GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv? (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=4227)

batman 21-07-2009 13:30

καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
...το γνωστό θέμα...να σας προλάβω,λέγοντας οτι στο φόρουμ έχω διαβάσει όλες τις απαντήσεις φίλων.και η εξάτμιση λαδιού λογική λόγω αερόψυξης κλπ.και σε 2 συνεργεία ρώτησα,αποδεκτό απο την bmw επίσης.το θέμα μου,είναι τώρα το εξής.πόση ποσότητα μπορεί να καίει???
τις 2 φορές που συμπλήρωσα γω λάδι,πήρε 750 ml τη πρώτη φορά,μετά απο συμπλήρωμα στο συνεργείο(περίπου ίδια ποσότητα) και μετά απο 1000 χλμ περίπου.και 1 λιτρο,παλι μετά απο 1000 χλμ και κάτι,πριν 3 μέρες.είναι λογικό??δηλαδή θα βάζω κατα μέσο όρο 3-4 λίτρα ανα 5000χλμ??και μετά αλλαγή όλα???(άλλα 4???)?το λάδι είναι πάντα 20-50,η αλήθεια είναι πως το κυνηγάω όσο μπορώ το θηρίο,αλλά μου φαίνεται πολύ αυτό για να είναι και αποδεκτό απο την εταιρεία και τους ανθρώπους των συνεργείων.υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο μοτέρ??
σημειωτέον δε οτι ποτέ δεν έχω δει σταγόνα λαδιού απο διαρροή και ποτέ άσπρους καπνούς και μυρωδιές που σημαίνουν λάδι στο θάλαμο καύσης.
αν έχετε-είχατε 1150 adv αλλά και αν δεν είχατε και απλώς γνωρίζετε κάτι παραπάνω,η γνώμη σας πολύτιμη,γιατί θα κουφαθώ.φίλος με 1200gs απλό,μου λέει, οτι ίσως μειωθεί το λάδι μέχρι 500 ml ανα 5000 χλμ.και άλλος φίλος με 1200 adv του 2006,μου λέει οτι δεν του καίει τίποτα..τι συμβαίνει στα σώψυχα του boxer μου άραγε????:yz:yz:sm1::Απορία::Μπερδεμέν

kostas_366 21-07-2009 13:52

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Φίλε μου μην σκας...
Από τις ποσότητες που λες, καταλαβαίνω ότι το ....χουφτώνεις το εργαλείο :p. Οπότε εξατμίζει παραπάνω λάδι. Θα σου πω κάτι. Τον χειμώνα εγά βάζω 15/50. Ακόμα δεν έχω κάνει αλλαγή. Τα χιλιόμετρα τα έχω κάνει πολύ νορμάλ 120κλμ μέσω όρο και έπειτα από 3,000κλμ συμπλήρωσα 300μλ. Σε άλλες περιπτώσεις τα συμπλήρωνα στα 1000 ή έχει τύχει να τα βάλω και σε 500κλμ. Αλλά εκεί είχε πλάκωμα. Έτσι βλέπεις άλλες φορές να εξατμίζει ``πολύ`` λάδι και άλλες όχι. Είναι σε σχέση πάντα η κατανάλωση με την χρήση και τις εξωτερικές θερμοκρασίες. Το ίδιο γίνεται και με την βενζίνη. Έχω κάψει μισό ντεπόζιτο για 140κλμ και έχω κάνει και τα διπλά με μισό ντεπόζιτο, αλλά μόνος, νορμάλ τελείως και χωρίς βαλίτσες..
Το ίδιο γινόταν και με το 1100gs. Αυτό ήθελε περισσότερο λάδι.
Σαν συμβουλή ή άποψη θα πω μόνο ότι βάζε λίγο παραπάνω από την μέση του δείκτη. Έως το πάνω μέρος αυτού ας πούμε. Ο λόγο είναι ότι το λάδι καταναλώνενετε ποσόστωση. Όταν μένει λιγότερο μέσα σίγουρα χάνεται περισσότερο.
ΑΑΑΑ και καλμάρισε λίγο τον καρπό σου :sm7:

Space 21-07-2009 13:59

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 ( 50639)
Φίλε μου μην σκας...
ΑΑΑΑ και καλμάρισε λίγο τον καρπό σου :sm7:

Αυτο με τον καρπο και το λαδι το παρατηρησα και γω την προηγουμενη παρασκευη που εκαψα σχεδον 20ευρω βενζινα για να παω απο ερετρια-αθηνα.
Εκαψε και λιγο λαδακι αλλα δεν ξερω ακριβως για να σου πω.
Παντος εκει που ηταν γεματος ο δεικτης μετα ηταν κατα 3-4 χιλιοστα πιο κατω.
Το μηχανακι ειναι R1200GSA και ειχε μολις 1700χλμ

NLS 21-07-2009 14:06

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
μην αγχώνεστε

επίσης μη βάζετε μπρος με τη μηχανή στο πλαϊνό

batman 21-07-2009 15:45

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
μα μου αρέσει να σπάω το καρπό μου .......(με τη καλή έννοια φυσικά,αυτή του δεξί γκρίπ...).:D:D:D:rolleyes:ναι αυτό με τη κατανάλωση τό χω διαπιστώσει,να δω πότε θα μείνω απο βενζίνη (και )με αυτό το μηχανάκι..τουλάχιστον τώρα καλοκαιριάτικο.....απο λάδι δεν θέλω να μείνω...βάζω πάνω απο τη μέση στο τζαμάκι.και σχεδόν ποτέ δεν το βάζω μπροστά στο πλαινό σταντ...ΓέλιοΓέλιοΓέλιοΓέλιοΓέλιοΓέλιοΓέλιοΓέλιοΓέλιο

GeorgeP 21-07-2009 15:51

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από batman ( 50631)
...το γνωστό θέμα...να σας προλάβω,λέγοντας οτι στο φόρουμ έχω διαβάσει όλες τις απαντήσεις φίλων.και η εξάτμιση λαδιού λογική λόγω αερόψυξης κλπ.και σε 2 συνεργεία ρώτησα,αποδεκτό απο την bmw επίσης.το θέμα μου,είναι τώρα το εξής.πόση ποσότητα μπορεί να καίει???
τις 2 φορές που συμπλήρωσα γω λάδι,πήρε 750 ml τη πρώτη φορά,μετά απο συμπλήρωμα στο συνεργείο(περίπου ίδια ποσότητα) και μετά απο 1000 χλμ περίπου.και 1 λιτρο,παλι μετά απο 1000 χλμ και κάτι,πριν 3 μέρες.είναι λογικό??δηλαδή θα βάζω κατα μέσο όρο 3-4 λίτρα ανα 5000χλμ??και μετά αλλαγή όλα???(άλλα 4???)?το λάδι είναι πάντα 20-50,η αλήθεια είναι πως το κυνηγάω όσο μπορώ το θηρίο,αλλά μου φαίνεται πολύ αυτό για να είναι και αποδεκτό απο την εταιρεία και τους ανθρώπους των συνεργείων.υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο μοτέρ??
σημειωτέον δε οτι ποτέ δεν έχω δει σταγόνα λαδιού απο διαρροή και ποτέ άσπρους καπνούς και μυρωδιές που σημαίνουν λάδι στο θάλαμο καύσης.
αν έχετε-είχατε 1150 adv αλλά και αν δεν είχατε και απλώς γνωρίζετε κάτι παραπάνω,η γνώμη σας πολύτιμη,γιατί θα κουφαθώ.φίλος με 1200gs απλό,μου λέει, οτι ίσως μειωθεί το λάδι μέχρι 500 ml ανα 5000 χλμ.και άλλος φίλος με 1200 adv του 2006,μου λέει οτι δεν του καίει τίποτα..τι συμβαίνει στα σώψυχα του boxer μου άραγε????:yz:yz:sm1::Απορία::Μπερδεμέν

Ειχα 1150 και σε καταλαβαινω απόλυτα!!! Μην χολοσκάς!! Ειναι συναρτηση του δεξιου καρπού και του λαδιου που χρησιμοποιεις!!! Αν θελεις ακολουθα την συμβουλη μου και χρησιμοποιησε Χειμωνα-Καλοκαιρι λαδι ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ 20-50!!! Οχι συνθετικα ακι ημισυνθετικά!! Απλο ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ των 4ε το λιτρο!! Αυτο λεει και η ''μαμα''! Ουτε 10/40, 5/50 και 15/50 αλλα απλο 20/50!!! Αλλαζε το καθε 5000κμ και θα δεις μεγάλη μειωση στο καταναλωμενο λαδι του 1150 σου!!

Υ.Γ. Αφου εχεις διαβασει τα σχετικά νηματα θα εχεις διαβασει και τα γραφόμενα μου στο θέμα και κυριως σχετικα με τα συνθετικα λαδια και του κατα ποσον ταιριαζουν σε εναν οποιοδηποτε αερόψυκτο κινητηρα!!!

batman 21-07-2009 15:59

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
πάντως καταλαβαίνω οτι απο τη χαλαρότητα με την οποία βλέπετε το θέμα,οτι δεν πρπει να ανησυχώ και ιδιαίτερα.απλά μαζί με τα επισκευαστικά ελαστικού,τα καλώδια μπαταρίας,τα εργαλειία όλα που κουβαλώ μόνιμα,να έχω και ένα μπουκάλι λαδάκι,έτσι για κανα ρουσφέτι,καμμιά σαλάτα,κανα συμπλήρωμα,για όπου χρειάζεται το λάδι γενικώς,τέλος πάντων..:sm7::sm7::sm7:
σας ευχαριστώ που με καθυσηχάζετε.;););).νιώθω πιο καλά λιγάκι...

Dionisis 21-07-2009 16:03

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Παναγιωτη εχω το 1150adv 4 χρονια το χρησιμοποιω μονο για ταξιδια αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι στο <πλακωμα> καιει λαδακι επισης μεσα σε κινηση παλι τσιμπαει σε νορμαλ οδηγηση δεν μπορω να πω οτι καιει αρκετα βεβαια ο boxer θελει το λαδακι σε ταξιδι μου στο εξωτερικο 8 ημερες πανω στην μηχανη δεν μου εκαψε τιποτε και αλλες φορες εαν ερθω Αθηνα για δουλειες και <πεσω> σε κινηση πρωτη δευτερα πρωτη δευτερα θα συμπληρωσω ......μην σε τρομαζει παντος θα το συνηθησεις .......

batman 21-07-2009 16:04

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
ίσως να μου έχουν διαφύγει,αλλά θα τα ψάξω γιατί πρέπει να είναι ενδιαφέρον.άλλωστε καλό είναι να μάθω κάτι για λάδια που δεν έχω τη παραμικρή ιδέα. ευχαριστώ πολύ, θα το τσεκάρω.:)

GeorgeP 21-07-2009 16:06

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από batman ( 50690)
πάντως καταλαβαίνω οτι απο τη χαλαρότητα με την οποία βλέπετε το θέμα,οτι δεν πρπει να ανησυχώ και ιδιαίτερα.απλά μαζί με τα επισκευαστικά ελαστικού,τα καλώδια μπαταρίας,τα εργαλειία όλα που κουβαλώ μόνιμα,να έχω και ένα μπουκάλι λαδάκι,έτσι για κανα ρουσφέτι,καμμιά σαλάτα,κανα συμπλήρωμα,για όπου χρειάζεται το λάδι γενικώς,τέλος πάντων..:sm7::sm7::sm7:
σας ευχαριστώ που με καθυσηχάζετε.;););).νιώθω πιο καλά λιγάκι...

Μηπως πηγες σε GS προερχ'ομενος απο γιαπωνεζικο??
Διότι τετοιο σοκ ειχα παθει κι εγω που απο Aφρικα Τουιν (3 τον αριθμο) βρεθηκα με μια GS 1150 κατα μεσής στην Εθνικη Αθηνων-Θεσσαλονικης να γυρευω λαδι 20/50!!!!
Κοιτα, τα ευρωπαικα γενικως δεν ειναι βενζινη, λαδια και φυγαμε κι οταν το θυμηθουμε κανουμε και το σερβις που λεει ο κατασκευαστής!!! Θέλουν το κατι τις τους, την προσοχη του αναβατη δηλαδη!! Η λυση στο ''προβλημα'' σου βρισκεται στο πιο πανω ποστ μου!!
Αεροψυκτο 250,600,1150,1200......κυβικα που να ΜΗΝ καιει λαδια λιγα ¨η πολλά δεν εχει φτιαχτει ακομα διότι απλα δεν μπορει να φτιαχτεί!!!

batman 21-07-2009 17:03

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
μπα,γιαπωνέζικο έχω χρόνια να αγοράσω,και μάλλον θα κάνω λίγα ακόμη,εκτός απροόπτου.πριν είχα triumph tiger 955i,μέχρι το νοέμβριο,και ktm 640απο το 2001(που το έχω ακόμη)αλλά δεν καίγαν λάδι,τουλάχιστον τόσο που να το πάρεις είδηση.όπως και να χει θα το παρακολουθώ.:D

batman 21-07-2009 17:12

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
πάντως φίλε γιώργο,φαντάζομαι,οτι με το δικό σου το θηρίο,το varadero δεν θα έχεις τέτοια θέματα.μόνο βενζίνη,και service στην ώρα του και τίποτα άλλο.θυμάμαι απο ένα cb-1 400 που είχα,δεν χρειαζόταν τίποτα ποτέ.το πήγαινα στο κόφτη και ούτε το λάδι δεν έσπαγε,έβγαινε στα 5000 χλμ,καθαρό.ωραίο το vara,μου αρέσει,:):):):):),ειδικά για ταξίδι,(έχω κάνει στη θέση του συνεπιβάτη,γύρω στα 370-380,χλμ,χωρίς να κατέβω,πολυθρόνα,τέλος).

GeorgeP 21-07-2009 18:51

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από batman ( 50715)
μπα,γιαπωνέζικο έχω χρόνια να αγοράσω,και μάλλον θα κάνω λίγα ακόμη,εκτός απροόπτου.πριν είχα triumph tiger 955i,μέχρι το νοέμβριο,και ktm 640απο το 2001(που το έχω ακόμη)αλλά δεν καίγαν λάδι,τουλάχιστον τόσο που να το πάρεις είδηση.όπως και να χει θα το παρακολουθώ.:D

και ποιος σου ειπε οτι τα triumph ειναι ευρωπαικα? Φρενα nissin, κυλινδροπιστονα, αναρτησεις σαζμαν, συμπλεκτες κ.λ.π. ειανι ολα made in Japan! Οι μοτοσυκλέτες της εταιρειας αυτης ειναι κατα 80% Γιαπωνεζικες! Ο Κος John Bloor πριν αγορασει την χρεωκοπημενη εταιρεια τα ειχε βρει με τα εγγλεζικα συνδικατα λεγοντας τους οτι ''αν θελετε οι απολυμενοι κι επι 10 χρόνια ανεργοι εργαζομενοι της triumph να ξαναδουλεψουν και να παρουν συνταξη μην με μπλέξετε με ευρωπαιους προμηθευτες''. Κι ετσι κι εγινε, το γιατί το ηθελε ετσι ο σημερινος ιδιοκτητης της εταιρείας αναζητησε το στους όρους ''ακριβής παραδοση εξαρτηματων'' και ''γιαπωνεζικη αξιοπιστία''!
Για τα ΚΤΜ του 2001 με τους rotax κινητηρες σιωπαινω!! Αν και τότε το λαδακι τους το τσιμπουσαν!! Αλλα ειπαμε ειδικοι κινητηρες ιδιαιτερα χουγια!!! Ειναι δηλαδη σαν να ζητάς απο αυτοκινητο WRC να μην καιει λαδι, γινεται? ΟΧΙ!!
Αλλά το τότε της ΚΤΜ παρασσαγγας απεχει του σημερα! τοτε ηταν made in austria σημερα ειναι made in India (50%)!!!

GeorgeP 21-07-2009 18:55

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από batman ( 50720)
πάντως φίλε γιώργο,φαντάζομαι,οτι με το δικό σου το θηρίο,το varadero δεν θα έχεις τέτοια θέματα.μόνο βενζίνη,και service στην ώρα του και τίποτα άλλο.θυμάμαι απο ένα cb-1 400 που είχα,δεν χρειαζόταν τίποτα ποτέ.το πήγαινα στο κόφτη και ούτε το λάδι δεν έσπαγε,έβγαινε στα 5000 χλμ,καθαρό.ωραίο το vara,μου αρέσει,:):):):):),ειδικά για ταξίδι,(έχω κάνει στη θέση του συνεπιβάτη,γύρω στα 370-380,χλμ,χωρίς να κατέβω,πολυθρόνα,τέλος).

Εγω αγαπητέ μου δεν ξερω τι θα πει λαδι, δεν το βλεπω παρα μονον στα 6000κμ που το αλλαζω και κατα παρεκκλησιν της μαμας που λεει καθε 12000κμ και μαλιστα απλο ορυκτέλαιο!! Με οσα και να πηγαινεις, με οτι φορτίο και να εχεις αν βαζεις 10/40 ¨η 15/40, ¨η 15/50 στα 6000 θα βάλεις 3,5 λιτρα και στα επομενα 6000 θα βγάλεις 3,5 λιτρα!!

Ναι, πολυθρονα το Βαραντερο πισω αλλα δεν νομιζω να παραπονεθηκε ουδόλως κανεις με την σελλα της GS εμπρος "η πισω!!! Σε αυτο ο Γερμανος ειναι.....Γερμανός!!!

batman 21-07-2009 22:20

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
:sm8:ναι,κανένα παράπονο.με το tiger είχα διάφορα προβλήματα,γιαυτό και το έδωσα.γιατί ακόμη μου λείπει ο τρόπος που δουλευε το μοτερ του στις ψηλές,αλλά και η ομορφιά του(υποκειμενικό τελείως αυτό).αλλά άλλο το ένα μηχανάκι,άλλο τελείως το άλλο,καθένα με τη δική του χάρη,'οπως όλα,προσφέρει χαρές στους ιδιοκτητες αναβάτες με άλλο τρόπο...;)

NLS 22-07-2009 00:40

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
μου πεις ότι είχες το tiger με τις... βλεφαρίδες;
(μπλιαααααχ) αλλά είπαμε η ομορφιά είναι υποκειμενική ;)

η πρόταση που κλείνεις είναι όλο το ζουμί

Gemat 22-07-2009 00:52

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Τι λετε ρε παιδια???:confused::confused:

....καθε λιγα χλμ συμπληρωνετε λαδια??

Ειχα καποτε ενα διχρονο ΜΤΧ που εβαζα λαδι μιξης.... νομιζα οτι τα τετραχρονα ΔΕΝ καινε λαδι παρα μονο οταν ειναι φθαρμενα τα ελατηρια!!

Σιγουρα ειναι ΟΚ οι μηχανες σας??????

Επισης αυτο με το πλαγιο σταντ.... η αντλια λαδιου αυτη τη δουλεια δεν κανει??? δηλαδη αν δουλευω το αμαξι στην ανηφορα για καμποση ωρα θα αρχισει να καιει λαδι?????

Κουφα μου ακουγονται ολα αυτα.....Λεει τετοια πραγματα το μανιουαλ της BMW για συγχρονα μοντελα??

GeorgeP 22-07-2009 10:59

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50813)
Τι λετε ρε παιδια???:confused::confused:

....καθε λιγα χλμ συμπληρωνετε λαδια??

Ειχα καποτε ενα διχρονο ΜΤΧ που εβαζα λαδι μιξης.... νομιζα οτι τα τετραχρονα ΔΕΝ καινε λαδι παρα μονο οταν ειναι φθαρμενα τα ελατηρια!!

Σιγουρα ειναι ΟΚ οι μηχανες σας??????

Επισης αυτο με το πλαγιο σταντ.... η αντλια λαδιου αυτη τη δουλεια δεν κανει??? δηλαδη αν δουλευω το αμαξι στην ανηφορα για καμποση ωρα θα αρχισει να καιει λαδι?????

Κουφα μου ακουγονται ολα αυτα.....Λεει τετοια πραγματα το μανιουαλ της BMW για συγχρονα μοντελα??

Αγαπητε μου,

Σου απαντω εγω ο καβαλλων ιδιο μηχανακι με σενα για να μην σε παρουν απο το αφτι οι υπόλοιποι!!!:D
Οι μηχανες τους ειναι ΟΚ δεν εχουν κανενα προβλημα με το λαδι και την κατανάλωση του, ετσι ειναι φτιαγμενες διότι σαν αεροψυκτα δεν μπορει να γινει αλλιως!!! Δεσε το εκει και μην κολλάς στην φραση ''καιει λαδι'' διότι αν οδηγουσες ενα subaru WRX και το πηγαινες 160+ στο Αθηνα - Θεσσαλονικη θα σου ελεγα ποσο λαδι θα εβαζες στο τερμα της διαδρομης!!! Αν δε του εβαζες και το κιτ αυξησης υποδυναμης τότε δεν θα εφτανες στην θεσσαλονικη με το ιδιο λαδι στα καρτερ!! Ετσι ειναι τα GS ενας ''φτιαγμενος'' κινητηρας που συν της άλλης ειναι κι αερόψυκτος!!
Ακομα και το Βαραντερο που ΔΕΝ καιει λαδι, βαλε του ενα 10/40 συνθετικό και τραβα στην ιδια διαδρομη με 160+ και πες μου τι ειδες μετα απο 1000κμ!! Ενταξει τα GS σαν αεροψυκτο το αποτέλεσμα ειναι στα 500κμ, αλλα that's life with air cooled engines!!!!

Οσο για το πλαγιο σταντ που αναφερει ο NLS, ναι υπήρχε ενα θέμα στα μπόξερ του 1990-1998 και στα πρωτα μοντέλα σειράς ''Κ'' όπου τα ελατηρια των πιστονιων δεν στεγάνωναν τον κυλινδρο σωστά (περιεργως βέβαια) αλλα αυτο λυθηκε σχεδόν αμεσως στα ''Κ'' και στα 1200 GS δεν υφισταται!!!!
Φιλε και συνοδοιπόρε gemat, οτι ειναι φτιαχτό απο την ''μαμα'' να συμβαινει (π.χ. καταναλωση λαδιου στα GS) να μην σε απασχολεί σαν ''προβλημα'' αλαλ σαν μερος του χαρακτηρα της μοτο που καβαλάς!! Αν δεν μπορεις να το ανεχτεις αυτο ειναι άλλο θεμα και προχωρας στην πωληση της μοτο, όπως εκανα κι εγω, για να ησυχάσεις!!!

Gemat 22-07-2009 12:32

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 50894)
Αγαπητε μου,

Σου απαντω εγω ο καβαλλων ιδιο μηχανακι με σενα για να μην σε παρουν απο το αφτι οι υπόλοιποι!!!:D
Οι μηχανες τους ειναι ΟΚ δεν εχουν κανενα προβλημα με το λαδι και την κατανάλωση του, ετσι ειναι φτιαγμενες διότι σαν αεροψυκτα δεν μπορει να γινει αλλιως!!! Δεσε το εκει και μην κολλάς στην φραση ''καιει λαδι'' διότι αν οδηγουσες ενα subaru WRX και το πηγαινες 160+ στο Αθηνα - Θεσσαλονικη θα σου ελεγα ποσο λαδι θα εβαζες στο τερμα της διαδρομης!!! Αν δε του εβαζες και το κιτ αυξησης υποδυναμης τότε δεν θα εφτανες στην θεσσαλονικη με το ιδιο λαδι στα καρτερ!! Ετσι ειναι τα GS ενας ''φτιαγμενος'' κινητηρας που συν της άλλης ειναι κι αερόψυκτος!!
Ακομα και το Βαραντερο που ΔΕΝ καιει λαδι, βαλε του ενα 10/40 συνθετικό και τραβα στην ιδια διαδρομη με 160+ και πες μου τι ειδες μετα απο 1000κμ!! Ενταξει τα GS σαν αεροψυκτο το αποτέλεσμα ειναι στα 500κμ, αλλα that's life with air cooled engines!!!!

Οσο για το πλαγιο σταντ που αναφερει ο NLS, ναι υπήρχε ενα θέμα στα μπόξερ του 1990-1998 και στα πρωτα μοντέλα σειράς ''Κ'' όπου τα ελατηρια των πιστονιων δεν στεγάνωναν τον κυλινδρο σωστά (περιεργως βέβαια) αλλα αυτο λυθηκε σχεδόν αμεσως στα ''Κ'' και στα 1200 GS δεν υφισταται!!!!
Φιλε και συνοδοιπόρε gemat, οτι ειναι φτιαχτό απο την ''μαμα'' να συμβαινει (π.χ. καταναλωση λαδιου στα GS) να μην σε απασχολεί σαν ''προβλημα'' αλαλ σαν μερος του χαρακτηρα της μοτο που καβαλάς!! Αν δεν μπορεις να το ανεχτεις αυτο ειναι άλλο θεμα και προχωρας στην πωληση της μοτο, όπως εκανα κι εγω, για να ησυχάσεις!!!

Συνονοματε Γιωργο,

Στο VIM10 στην Ουγγαρια εκανα κοντα 3000 χλμ με μεση ταχητητα πανω απο 140 χλμ (μεση ε? με 190+ σε αρκετες περιπτωσεις). Γυρισα εκανα αλλες 2000 χλμ και μετα αλλαξα λαδια-φιλτρο και το λαδι που εβγαλα ηταν σχεδον οσο εβαλα! Ανεπαισθητη ηταν η αλλαγη της σταθμης στο τζαμακι.

Οσο αφορα τον .. πουσαρισμενο κινητηρα. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΑ! 90 ιππους στο λιτρο! Το ιμπρεζα που περιγραφεις εχει 300 ιππους απο 2,5 λιτρα (120 ιππους/λιτρο) και δεν συζηταμε για φτιαξιματα! Ασε που ο κινητηρας των 2,5 λιτρων του ιμπρεζα κουβαλαει 1,5 τονο ενω του GS ουτε 450 κιλα !

Το προβλημα του πλαγιου σταντ υπηρχε απο το 1990 ως το 1998 !!!!! 8 χρονια τους πηρε να το βελτιωσουν???? Να χαρω RnD τμημα!

Μπορει να γινομαι κακος, αλλα πιστευω οτι πρεπει να εχουμε μεγαλυτερες απαιτησεις απο τα προιοντα που αγοραζουμε (εναντι πολλων χιλιαδων ευρω)!!!!

GeorgeP 22-07-2009 15:32

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Γεωργιε,

θα σε παω τμημα - τμημα του ποστ σου για να σου εξηγησω κάποια πράγματα!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50908)
Συνονοματε Γιωργο,

Στο VIM10 στην Ουγγαρια εκανα κοντα 3000 χλμ με μεση ταχητητα πανω απο 140 χλμ (μεση ε? με 190+ σε αρκετες περιπτωσεις). Γυρισα εκανα αλλες 2000 χλμ και μετα αλλαξα λαδια-φιλτρο και το λαδι που εβγαλα ηταν σχεδον οσο εβαλα! Ανεπαισθητη ηταν η αλλαγη της σταθμης στο τζαμακι.

Αν μετραγες το λαδι που έλειπε θα το εβρισκες κάπου στα 150-200ml συμφωνα με αυτο που περιγράφεις! Όπως και να το κανεις ειναι μεν μια μικρη ανεπαισθητη κατανάλωση αλλα κατανάλωση δε!!!!! Αν τα ιδια χιλιόμετρα τα εγραφες στην Ελλαδα με τους 40 βαθμους και με τις ταχυτητες που περιγράφεις θα ηταν παραπανω, ειδικα αν χρησιμοποιεις 100% συνθετικό λαδι όπως εγ'ω!!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50908)
Οσο αφορα τον .. πουσαρισμενο κινητηρα. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΑ! 90 ιππους στο λιτρο! Το ιμπρεζα που περιγραφεις εχει 300 ιππους απο 2,5 λιτρα (120 ιππους/λιτρο) και δεν συζηταμε για φτιαξιματα! Ασε που ο κινητηρας των 2,5 λιτρων του ιμπρεζα κουβαλαει 1,5 τονο ενω του GS ουτε 450 κιλα !

Μην κρινεις μονον απο την ειδικη ισχυ ιππους/λιτρο δεν ειναι μονον αυτο που συνηγορεί στην κατανάλωση λαδιού!! Το συμαντικότερο ειναι η αερόψυξη η οποια για να ειναι αποτελεσματικη και να ψυχει τον κινητηρα οι ανοχες πιστονιου-κυλινδρου και η σχεση ελατηρίων-πιστονιού-κυλινδρου ειναι 4 φορες μεγαλυτερη απο οτι σε ενα υδρόψυκτο!!! Στο Βαραντερο το normal διακενο πιστονιου – κυλινδρου είναι απο 0,020-0,060mm με οριο σερβις τα 0,200mm ενω στο GS 1150 π.χ. εχει 0,12mm τιμη διακενου δηλαδη 2 φορες μεγαλυτερο απο την μεγαλυτερη επιτρεπόμενη τιμη του Βαραντερο.

Ο boxer λοιπόν είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!!
Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχές των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος όπως προείπα έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειται ο αερόψυκτος στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινει στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!!

Το Subaru WRX αν και υδρόψυκτο δεν καιει το λαδι του λογω ίππων αλλα λογω μειωμένων τριβών που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να βγάλει αυτους τους 300 ίππους!! Αν ειχε ‘’σφχτα’’ διάκενα όπως ενα οποιοδηποτε πολιτικό αυτοκινητο θα ειχε περισσότερες τριβες κι ως εκ τουτου απώλειες στην ιπποδυναμη! Ετσι ο κατασκευαστής του χαλαρωσε τις ανοχες στα τριβόμενα μερη για να ελαττώσει αυτές τις τριβές, να παρει οση ιπποδυναμη/ροπη ηθελε κι ας καιει λιγο εως αρκετό λαδι!!!
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50908)
Το προβλημα του πλαγιου σταντ υπηρχε απο το 1990 ως το 1998 !!!!! 8 χρονια τους πηρε να το βελτιωσουν???? Να χαρω RnD τμημα!

Μιλάμε για ευρωπαίους οι οποίοι αντιδρουν πολυ αργοτερα εν συγκρισει με τους Γιαπωνέζους, ειναι θεμα φιλοσοφίας και κουλτουρας!!! Ενω στο ‘’Κ’’ το διόρθωσαν μεσα σε ενα χρόνο (διότι πιστευαν στις πωλησεις του, που ποτέ δεν ηρθαν στο τέλος) στο GS το αφησαν για την επόμενη δεκαετία!!!
Οταν όμως οι Γερμανοι συνέλαβαν οτι οι Γιαπωνεζοι εχουν κλεισει πολλες ευρωπαικες εταιρείες με την αξιοπιστία των οχηματων τους αρχισαν κι αυτοι να βελτιωνονται σε καποιους τομεις! Στην GS π.χ βελτιωσαν αυτο που συζητάμε εδω, αλλα και την ταπα των λαδιων στο δεξιο κυλινδρο που δακρυζε μετα τα 140κμ και λερωνε τα παντελονια μου διότι απλα δεν ηταν βιδωτή αλλα........κουμπωτή!!!!!!! Τι είπες? Ειπαμε χαρακτηρας!!!!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50908)
Μπορει να γινομαι κακος, αλλα πιστευω οτι πρεπει να εχουμε μεγαλυτερες απαιτησεις απο τα προιοντα που αγοραζουμε (εναντι πολλων χιλιαδων ευρω)!!!!

γιωργη όποιος αγοράζει GSειναι γνωστες όλων αυτων, κι αν δεν ειναι ΟΛΟΙ γνωστες ειναι οι περισσότεροι. Αλλα αυτο τους αρέσει, αυτο αγοράζουν κι αυτο θα αγόραζαν μακαρι να δουλευαν νυχθημερόν για χρόνια!!!!

Gemat 22-07-2009 15:48

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 50960)
Ο boxer λοιπόν είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!!
Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχές των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος όπως προείπα έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειται ο αερόψυκτος στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινει στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!!

Υπαρχει καποιο σημαντικο πλεονεκτημα του αεροψυκτου μποξερ που να δικαιολογει την υπαρξη του το 2009 παρα των προφανων του "ιδιαιτεροτητων" ???
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει)
(Καταναλωνει πολυ λαδι)
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)
(εχει θεματα στεγανωτητας)
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)

NLS 22-07-2009 16:23

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
gemat τι ακριβώς προσφέρει το post σου και ειδικά σε αυτό το thread;

εγκυκλοπαιδική ενημέρωση;
χλωμό

batman 22-07-2009 16:50

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
παίδες τι ακριβώς συμβαίνει δω??οι συμβουλές για τα λάδια και οι εξηγήσεις είναι ευπρόσδεκτςες απο όλους.απο κει και πέρα,όμως,εκφράσεις που υποκρύπτουν υποτίμηση της μιας μοτό η της άλλης,δεν νομίζω οτι πρέπει να έχουν θέση.αυτό που ξέρω,είναι οτι και τα alpha romeo ελλατώνουν τις ποσότητες λαδιού,τακτικά,και χωρίς φτιαγμένα μοτέρ,αλλα και με το suzuki vitara μετά απο 2 μέρες στους χωματόδρομους της βαλλια κάλντα συμπλήρωσα λαδάκι λίγο.αυτό που ξέρω επίσης,είναι οτι ο καθένας για να αγοράσει είδος κινητήρα που υπάρχει εδώ και δεκαετίες πλέον και ο οποίος απλά εξελίσεται και δεν αλλάζει,θα έχει τους λόγους του και θα απολαμβάνει δικές του στιγμές χαράς.τα ίδια ισχύουν για γιαπωνέζικα,ευρωπαικά,κινέζικα κορεάτικα κλπ κλπ κλπ κλπ.να θυμόμαστε όλοι.σημασία έχουν οι άνθρωποι,όχι τα μέταλλα.

vtheo 22-07-2009 16:52

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
Υπαρχει καποιο σημαντικο πλεονεκτημα του αεροψυκτου μποξερ που να δικαιολογει την υπαρξη του το 2009 παρα των προφανων του "ιδιαιτεροτητων" ???
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105
(Καταναλωνει πολυ λαδι)
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)
(εχει θεματα στεγανωτητας)
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)

Αν και πιστεύω ότι το θέμα ξέφυγε γιατί ο φίλος που έγραψε το θέμα έχει κάποια απορία για το 1150 του και όχι να το πουλήσει να πάρει αλλό μηχανάκι και όχι Boxer θα πω δυο πραγματάκια σαν κάτοχος R1200 GSA .Σε 15 μήνες έχω κάνει μαζί της 40.000 χλμ Ελλάδα(χώμα - άσφαλτο) και Ευρώπη (Άσφαλτο).

(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105 ίππους το GS και 120 το ΗP Megamoto

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.

(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη) Κουνάει;;;Έγω έχω την αίσθηση στο δρόμο ότι πηγαίνω καλύτερα και από αυτοκίνητο η μοτό στην βροχή και στον αέρα είναι απίστευτη.

(εχει θεματα στεγανωτητας)Συμφωνώ το εμπρός φανάρι πιάνει υγρασία(τουλάχιστον στο δικό μου)

(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)Τι εννοείς εκτεθειμένος;;Εγώ θα έλεγα καλύτερα θωρακισμένος ,αν πέσεις δε θα σε πλακώσει η μηχανή θα ακουμπήσει στους κυλίνδρους.

(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)Γιατί τα υδρόψυκτα με το βεντιλατέρ δροσίζουν???

george81 22-07-2009 17:38

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 50980)
Αν και πιστεύω ότι το θέμα ξέφυγε γιατί ο φίλος που έγραψε το θέμα έχει κάποια απορία για το 1150 του και όχι να το πουλήσει να πάρει αλλό μηχανάκι και όχι Boxer θα πω δυο πραγματάκια σαν κάτοχος R1200 GSA .Σε 15 μήνες έχω κάνει μαζί της 40.000 χλμ Ελλάδα(χώμα - άσφαλτο) και Ευρώπη (Άσφαλτο).

(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105 ίππους το GS και 120 το ΗP Megamoto

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.

(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη) Κουνάει;;;Έγω έχω την αίσθηση στο δρόμο ότι πηγαίνω καλύτερα και από αυτοκίνητο η μοτό στην βροχή και στον αέρα είναι απίστευτη.

(εχει θεματα στεγανωτητας)Συμφωνώ το εμπρός φανάρι πιάνει υγρασία(τουλάχιστον στο δικό μου)

(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)Τι εννοείς εκτεθειμένος;;Εγώ θα έλεγα καλύτερα θωρακισμένος ,αν πέσεις δε θα σε πλακώσει η μηχανή θα ακουμπήσει στους κυλίνδρους.

(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)Γιατί τα υδρόψυκτα με το βεντιλατέρ δροσίζουν???

πεστα χρυσοστομε!!!!!!!!!!

Gemat 22-07-2009 17:57

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 50980)
Αν και πιστεύω ότι το θέμα ξέφυγε γιατί ο φίλος που έγραψε το θέμα έχει κάποια απορία για το 1150 του και όχι να το πουλήσει να πάρει αλλό μηχανάκι και όχι Boxer θα πω δυο πραγματάκια σαν κάτοχος R1200 GSA .Σε 15 μήνες έχω κάνει μαζί της 40.000 χλμ Ελλάδα(χώμα - άσφαλτο) και Ευρώπη (Άσφαλτο).

(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105 ίππους το GS και 120 το ΗP Megamoto

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.

(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη) Κουνάει;;;Έγω έχω την αίσθηση στο δρόμο ότι πηγαίνω καλύτερα και από αυτοκίνητο η μοτό στην βροχή και στον αέρα είναι απίστευτη.

(εχει θεματα στεγανωτητας)Συμφωνώ το εμπρός φανάρι πιάνει υγρασία(τουλάχιστον στο δικό μου)

(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)Τι εννοείς εκτεθειμένος;;Εγώ θα έλεγα καλύτερα θωρακισμένος ,αν πέσεις δε θα σε πλακώσει η μηχανή θα ακουμπήσει στους κυλίνδρους.

(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)Γιατί τα υδρόψυκτα με το βεντιλατέρ δροσίζουν???


Κατ' αρχην ψυχραιμια....

οτι γραφω σχετιζεται με πραγματα που διαβαζω σε αυτο το φορουμ!

Δεν κανω συγκριση με τη δικη μου (αποκλειστικα) μοτοσυκλετα αλλα με το ρευμα ολων των υπολοιπων κατασκευαστων σε σχεση με τη BMW.

H τελευταια δειχνει να επιμενει σε ενα σχεδιο που εχει εγκαταλειφθει απο ολους τους υπολοιπους. Μη εχοντας λοιπον διαβασει καποιο σπουδαιο προσον του μποξερ εναντι των αλλων τυπων κινητηρα, αναρρωτιεμαι αν μου εχει διαφυγει κατι (και πιστεψτε με εχω διαβασει προσεκτικα καμποσα νηματα στο φορουμ).

Εχω κανει λιγα χιλιομετρα με GS 1150 αλλα και 1200Α και ναι μεν δεν μπορω να εκφερω αποψη για θεματα λαδιων κλπ, αλλα σιγουρα στο φαναρι οταν ανεβαζεις στροφες για να ξεκινησεις κουναει (πραγμα που δεν ειναι προβλημα αλλα σιγουρα δεν ειναι και ευχαριστο), και μεσα στη πολη η θερμοκρασια των κυλινδρων σου ψηνει τα ποδια (που μια και το αναφερεις δεν ειναι τοσα αισθητο στο Βαραντερο)! Οσο αφορα την ελλειψη ισχυος, φυσικα και δεν εννοω οτι δεν παει η μηχανη! Εννοω οτι δεν ειναι αυτος ο λογος που ο μποξερ βρισκεται σε μια κατα τα αλλα τεχνολογικα πρωτοπορα μοτο εν ετη 2009!

Η γενικοτερη γκρινια των ποστ μου εχει να κανει με αυξημενες απαιτησεις προς τους κατασκευαστες και οχι στο να πικαρω κατοχους GS (σε φορουμ για GS!)
Αν διαβασετε το Review μου στο Varadero-international forum
http://varaderoforumcom.h826747.serv...ht=2007+review
θα διαπιστωσετε οτι ουτε τα αυτια της Honda χαιδευω!Νεύρα

gemara 22-07-2009 19:19

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Φίλοι μου, πλάκα δεν έχει, μέσα σε ένα φόρουμ για GS να προσπαθείτε να πείσετε τον οποιονδήποτε για την σωστή επιλογή σας να πάρετε Varadero;:D

Άμα ήταν έτσι, οι περισσότεροι «μουρλαμένοι» εδώ μέσα, δεν θα την είχαν πάρει και θα τους έμεναν και κάμποσα χιλιαρικάκια στην τσέπη;;;:rolleyes:

Άλλη μηχανή, άλλη κατηγορία, άλλη φιλοσοφία, άλλη ποιότητα, άλλος χαρακτήρας, άλλη διαχρονικότητα, άλλη ιστορία, άλλα γούστα, άλλη καψούρα. Έτσι δεν είναι;:D

Gemat 22-07-2009 20:41

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 50996)
Φίλοι μου, πλάκα δεν έχει, μέσα σε ένα φόρουμ για GS να προσπαθείτε να πείσετε τον οποιονδήποτε για την σωστή επιλογή σας να πάρετε Varadero;:D

Άμα ήταν έτσι, οι περισσότεροι «μουρλαμένοι» εδώ μέσα, δεν θα την είχαν πάρει και θα τους έμεναν και κάμποσα χιλιαρικάκια στην τσέπη;;;:rolleyes:

Άλλη μηχανή, άλλη κατηγορία, άλλη φιλοσοφία, άλλη ποιότητα, άλλος χαρακτήρας, άλλη διαχρονικότητα, άλλη ιστορία, άλλα γούστα, άλλη καψούρα. Έτσι δεν είναι;:D

τι σε κανει να πιστευεις οτι προσπαθω να πεισω οποιονδηποτε οτι εκανα την σωστη επιλογη να παρω Varadero?

Οπως ολοι εσεις που αγορασατε GS, ετσι και εγω οταν ηρθε η ωρα να παρω νεα μοτο, εψαξα, διαβασα, ρωτησα, εβαλα το προσωπικο μου αισθητικο γουστο και κατεληξα στο οτι σε σχεση με τα υπολοιπα μοντελα του 2007 το Varadero με καλυπτει καλυτερα απο οτι τα αλλα!

Μετοχες δεν εχω απο καμια εταιρεια κατασκευης μοτοσυκλετων και οταν εκανα την επιλογη μου ηρθα απο Cagiva μερια, εντελως ανεπειρρεαστος και αμεροληπτος.

Οταν θα ξαναερθει η ωρα της νεας μου μοτο θα κανω ακριβως το ιδιο. Προς το παρον, βρισκω στη GS στοιχεια που μου αρεσουν και αλλα που με ξενερωνουν. Και στη Honda μου ισχυει το ιδιο!

Βρισκω λαθος το να υπεραμυνομαστε τα μειονεκτηματα των μοτοσυκλετων μας σαν να ειναι δικα μας! Η γκρινια πρεπει να φτανει στα αυτια ...αλλων ωστε το GS του 2010 να ειναι οσο το δυνατο καλυτερο απο του 2009! (Δεν αναφερω το Varadero γιατι η Honda βελτιωνει μονο τη γκαμα των ....χρωματων :()
Μην αρπαζεστε λοιπον. Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με, αλλα μην με αντιμετωπιζετε σαν να ηρθα εδω για να σας την σπασω!

georgekostas 22-07-2009 20:56

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50988)
Εχω κανει λιγα χιλιομετρα με GS 1150 αλλα και 1200Α....και μεσα στη πολη η θερμοκρασια των κυλινδρων σου ψηνει τα ποδια (που μια και το αναφερεις δεν ειναι τοσα αισθητο στο Βαραντερο)!

Ειναι πιο ζεστο το GS1200 απο τη Varadero?:Απορία::Απορία::Απορία:

gemara 22-07-2009 21:01

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από georgekostas ( 51023)
Ειναι πιο ζεστο το GS1200 απο τη Varadero?:Απορία::Απορία::Απορία:

Αν θες και το F650 είναι πολύ πιό ζεστό από το 1200R. Το 1200 δε με έχει ενοχλήσει ποτέ να πω την αλήθεια από ζέστη στους κυλίνδρους. Βέβαια δεν το έχω καβαλήσει ποτέ ξεκάλτσωτος και με βερμούδα για να ξέρω...

Gemat 22-07-2009 21:10

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από georgekostas ( 51023)
Ειναι πιο ζεστο το GS1200 απο τη Varadero?:Απορία::Απορία::Απορία:

Ναι, οταν στεκεσαι τα ψυγεια δεν φερνουν αερα (ζεστο) πανω σου, και οταν κινεισαι η ροη του αερα δεν ειναι πανω στα ποδια σου. Αν προσεξεις τον αεραγωγο του ψυγειου ειναι πανω απο τα γονατα και εχει ενα τριγωνικο βοηθημα που στα 30-40 χλμ και πανω εκτρεπει τον αερα εξω απο το σωμα του αναβατη!

Στο 1150 και με λιγα χλμ η ζεστη των κυλινδρων χτυπα πανω στα καλαμια. (1200 εχω οδηγησει το χειμωνα και δεν προσεξα).
Εδω στο χωριο μας (Μυτιληνη), κυκλοφορουμε αρκετα μεσα στη πολη με βερμουδες και αθλητικα παπουτσια.....και ας μην ταιριαζει απολυτα στον ενδυματολογικο μοτοσυκλετιστικο κωδικα!

georgekostas 22-07-2009 21:21

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 51027)
Εδω στο χωριο μας (Μυτιληνη), κυκλοφορουμε αρκετα μεσα στη πολη με βερμουδες και αθλητικα παπουτσια.....και ας μην ταιριαζει απολυτα στον ενδυματολογικο μοτοσυκλετιστικο κωδικα!

Να ρωτησω κατι χωρις καμμια δοση ειρωνιας η κατι αλλο...κρανος φορατε;

Gemat 22-07-2009 21:33

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από georgekostas ( 51029)
Να ρωτησω κατι χωρις καμμια δοση ειρωνιας η κατι αλλο...κρανος φορατε;

Μεσα στα ορια της πολης (κατα παρεκκληση της τροχαιας που δεν γραφει για κρανη μεσα στη πολη) οχι! Στις εξοδους και περα γραφουν μετα μανιας!

Προσωπικα δεν φορω κρανος εντος πολης παρα μονο το χειμωνα! Στα καθιερωμενα πλεον ταξιδια μου εκτος νησιου (και εκτος χωρας ενιοτε) φερω πληρη εξαρτηση εγω και η συνεπιβατης μου.

gemara 22-07-2009 21:46

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 51019)
τι σε κανει να πιστευεις οτι προσπαθω να πεισω οποιονδηποτε οτι εκανα την σωστη επιλογη να παρω Varadero?

Οπως ολοι εσεις που αγορασατε GS, ετσι και εγω οταν ηρθε η ωρα να παρω νεα μοτο, εψαξα, διαβασα, ρωτησα, εβαλα το προσωπικο μου αισθητικο γουστο και κατεληξα στο οτι σε σχεση με τα υπολοιπα μοντελα του 2007 το Varadero με καλυπτει καλυτερα απο οτι τα αλλα!

Μετοχες δεν εχω απο καμια εταιρεια κατασκευης μοτοσυκλετων και οταν εκανα την επιλογη μου ηρθα απο Cagiva μερια, εντελως ανεπειρρεαστος και αμεροληπτος.

Οταν θα ξαναερθει η ωρα της νεας μου μοτο θα κανω ακριβως το ιδιο. Προς το παρον, βρισκω στη GS στοιχεια που μου αρεσουν και αλλα που με ξενερωνουν. Και στη Honda μου ισχυει το ιδιο!

Βρισκω λαθος το να υπεραμυνομαστε τα μειονεκτηματα των μοτοσυκλετων μας σαν να ειναι δικα μας! Η γκρινια πρεπει να φτανει στα αυτια ...αλλων ωστε το GS του 2010 να ειναι οσο το δυνατο καλυτερο απο του 2009! (Δεν αναφερω το Varadero γιατι η Honda βελτιωνει μονο τη γκαμα των ....χρωματων :()
Μην αρπαζεστε λοιπον. Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με, αλλα μην με αντιμετωπιζετε σαν να ηρθα εδω για να σας την σπασω!

Όχι φίλε μου, προς Θεού, δεν αρπάζομαι και δε σπάζομαι καθόλου!:) Απλώς σχολιάζω το αξιοπερίεργο! Πέρα απ' αυτό ξαναλέω ότι βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσες και διασκεδαστικές τις αντιπαραθέσεις σε αυτό το θέμα, σε αυτόν το χώρο μέσα!:D

NLS 23-07-2009 00:52

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
πάντως gemara όπως ανέφεραν κάποιοι έχεις καταλάβει αρκετά λάθος πράγματα για το GS :)

(δεν θα επαναλάβω - ούτε καν θα συμπληρώσω... είναι 12:50)

GeorgeP 23-07-2009 16:19

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
.............................
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει)

Ως προς την ειδικη ισχυ (ιπποι/λιτρο) ναι δεν βγάζει μαλιστα ειναι χαμηλοτερα κατα 10 ίππους του Βαραντερο!!! Αλλα επειδη ξεπερνάει το λιτρο (1000 κυβικά) κατα 170cc τους ξανακερδίζει!!!! Σε απολυτη εργοστασιακα ανακοινωσιμη ιπποδυναμη ειναι 10 ιππους περισσότερο τυ Βαραντερο, στο δυναμόμετρο.......7-8 μονο. Αυτο που του δινει την αισθηση του παραπανω ειναι η ροπή στρέψης που ειναι καπου 2 κιλα παρπαάνω του Βαραντερο!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
(Καταναλωνει πολυ λαδι)

Εξαρτάται πως το πηγαινεις, μεχρι τα 120-140κμ η κατανάλωση ειναι απειροελαχιστη, απο εκει και πανω..........αρχιζουν τα ζορια!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)

Αυτο συμβαινει λογο του διαμηκη τοποθετημενου στροφάλου, συμβαινει ακι στα Guzzi και μονον σταματημενος!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
(εχει θεματα στεγανωτητας)

Οχι όλα!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)

Αυτο το ''περισευμα'' εχει σωσει τα ποδια καποιανων αναβατων!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 50964)
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)

Αυτό ξαναπεστο!!!!

GeorgeP 23-07-2009 16:21

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 50980)
.......................................................

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.
...................................................................................................

Αν μου πεις οτι πηγαινες με πάνω απο 120-130κμ λυπάμαι, και χωρις παρεξηγηση, δεν θα το πιστέψω!!!!

Τρεις φίλοι με 1200Α συν τα διεθνη τεστ δεν συμφωνουν με τα λεγόμενα σου εφόσον πηγαινες με πανω απο 140κμ!!!

Η κατανάλωση των 4,9λ/100κμ που απορρεει απο τα παραπανω δεδομενα που δινεις επιτυγχανεται μονον με ταχυτητες γυρω στα 120κμ!!!

NLS 23-07-2009 16:38

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
πάντως εγώ (το γράφω και μετά ξαναξεχάστε το - το σωστό/λάθος είναι θέμα άλλου thread) κάθε μέρα κάνω 20+20 χλμ (εκ των οποίων τα 18+18 είναι Εθνική - μιλάω τα στάνταρ όχι τα έκτακτα), εκ των οποίων όταν μπορώ (δηλαδή συχνά - σχεδόν κάθε μέρα) σπάνια πάω ΚΑΤΩ από 140 μέσα στη διαδρομή

λάδια έχω συμπληρώσει μια φορά στα 3 χρόνια... πριν 2 χρόνια

μπορεί ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών να έχει κάψει, ποτέ όμως (πλην της μια φοράς) σε σημείο που να αναγκαστώ να συμπληρώσω

αυτή είναι η δική μου εμπειρία για την δική μου μηχανή και με την δική μου οδήγηση (που δεν είναι και η καλύτερη οικονομικά - και γενικά αλλά άλλο θέμα αυτό)

vtheo 23-07-2009 16:54

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 51292)
Αν μου πεις οτι πηγαινες με πάνω απο 120-130κμ λυπάμαι, και χωρις παρεξηγηση, δεν θα το πιστέψω!!!!

Τρεις φίλοι με 1200Α συν τα διεθνη τεστ δεν συμφωνουν με τα λεγόμενα σου εφόσον πηγαινες με πανω απο 140κμ!!!

Η κατανάλωση των 4,9λ/100κμ που απορρεει απο τα παραπανω δεδομενα που δινεις επιτυγχανεται μονον με ταχυτητες γυρω στα 120κμ!!!

Το κοντέρ πέρασε τα 140 χλμ μόνο σε κάποια βαρετά κομμάτια της autostrada(το ίδιο ισχύει και για ταξίδια Ελλάδα μόνο σε βαρετά κομμάτια πηγαίνω πλακωμένος δηλαδή εθνική).Δεν βρίσκω το λόγο να πάω παραπάνω όταν έχεις να κάνεις ένα ταξίδι απολαυστικό.Άλλωστε δεν είμαι της άποψης όταν πάω κάπου να πάω το γράμμα στην ώρα του.Δεν είμαι μοτοσυκλετιστής με ρολόι.

Σίγουρα η κατανάλωση είναι πολύ πιο υψηλή όταν πας πλακωμένος και το έχω δει κ εγώ όταν ταξίδεψα βράδυ για Σαλόνικα και πηγαινα συνέχεια 160 με 200 ++.Αλλά δε πρέπει να απορείς όταν πας συνεχεια τσίτα!Και πιστεύω ότι την κατανάλωση την υπολογίζεις πάντα όταν πας φυσιολογικά.

GeorgeP 23-07-2009 21:36

Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 51305)
Το κοντέρ πέρασε τα 140 χλμ μόνο σε κάποια βαρετά κομμάτια της autostrada(το ίδιο ισχύει και για ταξίδια Ελλάδα μόνο σε βαρετά κομμάτια πηγαίνω πλακωμένος δηλαδή εθνική).Δεν βρίσκω το λόγο να πάω παραπάνω όταν έχεις να κάνεις ένα ταξίδι απολαυστικό.Άλλωστε δεν είμαι της άποψης όταν πάω κάπου να πάω το γράμμα στην ώρα του.Δεν είμαι μοτοσυκλετιστής με ρολόι.

Σίγουρα η κατανάλωση είναι πολύ πιο υψηλή όταν πας πλακωμένος και το έχω δει κ εγώ όταν ταξίδεψα βράδυ για Σαλόνικα και πηγαινα συνέχεια 160 με 200 ++.Αλλά δε πρέπει να απορείς όταν πας συνεχεια τσίτα!Και πιστεύω ότι την κατανάλωση την υπολογίζεις πάντα όταν πας φυσιολογικά.

Ερχεσαι λοιπόν στα λογια μου, μεχρι τα 140 η καταναλωση λαδιου ειναι μηδαμινη κι αυτο ειναι σωστό, απο εκει και πανω και σε παρατεταμενες 160αρες θα δεις την καταναλωση λαδιού!! αν κανεις το Αθηνα-Θεσσαλονικη με 160κμ στην θεσσαλονικη υπολογισε καπου στα 300-500ml!! τοσο ειχα στο 1150, αν εσενα σε παει στα 200-350 ειναι θεμα εξέλιξης μάλλον!! Αλλα και πάλι ειναι πολύ!!
Το ιδιο ισχυει και στην κατανάλωση καυσίμου!!! Το Βαραντερο μου στο Αθηνα-Βολος με 120κμ (ουτε μια φορα δεν τα περασα) δεν ξεπέρασε τα 5λ/100κμ, κι αυτο ειναι φυσικό όπως καταλαβαινεις!!! Εξάλλου την κατανάλωση των 4,9λ/100κμ την δινει και η ΜπεΜβε με αυτην την ταχυτητα!!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:01.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!