![]() |
Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ήρθε λοιπόν και η πρώτη βλάβη !!:(
Μιλάμε για F650 GS twin 800cc, με 50.000 Kkm Όλα ξεκίνησαν με ανησυχητικά περιστατικά όπου καιγόταν η λάμπα από τη μεσαία σκάλα.:confused: Αυτό συνέβη μερικές φορές με κρύο και υγρό καιρό. Μάλιστα σε ένα ταξίδι στην Πάτρα όπου έγινε με δυνατή βροχή, έκαψε δύο λάμπες HL7 (μεσαία και υψηλή σκάλα) και μία λάμπα από τα flash. Κατόπιν παρατήρησα ότι έσβηναν τα όργανα και μετά από λίγο άναβαν και πάλι.:( Σήμερα το πρωί προσπάθησα να κάνω μία πιο καλή προσεκτική παρατήρηση και διαπίστωσα τα εξής: Βάζω εμπρός τη μηχανή (σταθμευμένη), μια χαρά όλα, μετά από λίγα δευτερόλεπτα οι στροφές της μηχανής έρχονται στο κανονικό ρελαντί, λειτουργεί έτσι για 3 λεπτά και μετά ακούω μία αύξηση στροφών στον κινητήρα, το στροφόμετρο έδειξε αύξηση περίπου 300 στροφές το λεπτό, ταυτόχρονα με αύξηση φωτεινότητας στα φώτα (μεσαία σκάλα – καινούρια λάμπα) και κατόπιν λάμπα… καπούτ!!!:mad: Δεν σβήνω την μηχανή και συνεχίζω να παρατηρώ. Μετά από μισό λεπτό οι στροφές επανέρχονται στο κανονικό ρελαντί. Σε ένα λεπτό ξαναπαρατηρώ αύξηση στροφών και σβήνουν τα όργανα. Όσο είναι τα όργανα σβηστά πατάω τον διακόπτη για τα μεγάλα φώτα (τα μεσαία ήταν ήδη καμένα) και μαντέψτε τι γίνεται… άλλη μια λάμπα για ανακύκλωση !!:rolleyes::mad: Αμέσως μετά επανέρχονται οι στροφές στο κανονικό ρελαντί και επανέρχεται και ο φωτισμός στα όργανα. Όσες φορές και αν δοκίμασα είχα τα ίδια συμπτώματα (δεν έβαλα βέβαια καινούριες λάμπες !!) Να διευκρινίσω ότι όταν έσβηναν τα όργανα, εννοώ και τον οπίσθιο φωτισμό και τις ενδείξεις. Η πρώτη επιλογή υπό καινονικές συνθήκες θα ήταν να πήγαινα μία βόλτα σε συνεργείο. Μετά από μία γρήγορη όμως επιθεώρηση στο περιεχόμενο του πορτοφολιού :(, έσβησα μηχανή έβαλα λουκέτο και κουκούλα. Λοιπόν αυτά είναι τα συμπτώματα. Με τα λίγα που ξέρω θεωρώ ως ύποπτο τον ανορθωτή και σταθεροποιητή τάσης, ο οποίος δημιουργεί υπέρταση σε τυχαίες στιγμές. :mad: Υπάρχει κάποια άλλη άποψη; παληκάρια Help me!! |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ειναι κλασικη η διαγνωση με τα βολτ εκτος ελεγχου.Ανορθωτης!!
Μαζι με τις λαμπες ταλαιπωρειται και η μπαταρια οποτε σταματα τις ακριβες δοκιμες!!! |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ε! είπαμε, κλειδωμένη και σκεπασμένη.
Το θέμα είναι αν θα το πάω συνεργείο για να έχω σίγουρη διάγνωση, ή να ψωνίσω από το net έναν ανορθωτή και να τον περάσω μόνος μου. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
υπαρχει και συχνη βλαβη των πηνιων,
δεν ξερω αν φταιει βεβαια αυτο, μηχανικος δεν ειμαι, αλλα μερικοι που ειχαν θεμα με τα πηνια μηπως μπορουν να σου πουν αν ειναι ιδια τα συμπτωματα |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Λοιπόν φίλε στέλιο δεν θέλω να σε στεναχωρίσω αλλά είχα σχεδόν τα ίδια προβλήματα με εσένα γι'αυτο να είσαι προετοιμασμένος να βάλεις το χέρι βαθειά στην τσέπη. Εγώ είχα (γιατί το πούλησα μετά απο πολλά προβλήματα που μου έβγαλε) ένα f800gs. Μηχανάρα δεν αντιλέγω αλλά... πολλά προβλήματα!!! Ο κινητήρας είναι ο ίδιος γι'αυτό και σου γράφω ως παθών. Για να μη σου τα πολυλογώ πλήρωσα 850ευρώ για την αντικατάσταση του εναλλάκτη. Ακόμα το φυσάω και δεν λέει να κρυώσει. Αν θές να γλυτώσεις πολλά απο αυτά τα χρήματα απόφυγε την αντιπροσωπεία όπως ο διάολος το λιβάνi! Γιατί όταν ρώτησα μετά "εξω" θα μπορούσα να το είχα κάνει με 200ευρώ!!! Μακάρι το πρόβλημά σου να μην είναι αυτό που είχα και εγώ αλλά κάτι πολύ απλό και το βασικότερο φθηνό! Good luck!
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
εγω μολις αλλαξα πηνιο σε F800gs και οχι δεν ειχα κανενα απο τα συμπτωματα που λες παντως μπορεις να πας στην bmw για μια απλη διαγνωση του προβληματος σου χωρις να πληρωσεις μια και μετα να προβεις στην αγορα του ανταλλακτικου που χρειαζεσαι απο το net εννοειται με μεγαλυτερη σιγουρια.Εγω αλλαξα πηνιο και εβαλα καινουριο οχι επισκευη και μου στοιχισε 200 ευρω μαζι με την εργασια(στην bmw μου ειχαν πει 790+εργατικα!!!)
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Άν ήταν πηνίο τότε θα έπεφτε η τάση και θα έμενες απο ρεύμα.
Μάλλον ανορθωτής είναι. Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Συμφωνώ και εγώ με τους προηγούμενους ότι μάλλον είναι ανορθωτής και όχι πηνία, μιας και είχα ζημιά στα πηνία και δεν μου άδειαζε την μπαταρία μέσα σε 2 μέρες, μετά από πλήρη φόρτιση. Αν όμως (κάτι που δεν σου εύχομαι) η διάγνωση σου βγάλει πηνία, σου προτείνω την φτηνή και σίγουρη λύση της περιέλιξης, που έκανα και εγώ.
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Καθαρα απο περιεργεια ρωταω.... |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Λοιπόν, τελικά το πρόβλημα ήταν ο ανορθωτής. Με πολύμετρο, κατέγραψα για μικρά χρονικά διαστήματα υπερτάσεις που έφταναν στα 18 με 19Volt DC, και μάλιστα σε μία στιγμή έφτασε στο πάνω όριο!!! κλίμακας του βολτόμετρου που το είχα στο 0-20 Volt !!!!.
Οπότε μπήκα σε διαδικασία αντικατάστασης ανορθωτή. Η τιμή από αντιπροσωπεία ήταν 145€. Γενικά το έβρισκα έξω σε τιμές περίπου 120€ (SUN- JAPAN) αλλά και 109€ από SXelectronics Ελληνική εταιρεία. Τελικά με κάπως επίμονο ψάξιμο βρέθηκε στο e-bay από ιδιώτη με 70€ και μάλιστα μαμά - BMW. Δεν ξέρω που τον βρήκε αλλά ήταν σφραγισμένος σε κουτί κλπ. Σήμερα το πρωϊ, με καφεδάκι, έκατσα και τον πέρασα. Όλα πήγαν πολύ καλά, οι μετρήσεις τέλειες, την έχω κάνει βόλτα (βόλτες) και όλα μια χαρά:):):), Μάλιστα έχω την εντύπωση πως η μηχανή έχει πιο "στρωτή" λειτουργία. Βέβαια το πιο πιθανό είναι να είναι από την φαντασία μου και την χαρά μου που την ξανακαβάλησα μετα από δύο εβδομάδες.:D:D:D Ευχαριστώ όλους σας για τις παρατηρήσεις σας. Παραθέτω στη συνέχεια και κάποια τεχνικά στοιχεία, να συνεισφέρω και εγώ κατι στο forum σχετικό με "Τεχνικά θέματα" :) |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ανορθωτής-Ρυθμιστής Ηλεκτρικής Τάσης - VoltageRegulator-Rectifier
Τεχνικές πληροφορίες Το ηλεκτρικό σύστημα φόρτησης στις μοτοσυκλέτες αποτελείται από την γεννήτρια και τον ανορθωτή. Η γεννήτρια που μπορεί να είναι, τριφασική ή μονοφασική, παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο και παράγει εναλλασόμενη τάση. Επειδή το ρεύμα που παράγεται από την γεννήτρια της μοτοσικλέτας είναι εναλλασσόμενης μορφής (AC), πρέπει να μετατραπεί σε συνεχούς μορφή (DC), ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ηλεκτρικούς καταναλωτές της μοτοσικλέτας και να φορτίζει τη μπαταρία Αυτό το έργο έχει αναλάβει ο ανορθωτής-ρυθμιστής, ο οποίος μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα σε συνεχές, μέσω μιας ανορθωτικής διάταξης (διόδων), και κατόπιν το ρυθμίζει ώστε να βρίσκεται εντός ορίων τάσεως και σεκαμία περίπτωση να μην υπερβαίνει τα 14,5 V DC. Τα είδη των ανορθωτών οσον αφορά την τάση εξόδου τους,διακρίνονται σε εξάβολτους και δωδεκάβολτους. Οι εξάβολτοι συναντόνται σπανιότερα και μόνο στην μικρή κατηγορία κυβισμού, ενώ οι δωδεκάβολτοι σε όλες τις άλλες μοτοσυκλέτες και διακρίνονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες τους μονοφασικούς και τους τριφασικούς, όσον αφορά την εσωτερική διάταξη του ανορθωτικού τους συστήματος και την γραμμή εισόδου τους, και απο κει και πέρα σε υποκατηγορίες που αφορούν την ισχύ τους. Συνηθισμένες βλάβες του ανορθωτή είναι η καταστροφή μιας ή περισσοτέρων διόδων του οπότε σταματάει η φόρτιση της μπαταρίας ή βλάβηστο σύστημα ρύθμισης της τάσης με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται υπέρταση στο κύκλωμα της τάξης των 18-20 V με συνέπεια την καταστροφή της μπαταρίας αλλά και άλλων κυκλωμάτων (φωτισμού κλπ). Να σημειώσουμε τέλος ότι οι ανορθωτές την περισσευούμενη ενέργεια που παράγει η γεννήτρια και δεν την απαιτούνε τα κυκλώματα της μοτοσικλέτας τη μετατρέπουν σε θερμική ενέργεια, για αυτό το λόγο θα πρέπει να διατηρούμε μακριά από τον ανορθωτή ξένα σώματα που τον εμποδίζουν να αποβάλλει την θερμότητά του και να συμβάλουμε έτσι στη μακροζωία του. Ελεγχος φόρτησις Για να ελέγξουμε την φόρτηση της μοτοσυκλέτας μας χρειαζόμαστε ένα ψηφιακό πολύμετρο. Επιλέγουμε την κλίμακα 0-20νDC και το συνδέουμε στους πόλους της μπαταρίας. Θα πρέπει η ένδειξη με τα φώτα αναμένα στις 2500 στροφές να είναι 13,5-14,5v. Αν η τάση ξεπερνά τα 15,2v τότε ο ανορθωτής κάνει υπερφόρτωση και χρειάζετε αντικατάσταση. Αν η τάση είναι λιγότερη από 13,5ν μπορεί να συμβαίνουν τα εξής: α) κακές ή χαλαρές συνδέσεις καλωδίων και βυσμάτων β) η γεννήτρια είναι χαλασμένη γ) ο ανορθωτής είναι χαλασμένος Στην α) περίπτωση ελέγχουμε όλα τα βύσματα και τα καλώδια απο τον ανορθωτή προς την μπαταρία και από τον ανορθωτή προς την γεννήτρια. Αν κάποιο έχει καεί το αντικαθιστούμε. Επίσης ελέγχουμε τους πόλους της μπαταρίας μήπως είναι βρώμικοι ή χαλαροί. Στην β) περίπτωση για να κάνουμε έλεγχο στην γεννήτρια, συνδέουμε το πολύμετρο μεταξύ των φάσεων της.Στην κλίμακα Χ200 Ohms πρέπει να δείχνει αντίσταση 0,5-2 Ohms. Ακολούθως συνδέουμε το ωμόμετρο μεταξύ ανά κάθε μιας φάσεως και της γείωσης.Στην κλίμακα Χ2Μhms θα πρέπει να δείχνει άπειρη αντίσταση. Αν οι παραπάνω μετρήσεις ξεφεύγουν από τα πανω όρια, τότε η γεννήτρια είναι κατεστραμμένη και χρειάζεται αντικατάσταση. Στην γ) περίπτωση αντικαθιστούμε τον ανορθωτή. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Σε συνέχεια των παραπάνω ξέχασα να βάλω τις διευθύνσεις, όπου βρήκα χρήσιμες πληροφορίες και επίσης προσφέρουν λύσεις σε ηλεκτρολογικά θέματα μοτοσυκλετών.
SXelectronics ���������� ������������ ��� ������������� �������� - ������������� ������������ |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Τέλος καλό, όλα καλά...
:ye02: |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ωραίος ο Στέλιος...:)
Είχα την εντύπωση πάντως ότι τα θέματα ανορθωτή και πηνίων στις μοτό αφορούσαν την δεκαετία 1990 - 2000..:cool: |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
1. Ανάκληση μοτοσικλετών TRIUMPH Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε., Κεντρικός Εισαγωγέας και Διανομέας μοτοσικλετών TRIUMPH στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών TRIUMPH, που χρήζουν αντικατάσταση ανορθωτή. Η ανάκληση αφορά κατά προσέγγιση 50 μοτοσικλέτες Daytona 675, παραγωγής από αριθμό πλαισίου 381275 έως 459504, και 240 μοτοσικλέτες τύπου Street Triple και 67 τύπου Street triple R από αριθμό πλαισίου 354282 έως 456779. Στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει πιθανότητα να σταματήσει η φόρτιση της μπαταρίας με αποτέλεσμα να μην πάρει εμπρός ξανά η μοτοσικλέτα. 2. Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki Πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών Suzuki εκτελεί η Σφακιανάκης ΑΕΒΕ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου. Η ανάκληση αφορά τα μοντέλα DL1000K8, GSF1250SAK8, GSF1250SAK9, GSF650SK8, GSF650SAK8, GSF650SAL0, GSR600AK7, GSR600AK8, GSX1300BKK8, GSX1300BKAK8, GSX1300RK8, GSX1300RK9, GSX-R600K8, GSX-R600K9, GSX-R750K9, SFV650K9, VL800K8 και GSX650F K8. Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, πρόκειται για 2.561 μοτοσικλέτες, στις οποίες χρειάζεται να αντικατασταθεί ο ανορθωτής. Λόγω της ανεπαρκούς μόνωσης που υπάρχει μεταξύ του κυρίως σώματος του ανορθωτή και της θήκης του, μπορεί να προκληθεί αύξηση της θερμότητας, με αποτέλεσμα την αστοχία λειτουργίας του κεντρικού κυκλώματος του ανορθωτή και την ανεπαρκή φόρτιση της μπαταρίας. Σε εξαιρετικά ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να προκληθεί σβήσιμο ή αδυναμία εκκίνησης του κινητήρα. 3. Άσε και το άλλο!! Κάπου που έψαχνα για ανορθωτή, γυρνάει ο υπεύθυνος του καταστήματος και τι μου λέει. "Τι θές ανορθωτή; Γιατί HONDA έχεις;" :) :p:) Napo, μην ακους εσύ, παλιοχαρακτήρας ήταν !! :p |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Για να πω τι κακία μου πάντως, ανάκληση από ΒΜW δεν διάβασα...:D |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Δυστυχώς πάει να γίνει συχνό πρόβλημα στα παράλληλα δικύλινδρα.. :( |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Αφου το μηχανακι ειναι η συγχρονη Αφρικα! Επρεπε να της μοιαζει σε ολα:) |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Για να μην ανοιγω νεο θεμα να σας πω τι συμβαινει και με το δικο μου f800.
Πριν ενα μηνα περιππου και γυρνωντας Κυριακη βραδυ απο δουλεια σβηνω και παρκαρω την μηχανη στο σπιτι. Δευτερα πρωι βαζω το κλειδι και γυρναω διακοπτη ..... ΤΙΠΟΤΑ. Ουτε λαμπακια αναβουν, ουτε τσεκ.... τελειως νεκρο. Επικοινωνω τηλεφωνικα με το εξουσιοδοτημενο και βγαζω την μπαταρια και τους την παω. Η μπαταρια καπουτ ... νεκρη.... δεν φορτιζε. Βαζουμε καινουρια την οποια μου την καλυπτει μεσω της εγγυησης και αφου την τσεκαρουν και πανω στην μηχανη μου λενε οτι φορτιζει κανονικα και ολα καλα .... μεχρι προχθες. Σβηνω την μηχανη το βραδυ και την αλλη μερα το πρωι μια απο τα ιδια. Καλω το bmw care και ερχεται οδικη και την πηγαινει στο συνεργειο. Εκει μετα απο ελεγχο μου λενε οτι η διαγνωση δεν εδειξε ουτε βλαβη στον ανορθωτη, ουτε πηνια , ουτε τιποτα. Φορτισαν την μπαταρια και λειτουργει κανονικα. Εκαναν και ενα επαναπρογραμματισμο μηπως λεει καποια παροχη δεν εκλεινε μολις εσβηνα την μηχανη και ειχα διαρροη ρευματος ... αλλα εγω δεν εχω καμια εξτρα συσκευη που να τραβαει ρευμα. Τι μπορει να φαιει γιατι μαλλον δεν την γλυτωσαμε και θα το ξαναπαθουμε σε λιγο??? Εχει τυχει σε κανεναν????? |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Αυτά τα πράγματα απλά δεν έπρεπε να συμβαίνουν σε μηχανάκια των 10000 € + το 2012 .
Και μάλιστα σε μηχανάκια "adventure" με τα οποία θέλεις να πάς και σε απομονωμένα και μακρινά μέρη. Γιατί να κάθομαι να βάζω βολτόμετρο για να προλάβω τα πηνία ; Γιατί να κουβαλάω στα ταξίδια εφεδρικό antenna ring EWS , καλωδίωση παράκαμψης αντλίας βενζίνης , κ.τ.λ. ; Φαντασιώνομαι ένα XR 600 ή ΤΤ 600 με μεγάλο ντεπόζιτο....... |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Μάλλον την πατήσαμε κύριοι...
Σήμερα το πρωί με άφησε το μωρό από ρεύμα (μπαταρία 2 εβδομάδων) και γύρισα μετά από 6 μπυρίτσες σπίτι με τα πόδια.. Σε λίγο θα πάω με τον Τάκαρο με 2η μπαταρία να μαζέψω τη μηχανή από το κέντρο και θα ψάξω με πολύμετρα αν φορτίζει σε λειτουργία. Δε με βλέπω να γλιτώνω την παραγγελία από Αμερική. :( For the record το μΑχανάκι έχει δυανύσει μέχρι στιγμής 37.300 όμορφα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
...φιλε πικρα ...!...αλλα καλυτερα ετσι ...παρα στη μεση καποιας βολτας!
...για να καταλαβω πας για μπαταρια ή υποψιαζεσε κατι αλλο? |
Δυστυχώς κι εγώ έχω το 640 καθηλωμένο από ανορθωτή,
πάνω από ένα μήνα ! Μέχρι στιγμής κλαίω δυο gel μπαταρίες μαμάς ... Κόστος αντιπροσωπείας, γύρω στο 180άρι ... Το κακό είναι ότι με άφησε στο βουνό και καλά που ήταν παρέα ο Ντάννυ και βγήκαμε άσφαλτο ! Sent by Arkas via Tapatalk ! |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Δεν είναι σίγουρα η μπαταρία.
Πριν από 10 μέρες περίπου την άλλαξα (δεν πρόλαβα την ομαδική του φόρουμ γμτ) γιατί συμπεριφερόταν ακριβώς σαν το παρακάτω βιντεάκι: Χθες το απόγευμα άρχισε να μου κάνει τα ίδια και το βράδυ απλά δεν ξαναπήρε μπρος. Δε λέω, μου έκαναν καλό τα 25 λεπτά περπάτημα στις 5 το πρωί για να έρθω σπίτι... :D Με τον Τάκη το μεσημέρι χρησιμοποίησα την παλιά μπαταρία που είχα κρατήσει "just in case" και το μηχανάκι πήρε μπροστά. Χωρίς να σβήσω πήγα στο σπίτι ενός φίλου και με το πολύμετρο μετρήσαμε 10.3V στους πόλους (με την μηχανή αναμμένη). Το ερώτημα είναι πηνία ή ανορθωτής; Θα προσπαθήσω να ανοίξω το καπάκι των πηνίων να τσεκάρω την κατάστασή τους και αν είναι καμμένα θα ψάξω στο Ηράκλειο να κάνω περιέλιξη. Αλλιώς, έχετε κάποιον καλό να μου προτείνετε στην Αθήνα; |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Ούτε εγώ έχω έξτρα συσκευές στην μπαταρία. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Παρομοιο προβλημα ειχα και εγω -εμενα δεν επερνε καθολου μπροστα- διαγνωση πηνια αντικατασταση μαζι με το βολαν γιατι το δινει μαζι η Honda.Eυτυχως ηταν στην εγγυηση καθως η Honda δινει στα συγκεκριμενα ανταλλακτικα 7 χρονια.
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Οσο για το προβλημα σου περιμενουμε νεα... |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Μάλλον πηνία είναι τελικά γιατί μετρώντας την ωμική αντίσταση της κάθε φάσης με το πλαίσιο μου δείχνει τρελά νούμερα (ενώ θα έπρεπε να δείχνει άπειρη αντίσταση). Το ψάχνω στο ADVrider και θα δω.. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Φίλε Γιάννη είχα το ίδιο πρόβλημα με την δικιά μου και τελικά ήταν τα πηνία. Επειδή το κόστος αντικατάστασης με μαμίσιο ανταλλακτικό ήταν εξωπραγματικό, προτίμησα την λύση της περιέλιξης.
Το καλό με αυτό είναι ότι μπορείς να βάλεις πιο χοντρό καλώδιο από το original, επιτρέποντας έτσι την γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας σου. Έτσι δεν «κουράζονται» τα πηνία, δίνοντας συνέχεια ρεύμα στην μπαταρία. Ένα χρόνο μετά, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς αυτό είναι ένα από τα γνωστά αδύνατα σημεία της BMW, και όπως είπε και κάποιος άλλος συμφορουμίτης, όταν αγοράζεις μηχανή 9-10 χιλιάρικα, θα έπρεπε τουλάχιστον η αντιπροσωπεία να έχει το θάρρος να το αντικαταστεί δωρεάν. Είναι καθαρά αστοχία υλικού. Σου στέλνω p.m. με τα στοιχεία του ηλεκτρολόγου. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Πάντως να ξέρεις πως τα πηνία στα μηχανάκια μας δουλεύουν πάντα στο 100% της απόδοσής τους κι ο ανορθωτής που ακολουθεί μετά διώχνει το έξτρα ρεύμα στο πλαίσιο. Αν βάλεις πιο χοντρό καλώδιο ή περισσότερες σπείρες, αν "δυναμώσεις" δηλαδή το πηνίο, αυτό που θα κάνεις είναι να ζορίσεις περισσότερο τον ανορθωτή. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από τα εκατοντάδες post που υπάρχουν στο ADVrider σχετικά με το θέμα.. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ένα πολύ χρήσιμο διάγραμμα για να εστιάσεις πού βρίσκεται το πρόβλημα στα ηλεκτρικά είναι εδώ.
|
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Απόσπασμα:
Αυτό που μου ανέφερε ήταν ότι αρκετές εταιρίες πια χρησιμοποιούν πιο λεπτό καλώδιο από αυτό που απαιτείται, πρώτον για να μειώσουν το κόστος κατασκευής και δεύτερων γιατί η περιέλιξη πια δεν γίνεται με το χέρι αλλά από μηχανήματα τα οποία δεν μπορούν να διπλώσουν το καλώδιο όπως πρέπει, αν είναι πιο χοντρό.:confused: Πάντως το δικό μου πηνίο το βγάλαμε κάρβουνο από την μηχανή, οπότε αν μπορείς να το βγάλεις και να του ρίξεις μια ματιά, ίσως βοηθήσει να καταλάβεις αν φταίει αυτό ή κάτι άλλο. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Ούτε εγώ είμαι ειδικός (αλλά θα γίνω με όλα αυτά που διαβάζω :()... Το πιο χοντρό καλώδιο θεωρητικά ζεσταίνεται λιγότερο. Το σημαντικό είναι να αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες που παράγονται (που όπως αναφέρεται πλησιάζουν τους 200°C!!). Τα "μαμά" φαίνεται πως δεν τα καταφέρνουν...
Θα βγάλω φωτογραφίες όταν αφαιρέσω το πηνίο για να γελάσουμε. |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Σας φαίνεται τηγανισμένο; :Απορία: Σε καλή κατάσταση πάντως ΔΕΝ είναι...
http://i80.photobucket.com/albums/j1...r/f800gs-1.jpg http://i80.photobucket.com/albums/j1...r/f800gs-4.jpg Και μια συγκριτική από το ADVrider: Για να δούμε και λίγες μετρήσεις με επαγγελματικό (αυτόματο) πολύμετρο. Αντίσταση μεταξύ των τριών φάσεων των πηνίων μεταξύ τους (1-2, 1-3, 2-3) - Μηχανή σβηστή (συνδεδεμένη φρεσκοφορτισμένη μπαταρία): Σε όλους τους συνδυασμούς από 0,6 έως 0,9 Ohms Αντίσταση μεταξύ των τριών φάσεων των πηνίων και το πλαίσιο - Ξεσυνδεμένη μπαταρία: Καλώδιο 1 - πλαίσιο: 1.2 Ohms Καλώδιο 2 - πλαίσιο: 1.3 Ohms Καλώδιο 3 - πλαίσιο: 1.1 Ohms - Κινητήρας στις 4.000 rpm: Κάτι έγραφε αλλά δεν το κατάλαβα, ανεβοκατέβαιναν τα νούμερα, σαν να είχε κουζουλαθεί το πολύμετρο... Τάσεις - Κινητήρας στο ρελαντί: Καλώδιο 1 - 2: 27V~ Καλώδιο 1 - 3: 26V~ Καλώδιο 2 - 3: 25V~ - Κινητήρας @ 4.000 σαλ: Καλώδιο 1 - 2: > 75 V~ Καλώδιο 1 - 3: > 80 V~ Καλώδιο 2 - 3: > 75 V~ Τάση στους πόλους με την μηχανή @ 4.000σαλ Όπως το είχα μετρήσει το προηγούμενο Σάββατο με την παλιά μπαταρία με την οποία έβαλα τη μηχανή μπροστά: 10,4V Τι λέτε; Σαν να μου φαίνεται πως μπορεί τελικά να είναι κι ο ανορθωτής... Αλλά καθότι άσχετος ακούω γνώμες.. Γιατί δεν την πάω την καλή μου σε ένα ηλεκτρολόγο; Γιατί φεύγω από τη δουλειά κατά τις 5 και αυτή η εβδομάδα ήταν απλώς απίστευτη... Αλλά μάλλον Δευτέρα πουρνό πουρνό με βλέπω εκεί. Πάντως όλα τα συμπτώματα άρχισαν μετά το πλύσιμο (είχα να την πλύνω 6-7 μήνες... κάτι ήξερα! :D) |
Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;
Έτσι ακριβώς ήταν και τα δικά μου πηνία. Σαν να είχαν βγει από barbeque!
Αν κουνήσεις λίγο τα καλώδια του πηνίου θα δεις ότι έχουν χάσει την ελαστικότητά τους. Από ότι κατάλαβα έχεις πάρει ήδη νέο ανταλλακτικό. Γιατί δεν το βάζεις πάνω να δεις αν αποκαθίσταται η βλάβη; |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:33. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!