GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Από σήμερα τέλος η δούλεια στην Motion N style (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=37318)

THANASIS 28-12-2012 22:25

Από σήμερα τέλος η δούλεια στην Motion N style

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του forum
Χρόνια Πολλά με Υγεία και Ευτυχία
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι απο σήμερα έπαψα να είμαι ο μηχανικός του Motion n style.
Δυστηχώς κάποιες συνθήκες με ανάγκαζουν να σταματήσω την συνεργασία μου με την εταιρία και συνεπώς δεν θα με ξαναβρείται εκεί.
Σας ευχαριστώ θερμά όλους για την εμπιστοσύνη που όλο αυτό τον καιρό δείξατε στο πρόσωπο μου και ελπίζω να φάνηκα αντάξιος σε αυτήν.
Θα σας ενημερώσω για την επόμενη δουλειά μου και μέχρι τότε αν χρεαστείται κάτι είμαι στην διάθεση σας.

Σας Ευχαριστώ πολύ και πάλι και Χρόνια Πολλά

siraxanz 28-12-2012 22:45

Απάντηση: Από σήμερα τέλος η δούλεια στην Motion N style

Θανάση καλή συνέχεια σου εύχομε και καλή ευκολία στα επόμενα βήματα σου!!!

Χρόνια καλά και πολλά:D

Χάρης από Άργος!:)

SenseiG 28-12-2012 23:00

Οτι το καλυτερο Θαναση...

teo71 28-12-2012 23:04

Καλή συνέχεια Θανάση..

vpentza 28-12-2012 23:28

Θανάση, έκανες τη σωστή κίνηση

Καλή τύχη, τελώ εν αναμονή των κινήσεών σου :)

frits 28-12-2012 23:30

Οι άξιοι δεν χάνονται Θανάση,

Καλή δύναμη και τύχη σε ότι κάνεις από δω και πέρα.

tolhs 28-12-2012 23:34

Χρονια πολλα και καλα
Καλη συνεχεια και καλο κουραγιο
Η τυχη με το μερος σου

nivam 28-12-2012 23:35

Κάθε εμπόδιο για καλό!!
Εσύ να είσαι καλά!:)

MARK 28-12-2012 23:42