![]() |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
5 Συνημμένο(α)
ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ!!!
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Ποσα χλμ εχει η μηχανη;
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Ο ΑΞΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣ΄ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ ΒΡΗΚΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ 220ml ΟΥΤΕ ΚΑΝ 180!!Ο ΑΞΩΝΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΦΑΓΑΜΕ 2 ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΦΡΕΝΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ.ΤΟ ΚΑΡΕ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΣΣΑΡΙΣΜΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΟΡΥΒΟ.
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
3 Συνημμένο(α)
30700!Ο ΤΥΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ!!ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΜΥΡΙΖΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΙΣΜΕΝΗ ΦΥΣΣΟΥΝΑ ΕΠΑΝΩ ΒΛ. 3 ΦΩΤΟ!!ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ?
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Θα μπορούσες να βάλεις λίγο μεγαλύτερες φωτογραφίες και ευκρινέστερες γιατί έτσι δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι "γίνετε" ;)
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Βγάζεις τροχό-αμορτισέρ- δαγκάνα - αισθητήρα ABS - αντηρίδα - δεξί μαρσπιέ με πιστόλι θερμού αέρα ζεσταίνεις την βίδα που είναι στην αρχή του ψαλιδιού και την ξεβιδώνεις και τσούπ ο άξονας είναι έξω :D |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
:cool:... πω ρε φιλε μιλαμε γαι πολυ σκουρια !
...εχουμε τα ιδια χιλιομετρα και κατα τη δικια μου αλλαγη βαλβολινης δεν ειχε ουτε σκονη ! ...πάντως ακομα και να μην τις ειχε αλλαξει αυτος δεν το βλεπω και τοσο τραγικο ...αρκει που τις αλλαζεις εσυ τωρα γυρω στις 30χιλιαδες! οχι τη πισω φυσούνα δεν το χω τσεκαρει πως βγαινει ...αλλα θα το ψαξω λιγο! .....ψυχραιμια πανω απο ολα! |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Η βρόμια φυσιολογική μια και ήταν η φυσούνα σκισμένη αλλά οκ δεν έγινε και κάτι τραγικό !!!!:sm8: |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
:Απορία::Απορία::Απορία:
Τι λες βρε φίλε ?? Γιατί δεν ρωτάς τον Γιώργο νομίζω ότι θα σου έλεγε |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
ανατριχιαστικό ! τέλος καλό , όλα καλά !
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Θεωρω οτι γλυτωσες απο ενδεχομενο σπασιμο του αξονα διότι όπως περιγραφεις τα καρε ηταν κολλημενα αρα χωρίς τους απαραιτητους απειροελαχιστους τζογους που απαιτουν τα συστηματα αυτά!! Μαλλον εισαι πολυ τυχερός!!!! |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
εγω δεν στο βγαζω γιατι θα μπαναριστω ......... . . . . . . . . . . . . .. . . .http://www.doheth.co.uk/funny/galler...exican_Hat.gif:sm7::sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Φτηνα την γλύτωσες φίλε:hmmm: |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
134 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΦΥΣΣΟΥΝΕΣ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ!!!
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
....μια χαρά ....;) |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
κ πιο συνεργείο δεν εκανε καλα την δουλειά του-δεν άλλαξε τις βαλβολινες-?..αν δεν μπορείς να το ποσταρεις στείλε μου πμ!!.....μέσα στην ατυχία σου ήσουνα τυχερός!!!..παλι καλα να λεμε!!
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Οι παπ....ιες γινονται συνηθως, απο τα γνωστα σε ολους μας συνεργεια, εξουσιοδοτημενα ή μη, που κανουν τις περισσοτερες δουλειες αρπα κολα (πιο πολλες μηχανες την ημερα, πιο πολυ χρημα...). Θα αναφερω το εξης: Αν καποιο απο τα μελη του φορουμ, ξερει και μπορει να λυσει το ψαλιδι της μηχανης του, και το κανει μονο π.χ αμεσως μετα απο μια τετοια αλλαγη που του εχει γινει σε ενα οποιδηποτε συνεργειο, ειμαι σιγουρος οτι το πιο πιθανον ειναι να διαπιστωσει, οτι δεν θα του εχουν βαλει την ειδικη παστα που παρεμβαλετε αναμεσα απο τα δυο μερη, που προβλεπει ο κατασκευαστης και που χρησιμευει για την εξτρα στεγανοποιηση της φουσκας με το μεταλλικο εξαρτημα!!! Και αυτο το λεω, οχι γιατι ειμαι μαγκας και καλα, ή οτι ξερω καλυτερα και περισσοτερα απο αυτους, αλλα απλα γιατι: Ειτε βαριουντε να την βαλουν, ειτε γιατι την ξεχασαν, ειτε γιατι λενε δεν βαριεσαι, ειτε γιατι τους πιεζει ο χρονος και το αφεντικο, ειτε ειτε ειτε.... (τα μηχανουργεια και τα συνεργεια ειναι μερος της δουλειας μου και τους εχω ζησει, αυτους και την νοοτροποια τους!!!) Και με βαση το παραδειγμα αυτο, ερχομαστε σε αυτο που πολυ σωστα λες "δεν προσεξαμε οτι δεν στεγανοποιει καλα", το οποιο φυσικα ειναι και το πιθανοτερο, και δεν ειναι σφαλμα σε καμμια περιπτωση, του καθε μοτοσυκλετιστη που φευγει με το κεφαλι του ησυχο απο το συνεργειο, αλλα μονο του συνεργειου.... Αυτο που ειναι μερος της ευθυνης μας, ή της υποχρεωσης μας (για την ασφαλεια μας και μονο για αυτην) σαν ιδιοκτητες μοτοσυκλετας ειναι ο τακτικος οπτικος ελεγχος της μηχανης. Αυτο πρεπει να γινετε απο ολους, τους κατεχοντες τα των μηχανολογικων και μη. Ακομα και ενας που δεν ξερει τιποτα, ισως και να προσεξει κατι και να τον γλυτωσει απο κατι απλο ή απο τα χειροτερα. (αν ελεγχεις τακτικα, εστω και οπτικα την μηχανη, ξερεις δεν ξερεις τι βλεπεις, ο εγκεφαλος φωτογραφιζει αυτα που βλεπει και ας μην το καταλαβαινουμε. Οταν ομως πχ μια βιδα εχει ξεβιδωθει ή εχει φυγει, θα την καταλαβει την "οπτικη" διαφορα το ματι και αυτο θα γινει η αφορμη να το ψαξεις λιγο παραπανω και να γλυτωσεις οπως ειπα, κατι απλο ή τα χειροτερα!!!) Οι φουσκες αυτες, οι τσιμουχες, τα διαφορα o'ring κτλ συμπεριλαμβανονται στα αναλωσιμα και χρηζουν τακτικων "οπτικων" ελεγχων. |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
:sm8: Εγραψες!!! |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Έχεις κανείς ιδέα αυτή η πάστα τι είναι και που μπορούμε να την βρούμε ?:confused::confused: |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Ρωτησε σε μια αντιπροσωπεια για αυτην την παστα (χαρακτηριστικο της ειναι, οτι ειναι χρωματος ασπρου), δες την εκει, τυπωσε την στο μυαλο σου και ψαξε την απο το ιντερνετ. Και αυτο γιατι, μολις σου πουν την τιμη, θα φυγεις... πυραυλος :D!!! (Δεν θυμαμαι να σου πω αλλες λεπτομερειες φιλε μου :(, και επειδη δεν ειμαι Ελλαδα να κατεβω στην αποθηκη.... ειναι το καλυτερο που μπορω να σου πω :o) |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Ευχαριστώ.Γράσο σιλικόνης πίστευα ότι είναι το οποίο ομοίως είναι πολύ ακριβό. |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Κάτσε να το γράψω κι εδώ...........
Έχω μια μεγάλη απορία σχετικά με την ''ατακτη'' μπροστινή φούσκα που κατηγορούμε για οποιονδήποτε σκουριασμένο άξονα..... Κάποτε κι εγώ πίστευα - με αυτά που άκουγα - πως έφταιγε αυτή για όλα τα κακά που συμβαίνουν εκεί πίσω, ώσπου κάποια φόρα, όταν έκανα μόνος μου αλλαγή βαλβολίνης, είδα πως στο κάτω μέρος του μονόμπρατσου, στο πίσω τμήμα, υπάρχει κενό που μπορείς από εκεί να δεις τον άξονα..... οπότε προς τι η φασαρία για την φούσκα;;;; Ακόμα χειρότερα, να την κατηγορούν άτομα που δεν δεν έχουν ιδέα από μηχανολογικά και ειδικά από GS, το δικαιολογώ! Αλλά να τα λένε μηχανικοί της BMW;;;;; Το θεωρώ, τουλάχιστον, ανεύθυνο και δείχνει άγνοια....... Νεύρα Θα ψάξω να βρω φωτογραφία.......... |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
1 Συνημμένο(α)
βρηκα μια......
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Όχι και τόσο :) silicone grease | eBay |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
2 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Το γήρας δεν έρχεται μόνο του.......... έχεις απόλυτο δίκιο........ Πριν 1,5 χρόνο άλλαξα την φυσούνα και έλεγξα τον άξονα (σύνολο 60.000χλμ)..... τα ξέχασα όλα κιόλας!!! Τον Οκτώβριο που θα αλλάξω συμπλέκτη θα τα ξαναθυμηθώ........ :yz |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Εγω αν κ δεν εχω ασχοληθει να τις αλλαξω ακομα, τις αγορασα προληπτικα απο την motion n style 95 ευρω κ τις δυο. Ισως καπου εχω κ το τιμολογιο αγορας τους. |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Εαν εχετε το repair manual εχει μεσα μετα απο τον πινακα με τις δυναμεις σφιξιματος των διαφορων μερων της μοτο, ενα Table of operating fluids. Εκει εχει και τα διαφορα γρασσα στο lubricants. Τουλαχιστον ετσι ειναι στο 1150. Φανταζομαι πως κατι αντοιστιχο ειναι και στο manual του 1200. Για το 1150 παντως στον αξονα αναφερει το μανθαλ οτι τον καλυπτεις με Staburags NBU 30 PTM που ειναι μια ασπρη στο χρωμα παστα. Ελπιζω να βοηθησα.
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Και να συμπληρωσω εκτος απο ασπρο χρωμα παιζει και σε light grey αναλογως την μαρκα.
|
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Θα ήθελα να σας πω και εγώ την δική μου περίπτωση...
Είχα παρατηρήσει ότι η πίσω φούσκα (φυσούνα) του άξονα ήταν κομμένη και προφανώς έπερνε νερά. Υστερα από πιο λεπτομερή έλεγχο ήταν ταλαιπωρημένη και η μπροστά. Επίσκεψη στο service και ... ... αλλαγή και οι δύο καθώς επίσης και το ένα ρουλεμαν του διαφορικού αφού είχε διάβρωση (σκουριά) (γι' αυτο και έκανε λίγο παραπάνω θόρυβο το διαφορικό). Ο άξονας είχε λίγη επιφανειακή σκουριά όταν ανοίχτηκε... αφού έπερνε νερά. Πιστεύω ότι θέλουν λίγη προσοχή οι συγκεκριμένες φούσκες, σχετικά με τη φθορά τους. |
Απάντηση: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΞΩΝΑΣ
Απόσπασμα:
Paste MP 3 :) :) |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:46. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!