![]() |
Απορίες!!!
Με αφορμή το θέμα, "ABS, αυτός ο άγνωστος", έχω δυο ερωτήσεις ηλεκτρονικής/ηλεκτρικής φύσεως:
-1η: Υπο ποιες προϋποθέσεις μαγνητιζεται μια πλακέτα, και πως απομαγνητιζεται; Με πιο τροπο; -2η: Σε παλαιότερο θέμα, έιχε αναφερθεί (δεν θυμάμαι για τι ακριβώς μιλούσε το θέμα), το εξής: "αποσυνδεσε τους πόλους της μπαταρίας και ακουμπησε τα καλώδια μεταξύ τους! Μόλις τα ξανασυνδεσεις στην μπαταρία, κανε μόνο μια ρύθμιση στο TPS και είσαι εντάξει." Σε πια περίπτωση και γιατί ακουμπαμε τα καλώδια μεταξύ τους; Έχει κάποια σχέση με στατικό ηλεκτρισμό και "αποφόρτιση" του κυκλώματος απο αυτόν; Βοηθάτε βρε ηλεκτρονικοηλεκτρολογοι:p αυτου του φόρουμ! Βγήκαν παραπάνω απο δυο ερωτήσεις τελικά :D!!! |
Απάντηση: Απορίες!!!
Αυτά δεν τα ξέρω καθόλου!!!!
Ενδιαφέρον....:ye33: |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Θα το ψαξουμε φιλε ;)
Κατι θα βρουμε.... |
Απάντηση: Απορίες!!!
Σπαμ....
Στον απομαγνητισμο......και καλα εχουν πατησει 2 3 συνεργεια και ισχυριζονται οτι ....επισκευαζουν...μοναδες abs.....γενικα.....το νου σας στους σκιτζιδες.......εχω ακουσει με τα τεραστια αυτια μου.....να εχει επισκευαστει η μουναδα abs και να αποδυκνειετε τελικα......σενσορακι........ Σορρυ για το σπαμ,,,,,βλεπω τοσες μερες για το abs και τελικα δεν αντεξα....... Καποτε το εψαξα τοσο πολυ......που πηρα προικα ολοκληρη την πλακετα απο την μοναδα...... Για να καταλαβω γιατι.......χαλανε.... Απομαγνητισμος....κατα μια αφηρημενη (πολυ ομως ) εννοια ,παιζει......αλλλαααααααααα................. Δεν ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΕΤΣΑ οι μουναδες:ye33: |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ξεχασε το θεμα ΑΒS, ρωτω γενικα για τις πλακετες. Ποια η αιτια που μαγνητιζονται, και πως γινεται η απομαγνητιση τους, (αυτο, οσο αφορα την πρωτη ερωτηση). Στην δευτερη ερωτηση, αν καποιος θυμηθει σε πιο θεμα ειχε αναφερθει αυτο που γραφω, παλι καλοδεχουμενη η απαντηση. Θα θυμηθουμε-μαθουμε κατι επιπλεον!!! |
Απάντηση: Απορίες!!!
Α) σχωρα με
Β) η γρια ζηταει το χερι σου:p Γ) και η νια,.....φωνιαζει νικοληηηηηηηη:p:sm7: (Αυτο και αν ειναι σπαμ:D) |
Απάντηση: Απορίες!!!
Σε συνέχεια του θέματος, ρώτησα έναν ηλεκτρονικό για το θέμα του μαγνητισμου.
Ήταν κάθετος. Δεν υπάρχει αυτο στις πλακέτες μου είπε. Δεν γίνεται να μαγνητιστουν! Του ανέφερα την περίπτωση του φίλου με το κοντέρ (στο θέμα "ΑΒS αυτός ο άγνωστος") και μου είπε ότι, "σίγουρα κάτι άλλο του έκαναν. Δεν μαγνητιζονται οι πλακέτες" Τελικά ρε παιδια τι συμβαίνει; :confused: Μαγνητιζονται ή όχι; Και αν ναι, πως απομαγνητιζονται; |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
ααα εχετε θεματα εσεις με τα 1200ρια.... :D:D pickard out..:D |
Απάντηση: Απορίες!!!
ρε καλόπαιδα, δεν είμαι φυσικός, δεν είμαι ηλεκτρολόγος αλλά ξέρω ότι για να μαγνητιστεί/απομαγνητιστεί κάτι πρέπει να εμπλέκεται......μαγνήτης....
οι πλακέτες δεν έχουν την ιδιότητα του μαγνήτη, άρα ???? |
Απάντηση: Απορίες!!!
Χωρίς να είμαι ειδικός πιστεύω ότι η λέξη μαγνητισμός - απομαγνηστισμός είναι λάθος, μιλάμε για στατικό ηλεκτρισμό που είναι άλλο πράγμα.
Από την εμπειρία που έχω όταν δούλευα σε συναρμολόγηση PC όλη η δουλειά γινόταν πάνω σε τάπητα ο οποίος ήταν "γειωμένος" για να μην δημιουργείτε στατικός ηλεκτρισμός. Δείτε περισσότερα εδώ. http://www.control-technology.gr/Static_Elimination_Applications.pdf |
Απάντηση: Απορίες!!!
κι εγω το ίδιο νομίζω, λανθασμένη ορολογία "μαγνητισμός" και "απομαγνητισμός".
περισσότερο ορθό το "φόρτιση" και "αποφόρτιση" που παθαίνουν κάποια εξαρτήματα όπως οι πυκνωτές. |
Απάντηση: Απορίες!!!
Για απομαγνητισμό πλακέτας ABS δεν παίζει αν μιλάμε για video η κασετόφωνο πάσο.
Τώρα σε πλακέτες που έχουν microntroller κάτι σαν CPU του υπολογιστή υπάρχει περίπτωση ο microntroller να φάει σουτ, εάν έχει μόνιμη τάση από μπαταρία ο μόνος τρόπος για να γιάνει είναι να ξεκουμπώσεις τη φύσα και να κάνει reset. Τώρα υπάρχει και μία τεχνική εύρεσης βλαβών πλακέτας που συγκρίνονται οι μαγνητικές υπογραφές όλων των ποδαρακίων όλων των ολοκληρωμένων μεταξύ μιας καλής πλακέτας και μιας με πρόβλημα εκεί που υπάρχει διαφορά μάλλον το ολοκληρωμένο θέλει αντικατάσταση αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με απομαγνητισμό. . |
Απάντηση: Απορίες!!!
|
Απάντηση: Απορίες!!!
....ανοιγω τα αυτια μου και τα ματια μου!..και εγω εντελως άγνοια εχω!..πρωτη φορα μου για τον απομαγνητισμο διαβασα πριν μερικες μερες στο θεμα με το ABS του Χρήστου.
...παρακολουθω σιωπηλά και ανυπομονω να μαθω τι παιζει! Εν το μεταξύ , θα προσπαθησω να αντλησω πληροφοριες για το θεμα ,απο φιλο μου ηλεκτρονικο! |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Άρα, δεν χρειάζεται απαραίτητα ο μαγνήτης, αφού τα ηλεκτρομαγνητικα πεδία υπάρχουν παντού και πάντα! το κατα πόσο μπορούν να "βλάψουν" μια πλακέτα δεν γνωρίζουμε. |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Αν λοιπόν πάρουμε σαν δεδομένο ότι μια πλακέτα έχει στατικό ηλεκτρισμό, η αποφόρτιση της πως γίνεται; Πχ, ακουμπαμε τις επαφές τις σε κάποιο μέταλλο, όπως κατσαβιδι; Λέω εγω τώρα... |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Αν ποτε, έχεις κάποιο πρόβλημα με τις "λυχνιες" που έχει το μηχανάκι σου, να ανοίξεις βιβλία τεχνικά του προηγούμενου αιώνα :D! :u58: :u58: :u58: |
Απάντηση: Απορίες!!!
100 χρόνια πριν :sm3:
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Το κρατάμε; Μας μένει μόνο η υποψία του στατικου ηλεκτρισμού; |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Αυτό είναι σίγουρο. Ο μαγνητισμός δεν χάνεται! Ένας μαγνήτης ή ένα μέταλλο που θα μαγνητιστεί, αποκλείεται να καταφέρει κάποιος με κάποιο τρόπο να το "απομαγνητίσει" 100%. Πάντα θα μένει κάτι. Εκεί βασίζονται και τα λογισμικά ανάκτησης δεδομένων από κατεστραμένους σκληρούς δίσκους....;) Το άλλο θέλει ψάξιμο. Μάλλον πρόκειται για εκφόρτιση πυκνωτών των κυκλωμάτων. Θα το ρωτήσω τώρα που έχω service 40000χλμ. Θα πάω και σε καποιο ηλεκ/γο αυτοκινήτνω που ξέρω, να δω αν έχει βάση.... |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Αργεις να πιασεις τα 40.000χλμ; :D |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Όχι, 39.400 έχω:D Όμως και πριν πάω σε ηλεκρολόγο σκέφτηκα τα εξείς, από τη φυσική του γυμνασίου... Στατικός ηλεκρισμός σε κύκλωμα που διαρρέεται από ρεύμα, ΔΕΝ υφίσταται! Οπότε τυχόν εκφορτίσεις με γειώσεις κλπ δεν παίζουν!!! Οι γειώσεις ασφαλώς εξασφαλίζουν εκφόρτιση στατικών ηλεκτρικών φορτίων, που δημιουργούνται όμως στο σασί και στις μεταλλικές επιφάνειες, λόγω τριβής με τον αέρα και την ύπαρξη ιόντων κλπ.... Τα ηλεκτρικά κυκλώματα και οι πλακέτες ηλεκτρονικών σε αυτ/τα και μηχανές διαρρέονται από συνεχές ρεύμα, αυτό της μπαταρίας τους. Όταν ένα πηνίο διαρέεται από ρεύμα, δημιουργείται μαγνητικό πεδίο, το οποίο όμως με την διακοπή της ροής, παύει να υφίσταται. Τα μέταλλα (κάποια, κυρίως σίδηρος και κράματα αυτού) μαγνητίζονται και κάποια μάλιστα, μόνιμα. Υπάρχουν μέταλλα στις πλακέτες???? Μιλάω για μεταλλα σε μεγάλες διαστάσεις , τέτοια που να δημιουργούν μαγνητικό πεδίο ικανό να επηρεάσει ηλεκτρικά κυκλώματα.... Μάλλον όχι ! Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για πηνία πάνω σε πλακέτες, που είναι λιλιπούτειων διαστάσεων! Οι πυκνωτές τώρα, είναι συσσωρευτές ενέργειας κι εκφορτίζονται μόνο με την κατανάλωση του φορτίου τους. Κάποια συσκευή λοιπόν (φώτα, σερβομηχανισμοί κλπ) θα καταναλώσει το φορτίο τους, όταν αποκατασταθεί το κύκλωμα (ανοίξουμε διακόπτη). Δεν θα εκφορτιστούν λοιπόν με το βραχυκύκλωμα που περιγράφεται πιο πάνω. Αυτά από εμένα και μετά από αυτές τις σκέψεις, δεν τολμώ να πάω σε ηλεκτρολόγο.... Θα φάω κανά δυναμό ή καμιά μίζα στο κεφάλι:D:D:D:D:D |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
Οπότε σαν συμπέρασμα κρατάμε ότι οι πλακέτες, ούτε μαγνητιζονται, αλλα ούτε και κρατούν στατικό ηλεκτρισμο, σωστά; |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
:lo19::lo19::lo19::lo19::lo19: Καλό!!! Ε, ναι! Δεν πιστεύω ότι παίζουν τέτοια θέματα. Αν κάποιος ηλεκτρονικός μας πει κάτι που δε γνωρίζουμε, ΟΚ. Να τον ακούσουμε. Μέχρι τότε όμως, νομίζω ότι ο συλλογισμός μου είναι σωστός. |
Απάντηση: Απορίες!!!
Ηλεκτρονικός εδώ, σε συστήματα αυτομάτου ελέγχου.
Απόσπασμα:
Ένα δεύτερο είναι πρόβλημα και αλλαγή εξαρτημάτων στα κυκλώματα οδήγησης των σέρβο. Τώρα γενικώς δεν ξέρω αν η FTE "κατασκευάστρια εταιρία" χρησιμοποιεί αισθητήρες πιέσεως που μπορείς να τα βρεις στην αγορά σε τυχών βλάβης αυτών. http://img5.imageshack.us/img5/2424/312dc.jpg Τα μοτεράκια είναι της KAG και τα συγκεκριμένα δεν τα πουλά σε τελικούς πελάτες. Εάν έχει πάθει ζημιά ο microcontroller τότε σημαίνει πλακέτα μη επισκευάσιμη. ` |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
:Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία::Απορία: Δεν κατάλαβα τίποτα:cr13::cr13::cr13: Το πας μια από την αρχή? Για θέματα μαγνητισμού και/ή στατικού ηλεκτρισμού που επηρεάζουν τις πλακέτες μιλάμε/ρωτάμε. Εχουν γραφτεί κάποιες σκέψεις, αναφέρσου σ' αυτές για να καταλάβουμε. Αλλιώς (αν όλα όσα λέμε είναι εκτός τόπου και χρόνου) πες μας από την αρχή όσα μπορείς....:) |
Απάντηση: Απορίες!!!
Από την αρχή λοιπόν.
Ελέγχουμε όλους του αισθητήρες που μπορούν να επηρεάσουν την μονάδα. Όπως αισθητήρα κίνηση του εμπρός τροχού αισθητήρα κίνησης πίσω τροχού, την χούφτα. Μετά φτάνοντας στην μονάδα βγάζουμε την φύσα για να κάνει Reset. (μάλλον αυτό έγινε και όχι απομαγνητισμός γιατί ο microcotroller κάτι έπαθε και είχε "κολλήσει" ανέβασε τάση σε όλες της εξόδους του με αποτέλεσμα τα κυκλώματα οδήγησης να έχουν εντολή και να δίνουν ρεύμα στα μοτεράκια συνέχεια). ` |
Απάντηση: Απορίες!!!
Τώρα μάλιστα :ye33:
Ερώτηση: Αφού απομονώσει κάποιος τους πόλους της μπαταρίας, δεν είναι αρκετό αυτό για reset? Πρέπει να φτάσουμε στην όποια μονάδα - πλακέτα και να βγάλουμε τη φύσα της? |
Απάντηση: Απορίες!!!
Τώρα ερχόμαστε σε βλάβες εντός τη μονάδας ηλεκτρονικής φύσεως.
1. Κάποιο από τα μοτεράκια να έχει καεί, όπως είπα και πιο πάνω η KAG που τα κατασκευάζει, δεν τα πουλά σε τελικούς πελάτες. 2. Ένα από τα κυκλώματα οδήγησης των μοτερακίων να έχει καεί. Δεν ξέρω αν έχουν επάνω τα ολοκληρωμένα κωδικούς για να τα αγοράσεις. 3. Έλεγχος για ψυχρές κολλήσεις στην πλακέτα σπάνια περίπτωση λόγο του ότι στα abs η εταιρίες κατασκευής είναι προσεκτικές σε αυτά. 4. Βλάβη στους αισθητήρες πιέσεως στα κυκλώματα control που διαβάζουν την πίεση που ασκείται από την μανέτα ή το ποδοωστήριο. 5. Βλάβη στον microcontroller, τότε η πλακέτα δεν επισκευάζατε γιατί έστω και άν καταφέρεις να τον αντικαταστήσεις θα θέλει να του περάσεις και πρόγραμμα. Τέλος μπορεί η μονάδα να μην έχει τίποτα από τα παραπάνω και να θέλει λύσιμο και καλό καθάρισμα. Η Εταιρία κατασκευής της μονάδας είναι η FTE. Άν ξέχασα τίποτα και το θυμηθώ θα επανέλθω. |
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Για ποιο προβλημα συζηταμε τη μαγνητιση πλακετων; Το μονο πραγμα που μπορει να μαγνητιστει ειναι το μεταλλικο περιβλημα , αλλα ακομη και ετσι δεν μπορει να επιρρεασει το κυκλωμα μεσα του. Σε μια μοτοσυκλετα το μονο που μπορει να επιρρεασει ηλεκτρονικα κυκλωματα ειναι ο θορυβος που παραγει η υψηλη ταση για τον σπινθηρα των μπουζι. Η γεννητρια της μοτοσυκλετας μετα την ανορθωση γειωνεται στον αρνητικο πολο της μπαταριας και ολα τα επιμερους κυκλωματα λειτουργουν σε τασεις που εχουν αναφορα το 0 της μπαταριας.
Κυκλωματα που παραγουν παλμους ειναι δυνατο να μαγνητισουν κοντινα μεταλλα αλλα πολυ αμφιβαλλω αν αυτο μπορει να επιρρεασει με καποιο τροπο τη λειτουργια τους. Αλλωστε οπου υπαρχει τετοια περιπτωση ο σχεδιαστης φροντιζει με φεριτες, πηνια και πυκνωτες να φιλτραρει και να πνιγει αυτα τα μικρα παρασιτα. Δεν καταλαβα σε ποιο προβλημα οι μαστορες δινουν ευθυνη στον μαγνητισμο, αλλα μαλλον προκειται για κατι αλλο.... Ο δε στατικος ηλεκτρισμος επισης δεν επιρρεαζει τιποτα. Προκειτε για στιγμιαια αυξηση του δυναμικου της μοτοσυκλετας και δεν υπαρχει πουθενα διαφορα δυναμικου για να προληθει ρευμα εκτος απο τη στιγμη που κατεβαζουμε το σταντ στο εδαφος. Το σταντ ομως ειναι το σασι της μηχανης και το - της μπαταριας και αντεχει οτιδηποτε χωρις προβλημα. Ειναι σαν να φοραμε μαλλινο και να τριβομαστε σε ναυλον καρεκλα και μετα να πιανουμε μια βρυση. Μαζευουμε στατικο ηλεκτρισμο και με το χερι μας τον γειωνουμε στη βρυση. Το χερι μουδιαζει, αν δοκιμαζαμε με τη γλωσσα μαλλον δεν θα μπορουσαμε να μιλησουμε για 5 λεπτα. Το σταντ δεν καταλαβαινει απολυτως τιποτα. Αν ομως ενωναμε με ενα καλωδιο την ECU στο εδαφος θα ηταν δυνατο το ρευμα που θα προκαλουσε η εκφορτιση του στατικου να την εκαιγε... |
Απάντηση: Απορίες!!!
έτσι!
Κι εγώ αυτά είπα , πιο απλά.. Επιβεβαιώνομαι κι απ τους δυο, που φαίνεστε και πιο ειδικοί;) :th11: |
Απάντηση: Απορίες!!!
Reset σε μονάδα ABS μπορεί να γίνει με τον τρόπο που αναφέρετε στο παρακάτο link.
ABS faults Δεν ξέρω αν είναι έγκυρο όμως. Επίσης φαντάζομαι ότι και το διαγνωστικό της BMW θα μπορεί να κάνει reset στη μονάδα. |
Απάντηση: Απορίες!!!
Φίλος άλλαξε μπαταρία στο μπρελόκ του συναγερμού σε 800gs και δεν οπλιζει-αφοπλιζει.Με το άλλο μπρελοκ κανένα πρόβλημα. Καποιος ηλεκτρονικός του πε οτι θελει συγχρονισμο κ κατι τετοια.Ξερει κανεις κάτι;
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. ..διαβάζοντας ειδα οτι στην αλλαγη μπαταριας απλα πρέπει να πατησεις δυο φορες το κουμπί του κλειδώματος κοντα στην μηχανή
|
Απάντηση: Απορίες!!!
Νομίζω ότι μπαίνουν σιγά σιγά τα πράγματα σε μια τάξη! :)
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:05. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!