![]() |
Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Καλημέρα, κατά την αλλαγή των τακακίων, και ενώ έσπρωχνα τα έμβολα για να μπούν τα νέα τακάκια η μπουμπού ξέρασε επάνω απο το κεντρικό στάντ απο ενα σωληνάκι υγρά φρένων! Υπερχείλιση είναι αυτή? Είναι λογικό αυτό? Πρέπει να το κάνει αυτό? Απο οτι καταλαβαίνω αυτό συνέβει γιατί κάποιος είχε συμπληρώσει (όχι εγώ ή ο μηχανικός που το πάω εγώ) υγρά φρένων ενώ τα τακάκια ήταν φαγωμένα οπότε με την επιστροφή των εμβόλων στην αρχική τους θέση έβγαλε τα περρίσια υγρά. Αυτό όμως που αναρωτιέμαι είναι το εξής, όλο το υδραυλικό σύστημα δεν είναι κλειστού τύπου? Υπάρχει κάποια μονόδρομη βαλβίδα να υποθέσω? Ευχαριστώ για τα φώτα σας.
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Το τακακι οταν ''τρωγεται'' ελατωνεται το παχος του και προχωραει προς την δισκοπλακα αφου το σπρωχνει το εμβολακι προς τα εκει. Πισω απο το εμβολακι υπαρχουν υγρα τα οποια προχωρουν και αυτα ριχνοντας την σταθμη στο δοχειο συλλογης των. Σε αυτην την φαση καποιοι κανουν το λαθος και προσθετουν υγρα αφου τα βλεπουν να ειναι χαμηλοτερα απο το φουλ....... Ετσι οταν τοποθετουνται νεα τακακια το εμβολακι σπρωχνεται προς τα πισω, τα υγρα ομοιως περπατουν στο σωληνακι και ανεβαζουν την σταθμη του στο δοχειο συλογης τους.....αν ειχαν μπει περισσοτερα υγρα θα υπερχειλισουν. το δοχειο συλλογης στα GS ειναι νομιζω κατω απο την σελλα, οποταν μαλλον απο εκει υπερχειλισαν και κυλησαν στο σταντ. Σκουπισε τα καλα απο παντου, εν αναγκη ριξε νερο μπολικο, διοτι τα υγρα φρενων ειναι ακρως διαβρωτικα οπου πεσουν. Οταν τελειωσεις με την αλλαγη τακακιων αφαιρεσε οσο υγρο ειναι πανω απο την ενδειξη ''ΜΑΧ'' και δεν θα ξαναεχεις προβλημα υπερχειλισης. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
το κυπελλάκι στο τιμόνι αφορά στις εμπρός δαγκάνες.........
το κυπελλάκι κάτω από τη σέλα αφορά στη πίσω δαγκάνα υπερχείλιση από κάπου αλλού δεν έχω ακούσει ποτέ !!!! σίγουρα μιλάμε για υγρά φρένων ??? :) |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι είναι 07 το μηχανάκι σου, γιατί αυτό συμβαίνει (και είναι απόλυτα φυσιολογικό) στις μονάδες με servo.:):)
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Ειδες που μαλλον ειχα δικιο........
Μαλλον η υπερχειλιση ειναι απο το δοχειο του ABS κατω απο την σελλα ¨η καπου εκει τελος παντων. Μην τρελαινεσαι, μια απλη υπερχειλιση ειναι λογω παραπανισιψν υγρων..... |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Στο κυκλωμένο σημείο φαίνονται οι τάπες πλήρωσης υγρών απ' τη μονάδα στις δαγκάνες.
http://imageshack.com/scaled/800x600/62/ojdq.jpg 'Αρα η ανησυχία θα πρέπει να είναι για το αν όντως είναι 07 η μηχανή σου. Οι μονάδες χωρίς servo δεν έχουν κύκλωμα υπερχείλισης.:) |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Εννοώ πως δεν επηρεάζεται. Αν κάποια στιγμή πέσει η στάθμη, αυτό συμβαίνει όχι από φθαρμένα τακάκια, αλλά από πρόβλημα στο κύκλωμα. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Πολύ σωστά !!!!! Και μερικές Φώτο που βρίσκονται η μονάδες . http://imageshack.us/scaled/large/854/1poj.jpg http://imageshack.us/scaled/large/571/vw28.jpg http://imageshack.us/scaled/large/834/w0so.jpg |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
γεια χαρα και απο εδω φιλε μου!...οπως ηδη ειπαν τα παιδια παραπανω ,αν οντως δεν εχεις πειραξει τιποτα αλλο ... και εχεις κανει απλα την αλλαγη στα τακακια του μπροστα τροχου ...τοτε οντως καποιος εχει συμπληρωσει υγρα παλιοτερα , οταν τα τακακια ηταν ηδη αρκετα φαγωμενα ...και τωρα που πίεσες τις δαγκανες εντελως πισω για να φορέσεις τα φρεσκα ...εγινε υπερχείλιση .
..προσεχτικο καθαρισμα με μπολικο νερο ..και καλoφαγωτα τα φρεσκα φρενακια σου! * .... αναφερε μας λιγο αν το κανες ηδη καμια μικρη βολτα δοκιμη , την αισθηση που ειχες απ τα φρενα και αν ειχες καποια ένδειξη στο καντραν? |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Κανένα πρόβλημα, :)
εγώ αλλάζω υγρά κάθε χρόνο στην μονάδα και με τα πρώτα χιλιόμετρα μετά την αλλαγή μπορεί να ξεράσει, εξάλλου για αυτό είναι το σωληνάκι εκεί. Αν την έχεις πάρει μτχ και έχει σερβό δεν κοιτάς να κάνεις μια αλλαγή σε όλο το κύκλωμα μπας και είναι τα υγρά μέσα από τότε που κυκλοφόρησε ; Το χρώμα τους στο μπουκαλάκι είναι διαυγές ή θολό ; |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Παιδιά σε συνέχεια της παραπάνω κουβέντας θα ήθελα να ρωτήσω και εγω κάτι σχετικό εάν γνωρίζεται
Η μπου μπου ειναι 09/2006 adv και την πήρα μεταχειρισμένη εδώ και ένα χρόνο Οταν ρώτησα σε σοβαρό ?? μάστορα κάθε ποτέ πρέπει να αλλάζω υγρά φρενων στο κύκλωμα λόγω των γνωστών προβλημάτων μου είπε ότι εμπειρικά καλό θα ήταν να μην τα αλλάξω ποτέ διότι μπορεί κάποιο σκουπιδακινα κολλήσει κάπου και να διμιουργησει πρόβλημα Ερχεται ακούσει κάτι σχετικά η πρέπει να τον πάω τον μάστορα σε κανένα γιατρό να τον κοιτάξει. Επίσης κάποιος άλλως γνωστός μάστορας μου είπε ότι επειδή το σύστημα ειναι πολυ υδροφιλο θα πρέπει να γίνεται αλλαγή ίσως και πιο σύντομα απο τον χρόνο Και ισωσ να χρησιμοποιω πιο καλα υγρα φρενων???Πείτε ρε παιδιά εάν γνωρίζεται κάτι γιατί δεν ξέρω τι να κάνω και με αυτά τα πράγματα δεν ειναι για να παίζεις Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη εάν ειναι λίγο εκτός θέματος. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Υπάρχουν συνεργεία που γεμίσουν και αδειάζουν το κύκλωμα 2 φόρες έτσι ώστε να φύγει όσο γίνεται η μάκα από μέσα. Τώρα αν ακολουθήσεις την συμβουλή του πρώτου μάστορα να ετοιμάζεις ένα 2.000. Για καλύτερα υγρά δεν γνωρίζω, νομίζω όλα τα ίδια είναι αρκεί να είναι DOT4. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Μεγαλυτερες αντοχες στις θερμοκρασιες και σε χρονο εκθεσης και σε υψος βαθμων κελσιου, λιγοτερη βρωμα και καλυτερη αισθηση απο το τακακι στην μανετα. Σε αυτοκινητο και μοτοσυκλετα αυτα χρησιμοποιω χρονια.... |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Να έχεις πάντα το νου σου στο να είναι σωστά ρυθμισμένο το διακοπτάκι στη μανέτα, ώστε να μη δουλεύει συνεχώς το μοτέρ. Πότε πότε με χαμηλές ταχύτητες πχ 25-30km/h τσίμπα δυνατά τα φρένα ώστε να δουλεύουν οι βαλβίδες την μονάδας. Αν θες κάποια στιγμή πέρνα απ΄το Βόλο να σου κάνω την αλλαγή στα υγρά.:) |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
ευχαριστω πολυ παιδια να σται καλα.
|
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
για τις βαλβιδες η αληθεια ειναι οτι δεν το ηξερα θα κανω λιαν συντομως τωρα για το βολο που λες ευχαριστως να το κανονισουμε με τον ορο ομως οτι μετα θα κερασω τσιπουρακι. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Έγινε Γιώργο, χτύπα τηλέφωνο 2-3 μέρες πριν μόνο,:):) |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Δεν νομίζω οτι έχει γίνει ποτέ αλλαγή γιατί ο οδοντίατρος που την αγόρασα την πήγαινε σε ενα άσχετο συνεργείο που να φανταστείτε οτι ο μηχανηκάρας που το είχε πήγε και πρόσθεσε απιονισμένο νερό στην μαμά μπαταρία και την κατέστρεψε! Τόσο καλός μηχανικός είναι! Για πεστε μου πληροφορίες για την αλλαγή υγρών σε όλο το σύστημα! Θένξ. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
Και κάτι τελευταίο να θυμάσαι ότι η κατάσταση της μπαταρίας σου είναι συνδεδεμένη με την λειτουργεία του σερβό, χαμηλή τάση μπορεί να πετάξει το σύστημα εκτός λειτουργίας. |
Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:28. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!