![]() |
Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Καλημερα και ιδου η νεα μου αποροια...:p
Τροπο για το πως ρυθμιζουμε τους κυλινδρους ολοι λιγο πολυ ξερουμε (θεωρητικα) πρακτικα ομως λιγοι εως ελαχιστοι εχουμε κανει μονοι μας...μιας και η αγορα του καταλληλου οργανου μπορει να μην ειναι απαγορευτικη αλλα σιγουρα δεν ειναι και μηδαμινη...περι τα 80-90ευρω για το πιο πολυπροτηνομενο TwinMax... αλλα ειναι στην μεση (τουλαχιστον στην περιπτωση μου) και ο "τρομος" του να μην το κανουμε σωστα... Ας μπουμε στο ψητο...λοιπον... Απο οτι εχω διαβασει εως τωρα η διαδικασια ειναι σχετικα απλη...δλδ 1. συνδεουμε τους σωληνες του οργανου στις καταλληλες αποληξεις των κυλινδρων μας (καθε μηχανη εχει) 2. Κανουμε μια ρυθμιση (μιδενιζουμε αποκληση μεταξυ κυλινδρων) με την περιστροφη των βιδων στο ρελαντι 3. Αναιβαζουμε στροφες στις περιπου 3000rpm και ξανακανουμε μικρορυθμιση εκει... Σβηνουμε μοτερ και ολα καλα...!!! Ρε τι ωραια τα λεω ο μαστορας... Το θεμα λοιπον ειναι... Για να μην δωσω τα 80-90ευρω για το Twin max εχει να προτεινει καποιος καποια πιο φθηνη αλλα εξισου αξιοπιστη λυση...καποια αλλη μαρκα οργανων, ή ακομα καλυτερα και καποια ιδιοκατασκευη με μανομετρα αλλα αν ειναι δυνατον σε συμπεριλαβει και λεπτομεριες ως προς την κατασκευη του...δλδ τυπο μανομετρων, ευρως μετρησης μηκος σωληνων κτλ κτλ...ακομα και καμια καλη ιδεα για βαση στηριξης... Επισης ακουω γνωμες/συμβουλες απο οσους εχουν κανει ρυθμιση/εις μονοι τους στο τι να αποφυγω και στο τι να προσεξω κατα την κατασκευη και χρηση αντιστοιχων συσκευων... θα ηθελα να αποφυγω την πολυ απλη λυση τυπου αλφαδολαστιχου αν γινεται...:D Ευχαριστω, Ευγενιος ΥΓ. Ξερω οτι το κοστος του να κανεις αυτη την εργασια σε ενα συνεργειο δεν ειναι μεγαλο...και ισως δεν αξιζει το κοστος αποκτησης ή και κατασκευης αντιστοιχου οργανου...ο λογος εχει να κανει καθαρα και μονο με την "τρελα" που εχει ο καθενας μας με τετοιου ειδους ενασχολησεις αλλα και την "ανεξαρτησια" που θελει ο καθενας να εχει ή μη απο τα συνεργεια για τις σχετικα απλες δουλειες... |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Με τα Moto Guzzi δεν ξέρω τι γίνεται.
Γενική αρχή υποθέτω πως είναι, η ρύθμιση να γίνεται με τον κινητήρα ζεστό και αναφορά από τον κύλινδρο που είναι εγκατεστημένο το TPS το οποίο, όπως και τα stepper motors πρέπει να είναι μηδενισμένα. Για το 1200αρι είναι πάρα πολύ απλά τα πράγματα αφού το μόνο που πειράζεις είναι η ντίζα στον δεξί κύλινδρο. Αγόρασα 2 υποπιεσόμετρα γλυκερίνης από εδώ Προτίμησε σωληνάκια σιλικόνης.:) |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
έλα μια βόλτα στην Καλαμάτα να σου την κάνω δωρεάν με το δικό μου twin-max. ;)
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
Αν δεις τις εξαγωγές κόκκινες, μην τρομάξεις:) |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
1 Συνημμένο(α)
Συμφωνα απο τα υποπιεσομετρα που δειχνει να εχει σε αντιστοιχο σετακι το louis, τα υποπιεσομετρα φτανουν εως 1bar.
Απο οτι εχω καταλαβει (και διορθωστε με αν κανω λαθος) το σημαντικο δεν ειναι η πιεση που δειχνει, σαν απολυτη τιμη, αλλα το να συμπεφτουν το δυνατον οι δυο τιμες...τοτε σημαινει οτι ειναι σωστα συνγχρονισμενοι... |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
:th11::th11:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
ο κυλινδρος αναφορας ειναι παντα ο αριστερος...??? και δεν μιλαω μονο για Boxer...υπαρχει καποιος λογος που διαλεγουμε τον αριστερο...??? Αρα με 2 υποπιεσομετρα ευρους 0-1bar στερεομενα σε μια βαση ωστε η παρακολουθηση τους να ειναι ευκολοτερη και σωληνα σιλικονης ωστε να μην λιωσουν (φανταζομαι;)) απο την ζεστη...κανεις την δουλεια σου με κοστος περι των 10-20ευρω δλδ... Ξερει καποιος να μας πει και το μινιμουν μηκος των σωλινακιων :p ωστε να λειτουργει σωστα...??? φανταζομαι σε λογικα πλαισια περι τα 1 και κατι μετρα απο το καθε πιεσομετρο θα ειναι οκ, αλλα ισως ισχυει κατι αλλο... |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
Ειμαι απροσεκτος...:D:D:Dmercy...!!! με το μηκος των σωληνων παιζει καποιο μιν μαξ μεγεθος...??? |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
για να μην χοροπηδανε οι βελονες σαν τρελες... τι μπορουμε να χρησιμοποιησουμε σαν πνιχτη...??? στα μαμα συστηματα (σαν αυτο που ειχα βαλει παραπανω) εχουν πλαστικους πνιχτες με ροδελα (οπως τα παλια πιεσομετρα)... εμεις τι μπορουμε να χρησιμοποιησουμε...??? εκτος και αν μπορουμε ευκολα σχετικα να βρουμε κατι αντιστοιχο... Edit: Αναλαμπη τελευταιας στιγμης...Λες να κανει ενα ειδος σταλακτη, συνδεσμος για ποτιστικο οπως αυτα που εχουν τα τυπου Gardena...??? |
Απάντηση: Οργανο για Ρυθμιση Κυλινδρων
Απόσπασμα:
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Οι βελόνες χοροπηδάνε σαν τρελές όταν είσαι στο ρελαντί. Όταν σηκώνεις στροφές σταθεροποιούνται και παίζουν(στο κάθε μανόμετρο) +/- 5psi. Πάρε καλύτερα γλυκερίνης. Να θυμάσαι μετά από κάθε χρήση να ανοίγεις τις λαστιχένιες τάπες τους για να έρχεται η πίεση στο 0. |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:52. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!