GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Επικαιρότητα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=35920)

deros 04-11-2012 13:24

Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων

http://www.newsbeast.gr/files/temp/D...C9E52EFF03.jpg


Σάββατο, 03 Νοεμβρίου 2012, 05:34

Σε ακινησία 76.370 αυτοκίνητα το 2012

Οι απώλειες των εσόδων του Κράτους από την τα Τέλη Κυκλοφορίας εξαιτίας της κατάθεσης των πινακίδων υπερβαίνουν τα 140 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που διαβίβασε στην Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών, κ. Μαυραγάνης, οι απώλειες των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας της τελευταίας 5ετίας λόγω της κατάθεσης μεγάλου αριθμού πινακίδων από τους ιδιοκτήτες, υπερβαίνουν τα 140 εκ. ευρώ.

Για το έτος 2007, τέθηκαν σε ακινησία 51.045 οχήματα, το 2008 ο αριθμός τους ανήλθε στα 66.082 οχήματα, το 2009 κατατέθηκαν οι πινακίδες σε 136.320 οχήματα, το 2010 ο αριθμός τους ανήλθε στα 131.102 οχήματα ενώ μέσα στο 2011 το συγκεκριμένο νούμερο εκτοξεύτηκε στα 148.083 οχήματα.

Μέσα στο 2012 και έως τις 16 Ιανουαρίου, ο αριθμός των οχημάτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους ανέρχονταν ήδη στις 76.370 μονάδες.

Οι συνολικές απώλειες των δημοσιονομικών εσόδων από αυτή την εξέλιξη ανέρχονται στα 141.528.099,05 ευρώ.
www.maktv.gr

tolhs 04-11-2012 17:29

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Ετσι......

:ye02:

siraxanz 04-11-2012 18:14

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Καλά να πάθουν οι καρεκλοκένταυροι.... με τα μετρα που εισηγούντε...
αν και αυτοί δεν παθαίνουν τπτ εμείς θα κληθούμε να γεμίσουμε τα αδεια ταμεία..

SenseiG 04-11-2012 18:51

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Αλλη μια κινηση που δειχνει οτι εχουν ενα σκοπο,γιατι με αυτα τα λεφτα εκλειναν πολλες τρυπες αλλα.....!!:ye33:

diomiles 04-11-2012 18:56

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από deros ( 789868)
Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων



Αυτές οι απώλειες δεν είναι τίποτα μπροστα στις απώλειες απο την μη χρήση όλων αυτών των οχημάτω.Διότι απο την στιγμή που δεν κινούνται δεν καταναλώνουν βενζίνα,δεν χαλάνε , δεν τρακάρουν ,δεν αλλάζουν λάδια,λαστιχα , δεν κάνουν σερβις δεν ασφαλίζονται.....και ο κατάλογος απο πράγματα που δεν κάνουν είναι ατελείωτος με αποτέλεσμα τα 141 εκατομύρια που χάθηκαν απο την μη πληρωμή των τελών να είναι τρίχες μπροστα σε αυτά που χάθηκαν απο την μη χρήση.Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο φόρος πολυτελείας (ο οποίος θα υπάρχει και φέτος) που ουσιαστικά μηδένησε τις εισαγωγές ακριβών αυτοκινήτων που ήταν αυτά που έφερναν έσοδα στο κράτος.Τα έσοδα που έχει χάσει το κράτος γύρω απο το αυτοκίνητο είναι πάρα πολλά και δύσκολα μπορει να τα υπολογίσει κάποιος.

Να ήταν μόνο τα αυτοκίνητα?Παντού κάνουν τα ίδια λάθη.Γεμισαν με φόρους τα καύσιμα με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην κινείται και να μην βάζει πετρελαιο.Εκεί να δείτε πόσα έχουν χάσει και πόσα θα χάσουν.
Στην οικοδομή τα ίδια .Απο την έκδοση της οικοδομικής άδειας που έχουμε χάσει τον λογαριασμό πόσο την έχουν ανεβάσει μέχρι τις εισφορές στο ικα ,μέχρι τα χαράτσια που φόρτωσαν την ιδιοκτησία με αποτέλεσμα να μην θέλει να χτίσει κανείς.

Οτι κάνουν έχει τελείως τα αντιθετα αποτελέσματα.Εδω βέβαια τίθεται το μόνιμο ερώτημα.Αφού βλέπουν ότι δεν τους βγαίνει γιατι συνεχίζουν?

SenseiG 04-11-2012 19:02

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από diomiles ( 789984)
Αυτές οι απώλειες δεν είναι τίποτα μπροστα στις απώλειες απο την μη χρήση όλων αυτών των οχημάτω.Διότι απο την στιγμή που δεν κινούνται δεν καταναλώνουν βενζίνα,δεν χαλάνε , δεν τρακάρουν ,δεν αλλάζουν λάδια,λαστιχα , δεν κάνουν σερβις δεν ασφαλίζονται.....και ο κατάλογος απο πράγματα που δεν κάνουν είναι ατελείωτος με αποτέλεσμα τα 141 εκατομύρια που χάθηκαν απο την μη πληρωμή των τελών να είναι τρίχες μπροστα σε αυτά που χάθηκαν απο την μη χρήση.Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο φόρος πολυτελείας (ο οποίος θα υπάρχει και φέτος) που ουσιαστικά μηδένησε τις εισαγωγές ακριβών αυτοκινήτων που ήταν αυτά που έφερναν έσοδα στο κράτος.Τα έσοδα που έχει χάσει το κράτος γύρω απο το αυτοκίνητο είναι πάρα πολλά και δύσκολα μπορει να τα υπολογίσει κάποιος.

Να ήταν μόνο τα αυτοκίνητα?Παντού κάνουν τα ίδια λάθη.Γεμισαν με φόρους τα καύσιμα με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην κινείτε και να μην βάζει πετρελαιο.Εκεί να δείτε πόσα έχουν χάσει και πόσα θα χάσουν.
Στην οικοδομή τα ίδια .Απο την έκδοση της οικοδομικής άδειας που έχουμε χάσει τον λογαριασμό πόσο την έχουν ανεβάσει μέχρι τις εισφορές στο ικα ,μέχρι τα χαράτσια που φόρτωσαν την ιδιοκτησία με αποτέλεσμα να μην θέλει να χτίσει κανείς.

Οτι κάνουν έχει τελείως τα αντιθετα αποτελέσματα.Εδω βέβαια τίθεται το μόνιμο ερώτημα.Αφού βλέπουν ότι δεν τους βγαίνει γιατι συνεχίζουν?



Ετσι ακριβως....
:wha07::wha05:

vpentza 04-11-2012 19:04

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από diomiles ( 789984)
Αυτές οι απώλειες δεν είναι τίποτα μπροστα στις απώλειες απο την μη χρήση όλων αυτών των οχημάτω.Διότι απο την στιγμή που δεν κινούνται δεν καταναλώνουν βενζίνα,δεν χαλάνε , δεν τρακάρουν ,δεν αλλάζουν λάδια,λαστιχα , δεν κάνουν σερβις δεν ασφαλίζονται.....και ο κατάλογος απο πράγματα που δεν κάνουν είναι ατελείωτος με αποτέλεσμα τα 141 εκατομύρια που χάθηκαν απο την μη πληρωμή των τελών να είναι τρίχες μπροστα σε αυτά που χάθηκαν απο την μη χρήση.Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο φόρος πολυτελείας (ο οποίος θα υπάρχει και φέτος) που ουσιαστικά μηδένησε τις εισαγωγές ακριβών αυτοκινήτων που ήταν αυτά που έφερναν έσοδα στο κράτος.Τα έσοδα που έχει χάσει το κράτος γύρω απο το αυτοκίνητο είναι πάρα πολλά και δύσκολα μπορει να τα υπολογίσει κάποιος.

Να ήταν μόνο τα αυτοκίνητα?Παντού κάνουν τα ίδια λάθη.Γεμισαν με φόρους τα καύσιμα με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην κινείτε και να μην βάζει πετρελαιο.Εκεί να δείτε πόσα έχουν χάσει και πόσα θα χάσουν.
Στην οικοδομή τα ίδια .Απο την έκδοση της οικοδομικής άδειας που έχουμε χάσει τον λογαριασμό πόσο την έχουν ανεβάσει μέχρι τις εισφορές στο ικα ,μέχρι τα χαράτσια που φόρτωσαν την ιδιοκτησία με αποτέλεσμα να μην θέλει να χτίσει κανείς.

Οτι κάνουν έχει τελείως τα αντιθετα αποτελέσματα.Εδω βέβαια τίθεται το μόνιμο ερώτημα.Αφού βλέπουν ότι δεν τους βγαίνει γιατι συνεχίζουν?

Εγώ Διονύση είμαι της άποψης οτι δεν μπορεί να συνυπάρχει τόση βλακεία με την ανικανότητα όλων....δεν γινεται, δεν υπάρχει στατιστικό δεδομένο αντίστοιχα πχ σε επιχείρηση ή άλλη δομή. Ναι, υπάρχουν και οι άχρηστοι που έτυχε να βρίσκονται σε κάποια θέση αλλά .....τοοοοσοι πολλοί μαζεμένοι ???
Είναι ιντριγκαδόρικες οι θεωρίες συνωμοσίας αλλά δεν μπορώ να μην κάνω σενάρια, όταν ολοι (σχετικοί και μη) συνηγορούν οτι το συγκεκριμένο μειγμα πολιτικής ειναι τραγικά λάθος, και μόνο 10 νοματαίοι επιμένουν να το επιβάλλουν....:confused:

PITS 04-11-2012 19:12

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 789997)
Εγώ Διονύση είμαι της άποψης οτι δεν μπορεί να συνυπάρχει τόση βλακεία με την ανικανότητα όλων....δεν γινεται, δεν υπάρχει στατιστικό δεδομένο αντίστοιχα πχ σε επιχείρηση ή άλλη δομή. Ναι, υπάρχουν και οι άχρηστοι που έτυχε να βρίσκονται σε κάποια θέση αλλά .....τοοοοσοι πολλοί μαζεμένοι ???
Είναι ιντριγκαδόρικες οι θεωρίες συνωμοσίας αλλά δεν μπορώ να μην κάνω σενάρια, όταν ολοι (σχετικοί και μη) συνηγορούν οτι το συγκεκριμένο μειγμα πολιτικής ειναι τραγικά λάθος, και μόνο 10 νοματαίοι επιμένουν να το επιβάλλουν....:confused:


+1150 (adv μη ξεχνιωμαστε:p:p)

ortho 04-11-2012 19:13

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Τι δεν καταλαβαίνει όποιος δεν καταλαβαίνει;! Σκοπός τους είναι η ιδιωτικές περιουσίες. Και κατ'επέκταση η χώρα. Το πάνε καρφί για εξαθλίωση ώστε μετά με ένα ξεροκόμματο να λέμε κι ευχαριστώ. Οσο για την αλήτ πολιτική τάξη; Κανένας! Ούτε ένας!

kostas_366 04-11-2012 21:53

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 789997)
Εγώ Διονύση είμαι της άποψης οτι δεν μπορεί να συνυπάρχει τόση βλακεία με την ανικανότητα όλων....δεν γινεται, δεν υπάρχει στατιστικό δεδομένο αντίστοιχα πχ σε επιχείρηση ή άλλη δομή. Ναι, υπάρχουν και οι άχρηστοι που έτυχε να βρίσκονται σε κάποια θέση αλλά .....τοοοοσοι πολλοί μαζεμένοι ???
Είναι ιντριγκαδόρικες οι θεωρίες συνωμοσίας αλλά δεν μπορώ να μην κάνω σενάρια, όταν ολοι (σχετικοί και μη) συνηγορούν οτι το συγκεκριμένο μειγμα πολιτικής ειναι τραγικά λάθος, και μόνο 10 νοματαίοι επιμένουν να το επιβάλλουν....:confused:

Πριν έναν χρόνο θα σου έλεγα άλλα. Τώρα συμφωνώ μαζί σου.

KRASOPATERAS 04-11-2012 22:12

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Θέλω να δω πόσα θα ανακοινώσουν ότι έχασαν μετά την λαλακία της τιμής στο πετρέλαιο θέρμανσης….
Σόλο μέσα και το 2013…..
Και δεν λέει και ένας ότι «κάναμε λάθος»….

phoenix 04-11-2012 22:23

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
βρε παιδια μην κουραζεστε ο κατιμας μας διοικει εδω και πολλα πολλα χρονια

vpentza 04-11-2012 22:29

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από phoenix ( 790134)
βρε παιδια μην κουραζεστε ο κατιμας μας διοικει εδω και πολλα πολλα χρονια

Έχω φτάσει να πιστεύω οτι διοικούμαστε εδώ και πολλά χρόνια από ιδιαίτερα έξυπνους και ικανούς διαχειρηστές που η μεγαλύτερή τους επιτυχία είναι οτι μας διατηρούν κοιμισμένους...:cool:

frits 04-11-2012 23:07

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Δεν είμαι οικονομολόγος, ούτε θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, αλλά ένας από τους βασικούς στόχους είναι να καταναλώνουμε όσα παράγουμε και όχι παραπάνω. το περίφημο ισοζύγιο εμπορικών συναλλαγών του κράτους να είναι ισοσκελισμένο.

Ναι ο τζίρος που έχει χαθεί γύρω από το αυτοκίνητο είναι τεράστιος, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου αυτού τελικά κατέληγε στο εξωτερικό μιάς και τίποτα δεν παράγεται εδώ.

Αυτή είναι η περίφημη εσωτερική υποτίμηση, αν είχαμε δραχμή και την υποτιμούσαμε π.χ 30% θα είχες πάνω κάτω τα ίδια αποτελέσματα, η βενζίνη θα πήγαινε από 1,40 +30% = 1,82. Οι μεγαλύετροι θα τα θυμόσαστε αυτά.

Το GS από 15.000 θα πήγαινε + 30% = 19.500.

Ένας από τους στόχους της υποτίμησης ήταν πάντα εκτός από την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και η διακοπή της ροής κεφαλαίων στο εξωτερικό, μιας και όλα τα εισαγόμενα από την μία μέρα στην άλλη γινόταν ακριβότερα.

Η γνώμη μου είναι ότι οι φόροι δεν έχουν στόχο τα παραπάνω έσοδα αλλά πραγματικά την μείωση της κατανάλωσης που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση ροής κεφαλαίων στο εξωτερικό, το θεωρούν σημαντικότερο από τους φόρους που χάνουν.

Τα υπόλοιπα, ιδιωτικές περιουσίες κ.λ.π είναι παράπλευρες απώλειες, τα κοράκια πάνε εκεί που υπάρχουν πτώματα.

Όπως και να έχει βοήθεια μας..

Όποιος αντέχει ας διαβάσει και το παρακάτω

Η αναπόφευκτη «εσωτερική υποτίμηση»

GeorgeP 07-11-2012 10:20

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 789997)
Εγώ Διονύση είμαι της άποψης οτι δεν μπορεί να συνυπάρχει τόση βλακεία με την ανικανότητα όλων....δεν γινεται, δεν υπάρχει στατιστικό δεδομένο αντίστοιχα πχ σε επιχείρηση ή άλλη δομή. Ναι, υπάρχουν και οι άχρηστοι που έτυχε να βρίσκονται σε κάποια θέση αλλά .....τοοοοσοι πολλοί μαζεμένοι ???
Είναι ιντριγκαδόρικες οι θεωρίες συνωμοσίας αλλά δεν μπορώ να μην κάνω σενάρια, όταν ολοι (σχετικοί και μη) συνηγορούν οτι το συγκεκριμένο μειγμα πολιτικής ειναι τραγικά λάθος, και μόνο 10 νοματαίοι επιμένουν να το επιβάλλουν....:confused:

Κι εγω πριν ενα χρονο θα σου ελεγα άλλα, τωρα........θα συμφωνησω μαζι σου.

GeorgeP 07-11-2012 10:22

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 790172)
Δεν είμαι οικονομολόγος, ούτε θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, αλλά ένας από τους βασικούς στόχους είναι να καταναλώνουμε όσα παράγουμε και όχι παραπάνω. το περίφημο ισοζύγιο εμπορικών συναλλαγών του κράτους να είναι ισοσκελισμένο.

...........................................................................................
Όπως και να έχει βοήθεια μας..

Όποιος αντέχει ας διαβάσει και το παρακάτω

Η αναπόφευκτη «εσωτερική υποτίμηση»

Θα συμφωνησω και με εσενα και θα συμπληρωσω, κανενας μα ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους 300 δεν εχει λυση για το θεμα...........ο Θεος να βαλει το χερι του τωρα πια.

Ακιs 07-11-2012 10:34

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Η στενομυαλια καλα κρατει....:hmmm:
Αυξηση στα τελη κυκλοφοριας,σωρεια καταθεσης πινακιδων..
Αυξηση και εξισωση του ΕΦΚ στο πετρελαιο θερμανσης για την παταξη του λαθρεμποριου [εδω γελανε],και κανεις δεν αγοραζει πετρελαιο πια...
Αυξηση στην φορολογια,και οι λιγοι που εκοβαν αποδειξεις αποτελουν παρελθον....

Βοηθεια μας....:hmmm:

sain 07-11-2012 20:16

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ακιs ( 791382)
Η στενομυαλια καλα κρατει....:hmmm:
Αυξηση στα τελη κυκλοφοριας,σωρεια καταθεσης πινακιδων..
Αυξηση και εξισωση του ΕΦΚ στο πετρελαιο θερμανσης για την παταξη του λαθρεμποριου [εδω γελανε],και κανεις δεν αγοραζει πετρελαιο πια...
Αυξηση στην φορολογια,και οι λιγοι που εκοβαν αποδειξεις αποτελουν παρελθον....

Βοηθεια μας....:hmmm:

Ξέχασες το 23 % :u55::u59::u57::u56:Νεύρα

BOXER 10-11-2012 02:52

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ακιs ( 791382)
Η στενομυαλια καλα κρατει....:hmmm:

Στενομυαλοι ειμαστε εμεις, ΟΧΙ αυτοι :cool:!!!
Σα δε ντρεπεσαι :p!

Αυξηση στα τελη κυκλοφοριας,σωρεια καταθεσης πινακιδων..
Μειωσαν δραστικα το κυκλοφοριακο και τα ατυχηματα (θανατηφορα ή μη) :D :D :D

Αυξηση και εξισωση του ΕΦΚ στο πετρελαιο θερμανσης για την παταξη του λαθρεμποριου [εδω γελανε],και κανεις δεν αγοραζει πετρελαιο πια...
Δεν αγοραζει κανενας. Πολυ σωστα. ΑΡΑ: Τερμα και το λαθρεμποριο. Το ελυσαν και αυτο... :hi14:

Αυξηση στην φορολογια,και οι λιγοι που εκοβαν αποδειξεις αποτελουν παρελθον....
Με το να μην κοβουν αποδειξεις, πετυχαν αλλη μια νικη εναντια στην μολυνση της φυσης. Θα σωσουμε και τα δαση του κοσμου :ha16: :ha16: :ha16:

Βοηθεια μας....:hmmm:


Βρε ποσο στενομυαλοι μπορει να ειμαστε, και ποσο "μπροστα" ειναι αυτοι, ουτε που παει το μυαλο μας!!! Ακομα......

Προς το παρων ομως...

Βοηθεια μας, και στην υγεια μας :di59:!!!

deros 16-11-2012 13:11

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από KRASOPATERAS ( 790121)
Θέλω να δω πόσα θα ανακοινώσουν ότι έχασαν μετά την λαλακία της τιμής στο πετρέλαιο θέρμανσης….
Σόλο μέσα και το 2013…..
Και δεν λέει και ένας ότι «κάναμε λάθος»….

Μη φοβάσαι και το κατάλαβαν. Κάθε μέρα κατεβαίνει και κάποια λεπτά:ye33:

forester 16-11-2012 19:04

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Εγώ τα λέω χρόνια τώρα, αλλά με έλεγαν τρελό μ@λ@κα.
ΟΚ, συμφωνώ με τη λογική του frits, έτσι λέει η θεωρία στα οικονομικά.....
Παράλληλα όμως με τη μείωση ροής κεφαλαίων προς το εξωτερικό, έχουμε και καθίζηση της εγχώριας αγοράς και παροχής υπηρεσιών. Γιατί τα έξοδα συντήρησης των οχημάτων, στο μεγαλύτερο ποσοστό κυκλοφορούν εντός και δίνουν δουλειά σε πολλούς!!!!
Τα ίδια και σε ότι αφορά την οικοδομή κλπ.
Άρα, για να μην πέσεις στο τέλμα αυτής της πολιτικής της οικονομικής ύφεσης (όπως τώρα), πρέπει να δώσεις κίνητρα και μέσα (κεφάλαια....) ανάπτυξης!
Αυτά έλεγε ο Αντωνάκης πριν μπει μπροστά, να "σύρει το χορό". Τώρα που μπήκε, έχασε τα βήματα!
Κι όποιος και να ήταν θα τα έχανε, μιας και το σχέδιο έχει εκπονηθεί εδώ και δεκαετίες!
Και βέβαια είναι αυτό, της εκποίησης των πάντων! Είναι η κατάντια που θα μας επιβάλλουν, ώστε να λέμε "ευχαριστώ" σε μισθούς 200€, στο όνομα της "ανταγωνιστικότητας". Ανταγωνιστικότητα τύπου Βουλγαρίας -και "βγάλε"- κι όχι ανταγωνιστικότητα λόγω ποιότητας και μοναδικότητας προϊόντων......
Περαστικά μας!

siraxanz 17-11-2012 06:07

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 790172)
Δεν είμαι οικονομολόγος, ούτε θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, αλλά ένας από τους βασικούς στόχους είναι να καταναλώνουμε όσα παράγουμε και όχι παραπάνω. το περίφημο ισοζύγιο εμπορικών συναλλαγών του κράτους να είναι ισοσκελισμένο.

Ναι ο τζίρος που έχει χαθεί γύρω από το αυτοκίνητο είναι τεράστιος, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου αυτού τελικά κατέληγε στο εξωτερικό μιάς και τίποτα δεν παράγεται εδώ.

Αυτή είναι η περίφημη εσωτερική υποτίμηση, αν είχαμε δραχμή και την υποτιμούσαμε π.χ 30% θα είχες πάνω κάτω τα ίδια αποτελέσματα, η βενζίνη θα πήγαινε από 1,40 +30% = 1,82. Οι μεγαλύετροι θα τα θυμόσαστε αυτά.

Το GS από 15.000 θα πήγαινε + 30% = 19.500.

Ένας από τους στόχους της υποτίμησης ήταν πάντα εκτός από την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και η διακοπή της ροής κεφαλαίων στο εξωτερικό, μιας και όλα τα εισαγόμενα από την μία μέρα στην άλλη γινόταν ακριβότερα.

Η γνώμη μου είναι ότι οι φόροι δεν έχουν στόχο τα παραπάνω έσοδα αλλά πραγματικά την μείωση της κατανάλωσης που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση ροής κεφαλαίων στο εξωτερικό, το θεωρούν σημαντικότερο από τους φόρους που χάνουν.

Τα υπόλοιπα, ιδιωτικές περιουσίες κ.λ.π είναι παράπλευρες απώλειες, τα κοράκια πάνε εκεί που υπάρχουν πτώματα.

Όπως και να έχει βοήθεια μας..

Όποιος αντέχει ας διαβάσει και το παρακάτω

Η αναπόφευκτη «εσωτερική υποτίμηση»

Εδώ είμαστε, μειωση της καταναλωσης μεσω της φτοχωποίησης...

Η πεινα αναγκαίο κακό, οι "βουτιές" επίσης...

ortho 17-11-2012 13:26

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Οι απώλειες είναι πολλαπλές στον κλάδο αυτοκινήτου. Δεν είναι μόνο η μείωση των πωλήσεων που συνεπάγεται μειωμένα έσοδα από τέλη ταξινόμησης, απώλεια θέσεων εργασίας κοκ. Αν σε αυτά που οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει πινακίδες προσθέσουμε και το γεγονός ότι ο κόσμος κινεί όλο και λιγότερο τα οχήματά του, καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν απώλειες και στον κλάδο ανταλλακτικών αναλωσίμων. Που με τη σειρά του σημαίνει μείωση τζίρου σε συνεργεία, φαναρτζίδικα, άρα νέες απολύσεις και μειωμένα έσοδα για εφορία κι ασφαλιστικά ταμεία. Φαύλος κύκλος!

Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι δεν τα γνωρίζουν οι φορομπήχτες! Κι ούτε έχουν αντίκρυσμα στην κατεύθυνση της εσωτερικής υποτίμησης, διότι πολύ απλά σπάει η αλυσίδα. Πολύ σύντομα πιστεύω θα έχουμε πλήρη εικόνα της στόχευσης. Επίσης θεωρώ ότι το τέλος - όποιο κι αν είναι αυτό- της κρίσης είναι πολύ κοντά. Η κυβέρνηση έχει ελάχιστο χρόνο να κάνει κάτι προς την βελτίωση της κατάστασης. Αν αλλάξει ο χρόνος χωρίς να υπάρχουν αμυδρά σημάδια ανάκαμψης στο πρώτο τρίμηνο του 2013 αυτή θα καταρρεύσει κι ο Θεός να βάλει το χέρι του.

"ευτυχώς", οι Γερμανοί αρχίζουν να νιώθουν το ταυλί να τους ακουμπά.... Η Μέρκελ δε θέλει με τίποτε να μπουν κι αυτοί σε ύφεση πριν τις εκλογές, όμως τα σημάδια είναι δυσοίωνα και γι'αυτούς και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά! Κρύβουν κάτω από το χαλί και τη δική μας μακακία τα προβλήματά τους.... τώρα όμως οι εξαγωγές τους μειώνονται συνεχώς κι ας έχουν πείσει το λαό τους ότι έχουν ανοιχτές αγορές στην Ανατολή.....


gsmaniac 17-11-2012 13:33

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 796342)
Οι απώλειες είναι πολλαπλές στον κλάδο αυτοκινήτου. Δεν είναι μόνο η μείωση των πωλήσεων που συνεπάγεται μειωμένα έσοδα από τέλη ταξινόμησης, απώλεια θέσεων εργασίας κοκ. Αν σε αυτά που οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει πινακίδες προσθέσουμε και το γεγονός ότι ο κόσμος κινεί όλο και λιγότερο τα οχήματά του, καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν απώλειες και στον κλάδο ανταλλακτικών αναλωσίμων. Που με τη σειρά του σημαίνει μείωση τζίρου σε συνεργεία, φαναρτζίδικα, άρα νέες απολύσεις και μειωμένα έσοδα για εφορία κι ασφαλιστικά ταμεία. Φαύλος κύκλος!

Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι δεν τα γνωρίζουν οι φορομπήχτες! Κι ούτε έχουν αντίκρυσμα στην κατεύθυνση της εσωτερικής υποτίμησης, διότι πολύ απλά σπάει η αλυσίδα. Πολύ σύντομα πιστεύω θα έχουμε πλήρη εικόνα της στόχευσης. Επίσης θεωρώ ότι το τέλος - όποιο κι αν είναι αυτό- της κρίσης είναι πολύ κοντά. Η κυβέρνηση έχει ελάχιστο χρόνο να κάνει κάτι προς την βελτίωση της κατάστασης. Αν αλλάξει ο χρόνος χωρίς να υπάρχουν αμυδρά σημάδια ανάκαμψης στο πρώτο τρίμηνο του 2013 αυτή θα καταρρεύσει κι ο Θεός να βάλει το χέρι του.

"ευτυχώς", οι Γερμανοί αρχίζουν να νιώθουν το ταυλί να τους ακουμπά.... Η Μέρκελ δε θέλει με τίποτε να μπουν κι αυτοί σε ύφεση πριν τις εκλογές, όμως τα σημάδια είναι δυσοίωνα και γι'αυτούς και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά! Κρύβουν κάτω από το χαλί και τη δική μας μακακία τα προβλήματά τους.... τώρα όμως οι εξαγωγές τους μειώνονται συνεχώς κι ας έχουν πείσει το λαό τους ότι έχουν ανοιχτές αγορές στην Ανατολή.....


τα εχουν βαλει μαζι τους, οι ΗΠΑ και η Κινα...........;)

ortho 17-11-2012 13:46

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Δεν πολυκολλάει στο θέμα, αλλά είναι ενδιαφέρον.....

Το γεωπολιτικό ρίσκο της Grexit
Αν φύγει η Ελλάδα από το ευρώ θα πέσει στην αγκαλιά της Ρωσίας και της Κίνας, λένε οι Γερμανοί επιχειρηματίες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Γεωπολιτικό και όχι οικονομικό είναι το πρόβλημα που αφορά την Ελλάδα, υποστηρίζει ο πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Εξωτερικού Εμπορίου Άντον Μπέρνερ, ο οποίος προειδοποιεί ότι αν η χώρα τεθεί εκτός Ευρωζώνης, τότε «θα απομακρυνθεί στην πράξη και από την Ευρωπαϊκή Ένωση» και θα «πέσει στην αγκαλιά της Ρωσίας ή της Κίνας, προκαλώντας πρόβλημα ασφάλειας για την Ευρώπη».

Σύμφωνα με την εκδοχή που περιγράφει ο κ. Μπέρνερ για την περίπτωση εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και δημιουργίας στενότερης σχέσης με την Ρωσία ή την Κίνα, «η Ελλάδα θα αποκόμιζε μεγάλα κέρδη και η Ευρώπη θα αποκτούσε ένα πρόβλημα ασφαλείας, και μάλιστα για πολλές δεκαετίες».

«Αν πληρώσουμε για την Ελλάδα, αυτό τελικά θα μας αποδειχθεί φθηνότερο», τονίζει σε συνέντευξή του στην Stuttgarter Zeitung και προσθέτει ότι η Ρωσία και η Κίνα «ευχαρίστως θα αποκτούσαν μια βάση στην Μεσόγειο».

Αναφερόμενος στην περίπτωση της Ιταλίας, ο Γερμανός επιχειρηματίας κάνει λόγο για «ανησυχητική περίπτωση, καθώς», όπως λέει, «η κοινωνία δεν έχει εκσυγχρονιστεί». Η καγκελάριος Μέρκελ πρέπει, εκτιμά, «να συνεχίσει να ασκεί πίεση στους Ιταλούς, καθώς διαφορετικά δεν θα αλλάξει τίποτε» στην χώρα.

«Πρέπει η Γερμανία να αναμειχθεί στην πολιτική των χωρών της νότιας Ευρώπης. Πρέπει να εξηγηθεί στους ανθρώπους εκεί ότι χωρίς ανταγωνισμό και προσπάθεια δεν θα λειτουργήσει τίποτε. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα δέχονται παραγγελίες και δεν θα επιτύχουν ευημερία», δηλώνει χαρακτηριστικά.

Ερωτώμενος σχετικά με την εικόνα της χώρας του στο εξωτερικό, ως αυτού που επιβάλλει την πειθαρχία, ο πρόεδρος του γερμανικού συνδέσμου εκτιμά ότι οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι Γερμανοί συχνά διαπραγματεύονται άμεσα και πολύ σκληρά, δεν προσπαθούν να εκφραστούν προσεκτικά σε σχέση με τις δυσάρεστες πραγματικότητες, αλλά παρουσιάζουν τις απαιτήσεις τους ορθά-κοφτά.

«Κανείς όμως δεν αυξάνει τις εισαγωγές γερμανικών προϊόντων, επειδή συμπαθεί τους Γερμανούς», υπογραμμίζει ο κ. Μπέρνερ και προσθέτει ότι αυτό συμβαίνει «επειδή τα γερμανικά προϊόντα είναι καλύτερα από τα προϊόντα των ανταγωνιστών, είτε ποιοτικώς, είτε από την άποψη της τιμής, είτε από την άποψη της αξιοπιστίας».

Εκφράζει μάλιστα την ικανοποίηση και την αισιοδοξία του για τις επιδόσεις των γερμανικών εξαγωγών, επισημαίνοντας ότι φέτος οι εξαγωγές θα αυξηθούν κατά 4%, ενώ το 2013 η αύξηση ενδεχομένως να φθάσει το 5%, «λόγω και της βελτίωσης που αναμένεται να παρουσιάσει η κατάσταση του διεθνούς εμπορίου».

Τα σημαντικότερα εξαγωγικά προϊόντα, εξηγεί, είναι τα μηχανήματα, τα οχήματα, τα χημικά και τα μεταλλικά προϊόντα, ενώ νέες ευκαιρίες θεωρεί ότι θα προκύψουν στον τομέα της παροχής υπηρεσιών, ειδικά στους μηχανικούς αλλά και στον τομέα της υγείας.

Αν φύγει η Ελλάδα από το ευρώ θα πέσει στην αγκαλιά της Ρωσίας και της Κίνας, λένε οι Γερμανοί επιχειρηματίες - Τελευταίες Ειδήσεις

PITS 17-11-2012 16:18

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 796347)
Δεν πολυκολλάει στο θέμα, αλλά είναι ενδιαφέρον.....

Το γεωπολιτικό ρίσκο της Grexit
Αν φύγει η Ελλάδα από το ευρώ θα πέσει στην αγκαλιά της Ρωσίας και της Κίνας, λένε οι Γερμανοί επιχειρηματίες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Γεωπολιτικό και όχι οικονομικό είναι το πρόβλημα που αφορά την Ελλάδα, υποστηρίζει ο πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Εξωτερικού Εμπορίου Άντον Μπέρνερ, ο οποίος προειδοποιεί ότι αν η χώρα τεθεί εκτός Ευρωζώνης, τότε «θα απομακρυνθεί στην πράξη και από την Ευρωπαϊκή Ένωση» και θα «πέσει στην αγκαλιά της Ρωσίας ή της Κίνας, προκαλώντας πρόβλημα ασφάλειας για την Ευρώπη».

Σύμφωνα με την εκδοχή που περιγράφει ο κ. Μπέρνερ για την περίπτωση εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και δημιουργίας στενότερης σχέσης με την Ρωσία ή την Κίνα, «η Ελλάδα θα αποκόμιζε μεγάλα κέρδη και η Ευρώπη θα αποκτούσε ένα πρόβλημα ασφαλείας, και μάλιστα για πολλές δεκαετίες».

«Αν πληρώσουμε για την Ελλάδα, αυτό τελικά θα μας αποδειχθεί φθηνότερο», τονίζει σε συνέντευξή του στην Stuttgarter Zeitung και προσθέτει ότι η Ρωσία και η Κίνα «ευχαρίστως θα αποκτούσαν μια βάση στην Μεσόγειο».

Αναφερόμενος στην περίπτωση της Ιταλίας, ο Γερμανός επιχειρηματίας κάνει λόγο για «ανησυχητική περίπτωση, καθώς», όπως λέει, «η κοινωνία δεν έχει εκσυγχρονιστεί». Η καγκελάριος Μέρκελ πρέπει, εκτιμά, «να συνεχίσει να ασκεί πίεση στους Ιταλούς, καθώς διαφορετικά δεν θα αλλάξει τίποτε» στην χώρα.

«Πρέπει η Γερμανία να αναμειχθεί στην πολιτική των χωρών της νότιας Ευρώπης. Πρέπει να εξηγηθεί στους ανθρώπους εκεί ότι χωρίς ανταγωνισμό και προσπάθεια δεν θα λειτουργήσει τίποτε. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα δέχονται παραγγελίες και δεν θα επιτύχουν ευημερία», δηλώνει χαρακτηριστικά.

Ερωτώμενος σχετικά με την εικόνα της χώρας του στο εξωτερικό, ως αυτού που επιβάλλει την πειθαρχία, ο πρόεδρος του γερμανικού συνδέσμου εκτιμά ότι οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι Γερμανοί συχνά διαπραγματεύονται άμεσα και πολύ σκληρά, δεν προσπαθούν να εκφραστούν προσεκτικά σε σχέση με τις δυσάρεστες πραγματικότητες, αλλά παρουσιάζουν τις απαιτήσεις τους ορθά-κοφτά.

«Κανείς όμως δεν αυξάνει τις εισαγωγές γερμανικών προϊόντων, επειδή συμπαθεί τους Γερμανούς», υπογραμμίζει ο κ. Μπέρνερ και προσθέτει ότι αυτό συμβαίνει «επειδή τα γερμανικά προϊόντα είναι καλύτερα από τα προϊόντα των ανταγωνιστών, είτε ποιοτικώς, είτε από την άποψη της τιμής, είτε από την άποψη της αξιοπιστίας».

Εκφράζει μάλιστα την ικανοποίηση και την αισιοδοξία του για τις επιδόσεις των γερμανικών εξαγωγών, επισημαίνοντας ότι φέτος οι εξαγωγές θα αυξηθούν κατά 4%, ενώ το 2013 η αύξηση ενδεχομένως να φθάσει το 5%, «λόγω και της βελτίωσης που αναμένεται να παρουσιάσει η κατάσταση του διεθνούς εμπορίου».

Τα σημαντικότερα εξαγωγικά προϊόντα, εξηγεί, είναι τα μηχανήματα, τα οχήματα, τα χημικά και τα μεταλλικά προϊόντα, ενώ νέες ευκαιρίες θεωρεί ότι θα προκύψουν στον τομέα της παροχής υπηρεσιών, ειδικά στους μηχανικούς αλλά και στον τομέα της υγείας.

Αν φύγει η Ελλάδα από το ευρώ θα πέσει στην αγκαλιά της Ρωσίας και της Κίνας, λένε οι Γερμανοί επιχειρηματίες - Τελευταίες Ειδήσεις



παλι για το 1150 μιλαει ο γερμαναρας???:ye33::ye33:
σπαμι ωφ

ortho 17-11-2012 17:07

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από PITS ( 796409)
παλι για το 1150 μιλαει ο γερμαναρας???:ye33::ye33:
σπαμι ωφ


Μαμώ το ξεκατίνιασμά μου! γεροντολάγνοι!:ha16::ha16::ha16::ha16:

frits 17-11-2012 17:40

Απάντηση: Απώλειες 141 εκατ. ευρώ από τις καταθέσεις πινακίδων
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 796019)
Εγώ τα λέω χρόνια τώρα, αλλά με έλεγαν τρελό μ@λ@κα.
ΟΚ, συμφωνώ με τη λογική του frits, έτσι λέει η θεωρία στα οικονομικά.....
Παράλληλα όμως με τη μείωση ροής κεφαλαίων προς το εξωτερικό, έχουμε και καθίζηση της εγχώριας αγοράς και παροχής υπηρεσιών. Γιατί τα έξοδα συντήρησης των οχημάτων, στο μεγαλύτερο ποσοστό κυκλοφορούν εντός και δίνουν δουλειά σε πολλούς!!!!
Τα ίδια και σε ότι αφορά την οικοδομή κλπ.
Άρα, για να μην πέσεις στο τέλμα αυτής της πολιτικής της οικονομικής ύφεσης (όπως τώρα), πρέπει να δώσεις κίνητρα και μέσα (κεφάλαια....) ανάπτυξης!
Αυτά έλεγε ο Αντωνάκης πριν μπει μπροστά, να "σύρει το χορό". Τώρα που μπήκε, έχασε τα βήματα!
Κι όποιος και να ήταν θα τα έχανε, μιας και το σχέδιο έχει εκπονηθεί εδώ και δεκαετίες!
Και βέβαια είναι αυτό, της εκποίησης των πάντων! Είναι η κατάντια που θα μας επιβάλλουν, ώστε να λέμε "ευχαριστώ" σε μισθούς 200€, στο όνομα της "ανταγωνιστικότητας". Ανταγωνιστικότητα τύπου Βουλγαρίας -και "βγάλε"- κι όχι ανταγωνιστικότητα λόγω ποιότητας και μοναδικότητας προϊόντων......
Περαστικά μας!

Εγώ προσπαθώ να εξηγήσω την δική τους λογική σε σχέση με τους στόχους που αυτοί βάζουν, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ μαζί τους.

Χαζεύονοντας λίγο στο δίκτυο έπεσα και σε μία πληροφορία ακόμα που μου έκανε εντύπωση, βέβαια αφορά το Σεπτέμβριο του 2010, 6 μήνες μετά την αρχή της κρίσης αλλά μου έκανε εντύπωση η ψηλή θέση που βρισκόμασταν στην λίστα με τα κατά κεφαλή εισόδημα, στην 30η θέση σε όλο τον κόσμο και στο 70% του μέσου όρου της Γερμανίας.:eek:

Όσο και να ακούγεται παράξενο θεωρούμαστε ακόμα και σήμερα ένα πλούσιο κράτος όπως είπε η Λαγκάρντ (εξαιτίας της ξεκίνησα να το ψάξω), το ερώτημα είναι το δικαιούμαστε με βάση αυτά που παράγουμε σήμερα ή αυτά που παράξαμε στο παρελθόν ;

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%...CE%BA%CF%8C%29


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:54.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!