![]() |
Πυράκια
Μάλλον το Adv μου χτυπάει πυράκια.Όταν ανοίγω το γκάζι στις 3900 με 4000 στροφές,ακουγεται ενα τσικ τσικ..(πολύ επιστημινικός όρος). Έβαλα 100 βενζίνη αλλά δεν άλλαξε τίποτα.Ακόμα έχει ανέβει η κατανάλωση ,όχι σημαντικα αλλα έχει ανέβει απ το 7,6 στο 8,2.........
Ήθελα να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω για να λύσω αυτό το θέμα γιατί είναι ασχημο να κάνει τέτοιο ήχο καινουργιο μηχανακια. Επίσης μου ανέφεραν ότι με ένα Update στο εγκέφαλο θα λυθεί το πρόβλημα....Υπάρχει περίπτωση να ισχύει????????????? Παρακαλώ την βοηθειά σας................ |
Απάντηση: Πυράκια
8,2:wha13:. Το θεωρώ υπερβολικό, θέλει ψάξιμο οπωσδήποτε.
|
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Εμένα γύρω στο 6 (και λιγότερο) είναι πάντα - και από άλλους που έχω διαβάσει πάντως δεν παίζει στο 7.5 |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πυράκια
Υπάρχουν adve 1200 εδώ και 9 χρόνια....
Το δικό σου τί είναι ; Πόσα χλμ έχει ; Πού κάνεις service ; Τί "ειδικότητα" έχει όποιος σου μίλησε για update ? Όταν ζητάμε συμβουλές καλό είναι να δίνουμε όλες εκείνες τις πληροφορίες που χαρακτηρίζουν τη μοτό μας, ώστε να πάρουμε τη καλύτερη το δυνατόν συμβουλή. Επί του προκειμένου, φαντάζομαι ότι η μοτό σου θέλει ρύθμιση βαλβίδων και συγχρονισμό των μπεκ με παράλληλο καθαρισμό/αλλαγή του φίλτρου αέρος. Αν δουλέψει "σωστά" , το καύσιμο είναι το πρέπων και φοράς παράλληλα το κράνος σου, τότε θα μειωθεί πολύ το "τσικ τσικ":ye33: |
Απάντηση: Πυράκια
Εγώ το ψάχνω εδώ και καιρό... και δεν έχω βγάλει άκρη...Τα μπεκ τα καθάρισα πέρισυ τη Σεπτέμβριο και για λίγο καιρό διορθώθηκε. Τώρα τελευταία εκτός από την κατανάλωση παίζει και η στάθμη της βενζίνης με αποτέλεσμα να δείχνει 80 km υπόλοιπο και στο βενζινάδικο να γεμίζω με 15€... Και μετά να δείχνει 250 km και όταν το θυμάται 530... Εκτός από τα πυράκια πλέον η μηχανή μου δίνει την αίσθηση οτι αποδίδει μόνο ψηλά. Η μηχανή είναι Adventure '09 με 15350km. Επειδή το πάω σε εξειδικευμένο συνεργείο δεν είχαμε τη δυνατότητα να επέμβουμε στον εγκέφαλο και πήγα σε εξουσιοδοτημένο όπου έκαναν προγραμματισμό στο νήμα αλλά δε βρήκαν κάτι. Βέβαια και αυτοί με διαβεβαίωσαν οτι η μηχανή δεν τραβάει αλλά δε βρήκαν κάτι!!!Στο εξειδικευμένο μου είπαν οτι ο εγκέφαλος είναι κλειδωμένος και δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά υπάρχει μια λύση... βα στείλουμε τον εγκέφαλο σε κάποιον στη Γερμανία για να τον προγραμματίσει.Δυστυχώς λογω επαγγέλματος δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ περισσότερο και δε βλέπω να βγάζω άκρη
|
Απάντηση: Πυράκια
Αν και δεν ειμαι Adv αλλα απλος R1200GS 2010, κ επειδη το εψαξα στην Motion n Style οπου κ φροντιζω την καλη μου (επι Θαναση, μπαι δε γουει, ξερεις κανεις νεοτερα?) θα ηθελα να πω οτι δεν τρεχει τιποτα με τα πυρακια. Ειναι απλος συνδιασμος Βενζινης, Λαδιου και εξωτερικης θερμοκρασιας...
π.χ. αν η βενζινη ειναι σουπερ ντουπερ, αλλα τα λαδακια οχι και πολυ ῾καλοκαιρινα᾽ και εξω βαραει 30-40, ε μην περιμενουμε πολλα απο πιεση λαδιου..μολις ομως ᾽στιψουμε᾽ λιγο παραπανω...ολα περνανε...ομως τοτε γραφει 7-8 lt/100Km.... Αν τωρα τα λαδακια ειναι σωστα και οι θερμοκρασιες 'ανεκτες'...ε, ας δοκιμασουμε βενζινη κι αλλου... Αυτα ακολουθω εγω εδω κ 2.5 χρονια και ειμαι μια χαρα, χωρις καμια ανησυχια...Το μοτερ, ακομη κ με λιγο πυρακια...ΣΚΙΖΕΙ! Πυρακια = χαμηλη πιεση λαδιου (εκ Θαναση/Motion)...τις περισσοτερες των περιπτωσεων βεβαιως βεβαιως... Πολλους χαιρετισμους! |
Απάντηση: Πυράκια
[quote=georged;933037]Συγγνώμη, αλλά και το 7,6 το βλέπεις φυσιολογικό? :)
Εμένα γύρω στο 6 (και λιγότερο) είναι πάντα - και από άλλους που έχω διαβάσει πάντως δεν παίζει στο 7.5[/QUOTE Έχω την εντύπωση ότι απ την αρχή που το πήρα τη μηχανή τόσο έγραφε...(χωρίσ να είμαι απόλυτα σίγουροσ και μου είχε φανεί και φυσιολογικό μάλιστα) Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
1200 gs adventure 08/11 με 11600 km......Service κάνω στο εξουσιοδοτημένο BMW της Πάτρας...όσον αφορά το update μου το είπε μηχανικός ΜΗ εξουσιοδοτημένος αλλά ασχολείται μόνο με ΒΜW....... Είχα κάνει ρύθμιση βάλβίδων αλλα δεν λύθηκε.... καθαρισμό μπεκ δεν έχω κάνει....τα λαδια και το φίλτρο αέρος τα είχα αλλάξει στο service.... |
Απάντηση: Πυράκια
και όσον αφορα το καύσιμο είτε απλή του βάλω είτε 100αρα κανει το ίδιο πρόβλήμα.... και με το κράνος πάλι ακούγεται........
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..........:th11::th11::th11::th11: |
Απάντηση: Πυράκια
δοκιμασε αλλα λαδια, ειδικα αν ειναι castrol,
και παντα να ειναι 20w50, αντε στην χειροτερη 15w50, |
Απάντηση: Πυράκια
Παιδιά τα πειράκια εμφανίζονται στις 3.200-4.000 στροφές λόγω φτωχού μίγματος. Ο λ στον μαμά χάρτη είναι ρυθμισμένος στο 1,16 ενώ θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον στο 0,97.. Αυτό σε συνδυασμό με την υψηλή ονομαστική συμπίεση 12,5:1 δημιουργεί αυταναφλέξεις.. Με 100άρα απλά μειώνεται το φαινόμενο, τα δε λιπαντικά δε μπορούν να διορθώσουν τίποτα..
Το φαινόμενο γίνεται ιδιαίτερα έντονο αν μπουν ελευθερο φίλτρο και εξάτμιση, ώπου τα μίγματα γίνονται ακόμη πιο φτωχά. Τα update που έκαναν από το 2007 περιορίζουν το πρόβλημα, αλλά λόγω των euro-4 τα μίγματα εξακολουθούν να είναι φτωχά.. Στα δε F 650-700-800GS τα πυράκια συνεχίζουν και μετά τις 4.000 στροφές, κα σε περίοδο καύσωνα καίνε τις φλάντζα κεφαλής, όσοι είναι κάτοχοι το γνωρίζουν καλά, οπότε θέλει προσοχή στο ταξίδι.. |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
α) ακούγεται πάντα σε αυτές τις στροφές (3.900-4.000)? β) ακούγεται με όποιον τρόπο κι εάν ανοίξεις το γκάζι? Δηλαδή είτε απότομα για βίαιη επιτάχυνση, είτε απαλά και ομaλa, όταν ο κινητήρας <<πιάσει>> τις συγκεκριμένες στροφές κτυπάει? Υ.Γ. Καλά, τα λάδια τι σχέση έχουν με τα πυράκια (κρουστική καύση- αυτανάφλεξη, πρίν την κανονική ανάφλεξη απο τον σπινθήρα του σπινθηριστή:D -προανάφλεξη) ... ότι να΄ ναι πετάει ο καθένας ...:ha15::ha15::ha15: :cool2::cool2::cool2: |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
http://www.gsforum.gr/f25/%CE%A0%CF%...-2008-a-41972/ |
Απάντηση: Πυράκια
Θα πω και εγω κατι άσχετο υπό νορμαλ συνθήκες μια περίοδο μου έγραφε γύρο στο 7.6λ/100km. Ρε το μηδενιζα και πάλι τα ίδια, ώσπου μια μέρα, μου τη βαρεσε και μηδενισα το tps, απο τότε όλα οκ... Και παίζω όπως πριν στα 6.5 περιπου
|
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Το κάνει πάντα σ αυτές τισ στροφές αφού ζεσταθεί πρώτα.... Όταν ειναι κρύο δεν το κάνει.... Είτε σε απότομη είτε σε νορμάλ επιτάγχυνση πάλι ακούγεται το ίδιο... |
Απάντηση: Πυράκια
Οπότε φίλε ...μάλλον ΔΕΝ είναι πυράκια, αλλά κάτι άλλο ...;)
|
Απάντηση: Πυράκια
Φίλε θοδωρή έχεις καμία ιδέα τι ΑΛΛΟ μπορεί να είναι ; γιατί και στον υπολογιστή που το είχα βάλει δεν έδειξε τίποτα ... γιατ´ι ο εξουσιοδοτημενος και μη εξουσιοδοτημενος μηχανικός μου είπαν ότι είναι πυράκια........αλλα δεν ξέρω αν μπορω να τους εμπιστευτω.....
σου έχει τύχει και σ εσένα; έχεις καμία λύση κατα νου; |
Απάντηση: Πυράκια
αλαξε λαδια 15-50 το καλοκαιρι 10-40 τον χειμωνα κανε μια καλη ρυθμιση βαλβιδων και τερμα τα διφραγκα αλαξε και κανενα βενζιναδικο :ye33:
παιζει και φυσιολογικη φθορα των πυρων απο τις πεταλουδες στα σωματα ψεκαζμου |
Απάντηση: Πυράκια
Μίγμα είναι παιδιά, τα λάδια δε μπορούν να διορθώσουν τίποτα..
Όταν ειναι κρύο δουλεύει με χάρτη ψυχρής εκκίνησης με αναλογία αέρα βενζίνης στο 14,7:1 μέχρι να ζεσταθεί. Αφού πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας ο εγκέφαλος αλλάζει χάρτη και δίνει εντολή για λ=1,16 δηλ. 15-16:1 αναλογία αέρα βενζινης, δηλ. φτωχό μίγμα. Αυτό σε συνδυασμό με την νοθεία στα βενζινάδικα και τον καύσωνα στην ελλάδα, κάνει το μοτέρ να χτυπάει πειράκια στις 4.200-5.000 στροφές ώπου το αβανς είναι ανεβασμένο.. Η λύση είναι να διορθωθούν τα μίγματα και να ρυθμιστούν στο 14:1. Αυτό γίνεται ή με παράλληλο ή με αλλαγή χαρτογράφησης στον εγκέφαλο.. Για τα 1200gs ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτές τις στροφές- δηλ. δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας, απλά χάνει απόδοση, αρκεί να μη πιέζεται το μηχανάκι σε φορτίο, δηλ. σε ανηφόρες και φορτωμένο και φυσικά να κάνει διαλλείματα μόλις η θερμοκρασία του κινητήρα ανέβει αρκετά.. Πρόβλημα ουσιαστικό υπάρχει στα F650-700-800GS, (απ' ότι μίλησα με φίλο μηχανικό από αντιπροσωπεία), αυτά καίνε την φλάντζα κεφαλής αν ζοριστούν.. ¨Εχω προγραμματίσει f800 και η απόδοση ανέβηκε 30% επάνω (ο φίλος την έπαθε με την φλάντζα και του είπαν ρητά από την αντιπροσωπεία ότι χρειάζεται επαναπρογραμματισμός) , οι αθεόφοβοι της BMW είχαν τους ίδιους χάρτες με το f650 και κομμένη την ροπή στο 64% λόγω νομοθεσίας KW φορολόγισης ίππων στην Γερμανία-Ελβετία. |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Με νεκρά μαρσάροντας ακούγεται? Εάν ναι, είναι εύκολο να προσδιορίσεις από πού ακριβώς ακούγεται. Προσπάθησε να προσδιορίσεις εάν προέρχεται από την αριστερή ή δεξιά κεφαλή ή από κάπου αλλού. Αυτό που βλέπω είναι ότι η μοτό σου είναι καινούρια (8/11) μέσα στην εγγύηση και είναι μοντέλο με τους επικεφαλής εκκεντροφόρους. Εάν με 100αρα βενζίνη και λειτουργία χωρίς φορτίο κτυπάει πυράκια και η αντιπροσωπεία σου είπε ότι είναι φυσιολογικό και δεν μπορούν να το διορθώσουν … έπρεπε να τους φέρεις την μηχανή στο κεφάλι !!! Το μικρό εύρος στροφών που παρουσιάζεται ο θόρυβος και η σταθερότητα που παρουσιάζει ασχέτως ποιότητας βενζίνης και φορτίου σημαίνει ότι δεν είναι πυράκια. Εάν ήταν έτσι, υπό φορτίο, βίαιο άνοιγμα γκαζιού από χαμηλές -2500-3000σαλ, θα έπρεπε να χτυπάει έντονα και να ρετάριζε. Εξάλλου ο ήχος της προανάφλεξης είναι χαρακτηριστικός, δυνατός οξύς μεταλλικός και όχι ένα τσικ-τσικ, επίσης έχει εύρος στροφών και η παρουσία της μεταβάλλεται από το φορτίο και την ποιότητα της βενζίνης. Εμένα μου δίνει την εντύπωση κάποιου συντονισμού. Ψάξε όλα τα βιδωμένα εξαρτήματα στις κεφαλές από τις εξατμίσεις μέχρι τα μπουζί και εν συνεχεία ότι άλλο εκεί γύρω π.χ. κάγκελα. Εάν δεν διορθωθεί, έλεγξε το διάκενο των μπουζί ή δοκίμασε νέα μπουζί. Έλεγξε ακόμη μια φορά τα διάκενα των βαλβίδων ... σε άλλο συνεργείο! Υ.Γ. Γιάννη εάν ήταν λόγο προγραμματισμού της ανάφλεξης, θα το έκαναν όλες ή έστω η πλειοψηφία. Έχω οδηγήσει τέτοιο μοντέλο και επειδή μου έκανε εντύπωση η ροπή του, το γκάζωνα συνέχεια με 4η-5η από χαμηλά χωρίς ίχνος πυρακίων ! |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Βαλβιδούλες μήπως? |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Τα νούμερα είναι ως εξής : 14,7:1 σημαίνει 14,7 όγκος αέρα και 1 όγκος βενζίνη. Αυτή η αναλογία είναι θεωρητικά η τέλεια καύση για θερμοδυναμική απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης βενζίνης ατμοσφαιρικό. Με αυτή την αναλογία οι ρύποι είναι στο ελάχιστο σε σχέση με την σωσή απόδοση του κινητήρα. Αν η αναλογία αυτή πάει στο 16:1 τότε ναι μεν έχουμε λιγότερα κατάλοιπα ρύπων ώστε να περνάμε τα EURO-4 αλλά ο κινητήρας χάνει ένα ποσοστό της δύναμής του λόγω μικρότερης θερμοδυναικής απόδοσης. Αυτή είναι μία πάγια τακτικη που δούλεψε η BMW στους κινητήρες της από το 2003-2009, τόσο στις μοτο όσο και στα αμτοσφαιρικά αυτοκίνητα. Υψηλή ονομαστική συμπίεση και φτωχά μίγματα. Επειδή όμως υπάρχουν θερμικές απώλειες και νοθευμένες βενζίνες η σωστή αναλογία για την βέλτιση απόδοση του κινητήρα είναι 13,5:1 και στις ψηλες στροφές λόγω θερμοκρασιών που αναπρύσονται στο θάλαμο καύσης και επειδή ένα μέρος της βενζίνης αναφλέγεται πριν την ανάφλεξη των μπουζί, η σωστή αναλογία μπορεί να φτάσει μέχρι και το 12,5:1. Αυτό βοηθάει όχι μόνο στην μέγιστη απόδοση αλλά και στην ψύξη του κινητήρα.. Τώρα για τα πειράκια που ακούγονται το θέμα είναι σχετικό. Μπορεί να είναι και από μπουζί, από κακής ποιότητας βενζίνης ή από κατάλοιπα καύσης μέσα στο θάλαμο της κεφαλής (να έχει μικρύνει δηλ. ο χώρος συμπίεσης της βενζίνης), αλλά το μόνο σίγουρο στα μοντέλα 2007 και μετά είναι τα εξης : 1. Έχουν υψηλη ονομαστική συμπίεση .. 12,5:1. 2. Έχουν φτωχές ρυθμίσεις καυσίμου λόγω των Εuro-4. Να σκεφτείτε ότι η Honda πχ. στις μοτοσυκλέτες δε δουλεύει συμπίεση πάνω από 11-11,5:1 και 12,5:1 δουλεύει μόνο στις αγωνιστικές της ώπου τα τρέχει με αγωνιστική βενζίνη περισσοτέρων οκτανίων. Με μίκρή διόρθωση του λ, ώστε να πηγαίνει πυκνότερο το μίγμα το πρόβλημα διορθώνεται.. Ωστόσο τα πειράκια που έχω ακούσει και προσωπικά σε μαμά GS1200, είναι αμελητεα και δε θα φοβόμουν γιατί ποτέ δεν έχει παρουσιάσει κανένα gs1200 πρόβλημα που να οφείλεται σε αυτό. Στα F650-800GS το πρόβλημα θα έλεγα ότι πρέπει να διορθωθεί γιατί λόγω θερμοκρασιών καίνε φλάντζα κεφαλής, αυτό είναι τσεκαρισμένο και το γνωρίζουν και οι αντιπροσωπείες.. Θόδωρε, σε αυτά που έχεις οδηγήσει, έχουν πολύ χαμηλό αβανς και δύσκολα θα ακούσεις πειράκια, ωστόσο η απόδοσή τους είναι πολύ χαμηλή για κινητηρα 1200 κυβικών και σε σχέση με ένα σωστό αβανς και σωστό μίγμα, η διαφορά είναι περίπου στο 30 % της ροπής. Φυσικά όλα αυτά που συζητάμε ισχύουν με την προυπόθεση ότι όντως αυτό που ακούει ο φίλος μας είναι πειράκια.. Αν ακούγονται στις 3.200-4,800 τότε 99% μάλλον έχει δίκιο. Αν ακούγονται κάτω από τις 3.000 στροφές μπορεί να να είναι κροτάλισμα από εκκεντροφόρους ή τεντωτήρες, αυτό μόνο μηχανικός μπορεί να το εξακριβώσει. |
Απάντηση: Πυράκια
Ευχαριστώ συνάδελφε, πολύ καλά τα στοιχεία που παραθέτεις για την ροή τού νήματος. Προσωπικά τώρα δεν ρώτησα αυτό.
Εννοώ τι μετράνε τα νούμερα τού καταλύτη. Συγκεκριμένα το 1,16 και το 0,97 που αναφέρεις. Και μπορούμε να επέμβουμε σε αυτά? |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Εμένα εδώ στην επαρχία που είμαι παίζει 6,4 λίτρα στα 100χλμ. Στην Αθήνα εύκολα τα έχω τα 7,5. Σε ταξίδι γρήγορο (1ώρα και 10' Αθήνα Τρίπολη) είδα 9+. Τα 6- τα βλέπω όταν πάω ποοοοοολύυυ σιγά! Ουσιαστικά δεν μπορώ να οδηγήσω έτσι. Έως 120-130χαω και ανοίγματα με λίγο γκάζι και αλλαγές στις 4000σαλ. Συνήθως πάω με 140-150 και αλλαγές στις 5500. Τώρα τα πειράκια που λέει ο φίλος, καλό είναι να πάει σε αντιπροσωπεία και να απαιτήσει λύση! Ότι κι αν είναι ο θόρυβος αυτός, πρέπει να τον προσδιορίσουν και να δώσουν λύση! Εμένα το triple black είναι Μαρ 2011 άδεια κυκλοφορίας, έχω 37000χλμ και δεν έχω τέτοια πράγματα. |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
O αισθητήρας λ ελέγχει διαρκώς τη σύσταση των καυσαερίων (μετρώντας την περίσσια οξυγόνου στα καυσαέρια) και στέλνει μηνύματα στον εγκέφαλο που παρουσιάζουν τη διαφοροποίηση ανάμεσα στο πραγματικό και το ιδανικό μίγμα. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες αυτές, ο εγκέφαλος του κινητήρα (ECU) επαναϋπολογίζει τη διάρκεια ανοίγματος του συστήματος ψεκασμού και διορθώνει τις διακυμάνσεις του λόγου λάμδα. Η κυριότερη προϋπόθεση για τον περιορισμό των ρύπων στα καυσαέρια, σε κινητήρα που είναι εφοδιασμένος με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα είναι να λειτουργεί ο κινητήρας στη στοιχειομετρική αναλογία (λ=1) ή με πολύ μικρή (μικρότερη του 1%) απόκλιση από αυτή. Υπάρχουν δύο τύποι αισθητήρων λ, οι προθερμαινώμενοι και οι μη προθερμαινώμενοι. Οι πρώτοι διαθέτουν μία ηλεκτρική αντίσταση, ώστε να φτάνουν γρήγορα στην θερμοκρασία λειτουργίας ανεξαρτήτως θερμοκρασίας καυσαερίων. Γι΄αυτόν τον λόγο μπορούν να τοποθετηθούν πιο μακριά από την πολλαπλή εξαγωγής (στον σωλήνα της εξάτμισης), έτσι ώστε να μην είναι εκτεθειμένοι σε πολύ υψηλής θερμοκρασίας καυσαέρια. Αυτό γιατί, εκτεθειμένος σε καυσαέρια θερμοκρασίας άνω των 850 οC, ο στερεός ηλεκτρολύτης (οξείδιο του Ζιρκονίου) από τον οποίο αποτελείται το σώμα του αισθητήρα θα υποστεί φθορές και θα καταστραφεί. Ο θερμαινόμενος αισθητήρας λειτουργεί κανονικά για τουλάχιστον 100.000 Km κίνησης του αυτοκινήτου. Από την έξοδο του αναχωρούν τρία καλώδια (ή τέσσερα με τον αγωγό γείωσης). Το ένα καλώδιο μεταφέρει το σήμα εξόδου του αισθητήρα στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και τα υπόλοιπα δυο χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία της ηλεκτρικής αντίστασης με τάση 12 V. Οι μη προθερμενώμενοι αισθητήρες προκειμένου να λειτουργήσουν απαιτούν θερμοκρασία 300ο C. Βρίσκονται τοποθετημένοι (βιδωμένοι) πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής, για να φτάνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Έχουν μόνο ένα καλώδιο σύνδεσης (συνήθως μαύρο) το οποίο μεταφέρει το σήμα εξόδου.>> http://www.ancomnet.gr/technical/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%BB/ ;););) <<Αισθητήρας λ Ο αισθητήρας λ (ή αισθητήρας οξυγόνου) είναι ηλεκτρονική διάταξη που προσδιορίζει την περιεκτικότητα σε οξυγόνο ενός αερίου ή υγρού σε εξέταση. Η εφαρμογή του αισθητήρα λ ξεκίνησε το 1970 με κατασκευάστρια εταιρία την Bosch. Σήμερα βρίσκεται τεχνολογικά στην 3η γενιά, που είναι η γενιά του θερμαινόμενου λήπτη λ. Εφαρμογές του συναντώνται στην αυτοκίνηση, για τον προσδιορισμό των ρύπων στα καυσαέρια και την αποστολή ανάλογων πληροφοριών στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική. Κατασκευή του αισθητήρα λ Ο αισθητήρας λ είναι ένας ηλεκτρολύτης σε στερεά μορφή και αποτελείται από ένα κεραμικό αεροστεγές σώμα, το οποίο είναι κλειστό στο ένα άκρο του. Το υλικό κατασκευής του σώματος του ηλεκτρολύτη είναι το οξείδιο του Ζιρκονίου (ZrO2), το οποίο στερεώνεται (σταθεροποιείται) με τη βοήθεια ενός υλικού από οξείδιο του Υτρίου (Υ2Ο2). Το σώμα του αισθητήρα λ καλύπτεται και στις δυο πλευρές του (εσωτερικά και εξωτερικά) από ηλεκτρόδια, κατασκευασμένα από σπογγώδη πλατίνα (λευκόχρυσο). Η πλευρά της πλατίνας που εκτίθεται στα καυσαέρια καλύπτεται από ένα πορώδες κεραμικό στρώμα από οξείδιο του αργιλίου (Al2O3). Το υλικό αυτό τοποθετείται για την προστασία της πλατίνας από τις φθορές που προκαλούν οι επικαθήσεις των καυσαερίων. Στο εξωτερικό μέρος του τμήματος του αισθητήρα που είναι εκτεθειμένο στα καυσαέρια υπάρχει ένας ατσάλινος σωλήνας, για την προστασία του αισθητήρα από μηχανικές καταπονήσεις, τις οποίες προκαλούν τα σωματίδια που υπάρχουν στα καυσαέρια. Ο σωλήνας αυτός φέρει αυλακώσεις, μέσα από τις οποίες εισέρχονται τα καυσαέρια και οδηγούνται προς το ηλεκτρόδιο (-) της εξωτερικής πλευράς. Στο τμήμα του αισθητήρα που είναι εκτεθειμένο στον ατμοσφαιρικό αέρα υπάρχει μια οπή (τρύπα). Από αυτήν οπή εισέρχεται ο αέρας στο εσωτερικό του αισθητήρα και έρχεται σε επαφή με το ηλεκτρόδιο (+) της εσωτερικής πλευράς του. Το ηλεκτρόδιο (-) γειώνεται μέσο μιας επαφής στο σωλήνα της εξάτμισης, ενώ το ηλεκτρόδιο (+) συνδέεται με τον ακροδέκτη του αισθητήρα, μέσο ενός ηλεκτροδίου σύνδεσης. Μοιάζει εξωτερικά με ένα μπουζί και τοποθετείται στην πολλαπλή εξαγωγή ή και πάνω στον καταλύτη. Πάνω στον καταλύτη τοποθετείται πριν την είσοδο των καυσαερίων στον κεραμικό μονόλιθο. Ο αισθητήρας λ είναι το βασικό εξάρτημα των κλειστών συστημάτων ρύθμισης. Γι’ αυτό και τα κλειστά συστήματα ρύθμισης έχουν την ονομασία LAMBDA – CLOSED – LOOP – CONTROL.>> http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82_%CE%BB :ye33: |
Απάντηση: Πυράκια
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πυράκια
καλησπέρα και πάλι ....... δεν το εχω προσέξει ποτε άρχισε να το κάνει .... αλλα νομίζω ότι πρέπει να να άρχισε να το κάνει στα 9.000 με 10.000.......
|
Απάντηση: Πυράκια
Ρε παιδιά, δεν είναι πειράκια αυτό που περιγράφει ο φίλος. Τουλάχιστον εμένα δεν μού ακούγεται για πειράκια. Άλλο πράμα είναι τα πειράκια.
|
Απάντηση: Πυράκια
Να ρωτήσω ο ηχος έχεις προσέξει αν κυριος έρχεται μέσα απο τα πλαινα καπακια του μοτέρ η απο το σώμα ;
Εμένα ένας παρόμοιος ηχος Ξεκηνισε σε μοντέλο του 08 1200 ,μετα το service των 80000χλμ όπου μου έκαναν update στο προγράμμα του εγκεφάλου . Τώρα ψάχνω ν δω τι προγράμμα μου πέρασαν γιατι δεν είμαι σίγουρος ότι έκανε καλο στο μοτέρ .. Είμαι στην διαδικασία της έρευνας κ θα ενημερώσω . Πάντος παλιότερα μου ειχε ξανά τύχει κατι παρόμοιο και ήταν θέμα συντονισμού των μεταλλικών προστατευτικών του κινητήρα αλλα τώρα δεν τίθεται τέτοια θέμα . |
Απάντηση: Πυράκια
Παιδιά μη μπερδεύεστε με τα update. Αυτά έχουν να κάνουν με την συμόρφωση στα euro-4 που κάθε τόσο αλλάζουν.
|
Απάντηση: Πυράκια
Καλησπέρα σε όλους ...επανέρχομαι στο θέμα για τελευταία φορα ελπιζω......... Τελικα το πρόβλημα λύθηκε με ένα απλό update στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Πάτρας απο της 25/8. Ήθελα να κάνω κάποια χιλιόμετρα να δω αν λύθηκε οριστικά το πρόβλημα, μετα απο1000 χλμ όλα δουλεύουν σωστά .... Η κατανάλωση έπεσε και είναι σε νορμάλ επίπεδα απο 4,5 μέχρι 6.5 lt ανάλογα πως το πάω .... Ο θόρυβος που έκανε ήταν τα πειρακια... Τώρα δεν ακούγεται τίποτα και ο κινητήρας δουλεύει πιο σωστά ,πιο στρωτα σε σχέση πριν απ το update......
Ευχαριστω όλους τους συμφοριτες για την βοήθεια τους...... |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:20. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!