GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών? (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=43753)

Anthism 10-10-2013 13:29

Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Καλημέρα, κατά την αλλαγή των τακακίων, και ενώ έσπρωχνα τα έμβολα για να μπούν τα νέα τακάκια η μπουμπού ξέρασε επάνω απο το κεντρικό στάντ απο ενα σωληνάκι υγρά φρένων! Υπερχείλιση είναι αυτή? Είναι λογικό αυτό? Πρέπει να το κάνει αυτό? Απο οτι καταλαβαίνω αυτό συνέβει γιατί κάποιος είχε συμπληρώσει (όχι εγώ ή ο μηχανικός που το πάω εγώ) υγρά φρένων ενώ τα τακάκια ήταν φαγωμένα οπότε με την επιστροφή των εμβόλων στην αρχική τους θέση έβγαλε τα περρίσια υγρά. Αυτό όμως που αναρωτιέμαι είναι το εξής, όλο το υδραυλικό σύστημα δεν είναι κλειστού τύπου? Υπάρχει κάποια μονόδρομη βαλβίδα να υποθέσω? Ευχαριστώ για τα φώτα σας.

GeorgeP 10-10-2013 13:46

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Anthism ( 956858)
Καλημέρα, κατά την αλλαγή των τακακίων, και ενώ έσπρωχνα τα έμβολα για να μπούν τα νέα τακάκια η μπουμπού ξέρασε επάνω απο το κεντρικό στάντ απο ενα σωληνάκι υγρά φρένων! Υπερχείλιση είναι αυτή? Είναι λογικό αυτό? Πρέπει να το κάνει αυτό? Απο οτι καταλαβαίνω αυτό συνέβει γιατί κάποιος είχε συμπληρώσει (όχι εγώ ή ο μηχανικός που το πάω εγώ) υγρά φρένων ενώ τα τακάκια ήταν φαγωμένα οπότε με την επιστροφή των εμβόλων στην αρχική τους θέση έβγαλε τα περρίσια υγρά. Αυτό όμως που αναρωτιέμαι είναι το εξής, όλο το υδραυλικό σύστημα δεν είναι κλειστού τύπου? Υπάρχει κάποια μονόδρομη βαλβίδα να υποθέσω? Ευχαριστώ για τα φώτα σας.

Καποιος ειχε προσθεσει υγρα ¨η ειχαν τοποθετηθει εξ αρχης περισσοτερα απο οσο επρεπε.

Το τακακι οταν ''τρωγεται'' ελατωνεται το παχος του και προχωραει προς την δισκοπλακα αφου το σπρωχνει το εμβολακι προς τα εκει. Πισω απο το εμβολακι υπαρχουν υγρα τα οποια προχωρουν και αυτα ριχνοντας την σταθμη στο δοχειο συλλογης των.
Σε αυτην την φαση καποιοι κανουν το λαθος και προσθετουν υγρα αφου τα βλεπουν να ειναι χαμηλοτερα απο το φουλ.......
Ετσι οταν τοποθετουνται νεα τακακια το εμβολακι σπρωχνεται προς τα πισω, τα υγρα ομοιως περπατουν στο σωληνακι και ανεβαζουν την σταθμη του στο δοχειο συλογης τους.....αν ειχαν μπει περισσοτερα υγρα θα υπερχειλισουν.

το δοχειο συλλογης στα GS ειναι νομιζω κατω απο την σελλα, οποταν μαλλον απο εκει υπερχειλισαν και κυλησαν στο σταντ.

Σκουπισε τα καλα απο παντου, εν αναγκη ριξε νερο μπολικο, διοτι τα υγρα φρενων ειναι ακρως διαβρωτικα οπου πεσουν.

Οταν τελειωσεις με την αλλαγη τακακιων αφαιρεσε οσο υγρο ειναι πανω απο την ενδειξη ''ΜΑΧ'' και δεν θα ξαναεχεις προβλημα υπερχειλισης.


Anthism 10-10-2013 13:59

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 956863)
Καποιος ειχε προσθεσει υγρα ¨η ειχαν τοποθετηθει εξ αρχης περισσοτερα απο οσο επρεπε.

Το τακακι οταν ''τρωγεται'' ελατωνεται το παχος του και προχωραει προς την δισκοπλακα αφου το σπρωχνει το εμβολακι προς τα εκει. Πισω απο το εμβολακι υπαρχουν υγρα τα οποια προχωρουν και αυτα ριχνοντας την σταθμη στο δοχειο συλλογης των.
Σε αυτην την φαση καποιοι κανουν το λαθος και προσθετουν υγρα αφου τα βλεπουν να ειναι χαμηλοτερα απο το φουλ.......
Ετσι οταν τοποθετουνται νεα τακακια το εμβολακι σπρωχνεται προς τα πισω, τα υγρα ομοιως περπατουν στο σωληνακι και ανεβαζουν την σταθμη του στο δοχειο συλογης τους.....αν ειχαν μπει περισσοτερα υγρα θα υπερχειλισουν.

το δοχειο συλλογης στα GS ειναι νομιζω κατω απο την σελλα, οποταν μαλλον απο εκει υπερχειλισαν και κυλησαν στο σταντ.

Σκουπισε τα καλα απο παντου, εν αναγκη ριξε νερο μπολικο, διοτι τα υγρα φρενων ειναι ακρως διαβρωτικα οπου πεσουν.

Οταν τελειωσεις με την αλλαγη τακακιων αφαιρεσε οσο υγρο ειναι πανω απο την ενδειξη ''ΜΑΧ'' και δεν θα ξαναεχεις προβλημα υπερχειλισης.


Τα τακάκια που αλλάχτηκαν είναι τα μπροστά, οπότε το δοχείο συλλογής των υγρών είναι αυτό που είναι στο δεξί μέρος του τιμονιού, πέρα απο αυτό η υπερχείλιση που αναφέρω έγινε σίγουρα απο ένα σωληνάκι που όσο μπορεσα να δώ έρχεται ακριβώς πάνω απο το κεντρικό σταντ μαζί με κανα δυο ακόμα απο την μονάδα ABS. Τα υπόλοιπα σωληνάκια υποθέτω πως είναι για το καύσιμο και την μπαταρία εαν δεν κάνω λάθος. Πάντως δεν πείραξα καθόλου το δοχείο συλλογής μέχρι να πρεσσάρω λίγο την μανέτα του φρένου, αφού ολοκλήρωσα την εγρασία, όπου και τελικά έπεσε κάπως η στάθμη του υγρού στο δοχείο, στην θέση max, οπότε και το άνοιξα να δώ εαν χρειαζόταν να αφαιρέσω λίγο.

GeorgeP 10-10-2013 14:26

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Anthism ( 956900)
Τα τακάκια που αλλάχτηκαν είναι τα μπροστά, οπότε το δοχείο συλλογής των υγρών είναι αυτό που είναι στο δεξί μέρος του τιμονιού, πέρα απο αυτό η υπερχείλιση που αναφέρω έγινε σίγουρα απο ένα σωληνάκι που όσο μπορεσα να δώ έρχεται ακριβώς πάνω απο το κεντρικό σταντ μαζί με κανα δυο ακόμα απο την μονάδα ABS. Τα υπόλοιπα σωληνάκια υποθέτω πως είναι για το καύσιμο και την μπαταρία εαν δεν κάνω λάθος. Πάντως δεν πείραξα καθόλου το δοχείο συλλογής μέχρι να πρεσσάρω λίγο την μανέτα του φρένου, αφού ολοκλήρωσα την εγρασία, όπου και τελικά έπεσε κάπως η στάθμη του υγρού στο δοχείο, στην θέση max, οπότε και το άνοιξα να δώ εαν χρειαζόταν να αφαιρέσω λίγο.

Θα σου το πουν και οι αλλοι, το δοχειο που βλέπεις στο τιμονι ειναι μερος του συστηματος των φρενων της GS......νομιζω οτι υπαρχει κι αλλο δοχειο κατω απο την σελλα.....περιμενε λιγο και θα σου πουν οι πιο ειδικοι.

vpentza 10-10-2013 14:41

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
το κυπελλάκι στο τιμόνι αφορά στις εμπρός δαγκάνες.........
το κυπελλάκι κάτω από τη σέλα αφορά στη πίσω δαγκάνα
υπερχείλιση από κάπου αλλού δεν έχω ακούσει ποτέ !!!!
σίγουρα μιλάμε για υγρά φρένων ??? :)

aeriko 10-10-2013 14:43

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 956918)
Θα σου το πουν και οι αλλοι, το δοχειο που βλέπεις στο τιμονι ειναι μερος του συστηματος των φρενων της GS......νομιζω οτι υπαρχει κι αλλο δοχειο κατω απο την σελλα.....περιμενε λιγο και θα σου πουν οι πιο ειδικοι.

Υπάρχει άλλο ένα στην δεξιά πλευρά της μηχανής και προς την σέλα. Ειναι πιο μικρό από αυτό του τιμονιού.

vpentza 10-10-2013 14:45

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
γηράσκω αεί διδασκόμενος...........:o:o:o

Brake fluid overflow hose - ADVrider

nivam 10-10-2013 15:00

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι είναι 07 το μηχανάκι σου, γιατί αυτό συμβαίνει (και είναι απόλυτα φυσιολογικό) στις μονάδες με servo.:):)

GeorgeP 10-10-2013 15:05

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Ειδες που μαλλον ειχα δικιο........
Μαλλον η υπερχειλιση ειναι απο το δοχειο του ABS κατω απο την σελλα ¨η καπου εκει τελος παντων.
Μην τρελαινεσαι, μια απλη υπερχειλιση ειναι λογω παραπανισιψν υγρων.....

nivam 10-10-2013 15:18

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Στο κυκλωμένο σημείο φαίνονται οι τάπες πλήρωσης υγρών απ' τη μονάδα στις δαγκάνες.

http://imageshack.com/scaled/800x600/62/ojdq.jpg

'Αρα η ανησυχία θα πρέπει να είναι για το αν όντως είναι 07 η μηχανή σου.
Οι μονάδες χωρίς servo δεν έχουν κύκλωμα υπερχείλισης.:)

nivam 10-10-2013 15:35

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 956863)
Καποιος ειχε προσθεσει υγρα ¨η ειχαν τοποθετηθει εξ αρχης περισσοτερα απο οσο επρεπε.

Το τακακι οταν ''τρωγεται'' ελατωνεται το παχος του και προχωραει προς την δισκοπλακα αφου το σπρωχνει το εμβολακι προς τα εκει. Πισω απο το εμβολακι υπαρχουν υγρα τα οποια προχωρουν και αυτα ριχνοντας την σταθμη στο δοχειο συλλογης των.
Σε αυτην την φαση καποιοι κανουν το λαθος και προσθετουν υγρα αφου τα βλεπουν να ειναι χαμηλοτερα απο το φουλ.......
Ετσι οταν τοποθετουνται νεα τακακια το εμβολακι σπρωχνεται προς τα πισω, τα υγρα ομοιως περπατουν στο σωληνακι και ανεβαζουν την σταθμη του στο δοχειο συλογης τους.....αν ειχαν μπει περισσοτερα υγρα θα υπερχειλισουν.

το δοχειο συλλογης στα GS ειναι νομιζω κατω απο την σελλα, οποταν μαλλον απο εκει υπερχειλισαν και κυλησαν στο σταντ.

Σκουπισε τα καλα απο παντου, εν αναγκη ριξε νερο μπολικο, διοτι τα υγρα φρενων ειναι ακρως διαβρωτικα οπου πεσουν.

Οταν τελειωσεις με την αλλαγη τακακιων αφαιρεσε οσο υγρο ειναι πανω απο την ενδειξη ''ΜΑΧ'' και δεν θα ξαναεχεις προβλημα υπερχειλισης.


Aυτό συμβαίνει Γιώργο μόνο στις μονάδες χωρίς servo, σε αυτές με servo ότι κ να γίνεται στις δαγκάνες, η στάθμη στο κύπελλο πρέπει να παραμένει σταθερή.:)
Εννοώ πως δεν επηρεάζεται. Αν κάποια στιγμή πέσει η στάθμη, αυτό συμβαίνει όχι από φθαρμένα τακάκια, αλλά από πρόβλημα στο κύκλωμα.

petros1200gs 10-10-2013 15:42

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nivam ( 956946)
Στο κυκλωμένο σημείο φαίνονται οι τάπες πλήρωσης υγρών απ' τη μονάδα στις δαγκάνες.

http://imageshack.com/scaled/800x600/62/ojdq.jpg

'Αρα η ανησυχία θα πρέπει να είναι για το αν όντως είναι 07 η μηχανή σου.
Οι μονάδες χωρίς servo δεν έχουν κύκλωμα υπερχείλισης.:)







Πολύ σωστά !!!!!
Και μερικές Φώτο που βρίσκονται η μονάδες .




http://imageshack.us/scaled/large/854/1poj.jpg


http://imageshack.us/scaled/large/571/vw28.jpg




http://imageshack.us/scaled/large/834/w0so.jpg

ΙoannisPanagiotidis 10-10-2013 16:25

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
γεια χαρα και απο εδω φιλε μου!...οπως ηδη ειπαν τα παιδια παραπανω ,αν οντως δεν εχεις πειραξει τιποτα αλλο ... και εχεις κανει απλα την αλλαγη στα τακακια του μπροστα τροχου ...τοτε οντως καποιος εχει συμπληρωσει υγρα παλιοτερα , οταν τα τακακια ηταν ηδη αρκετα φαγωμενα ...και τωρα που πίεσες τις δαγκανες εντελως πισω για να φορέσεις τα φρεσκα ...εγινε υπερχείλιση .





..προσεχτικο καθαρισμα με μπολικο νερο ..και καλoφαγωτα τα φρεσκα φρενακια σου!

* .... αναφερε μας λιγο αν το κανες ηδη καμια μικρη βολτα δοκιμη , την αισθηση που ειχες απ τα φρενα και αν ειχες καποια ένδειξη στο καντραν?

Anthism 10-10-2013 18:44

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis ( 956983)
γεια χαρα και απο εδω φιλε μου!...οπως ηδη ειπαν τα παιδια παραπανω ,αν οντως δεν εχεις πειραξει τιποτα αλλο ... και εχεις κανει απλα την αλλαγη στα τακακια του μπροστα τροχου ...τοτε οντως καποιος εχει συμπληρωσει υγρα παλιοτερα , οταν τα τακακια ηταν ηδη αρκετα φαγωμενα ...και τωρα που πίεσες τις δαγκανες εντελως πισω για να φορέσεις τα φρεσκα ...εγινε υπερχείλιση .





..προσεχτικο καθαρισμα με μπολικο νερο ..και καλoφαγωτα τα φρεσκα φρενακια σου!

* .... αναφερε μας λιγο αν το κανες ηδη καμια μικρη βολτα δοκιμη , την αισθηση που ειχες απ τα φρενα και αν ειχες καποια ένδειξη στο καντραν?

Το μοτόρι είναι 1ης άδειας 4/07, έχει servo γιατι το ακούω, οπότε σίγουρα ισχύουν αυτά που είπαν οι προλαλλήσαντες, το πήγα βόλτα και ούτε μνμ έχω στο καντράν,ούτε κάποια περίεργη συμπεριφορά, τα στρώνω τώρα και όλα καλα! Ευχαριστώ σας όλους.

frits 10-10-2013 19:13

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Κανένα πρόβλημα, :)

εγώ αλλάζω υγρά κάθε χρόνο στην μονάδα και με τα πρώτα χιλιόμετρα μετά την αλλαγή μπορεί να ξεράσει, εξάλλου για αυτό είναι το σωληνάκι εκεί.

Αν την έχεις πάρει μτχ και έχει σερβό δεν κοιτάς να κάνεις μια αλλαγή σε όλο το κύκλωμα μπας και είναι τα υγρά μέσα από τότε που κυκλοφόρησε ;

Το χρώμα τους στο μπουκαλάκι είναι διαυγές ή θολό ;

Georgek 10-10-2013 20:10

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Παιδιά σε συνέχεια της παραπάνω κουβέντας θα ήθελα να ρωτήσω και εγω κάτι σχετικό εάν γνωρίζεται
Η μπου μπου ειναι 09/2006 adv και την πήρα μεταχειρισμένη εδώ και ένα χρόνο
Οταν ρώτησα σε σοβαρό ?? μάστορα κάθε ποτέ πρέπει να αλλάζω υγρά φρενων στο κύκλωμα λόγω των γνωστών προβλημάτων μου είπε ότι εμπειρικά καλό θα ήταν να μην τα αλλάξω ποτέ διότι μπορεί κάποιο σκουπιδακινα κολλήσει κάπου και να διμιουργησει πρόβλημα
Ερχεται ακούσει κάτι σχετικά η πρέπει να τον πάω τον μάστορα σε κανένα γιατρό να τον κοιτάξει.
Επίσης κάποιος άλλως γνωστός μάστορας μου είπε ότι επειδή το σύστημα ειναι πολυ υδροφιλο θα πρέπει να γίνεται αλλαγή ίσως και πιο σύντομα απο τον χρόνο
Και ισωσ να χρησιμοποιω πιο καλα υγρα φρενων???Πείτε ρε παιδιά εάν γνωρίζεται κάτι γιατί δεν ξέρω τι να κάνω και με αυτά τα πράγματα δεν ειναι για να παίζεις
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη εάν ειναι λίγο εκτός θέματος.

frits 10-10-2013 20:50

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Georgek ( 957096)
Παιδιά σε συνέχεια της παραπάνω κουβέντας θα ήθελα να ρωτήσω και εγω κάτι σχετικό εάν γνωρίζεται
Η μπου μπου ειναι 09/2006 adv και την πήρα μεταχειρισμένη εδώ και ένα χρόνο
Οταν ρώτησα σε σοβαρό ?? μάστορα κάθε ποτέ πρέπει να αλλάζω υγρά φρενων στο κύκλωμα λόγω των γνωστών προβλημάτων μου είπε ότι εμπειρικά καλό θα ήταν να μην τα αλλάξω ποτέ διότι μπορεί κάποιο σκουπιδακινα κολλήσει κάπου και να διμιουργησει πρόβλημα
Ερχεται ακούσει κάτι σχετικά η πρέπει να τον πάω τον μάστορα σε κανένα γιατρό να τον κοιτάξει.
Επίσης κάποιος άλλως γνωστός μάστορας μου είπε ότι επειδή το σύστημα ειναι πολυ υδροφιλο θα πρέπει να γίνεται αλλαγή ίσως και πιο σύντομα απο τον χρόνο
Και ισωσ να χρησιμοποιω πιο καλα υγρα φρενων???Πείτε ρε παιδιά εάν γνωρίζεται κάτι γιατί δεν ξέρω τι να κάνω και με αυτά τα πράγματα δεν ειναι για να παίζεις
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη εάν ειναι λίγο εκτός θέματος.

Αν έχεις σέρβο μία φορά το χρόνο, αλλίως πας και στα 2 που συστήνει η μαμά.
Υπάρχουν συνεργεία που γεμίσουν και αδειάζουν το κύκλωμα 2 φόρες έτσι ώστε να φύγει όσο γίνεται η μάκα από μέσα. Τώρα αν ακολουθήσεις την συμβουλή του πρώτου μάστορα να ετοιμάζεις ένα 2.000. Για καλύτερα υγρά δεν γνωρίζω, νομίζω όλα τα ίδια είναι αρκεί να είναι DOT4.

GeorgeP 10-10-2013 21:10

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 957110)
Αν έχεις σέρβο μία φορά το χρόνο, αλλίως πας και στα 2 που συστήνει η μαμά.
Υπάρχουν συνεργεία που γεμίσουν και αδειάζουν το κύκλωμα 2 φόρες έτσι ώστε να φύγει όσο γίνεται η μάκα από μέσα. Τώρα αν ακολουθήσεις την συμβουλή του πρώτου μάστορα να ετοιμάζεις ένα 2.000. Για καλύτερα υγρά δεν γνωρίζω, νομίζω όλα τα ίδια είναι αρκεί να είναι DOT4.

Μπορεις να βαλεις και 5.1 τα απλα οχι τα racing.
Μεγαλυτερες αντοχες στις θερμοκρασιες και σε χρονο εκθεσης και σε υψος βαθμων κελσιου, λιγοτερη βρωμα και καλυτερη αισθηση απο το τακακι στην μανετα.

Σε αυτοκινητο και μοτοσυκλετα αυτα χρησιμοποιω χρονια....

nivam 10-10-2013 22:33

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Georgek ( 957096)
Παιδιά σε συνέχεια της παραπάνω κουβέντας θα ήθελα να ρωτήσω και εγω κάτι σχετικό εάν γνωρίζεται
Η μπου μπου ειναι 09/2006 adv και την πήρα μεταχειρισμένη εδώ και ένα χρόνο
Οταν ρώτησα σε σοβαρό ?? μάστορα κάθε ποτέ πρέπει να αλλάζω υγρά φρενων στο κύκλωμα λόγω των γνωστών προβλημάτων μου είπε ότι εμπειρικά καλό θα ήταν να μην τα αλλάξω ποτέ διότι μπορεί κάποιο σκουπιδακινα κολλήσει κάπου και να διμιουργησει πρόβλημα
Ερχεται ακούσει κάτι σχετικά η πρέπει να τον πάω τον μάστορα σε κανένα γιατρό να τον κοιτάξει.
Επίσης κάποιος άλλως γνωστός μάστορας μου είπε ότι επειδή το σύστημα ειναι πολυ υδροφιλο θα πρέπει να γίνεται αλλαγή ίσως και πιο σύντομα απο τον χρόνο
Και ισωσ να χρησιμοποιω πιο καλα υγρα φρενων???Πείτε ρε παιδιά εάν γνωρίζεται κάτι γιατί δεν ξέρω τι να κάνω και με αυτά τα πράγματα δεν ειναι για να παίζεις
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη εάν ειναι λίγο εκτός θέματος.

Γιώργο μια φορά το χρόνο είναι καλά, υδρόφιλο δεν ξέρω τι εννοεί.
Να έχεις πάντα το νου σου στο να είναι σωστά ρυθμισμένο το διακοπτάκι στη μανέτα, ώστε να μη δουλεύει συνεχώς το μοτέρ.
Πότε πότε με χαμηλές ταχύτητες πχ 25-30km/h τσίμπα δυνατά τα φρένα ώστε να δουλεύουν οι βαλβίδες την μονάδας.
Αν θες κάποια στιγμή πέρνα απ΄το Βόλο να σου κάνω την αλλαγή στα υγρά.:)

Georgek 10-10-2013 22:52

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
ευχαριστω πολυ παιδια να σται καλα.

Georgek 10-10-2013 22:59

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nivam ( 957164)
Γιώργο μια φορά το χρόνο είναι καλά, υδρόφιλο δεν ξέρω τι εννοεί.
Να έχεις πάντα το νου σου στο να είναι σωστά ρυθμισμένο το διακοπτάκι στη μανέτα, ώστε να μη δουλεύει συνεχώς το μοτέρ.
Πότε πότε με χαμηλές ταχύτητες πχ 25-30km/h τσίμπα δυνατά τα φρένα ώστε να δουλεύουν οι βαλβίδες την μονάδας.
Αν θες κάποια στιγμή πέρνα απ΄το Βόλο να σου κάνω την αλλαγή στα υγρά.:)

Νικο σε ευχαριστω το μοτερ δεν δουλευει συνεχεια το εχω παντα στο μυαλο μου καποια στιγμη ειχα πειραξει την χουφτα και εβρισκε η μανετα πανω και το μοτερ εκανε υπερωριες αλλα οκ τωρα το προσεχω συνεχεια.
για τις βαλβιδες η αληθεια ειναι οτι δεν το ηξερα θα κανω λιαν συντομως
τωρα για το βολο που λες ευχαριστως να το κανονισουμε με τον ορο ομως οτι μετα θα κερασω τσιπουρακι.

nivam 10-10-2013 23:13

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Georgek ( 957174)
Νικο σε ευχαριστω το μοτερ δεν δουλευει συνεχεια το εχω παντα στο μυαλο μου καποια στιγμη ειχα πειραξει την χουφτα και εβρισκε η μανετα πανω και το μοτερ εκανε υπερωριες αλλα οκ τωρα το προσεχω συνεχεια.
για τις βαλβιδες η αληθεια ειναι οτι δεν το ηξερα θα κανω λιαν συντομως
τωρα για το βολο που λες ευχαριστως να το κανονισουμε με τον ορο ομως οτι μετα θα κερασω τσιπουρακι.


Έγινε Γιώργο, χτύπα τηλέφωνο 2-3 μέρες πριν μόνο,:):)

Anthism 11-10-2013 12:52

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 957066)
Κανένα πρόβλημα, :)

εγώ αλλάζω υγρά κάθε χρόνο στην μονάδα και με τα πρώτα χιλιόμετρα μετά την αλλαγή μπορεί να ξεράσει, εξάλλου για αυτό είναι το σωληνάκι εκεί.

Αν την έχεις πάρει μτχ και έχει σερβό δεν κοιτάς να κάνεις μια αλλαγή σε όλο το κύκλωμα μπας και είναι τα υγρά μέσα από τότε που κυκλοφόρησε ;

Το χρώμα τους στο μπουκαλάκι είναι διαυγές ή θολό ;

Το υγρό είναι διαυγές μέσα στο δοχείο, τώρα όσο αναφορά την αλλαγή στο κύκλωμα μπορώ να το κάνω μόνος μου? Είναι κάτι δύσκολο?
Δεν νομίζω οτι έχει γίνει ποτέ αλλαγή γιατί ο οδοντίατρος που την αγόρασα την πήγαινε σε ενα άσχετο συνεργείο που να φανταστείτε οτι ο μηχανηκάρας που το είχε πήγε και πρόσθεσε απιονισμένο νερό στην μαμά μπαταρία και την κατέστρεψε! Τόσο καλός μηχανικός είναι! Για πεστε μου πληροφορίες για την αλλαγή υγρών σε όλο το σύστημα! Θένξ.

frits 11-10-2013 12:58

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Anthism ( 957346)
Το υγρό είναι διαυγές μέσα στο δοχείο, τώρα όσο αναφορά την αλλαγή στο κύκλωμα μπορώ να το κάνω μόνος μου? Είναι κάτι δύσκολο?
Δεν νομίζω οτι έχει γίνει ποτέ αλλαγή γιατί ο οδοντίατρος που την αγόρασα την πήγαινε σε ενα άσχετο συνεργείο που να φανταστείτε οτι ο μηχανηκάρας που το είχε πήγε και πρόσθεσε απιονισμένο νερό στην μαμά μπαταρία και την κατέστρεψε! Τόσο καλός μηχανικός είναι! Για πεστε μου πληροφορίες για την αλλαγή υγρών σε όλο το σύστημα! Θένξ.

Yπάρχει κάπου βιντεάκι εδώ μέσα και παιδιά που το κάνουν μόνοι τους, δεν είναι πάντως εύκολη δουλειά αν ξεκινήσεις να την κάνεις χωρίς βοήθεια, καμία σχέση με ένα κλασσικό σύστημα και μία απλή εξαέρωση.

Και κάτι τελευταίο να θυμάσαι ότι η κατάσταση της μπαταρίας σου είναι συνδεδεμένη με την λειτουργεία του σερβό, χαμηλή τάση μπορεί να πετάξει το σύστημα εκτός λειτουργίας.

nivam 11-10-2013 16:45

Απάντηση: Αλλαγή τακάκια, υπερχείλιση υγρών?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Anthism ( 957346)
Το υγρό είναι διαυγές μέσα στο δοχείο, τώρα όσο αναφορά την αλλαγή στο κύκλωμα μπορώ να το κάνω μόνος μου? Είναι κάτι δύσκολο?
Δεν νομίζω οτι έχει γίνει ποτέ αλλαγή γιατί ο οδοντίατρος που την αγόρασα την πήγαινε σε ενα άσχετο συνεργείο που να φανταστείτε οτι ο μηχανηκάρας που το είχε πήγε και πρόσθεσε απιονισμένο νερό στην μαμά μπαταρία και την κατέστρεψε! Τόσο καλός μηχανικός είναι! Για πεστε μου πληροφορίες για την αλλαγή υγρών σε όλο το σύστημα! Θένξ.

Δεν είναι να σου πούμε εμείς πληροφορίες, αναζήτησε τες όπως ακριβώς αναφέρονται στο service manual της ΒΜW ή κάνε το με κάποιον που να το έχει ξανακάνει, το videaki που κυκλοφορεί στο youtube είναι άκρως διαφωτιστικό ως προς τη διαδικασία, αλλά ελλειπές, αφού δεν επαναλαμβάνει τη διαδικασία εξαέρωσης ξανά για τον πρώτο εξαερωτήρα των δύο(μπροστά-πίσω) κυκλωμάτων.:):)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:28.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!