![]() |
BMW R100GS OFF
1 Συνημμένο(α)
Καμια ιδεα κανεις;
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Ας γυρισει καποιος τη φωτο σωστα. Δε ξερω...:u59:
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
:confused::confused:
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Τι σκεφτεσαι;
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Τι θελεις να κανεις ακριβως ? Αυτα που φαίνεται οτι λειπουν τα εχεις ? Διευκρίνισε το
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Θελω να το κανω μονο για χωμα. Travel enduro..
Εχω τεποζιτο HPN 43lt, και μονοσελο. Το επομενο βημα ειναι το μπροστινο. Με χαλαει λιγο που ειναι χαμηλο πισω. Καμια ιδεα; |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Αν δεις εχω κοψει και το πισοσκελετο και θα φτιαξω εκει μια δχαρα.
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Εχεις δικιο. Το εχω κοψει σε σημειο που δεν επηρεαζει. Οτι κανω γενικα κοιταω να ειναι αντιστρεψιμο.
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Μεχρι τωρα δεν ειναι δηλαδη travel enduro??
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Το θελω πιο χωματινο.
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
1 Συνημμένο(α)
Επισυναπτόμενα 19999
Κατι τετοιο... |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
3 Συνημμένο(α)
Λοιπον! Σχεδον τελειωσαμε!Επισυναπτόμενα 20948Επισυναπτόμενα 20949
Καναμε και τη πρωτη βολτα!!!Επισυναπτόμενα 20950 |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Καλες χωματοβόλτες με το Θηρίο !!!!!!!
Βαλε καμιά καλη φωτο να το δουμε |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
2 Συνημμένο(α)
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
1 Συνημμένο(α)
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
:ye02::ye02:
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
το πισω ομως ειναι ολα τα λε7......μπραβο.... |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
;)
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
:re25::re25::re25::re25:
Πολύ πρώτο! Καλές χωματοβόλτες!!!! |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
πολυ ομορφο!:ye32: ...θηριο!!!.... αν μη τι αλλο ξεχωριστο!
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Yπάρχει η σωστή λύση -βλέπε HPN- που είναι ακριβή αλλά έχει εγγύση ότι δεν θα στραβώσουν οι δυνατότερες αναρτήσεις το σκελετό. Υπάρχουν και οι πατέντες που θα βρεις στο adv rider στο airheads thread.
Γενικά έχε υπόψη σου ότι σε αυτή τη μηχανή σκελετός και αναρτήσεις είναι άλλης εποχής. Το σύνολο πήγαινε και δεν χάλαγε λόγω της ελαστικότητας που είχε όλο μαζί. Αν "τσιμεντώσεις" το ένα χαλάει το άλλο. Και αν πας να το κάνεις καθαρόαιμο απλά θα πάει όσο δύο μεταχειρισμένα ΚΤΜ. Σκέψου το. |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Ευχαριστω για το σχολιο vag!
Οι ενισχυσεις στο πλαισιο ειναι απαραιτητες και θα γινουν, ειδικα στο λαιμο και πισω απο τα μαρσπιε. Το πιρουνι που εχω παρει για να βαλω μπροστα ειναι το wp 4357 και οχι το 4860 που βαζουν συνηθως. Ταιριαζει καλλιτερα για το συγκεκριμενο πλαισιο. Πισω προς το παρων εχει ενα αμορτισερ wp που ειναι οκ. Μελλοντικα σκεφτομαι να παρω τον αξονα που δινει η HPN με κεντρικο αμορτισερ και διαφορικο απο 1100 ή 1150 με δισκοφρενο. Σκεφτομαι και το big bore kit του siebenrock 1070cc και γυρω στα 77 αλογα. Ολα μαζι κοστος περιπου 5000 ευρω. Σιγα σιγα ομως γιατι οι εποχες ειναι περιεργες! Προς το παρων λεω να το βολταρω ετσι!!! Φιλικα! |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Πάντως από όσο έχω ψάξει, και πιστέψτε με έχω ψάξει αρκετά, οι περισσότεροι κάνουν προσπάθειες για βελτιώσεις ιδιωτικά και ο καθένας σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα. Πράγμα με το οποίο συμφωνώ αρκεί ότι κανείς να έχει γνώμονα την ασφάλεια αρχικά. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να μπεις σε λίστα αναμονής στην HPN 2 χρόνια για να ενισχύσεις το σκελετό πχ. Ούτε γιατί πρέπει να πληρώσεις 2200 ευρώ για ένα ανάποδο μπροστινό τη στιγμή που μπορείς να το βρεις με πολύ λιγότερα και να το ταιριαξεις σε ένα μηχανουργειο ή να δώσεις 1500 ευρώ για να φτιάξεις πισοσκελετο.
Ψάξιμο χρειάζεται, δημιουργικότητα και ένα καλό φίλο μηχανικό. Για να μη παρεξηγηθώ δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι αυτές οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον οποιονδήποτε και δε θα το έλεγα ποτέ. |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Παντως και ετσι οπως το εχεις κανει μεχρι τωρα το θεωρω πανεμορφο και μοναδικο!
|
BMW R100GS OFF
Ευχαριστώ staikosn1
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Κοίτα παλιότερα είχα ψαχτεί και εγώ για το R 80 g/s που έχω για βελτιώσεις αυτού του στυλ. Μοτέρ δεν ήθελα να πειράξω γιατί ψάχνοντας το κατέληξα ότι όσο ανεβάζεις κυβισμό και απόδοση χάνεις σε αξιοπιστία και ομαλή λειτουργία. Δεν είναι τυχαίο ότι κανένα από τα τετραβάλβιδα μπόξερ δεν δούλευε ποτέ τόσο γλυκά όσο τα R 75, μαμίσιο εννοείται.
Τώρα η HPN είναι πα-να-κρι-βη ΑΛΛΑ: είναι η μόνη εταιρεία που είναι plug 'n play δηλαδή συνεννοήσε το στέλνεις και το σενιάρουνε γκαραντί. Οχι ματσακουλιές ελληνικού τύπου που κάνουν κάτι μαστόρια του κόλου, όχι "αστοχίες". Το πήρες και καθάρισες -δε σπάει δε χαλάει. Δίνουν και εγγύηση γραπτή νομίζω. Ε έχουνε φτιάξει και μερικές ντουζίνες αγωνιστικά από το 1970. Θα μου πεις "πολλά τα cash και αντε να τα μασ'". Κι αυτό σωστό. Για το θέμα των ενισχύσεων τώρα το μόνο πρόβλημα είναι ότι μετά το μηχανάκι δεν είναι αντιστρέψιμο πίσω στην ορίτζιναλ μορφή του. Κάπου είχα δει όμως ότι κάτι ξένοι έχουν ρυθμιζόμενες μπάρες που κλείνουν τον σκελετό στο πλάι διαγώνια, λένε ότι γίνεται πολύ στιβαρό και δεν πειράζεις μόνιμα τίποτα, όλα πάνε βιδωτά. Από αναρτήσεις εγώ πίσω είχα βάλει έτοιμη της WP. Μπροστά όμως ήθελα χοντρά λεφτά για να μην ψηλώσει ασύμετρα. Εσύ να υποθέσω ότι πας για έτοιμο μπροστά με καστομιά τα δεσίματα των καλαμιών στο λαιμό; Α, επίσης δεν ξέρω αν έχεις δει το ντακαρίσιο θηρίο R 75 (1040;) RRRRRRRRRR του Νταμάτο (έχει και συνεργείο κάπου Αμφιθέας) και είναι μανούλα σε αυτές τις βελτιώσεις. Τηλέφωνο άμα θες να ψάξω κάπου θα το έχω από παλιά. |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Γεια σου vag.
Εχω ακουσει γιαυτο το μηχανακι αλλα εχουν περασει χρονια χωρις να το δει κανεις. Απο τους γνωστους μου τουλαχιστον. Μπροστινο 4357 wp απο KTM με τροποποιησεις στο σταυρο. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι αν υπηρχαν τα φραγκα (αρχικα και βασικα) και ο χρονος (στειλε ξαναστειλε) θα προτιμουσα να το στειλω στη HPN αλλα... Οσον αφορα το αναστρεψιμο της υποθεσης εχεις δικιο αλλα επειδη εχω ακομα ενα R100GS Paris Dakar '90 για πολιτικο μηχανακι δε με πολυνοιαζει. Μακαρι να μαστε καλα και σιγα σιγα θα προσπαθησω να φερω απο Γερμανια καποια original HPN κομματια οπως πχ το τεποζιτο που της εβαλα. Φιλικα! |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Γουσταρω διαλογο,καραγουσταρω μηχανακι..
Εχω οδηγησει ενα ελαφρυ και στημενο 1100 στο χωμα και τρελλαθηκα.... Φανταζομαι τι γκριματσες μοιραζει αυτο!! :) |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
1 Συνημμένο(α)
Επισυναπτόμενα 20996
Αυτο το ειδα στη Ν.Ιωνια πριν απο κανα δυο μηνες. Το εχει ενα Ελβετος που επισκεφθηκε ενα φιλο του εδω. Το εφτιαξε ολο μονος του!!! |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Και εγώ μαζί σου απλά τόσα χρόνια στη μοντίφα έχω δει και μερικά φρικώδη πράγματα. Να φταίει που γέρασα; Πάντως έχει αρχίσει να μου τη σπάει εκεί που πάω βόλτα να μου περάσει από το μυαλό ότι η τάδε κόληση, ή πατέντα -σε ζωτικά κομμάτια τύπου λαιμός κλπ- να να ανοίξει και να ψάχνουνε φίλοι και γνωστοί από τι πήγα ακριβώς. Κούφια η ώρα anyway.
Tώρα για να σε φτιάξω για τα καλά, είχα ακούσει ότι είχε κυκλοφορήσει στο παρελθόν κιτ μόνο κεφαλές για R 100, με 4 αντί για 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, από επώνυμη εταιρεία -δεν θυμάμαι όνομα- που ήταν ετοιμοφόρετο και το έκανε το μποξεράκι να προκαλεί καταστάσεις Joe Bar Team. Mόνο κακό ότι όταν το άνοιγες και έτσι που άνοιγε έπινε την κολ@ρα του. Και εννοείται πως ήθελε πολύ μαστόρικο σετάρισμα. BTW έχω που ψάχνω τον hall sensor για την δικιά μου. Πριν πάω μέσω τηλεπαραγγελίας από νετ, παίζει να τον έχει κανείς εδώ; Μαμίσιος είναι ο Honeywell 2AV54, καταργημένος όμως και πάω για τον Siemens ΗΚΖ101. Κινέζο δε βάζω έχει θέματα στροφών λένε. |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Οι κεφαλες που λες τις εβγαζε νομιζω καποιος krauser. Τις εχω δει αλλα δεν αντεξαν στο χρονο.
Οσο για το αλλο μπορω να ρωτησω αν θες και να μας πουν. Γενικα οσον αφορα τη μηχανη, μονο στο πισωσκελετο εχουν γινει αλλαγες που δε νομιζω να εχιυν προβλημα. Θα δουμε!!! Φιλικα. |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
|
Απάντηση: BMW R100GS OFF
Α μπράβο αυτά έλεγα. ;)
Ρίχνε καμιά φωτό την πορεία της εξέλιξης του δικού σου. |
Απάντηση: BMW R100GS OFF
4 Συνημμένο(α)
Επισυναπτόμενα 21145Επισυναπτόμενα 21146Επισυναπτόμενα 21147Επισυναπτόμενα 21148
Η πρωτη βολτα πηγε πολυ καλα!!! Επομενο βημα. Μπροστινο!!! |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:31. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!