GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις; (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=42075)

mck 16-07-2013 01:22

Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Γνωρίζει κανεις ή έχει χρησιμοποιήσει ποτέ λάδια μηχανής GALP; :Απορία:

πχ Lubricants catalogue - Galp Energia

Και εάν ναι, τι λένε; Γιατι απο τιμή "σκίζουν" και έχω βαρεθεί να πληρώνω τις διαφημιστικές καμπάνιες των "μεγάλων" .. Ασε που είναι απο Πορτογαλία και ετσι ενισχύουμε τον χειμαζομενο Ευρωπαϊκό νότο των Μνημονιων ... ;)

xurxes 16-07-2013 01:35

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
....αυτα που προτείνει η μαμα

τα castrol για το adve 2008!!!!


Aτην τετράδα την αγοράζω 20€ ,.,., με ΦΠΑ


εσυ πόσο ποιο οικονομικά τα βρήκες,.,.,..:wha13:

Με τις ίδιες προδιαγραφές :wha13:






καιρός για καμία χωματινη,,,,,, δεν είναι bro:rolleyes:






:cool2:

VDR 16-07-2013 03:44

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
GALP?Πρώτη φορά το ακούω!..
Προσωπικά χρησιμοποιώ valvoline..;)

jarhead 16-07-2013 04:50

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mck ( 923151)
Γνωρίζει κανεις ή έχει χρησιμοποιήσει ποτέ λάδια μηχανής GALP; :Απορία:

πχ Lubricants catalogue - Galp Energia

Και εάν ναι, τι λένε; Γιατι απο τιμή "σκίζουν" και έχω βαρεθεί να πληρώνω τις διαφημιστικές καμπάνιες των "μεγάλων" .. Ασε που είναι απο Πορτογαλία και ετσι ενισχύουμε τον χειμαζομενο Ευρωπαϊκό νότο των Μνημονιων ... ;)


Yπαρχουν απειρες μαρκες τις οποιες ουτε που τις ξερουμε ουτε που θα τις δουμε ποτε...εγω μενω σε αυτο Officially approved by JASO

mck 16-07-2013 13:48

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Το θέμα με τα λάδια και τις τιμές τους είναι όντως ατελείωτο ...

Μετά από μια σύντομη έρευνα αγοράς πάντως η αίσθησή μου είναι ότι:

τα "επώνυμα" 100% συνθετικά παίζουν από 15 έως 20 € / λίτρο (π.χ. τα castrol έρχονται περίπου 15€ / λίτρο στην 4λιτρη όμως συσκευασία από ίντερνετ),

ενώ τα "επώνυμα" ημισυνθετικά παίζουν από 10 έως 15 € / λίτρο (στο περίπου πάντα).

"Επώνυμα" (απλά) ορυκτέλαια κοστίζουν από 5 - 10 € / λίτρο (περίπου).

Τα Πορτογαλέζικα GALP όμως αν και 100% συνθετικά (και εγκεκριμένα κλπ) κοστίζουν 12 € / λίτρο (σε προσφορά μάλιστα σε κατάστημα στην Φραντζή έρχονται 9.50 € / λίτρο) οπότε αναρωτιέμαι μήπως στα "επώνυμα" και "συνιστώμενα" πληρώνουμε και λίγο κερατιάτικα ... εκτός από R&D φυσικά ...

Βεβαία από την άλλη υπάρχει και η αρχή του "ό,τι πληρώνεις παίρνεις" αλλά κι αυτή δεν ισχύει πάντα ... Εμείς δηλαδή να μην επωφεληθούμε από τα Μνημόνια των άλλων ?... :p

Κι όλα αυτά γιατί πλησιάζει αλλαγή λαδιών στα 25.000 χλμ και ψήνομαι να βάλω 100% συνθετικά αντί ημισυνθετικά και σε καμία περίπτωση ορυκτέλαια γιατί έβαλε 100% συνθετικά στο δικό του ο γαμπρός μου (r1200gs του '07) κι έχει πάθει πλάκα από την διαφορά ... :eek: κι είναι και μηχανολόγος - μηχανικός ...

Τώρα πια η διαφορά μεταξύ 10W/40 και 10W/50 δεν ξέρω ακριβώς ...

ΥΓ. bro, μακάρι να πάμε καμιά βολτούλα παρέα τώρα που έχουμε και ίδια εξάτμιση ... :D

GeorgeP 16-07-2013 17:31

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mck ( 923151)
Γνωρίζει κανεις ή έχει χρησιμοποιήσει ποτέ λάδια μηχανής GALP; :Απορία:

πχ Lubricants catalogue - Galp Energia

Και εάν ναι, τι λένε; Γιατι απο τιμή "σκίζουν" και έχω βαρεθεί να πληρώνω τις διαφημιστικές καμπάνιες των "μεγάλων" .. Ασε που είναι απο Πορτογαλία και ετσι ενισχύουμε τον χειμαζομενο Ευρωπαϊκό νότο των Μνημονιων ... ;)

Εχεις απολυτο δικιο και ΝΑΙ βαλε τα χωρις κανενα ιχνος ενδοιασμου ¨η αμφιβολιας.
Προτιμησε αυτο GALP MOTO ACTION M 4T διοτι ειναι ορυκτελαιο και ταιριαζει καλυτερα σε αεροψυκτους κινητηρες (ορυκτελαια συνεστηνε και η BMW μεχρι προτινος)......δεν θα υπαρχει για πολυ βεβαια αφου τα ορυκτελαια αντικαθιστανται παγκοσμιως απο τα ημισυνθετικα.
Τα GALP ειναι πασιγνωστα σε Πορτογαλια, Ισπανια, Βραζιλια κ.α. αλλα μικρη εταιρεια=μικρο budjet=μικρη προβολη.
Χωρια που για να πανε σε αλλη χωρα χρειαζεται καποιος να τα εισαγει εκει.........αν δεν υπαρχει τετοιος απλα δεν εισαγονται, αρα δεν τα γνωριζουν οι εκει καταναλωτες, αυτο δεν σημαινει ομως οτι ειναι και μαπα.

Προχωρα αβλεπι αν η τιμη ειναι ΟΚ.

GeorgeP 16-07-2013 17:34

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mck ( 923314)
..........................................................

Τα Πορτογαλέζικα GALP όμως αν και 100% συνθετικά (και εγκεκριμένα κλπ) κοστίζουν 12 € / λίτρο (σε προσφορά μάλιστα σε κατάστημα στην Φραντζή έρχονται 9.50 € / λίτρο) οπότε αναρωτιέμαι μήπως στα "επώνυμα" και "συνιστώμενα" πληρώνουμε και λίγο κερατιάτικα ... εκτός από R&D φυσικά ...
...........................................................................................

απο εκει να τα παρεις, εχει και στον Πειραια καταστημα.............

GeorgeP 16-07-2013 17:41

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jarhead ( 923186)
Yπαρχουν απειρες μαρκες τις οποιες ουτε που τις ξερουμε ουτε που θα τις δουμε ποτε...εγω μενω σε αυτο Officially approved by JASO

Αυτη η προδιαγραφη ειναι σχετικη με τους υγρους συμπλεκτες, δεν εχει καμαι σχεση με τα μποξερ..........ουτε εχει σχεση με την ποιοτητα του λαδιου,
Η ποιοτητα ελεγχεται κατα την ΑΡΙ προδιαγραφη (American Petroleum Institute) και οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο το καλλυτερο. Δλδ η SJ ειναι ανωτερη της SG....καθε μεγαλυτερη προδιαγραφη ακυρωνει ολες τις προηγουμενες.
JASO=Japanese Automotive Standards Organization
JASO MA= ειναι πιστοποιημενο για χρηση σε υγρους συμπλεκτες
JASO MΒ= δεν ειναι πιστοποιημενο για χρηση σε υγρους συμπλεκτες (ο συμπλεκτης ενδεχεται να πατιναρει λογω αντιτριβικων προσθετων)

mck 17-07-2013 03:10

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
:th11: GeorgeP

jarhead 18-07-2013 01:59

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
:re26:Δεν ξαναμιλαω!!!
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 923397)
Αυτη η προδιαγραφη ειναι σχετικη με τους υγρους συμπλεκτες, δεν εχει καμαι σχεση με τα μποξερ..........ουτε εχει σχεση με την ποιοτητα του λαδιου,
Η ποιοτητα ελεγχεται κατα την ΑΡΙ προδιαγραφη (American Petroleum Institute) και οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο το καλλυτερο. Δλδ η SJ ειναι ανωτερη της SG....καθε μεγαλυτερη προδιαγραφη ακυρωνει ολες τις προηγουμενες.
JASO=Japanese Automotive Standards Organization
JASO MA= ειναι πιστοποιημενο για χρηση σε υγρους συμπλεκτες
JASO MΒ= δεν ειναι πιστοποιημενο για χρηση σε υγρους συμπλεκτες (ο συμπλεκτης ενδεχεται να πατιναρει λογω αντιτριβικων προσθετων)


GeorgeP 18-07-2013 13:47

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jarhead ( 924029)
:re26:Δεν ξαναμιλαω!!!

Ελααααααα.....!!! δεν θελω αηδιες.......!!!:)

Αν δεν μιλουσες δεν θα μαθαινες.........κι εγω δεν θα ηξερα οτι καποιος δεν ξερει........
Με λιγα λογια καλο ειναι να μιλαμε για να μαθαινουμε....ΟΛΟΙ ΜΑΣ, μεχρι και οι ''καθηγητες'' μαθαινουν.....ακομη και οι περαν των 50 ετων.

ortho 18-07-2013 14:58

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Μιά κι η κουβέντα περί λαδιών, να ρωτήσω κι εγώ κάτι, ξώφαλτσα σχετικό.

Ως γνωστόν πήρα ένα μονοκύλινδρο με χαλασμένο κόμπλερ, μίζα. Είχαν σπάσει και μερικά δόντια από τα γρανάζια.

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να "πλύνω" τον κινητήρα.....μήπως έχει πάει κάποιο χοντρό γρέζι σε κανέναν αυλό. Ισως λέω παπαρίτσα, αλλά η σκέψη μου είναι να βάλω μπροστά τον κινητήρα, να τον αφήσω να δουλέψει μέχρι να μπει μπροστά το βεντιλατέρ, κανά πεντάλεπτο ακόμα και μετά να αλλάξω πάλι λάδια και φίλτρο λαδιού. Ισως η σκέψη μου να είναι τελείως χαζή, και περισσότερο να έχει να κάνει με το ψυχολογικό κομμάτι, αλλά θα το κάνω. Οπότε η ερώτησή μου είναι τι λάδι να χρησιμοποιήσω γι' αυτή τη δουλειά;! Οσο πιό λεπτόρευστο τόσο καλύτερα υποθέτω.

Καμία πρόταση;

vpentza 18-07-2013 15:13

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 924306)
Μιά κι η κουβέντα περί λαδιών, να ρωτήσω κι εγώ κάτι, ξώφαλτσα σχετικό.

Ως γνωστόν πήρα ένα μονοκύλινδρο με χαλασμένο κόμπλερ, μίζα. Είχαν σπάσει και μερικά δόντια από τα γρανάζια.

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να "πλύνω" τον κινητήρα.....μήπως έχει πάει κάποιο χοντρό γρέζι σε κανέναν αυλό. Ισως λέω παπαρίτσα, αλλά η σκέψη μου είναι να βάλω μπροστά τον κινητήρα, να τον αφήσω να δουλέψει μέχρι να μπει μπροστά το βεντιλατέρ, κανά πεντάλεπτο ακόμα και μετά να αλλάξω πάλι λάδια και φίλτρο λαδιού. Ισως η σκέψη μου να είναι τελείως χαζή, και περισσότερο να έχει να κάνει με το ψυχολογικό κομμάτι, αλλά θα το κάνω. Οπότε η ερώτησή μου είναι τι λάδι να χρησιμοποιήσω γι' αυτή τη δουλειά;! Οσο πιό λεπτόρευστο τόσο καλύτερα υποθέτω.

Καμία πρόταση;

βάλε ό,τι λάδι θέλεις αλλά μην τη βάλεις εμπρός.....βάλε τη στο κεντρικό σταντ, βάλε ταχύτητα και σπρώξε τη πίσω ρόδα ώστε να εξαναγκαστούν σε κίνηση τα σωθικά της...μια μαγνητική τάπα θα βόλευε επίσης....
μετά άλλαξε τα λάδια με καλό στράγγισμα....
εκτιμώ ότι εάν υπάρχει κάτι κάπου σκαλωμένο και εσύ βάλεις εμπρός, μέχρι να καταλάβεις ότι δεν λυπαίνεται όπως πρέπει μπορεί και να τα "κάψεις" όλα.....:rolleyes:

GeorgeP 18-07-2013 15:33

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 924306)
Μιά κι η κουβέντα περί λαδιών, να ρωτήσω κι εγώ κάτι, ξώφαλτσα σχετικό.

Ως γνωστόν πήρα ένα μονοκύλινδρο με χαλασμένο κόμπλερ, μίζα. Είχαν σπάσει και μερικά δόντια από τα γρανάζια.

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να "πλύνω" τον κινητήρα.....μήπως έχει πάει κάποιο χοντρό γρέζι σε κανέναν αυλό. Ισως λέω παπαρίτσα, αλλά η σκέψη μου είναι να βάλω μπροστά τον κινητήρα, να τον αφήσω να δουλέψει μέχρι να μπει μπροστά το βεντιλατέρ, κανά πεντάλεπτο ακόμα και μετά να αλλάξω πάλι λάδια και φίλτρο λαδιού. Ισως η σκέψη μου να είναι τελείως χαζή, και περισσότερο να έχει να κάνει με το ψυχολογικό κομμάτι, αλλά θα το κάνω. Οπότε η ερώτησή μου είναι τι λάδι να χρησιμοποιήσω γι' αυτή τη δουλειά;! Οσο πιό λεπτόρευστο τόσο καλύτερα υποθέτω.

Καμία πρόταση;

To λαδι προτου περασει απο οπουδηποτε μετα το καρτερ περναει ΠΡΩΤΑ απο την συρματινη σιτα μεσα στο καρτερ (ολες οι μοτο με υγρο συμπλεκτη εχουν ενα) και ΜΕΤΑ απο το χαρτινο ¨η cartridge φιλτρο λαδιου. Οτιδηποτε εχει το λαδι κατακρατειται σε αυτα τα δυο σημεια.
Μετα απο γενικη επισκευη του κινητηρα ¨η σε οποιοδηποτε γενικο λυσιμο δεσιμο του κινητηρα απαιτειται καλο πλυσιμο των εξαρτηματων σε ειδικη λεκανη την οποια διαθετουν τα συνεργεια. Αν δεν υπαρχει τετοια τοτε ενα-ενα τα εξαρτηματα πλυσιμο με βενζινη κι εναποθεση σε καθαρες πετσετες ¨η χαρτονια.
Εφοσον εχει ακολουθηθει η παραπανω διαδυκασια ουδεις φοβος υπαρχει για ψιλα, χοντρα, ημιχοντρα ¨η τεραστια γρεζια.
Αν ΔΕΝ εχει ακολουθηθει η παραπανω εργασια τοτε υπαρχει πιθανοτητα να γινει ζημια στα πρωτα χιλιομετρα κι οχι μετα ¨η πολυ μετα.

Στο θεμα του κομπλερ τωρα που αναφερεις, το σημειο που βρισκεται το εξαρτημα αυτο ειναι διπλα στο καρτερ αφου γυρναει τον στροφαλο οταν πατας την μιζα. Αρα οτιδηποτε εχει πεσει μεσα εκει θα ειναι στον χωρο του καρτερ, αρα αν ειναι μεγαλο θα εχει κρατηθει απο την σιτα κι αν ειναι μικρο απο το φιλτρο λαδιου.

Αν εχεις κανει κμ και δεν εχεις προβλημα τοτε ξεχασε το....... ακομα και η συρματινη σιτα να το εχει κρατησει δεν θα φυγει ποτε απο εκει οσα πλυσιματα κι αν του κανεις.

Αν δεν εχει συρματινη σιτα, που αμφιβαλλω για BMW, τοτε μονον το ανοιγμα του καρτερ σε σωνει....κι αν ανοιγει πανω-κατω ειναι ευκολο και ανεξοδο σχεδον, αν ομως ανοιγει δεξια-αριστερα πρεπει να λυθει ολος ο κινητηρας........αστο και πορεψου ως εισαι.

ortho 18-07-2013 15:33

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 924313)
βάλε ό,τι λάδι θέλεις αλλά μην τη βάλεις εμπρός.....βάλε τη στο κεντρικό σταντ, βάλε ταχύτητα και σπρώξε τη πίσω ρόδα ώστε να εξαναγκαστούν σε κίνηση τα σωθικά της...μια μαγνητική τάπα θα βόλευε επίσης....
μετά άλλαξε τα λάδια με καλό στράγγισμα....
εκτιμώ ότι εάν υπάρχει κάτι κάπου σκαλωμένο και εσύ βάλεις εμπρός, μέχρι να καταλάβεις ότι δεν λυπαίνεται όπως πρέπει μπορεί και να τα "κάψεις" όλα.....:rolleyes:


:th11:

BOXER 28-07-2013 12:59

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 924306)
[B]Μιά κι η κουβέντα περί λαδιών, να ρωτήσω κι εγώ κάτι, ξώφαλτσα σχετικό.

Ως γνωστόν πήρα ένα μονοκύλινδρο με χαλασμένο κόμπλερ, μίζα.[/B] Είχαν σπάσει και μερικά δόντια από τα γρανάζια.
Καμία πρόταση;

Απο την στιγμη που μιλας για το γραναζι της μιζας που εμπλεκεται με το περιφεριακο γραναζι του βολαν του στροφαλοφορου αξονα, και ολα τα δοντια να εχουν γινει στραγαλια, δεν εχει κανενα προβλημα ο κινητηρας, το καρτερ του, τα λαδια κτλ κτλ!!!

Οσα κομματια και αν δημιουργηθουν, δεν θα ερθουν ποτε σε επαφη με το εσωτερικο του κινητηρα.

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 924324)
...δεν εχει συρματινη σιτα, που αμφιβαλλω για BMW[/COLOR][/SIZE][/FONT]

Εχεις δικιο Γιωργο που δεν αμφιβαλεις :D,
Στα GS δεν εχει μονο μια μεταλλικη σιτα στον χωρο του καρτερ, μα ΔΥΟ ;)!!!

Υποθετω οτι το ιδιο θα ισχυει και στα αλλα μοντελα της εταιρειας!

Al Bandy 28-07-2013 16:18

Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mck ( 923151)

Και εάν ναι, τι λένε; Γιατι απο τιμή "σκίζουν" και έχω βαρεθεί να πληρώνω τις διαφημιστικές καμπάνιες των "μεγάλων"

Δηλαδή, για τι τιμή μιλάμε? Στην ιστοσελίδα τους δεν αναφέρεται.


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:40.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!