![]() |
Σπασμένο μουαγιέ πίσω τροχού σε R1200GS
5 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα,
Να ξεκαθαρίσω ότι γράφω αυτό το θέμα γιατί συναίβει σε ένα φίλο πρόσφατα κ έχω ανησυχήσει πολύ γιατί κ γω είμαι κάτοχος GS 1200 του 2008!!!!!!! Εχει ένα GS 1200/ 04 ή 05 δεν θυμάμαι 100%. Όπως έκανε την χαλαρή βολτίτσα το μόνο που άκουσε είναι σιδερα να φευγουν στο δρόμο!!! εσπασε το πισω δισκόφρενο επειδή λογικά ήταν ραγισμένο το μουαγιέ του πίσω τροχου!! για καλή του τύχη πήγαινε με 30-40 χλμ. Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό θα ήθελα τη βοήθεια σας για το αν συμβαίνει σε όλες τις GS, αν έχει γίνει κάποια ανάκληση για το συγκεκριμένο θέμα, κ γενικά αν πρέπει να φοβόμαστε να ξανακαβαλήσουμε!! Επίσης αν έχει συμβεί σε κάποιον κ επειδή η απάντηση της bmw στον φίλο ήταν, ε είναι εκτός εγγύησης και το κόστος 2500 ευρώ αν υπάρχει κάτι που μπορεί να κάνει??? πριν απαντήσει καποιος ότι στο συνεργείο τα κοιτάνε να αναφέρω ότι όλα τα service του έιχαν γίνει μέσα στη BMW. Επισυνάπτω κ φωτογραφίες.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας. |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Το θέμα σου έχει συζητηθεί και σε άλλο θέμα με ποικίλες γνώμες.
Η δίκη μου είναι η εξής: Ναι, αν η φλαντζα ( "μουαγιε" ) ραγίσει θα σπάσει σε κάποια φάση και αυτο είναι γεγονός. Τώρα αν αυτό είναι εν γνώση σου ή όχι είναι άλλο θέμα. Τυχερός που δεν έτρεχε και δεν είχε πτώση. Η λύση για μένα είναι μια: Συχνός οπτικός έλεγχος και άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση εμφάνισης ρωγμης. Εστάλη από ΤΑΠΑΤΟΚ-ΤΑΠΑΤΟΚ! |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
δε καταλαβα της φωτο!!!
τι εσπασε αλλο εκτος απο τον δισκο και το μουαγιε? |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
:wo20::wo20::wo20:
|
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Για UNSTOPPABLE δεν το αγορασαμε ολοι μας κ μαλιστα ΑΚΡΙΒΑ?ποσο μ@...ες μας πιασανε κ μας πιανουν :ha16:
Να αναψει ενα κερακι ο φιλος κ να εχει τον νου του με το κατσαρολικο! |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Όντως το θέμα υπάρχει και σε άλλη ενότητα από κάποιον που είδε τις ρωγμές πρωτού σπάσουν. Φίλος μου με με GS του '04, το έπαθε σε βενζινάδικο και δε ξεκινούσε η μηχανή. Και τώρα αυτό!
Απαράδεκτα πράγματα είναι αυτά, μπορεί να σκοτωθεί κόσμος... Και τολμανε να ζητάνε και λεφτά για την επισκευή;... Ομαδική αγωγή χρειάζονται, μπας και πληρώσουν καμμιά περιποιημένη αποζημίωση και συμμαζευτούν οι κύριοι της BMW και οι εδώ και οι Βαυαροί. |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Eγώ είμαι αυτός αλλά το είχα κολλήσει πάνω σε ανοικτό θέμα άλλου και δε το βρίσκω.
Μέχρι όμως να λογικευτούν οι Γερμανοί και να κάνουν τις επισκευές που οφείλονται σε δική τους σχεδιαστική πατατιά, τα πράγματα είναι απλά γα το Δημήτρη ειδικά που ανησυχεί : Βγάλε τον πίσω τροχό και θα τα δεις όλα κορνίζα. Αν χρειάζεται καθάρισε να τα δεις ακόμα καλύτερα. Και όποιον ενδιαφερόμενο τώρα, το κόστος ζήτημα να φτάσει το 500 άρικο εάν αλλάξει : - Μουαγιέ - Αποστάτη - Δίσκο (του φίλου σου είναι χάλια) - Τακάκια - Εγασία και εξηγούμαι αναλυτικώς : Μουαγιέ 170 το μουαγιέ για χαλύβδινο κα όχι αλουινένιο Αποστάτης 30 περίπου (προσοχή δε στο λέει από μόνος του πρέπει να το ξέρεις) Δίσκος τσεκ στο καρ αγγελία Νο 4155517 85 Τακάκια κανα 38 άρι Εργασία κανα κατόμπαλο σε συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο έχουμε και λέμε και λέμε κι έχουμε 170 + 30 + 85 + 38 + 100 = 423 και τούμπανο το εργαλείο, σηκώνει βάρη και δε κλατάρει. Αυτά και καλά χιλιόμετρα και στους 2 σας :ye33: |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Πικρα!!!!.... οπως ειπε και ο φιλος παραπανω ...κερακι φιλε!...αγιο ειχες!
...ουτε στον εχθρο! Γνωριζω οτι παιζει θεμα με μουαγιε που ραγιζουν σε σφυξιμο της ζαντας με παραπανω δυναμεις κατα την αλλαγη του ελαστικου (....προσωπικα καθε φορα που αλλαζω λαστιχα , βγαζω τις ζαντες... τις παω να μου περασουν τα λαστιχα... και τις σφίγγω μονος μου παλι πανω) ...σχεδον καθε φορα που την πλενω κανω οπτικο ελεγχο στο μουαγιε..αλλα οτι θα συμβει και εν κινηση σε καποιον φιλο δεν το περιμενα ...μπορει να το φοβομουνα αλλα δεν το περιμενα!:eek: προσωπικη μου γνωμη ....προκειτε για τραγικο λαθος της μαμας BMW ...εξου που στα επομενα μοντελα αλλαξαν το υλικο του μουαγιε και τις αντοχες του ..που δυστυχώς αντι να το αναγνωριζουν και να ζηταν συγνωμη ... προσπαθουν αν βγουν και απο πανω! ... κερακι φιλε μου!..και ποτε ξανα! |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
:ye02: ...το ραγισμενο μουαγιε και τον πως φαινεται ...για να γνωριζετε τι ψαχνεται κατα τον οπτικο ελεγχο, φαινεται καθαρα σε αυτο! το θεμα!
|
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Απόσπασμα:
Απορώ που εσύ δεν έβαλες το σφυρήλατο όταν το αντικατέστησες αντί για το αλουμινένιο. Περίπου 30 € είναι η διαφορά λόγο αποστάτη. |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
:D...το δικο μου ..φτου!...φτου!..ακομα μια χαρα ειναι !.....η εργασια που παρουσίασα με το ραγισμενο μουαγιε και την αντικατασταση του , ηταν απ το GS του κολλητου μου φιλου. Παλι 2004 μοντελο σε κιτρινο χρωμα. Προσωπικα εκεινη την χρονικη περιοδο δεν γνωριζα καν οτι εχουν βγαλει καινουργιο με μεγαλυτερες αντοχες ,το οποιο μπορει ανετα να μπει και στα πρωτα μοντελα. Το εμαθα μετα που το αντικαταστησαμε.
ο φιλος το πουλησε πολυ συντομα γιατι παρήγγειλε το υδροψυκτο ..αλλιως πιστεψε με θα τον πιεζα να το αλλαζαμε και παλι! |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Απόσπασμα:
Ίσως πρέπει αν είναι συχνό φαινόμενο κ όχι μεμονομένο να γίνει μαζική κρούση στην BMW που σίγουρα το γνωρίζει.... |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Απόσπασμα:
:ye33: |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Τα R1200GS του 2004-2005 (2006 α εξαμηνο?) παραδιδονταν με αλουμινενιο μουαγιε το οποιο
απεδειχθη σχεδιαστικη υπερβολη οσον αφορα το υλικο. Η επιλογη αλουμινιου ως υλικο εγινε γιατι το μουαγιε συμμετεχει στο μη φερομενο απο την αναρτηση τμημα το βαρος του οποιου εχει σημαντικη επιδραση στην οδικη συμπεριφορα. (Για τον ιδιο λογο οι ζαντες μας δεν ειναι σιδερενιες αλλα αλουμινιου, Το ιδιο που συνανταμε πλεον και σε παρα πολλα αυτοκινητα). Η χρηση ομως εδειξε οτι το υλικο παρουσιαζει παντα ρωγμες στα σημεια στηριξης της δισκοπλακας και καποιες φορες -που ο λαστιχας εσφιγγε χωρις να εχει γνωση των προτεινομενων απο το εργοστασιο τιμων- στα 5 σημεια εδρασης του πισω τροχου. Το ανταλλακτικο αντικαταστασης που δινει πλεον η εταιρια ειναι ιδιο με αυτο που εχουν τα RT ειναι φτιαγμενο απο μαντεμι ειναι ελαφρα στενοτερο και συνοδευεται απο ενα δακτυλιδι για να ταιριαξει στο GS. Κανονικα ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ η κατασκευαστρια BMW επρεπε να καλεσει εναν εναν τους κατοχους να τους ενημερωσει και να αντικαταστησει προληπτικα και δωρεαν το επιμαχο εξαρτημα. Αντι αυτου επιλεχθηκε η απολυτη σιωπη και η αντικατασταση με κανονικη χρεωση σε οσους εντοπιζαν τις ρωγμες σε περιοδικο ελεγχο η ακουγοντας το γκρανγκ οπως ο παραπανω φιλος. Δεν γνωριζω πως επραξαν Πανευρωπαικα και στις HΠA αλλα μπορω να πω με σιγουρια οτι αν ισχυσε το ιδιο κι εκει, προκειται για την πιο επικινδυνη και πιο μαυρη σελιδα της ιστοριας τεχνικης υποστηριξης αυτης της υπεροχης μοτοσυκλετας:mad: Προσωπικα κυκλοφορουσα επι τρια χρονια με τρια ραγισματα στις βασεις του δισκου και μολις πριν δυο μερες εκανα την αντικατασταση με κοστος 300 ευρω συνολικα. Ανταλλακτικο 260 και εργασια 40... |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Απόσπασμα:
αυτο απλα δεν ειναι συνεργειο, ειναι απλα αρπα-κολλα φιλμς |
Απάντηση: Σπασμένο μουαγιέ πίσω τροχού σε R1200GS
το ειχε παθει φιλος σε gs του 2005, αφου γυρισε σε μερικες αντιπροσωπειες χωρις αποτελεσμα,βρηκε την ακρη στον παναγιωτοπουλο οπου εκει εκανε μειλ με φωτογραφιες στη γερμανια και τον καλυψαν χωρις χρεωση.Το ανταλλακτικο σταλθηκε στην αντιπροσωπεια της χιου οπου και αντικατασταθηκε:ye35:
|
Απάντηση: Σπασμένο μουαγιέ πίσω τροχού σε R1200GS
Παθων και εγώ σε μοντέλο2005, αλλαχθήκέ με το ατσάλινο νέο τύπου και αποστάτη.
Πάλι καλά που το είδα, και που ο φίλος είναι σώος! Απαράδεκτο ακόμα και για κινέζικο σκούτερ Sent from my ST18i using Tapatalk 2 |
Απάντηση: προβλημα πισω δισκοφρενο gs 1200
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:48. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!