![]() |
Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Πριν 15 μέρες δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι με έπιασε μιας και θα φύγω για ταξίδι στο εξωτερικό την παρασκευή να αλλάξω χαρτογράφηση στην μηχανή μου
Διαβάζοντας από το forum μέσα για την χαρτογράφηση που έκανε Γιάννης από Θεσσαλονίκη στο rt του Διονύση πήρα την απόφαση να μιλήσω μαζί του και να του στείλω τον εγκέφαλο , η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα ότι θα κάνει κάτι πολύ παραπάνω ,είχα ακόμα και την αμφιβολία αν θα μπορώ να καταλάβω την αλλαγή που είπε ,γιατί ως συνήθως πολλά λένε τα χαρτιά (πίνακες και χάρτες) που μα δείχνουν αλλά λίγα καταλαβαίνουμε οι χρήστες (καθαρά προσωπική άποψη). Για να μην σας κουράζω όμως άλλο με τις λεπτομέρειες και τις σκέψεις που έκανα μέχρι να τον στείλω, σας λέω ότι τα αποτελέσματα Μέτα από μια μικρή βόλτα ήταν …πραγματικά θεαματικά!!!!! 1) Το μηχανάκι μετά τις 3200 έχει απίστευτη δύναμη 2) Η μηχανή δουλεύει πολύ πιο όμορφα 3) H ροπή του είναι πάρα πολύ αισθητή 4) Ότι κενά είχε εξαφανίστηκαν 5) Πραγματικά πρέπει να έχεI πάρει άλογα παραπάνω Πραγματικά ο Γιάννης κάνει πάρα πολύ καλή δουλεία και μάλιστα πρέπει να σας πω ότι είναι ίσως ο μοναδικός που ξεκλειδώνει τον εγκέφαλο πραγματικά !!!!!!!!!!!! Σε όλα τα κιτ που βλέπουμε από άλλους έλληνες οι ξένους κανείς δεν μπορεί να ανεβάσει τον κόφτη ο Γιάννης το κάνει( αυτό από μόνο του λέει πάρα πολλά) . Γιάννη σε ευχαριστώ που με έκανες χαρούμενο με το αποτέλεσμα σου στην μηχανή μου |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
πολύ ενδιαφέρον , εχω προσπαθήσει να παρακολουθήσω το θέμα αλλά μετά από ένα σημείο το έχασα ...Αν επιτρέπεται πόσο σου στοίχισε μαζί με μεταφορικά ,στο περίπου , και το εγκέφαλο τον έβγαλες μόνος σου και τον ανατοποθέτησες ?
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Να σαι καλά Μάριε, καλές βόλτες να έχεις :ye02:
Για όποιον θέλει να διαβάσει από την αρχή το θέμα, εδω έχει αναλυτικές πληροφορίες. |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
την εγκατασταση την εκανα με τον μηχανικο μου στην bmw θα σου πω ομως οτι δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο το βαλε βγαλε :ye33: |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Να πω την αμαρτία μου σήμερα ξεκοίλιασα την μπέμπα
κ της έβγαλα όμορφα κ ωραία, την καρδούλα της η οποία αυριο το πρωί θα είναι στα χέρια του Γιάννη :) Σκοπεύω να ανεβάσω ένα tutorial πως γίνεται, δεν είναι κ ευκολάκι Θέλει ρεζερβουάρ έξω... Γιάννη στα χέρια σου φίλε, να πάμε Βαλκάνια remappatoi :D |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Χάρη θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ φίλε :ye02:
(Ευχαριστώ για την ευκαιρια που μου έδωσες).. |
Με το καλο Χάρη. Μπράβο Γιάννη για το ολο εγχείρημα.
Sent from my iPad using Tapatalk HD |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Δεν θα ηταν καλο να γινετε μια δυναμομετρηση πριν και μετα για να βλεπετε τι ακριβως γινετε?
Επιμενω απο παλιοτερα που ασχοληθηκα με την βελτιωση οτι ο προγραμματισμος πρεπει να γινεται πανω σε δυναμομετρο! Για να εχουμε σωστο αποτελεσμα σε ολο το φασμα των στροφων... |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Χαρουλη !!!! Θα κανείς τσαχπινια Νομίζω οτι ο Γιάννης το έχει ψάξει αρκετά εώς και παρά πολυ το θέμα και απο οτι εχω διαβάσει ειναι και οτι πιο ασφαλές κυκλοφορεί |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Ευχαριστώ!! |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
οι πληροφοριες στον εγκεφαλο μου ειναι χρονιες για τετοιες δουλειες απο πολλα φορα στο εξωτερικο και ελληνικα και μετα απο συνομιλιες με πολλους μηχανικους το ταγκιαζμα ολων αυτων μου δινει την προσωπικη μου γνωμη οτι ειναι ασφαλες αυτο που φτιαχνει το καρντασι επειτα εχει παραθεσει πολλους χαρτες και πολλες μετρησεις που αν τις ξεσηκωσεις και τις δειξης σε καποιους δικου σου τεχνικους θα σου πουν αν οντως ειναι ασφαλες η οχι και εγω σε ευχαριστω!!!! |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
του στυλ "μου ειπε ο κυρ Μήτσος στο συνεργείο - του ειπα του κυρ Μήτσου" Εγώ δεν ρώτησα για το παλικάρι από τη Θεσ/νικη τι γνώμη έχεις και αν έχεις. Ρώτησα συγκεκριμένο πράγμα μιας και προτείνεις ανεπιφύλακτα με τον τρόπο που έγραψες να προβεί κάποιος σε επαναπρογραμματισμό. Ρωτάω αν επαναπρογραμματισμός (οχι συγκεκριμένα από τον Γιάννη/Θεσσαλονίκη, αλλά γενικά) είναι κάτι ασφαλές ή μετά από εβδομάδες, μήνες ή ίσως και κάποια χρόνια δημιουργήσει πρόβλημα σε κινητήρα. Είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος που το αναρωτιέται αυτό. |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
εγραψα την προσωπικη μου γνωμη για τον ανθρωπο και σου εκανα και μια ξεκαθαρη προταση προτροπη να ξεσηκωσεις τα σχεδια του φιλου και να τα ελεγξεις αν στεκουν τωρα πραγματι επειδη γυρω μου και στον μικροκοζμο μου εχω να κανω με τον κυριο μητσο και τον κυριο κωστα και καποιους αλλους mr stiv mr peter σε ξενα φορα απο αυτους αντλω πληροφοριες καθημερινους χρηστες των bmw και καθημερινους μηχανικους βασικα ολη η ζωη μου περιστρεφεται με καθημερινους απλους ανθρωπους απο την αλλη δεν θελω να σε πεισω για τιποτα και δεν θελω να πεισω και κανεναν εγω απλα καταγραφω προσωπικες εμπειριες και γνωμες και μια τελευταια γνωμη το καινουργιο bmw η το ktm πως εχουν τοσα προγραμματα ?? μηπως βγηκαν απο παρθενογενηση? |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
καταλαβαίνω από τα γραφόμενά σου ότι έχεις διαβάσει σε ελληνικά και ξένα φόρουμς, ότι ιδιοκτήτες 1200GS έκαναν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου/χαρτογράφηση και μετά από 1-2-Χ χρόνια δεν παρουσιάστηκε κάποιο μηχανικό πρόβλημα (εννοείται με σωστή συντήρηση και service). Σωστά? Ναι ή οχι? Η δεύτερη ερώτησή μου ήταν αν μπορείς να μου πεις που το διάβασες το παραπάνω για να το κοιτάξω κι εγώ ο ίδιος. -> ΟΚ , κατανοητό - δεκτό! Δεν μπορείς να θυμηθείς που τα διάβασες. Και σε άλλο νήμα εδώ στο φόρουμ, αναφέρει κάποιος ότι έκανε επαναπρογραμματισμό σε συνεργείο της Αθήνας. Του είπαν από τα συνεργείο ότι δεν θα έχει πρόβλημα... Οπότε και προχώρησε :) Επειδή για εμένα δεν μετράει τι μου υπόσχεται και λέει κάποιος, παρά μόνο αν υπογράψει και μου δώσει εγγύηση για βλάβες (πράγμα που καταλαβαίνω δεν το κάνει κανείς - διόρθωσε με αν κάνω λάθος), γι'αυτό ψάχνομαι και ρωτάω. Συνοδεύεται ο προγραμματισμός από κάποια εγγύηση? Αν δεν σου αρέσει το ξαναλλάζεις χωρίς έξτρα κόστος? |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
τον μοναδικο που μαχομαι εγω ειναι η κακη πλευρα του εαυτου μου
τωρα στο θεμα αρχικα θα σου πω το εξεις εχω κανει αναβαθμηση στον εγκεφαλο σε εξουσιοδωτημενο καταστημα κρατησανε την μηχανη μια ωρα και μιση συνδεδεμενη σβησαν το παλιο και φορτωσαν χαρτη του 2011 (μαλον απο οτι καταλαβα αλαξε προμηθευτη η bmw γενικα και ο καινουργιος εβγαλε χαρτες για ολα τα μοντελα απο 2004) Ενα αλλο που φυσικα μετα απο συζητηση καταλαβα ειναι οτι απο τα 100 αλογα στα 105 η εταιρεια το καταφερε δινωντας αλλον χαρτη και περιπου 200-300 στροφες παραπανω(μοντελα04-05-06-07 με 08-09 φυσικα ανεβαζοντας τον κοφτη) ειναι κατανοητο για πιο λογο το κανει αυτο η εταιρεια( δεν μπορει να σου δωσει ενα μοτο και να σου πει παρε και 20 προγραματα να εχεις να παιζεις δε θα πουλησει τιποτα για τα επομενα 5 χρονια και ετσι πρεπει να γινετε διοτι η τεχνολογια κοστιζει) απο την αλλη υπαρχουν και ανθρωποι που πειραματιζονται και βρισκουν λυσεις σαν και αυτους που δουλευουν για την καθε εταιρεια και εξελισουν με τον κινητηρα μποξερ τα πραγματα ειναι απλα αλλα υπαρχει μια σημαντικη παραμετρος τα καυσαερια σε σχεση με την αεροελαιοψυξη εκει εγκειτο ολα!!! φαντασου ο καταλυτης που εχει πανω το μοτο ανεβαζει την θερμοκρασια του μποξερ κατα μια μπαρα αν δεν τον ειχε ο κινητηρας θα ζουσε ακομα πιο πολυ απο το προκαθοριζμενο θα τραβαγε περισσοτερο αλλα τι καυσαερια!!!θα εβγαζε ακομα υπαρχουν τα μεμ τζετ παουερ κομαντερ εταιρειες ολοκληρες που φτιαχουν παραλληλους εγκεφαλους!!!!νομιζεις οτι αυτη δεν μπορουν να ανοιξουν τον μαμα εγκεφαλο και να τον αλαξουν απο μεσα?και βεβαια μπορουν αλλα δεν επιτρεπετε για αυτο τον λογο σου φτιαχνουν κατι αλλο δικο τους και σου το πουλανε φυσικα αν θα κρατησει και ποσο το μοτερ αυτο δε το ξερει κανενας και εχει να κανει με το χερι του καθενος εχει αλαξει χαρτογραφηση η οχι!!! |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Νομίζω ότι το όλο θέμα έχει να κάνει με την ιδιοσυγκρασία του καθενός μας ,
είναι ρίσκο ή δεν είναι ? το παίρνω ή όχι ? Μηχανικά ούτε η ίδια η BMW δεν νομίζω ότι μπορεί να απαντήσει αν έχει σοβαρές επιπτώσεις ένας κινητήρας που έχει σχεδιαστεί πριν χρόνια ..εδω δεν μπορούν να προβλέψουν βλάβες σε απλοτερα εξαρτήματα της μηχανής ..θα το κάνουν στον κινητήρα που παίζει ρόλο η χρήση , τα service , το λάδι , το καύσιμο κλπ ? και σαφώς πιστεύω και εγώ ότι είναι στο χέρι του καθενός που το δουλεύει ...αν το κάνει κάποιος και το δουλεύει κάθε μέρα στα όρια θα φταίει η το πρόγραμμα αν αποκτήσει πρόβλημα το μοτέρ ? από την άλλη , ξέρω άνθρωπο του forum που έχει μοντέλο '11 αγορασμένο καινούργιο και του κάρφωσε βαλβίδες ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ σε 2 χρόνια ...και ο άνθρωπος είναι normal οδηγός και κάποιας ηλικίας (φιλικά μην με παρεξηγήσει ο ίδιος αν το διαβάσει:ye33:) . |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Αυτο περί ρίσκου ισχύει...
Διάβασα, άκουσα, μελέτησα, συζήτησα με χρήστη, συζήτησα με το Γιάννη κ αποφάσισα να πάρω το ρίσκο... Ελπίζοντας να ικανοποιηθώ με την αλλαγή... |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Ας αναλογιστούμε την διαδικασία που
κάποιος επιλέγει ένα ελαστικό....τι είδους έρευνα μπορεί κάνει ... και αν έχει από κανέναν καμιά εγγύηση αν γλιστράει η όχι... και στηρίζει όλη την οδήγηση του σ αυτό .. αυτό δεν είναι ρίσκο ? και ίσως η λέξη ρίσκο για ανθρώπους που σαν εμάς που προτιμούμε 2 από 4 ρόδες ..θα έπρεπε να λέγετε 'εμπειρία' ....:cool: |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
φιλε Georget απλα ενας προγραμματισμος ειναι ,επειδη τα μηχανακια πρεπει να περνουν τα euro 3,4,5 η καθε μοτο ειναι προγραμματισμενη για να μην υπαρχει νομικο προβλημα και προστηματα,αν διαβασεις εναν χαρτη πχ του 2008 θα δεις οτι οι τιμες καυσαεριων ειναι σχεδον σταθερες σε ολο το ευρος στροφων ,αυτο με απλη λογικη ειναι λαθος γιατι αλλο μειγμα θελει ενας κινητηρας στις 2000 αλλο στις 2500 αλλο στις 3000.......κτλ
αυτο που κανει ενας σωστος προγραματισμος ειναι να φτιαξει τα μειγματα σωστα ωστε να σου δεινει ο κινητηρας το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. τωρα θα μου πεις γιατι να μην ειναι ετσι απο μαμα , η απαντηση ειναι απλη ,η bmw δεν δεινει μονο μηχανακια στην ελλαδα που εχουμε καυσημα 95 ,97,100,οκτανια στελνει και σε αλλες χωρες που εχουν 90,85,92.και εκει ο προγραματισμος που κανουμε εμεις θα ειχε σοβαρο θεμα , παντα μιλαμε για προγραμματισμο χωρις να πειραξουμε μηχανικα μερη ,αυτο ειναι αλλο κεφλαιο. :) |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Παρακολουθω καιρο το θεμα και με το παραπανω ποστ σου μου ηρθε η παρακατω ερωτηση.....για οποιον μπορει να την απαντησει.... Αφου αλλαζουν φυσιολογικα οι τιμες των καυσαεριων.....ΚΤΕΟ θα περναει το μηχανακι μετα? |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Αναμένουμε λοιπόν μια απάντηση... |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
φυσικα και περναει αν διαβασεις το post στην αρχη θα δεις οτι ο προγραμματισμος ξεκιναει απο τις 3200 και πανω.
ΓΙΑΝΝΗ1100 δεν γραφεις εσυ αντι για μενα μιας και εισαι ο προγραμματιστης!!!!:lo20: |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Εμένα πέρασε κανονικα και του φάνηκε οτι είχε απο τα πιο χαμηλούς δείκτες μην ξεχνάμε οτι έχει και τον Λαμδα
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Μα ακριβως γι αυτο το λογο μου ηρθε η ερωτηση....γιατι απ οτι θυμαμαι απ το αυτοκινητο δεν παιρνουν μετρηση μονο στο ρελαντι....αλλα κ σε καποιες αυξημενες στροφες... αμα ηταν να μετρανε μονο στο ρελαντι εννοειται οτι θα περναγε! ;) |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Η παραπάνω ροπή-ιπποδύναμη που αποκτά ο κινητήρας με την αλλαγή της χαρτογράφησης του ψεκασμού, δεν έχει ουσιαστική επίπτωση στην μακροζωία του.
Η <<υπερστροφία>>, δηλαδή η επέμβαση στον κόφτη ώστε να ανεβάζει και να δουλεύει << φουλ στα κόκκινα >> είναι ότι χειρότερο .... ... καταστροφικό!;) Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
!!!:cool: ή ας το πω διαφορετικά, νομίζεις ότι όλος ο κόσμος φορτώνεται το πρόγραμμα <<αρκούδα>> εξ αιτίας 2-3 (5??) τριτοκοσμικών αγορών που τα διυλιστήριά τους παράγουν ακόμα βενζίνη του ...΄60-΄70 ???;) |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Εισαι σιγουρος οτι καθε εταιρια γνωριζει πολυ καλα την αντοχη των προιοντων που παραγει?δηλαδη σε παρα πολλα 1200 απο 2004 μεχρι το '08 που εσπαγε το μουαγιε το ξερανε ? και τι το αφηνανε ?
το μοντελο που σου αναφερω του 11 , απ οσο ξερω, με 2000 χλμ καρφωσε την πρωτη φορα βαλβιδες ..και δεν εχει να κανει με το εργοστασιο αυτο ? |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Εγώ απάντησα σε αυτό << μοντέλο '11 αγορασμένο καινούργιο και του κάρφωσε βαλβίδες ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ σε 2 χρόνια ...>> και τόνισα το <<ΔΥΟ>> .... εάν υπάρχει μια μικρή πιθανότητα υπαιτιότητας για την πρώτη φορά, ΔΕΝ υπάρχει για την δεύτερη ... με τίποτα.:cool: Γενικά όταν υπάρχει επαναλαμβανόμενη βλάβη (π.χ. συμφορουμήτης που έχει αλλάξει 3 φορές άξονα μετάδοσης, κ.α.) το πρόβλημα είναι πολύ μακρυά από το εργοστάσιο κατασκευής του προϊόντος (οχήματος ή οποιουδήποτε);) -και μια σημείωση, το <<κάρφωμα>> της βαλβίδας τι σχέση έχει με αντοχή υλικών? μιας και στο 99,9% των περιπτώσεων είναι θέμα ΡΥΘΜΙΣΗΣ!!! Έσπασε π.χ. η καδένα ή κάτι άλλο μέσα σε 2.000 χλμ? Εσύ γνωρίζεις τις αιτίες? |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
επισης πιστευω πως υπαρχουν παρα πολλα συμφεροντα ωστε μια εταιρεια να μην δεινει το 100 τις 100 στην παραγωγη μπορει και να κανω λαθος ,απλα σκεψου οτι πισω απο ενα μηχανακι bmw δουλεουν πολλες αλλες εταιρειες για ανταλλακτικα που οι ιδιες μετα απο την παραγωγη ενος μοντελου βγαζουν aftermarket σε πολυ καλυτερη ποιοτητα ......τυχαιο δεν νομιζω,δεν το ξερει η bmw ? το ξερει. και γιατι η bmw δεν βαζει το καλυτερο που ειναι απο την ιδια εταιρια ? μηπως ετσι πρεπει να γινεται ? λεω εγω τωρα ! διαλογο κανω απλα. |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Αυτό που γίνεται στον εγκέφαλο είναι μεταβολή του αβανς, μίγματος, χαρτών ροπής και λ, ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ του οχήματος. Δηλ. στο χάρτη στατικού μίγματος (με νεκρά και γκάζι στις 3.000 στροφες) που το μετράνε στο ΚΤΕΟ δεν αλλάζει τίποτα- το μηχανάκι δείχνει λ=1 και περνάει κανονικά. Μόνο αν κουμπώσει η ταχύτητα στο σασμάν ή μπει πάνω σε δυναμομετρο και πατάει η ρόδα και κινείται δίνει εντολή ο αισθητήρας σασμαν και οι ρυθμίσεις-καυσαέρια μετράνε σύμφωνα με τους βελτιωμένους χάρτες. Ωστόσο για να αποφύγω και τυχόν μελλοντικά ράουλα στο ΚΤΕΟ (αν βάλουν ποτέ για τα μηχανάκια), δίνω τιμές από τις 800-3,200 στροφες που τυχόν το μετράνε στο ΚΤΕΟ, λ=0,97 που είναι και η πιο πλούσια επιτρπεπτή ρύθμιση ώστε να είμαι στο όριο τιμών (0,97-1,03) που δίνουν τα EURO-3-4. 3. Το αβανς ανεβαίνει σταδιακά μέχρι 9 μοίρες στις μεσαίες και μέχρι 3 μοίρες στις ψηλές. 4. Το μίγμα από τις 3.200 ανεβαίνει σταδιακά από το 14,2:1 (λ=0,97) στο 12,5:1 (λ=0,86) στον κόφτη, όπου πρέπει να είναι σύμφωνα με τη θερμοδυναμικη απόδοση και ασφάλεια από υπερθέρμανση του κινητήρα. (Διαβαστε σχετικά άρθρα στο google). Αν κάποιος επιθμεί μεταφερω τον κόφτη σε όποιες στροφές θέλει (εργοστασιακά είναι στις 8.000). Στου Μάριου ο κόφτης μπήκε στις 8.800 μετά από προτροπή του μηχανικού του για να το τσεκάρει. 5. Ανεβαίνουν οι τιμές στους χάρτες ροπής και φορτίων ώστε το μηχανάκι να τραβάει καλύτερα φορτωμένο από τις μεσαίες και να μη χρειάζεται να κατεβάζεις ταχύτητα. Γίνονται και κάποιες άλλες βελτιωσεις που αφορούν τρύπες όπως πχ. στις 4.500 στροφές που έχει το 1200 ή τις 3.800 που έχουν τα 1100-1150, οπως και κάποιες διορθώσεις σε εργοστασιακές αστοχίες (ναι υπάρχουν και τέτοιες). ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ CHECKSUM, IMMO, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΡΕΝΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΦΩΤΩΝ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ κλπ. Σε καμιά περίπτωση δε φαίνεται διαφορετικό το πρόγραμμα (bin file) από το εργοστασιακό, ώστε να υπάρξει πρόβλημα σε διαγνωστικό αντιπροσωπείας. Θέμα καταστροφής κινητήρα από πρόγραμμα, τη στιγμή που δουλεύει εντάξει από την αρχή και ξαφνικά μετά από 1 χρόνο πχ. βάλεις κακή βενζίνη δεν υπάρχει. Ο κινητήρας έχει και μια σειρά από σενσορες όπως το knock sensor που ανιχνεύει πειράκια κλπ κλπ που μειώνει τις τιμές στις safe mode ρυθμίσεις για προστασία του κινητήρα. Το κατλαβαίνει κάποιος όταν δε τραβάει όπως το ήξερε το μηχανάκι. Όπως δεν υπάρχει και θέμα φθορών, αν τα σερβις γίνονται κανονικά (λάδια, φίλτρα μπουζιά). Τέλος σε κάθε πριπτωση το πρόγραμμα επανέρχεται με ένα απλό update στην αντιπροωπεία, ΠΡΟΣΟΧΗ όμως και για κάποιον που δε θέλει πίσω το εργοστασιακό, θα πρέπει να ενημερώσει ότι δεν επιθυμεί update. Σε περίπτωση ελευθέρου φιλτρου και εξάτμισης τα μίγματα τουλάχιστον επιβάλεται να επαναρυθμιστούν γιατί αλλάζουν προς το φτωχό και προκαλούν υπερθερμάνσεις και πτώση απόδοσης. Εμεπιρικά σας λέω ότι τα GS με ελευθερο φίλτρο-εξάτμιση δουλεύουν στο 15-16:1 δηλ. πολύ φτωχά.. Να σημειωθεί τέλος ότι η τοποθέτηση του εγκεφάλου στο μηχανάκι του Μάριου έγινε στην BMW ηρακλείου από τον ίδιο υπεύθυνο μηχανικό ο οποίος έμεινε ενθουσιασμένος. Περισσότερες πληροφορίες από την αρχή εδώ. Τα αποτέλεσματα του προγράμματος στο δυναμόμετρο είναι αυτά :Πράσινη είναι η καμπύλη μαμά προγράμματος, μπλε-κοκκινη είναι κάποιες δοκιμές και μαυρη είναι ολοκληρωμένη χαρτογράφηση μετά από fine tuning. http://www.rolexakias.gr/gallery/data/500/DYNO-1.jpg |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
στη 1150που βρισκεται η ecu?
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
φαίνεται ξεκάθαρα η ECU του 1150 μάλιστα αν προσέξεις θα δεις εμπρος της κ την πρίζα σύνδεσης: http://bmwmotorcycleclubcape.co.za/s...IMG_8325-9.JPG Εδώ φαίνεται καθαρά η ECU λείπει όμως η ABS UNIT : http://bmwmotorcycleclubcape.co.za/s...MG_8325-17.JPG Με άλλα λόγια βρίσκεται κάτωαπό το ρεζερβουάρ καθώς κ το 1200 εκει την έχει... |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
γεια σου χαρη με τα φωτοντοκουμεντα σου;)
ευχαριστω..ντεποζιτο off,ταχυσυνδεσμοι και βγηκε μετα η ecu... |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Χάρη ευχαριστώ για την βοήθεια. Παρέλαβα και σου στέλνω πίσω .. Ο εγκέφαλος του GS σου τσιτώθηκε όπως μου ζητησες-για να δούμε τι μπορεί να δώσει αυτός ο κινητήρας : Αβανς στις 11-12 μοίρες, άνοιγμα ροπής από τις 1652 στροφές, τέρμα χαρτες ροπών στις μεσαίες, ελεύθερος χάρτης φορτίου-υψομέτρου, μεταβαλόμενος λ, μίγματα στο 12,5:1, τελικές ρυθμίσεις για ελευθερο φίλτρο και akrapovic και κόφτης στις 8.805 στροφές.. Συνίσταται η Super αμόλυβδη 100 οκτανίων.. για φουλ απόδοση..! Ελπίζω να μη σου φύγει από τα χέρια.. :p |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
θα στο στειλω και εγω οταν μπορεσω να δω διαφορες......:cool:.ε?
|
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Απόσπασμα:
Για το 1150 είχαμε κάνει μία προσπάθεια στου Rman αλλά δε μπορέσαμε να το δώσουμε ροπή στις μεσαίες. Μου ζήτησε όμως οικονομία στις χαμηλομεσαίες και ίσως αυτό με μπέρδεψε. Μετά από αυτό δοκίμασα σε ένα άλλο να ανεβασω αρκετά στις χαμηλες και μεσαίες το αβανς και τα μίγματα και εκτιμώ ότι διορθώθηκε και πήρε αρκετά και το 1150. Οπότε είμαι έτοιμος και για τα 1150, σύμφωνα με τους χάρτες που βλέπω δε νομίζω ότι μπορεί να πάει παραπάνω.. Το ίδιο έκανα και στο δικό μου (1100) και εκτιμώ ότι πηρε από 0,5 εώς 1 κιλό ροπης παντού με 5-6 άλογα στις ψηλές στροφες που είναι εμφανή στην ψηλοτερη τελική του και στις πιο άνετες μουαγιές 160-180 χιλ/ώρα. Το χαρακτηριστικό στο 1100 μου. είναι ότι εκεί που πριν το ρεζερβουάρ από φουλ γεμάτο μέχρι λαμπάκι (περίπου 19 λίτρα), πήγαινε 240-260 χιλιόμετρα απόσταση, πλέον πάει 328 km (σήμερα) και ακόμα λαμπάκι δεν ανάβει. Φυσικά μιλάμε για ελευθερη οδήγηση εντός εκτός πόλης με ξέσκισμα και δοκιμές και όχι χαλαρή οδήγηση ταξίδι πχ. με 100km/h αλλά με 140-190 km/h και σταματα ξεκίνα στην πόλη. Δυνaμομέτρηση θα κάνω σε λίγες μέρες να δω απτά τα αποτελέσματα επαναχαρτογράφησης των 1100-1150. |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Θεωρώ την δουλεια σου Γιάννη πόλυ σοβαρή και εμπεριστατωμένη μπράβο σου και εύχομαι να βρεις και αλλα πράγματα για τα εργαλεία μας
Συντόμως και ο δικός μου εγκέφαλος θα σου έρθει |
Απάντηση: Προγραμματισμος BMW 1200 GSA 2008
Χάρη την μηχανη την πλενουμε που και που !!!!!!
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:35. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!