![]() |
καρμπυρατερ
Κανένας που να ξέρει απο καρμπυρατέρ?
Φτιάχνω μόνος μου ένα σκούτερ που ήταν παρατειμένο 5 χρόνια. έβγαλα καρμπυρατερ. Δεν το άνοιξα τελείως, αλλά έβγαλα το ποτηράκι, το καθάρισα, λίγο το φλοτερ και τέλος. Το δοκίμασα σήμερα, το μηχανάκι δεν παίρνει, και όταν μιζάρω, τρέχει βενζίνη από ένα σωληνάκι κάτω από το ποτηράκι, μαλλον πρέπει να είναι υπερχείλιση. Επίσης όταν το έβγαζα, έκοψα ένα περίέργο καλώδιο, που συνδεόταν πάνω σε βίδα χαλκού νομίζω που είχε στο τελείωμα της μία λευκή πάστα, στο κάτω μέρος του καρμπυρατέρ. Δεν ξέρω τι δουλειά κάνει, αλλά την ξανακόλλησα. Καμία ιδέα? |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Γεια σου Παναγιώτη μαστόρι...:ye02:
|
Απάντηση: καρμπυρατερ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: καρμπυρατερ
Θα σου 'ρθω μια μέρα...;)
Χμμμ... στο θέμα μας τώρα! |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Πολλα σκουτερ εχουν κατω απο το τεποζιτο την βαλβιδα υποπιεσης γισ το κσυσιμο......φυσα την λιγο μπας και εχει κολλησει η μεμβρανη!!!!
Αν θες μαστορι γατονι...εχω...αλλα ειναι λιγο :wo20:μακρυα!!! |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Το βασικό !!!
Το scooter είναι 2χρονο ή 4χρονο ??? |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: καρμπυρατερ
4xrono
|
Απάντηση: καρμπυρατερ
Απόσπασμα:
Σου λέω τι θα έκανα εγώ κ αυτό προτείνω κ σε σένα ... Βγάλε κ καθάρισε το ζιγκλέρ (καρμπυρατέρ) ... Μπορεί να μην βλέπεις "βρώμα", αλλά με τα χρόνια ακινησίας, το καρμπυρατέρ (κ όλα του τα εξαρτήματα) πιάνουν μια "ζελατίνα", που δεν αφήνει το καύσιμο να περάσει ... Τσέκαρε το μπουζί - σε τί κατάσταση είναι ... αν κ καλό θα ήταν να το άλλαζες ... Αν αποκλείσουμε βαριές ζημιές - όπως ηλεκτρονική κ άλλα, το μηχανάκι θα πάρει ... Φρόντισε να έχεις φορτισμένη μπαταρία - ή μάλλον μια καινούρια, γιατί αυτή - μετά από 5 χρόνια θα είναι για πέταμα, γιατί με μανιβέλα, αφενός θα σε κουράσει κ αφετέρου με βραχυκυκλωμένη μπαταρία, δύσκολα να πάρει μπρος ... :( Ρίξε τις μιζιές σου κ τα ξαναλέμε ... :) |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Σ' ευχαριστώ Νίκο.
Έχω αλλάξει ήδη μπουζί επομένως θα ακολουθήσω την πρώτη συμβουλή σου για καθάρισμα και θα γράψω νεότερα. :th11: |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Εφοσον εβγαλες το ποτηρακι αν δεις απο την πανω πλευρα του φλοτερ(πανω στο φλοτερ) εχει ενα λαμακι το ποιο σπρωχνει μια βαλβιδα(στο σωμα του καρμπυλατερ) και φραζει την ροη του καυσιμου αν εχει χαλασει(εχει βρωμια-χαλασμενη εδρα-κομενο λαστιχακι)) δεν σφραγιζει και συνεχιζει να τρεχει καυσιμο στο ποτηρακι που το βγαζει απο την υπερχειληση επισης υπαρχει περιπτωση να μην δουλεθει ελευθερα το φλοτερ και να μην μπορει να συκωθει και να πατησει την βαλβιδα για να φραξει την ροη καυσιμου.Προσοχη μην στραβωσεις το λαμακι που παταει την βαλβιδα αλλαζει το υψος του καυσιμου μεσα στο ποτηρακι αντε μετα να το βρεις ποιο ειναι το σωστο!!!
|
Απάντηση: καρμπυρατερ
δεσ αυτο το βιντεο θα σε βοηθησει |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Απόσπασμα:
Παρατήρησα ότι στο σημείο που συνδέεται το καρμπυρατερ με τον κινητήρα, υπάρχει σωληνάκι που καταλήγει σε εξάρτημα κάτω από το τεπόζιτο που νομίζω πρέπει να διανέμει το καύσιμο. Όταν το βγάζω, σταματάει να κάνει υπερχείλιση το καρμπυρατέρ παρόλο που του παρέχεται βενζίνη. Μόλις το βάζω, κάνει πάλι υπερχείλιση όταν μιζάρω. Τι δουλειά κάνει το σωληνάκι δεν ξέρω. Μήπως είναι επιστροφή καυσίμου? Και επιστρέφει κα'υσιμο μετά το καρπυρατέρ και λίγο πριν τον κινητήρα? |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Το σωληνακι μεταξυ κυληνδρου και καρμπυλατερ ειναι σωληνας υποπιεσης με την υποπιεση ανοιγει μια βαλβιδα και τρεχει η βενζινη στο καρμπυλατερ σβηνει ο κινητηρας κοβει και το καυσιμο, πατας μιζα η δουλευει ο κινητηρας τρεχει το καυσιμο στο καρμπυλατερ,το να μην περνει μπροστα ο κινητηρας λογω ελειψης καυσιμου ναι μπορει να φταει και το εξαρτημα(βαλβιδα)στο ρεζερβουαρ.Το οτι κανει υπερχειληση δεν εχει καμια σχεση το σωληνακι αυτο αλλα το προβλημα ειναι στο καρμπυλατερ ελεγξες?? το φλοτερ δουλευει ευκολα εχει ελευθερη κινηση ωστε να πατει την βελονα διακοπης καυσιμου!!
Παντως με δυσκολο πραγμα καταπιαστηκες!!!!! |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Carburetor / Carb Leaking Gas? How to Fix / Repair it. Motorcycle Honda XL75 XR75 DIY Tutorial - YouTube
Δε και αυτο το video αν και δεν ειναι ιδιο καρμπυλατερ με το σκουτερ σου, επισης η υπερχειλιση σιγουρα ειναι απο το σωληνακι που ειναι για την υπερχειλιση η κατι αλλο!!!!!!!!!! |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Κώστα αρχικά καλή χρονιά και ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Το καθάρισα το φλοτέρ και έχει ελεύθερη κίνηση, σε αντίθεση με πριν που πράγματι ήταν κολλημένο. Για να καταλάβεις το μηχανάκι ήταν 4 χρόνια παρατημένο και η βενζίνη που είχε μέσα εξατμίστηκε μέχρι σταγόνας. Αλλά πριν ήταν λειτουργικότατο. Θα το ξαναδοκιμάσω. Επίσης, η βενζίνη τρέχει από το σωληνάκι που βρίσκεται στον πάτο κάτω από το ποτηράκι. Γιαυτό λέω ότι είναι υπερχείλιση. Θα το ξανακαθαρίσω και βλέπω:u55: |
Απάντηση: καρμπυρατερ
Πάνο δεν είναι μόνο θέμα καθαριότητος, δεν είμαι γνώστης αλλά νομίζω ότι παίζει ρόλο και το ρεγουλάρισμα στα λαμακια που ελέγχουν το φλοτέρ, αλλά και η βελόνα που σπρώχνει το φλοτέρ προς τα επάνω κ κλεινει την βενζίνα, αν είναι φθαρμενη.
Ο κουμπαρος μου ο Κοκκινος έχει μπλέξει με ένα παρόμοιο κ βρήκε άκρη... Θα τον βάλω να μελετήσει το θέμα σου και να μιλήσετε:) |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:42. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!