ δύσκολα θα συμβεί κάτι τέτοιο πλέον στο μέλλον, λόγω ολοένα και μεγαλύτερων περιορισμών. Ο τίτλος αυτός θα συνοδεύει για πάντα το Χάιμπους (όπως προφέρεται στα ιαπωνικά) ή Μπούζα (Busa) όπως είναι το χαϊδευτικό της στη Δύση. Κι αυτό χάρη στον εθελοντικό περιορισμό της τελικής στα 300 χλμ. ανά ώρα από τους ιάπωνες κατασκευαστές το 2000. http://www.motorevue.com/article/art...om-article.jpg Αρχικά μόνο το κοντέρ σταματούσε την ένδειξή του στα 299. Το στροφόμετρο -και φυσικά τα χιλιόμετρα- ανέβαιναν ακόμη ξεπερνώντας πειστικά το φράγμα των 300 χ.α.ω στην πραγματικότητα. Έτσι όλοι ήταν ευχαριστημένοι, και οι περιορισμοί και οι καταναλωτές… http://motorcyclehdwallpaper.com/wp-...d-1024x768.jpg Μικρές αλλαγές έγιναν το 2008, μια «ρινοπλαστική» στη «μουτσούνα», κάποιες μικροεπεμβάσεις στους «γοφούς» και στα φέρινγκ, διαφοροποίησαν τις καμπύλες της. Ραφινάρισμα ρυθμίσεων σε κινητήρα, κεφαλή και εξάτμιση απέδωσαν 15 ολόκληρους ίππους, παρότι στόχευαν και στη συμμόρφωση με τους νεότερους πιο αυστηρούς κανονισμούς περί εκπεμπόμενων ρύπων και ήχου. Η καθολική τάση των περιορισμένων επεμβάσεων συνεχίζεται και στο Hayabusa του 2013. Πέρα από νέα γραφικά και εμφάνιση, θα φορά ABS, και όπως συμβαίνει σε όλη πλέον τη σειρά GSX-R, θα συνοδεύονται και από μονομπλόκ δαγκάνες της ιταλικής Brembo. Παρότι όλο και περισσότεροι αναρωτιούνται πλέον για τον λόγο ύπαρξης μιας μοτοσυκλέτας που σήμερα, παρά τους περιορισμούς του κατασκευαστή της, φτάνει τα 300 χλμ. ανά ώρα, ελπίζουμε πως θα υπάρχουν πάντα άλλοι τόσοι που θα γοητεύονται από το φοβερό πετρογέρακο της Suzuki και θα το κρατήσουν πολλά – πολλά ακόμα χρόνια κοντά μας. Δείτε στο βίντεο μια γρήγορη ματιά στην εξέλιξη της ναυαρχίδας απάντων των μοτοσυκλετών και το μοντέλο του 2013… press-gr.blogspot.gr/2012/10/suzuki-hayabusa-1300-2013 http://www.motorevue.com/article/art...om-article.jpg |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
ωραία τα καινούρια αυτοκόλλητα... :confused:
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
πήρε ένας φίλος το μπλέ πριν 1 μήνα περίπου, και είναι Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ο (αφού βγούν τα 2 τελικά που είναι σαν ΠΑΟ 106 :D:D)
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Κάποια φορά έγραψα ότι ο περιορισμός των 300χαω, αφορούσε μόνο το κοντέρ κι έπεσαν να με φάνε...
Τώρα που γράφεται κι επίσημα, τι λέτε:wha13::D |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
ποτε δεν την συμπαθησα αυτη την μηχανη και γενικα τις ss.
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
:re28:Απλά αξεπέραστη. Για μια ακόμα φορά οι Ανατολίτες έδειξαν το τι σημαίνει αξιόπιστη τεχνολογική υπεροχή.
Όλοι οι άλλοι αλά παρακολουθούν και παρακαλούν................. |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
(Basking in 200-mile-per-hour speculations at the 2005 Tokyo Motor Show, it was a slick, 176-horsepower bullet aimed at Suzuki's all-powerful Hayabusa. Despite being limited to a paltry 300 kilometers per hour (186 mph) by an international gentlemen's agreement, Kawasaki delivered one very sophisticated rocket of a motorcycle.) |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
δεν ξέρεις τι λες :D:D:D Δεν έχουν ξεκλειδώσει το σύστημα? :confused: |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Πολύ μου αρέσει:ye33:
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ γκαζι !!!Ειχε ο ξαδελφος μου κ φορουσε akrapovitc 4/1 απο τα λαιμα κ power commander.Oσες φορες κ αν την οδηγουσα παντα ξαναηθελα να νιωσω αυτο το κολλημα του στομαχιου στην σπονδυλικη στηλη.....
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου..... ΟΚ το 2005 , ναι! Διάβασε όμως καλά το άρθρο παραπάνω κι ύστερα διαφωνείς;) Αρχικά, το 1999 το Busa πήγαινε πάνω από 300!!! Το κοντέρ σταμάταγε εκεί! |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Κάτοχος μιας Κ7 GEN1 και μιας K8GEN2 μπορώ να πω ότι είναι φανταστική μοτοσυκλέτα.Ένα μηχανάκι που μου λείεπι μερικές φορές.
Είναι μια άσχημη αλλά παράλληλα όμορφη μοτοσυκλέτα με φανταστικές επιδόσεις(ΓΕΝ2). Αλλά μετά από 13 χρόνια περίμενα κάτι καινούριο.Περίμενα λίγη τεχνολογία,λίγη τεχνογνωσία,νέο σχεδιασμό ίσως(παρεμεφερές όμως).Αφού τα έχουν γιατί δεν προχωρήσανε σε κάτι καινούριο. Το ευχάριστο είναι ότι η μηχανή επιτέλους έχει φρένα.Έχει τα φρένα που πρέπει. |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
:ye33: |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Σίγουρα κι από την στιγμή που ο ανταγωνσιμός μένει κι αυτός στάσιμος, με λίγες αλλάγες, δεν υπαρχει λόγος.
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Δεν λες καλά που πλέον έχει φρένα!
ΤΟ καλό είναι ότι κουβαλάει ένα καλό και αλεξίσφαιρο μοτέρ το οποίο τόσα χρόνια έχει αποδείξει με το παραπάνω την αξία του.Τι τουρμπίσματα,τι κομπρέσορες,ντραγκστερ κ.τ.λ. Απλά να σου πω την αλήθεια φέτος περίμενα κάτι καινούριο.Αξίζει μια ανανέωση αυτή η μηχανή. |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
honda με το 1100xx.και αυτο πουλησε απιστευτα και για ποσα χρονια παρεμενε το ιδιο μεχρι που το σταματησαν για να βγαλουν το vfr 1200 που για μενα δεν θεωρειται αντικαταστατης του blackbird.Αλλα αρκετα με τα γιαπωνεζικα!ποτε παιρνεις το 1600? |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
Όταν θα στερέψουν οι ιδέες θ'αναβιώσουν ξανά πολλές μηχανές φυσικά ακολουθώντας την τεχνολογία.Πιστεύω το ΧΧ δεν θ'αργήσουμε να το ξαναδούμε. Καλώς εχόντων των πραγμάτων μετά τα Χριστούγεννα Γενάρη-Φλεβάρη θα την πάρω. |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Αντε με το καλο!μου αρεσει πολυ το 1600.αμα δεν πηγαινα στο νησι θα ηταν το επομενο μου.δυστηχως τωρα ουτε το 1300 δεν κινω εδω για αυτο το εβαλα τελικα παλι για πουλημα.Να πω την αληθεια δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω διαβασει πολλα τεστ και με εχει πεισει.καλα εκανες και περιμενες λιγο για παιδικες ασθενειες.τωρα θα εχουν φτιαξει τα αδυνατα σημεια του και το εχουν βγαλει και σε καινουργια χρωματακια.
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απλά να πω ότι και το τελευταίο κάστρο του HAYABUSA που ήταν τα 0-400 το έχασε από το S1000RR που έχει κάνει καλύτερους χρόνους. Αυτό με το ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, δεν κατάλαβα σε ποιό πράγμα αναφέρεστε; Σε τι ακριβώς κερδίζει το HAYABUSA; Σε χαμηλό βάρος; Σε ευελιξία; Σε τουριστικές ικανότητες; Σε ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη; Σε εμφάνιση που παραμένει ίδια τα τελευταία, ούτε θυμάμαι πόσα, χρόνια; Σε σπορ οδήγηση; Για όλα αυτά που σας ανάφερα προηγουμένως υπάρχουν πάρα πολλές μοτοσυκλέτες που τα κάνουν όλα αυτά, πολύ καλύτερα. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να αγοράσει σήμερα ένα HAYABUSA.
|
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Μάνο ήταν αναμενόμενο το haya να χάσει σε επιδόσεις από to rr.Πρώτον έχουν διαφορά βάρους τουλάχιστον 80 κιλά και το σημαντικό σ'αυτ'ην την διαφορά έχουν τα ίδια άλογα.Το ένα είναι μηχανάκι πίστας και το άλλο δρόμου.
Δεν νομίζω να τίθεται θέμα σύγκρισης σε επιδόσεις από στάση.Η haya θα φύγει μπροστά μόλις η μπέμπα χτυπήσει 299. Πιστεύω αυτό το τεστ έγινε απλά για αν δούμε εμείς οι καταναλωτές της επιδόσεις σε σύγκριση μ'ένα μηχανάκι που σπάει τα ρεκόρ ταχύτητας από το 1999. H HAYABUSA είναι ένα μηχανάκι το οποίο έχει το κοινό του και δεν το αποχωρίζεται εύκολα.Πολλε΄ς φρές το έχω πει ότι το Κ8 μου λείπει. Για χοντρούλα επειδή είχα στην κατοχή μου 2 είναι ευέλικτη ,στρίβει όμορφα και ταξιδεύει για την κατηγορία της με 2-3 αλλαγές μια χαρούλα.Δεν είναι gt μηχανάκι αλλά sport touring όπως η ΚS της BMW με την δεύτερη πιο άνετη στο ταξίδι λόγω όρθιας θέσης.η 1300 είναι λίγο πιο σκυφτή από την 1200. Κι επίσης κακά τα ψεμματα δεν είναι μηχανάκι για χρήση εντός πόλεως.Το κάθε μηχανάκι έχει τον σκοπό του.Δεν θα πάρω haybusa να κυκλοφορώ στην πόλη και να μην απολαμβάνω τι επιδόσεις της εκτός.Παίρνω ένα scooteraki και κάνω την δουλειά μου. Κι επίσης το σημαντικότερο είναι η αξιοπιστία και η τιμή.Στην αξιοπιστία παίρνει 10 (αλεξίσφαιρη) και στην τιμή πάλι 10. Με 12500 την παίρνεις καινούρια όταν η κατηγορία του φλερτάρει με τα 18000-20000.18000 παρά κάτι kawasaki και 20000 η μπεμπα. Κι εκτός αυτού η μεταπώληση παίζει μεγάλο ρόλο.Η Haya φεύγει εύκολα και σε τιμή που δεν σε στενοχωρεί τα υπόλοιπα δύσκολα και με ,μαύρη καρδιά. |
Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:39. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!