![]() |
Προγραμματισμός ECU F800 GS
Σήμερα προγραμματίσαμε το μηχανάκι του theo margas F800GS.
Στην χαρτογράφηση ανεβάσαμε το αβανς από 3-9 μοίρες, τον κόφτη από τις 8.000 στις 9.000 στροφές και διορθώσαμε τα παμφτωχα μίγματα που το είχε η BMW. Η φτωχή χαρτογράφηση ήταν και η αιτία που έκαιγε φλάντζα κεφαλής το μηχανάκι σε περιόδους καύσωνα, λόγω υπερθερμανσης της κεφαλής. Η μεγάλη διόρθωση που έγινε ήταν στον χάρτη ροπής ώπου η μαμά τον είχε κομμένο στο 64 %. Η ECU στην βάση δεδομένων σε αυτόματη αναγνώριση, εμφάνησε χαρτογράφηση μοτοσυκλέτας 650 κυβικών. Πιστεύω ότι ο περιορισμός αυτός έχει να κάνει με την νομοθεσία KW στην Γερμανία, καθώς με το που πήγαμε τον χάρτη ροπής να ανοίγει σταδιακά στο 100 %, μαζί με τη διόρθωση στο αβανς και στο μίγμα η ιπποδύναμη και ροπή ανέβηκε σχεδόν ένα 30 %. Εντυπώσεις από την οδήγηση και την διαφορά στο δρόμο θα γράψει ο ίδιος ο Θόδωρος μετά από δοκιμές που θα κάνει στο δρόμο. Προσωπικά που το οδήγησα, μου έδωσε την εντυπωση ότι είναι ένα καλοφτιαγμένο TDM900, και εκτιμώ ότι στην εκκίνηση και για αρκετά χιλιόμετρα ξεφεύγει από 1000 και 1200 άρια on-off!! Εδώ ένα πρόχειρο βιντεάκι για το πως ανεβάζει πλέον στροφές, πως αρπάζει και στροφάρει ο περίφημος 2κύλινδρος σε σειρά κινητήρας του f800gs. Η λειτουργία του έγινε απολύτως γραμμική, με απότομο ανέβασμα των στροφών, σα δίχρονο ένα πράμα, που τρομάζει όταν το οδηγείς .. |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Nα ευχαριστησω τον Γιαννη για τη καλη δουλεια που εκανε :ye02: αξιζε πραγματικα η αναμονη των ημερων και το αποτελεσμα μου εφερε ενα μεγαλο χαμογελο σημερα.. η διαφορα ειναι αισθητη,η μηχανη εχει ανεβει σε δυναμη ενα 25-30%... Mεσα στη πολη ακουει δυνατα στo ανοιγμα του γκαζιου αλλα και εκτος στο περιφερειακο που το εβγαλα λιγο, το σταθερο 160 εγινε 180kh.
Eιναι αυτο το up που μου ελειπε απο τη μερα που αγορασα τη συγκεκριμενη μηχανη! John.. keep tuning :re25: (ο εγκεφαλος εγραφε 650) [IMG]http://imageshack.us/a/img42/6563/xjyc.th.jpg[/IMG] |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Και μία εκκίνηση, απολαυστικός είναι ο ήχος της εξάτμισης ενώ το μηχανάκι κυριολεκτικά φεύγει σφεντόνα με το που αφήσεις συμπλέκτη :
Καλή απόλαυση Θεόδωρε :ye02: http://www.rolexakias.gr/gallery/data/500/15.jpg http://www.rolexakias.gr/gallery/data/500/medium/23.jpg |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Μπράβο Γιάννη, συνέχισε την καλή δουλειά.
.... R1200GlamorusSpecial |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Με τα μονοκύλινδρα τι θα γίνει;!;)
μπράβο ρε φίλε για τις προσπάθειές σου! |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
Εύκολο είναι.. Όποτε θέλεις επικοιωνούμε και το κάνουμε ;) Δεν έχω κάνει, αλλά οι χάρτες είναι ίδιοι περίπου σε όλα τα BMW, φοράνε την ίδια ECU, bmsk Bosch ME9. Τσέκαρε την ECU σου, τα υπόλοιπα μετά τα βρίσκουμε .. Εκτιμώ ότι μία διόρθωση στα μίγματα θα έχει να δώσει κάτι κ στα 650.. :) |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
γεια σας αν προχωρισεται στα μονοκυλινδα θα ηθελα μια ενημερωση -εντυπωσης κτλ με ενδιαφερη ευχαριστω
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Δυναμομέτρηση παίζει;
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Eδώ είναι μία δυναμομέτρηση που κάναμε το καλοκαίρι στο πρώτο F800 με φίλτρο Κ/Ν-εξάτμιση- πρόγραμμα. Ίσως βοηθήσει για την εικόνα που έχει το F800GS του Θεόδωρου, το οποίο φοράει μαμά φίλτρο αέρα και εξάτμιση με πρόγραμμα. Η διαφορά φαίνεται στο δρόμο, το μηχανάκι τινάζεται με το άνοιγμα του γκαζιού και φορτώνει γραμμικά μέχρι τις 9.000 στροφές, ενώ σου δίνει την αίσθηση ότι μεγαλώσανε και τα κυβικά. Από αναφορές του teo_margas το βράδυ που το άνοιξε και το τέσταρε, πηγαίνει με μία ταχύτητα πάνω, ανοίγει-φρενάρει και ξαναεπιταχύνει χωρίς κατέβασμα ταχύτητας, λόγω αύξησης της ροπής, εκτιμώ ότι έτσι θα κάνει και οικονομία.
http://www.rolexakias.gr/gallery/dat..._F_800_GS_.jpg |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Tέλος για να ολοκληρώσουμε το θέμα, έκατσα και μελέτησα ξανά την θερμοδυναμική απόδοση του F800 twin. Είχα εντυπωσιαστεί από το καλοκαίρι με το πρώτο F800 που έπεσε στα χέρια μου, δε μπορούσα να καταλάβω πως αποδίδει τόσο απότομα και γραμμικά πoυ στις παλιές καλές εποχές μόνο τα δίχρονα μπορούσαν και αυτό σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με ξέσπασμα στις ψηλές.
Ο 800άρης της BMW με ΦΠΕ (φίλτρο πρόγραμμα, εξάτμιση), αποδίδει ροπή τραπέζι από τις 2.300 στροφές, και σε συνδυασμό με το ελαφρύ σασί του τινάζεται σαν ελατήριο και δε σταματά να δίνει. Από το εργοστάσιο είναι πολύ κλειστό και ο κόφτης κακώς είναι στο συντηρητικό 8.000 στροφές. Η δε εργοστασιακή ροπή του είναι μόλις 5,5 Kιλά, θεωρητικά αποδίδεται από κινητήρα 600 κυβικών τύπου transalp, ΧΤ κλπ. Με το πρόγραμμα που κάναμε, ανεβάσαμε λογικά τα επίπεδα στο αβανς και φέραμε τα μίγματα στο 0,95-0,97 που πάλι είναι συντηριτικά, καθώς στις ψηλές στροφές μπορεί να πάει στο 0,88-0,89 και να 10καρίζει στις στροφές του. H ροπή που πιάσαμε είναι στα 6,2 κιλά, άρα ανεβαίνει κ άλλο. Είπαμε με τον Τέο, να κουμπώσουμε και ένα δεύτερο δοκιμαστικό για να ανέβει η ροπή σε επίπεδα 800 κυβικών που πιστεύω ότι θα πιάσει τα 7 κιλά ροπής. θα δοκιμάσει ο ίδιος λοιπόν μιας και είναι έμπειρος οδηγός, προτύτερα είχε ένα KTM, και μετά από τα τεστ θα μας κάνει ένα πλήρες review για τα αποτελέσματα.. Keep tuning :ye02: |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Η μηχανη εχει ανεβει 1 ταχυτητα πανω,δεν χρειαζεται πλεον να κατεβασεις για να προσπερασεις..
Γιαννη εκτος απο Τααα... KTM απο το 2010 μεχρι τωρα η λιστα εχει ως εξης ktm 640duke 05*-ktm 690duke 09*-tiger 1050 10*-kawa z1000 11* και τωρα το 800GS 10* (TA ENDURO που αλαξα και ειναι το hobby μου δν τα βαζω μεσα) ΤΟ GS εχει 2 εβδομαδες που το πηρα και το μονο μου παραπονο ηταν οτι δεν εδινε χαμηλα, το ΜΗΧΑΝΗΜΑ μεταμορφωθηκε.. εμενα προσωπικα μου εφτασε αν και θα το δουμε και με ποιο δυνατο προγραμμα τωρα που θα βαλω φιλτρο αερος :ye33: |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
i xartografisi ine gia ola ta gs 800 i to sigekrimeno ixe lathos ?:wha13:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Ψαρωτικό!
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
Για όλα είναι, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
καλησπερα αυτο μπορουμε να το κανουμε και στο δικο μου μοτο με την χαρτογραφιση θα δουμε διαφορα
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Καλησπέρα Γιάννη.. Σε F650GS Twin μπορούμε να διορθώσουμε τίποτα, γιατί πανω απ τις 5500 στροφές ειναι νεκρο? Χαμηλά εχει ικανοποιητική ροπή και ειναι γραμμικο.
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Ωραια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε :)
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια σου! |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Πραγματικά ενδιαφέρον νήμα...
Το παρακολουθώ με ενδιαφέρον... :re25::re25::re25: |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Για όσους θέλουν να διαβάσουν περισσότερα για το tuning ECU των BMW moto, μπορούν να ανατρέξουν σε πρόσφατα νήματα που ανατύχθηκαν, λίγο πολύ αυτά αφορούν όλους τους κινητήρες..
Να σημειώσω ότι για τους κινητήρες της BMW moto, από το 2003-2010, οι ρυθμίσεις για τα μίγματα ειναι συντηρητικές και για βενζίνη κατώτερη των 91 enron, εξ' ού και η θεαματική βελτίωση μετά τον επαναπρογραμματισμό των ECU τους στα σωστά μίγμτα και αβανς που μπορεί να αποδώσει ανάλογα με τα φορτία, τις κλιματολογικές συνθήκες και τις συμπιέσεις που έχουν. Στα πρόσφατα μοντέλα της από το 2014, έχει τοποθετήσει διακόπτη αλλαγης χαρτογράφησης με αλλαγές για spor-eco οδήγηση, για 91-98 οκτάνια κλπ, όπως έκανε ο ανταγωνισμός (KTM, γιαπωνέζικα κλπ.) εδώ και χρόνια. Λοιπόν τα νήματα είναι : Από εδώ , εδώ και εδώ. Edit : ..να συμπληρώσω ότι το επίπεδο της συζήτησης παρόλο που το GS forum είναι πλατύ forum συζητήσεων δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχες που γίνονται σε ξένα forum ακόμα και από αυτά που ασχολούνται μόνο με το tuning και τις ecu. Εδώ κάποιες γενικές αρχές για το τι γίνεται στους επαναπρογραμματισμούς, για να μπούμε στο θέμα με γενικές γνώσεις : Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
¨Εχω βάλει κι εγώ πρόγραμμα στο 800GS. Αν κ το έκανα λίγο νωρίς (5.000km) έχω δεί διαφορά κυρίως στα ψηλά κ ειδικά αυτό που αναφέρεται οτι δε χρειάζεται να κατεβάζω συχνά σχέσεις όπως πριν. Η μηχανή αρπάει για πλάκα κ απο χαμηλά. Δοκιμασμένο, με 6η σχέση κουμπωμένη δικάβαλος, πάω με 60km/h κ μόλις ανοίξω γκάζι φεύγει ΑΝΕΤΑ!! Προσωπικά μπορεί να φέρει αντιρρήσεις αυτό που θα πώ, αλλά με 4 TDM που την έχω ανοίξει τα περνάει με διαφορά κιόλας. Επίσης τα έβαλα με ένα R1200GS adventure στην λ.Αθηνών, πρώην λ.Καβάλας, (όσοι μένουν Αθήνα γνωρίζουν) κ του έριξα στα αυτιά. Δεν είναι υπερβολή όσα αναφέρονται πιο πάνω για τις δυνατότητες που κρύβει το συγκεκριμένο μηχανάκι. Στο περίπου το μόνο που έχω να πω οτι πηγαίναμε τα ίδια (μέχρι 3η-4η) είναι τα Ζ750. Συγκεκριμένα 1η-2ρα του έριχνα κ δύο μηχανάκια αλλα μετά με μάζευε κ έφευγε. Φοράω φίλτρο ΚΝ , τελικό Twalcom (δοκιμασμένα κ δυναμομμετρημένα, ΚΑΛΥΤΕΡΗ απο Acrapovic) και πρόγραμμα. Ψηνόμουν κ για ολόσωμη γτ έχω πορωθεί με το μηχανάκι αλλα ο μηχανικός με φρέναρε γτ μετά θα σπάσει κ του μειώνεται κ ο χρόνος ζωής με ακόμα περισσότερο ζόριζμα γτ μετά θέλει άλλο πάλι πρόγραμμα
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
Με την βελτίωση που γίνεται ΦΠΕ, είναι από το πιο ολοκληρωμένα μηχανάκια πόλης και για μικρά ταξιδάκια.. Η εκρηκτικότητα και η αυτονομία το ανεβάζουν στα Νο1, ξεπερνα τα TDM και τα διάφορα γιαπωνέζικα streetfigther τα οποία καίνε όσο τα αυτοκίνητα. Να σημειωθεί οτι η κατανάλωση ενός καλορυθμισμένου f650-800gs δε ξεπερνά τα 4 λ/100 χιλ με νορμάλ οδήγηση ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ, νούμερα που μόνο τα μικρά σκούτερ βλέπουν και καμία μοτοσυκλέτα πάνω από 500 κυβικά. Για ολόσωμη καλά σου είπε ο μηχανικός σου, θα πρέπει ουσιαστικά να αλλάξεις όλο το setup του κινητήρα και μετά θα χάσεις την ροπή και το τίναγμα που έχει στις χαμηλές με μικρό κέρδος στις ψηλές που είναι εις βάρος της κατανάλωσης και μακροζωίας του κινητήρα, καθώς θα το δουλεύεις συνέχεια πάνω από 6.500 στροφές. Έτσι όπως είναι με ΦΠΕ είναι ΑΨΟΓΟ. Καλό θα είναι να προσέχεις τα λαδάκια να είναι φουλ συνθετικά και να τα αλλάζεις ανα 10.000 χιλ. προσέχοντας τη στάθμη του ενδιάμεσα. Για την αντλία νερού και την φλάντζα κεφαλής που έβγαζε, σε συζήτηση που είχα με μηχανικούς από τις αντιπροσωπείες, όλοι συγκλίνουν στις θερμοκρασίες που ανεβάζει το μοτέρ από τις φτωχές ρυθμίσεις του λ σε συνδυασμό με την υψηλή ονομαστική συμπίεση (12,5:1) που έχει από το εργοστάσιο, αυτά σε συνδυασμό με τις νοθευμένες βενζίνες του καλοκαιριού στην ελλάδα δημιουργούν το πρόβλημα.. |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Γύρισέ το σε σπορ 10-50 full συνθετικό, προστατεύει 100% τον κινητήρα στο στροφάρισμα και στις ψηλές θερμοκρασίες.. Επίσης αντέχουν 10000 χιλ. οπότε το κόστος είναι ίδιο.
Αν το πας συντηρητικά, είσαι οκ με το λαδι που βάζεις. |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Μ'ενδιαφερει το θεμα... αν σου στειλω τον εγκεφαλο μπορεις να το ρυθμισεις ή γινεται σε δυναμομετρο το reflash?:)
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Έχω φτιάξει τους χάρτες για το F800GS και είναι οι ίδιοι σε μοντέλα μέχρι το 2012. Δε χρειάζεται να κάνω δυναμομέτρηση σε κάθε GS που έρχεται , αν κανω 1-2 από το συγκεκριμένο μοντέλο μιας μοτο, μετά για τα επόμενα μου αρκεί να έχω τον εγκέφαλο να τους περάσω.
Έτσι μειώνεται τρομερά το κόστος. Παίζει ρόλο επίσης να ξέρω αν το μηχανάκι φοράει φίλτρο, εξάτμιση για να δώσω ελάχιστα παραπάνω τα μίγματα, όχι ότι έχει τρομακτικές διαφορές, αλλά θέλει ένα 5% παραπάνω μίγματα για να αποδώσει η εξάτμιση και η ελευθερη ροή τα μέγιστα.. Δυναμομέτρηση αν θέλει κάνει ο ίδιος ο κάτοχος της μοτο για να δει τις διαφορές και την βελτίωση που έχει με δικό του κόστος. |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Πες μας και κοστος αυτου του προγραμματισμου...
Και πώς θα μπορεσω εγω-γινεται ευκολα;να βγαλω τον εγκεφαλο και να στον στειλω Θεσ/νικη;...Ειναι κατι σχετικα ευκολο ή θελει γνωση;:hmmm: |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Μπραβο για την δουλεια που κανεις!!
Το σκεφτομαι και εγω βρε λες? |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Παιδιά το κόστος που έχω βάλει είναι το απολύτως μικρότερο.
Η εργασία σε δυναμόμετρο γίνεται μία φορά στο πρώτο μοντέλο που έρχεται. Κατόπιν η δουλειά είναι συγκεκριμένη και λίγο αλλάζουν οι παραμέτροι αν έχει εξάτμιση ή άλλα after εξαρτήματα το μηχανάκι. Δε κάνω δυναμομέτρηση σε κάθε μηχανάκι και άλλα περιττά που επιβαρύνουν. Αλλιώς θα χρειαζόμουν εξοπλισμούς αξίας 20.000 ευρώ και φυσικά θα χρέωνα το κόστος στους φίλους που έρχονται. Άλλωστε προγραμματιστής computer είμαι κ όχι μηχανικός ή συνεργείο, έχω άδεια από τη διεύθυνση εμπορίου για προγραμματισμό ηλεκτρονικών συστημάτων οχημάτων, τίποτα παραπέρα. Δε μπορώ να βάλω δυναμόμετρα στο μαγαζί, δε μπορώ να δεχτώ μοτοσυκλέτα εντός για μηχανολογική εργασία, δεν είμαι συνεργείο, απλά πράγματα. Όταν προκύπτουν ανάγκες μηχανολογικές και μη, συνεργάζομαι όσο χρειάζεται με φίλους που έχουν συνεργεία, δυναμόμετρα, ξεκλειδώματα immo κλπ., τελευταία και με αντιπροσωπείες, για αυτό το κόστος το έχω σε χαμηλά επίπεδα. Επιπλέον εγγυούμαι με γραπτή βεβαίωση για την ορθότητα των μεταβολών στους χάρτες, γράφω αναλυτικά το τι κάνω. Το μόνο που με ενδιαφέρει τελευταία είναι να αποσβέσω εξοπλισμό και αφορά κυρίως το ξεκλείδωμα των immo, που πήρα τον τελευταίο μήνα για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της εργασίας και να μην αξαρτώμαι από φίλο που προτύτερα μου έκανε αυτήν την εργασία και καθυστερούσα τις παραδόσεις. Πλέον έχω ολοκληρωμένο λογισμικό και harware με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, μετά από άπειρες ώρες εργασίας και μελέτης κλπ. ωστόσο η τιμή που βαλαμε για τους φίλους του forum είναι από την αρχή η ίδια και εγγυώμαι ότι δεν υπάρχει στους 2-3 οίκους που ασχολούνται με το tuning moto στην ελλάδα και έφαγα κράξιμο και για αυτό ακόμα από συνεργάτες που χρεώνουν ανάλογα με την επένδυση που έκαναν. Να ενημερώσω ότι ένα πλήρες πρόγραμμα με δυναμομέτρηση και fine tuning ή data logging σε μία μοτοσυκλέτα στοιχίζει πάνω από 440 ευρώ. Προσωπικά χρεώνω πολύ λιγότερα και αναλόγως με το πόσο θα με παιδέψει ο φίλος μετά με το fine tuning και τυχόν άλλες απαιτήσεις. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ με κατέβασμα χιλιομέτρων κ άλλα ξεκλειδώματα, με παράλληλους εγκεφάλους, με μηχανολογικά φτιαξίματα, πειράματα κλπ. ενημερώνω για να μη στέλνουν pm φίλοι που ρωτούν. H επαναχαρτογράφηση έχει αξία στα μοντέλα μέχρι του 2010-11, από εκεί και πέρα η BMW τα διόρθωσε σημαντικά και πολύ λίγο παίρνουν πάνω. Έχω πολύ καλή εμπειρία πλέον και μπορώ να κάνω οτιδήποτε στους χάρτες των ECU των R1100-150-1200GS-R-RT-C και F650-800GS twin, S1000-1100R-RR-1200R κλπ. Έχω δουλέψει πάρα πολύ τα BMW, σε συνεργασία με φίλους εθελοντές που εμπιστεύτηκαν τις μοτό τους, τους οποίους και ευχαριστώ άλλη μία φορά (ΣωκράτηςΖ, Πετρος1200, ΕVO) κ άλλους φίλους που ήρθαν στο μαγαζί και παιδευτήκαμε. Για τους φίλους από Αθήνα που θέλουν κάι παραπάνω, δυναμομετρησεις, fine tuning, data logging και άλλες εργασίες σε ECU, καθώς και άλλα μοντέλα εκτός BMW μπορώ να τους συστήσω με pm έναν υπεύθυνο φίλο και δάσκαλο από τον Πειραιά, δε μπορώ όμως να καθορίσω τις τιμές που παίρνει ο άνθρωπος γιατί έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στον τομέα αυτό.. Για περισσότερες πληροφορίες στο θέμα όποιος φίλος θέλει μπορώ να του απαντήσω με pm. Ευχαριστώ για την στήριξη :). |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Για 1200 rt είναι. Για το f800 έχει πιο πίσω, περίπου 92 άλογα στη ρόδα.
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
εχω θελω να μαθω αν ισχυει κατι τετοιο και για τα μοντελα f800gs 2012-2013 |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
Απ' όσο ξέρω τα boxer τα διόρθωσαν μετά το 2011. Βάλαν διπλούς εκκεντροφόρους, κλαπέτο στην εξάτμιση και τα πήγαν 100 πραγματικά άλογα ρόδα από 88-92 που είχαν τα προηγουμενα 1200 άρια. |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
Δες διαγραμμα... http://i67.photobucket.com/albums/h2...foreF800GS.jpg οπότε υπολογιζω προχειρα αν δινει το προγραμμα τού Γιαννη 92ps/τροχο να φτανει στροφαλο +-103hp... ας μας διαφωτισει ο Γιαννης καλυτερα..:Απορία: |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Μόλις φτιάξουμε το δικό σου, θα ήθελα να ξαναπάς στο ίδιο δυναμόμετρο που το μέτρησες μαμά και να ποστάρεις τη δυναμομέτρηση.. ;)
Δε πρέπει να πεις τίποτα για πρόγραμμα όμως στον μηχανικό σου μέχρι να σου δώσει τα αποτελέσματα.. :D |
Απάντηση: Προγραμματισμός ECU F800 GS
Απόσπασμα:
Θελουμε και φωτο απο τη φατσα τού μηχανικου;:ha15: |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:51. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!