![]() |
Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα ερώτημα για τούς "λαδάδες" :)
Στην περίπτωση που πρέπει να συμπληρώσω λάδια στο μοτέρ, είτε πρόκειται Moto είτε για Auto, μπορώ να προσθέσω λάδι ότι τύπου να 'ναι για να κάνω τη δουλειά μου ή πρέπει υποχρεωτικά να είναι ακριβώς ίδιου τύπου (απλό, ημισυνθετικό ή full συνθετικό) και με το ίδιο ιξώδες; Μιλάμε πάντα για συμπλήρωμα στην προβλεπόμενη ποσότητα (πχ 300 με 400 ml) και όχι να βάλω δύο λίτρα λάδι γιατί καίει λάδι ασύστολα! |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Μια επισκεψη στα σαιτς των εταιρειων θα σε πεισει γιαυτο διοτι αναφερεται παντου. Το μονο που θα επιρεαστει απο μια τετοια αναμιξη ειναι τα χημικα χαρακτηριστικα του υπερτερον σε ποσοτητα λαδιου στο καρτερ τα οποια φυσικα και δεν θα οδηγησουν σε βλαβη. Απλα αν σε 4λ λαδιου 10/40 προσθεσεις 500γραμ λαδιου 20/50 θα παρεις ενα αποτελεσμα λαδιου στο καρτερ 11/42 αν καταλαβαινεις τι θελω να πω.......... Τα υπολοιπα χημικα χαρακτηριστικα π.χ flash point θα εχουν τοσο μικρο επηρεασμο που δεν αξιζει καν να το αναφερουμε. Επισης αν σε ορυκτελαιο προσθεσεις συνθετικο ¨η το αντιθετο, απλα το υπερτερον στο καρτερ θα γινει λιγοτερο συνθετικο/ορυκτελαιο κατα αναλογια προστιθεμενης ποσοτητας. Στην παραπανω αναλογια τιποτα δεν προκειται να αλλαξει. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Κeep that way και ασε τα υπολοιπα...:cool: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Thanks GeorgeP, είσαι super!! :ye02:
Υ.Γ. Το ερώτημα βεβαίως βεβαίως είναι καθαρά ρητορικό και αναφέρομαι για άάάάάλα μηχανάκια. Τα BMW δεν καίνε λάδι !! :rolleyes: όχι , να μην νομίζουν μερικοί !! :D:ye31: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
εχω τρια χουϊα, το ενα ειναι η μοτοσυκλετα, το αλλο ειναι η γυναικα και το τριτο ειναι η πολιτικη.........δεν μπορω να ξεφυγω απο κανενα!:):ha16::lo19: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Μην αρχισεις αλλα θρεντ για γυναικες :) |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
GeorgeP Σωστός
ΥΓ Για τα λάδια μιλάω. Και εγώ όταν βγήκα από το Νοσοκομείο μετά από μερικά εφραγματάκια Μεταξύ αυτών που ρώτησα ήταν πότε μπορώ να οδηγήσω μηχανή. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
η μοριακη συσταση σε καθε εταιρια καθως και καθε τυπο λαδιου ειναι διαφορετικη. η αναμειξη δεν ειναι επιβλαβης αλλα το καλυτερο ειναι το συμπληρωμα να γινεται με τον ιδιο τυπο για τα μεγιστα αποτελεσματα.
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Σοβαρά όμως γιατι να χρειαστεί κάποιος να ανάμιξη διαφορετικά λάδια εκτός και είστε στη μογγολια και το πιο κοντινό ειναι στα 1000 χλμ?:hmmm:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Δ υπάρχει περίπτωση να μην βρεις την σύνθεση που θες δε μιλάω για εταιρεία μιλάω για την σύνθεση ας πούμε 10-40
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Αλλα τσπα, και τα ιξωδη και οι χημικες συνθεσεις ολων των λαδιων ειναι αναμιγνυομενες.......δεν υπαρχει προβλημα. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
:ye02:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
φιλε γιωργο δεν ειναι ακριβως ετσι.... Π.Χ. εχω διαφορα μισαδακια απο λαδια που περισσευαν, 10-40, 15-50, 20-50 και αλλα ειναι ορυκτελαια, αλλα συνθετικα και αλλα ημι. φτανω τα 3.75Lt για την αλλαγη που θελω. και συμφωνα με την κατα προσεγγιση που προανεφερες μου βγαινει ενα μειγμα ημι προς συνθετικο... με ιξωδες 14w-46:hmmm: ποσοι θα εβαζαν ενα τετοιο τουρλουμπουκι:rolleyes: στο ακριβο τους μηχανακι για λιπανση?............... χωρις να ειναι καταστροφικο σιγουρα οχι και οτι καλυτερο. αν ειναι δυνατον ιδιο ιξωδες:hi46: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
ΔΕΝ καταλαβες φιλε μου ειναι σιγουρο....
ΔΕΝ το προτεινω το παραδειγμα ουτε σαν λυση αναγκης... |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Για καθημερινή χρήση είναι ΟΚ. Καλά τα λες θεωρητικά "τουρλουμπούκι", "ακριβό μηχανάκι" κλπ. αλλά πέρα από τη θεωρια, έχω προχωρήσει στην πράξη με πολλά τέτοια πειράματα και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Μέχρι και βαλβολίνη μίξη έχω δοκιμάσει για να "παχύνω" το ιξώδες.. Απόσπασμα:
Το καταλαβαίνεις από τη μυρωδιά τους μόνο αιθέρια έλαια δεν έχουν -σου 'ρχεται να κάνεις μπάνιο με αυτά παρά να τα βαλεις στον κινητήρα σου.. :sm7: Προσωπικά εκτιμώ ότι τα σύγχρονα λιπαντικά ανεξαρτήτως σύνθεσης χωρίζονται πολύ χοντρικά σε 2 κατηγορίες. - Τα απλά συμβατικά για όλα τα οχήματα παραγωγής και - Τα racing λιπαντικά για χρήση σε κινητήρες στα όριά τους.. Τα περισσότερα racing είναι φουλ συνθετικά και έχουν "περίεργα" ιξώδες, 5-50, 10-50, 10,60 ή είναι μονού ιξώδες 50w, 60W κλπ. προορίζονται για μία αγωνιστική χρήση ώπου οι θερμοκρασίες λειτουργίας είναι στανταρ και πολύ ψηλές. Αυτά εχουν το πλεονέκτημα ότι έχουν ελάχιστα πρόσθετα, γιατί τα πρόσθετα ουσιαστικά κάνουν συμβιβαστικα πιο εκτεταμένη τη χρήση λαδιού στο χρόνο ζωής τους, τη συμόρφωση σε ρύπους κλπ κλπ και δεν βοηθούν την αποκλειστική λίπανση και λειτουργία του κινητήρα στα όριά τους.. Πέραν αυτού άλλα αντέχουν 5.000 χιλ. και άλλα 25.000+ γενικά ίσχύει ο κανόνας ότι πληρώνεις παίρνεις, αν και τελευταία έχω παρατηρήσει ότι τα αμερικάνικα καλά λιπαντικά είναι αρκετά φθηνότερα ίσως λόγω διαφοράς ευρώ-δολαρίου, ας με διορθώσει ο Georgep αν γνωρίζει κάτι.. :th11: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Εγώ πάντως στο προηγούμενο μονοκυλινδρο είχα βάλει μια φορά λάδι αυτοκινήτου. Δεν παρατήρησα κάτι περίεργο μέχρι την αλλαγή τους με λάδι μηχανής.
_________________________ ...εκσυγχρονίστηκα......τρομάρα μου! |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Αλλα ασε με εμενα, αν περιδιαβεις τα σαιτ των εταρειων λιπαντικων το γραφουν και οι ιδιες......''may be mixture with other lubricants'''..... |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΤΩΝ 4000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΛΜ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΣΤΩ ΜΙΣΟ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ.ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ.
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Εγω......κι οχι μια φορα, και αλλαγη στα 12,000 οπως λεει ο κατασκευαστης της μοτοσυκλετας μου.
Φίλε GEORGE πάρτο πίσω!!!! εδώ το μισό FORUM αλλάζει λάστιχα κάθε 2000 χιλμ. για να μπορέσει να τιθασεύσει τα φοβερά άλογα του GS και αλλάζει λάδια κάθε 2500 χιλ. για να προστατεύσει αυτό το κόσμημα της μηχανολογίας και έρχεσαι εσύ να μας πεις ότι ανακατεύεις τα λάδια και ότι τα αλλάζεις κάθε 12.000 χιλμ; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. :ye33: πλάκα έτσι; Άντε να ξυπνάνε μερικοί!!! |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
φιλε george p αντιτιθεμαι σε μικρο κομματι της αποψης σου και δεν επιτιθεμαι προσωπικα αποφευγοντας τυχον παρεξηγησεις.
και σε μετεπειτα αλλων φιλων αποψεις διαφωνω αλλα η ουσια ειναι οτι εκφραστηκαν διαφορες ιδεες και οι ενδιαφερομενοι ας αποφασισουν οι ιδιοι.:ye33: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Κύριοι ο George. έχει Varadero και προβλέπεται να αλλάζει λάδια κάθε 12000, τώρα αν κάνει κέφι να βάζει αχταρμά στη μηχανή του δικαίωμά του. Η δικιά μου η άποψη είναι ότι εφόσον τα λάδια είναι απομεινάρια σημαίνει ότι έχουν ανοιχτεί αρκετό καιρό οπότε έχουν υποστεί κάποια μικρή οξείδωση και δεν αντέχουν όσο τα καινούργια. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος να αλλάζει κάποιος λάδια.
Άλλο συμπληρώνω και άλλο αλλάζω λάδια. Αυτή είναι η τελείως προσωπική άποψη. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Δεν χρειάζεται να γίνουμε βασιλικότεροι του βασιλέως και να αλλάζουμε λάδια κάθε 5000χλμ όταν η BMW λέει 10000χλμ. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Τα λαδια τα οξειδωνει η μολυνση απο τα καταλοιπα καυσης......... Τεσπα, αποψεις, ο καθενας με τις γνωσεις του και τα πιστευω του... |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Nα δεις εμενα που οταν ποσταρα καποτε οτι αλλαζω τα λαδια καθε 12000 χλμ σε ολα τα Varadero που ειχα απο το 2000 εως σημερα,κοντεψανε να με βγαλουν παρανοικο....:sm7: Φυσικα συνεχιζω κ τα αλλαζω παλι καθε 12000...Το προηγουμενο Varadero εχει ηδη 160000+ χλμ κ δουλευει απροβληματιστα ακομα!!:ye02: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Myth: You can't mix different brands of engine oil. Reality: Mixing brands is usually not advised because the additive packaging in each oil may be different and when mixed may not function at optimal levels. However, no major problems will occur if you must add a different brand of equivalent quality between oil changes. The more important criteria is to maintain proper oil level. http://www.nationallube.com.au/Home/index.php?option=com_content&view=article&id=39&Itemid=41 |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Σε κάθε περίπτωση όλοι οι κατασκευαστές λένε ότι απαιτείται αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο είτε έχεις κάνει μηδέν χιλιόμετρα είτε 10000. Και τέλος δεν προσπαθώ να αποδείξω τις γνώσεις μου αλλά να βοηθήσω τους φίλους να μην τρέχουν κάθε 5000χλμ να αλλάζουν λάδια γιατί κάποιος τους είπε ότι ΕΤΣΙ πρέπει να γίνει. Το πιστεύω μου για το θέμα της αλλαγής λαδιών το έχω πει σε προηγούμενο ποστάρισμα έχω αναλάβει την υποχρέωςη να το αποδείξω κι όλας οπότε δε υποχρεώνω κανένα να ασπαστεί τις απόψεις μου. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Εκφραζουμε τις γνωσεις, αποψεις κι εμπειριες μας. Τις γνωσεις τις βασιζουμε στα τυχον πτυχια και στην μελετη/ερευνα που εχει ριξει ο καθενας μας (ανεξαρτητως κατοχης τιτλου σπουδων), τις αποψεις τις βασιζουμε στην ψυχολογια μας και το πως αισθανομαστε για το θεμα και τις εμπειριες μας απο το τι εχουμε ζησει........τοσο απλα αγαπητε Αχιλλεα.:) Επι του θεματος λοιπον και σε αυτο που γραφεις περι ανοικτου λαδιου θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι ουδεμια χημικη αλλαγη λαμβανει χωρα στο λαδι ειτε βρισκεται σε μπουκαλι που εχει ανοικτει και φυλασσεται κλειστο στο ραφι, ειτε εχει ανοικτει και χαθηκε το πωμα αρα ειναι ανοικτο, ειτε ειναι εκτεθειμενο στον ηλιο, ειτε, ειτε, ειτε........... Η χημικη συνθεση των λαδιων ειναι τετοια ουτως ωστε να αντεχουν πολυ extreme καταστασεις οποταν οι συνθηκες χωρου ειναι χαδια γι αυτα......... Αυτα οταν το λαδι ειναι ανεγγιχτο στο ραφι...ανοικτο ¨η κλειστο δεν εχει σημασια. το πραμα αλλαζει απο την στιγμη που το λαδι μπει στον κινητηρα και χρησιμοποιηθει εστω και για μια ωρα.........! Απο την στιγμη που κυκλοφορησε μεσα στον κινητηρα (μιση ωρα, μια ωρα 10 λεπτα....) εχει ερθει σε απαφη με τα καυσαερια και το καυσιμο.......οπερ και σημαινει ΧΗΜΙΚΗ μολυνση......αρα ΟΞΕΙΔΩΣΗ......αρα ΑΛΛΟΙΩΣΗ χημικων ιδιοτητων.........ΑΥΤΟ ειναι η αιτια που οι κατασκευαστες λαδιων συνιστουν αλλαγη καθε χρονο ανεξαρτητως αν εχει φτασει το οχημα τα προβλεπομενα απο τον κατασκευαστη Κμ για αλλαγη λαδιου. Δεν εχει σημασια ο χρονος εκθεσης του λαδιου στην παραπανω μολυνση διοτι οταν το λαδι δουλευει η οξειδωση καθυστερει την εμφανιση της αφου το λαδι κυκλοφορει και δεν ειναι στασιμο. Οταν ομως κανεις π.χ 300κμ κι αφησεις τον κινητηρα για ενα χρονο χωρις να τραβηξεις ουτε μια μιζια τοτε η οξειδωση - απο την επαφη του λαδιου με τα καυσαερια καιτ ο καυσιμο εστω για αυτα τα 300κμ - εχει μολυνει ολα τα μορια του λαδιου κι ετσι το λαδι (αναλογως ποιοτητας και ειδους) πιθανον να ειναι αχρηστο προς χρηση......μεχρι το συνεργειο για αλλαγη και πολυ ειναι. Ειναι σαν το νερο, οταν δεν κινειται πρασινιζει και βρομιζει απο τις συνθηκες της ατμοσφαιρας και των φυτων, οταν κινειται το νερο ειναι καθαρο και ομορφο. Με αλλα λογια το δουλεμα του κινητηρα ειναι το φαρμακο για να καθυστερησει η οξειδωση του λαδιου, η οποια ουτως ¨η αλλως συμβαινει, για πολυ μεγαλο χρονικο αλλα και χιλιομετρικο διαστημα. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Έχεις δίκιο
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Είμαι χρόνιος χρήστης ...20-50W ορυκτελαίου σε 1150GS, σε 1200GS(2008) και τώρα σε 1200GS(2010+).........
στο τελευταίο έχω κάνει 50k χλμ απροβλημάτιστα εντός και εκτός χώρας σε 3 χρόνια με ελάχιστη ανάλωση λαδιού, ενώ οι αλλαγές γίνονται κάθε 5k χλμ.... μετά από δεκάδες σελίδες προτροπών από διάφορους, κοίταξα τα Amsoil 20-50W (συνθετικά πια...) Στα 40 ευρώ/4lt που τα βρήκα, άραγε είναι περισσότερο προτεινόμενα έναντι των 10-40W με λίγο πιό ακριβό τιμολόγιο ??? το ερώτημα λοιπόν έγκειτε στο αν προτείνετε 20-50W αντί 10-40W εφόσον μιλάμε για συνθετικά και στις δύο περιπτώσεις...:rolleyes: |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Τα αμσοιλ ειναι εξαιρετικη επιλογη.........το κακο ειναι οτι δεν εχει ο αντιπροσωπος εδω 20/50 για αυτοκινητο το οποιο ειναι και η ιδανικη επιλογη για την μοτοσυκλετα σου αφου στερειται υγρου συμπλεκτη...........και το μοτοσυκλετιστικο 20/50 το εχει 14ε........ Αν τελικα αποφασισεις για 10/40 της αμσοιλ εγω χρησιμοποιω αυτο εδω τα τελευταια 10 χρονια και βαλε. Να κοιτας μονον το ματακι συχνα διοτι δεν ξερω πως συμπεριφερεται σε αεροψυκτο.... |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
για το μοτοσυκλετιστικό 20-50W (συνθετικό) η τιμή που πήρα ήταν 40ευρώ/συσκευασία 4lt
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
Απόσπασμα:
Στο αυτοκινητο παλι 185,000κμ ΟΛΑ μεσα στην πολη, αλλαγες στα 15,000κμ...... και παλι προβλημα ουδεν. Το μονο που προσεχω ειναι η ''ονομασια προελευσης''.......να μην ειναι αγνωστα ¨η κατασκευασμενα στην Κενυα....... και τελος, στην Μερσεντες το ταξι μου αλλαζα καθε 15,000κμ που λεει ο κατασκευαστης του. Ο μηχανικος που το επεβλεπε εβαζε λαδια Menguin(!!). Τα ξερει κανεις? ΟΧΙ φυσικα! Σε οποιον μερσεντακια το ειπα με ελεγε τρελο...... Κι ομως, μπαινοντας στο σαιτ της εταιρειας εμεινα καγκελο........παρότι παντελως αγνωστα ειναι απιθανα λαδια και φθηνα 8ε το λιτρο τα συνθετικα. Το αγνωστο δεν ειναι απαραιτητα και μαπα......ψαξιμο θελει. Το μαρκετινγκ, η διαφημιση, το ονομα παντα πληρωνονται ακριβα...χωρις λογο. |
Απάντηση: Συμπλήρωση λαδιών κινητήρα
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:03. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!