GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Άλλες εταιρίες (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Η νέα BUSA του 2013 (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=35088)

repogs 04-10-2012 21:48

Η νέα BUSA του 2013
 
Η Suzuki Hayabusa 1300 του 2013


Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

http://4.bp.blogspot.com/-LjAfBdjk8z...abusa+2013.JPG


Είναι μαζί μας δεκατρία ολόκληρα χρόνια με ελάχιστες αλλαγές εκτός από μια ανανέωση το 2008. Η προκλητική μοτοσυκλέτα εμφανίστηκε το 1999, μετρήθηκε να έχει τελική από 303 ως 312 χλμ ανά ώρα σε όλον τον κόσμο και δικαιωματικά στέφθηκε ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής στην Ιστορία.



http://www.bikerspirit.net/main/wp-c...23-735x487.jpg

Για πολλούς δε -και εμάς μαζί- τη συνοδεύει και ο τίτλος της καλύτερης και πλέον διαχρονικής μοτοσυκλέτας παραγωγής στην Ιστορία. Μετρά ήδη 14 χρόνια χωρίς να έχει βρεθεί εκείνη που θα την εκθρονίσει, ενώ δύσκολα θα συμβεί κάτι τέτοιο πλέον στο μέλλον, λόγω ολοένα και μεγαλύτερων περιορισμών.
Ο τίτλος αυτός θα συνοδεύει για πάντα το Χάιμπους (όπως προφέρεται στα ιαπωνικά) ή Μπούζα (Busa) όπως είναι το χαϊδευτικό της στη Δύση. Κι αυτό χάρη στον εθελοντικό περιορισμό της τελικής στα 300 χλμ. ανά ώρα από τους ιάπωνες κατασκευαστές το 2000.

http://www.motorevue.com/article/art...om-article.jpg


Αρχικά μόνο το κοντέρ σταματούσε την ένδειξή του στα 299. Το στροφόμετρο -και φυσικά τα χιλιόμετρα- ανέβαιναν ακόμη ξεπερνώντας πειστικά το φράγμα των 300 χ.α.ω στην πραγματικότητα. Έτσι όλοι ήταν ευχαριστημένοι, και οι περιορισμοί και οι καταναλωτές…

http://motorcyclehdwallpaper.com/wp-...d-1024x768.jpg


Μικρές αλλαγές έγιναν το 2008, μια «ρινοπλαστική» στη «μουτσούνα», κάποιες μικροεπεμβάσεις στους «γοφούς» και στα φέρινγκ, διαφοροποίησαν τις καμπύλες της. Ραφινάρισμα ρυθμίσεων σε κινητήρα, κεφαλή και εξάτμιση απέδωσαν 15 ολόκληρους ίππους, παρότι στόχευαν και στη συμμόρφωση με τους νεότερους πιο αυστηρούς κανονισμούς περί εκπεμπόμενων ρύπων και ήχου.
Η καθολική τάση των περιορισμένων επεμβάσεων συνεχίζεται και στο Hayabusa του 2013. Πέρα από νέα γραφικά και εμφάνιση, θα φορά ABS, και όπως συμβαίνει σε όλη πλέον τη σειρά GSX-R, θα συνοδεύονται και από μονομπλόκ δαγκάνες της ιταλικής Brembo.

Παρότι όλο και περισσότεροι αναρωτιούνται πλέον για τον λόγο ύπαρξης μιας μοτοσυκλέτας που σήμερα, παρά τους περιορισμούς του κατασκευαστή της, φτάνει τα 300 χλμ. ανά ώρα, ελπίζουμε πως θα υπάρχουν πάντα άλλοι τόσοι που θα γοητεύονται από το φοβερό πετρογέρακο της Suzuki και θα το κρατήσουν πολλά – πολλά ακόμα χρόνια κοντά μας.
Δείτε στο βίντεο μια γρήγορη ματιά στην εξέλιξη της ναυαρχίδας απάντων των μοτοσυκλετών και το μοντέλο του 2013…
press-gr.blogspot.gr/2012/10/suzuki-hayabusa-1300-2013

http://www.motorevue.com/article/art...om-article.jpg





leandros 04-10-2012 22:23

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
ωραία τα καινούρια αυτοκόλλητα... :confused:

dtz 04-10-2012 23:10

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
πήρε ένας φίλος το μπλέ πριν 1 μήνα περίπου, και είναι Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ο (αφού βγούν τα 2 τελικά που είναι σαν ΠΑΟ 106 :D:D)

forester 05-10-2012 01:01

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Κάποια φορά έγραψα ότι ο περιορισμός των 300χαω, αφορούσε μόνο το κοντέρ κι έπεσαν να με φάνε...
Τώρα που γράφεται κι επίσημα, τι λέτε:wha13::D

taksidiotis 06-10-2012 02:18

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
ποτε δεν την συμπαθησα αυτη την μηχανη και γενικα τις ss.

napgeo 07-10-2012 02:02

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
:re28:Απλά αξεπέραστη. Για μια ακόμα φορά οι Ανατολίτες έδειξαν το τι σημαίνει αξιόπιστη τεχνολογική υπεροχή.

Όλοι οι άλλοι αλά παρακολουθούν και παρακαλούν.................

Capitain 09-10-2012 18:34

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 771852)
Κάποια φορά έγραψα ότι ο περιορισμός των 300χαω, αφορούσε μόνο το κοντέρ κι έπεσαν να με φάνε...
Τώρα που γράφεται κι επίσημα, τι λέτε:wha13::D

Αν ήταν μόνο στο κοντέρ θα ήταν αλλιώς ο κόσμος μας στα 330+ χλμ.....;)

(Basking in 200-mile-per-hour speculations at the 2005 Tokyo Motor Show, it was a slick, 176-horsepower bullet aimed at Suzuki's all-powerful Hayabusa. Despite being limited to a paltry 300 kilometers per hour (186 mph) by an international gentlemen's agreement, Kawasaki delivered one very sophisticated rocket of a motorcycle.)

gandreas 09-10-2012 20:00

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 771852)
Κάποια φορά έγραψα ότι ο περιορισμός των 300χαω, αφορούσε μόνο το κοντέρ κι έπεσαν να με φάνε...
Τώρα που γράφεται κι επίσημα, τι λέτε:wha13::D


δεν ξέρεις τι λες :D:D:D

Δεν έχουν ξεκλειδώσει το σύστημα? :confused:

siraxanz 09-10-2012 21:18

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Πολύ μου αρέσει:ye33:

stelth1 09-10-2012 23:03

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ γκαζι !!!Ειχε ο ξαδελφος μου κ φορουσε akrapovitc 4/1 απο τα λαιμα κ power commander.Oσες φορες κ αν την οδηγουσα παντα ξαναηθελα να νιωσω αυτο το κολλημα του στομαχιου στην σπονδυλικη στηλη.....

forester 09-10-2012 23:51

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Capitain ( 774714)
Αν ήταν μόνο στο κοντέρ θα ήταν αλλιώς ο κόσμος μας στα 330+ χλμ.....;)

(Basking in 200-mile-per-hour speculations at the 2005 Tokyo Motor Show, it was a slick, 176-horsepower bullet aimed at Suzuki's all-powerful Hayabusa. Despite being limited to a paltry 300 kilometers per hour (186 mph) by an international gentlemen's agreement, Kawasaki delivered one very sophisticated rocket of a motorcycle.)


Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.....
ΟΚ το 2005 , ναι!
Διάβασε όμως καλά το άρθρο παραπάνω κι ύστερα διαφωνείς;)
Αρχικά, το 1999 το Busa πήγαινε πάνω από 300!!! Το κοντέρ σταμάταγε εκεί!

apostolosb 15-10-2012 13:19

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Κάτοχος μιας Κ7 GEN1 και μιας K8GEN2 μπορώ να πω ότι είναι φανταστική μοτοσυκλέτα.Ένα μηχανάκι που μου λείεπι μερικές φορές.

Είναι μια άσχημη αλλά παράλληλα όμορφη μοτοσυκλέτα με φανταστικές επιδόσεις(ΓΕΝ2).

Αλλά μετά από 13 χρόνια περίμενα κάτι καινούριο.Περίμενα λίγη τεχνολογία,λίγη τεχνογνωσία,νέο σχεδιασμό ίσως(παρεμεφερές όμως).Αφού τα έχουν γιατί δεν προχωρήσανε σε κάτι καινούριο.

Το ευχάριστο είναι ότι η μηχανή επιτέλους έχει φρένα.Έχει τα φρένα που πρέπει.

vaska 15-10-2012 14:46

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από apostolosb ( 778062)
Κάτοχος μιας Κ7 GEN1 και μιας K8GEN2 μπορώ να πω ότι είναι φανταστική μοτοσυκλέτα.Ένα μηχανάκι που μου λείεπι μερικές φορές.

Είναι μια άσχημη αλλά παράλληλα όμορφη μοτοσυκλέτα με φανταστικές επιδόσεις(ΓΕΝ2).

Αλλά μετά από 13 χρόνια περίμενα κάτι καινούριο.Περίμενα λίγη τεχνολογία,λίγη τεχνογνωσία,νέο σχεδιασμό ίσως(παρεμεφερές όμως).Αφού τα έχουν γιατί δεν προχωρήσανε σε κάτι καινούριο.

Το ευχάριστο είναι ότι η μηχανή επιτέλους έχει φρένα.Έχει τα φρένα που πρέπει.

Απλά γιατί ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις.
:ye33:

apostolosb 15-10-2012 14:57

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Σίγουρα κι από την στιγμή που ο ανταγωνσιμός μένει κι αυτός στάσιμος, με λίγες αλλάγες, δεν υπαρχει λόγος.

ikarian 15-10-2012 18:44

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από napgeo ( 772929)
:re28:Απλά αξεπέραστη. Για μια ακόμα φορά οι Ανατολίτες έδειξαν το τι σημαίνει αξιόπιστη τεχνολογική υπεροχή.

Όλοι οι άλλοι αλά παρακολουθούν και παρακαλούν.................

Η τεχνολογικη υπεροχη ποια ειναι?που μετα απο 13 χρονια προσθεσαν το ABS?Το hayabusa ηταν το τελευταιο γιαπωνεζικο μηχανακι που ειχα.μετα απο αυτο ευτυχως για μενα πηρα την πρωτη μου bmw.Πιστευω το να φτιαξει μια εταιρια ενα μηχανακι που να πιανει 330χλμ και τπτ αλλο ειναι πολυ ευκολο.

apostolosb 15-10-2012 19:08

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Δεν λες καλά που πλέον έχει φρένα!

ΤΟ καλό είναι ότι κουβαλάει ένα καλό και αλεξίσφαιρο μοτέρ το οποίο τόσα χρόνια έχει αποδείξει με το παραπάνω την αξία του.Τι τουρμπίσματα,τι κομπρέσορες,ντραγκστερ κ.τ.λ.

Απλά να σου πω την αλήθεια φέτος περίμενα κάτι καινούριο.Αξίζει μια ανανέωση αυτή η μηχανή.

ikarian 15-10-2012 20:53

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από apostolosb ( 778284)
Δεν λες καλά που πλέον έχει φρένα!

ΤΟ καλό είναι ότι κουβαλάει ένα καλό και αλεξίσφαιρο μοτέρ το οποίο τόσα χρόνια έχει αποδείξει με το παραπάνω την αξία του.Τι τουρμπίσματα,τι κομπρέσορες,ντραγκστερ κ.τ.λ.

Απλά να σου πω την αλήθεια φέτος περίμενα κάτι καινούριο.Αξίζει μια ανανέωση αυτή η μηχανή.

Συμφωνω για το μοτερ.πολυ καλο.Δεν καταλαβαινω ομως γιατι τετοια εμπορικα μηχανακια δεν τα ανανεωνουν οπως λες και εσυ.το ιδιο και η
honda με το 1100xx.και αυτο πουλησε απιστευτα και για ποσα χρονια παρεμενε το ιδιο μεχρι που το σταματησαν για να βγαλουν το vfr 1200
που για μενα δεν θεωρειται αντικαταστατης του blackbird.Αλλα αρκετα με τα γιαπωνεζικα!ποτε παιρνεις το 1600?

apostolosb 15-10-2012 22:09

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ikarian ( 778339)
Συμφωνω για το μοτερ.πολυ καλο.Δεν καταλαβαινω ομως γιατι τετοια εμπορικα μηχανακια δεν τα ανανεωνουν οπως λες και εσυ.το ιδιο και η
honda με το 1100xx.και αυτο πουλησε απιστευτα και για ποσα χρονια παρεμενε το ιδιο μεχρι που το σταματησαν για να βγαλουν το vfr 1200
που για μενα δεν θεωρειται αντικαταστατης του blackbird.Αλλα αρκετα με τα γιαπωνεζικα!ποτε παιρνεις το 1600?


Όταν θα στερέψουν οι ιδέες θ'αναβιώσουν ξανά πολλές μηχανές φυσικά ακολουθώντας την τεχνολογία.Πιστεύω το ΧΧ δεν θ'αργήσουμε να το ξαναδούμε.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων μετά τα Χριστούγεννα Γενάρη-Φλεβάρη θα την πάρω.

ikarian 16-10-2012 18:04

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Αντε με το καλο!μου αρεσει πολυ το 1600.αμα δεν πηγαινα στο νησι θα ηταν το επομενο μου.δυστηχως τωρα ουτε το 1300 δεν κινω εδω για αυτο το εβαλα τελικα παλι για πουλημα.Να πω την αληθεια δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω διαβασει πολλα τεστ και με εχει πεισει.καλα εκανες και περιμενες λιγο για παιδικες ασθενειες.τωρα θα εχουν φτιαξει τα αδυνατα σημεια του και το εχουν βγαλει και σε καινουργια χρωματακια.

manos bmw 18-10-2012 20:18

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απλά να πω ότι και το τελευταίο κάστρο του HAYABUSA που ήταν τα 0-400 το έχασε από το S1000RR που έχει κάνει καλύτερους χρόνους. Αυτό με το ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, δεν κατάλαβα σε ποιό πράγμα αναφέρεστε; Σε τι ακριβώς κερδίζει το HAYABUSA; Σε χαμηλό βάρος; Σε ευελιξία; Σε τουριστικές ικανότητες; Σε ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη; Σε εμφάνιση που παραμένει ίδια τα τελευταία, ούτε θυμάμαι πόσα, χρόνια; Σε σπορ οδήγηση; Για όλα αυτά που σας ανάφερα προηγουμένως υπάρχουν πάρα πολλές μοτοσυκλέτες που τα κάνουν όλα αυτά, πολύ καλύτερα. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να αγοράσει σήμερα ένα HAYABUSA.

apostolosb 19-10-2012 13:06

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Μάνο ήταν αναμενόμενο το haya να χάσει σε επιδόσεις από to rr.Πρώτον έχουν διαφορά βάρους τουλάχιστον 80 κιλά και το σημαντικό σ'αυτ'ην την διαφορά έχουν τα ίδια άλογα.Το ένα είναι μηχανάκι πίστας και το άλλο δρόμου.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα σύγκρισης σε επιδόσεις από στάση.Η haya θα φύγει μπροστά μόλις η μπέμπα χτυπήσει 299.
Πιστεύω αυτό το τεστ έγινε απλά για αν δούμε εμείς οι καταναλωτές της επιδόσεις σε σύγκριση μ'ένα μηχανάκι που σπάει τα ρεκόρ ταχύτητας από το 1999.

H HAYABUSA είναι ένα μηχανάκι το οποίο έχει το κοινό του και δεν το αποχωρίζεται εύκολα.Πολλε΄ς φρές το έχω πει ότι το Κ8 μου λείπει.

Για χοντρούλα επειδή είχα στην κατοχή μου 2 είναι ευέλικτη ,στρίβει όμορφα και ταξιδεύει για την κατηγορία της με 2-3 αλλαγές μια χαρούλα.Δεν είναι gt μηχανάκι αλλά sport touring όπως η ΚS της BMW με την δεύτερη πιο άνετη στο ταξίδι λόγω όρθιας θέσης.η 1300 είναι λίγο πιο σκυφτή από την 1200.

Κι επίσης κακά τα ψεμματα δεν είναι μηχανάκι για χρήση εντός πόλεως.Το κάθε μηχανάκι έχει τον σκοπό του.Δεν θα πάρω haybusa να κυκλοφορώ στην πόλη και να μην απολαμβάνω τι επιδόσεις της εκτός.Παίρνω ένα scooteraki και κάνω την δουλειά μου.

Κι επίσης το σημαντικότερο είναι η αξιοπιστία και η τιμή.Στην αξιοπιστία παίρνει 10 (αλεξίσφαιρη) και στην τιμή πάλι 10.

Με 12500 την παίρνεις καινούρια όταν η κατηγορία του φλερτάρει με τα 18000-20000.18000 παρά κάτι kawasaki και 20000 η μπεμπα.

Κι εκτός αυτού η μεταπώληση παίζει μεγάλο ρόλο.Η Haya φεύγει εύκολα και σε τιμή που δεν σε στενοχωρεί τα υπόλοιπα δύσκολα και με ,μαύρη καρδιά.

ikarian 20-10-2012 15:22

Απάντηση: Η νέα BUSA του 2013
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από manos bmw ( 780367)
Απλά να πω ότι και το τελευταίο κάστρο του HAYABUSA που ήταν τα 0-400 το έχασε από το S1000RR που έχει κάνει καλύτερους χρόνους. Αυτό με το ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, δεν κατάλαβα σε ποιό πράγμα αναφέρεστε; Σε τι ακριβώς κερδίζει το HAYABUSA; Σε χαμηλό βάρος; Σε ευελιξία; Σε τουριστικές ικανότητες; Σε ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη; Σε εμφάνιση που παραμένει ίδια τα τελευταία, ούτε θυμάμαι πόσα, χρόνια; Σε σπορ οδήγηση; Για όλα αυτά που σας ανάφερα προηγουμένως υπάρχουν πάρα πολλές μοτοσυκλέτες που τα κάνουν όλα αυτά, πολύ καλύτερα. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να αγοράσει σήμερα ένα HAYABUSA.

:ye31:απολυτα σωστος.τουρισμο δεν κανεις,σε πιστα δεν μπορεις να το βαλεις γιατι δεν θεωρειται supersport,μεσα στην πολη δεν ειναι οτι καλυτερο.


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:39.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!