GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη? (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=6359)

Carduelis 18-10-2009 12:13

Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Καλημέρα σε όλους! Όταν με το καλό επιστρέψετε από Καλάβρυτα και αφού χωνέψετε όσα κατσικοπρόβατα αφανίσατε εκεί πάνω :sm7:, λύστε μου και μια μικρή απορία:

Αξίζει τον κόπο και τα χρήματα να κάνει κάποιος αλλαγή μόνο στο φίλτρο αέρα της GS 1200 βάζοντας κάποιο "καλύτερο" px. K&N αν δεν έχει σκοπό να παίξει και με εξατμίσεις? Θα αναπνέει καλύτερα η μηχανή ή θα έχει κάποια άλλη επίπτωση?

Καλή επιστροφή σέ όλους
Νότης

petkostas 18-10-2009 13:14

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 82249)
Καλημέρα σε όλους! Όταν με το καλό επιστρέψετε από Καλάβρυτα και αφού χωνέψετε όσα κατσικοπρόβατα αφανίσατε εκεί πάνω :sm7:, λύστε μου και μια μικρή απορία:

Αξίζει τον κόπο και τα χρήματα να κάνει κάποιος αλλαγή μόνο στο φίλτρο αέρα της GS 1200 βάζοντας κάποιο "καλύτερο" px. K&N αν δεν έχει σκοπό να παίξει και με εξατμίσεις? Θα αναπνέει καλύτερα η μηχανή ή θα έχει κάποια άλλη επίπτωση?

Καλή επιστροφή σέ όλους
Νότης

Μια τέτοια αλλαγή θα σε βοηθήσει απο την πλευρά του οτι το φίλτρο θα είναι μόνιμο πλέον και θα χρειάζεται απλά καθαρισμό στα διαστήματα που αναφέρει ο κατασκευαστής (συνήθως ανα 10000 χλμ).
Απο εκεί και πέρα θα αναπνεύσει ίσως και λίγο καλύτερα, αλλα σε γενικές γραμμές τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται μόνο σε συνδυασμό με μια εξάτμιση και μια μονάδα διαχείρισης (πχ power commander) ρυθμισμένη όμως για την δική σου μηχανή!
Κοινώς μην περιμένεις αναβαθμίσεις στην απόδοση σου, απλά μια επένδυση για να αποφεύγεις την αλλαγή του φίλτρου.

EOD-K9 18-10-2009 13:28

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Σχετικά με το φίλτρο δεν ξέρω να σου απαντήσω
Αλλά αν περιμένεις την χώνεψη ..............................:sm7:

τα κοκαλάκια δύσκολα χωνεύονται


:sm7::sm7::sm7::sm7:

soter3gm 18-10-2009 13:29

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά :D

Carduelis 18-10-2009 13:46

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά :D


Που το βρίσκω αυτό το ΜΑΝ? :hmmm: θέλει αλλαγή σαν το μαμίσιο? ή είναι μόνιμο σαν Κ&Ν?

Ευχαριστώ όλους σας!

Carduelis 18-10-2009 13:50

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
...και καμμιά τιμούλα ενδεικτικά? ;)

MARK 18-10-2009 17:34

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Εβαλα ΚΝ 63 ευρώ.Με εξάτμιση που φοράω δεν καταλαβαίνω κάποια ουσιαστική διαφορά.Απλά αναπνεεί καλύτερα η μηχανή....:sm8:

soter3gm 18-10-2009 18:03

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 82268)
Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά :D


Που το βρίσκω αυτό το ΜΑΝ? :hmmm: θέλει αλλαγή σαν το μαμίσιο? ή είναι μόνιμο σαν Κ&Ν?

Ευχαριστώ όλους σας!

Το ΜΑΝ το βρίσκεις στη Παλαμηδίου απέναντι από το 29ο ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
Δεν είναι μόνιμο αλλά είναι "τσάμπα" σε σχέση με το μαμά
Δεν φαίνεται καμία διαφορά με το Κ.Ν στο δρόμο στο δυναμόμετρο ώμος φαίνεται

fmargaritis 18-10-2009 19:37

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
εσύ Σωτήρη τι φίλτρο έχεις στην μηχανή;

soter3gm 18-10-2009 22:17

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από fmargaritis ( 82355)
εσύ Σωτήρη τι φίλτρο έχεις στην μηχανή;

μα φυσικά ΜΑΝ........ φορτηγατζήδικο :sm7:

GeorgeP 18-10-2009 22:34

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από petkostas ( 82256)
Μια τέτοια αλλαγή θα σε βοηθήσει απο την πλευρά του οτι το φίλτρο θα είναι μόνιμο πλέον και θα χρειάζεται απλά καθαρισμό στα διαστήματα που αναφέρει ο κατασκευαστής (συνήθως ανα 10000 χλμ).
Απο εκεί και πέρα θα αναπνεύσει ίσως και λίγο καλύτερα, αλλα σε γενικές γραμμές τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται μόνο σε συνδυασμό με μια εξάτμιση και μια μονάδα διαχείρισης (πχ power commander) ρυθμισμένη όμως για την δική σου μηχανή!
Κοινώς μην περιμένεις αναβαθμίσεις στην απόδοση σου, απλά μια επένδυση για να αποφεύγεις την αλλαγή του φίλτρου.


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από soter3gm ( 82262)
Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο

Oi προλαλησαντες σωστα εμιλησαν. Πολυ σωστα μάλιστα!!


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από soter3gm ( 82262)
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά :D

Εδω εχω μια ενσταση, αν και η ΜΑΝ δεν ειανι τυχαια εταιρεια!! Τα παντος ειδους φιλτρα (λαδιου, αερα) εχουν διυθητικο χαρτι στο οποιο βασιζεται ολη η λειτουργια τους!! Τα φιλτρα βασιζουν την λειτουργια τους στο ανοιγμα των πορων του διυθητικου χαρτιου τα οποια μετριωνται σε microns. Τα φιλτρα της ''μαμας'' εχουν προδιαγραφες εστω ''χ'' microns'' αν το ''φτηνο'' ΜΑΝ εχει μεγαλυτερα microns τότε μικροσωματιδια σκονης θα περασουν στους θαλαμους καυσης βλαπτοντας σοβαρα τον κινητηρα (θα χρειαστεί επισκευη στους κυλινδρους-ελατηρια συντομα). Υπαρχουν παραδειγματα με ολικη κατστροφη κινητηρων μετά απο 50-60000κμ!! αν τα microns ειναι μικροτερα των προδιαγραφων της μαμας τοτε ο κινητρας δεν θα αναπνεει σωστα με αποτέλεσμα οχι καταστροφη σε ααυτην την περιπτωση αλλα υπερβολικη κατανάλωση!!! Αν η ΜΑΝ και η καθε ΜΑΝ βγάζει το ιδιο φιλτρο σε διαφορετικες (κι ακριβοτερες) ποιοτητες διάλεξε αυτες, αν οχι τότε θα εμπιστευτουμε το ονομα της εταιρειας και ........ολα καλα!!
Εγω στο θεμα φιλτρων παω με τα κεφια της ''μαμας'', εστω και για ψυχολογικούς λόγους!!!!

syan 18-10-2009 23:39

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 82405)
Oi προλαλησαντες σωστα εμιλησαν. Πολυ σωστα μάλιστα!!



Εδω εχω μια ενσταση, αν και η ΜΑΝ δεν ειανι τυχαια εταιρεια!! Τα παντος ειδους φιλτρα (λαδιου, αερα) εχουν διυθητικο χαρτι στο οποιο βασιζεται ολη η λειτουργια τους!! Τα φιλτρα βασιζουν την λειτουργια τους στο ανοιγμα των πορων του διυθητικου χαρτιου τα οποια μετριωνται σε microns. Τα φιλτρα της ''μαμας'' εχουν προδιαγραφες εστω ''χ'' microns'' αν το ''φτηνο'' ΜΑΝ εχει μεγαλυτερα microns τότε μικροσωματιδια σκονης θα περασουν στους θαλαμους καυσης βλαπτοντας σοβαρα τον κινητηρα (θα χρειαστεί επισκευη στους κυλινδρους-ελατηρια συντομα). Υπαρχουν παραδειγματα με ολικη κατστροφη κινητηρων μετά απο 50-60000κμ!! αν τα microns ειναι μικροτερα των προδιαγραφων της μαμας τοτε ο κινητρας δεν θα αναπνεει σωστα με αποτέλεσμα οχι καταστροφη σε ααυτην την περιπτωση αλλα υπερβολικη κατανάλωση!!! Αν η ΜΑΝ και η καθε ΜΑΝ βγάζει το ιδιο φιλτρο σε διαφορετικες (κι ακριβοτερες) ποιοτητες διάλεξε αυτες, αν οχι τότε θα εμπιστευτουμε το ονομα της εταιρειας και ........ολα καλα!!
Εγω στο θεμα φιλτρων παω με τα κεφια της ''μαμας'', εστω και για ψυχολογικούς λόγους!!!!

Σωστός ο Γιώργος...όπως ακόμη άν πηγαίνεις χώμα είναι κακή επιλογή το Κ&Ν.!

kostas_366 18-10-2009 23:46

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Το 1150 είχε Κ/Ν. Το πρώτο που δεν μ άρεσε ήταν ο θόρυβος από την εισαγωγή σε ταξίδι με 140 κλμ.
Ρώτησε και ο Στράτος κάποιον ``φίλο`` του και του είπε δεν κάνει για πολλές σκόνες.
Έβαλα μαν (αυτό μου έδωσαν σε συνεργείο, τέτοιο έβαζαν 10 ή 11 ευρώ έκανε) και δεν κατάλαβα και διαφορά...
Ακόμα το Μαν έχω πάνω και το Κ/Ν στο κουτί.
Αυτό που είπε ο Γιώργος δεν το είχα σκεφτεί.

Carduelis 19-10-2009 00:43

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 82458)
Σωστός ο Γιώργος...όπως ακόμη άν πηγαίνεις χώμα είναι κακή επιλογή το Κ&Ν.!

Αμφιβάλλω αν μπορεί να μάθει κανείς εύκολα ποιό το εύρος των "οπών" του διηθητικού χαρτιού που αποτελεί το φίλτρο είτε της ΜΑΝΝ είτε της ΒΜW :hmmm:
Το φίλτρο της ΜΑΝΝ για το GS 1200 είναι αυτό:
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_subpage=02&ktlg_01_mrksl=6&ktlg_01_mdrsl=11&ktlg_01_modsl=7&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=4
αλλά δεν μπόρεσα να βρώ περισσότερα με μια γρήγορη αναζήτηση..

soter3gm 19-10-2009 01:07

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
φαντάζομαι πως τα φίλτρα είναι ίδια απλά αλλάζουν συσκευασία
Οπτικά που τα έχω δει καινούργια δεν έχουν καμία διαφορά, τώρα αν στη λειτουργία τους δημιουργούν "άλλα" προβλήματα, αυτό δεν το έχω προσέξει. Πάντως στη συμπίεση που έχω μετρήσει είμαι σε πολύ μέσα στα οριακά σημεία και της βαλβίδες που έχω ρυθμίσει είμαι κατά πολύ μακριά από τα όρια.

Μέχρι τώρα που έχω κάνει αρκετά service σε όλες μου της μοτοσυκλέτες δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα καμία, και με πάρα πολλά χλμ η κάθε μια, και ρωτάω? ρε παιδιά γιατί πρέπει σόι και καλά να πληρώνουμε τα μαμά πράγματα με τιμή πολύ πιο πάνω από του εμπορίου? χωρίς να έχουμε κάποια καλλίτερη φροντίδα-προστασία-απόδοση στη μηχανή μας ? μήπως για να κερδίζουν στη πλάτη μας κάποιοι επιτήδειοι ? στη Αμερική γιατί δεν έχουν τέτοια θέματα? βάζουν ότι θέλουν και ισχύει η εγγύηση τους? κάνουν ατελείωτα ανέμελα χλμ ?

gemara 19-10-2009 12:31

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Να σας πω την αλήθεια ρε παιδιά, αυτόν τον κινητήρα έτσι όμορφα που δουλεύει όπως τον έχει φτιάξει και ρυθμίσει η μαμά εταιρεία, τον λυπάμαι να του πειράξω οτιδήποτε. Έχει τόσα γκάζια, που όποτε και όπου του τα ζητήσεις, στα δίνει αγόγγυστα, δεν σε κρεμάει ποτέ και αν τον προσέχεις λιγάκι, θα το κάνει αυτό για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Και να μου δώσει 2 άλογα παραπάνω στα 100 όταν τον τρέχω στις 7.000 RPM, ούτε που πρόκειται να το πάρω ποτέ χαμπάρι, ούτε και θα με σώσει.

Σέρβις κάθε 10 χιλιάδες και κανα πλυσιματάκι που και που για να αρέσει και στο μάτι, τίποτε άλλο.:)

GeorgeP 19-10-2009 12:49

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από soter3gm ( 82512)
φαντάζομαι πως τα φίλτρα είναι ίδια απλά αλλάζουν συσκευασία
Οπτικά που τα έχω δει καινούργια δεν έχουν καμία διαφορά, τώρα αν στη λειτουργία τους δημιουργούν "άλλα" προβλήματα, αυτό δεν το έχω προσέξει. Πάντως στη συμπίεση που έχω μετρήσει είμαι σε πολύ μέσα στα οριακά σημεία και της βαλβίδες που έχω ρυθμίσει είμαι κατά πολύ μακριά από τα όρια.

Μέχρι τώρα που έχω κάνει αρκετά service σε όλες μου της μοτοσυκλέτες δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα καμία, και με πάρα πολλά χλμ η κάθε μια, και ρωτάω? ρε παιδιά γιατί πρέπει σόι και καλά να πληρώνουμε τα μαμά πράγματα με τιμή πολύ πιο πάνω από του εμπορίου? χωρίς να έχουμε κάποια καλλίτερη φροντίδα-προστασία-απόδοση στη μηχανή μας ? μήπως για να κερδίζουν στη πλάτη μας κάποιοι επιτήδειοι ? στη Αμερική γιατί δεν έχουν τέτοια θέματα? βάζουν ότι θέλουν και ισχύει η εγγύηση τους? κάνουν ατελείωτα ανέμελα χλμ ?

Σωτηριε,

μιλαμε για ΜΑΝ, δεν μιλαμε για του Κυρ Ηλια στην γωνια το φίλτρο!!! Κι εγω θεωρω οτι δεν υπάρχει προβλημα απο τέτοιες εταιρείες, απλα εγω διυλιζω τον κώνωπα!!!

Οσο για το ''γιατι να πληρωνουμε κερατιάτικα...''' οχι απλως συμφωνω αλλα επαυξανω στην νιοστη!!!
π.χ. προχθες άλλαξα συμπλέκτη στο FABIA της πεθεράς μου, παω στην Skoda ''ποσο κανει κυριε'' ρωτώ,''350ε'' μου απαντάει...συγκριο!!!!! Πάω στην sachs, ''ποσο κανει κυριε?'' ''190e'' μου απαντα....τον πήρα!! Παω στο Fabia κατεβαζω τον συμπλέκτη και τι γράφει επανω?.....sachs!!! αντε τα συμπερασματα δικά σας!!

BOXER 19-10-2009 16:54

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 ( 82467)
Το 1150 είχε Κ/Ν. Το πρώτο που δεν μ άρεσε ήταν ο θόρυβος από την εισαγωγή σε ταξίδι με 140 κλμ.
Ρώτησε και ο Στράτος κάποιον ``φίλο`` του και του είπε δεν κάνει για πολλές σκόνες.
Έβαλα μαν (αυτό μου έδωσαν σε συνεργείο, τέτοιο έβαζαν 10 ή 11 ευρώ έκανε) και δεν κατάλαβα και διαφορά...
Ακόμα το Μαν έχω πάνω και το Κ/Ν στο κουτί.
Αυτό που είπε ο Γιώργος δεν το είχα σκεφτεί.


Κανε τις αγορες σου απο site του εξωτερικου (Αγγλικα και Γερμανικα μαγαζια) και λυνεις το προβλημα στο ντοπιο νταβατζηλικι.........
Π.χ 10 ευρω το γνησιο φιλτρο αερος
10,5 ευρω το γνησιο φιλτρο λαδιου κτλ κτλ..
Συν το οτι δεν χρειαζεται να ασχοληθεις με τα microns (μια που μιλαμε για φιλτρα) του καθε αλλου φιλτρου που σκοπευεις να βαλεις.
Μακροπροθεσμα στην "ζωη" και την αξιοπιστια του καθε κινητηρα τα microns ειναι το Α και το Ω!!!!!!

gzpainter 21-10-2009 00:37

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
παντως για να προσθεσω και κατι σε ολη την κουβεντα για τα φιλτρα...εδω στην Αγγλια...στο ukGSer forum...δεν τα εχουν και καλο το να αλλαξουν το φλτρο σε K&N...αυτη η αποψη οφείλεται στο γεγονος οτι το K&N αφηνει περισσοτερα μικροσωματιδια να περασουν...κατι λογικο αφου ειναι απο διαφορετικο υλικο απο οτι το εργοστασιακο...το τελευταιο ειναι απο χαρτι αν δεν κανω λαθος...απο την αλλη...μην ξεχνας οτι ο κινητρας δουλεθει με μειγμα καυσιμου και οξυγονου...αρα ενα ελυθερο φιλτρο σημαινει και περισσοτερο οξυγονο αρα και περισσοτερη καυση αν συνδιαστει και με περισσοτερο καυσιμο...
Το σχολιο σχετικα με το χωμα ειναι πιστευω σωστο....προσωπικα...τωρα με τις Zard...περιμενω μονο να βρω λιγο ελευθερο χρονο για το εγκαταστησω...αφου τα περισσοτερα χιλιομετρα που γραφω ειναι σε επαρχιακους ασφαλτινους δρομους...

soter3gm 21-10-2009 09:10

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gzpainter ( 83442)
παντως για να προσθεσω και κατι σε ολη την κουβεντα για τα φιλτρα...εδω στην Αγγλια...στο ukGSer forum...δεν τα εχουν και καλο το να αλλαξουν το φλτρο σε K&N...αυτη η αποψη οφείλεται στο γεγονος οτι το K&N αφηνει περισσοτερα μικροσωματιδια να περασουν...κατι λογικο αφου ειναι απο διαφορετικο υλικο απο οτι το εργοστασιακο...το τελευταιο ειναι απο χαρτι αν δεν κανω λαθος...απο την αλλη...μην ξεχνας οτι ο κινητρας δουλεθει με μειγμα καυσιμου και οξυγονου...αρα ενα ελυθερο φιλτρο σημαινει και περισσοτερο οξυγονο αρα και περισσοτερη καυση αν συνδιαστει και με περισσοτερο καυσιμο...
Το σχολιο σχετικα με το χωμα ειναι πιστευω σωστο....προσωπικα...τωρα με τις Zard...περιμενω μονο να βρω λιγο ελευθερο χρονο για το εγκαταστησω...αφου τα περισσοτερα χιλιομετρα που γραφω ειναι σε επαρχιακους ασφαλτινους δρομους...

Σωστοί οι ukGSer's, αυτό το έχω διαβάσει και στο ADVriders για αυτό και λέω για το χάρτινο φίλτρο συνέχεια. :D
Αλλά όχι να μας τον "πιάνουν" τσάμπα οι διάφοροι επιτήδειοι, για αυτό τον λόγο ΜΑΝ filters και τα μυαλά στο μπλέντερ :p

kostas-patra 21-10-2009 10:26

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
στην αρχική σου ερώτηση, αν η αλλαγή του φίλτρου αέρα είναι χρήσιμη, η απάντηση είναι ναι

η απάντηση στην συχνή αλλαγή του φίλτρου αέρα είναι όπως κατέδειξαν και οι πρηγούμενοι, απαραίτητη σχετικά με την μακροημέρευση του κινητήρα σου από εσωτερικές φθορές

η απάντηση αν αξίζει να αλλάξει καποιος το φίλτρο αέρα που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρία με κάποιο άλλο παρόμοιο, είναι κάτι μετρήσιμο, όπως προείπαν με τους δύο βασικούς παράγοντες, την οικονομικότητα και την παρόμοια συμπεριφορά

η απάντηση αν αξίζει κάποιος να φύγει από το εργοστασιακό φίλτρο και να πάει σε ένα ελευθέρας , όπως το K&n ή το αντίστοιχο μπλέ, σηκώνει συζήτηση, διαφωνία και οινοκατανάλωση, μα πάνω απ όλα στοιχεία

αναλόγως την μεριά που παίρνεις την πληροφόρηση, μπορεί να πετύχεις το διαφημιστικό τμήμα=μάρκετινγκ της k&n, που θα μιλά για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, για λιγότερες αντιστάσεις του αέρα, για καλύτερη καύση, για περισσή ιπποδύναμη και για ήχο γεμάτο

από την άλλη υπάρχουν καταναλωτές που τα δοκίμασαν χωρίς αξιοσημείωτη αύξηση της ιπποδύναμης, με σκασίματα, με λάδωμα του αισθητήρα αέρα, με ευκολία στον καθαρισμό, αλλά με μετρήσιμα στοιχεία κάποιες μελέτες απέδειξαν πως οι διαφορές στην ιπποδύναμη με εργοστασιακό φίλτρο και χωρίς είναι αμελητέες, αρα τι καλύτερο να σου δώσει ένα πιο ανοιχτό φίλτρο;
και κάτι ακόμα: ψάχνοντας, μαις και με απασχόλησε και μένα το θέμα φίλτρο, βρήκα μια ερευνα που ο ερευνητής ψιλοκοσκίνιζε σωματιδιακή σκόνη διαφορετικης διαμέτρου κάθε φορά, για να αποδείξει το προφανές, οτι από τα ελευθέρας διέρχεται μεγάλο ποσοστό σκόνης μέσα στον κινητήρα

αυτή είναι η μεριά του s&d της k&n

αυτή είναι η έρευνα που έλεγα
αυτός μπορεί να ναι κάποιος που δεν καθάρισε ποτέ το φίλτρο του στο χωριό που έμενε

GeorgeP 21-10-2009 11:29

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 83509)
στην αρχική σου ερώτηση, αν η αλλαγή του φίλτρου αέρα είναι χρήσιμη, η απάντηση είναι ναι

η απάντηση στην συχνή αλλαγή του φίλτρου αέρα είναι όπως κατέδειξαν και οι πρηγούμενοι, απαραίτητη σχετικά με την μακροημέρευση του κινητήρα σου από εσωτερικές φθορές

η απάντηση αν αξίζει να αλλάξει καποιος το φίλτρο αέρα που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρία με κάποιο άλλο παρόμοιο, είναι κάτι μετρήσιμο, όπως προείπαν με τους δύο βασικούς παράγοντες, την οικονομικότητα και την παρόμοια συμπεριφορά

η απάντηση αν αξίζει κάποιος να φύγει από το εργοστασιακό φίλτρο και να πάει σε ένα ελευθέρας , όπως το K&n ή το αντίστοιχο μπλέ, σηκώνει συζήτηση, διαφωνία και οινοκατανάλωση, μα πάνω απ όλα στοιχεία

αναλόγως την μεριά που παίρνεις την πληροφόρηση, μπορεί να πετύχεις το διαφημιστικό τμήμα=μάρκετινγκ της k&n, που θα μιλά για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, για λιγότερες αντιστάσεις του αέρα, για καλύτερη καύση, για περισσή ιπποδύναμη και για ήχο γεμάτο

από την άλλη υπάρχουν καταναλωτές που τα δοκίμασαν χωρίς αξιοσημείωτη αύξηση της ιπποδύναμης, με σκασίματα, με λάδωμα του αισθητήρα αέρα, με ευκολία στον καθαρισμό, αλλά με μετρήσιμα στοιχεία κάποιες μελέτες απέδειξαν πως οι διαφορές στην ιπποδύναμη με εργοστασιακό φίλτρο και χωρίς είναι αμελητέες, αρα τι καλύτερο να σου δώσει ένα πιο ανοιχτό φίλτρο;
και κάτι ακόμα: ψάχνοντας, μαις και με απασχόλησε και μένα το θέμα φίλτρο, βρήκα μια ερευνα που ο ερευνητής ψιλοκοσκίνιζε σωματιδιακή σκόνη διαφορετικης διαμέτρου κάθε φορά, για να αποδείξει το προφανές, οτι από τα ελευθέρας διέρχεται μεγάλο ποσοστό σκόνης μέσα στον κινητήρα

αυτή είναι η μεριά του s&d της k&n

αυτή είναι η έρευνα που έλεγα
αυτός μπορεί να ναι κάποιος που δεν καθάρισε ποτέ το φίλτρο του στο χωριό που έμενε

και διαβαζοντας το/τα μάλλον καλα κανω και βαζω μονον ''μαμα''!!!

Carduelis 21-10-2009 17:04

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 83537)
και διαβαζοντας το/τα μάλλον καλα κανω και βαζω μονον ''μαμα''!!!


Νομίζω πως μετά από όλα αυτά που οι "επαιοντες" κατέθεσαν και μάλιστα βιβλιογραφικά τεκμηριωμένα, τα συμπεράσματα είναι σχεδόν αυτονόητα ακόμα και σε άσχετους σαν κι εμένα :o:
1. Τα φίλτρα (σαν το Κ&Ν) που βοηθάνε την καλύτερη αναπνοή του κινητήρα το κάνουν σε βάρος της συγκράτησης σκόνης (στην οποία υπερέχουν τα χάρτινα φίλτρα της κάθε μαμάς εταιρείας).
2. Το όποιο κέρδος σε ιπποδύναμη μάλλον είναι μικρό, χρειάζεται τεκμηρίωση (δυναμομέτρηση), συνοδεύεται από εξατμίσεις after και αναιρείται από το σχετικά γρήγορο "μπούκωμα" του φίλτρου με σκόνη. Κέρδος στην τσέπη οτι δεν αντικαθίστανται αλλά καθαρίζονται.
3. Αμα σε ενδιαφέρει περισσότερο η ιπποδύναμη απο την μακροζωία του κινητήρα πας σε Κ&Ν ή άλλο παρόμοιο, αλλιώς και ειδικά άμα είσαι.. χωμάτινος χαρακτήρας, μαμά και πάλι μαμά φίλτρο.
4. Για τα δικά μας "νεροβούβαλα" που δεν καιγόμαστε για επιδόσεις πάμε ευθεία στη μαμά ή σε καμμιά καλή...παραμαμά από το εξωτερικό μπας και γλυτώσουμε κανά ευρώπουλο! :sm7:
Ε κι άμα αυτά είναι τα συμπεράσματα για τα φίλτρα αέρα..σιγά μη ρωτήσω και για τα φίλτρα λαδιού!! Ιδια θάναι !!:p
Το πιό χρήσιμο τοπικ εδώ μέσα τελικά είναι το "Πού βρίσκουμε φθηνότερα μαμά ανταλλακτικά και αναλώσιμα";

Ευχαριστώ όσους φίλους βοήθησαν !! :):):)

GeorgeP 21-10-2009 17:32

Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 83679)
Νομίζω πως μετά από όλα αυτά που οι "επαιοντες" κατέθεσαν και μάλιστα βιβλιογραφικά τεκμηριωμένα, τα συμπεράσματα είναι σχεδόν αυτονόητα ακόμα και σε άσχετους σαν κι εμένα :o:
1. Τα φίλτρα (σαν το Κ&Ν) που βοηθάνε την καλύτερη αναπνοή του κινητήρα το κάνουν σε βάρος της συγκράτησης σκόνης (στην οποία υπερέχουν τα χάρτινα φίλτρα της κάθε μαμάς εταιρείας).
2. Το όποιο κέρδος σε ιπποδύναμη μάλλον είναι μικρό, χρειάζεται τεκμηρίωση (δυναμομέτρηση), συνοδεύεται από εξατμίσεις after και αναιρείται από το σχετικά γρήγορο "μπούκωμα" του φίλτρου με σκόνη. Κέρδος στην τσέπη οτι δεν αντικαθίστανται αλλά καθαρίζονται.
3. Αμα σε ενδιαφέρει περισσότερο η ιπποδύναμη απο την μακροζωία του κινητήρα πας σε Κ&Ν ή άλλο παρόμοιο, αλλιώς και ειδικά άμα είσαι.. χωμάτινος χαρακτήρας, μαμά και πάλι μαμά φίλτρο.
4. Για τα δικά μας "νεροβούβαλα" που δεν καιγόμαστε για επιδόσεις πάμε ευθεία στη μαμά ή σε καμμιά καλή...παραμαμά από το εξωτερικό μπας και γλυτώσουμε κανά ευρώπουλο! :sm7:
Ε κι άμα αυτά είναι τα συμπεράσματα για τα φίλτρα αέρα..σιγά μη ρωτήσω και για τα φίλτρα λαδιού!! Ιδια θάναι !!:p
Το πιό χρήσιμο τοπικ εδώ μέσα τελικά είναι το "Πού βρίσκουμε φθηνότερα μαμά ανταλλακτικά και αναλώσιμα";

Ευχαριστώ όσους φίλους βοήθησαν !! :):):)

Πολυ σωστα τα συμπεράσματα σου!!!

Αμα ρωτησεις για τα φιλτρα λαδιου εκει οχι μονον θα εκπλαγεις αλλα θα κτυπας το κεφάλι σου στον τοιχο αν εχεις βάλει κανενα ''φθηνο''!!! Κι εκει πάλι τα microns του χαρτιου παιζουν ρόλο αλλα ουέ κι αλοιμονο αν ειναι μικροτερα απο οσο πρέπει για το καθε οχημα ξεχωριστά!! Εκει η βλαβη δεν ειναι μακροπροθεσμη αλλα........αμεση!!!!

Αμα σε ενδιαφερει ανοιξε το νημα και ντυσε τους τοιχους του σπιτιου σου με........στρωματα!!!! (στην περίπτωση που εχεις βαλει ''φθηνό''):):):):):)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:56.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!