![]() |
...αλλαγή βαλβολινων άξονα μετάδοσης σε R1200GS (04-07)
http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/smile.gif :ye33: ...μια ακομη σχετικα ευκολη εργασια που κλείνει και τον βασικο κυκλο συντήρησης που ειχα ξεκινησει στη μοτοσυκλετα μου , ειναι και η αλλαγη των βαλβολινων στον άξονα μετάδοσης। Βασικα ! ....οταν πρωτοεμφανίστηκε το μοντελο της 1200αρας καπου στις αρχες του 2004 η μαμα Bmw υποστήριζε οτι εχει κατασκευασει ενα νεο συστημα άξονα μετάδοσης το οποιο δεν χρειαζεται καμια συντήρηση και κατ επεκταση καμια αλλαγη λαδιων...αλλα σε βαθος χρονου , τα πολλα προβληματα που παρουσιαστηκαν τις πρωτες 2 χρονιες αναγκασαν την εταιρεία να αναθεώρησει την σταση της πανω στο θεμα βαζοντας στα επομενα μοντελα μια ταπα στο κατω μερος για ευκολη εξοδο και προτεινε καθε 4 χρονια ή 40.000 χιλιομετρα αλλαγη των λαδιων! Οι βαλβολινες που χρησιμοποίησα ειναι SAE 75W 140 γυρω στα 180-190 ml και ειναι αυτες που μου περίσσεψαν απ το μπουκαλι του ενος λιτρου που ειχα γεμισει και το χωρο του κιβωτιου των ταχυτήτων! ...μια καλη βολτιτσα με τη μοτοσυκλετα στα περιξ πρωτα να ζεταθουνε καλα τα λαδακια και να αποσταχθουν καλυτερα αργοτερα ... ... φραπέ , νεράκι , παγάκια ..και ξεκινάμε .... .. ... 3 βιδουλες με 5αρι αλενακι και εχουμε βγαλει το προστατευτικο των νερων! http://1.bp.blogspot.com/-BcDjN8QYN8...200x200Q85.jpg ... 2 τορξ βιδες Τ45 και ελευθερωσαμε τη δαγκάνα του πισω φρενου! http://4.bp.blogspot.com/-3BoY12NuNS...200x200Q85.jpg ... 5 τορξ βιδες Τ50 και πηραμε και τη πισω ζαντα ανα χειρας! http://1.bp.blogspot.com/-YYNC48Ca0a...200x200Q85.jpg ...κρεμαμε με προσοχη με ενα μικρο καλωδιο τη δαγκανα σε καποιο σημειο που να μην μας ενοχλεί και η προετοιμασία εχει τελειωσει! http://4.bp.blogspot.com/-JbU_E4uiWc...500x500Q85.jpg ..ξεβιδωνουμε και μια καστανια με Τ45 τορξ την κεντρικη βιδα που ενώνει το διαφορικο κρατωντας ταυτοχρονα την κοντρα-παξιμάδι απ το πισω μερος με ενα 16αρι γερμανικο πολύγωνο !...με προσοχη βγαζουμε τη βιδα κρατωντας με το χερι το πισω μερος και ... εφαρμόζουμε στην αδεια τρυπα ενα κατσαβιδι κρατώντας το άξονα μετάδοσης στη θεση του! ... περναμε τωρα στη ταπα της εξαγωγης των λαδιων που βρισκεται στο πισω μερος του άξονα μετάδοσης!...τοποθετουμε πρωτα ενα ρηχό δοχειο περισυλλογής στο μερος ακριβως απο κατω και πιανουμε παλι τη καστάνια. Με ενα Τ45 τορξ ξεβιδωνουμε τη βιδα της ταπας μεχρι να αρχισουν να σταζουν τα πρωτα λαδακια ! http://1.bp.blogspot.com/-rSI0hjWzP9...500x500Q85.jpg http://1.bp.blogspot.com/-iW6DsnwYGl...500x500Q85.jpg ....αφήνουμε το λαδάκι να στάζει και περνάμε στο πισω μερος του δισκοφρενου. Ξεβιδώνουμε με ενα μικρο τορξ αλενάκι Τ25 την μια βιδα που κραταει το σενσορα του ABS και την αλλη , που κραταει με ενα σιδερένιο οδηγό, σε αποσταση ασφαλείας το καλώδιο που μεταφερει το παλμο στη μοναδα! .... προσεχτικα και σπρώχνοντας απο πισω σαν κοντρα με ενα κατσαβιδι βγαζουμε τον αισθητήρα (σένσορα) του ABS... που μας αφηνει πισω του ανοιχτη μια τρυπα/εισοδο για τα φρεσκα λαδακια που θα αναγομώσουμε!. .. http://4.bp.blogspot.com/-iySdYsGUe5...200x200Q85.jpg http://2.bp.blogspot.com/-08DxMl_U6k...200x200Q85.jpg ...τον καθαριζουμε απ τα γράσα.......και βγαζουμε (...με προσοχη να μην την πληγώσουμε) με ενα μικρο κατσαβιδι και την λαστιχενια φλατζούλα στεγανοποίησης του σενσορα...την καθαριζουμε και τη ξαναπερναμε σαν δαχτυλιδι πανω του να μην τη χασουμε! http://2.bp.blogspot.com/-2TsGIwtFbt...500x500Q85.jpg http://1.bp.blogspot.com/-KY20--pp-W...500x500Q85.jpg ..."όξω απ τη παράγκα" τα παλια λαδια λοιπον!...κανουμε ακομα ενα έλεγχο αν το δοχειο περισυλλογής ειναι ακριβως απο κατω στη σωστη θεση. Βγάζουμε σιγα-σιγα το κατσαβιδι κρατώντας ταυτοχρονα το πισω μερος με το χερι μας και αφηνουμε ομορφα το πισω μερος προς τα κατω με προσοχη! http://2.bp.blogspot.com/-CsNN3Qus13...200x200Q85.jpg http://4.bp.blogspot.com/-24CuLjPfj_...200x200Q85.jpg http://1.bp.blogspot.com/-MoW5wskyZY...200x200Q85.jpg http://2.bp.blogspot.com/-4CMw7FBjbo...200x200Q85.jpg .. το αφηνω με την ησυχία του να αποσταξει ...κaι ασχολουμε με την καθαριότητα της γυρω περιοχης! http://3.bp.blogspot.com/-0FbhkLR1QO...500x500Q85.jpg ...γρασάρισμα με καλο ασπρο γρασο που κονομισα απο φιλο και σχολαστικο καθαρισμα! ...και αφου το αφήσουμε να στραγγίσει καλα βοηθοντας το κατα διαστηματα κουνοντας λιγο μπρος-πισω το δισκοφρενο ξεκιναμε και παλι το κούμπωμα του άξονα μετάδοσης στης αρχικη του θεση !...μετα απο την προσπαθεια μου κατεληξα οτι βοηθαει πολυ αν βγαλεις τη μαυρο λαστιχο και το κουμπωσεις στο πανω μπροστα μερος τραβοντας το με τα δαχτυλα σου προς τα πισω και γυριζοντας τον αξονα να κοιταζει προς τα εξω, ίσια και ελαφρως προς τα κατω! ...σπρωχνεις ομορφα, χωρις άχαρες κινήσεις το πισω μερος και χωρις πολυ προσπάθεια κουμπώνει ! ...βιδωνουμε τωρα και την βιδα που ενώνει το διαφορικο και με τη βοηθεια ενος ροποκλειδου σφίγγουμε με 43Νm κρατωντας απο πισω με το 16αρι γερμανικο τη κόντρα παξιμαδι ...ξαναβιδωνουμε και την ταπα στη θεση της σφιγγωνας με 20 Nm και ειμαστε έτοιμοι για την αναγόμωση! ...σε αυτο το σημειο αφήνουμε ο καθένας αναλογος την φαντασια μας να δημιουργήσει ! ..το συμπλήρωμα των λαδιων γινεται απ τη τρυπα/εισοδο του ABS αισθητήρα και ειναι εντελως αβολο για οποιοδήποτε μπουκαλι λαδιου !...το λοιπον εγω ενωσα ενα μικρο χωνι με ενα λαστιχενιο σωληνα ο οποιος εχει διαμετρο λιγο μικροτερη απ τη εισοδο πισω απ το δισκοφρενο ούτως ωστε να αναπνέει κατα την αναγόμωση και να κυλάει η βαλβολινη ευκολοτερα !... ...καπως ετσι!... ....στερέωσα και την ολη μοντιφα με ενα μικρο καλωδιακι αναμεσα στις τρυπες του δισκοφρενου εβαλα και πρωτη ταχυτητα στο κιβωτιο για να μην γυρισει κατα λαθος και σε 2 λεπτακια 190 περιπου ml βαλβολινη κατεβηκαν γρηγορα και χωρις να πέσει σταγονα! http://3.bp.blogspot.com/-cYa1MSZKio...200x200Q85.jpg http://3.bp.blogspot.com/-nMLbzXa232...200x200Q85.jpg ...επανατοποθετούμε και το αισθητηρα στη θεση του ... με προσοχη γιατι και και εδω υπαρχει ενα μικρο θεμα ! ....για να μπορεσει να μπει η μικρη λαστιχενια φλατζουλα χωρις να την πληγωσουμε και να χασουμε σε στεγανωτητα , μετα απο μερικες δοκιμες κατεληξα οτι ειναι καλυτερα να την τοποθετησουμε ομορφα πρωτα μεσα στη τρυπουλα και μετα λαδωνοντας τον αισθητηρα με λιγη βαλβολινη να τον σπρώξουμε μεσα της σιγα-σιγα!....τσεκαρισμενα κουμπωνει χωρις κανενα προβλημα! ...μεγαλη προσοχη και στο καλωδιο του αισθητηρα να μπει ομορφα ξανα στη θεση του και...αυτο ητανε !...βιδωνουμε τις 2 βιδουλες του αισθητηρα !...ξαναβαζουμε τη δαγκανα στη θεση της σφιγγωντας τις 2 βιδες της με 24 Νm!...τις 5 βιδουλες τις ζαντας με 60 Nm...το προστατευτικο των νερων!..και ειμαστε έτοιμοι! ... καλα μας χιλιομετρα φιλαρακια! |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
--- |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Κι αυτοι με τα συνεργεια κλεφτες θα γινουνε...:sm7::sm7:
Μπραβο Γιαννη. |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Αψογα....!!!!!
ΝΑ μην ξεχασουμε ομως οτι οι παλιες βαλβολινες ανακυκλωνονται και δεν καταλιγουν ουτε με σφαιρες στην αποχαιτευση .... ειναι εγκλημα.... :cool::cool: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Γιάννη, RESPECT!!!
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
:sm5:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
....να στε καλα φιλαρακια! http://www.mybike.gr/style_emoticons.../_thumbsup.gif
...ξεχασα να αναφερω γιατι υπαρχει και μια ασυμφωνια στο θεμα ποσα ml βαλβολινη θα μπει στη αλλαγη καθοτι τα μανουαλ και οι μαστοροι που ρωτησα μεχρι τωρα μου ελεγε ο καθενας κατι αλλο ...δηλαδη απο 220 εως και 180 ... ... οταν εβγαλα τις παλιες προσπαθησα να τις αποσταξω σε ενα ποτηρακι οσο καλυτερα μπορουσα ...δηλαδη ζητημα να εχασα μερικα( .....ισως 5-10ml) που ενδεχομένως να εμειναν κολλημενες στα τοιχωματα του δοχειου. ζύγισα το δειγμα σε ζυγαριά ακριβιας ..και μου βγηκε (...μηδενισμενο απ την αρχη με το βαρος του αδειου πλαστικου ποτηριού) 216γρ ...ετσι οταν αναγόμωσα εριξα γυρω στα 215 ml αν και το μπουκαλι μου εδειχνε γυρω στα 220 ...αλλα θα εχασα και μερικα που θα έμειναν κολλημενα στα τοιχώματα! .... οποιος ξερει περισσοτερα για το θεμα ποσα ακριβως ... θα χαρω να μαθω την γνωμη του!...παντως το θεμα που ειχα ακουσει παλιοτερα οτι βαζεις βαλβολινη μεχρι να ξεχειλίσει απ το τρυπακι ...δεν παιζει !...αυτο ισχύει μονο για τις βαλβολινες του κιβωτιου ταχυτητων! ............:) |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Γιαννη αλλαξα προσφατα βαλβολινες στο σερβις των 1.000 χλμ και ημουνα μπροστα που τις αλλαξε με μια μεγαλη συριγγα και μου εβαλε ακριβως 220 ml.
Οποτε εισαι οκ μην ανησυχεις.Τωρα το καθε ποτε τις αλλαζουμε η εταιρια λεει στις 40.000 χλμ οπως το βλεπει ο καθενας εγω θα τις ξαναλλαξω στις 20.000.:) |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
...μέχρι να ξεχειλήσει...... αυτό ισχύει για τα 1150, το σαζμάν και το διαφορικό, στο οποίο διαφορικό, όσο ρίχνουμε λαδακι μετακινουμε μιση στροφη τη ρόδα (στο 1150 δεν θελει μεταπτυχιακο σε συνεργειο η αλλαγη λαδιων) ώστε να παρει όσο πρέπει.....:)
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/what.gif ....οπως προαναφερα στην αρχη λογο της υπεραισιοδοξίας των Γερμανων οτι το νεο διαφορικο δεν χρειαζεται καμια συντηρηση δεν αναγραφεται σε κανενα μανουαλ (RepRom) η ακριβης ποσοτητα αλλαγης των λαδιων του διαφορικου. Το λοιπον το αναφέρω γιατί αν και οι 2 πηγές που βρηκα στο internet για να μαθω τη σωστη ποσότητα βαλβολινων που πρέπει να συμπληρώσω μιλουσαν για 220 ml. αυτα που εβγαλα απο μεσα (...τις παλιες) ηταν τελικα περισσοτερα. Παίρνοντας σαν αρχη οτι το ειδικο βαρος της βαλβολινης ειναι γυρω στα 0,88kg/lit .... με βαση τις μετρήσεις που εκανα οταν αποστράγγισα τα παλια λαδια σε ενα πλαστικο ποτηρακι και αφαιρώντας το αρχικο βαρος που ζύγιζε άδειο σχεδον 7 gr.... τοτε ηταν σχεδον 209gr ... http://inlinethumb21.webshots.com/43...200x200Q85.jpg............http://inlinethumb06.webshots.com/23...200x200Q85.jpg http://inlinethumb21.webshots.com/98...425x425Q85.jpg ....πραγμα που σημαίνει οτι οι παλιες ηταν σχεδον 237ml δηλαδη σχεδον 20 ml παραπανω απ το θεωρητικα προβλεπομενο(...να μην βαλω και τη χασουρα απ μερικα gr που σιγουρα εμειναν κολλημενα στα τοιχωματα)!...αν σκεφτει κανεις οτι το 12αρι GS δεν εχει συστημα εξαέρωσης στο διαφορικο οπως τα περισσοτερα παρόμοια συστήματα (και ειναι σιγουρο αυτο γιατι οταν ανοιξα τη πλαγια ταπα για να τα βγαλω εκανε ενα "πλαπ" σαν να ανοιξες μπουκαλι κοκα-κολας).... τοτε ισως ειναι πολυ σημαντικό να μαθουμε τη σωστη ποσοτητα ... ...το λοιπον οποιος φιλος εχει καμια ακρη να μαθει απο καπια σιγουρη πηγη ή εχει καποιο link ...ή το χει δοκιμασει και ξερει κατι παραπανω ας το αναφερει! http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/yes.gif |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
:sm8:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Τη Τριτη θα παω στη BMW για να φτιαξω κατι και θα ρωτησω τη λεει η ''μαμα'' γι αυτο.
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
....αναμενω τα νεα σου φιλε !...ρωτησε σε παρακαλω αν παιζει και κάποια διάφορα απ τα μοντελα του 2004 με τα επομενα μοντελα με facelifting!
....:sm8: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Το βασικότερο δεν έγραψες: πόση ώρα πήρε η "διεργασία" του "λύσε-δέσε"...
Γιατί βλέπω ολόκληρη "φιλοσοφία" στα καινούργια (μέχρι να βγάλεις τον τροχό Γιάννη μου, εγώ έχω κάνει-μετά την αλλαγή- τουλάχιστον 300 χλμ. τσε βάλε...) |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
:rolleyes:...εγω καθηστερησα παρα πολυ !...τουλαχιστον 2μιση ωρες!...μαζι με τις φωτογραφιες και τα καθαρισματα!...δεν ειχα λυσει ποτε το πισω σταυρο και ημουν καπως φοβισμενος και προσεχτικος !...αλλα...
....να σου πω φιλε εντελως ειλικρινά !...για καποιον που το χει κανει στη πραξη ηδη μια φορα ...η επομενη ειναι μαζι με το φραπε μιση ωριτσα! ...το ποστακι μου ειναι μεγαλο .... αλλα μονο γιατι ηθελα να το περιγραψω οσο καλυτερα μπορουσα ...επι της ουσιας ειναι απλα πραγματακια! ...αυτα που γραφω ομως ειναι οσο αναφορα τη δουλια ...γιατι την λογικη της BMW μαμας να κανει τοσο περιπλοκο , ενα τοσο απλο πραγματακι οπως η αλλαγη της βαλβολινης σε ενα διαφορικο....δεν μπορω να την καταλαβω !...ή μαλλον παραπεμπτει σε εισπακτικες τακτικες! ...μια ταπα πανω να βαζεις το λαδακι χρειαζεται και μια κατω να το βγαζεις!....κανονικα 5 λεπτα δουλια!:hmmm: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
... σε ευχαριστω φιλε μου! ... χαιρομαι να ακουω τετοια νεα γιατι για καποια φαση ειχα πανικοβληθει! ............ :sm8: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Μάθε τέχνη κι άστηνε...!!!!:sm7:
Μπράβο. Άντε και σε καιρό αναδουλειάς ανοίγεις και συνεργείο..!!!:cool2::cool2: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
τελειο το αρθρο του φιλου! απλα μια παρατηρηση: η ποσοτητα της βαλβολινης που πρεπει να βαζουμε σε καθε αλλαγη ειναι πλεον 180ml και για επισκευη διαφορικου (μετα απο λυσιμο δηλαδη) ειναι 200ml. επισης προβλεπεται αλλαγη της βαλβολινης στα 1.000 χλμ και περιοδικα καθε 20.000χλμ. προσοχη στα διαφορικα λοιπον γιατι πολλοι κατοχοι bmw εχουν αντιμετωπισει προβλημα, πιθανως και απο λαθος της ιδιας της εταιριας που στα πρωτα μοντελα (μεχρι τον 8 του 2006) με την ταπα στο πλαι, ισχυριζοταν οτι δε χρειαζονται αλλαγη οι βαλβολινες του διαφορικου. απο εκει και μετα βεβαια εβαλαν την ταπα κατω και προβλεπεται συντηρηση και του διαφορικου. παραθετω και την επισημη οδηγια της εταιριας:
The new final drive service bulletin....... Measure no. Subject US 23342824-01 Increased wear in the rear-wheel drive Status date (mm/dd/yy) Status PQM Problem reference 4/15/09 Accepted Date created (mm/dd/yy) Created by Organization 4/15/09 Rainer Wanninger US, MOT Release date (mm/dd/yy) Approved by Dealer release Allow automatic release Vehicles affected E series Engine Body K25 K25/02 K25/03 K25/11 K25/12 K25/HP K26 K26/02 K27 K28 K29 K29/HP K40 K40/11 K43 K43/11 K43/HV K44 K44/31 Production period (from/to) Feedback (all cases relating to (mm/dd/yy) Comment on production period measure up to) (mm/dd/yy) / Complaint The rear-wheel drive displays premature wear in the form of leaking shaft sealing rings or an increased bearing clearance. Cause 1. Increased temperature and high pressure lead to premature wear on the shaft sealing rings. 2. Metallic abrasion, which is constantly increasing when the vehicle is in motion, significantly shortens the lifetime of the bearings in the rear-wheel drive. Measure For point 1: The gear oil capacities have changed for initial filling and when changing the oil in the rear-wheel drive. The new capacities: For initial filling: 200 ml For changing oil: 180 ml (The new RSD 05/2009 contains this modification) For point 2: Regular oil change in rear-wheel drive: At 600 mi. every 12,000 mi or every 2 years (This service interval is all ready in place) Fault Fault location Nature of fault Condition Drive, Drive train, Rear drive Noise While driving Defect Main group 33 rear axle Subgroup 10 Rear wheel drive Location 00 Rear wheel drive Defect code Defect description 3310002100 Rear wheel drive Excessive tooth backlash Module Area Fault code Powertrain CIP / DIS System State Version ___________________________ Tech. Office report __________________________________________________ ______________________________ Report no. Subject Link Condition 23344826 Increased wear in the rear-Approved wheel drive ___________________________ Measure AG __________________________________________________ ______________________________ Measure no. Subject AG 23342824-01 Increased wear in the rear-wheel drive © 2002-2009 BMW OF NORTH AMERICA, LLC. ALL RIGHTS RESERVED. πηγη: http://www.advrider.com/forums/showt...=466921&page=2 |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
...και τωρα τι κανουμε?.... παντως η παρατηρηση του φιλου george81 και το λινκ που μας παραπεμπτει στο advrider φαινεται πολυ πιστικη ! ..δεν ειναι τιποτα να ανοιξω την πλαινη ταπα και να αφαιρεσω 35-40 ml απ τα 220 που εβαλα ....αλλα.....ειμαι σε διλημμα!!! ...καθε γνωμη δεκτη!... οποιος εχει καποια ακρη να μαθει και γνωριζει κατι επι του θεματος θα βοηθουσε πολυ για να βγαλουμε μια ακρη! |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Γιαννη καλησπερα. αν τοποθετησεις τη μοτοσυκλεττα στο κεντρικο σταντ σε επιπεδο μερος, τον εμπρος τροχο να παταει στο εδαφος και ξεβιδωσεις την ταπα απο το διαφορικο σου, τοτε θα βγει εξω ποσοτητα βαλβολινης περιπου ιση με 40 ml. μετρησε την και θα το διαπιστωσεις.
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
.... απο Δευτερα εχω σκοπο να παω και στη μαμα BMW του Solingen και να μιλήσω με το μαστορα!...πανως οπως εγραψα και λιγο παραπανω φαινεται να αληθευει η διόρθωση στα 180 ml και απο εβδομαδα θα το διορθωσω!http://www.mybike.gr/style_emoticons.../_thumbsup.gif |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
πολυ καλος φιλε μου!!!μπραβο;)
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
ξεχασα να ρωτησω με την ευκαιρια τι βαλβολινες βαζουμε?ξερουμε τον τυπο ακριβως?
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
ειδα οτι γραφι στην αρχη 78w140.ευχαριστω!!
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
....φιλε!....SAE 75W 90 συνιστά βασικα η μαμα στο μανουαλ....αλλα μετα απο προτροπή του μαστορα που γνωριζω εδω στη BMW του Solingen εβαλα τις 75W 140 για ακομα καλυτερη λυπανση και σε πιο μεγαλες θερμοκρασιες! ....:sm8: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
Ανοιξε την ταπα σου και αφαιρεσε τα περιπου 40ml, και για να εισαι και σιγουρος χρησιμοποιησε την μαγκιορα ζυγαρια που εχεις :)! |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Γειά σου ρε παναγιωτίδη με τα μαστοριλικια σου ;););)
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
.........http://www.mybike.gr/style_emoticons...lt/victory.gif |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΡΦΕ ΕΙΣΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ & Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΑΨΟΓΗ !!!!!!!!!!!!!!!
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Φίλε Γιώργο καλώς ήρθες στην παρέα. πέρνα και από τα καλωσορίσματα να σε γνωρίσουν και όσο αφορά τον πατριώτη και καρντάση Ιωάννη το μόνο που θα πω είναι (τοπ) σε πολλά θέματα όπως και αρκετοί άλλοι, καλά ταξίδια, βόλτες, πάντα όρθιος.
..............................:cool: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Πολύ καλό ...
Μπράβο ! :sm8: |
Απάντηση: ...αλλαγη βαλβολινων διαφορικου σε R1200GS!
Πολύ καλό θέμα.Με βάζεις σε πειρασμό να το κάνω μόνος μου :cool:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:42. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!