![]() |
TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Αγαπητοί Φίλοι γειά σας.
Το περιστατικό αξίζει την προσοχή σας...είναι σημαντικό. Είμαι κάτοχος ενός R1200GS,οπως επίσης εδώ και πάνω από μια 15ετία όλης σχεδόν της γκάμας εξέλιξης της GS. Είμαι Μηχανικός Εκπαιδευτής-Επιθεωρητής Αεροσκαφών για περισσότερα από 25 χρόνια στην Ολυμπιακή Αεροπορία, όπου τα τελευταία 13 είμαι αποσπασμένος στο Αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσ/νίκης. Τον Ιανουάριο του 2007 κατά την διάρκεια TEST RIDE με ένα R1200GS από μέλος του Επίσημου Δικτύου Εμπόρων BMW HELLAS Α.Ε. που μου παραχωρήθηκε χωρίς κάλυψη ''ΜΙΚΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ'' είχα το ακόλουθο περιστατικό. Κατά την διάρκεια οδήγησης σε επαρχιακό δρόμο μετά από επαναλαμβανόμενη ένδειξη προειδοποιητικής λυχνίας ABS και αφού ενημερώθηκε η αντιπροσωπεία, μου συνέστησαν να επιστρέψω χωρίς κανένα φόβο, εκτιμώντας την ένδειξη ως πιθανή ηλεκτρονική βλάβη. Με αφορμή όμως την είσοδο αυτοκινήτου από αγροτικό παράδρομο προσπάθησα να επιβραδύνω χωρίς αποτέλεσμα, με συνέπεια να αναγκαστώ να βγω από την πορεία μου, σε ένα χωράφι με σαθρό έδαφος και με χαμηλή ταχύτητα. Διαπιστώνοντας ταυτόχρονα ότι είναι αδύνατο να ακινητοποιήσω την μοτό καθώς δεν είχα έλεγχο των φρένων (σπογγώδης αίσθηση στην μπροστινή μανέτα). Αποτέλεσμα ήταν πτώση προς στην αριστερή πλευρά με μικρές υλικές ζημιές, στα πλαστικά και την μανέτα κυρίως και χωρίς να υποστώ ιδιαίτερα σοβαρό τραυματισμό. Είναι σημαντικό να αναφερθεί όπως διαφαίνεται από φωτό ότι δεν προηγήθηκε σύγκρουση, αφού δεν υπήρξε κάποιο ογκώδες αντικείμενο στο χωράφι, παρά μόνο απλή πτώση. http://img682.imageshack.us/img682/3696/img0461.th.jpg Στη συνέχεια παρουσία και αυτόπτη μάρτυρα, διαπιστώθηκε ρωγμή στο πίσω μέρος της κάτω γέφυρας των καλαμιών-αμορτισέρ του μπροστινού τροχού, που σημειωτέον είναι κούφια και διέρχεται μέσα από αυτή το υδραυλικό υγρό προς τα μπροστινά φρένα, με συνέπεια την διαρροή αυτού. Την ίδια ημέρα και αφού η μοτό μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις του Επίσημου Εμπόρου BMW Hellas Α.Ε. περιγράφοντας την χρονική ακολουθία του περιστατικού, για την ένδειξη δυσλειτουργίας του ABS μου επιβεβαιώθηκε και από τεχνικός τους η προαναφερόμενη διαρροή στην κάτω γέφυρα. http://img254.imageshack.us/img254/4...g0001ss.th.jpg Μετά την πάροδο 30 ημερών περίπου απο το συμβάν αποφάσισα να στείλω εξώδικο διαμαρτυρόμενος για την στάση τους. Εκείνοι οχι μόνο αρνήθηκαν να με ενημερώσουν για τα προβλήματα και τις ζημιές της μοτό, δλδ να μου παράσχουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά, με την διαρροή και την αιτία της, αλλά και, μου απαγόρευσαν προκλητικά την διάθεση της μηχανής, προκειμένου να αναθέσω και εγώ την σύνταξη πραγματογνωμοσύνης σε δικό μου πραγματογνώμονα. Κυριολεκτικά η μηχανή ήταν κρυμμένη και δε μου επιτράπηκε ούτε να την φωτογραφίσω. Και ενώ η Επίσημη Αντιπροσωπεία θα έπρεπε να διακρινόταν από στοιχειώδη ανταπόκριση επαγγελματισμού, ουδέποτε απάντησε στη εξώδικη δηλωσή μου... παρά μόνο 6 μήνες αργότερα άσκησε αγωγή σε βάρος μου απαιτώντας αφενός χρηματικά ποσά που καμία σχέση έχουν με την πραγματική ζημιά, αφετέρου ηθική βλάβη και διαφυγόντα κέρδη από την στέρηση της μοτό. Περίπου 1 χρόνο μετά το συμβάν εκδικάζεται η υπόθεση ενώπιον του Ειρηνοδικείου Θεσ/νίκης. Κατάπληξη μας δημιούργησε η δήλωση του μάρτυρα της Επίσημης Αντιπροσωπείας ότι σε περίπτωση που τελικά προέβαινα σε αγορά μοτό από την εν λόγω επιχείρηση, δεν θα διεκδικούσε την ζημιά και ότι με αυτόν τον τρόπο, θα ρυθμιζόταν η μεταξύ μας διαφορά δλδ << ή συμβιβάζεσαι και αγοράζεις μια νέα μοτό σήμερα ή στρεφόμαστε εναντίον σου δικαστικά >>. Εάν αυτό δεν αποτελεί ωμό εκβιασμό, αφού μια ζημιά όπως ισχυρίζονταν της τάξης των 6.500 ευρώ θα συμψηφιζόταν με την προμήθεια κέρδους από την πώληση μοτό που είναι περίπου 1000 ευρώ, τότε αυτό τι μπορεί αλήθεια να σημαίνει ;! Μάλλον η μεγιστοποίηση του ποσού ενισχύει την άποψη ότι αυτό το συμβάν κακόβουλα και καταχρηστικά εκμεταλλεύεται σαν επιχείρηση πλουτισμού από τον εν λόγω Επίσημο Εμπορο του Δικτύου BMW Hellas A.E. Επίσης χωρίς τις απαιτούμενες τεχνικές γνώσεις ο ίδιος κατέθεσε ότι σε μια τέτοια πτώση χωρίς πρόσκρουση είναι δυνατόν να δημιουργηθεί ρωγμή στην κάτω γέφυρα, ενώ λίγο μετά ισχυρίστηκε ότι οι μηχανές τέτοιου τύπου, προορίζονται για πολύ σκληρή χρήση και συνεπώς είναι αδύνατον να συμβεί τέτοια ζημιά από πτώση σε μαλακό έδαφος, ισχυρισμοί που είναι πέρα για πέρα αντιφατικοί. Επιπρόσθετα η δικηγόρος της Επίσημης Αντιπροσωπείας ισχυρίστηκε ότι σε μια τέτοια περίπτωση ένδειξης προειδοποιητικής λυχνίας ABS θα έπρεπε να ακινητοποιήσω την μηχανή, κάτι το οποίο έρχεται σε αντίφαση με το βιβλίο του κατασκευαστή που προσκόμισα, στο οποίο αναφέρεται επί λέξη ότι <<μπορείτε να συνεχίσετε την οδήγηση>>. Ο αυτόπτης μάρτυρας βλέποντας όλο το συμβάν, κατέθεσε με σαφήνει ότι δεν υπήρξε σύγκρουση και ότι οι ζημιές περιορίζονταν σε λίγες γρατζουνιές . Ταυτόχρονα όμως ανησύχησε έντονα όταν εντόπισε την διαρροή του υδραυλικού υγρού στην κάτω γέφυρα (προς τα μπροστινά φρένα) όπου η ρωγμή ήταν εμφανέστατη. Επίσης αξιοσημείωτο είναι, ότι στα τιμολόγια των ανταλλακτικών που επικαλείται και εμφανίζει η Επίσημη Αντιπροσωπεία, δεν αναφέρεται καν η ημερομηνία επισκευής του οχήματος όπως επίσης ο αριθμός της μοτοσικλέτας είτε ο αριθμός πλαισίου αυτής. Συνυπέβαλα δε δήλωση εκτίμησης από τεχνικό τμήμα αντίστοιχου μέλους του Επίσημου Δικτύου Εμπόρων BMW HELLAS Α.Ε., ότι ρωγμή στην κάτω γέφυρα (κωδ.31427664956) δεν μπορεί να προκληθεί από μια πτώση με χαμηλή ταχύτητα και μάλιστα σε μαλακό/σαθρό έδαφος, παρά μόνον στην περίπτωση αστοχίας υλικού πριν την πτώση. Toλμώ να δηλώσω, ακόμη ότι πληροφορίες από τα σπλάχνα του συνεργείου του εν λόγω μέλους του Επίσημου Δικτύου Εμπόρων BMW HELLAS Α.Ε., εξαρτήματα υψηλής αξίας που χρεώθηκαν, είτε δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως η εξάτμιση, η σχάρα, μπροστινό αμορτισέρ κ.α.. είτε προστέθηκαν εκ των υστέρων και μετά την αποστολή της Εξώδικης Διαμαρτυρίας από τη μεριά μου. Σε ακολουθία αυτών των γεγονότων υποβάλλαμε το αίτημα προς το Πρωτόδικο Δικαστήριο να υποχρεωθεί η Επίσημη Αντιπροσωπεία, να προσκομίσει και να μας επιδείξει τα ανταλλακτικά που αντικαταστάθηκαν και ειδικότερα την κάτω γέφυρα, όπου εντοπίστηκε η σχετική ρωγμή από την οποία διερχόταν το υδραυλικό υγρό, αίτημα το οποίο επιμελώς αγνοήθηκε τελείως ! Προφανώς εσκεμμένα… Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι όπως προκύπτει από έγγραφα που ενδεικτικά προσκόμισα, διαθέσιμα στο διαδίκτυο, σε ένα μεγάλο αριθμό συγκεκριμένου τύπου R 1200 GS εντοπίστηκε πρόβλημα στο σύστημα φρένων όπου τονίζεται ότι υπάρχει πιθανότητα προσωρινής απώλειας του ABS και πρόκληση διαρροής υγρού, με συνέπεια την πιθανότητα ο αναβάτης να χάσει τη δυνατότητα ελέγχου της μοτοσικλέτας και να συμβεί σύγκρουση ή πτώση. Για τους παραπάνω λόγους επέβαλλε η εταιρεία ανάκληση του μοντέλου 2004-2005-2006. Η Επίσημη Αντιπροσωπεία δε, παρουσίασε ως μόνα στοιχεία, το έγγραφο όρων παραχώρησης οχήματος το οποίο πάσχει από αοριστία, διότι δεν περιέλαβαν σε αυτό περιγραφή της Σύμβασης των όρων αυτής, καθώς και την ελλιπή πραγματογνωμοσύνη ! Το Πρωτόδικο Δικαστήριο δέχτηκε κατά ένα μέρος την Αγωγή και με υποχρεώνει να καταβάλλω το ποσό των 6.500 ευρώ (!), για την επισκευή, χωρίς όμως να είναι προσωρινά εκτελεστή, απορρίπτοντας μόνο το αίτημά τους για διαφυγόντα κέρδη και ηθική βλάβη. Αναρωτιέμαι αλήθεια για μια μοτοσικλέτα που χρειάστηκε 6 μήνες να επισκευαστεί όπως αντίστοιχα προκύπτει από μια Επίσημη Αντιπροσωπεία μέλος του δικτύου BMW Hellas A.E., τι ζημιές θα μπορούσε να είχε υποστεί και βεβαίως αντίστοιχα σε ποιό βαθμό θα έπρεπε να είχα τραυματιστεί εγώ σαν αναβάτης ; ! Φυσικά ασκήσαμε Έφεση και περιμένουμε με αγωνία την σεβαστή ετυμηγορία από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Θεσ/νίκης. Με αυτή μου την αναφορά θα ήθελα να απευθυνθώ ταυτόχρονα σε κάθε Υπεύθυνη Προϊσταμένη Αρχή της Επίσημης Αντιπροσωπείας BMW Hellas A.E. να διερευνήσει σε βάθος το περιστατικό και να αξιολογήσει ανάλογα την υπόθεση. Τέλος, όπως σας προανέφερα, ασχολούμαι για περισσότερα απο 25 χρόνια με την ασφάλεια των πτήσεων, κάτι που με κάνει να λυπάμαι ειλικρινά που τέτοιες συμπεριφορές από μέλη του Επίσημου Δικτύου Εμπόρων της BMW Hellas A.E. δεν συνάδουν με την επαγγελματική ανταπόκριση, όπως απαιτείται, κάτι το οποίο μειώνει παρελκόμενα και το κύρος μιας τέτοιας εταιρείας όπως είναι η ΒMW. Σύμφωνα όμως με την γνωστή ρήση, μπορεί να χάθηκε μια μάχη αλλά όχι ο πόλεμος... Φιλικά, ΗΡΑΚΛΗΣ ΒΥΡΛΑΣ Μηχανικός Αεροσκαφών Τηλ.6977209450 |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Ευχαριστούμε Ηρακλή για την ενημέρωση...
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Μάλιστα.Αρκετά ενδιαφέρον ,εύχομαι καλό κουράγιο.Περιμένω μ'αγωνία αν θα απαντήσει η BMW HELLAS και τι θα απαντήσει.
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Δοξα το Θεο να λες που δεν χτυπησες και δεν τρακαρες με αλλο οχημα,
φανταζεσαι να πληρωνες και το αλλο οχημα σε μια ενδεχωμενος πιο στενη επαφη. Εαν καταλαβα καλα μιλας για το 1 και μοναδικο επισημο μαγαζι στη Θεσσαλονικη???? |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Ρε παιδια, ΜΟΝΟΝ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ? Εγω καλα, ειμαι για πολλους ''πολέμιος'' των GS αλλα εσεις για ενα τοσο σοβαρό προβλημα το οποίο μπορει να συμβει στον καθενα σας (ακου τρυπια γεφυρα για να περναει το λαδι, και μαλιστα αλουμινενια) δεν εχετα να πειτε τιποτε άλλο? Μια παρόλα, μια ''βρισια'', ενα κατι τις τελος παντων...............!!!
Ξερετε τι σημαινει κουφιο αλουμινιο στις γεφυρες του τιμονιου? ξερετε οτι το πρωτο ''γκαπ'' και το 80% της δυναμης που εξασκειται σε όλο το συστημα απο λακουβα, σαμαρακι και δεν ξερω κι εγω τι άλλο το τραβαει η κατω πλακα? Ο φίλος και δικός μου συναδελφος μηχανικος αεροσκαφων (ασχετα αν δεν εξασκω το επάγγελμα αυτο) δεν μπαινει σε λεπτομερειες περι αντοχης υλικων και ειδικα αλουμινιου το οποιο ειναι και κουφιο(!!!!) στην περιπτωση μας - σε μια τοσο ευαισθητη περιοχη - και περιοριζεται στο νομικο σκελος και της συμπεριφορας της εταιρείας!!!! Καλα κανει!!!! Αλλα αν η BMW εξικονομησε 30 κιλα στην 1200 - απο την 1150 - με αυτον τον τρόπο τοτε χαιρομαι για μια ακομη φορα που δεν ειμαι κατοχος GS!!!!! Σημ. Καπου εχω την φωτογραφια ενος σπασμενου πλαισιου απο Aprilia Caponord το οποιο ειναι αλουμινενιο και το οποιο εσπασε περνωντας απο ενα Σαμαρακι εξαιτιας μιας και μοναδικης φουσκαλας αερα στο σημειο εκεινο!! Να την βρω να την ποστάρω!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Τωρα όμως εμπλεξες ασχημα!!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
και κερατάς και δερμένος;
δεν λέει απαράδεκτοι ρε φίλε πάρε τους τα σ@βρακα και μετά στείλε μεηλ στην εταιρία για ξήλωμα γάζωμα καλά κουράγια πάντως |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Φίλε και συνάδελφε Ηρακλή, έαν έχεις δίκιο και εσύ το ξέρεις πολύ καλά αυτό, θα το βρεις.
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Με το καλό να ξεμπερδέψεις και να χαίρεσε που δεν έπαθες κάτι άσχημο.
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Φίλε Ηρακλή, καλά ξεμπερδέματα
και σε παρακαλούμε να μας κρατάς ενήμερους!!! Όπως και νά' χει η διαδικασία των testride είναι αρκετά έωλη και παραμονεύει πολλούς κινδύνους! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Το προβλημα του συναδέλφου εγινε και πισω δεν γυρνάει οποταν οτι και να γράψω ευχαριστο δεν θα ειναι!! Τουλαχιστον ας ξερει/ουμε την διαδυκασια αν ξαναπαρει μοτοσυκλετα για τεστ ντραιβ και του συμβει κατι αναλογο το οποιο και φυσικα αντευχομαι για όλους μας!!!! Εγω ευχολογια του τύπου ''ποσο λυπάμαι....'', ''πω,πω τι σου ετυχε μεγάλε...'', καλη τυχη σου ευχομαι...'' κ.λ.π. δεν τα προτιμω και δεν τα χρησιμοποιω!! Μ' ένδιαφερει η ουσια και η γιατρειά της οχι τα κανακεύματα!!!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Κώστα δεν είναι έτσι τα πράγματα για φαντάσου το συγκεκριμένο μηχανάκι να μην ήταν test ride αλλά να το αγόραζε κάποιος η ο φίλος μας και να του συνέβαινε στο δρόμο με πολλά Χλμ να τσακιζόταν και μετά να του ζήταγαν και τα ρέστα Αυτό είναι λίαν σοβαρό περιστατικό και θα πρέπει να το τραβήξει μέχρι τα άκρα όχι μόνο mail αλλά μηνύσεις αγωγές να ζητάει ότι και ο άλλος (ξέρεις ποιος) και να φτάσει με έξοδα της BMW στα κεντρικά στο Μόναχο να τα πει ένα χεράκι με τον "αρχιμάστορα" εκεί, αν είναι έτσι τα πράγματα που δεν νομίζω να είναι αλλιώς. Ξέρω καλά αυτό που λες "μπροστά από ένα πληκτρολόγιο" αλλά δεν μπορεί όλος ο κόσμος να κάνει κάτι σε αυτό το θέμα, μόνο ψυχολογική υποστήριξη μπορεί να δώσει στον φίλο μας, και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε Φίλε μας καλά ξεμπερδέματα και με το καλό να πάρεις ότι ποθείς από εδώ και πέρα :) |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Γιώργος! ;) |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Εγω δεν θα επαιρνα ΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα που τα υγρα φρενων περνανε μεσα απο τις πλακες του τιμονιου!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!! Οπόταν δεν θα μου τυχει ποτέ!!!!! Και οι δαγκανες ειναι απο αλουμινιο αλλα εχουν ατσαλενιο helicoil εκει που βιδωνουν τα banjos ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩς ΤΟΝ ΛΟΓΟ & ΣΚΟΠΟ. Ενω σε εκεινο το σημειο που εγινε η διαροη δεν ειναι δυνατη η τοποθετηση του (helicoil). Ενα κλικ λαθος σφιξιμο στο banjo bolt (εκει που εγινε η διαροη) απο καποιο ''χερι'' που ''ξερει'' και λες αντιο στο σπειρωμα του αλουμινίου!! Διότι ατσαλενια βιδα σε αλουμινιο=ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ στο σφιξιμο!!! Τοση οση δεν φανταζεσαι!!! Χωρια που λογω της κινησης του εμπρος συστηματος εξασκουνται πιεσεις στο σημειο αυτο με αποτέλεσμα 1/10,000 περιπτωσεις το λασκαρισμα του banjo bolt και διαροη υγρών!! Οχι Κυριε ΠΟΤΕ δεν θα επαιρνα κατι τετοιο!!!!!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
το ψάχνεις το θέμα και μπράβο σου και δεν το λέω έτσι μόνο για να γράψω κάτι...έτσι πρέπει να κάνουμε κανονικά αλλά τις περισότερες φορές, τα αγνοούμε.όπως κάνω εγώ δηλαδή.. αυτό που με νευριάζει πάντως,είναι που θα πρέπει να σπαταλίσεις τόσο πολύτιμο χρόνο για να βρεις το δίκιο σου,την ώρα που αυτοί παίζουν χαλαρά στο τερέν τους,αφού αυτή είναι η δουλειά τους.. λίγα τα ψωμιά όμως του κάθε π@πάρα εισαγωγέα.ελπίζω το άγιο ίντερνετ στο μέλλον να ξεμπροστιάζει και άλλες κυρα-κατίνες. Πάντως,όπως είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω,κράτα μας ενήμερους για το θέμα. καλή τύχη. |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Τα λαμόγια μόνο άμα πάρεις καινούργια σου σπάνε τα "φρύδια" στα τηλέφωνα και καλά "σας εξυπηρετήσανε? ήταν ευγενικό το προσωπικό? τι βαθμό θα βάζατε στον πωλητή? και άλλες τέτοιες "μαμακίες". Γνώμη είναι αν δεν το έχεις κάνει ακόμα να γνωστοποιήσεις όλη την υπόθεση στη ΜΑΜΑ στην Γερμανία, πιστεύω ότι εκεί οι άνθρωποι είναι πιο σοβαροί. Στο κάτω κάτω επίσημος αντιπρόσωπός τους είναι έχουν και αυτοί μερίδιο ευθύνης. |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Εγω διαβαζοντας αυτην την καταχωρηση , αποφασισα να προβω αμεσα σε αγορα after-market αξεσουαρ για ενισχυση της γεφυρας .
Η ενημερωση αυτη ειναι χρησιμοτατη για ολες τους ιδιοκτητες GS για να προβουν σε διορθωτικη κινηση αφαιρετικη της τσεπης αλλα προσθετικης της υγειας τους. Γιωργο να το ξαναπω . Η μηχανη ειναι ερωτας και οτι αγαπας δεν το σκοτωνεις. Τωρα δεν εχει νοημα να βριζουμε ουτε να εκτοξευουμε καταρες. Ωστοσο ειμαι ανοιχτος σε οποιαδηποτε μορφη διαμαρτυριας εγω και το θηριο μου σε μια προσπαθεια πιεσης προς την επισημη αντιπροσωπεια. Αν ποτε αποφασισουμε για μια ομαδικη διαμαρτυρια ειμαι μεσα ... Περιμενουμε τα νεοτερα απο τον παθοντα .... |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
..όμως το σπουδαιότερο είναι ότι ο μάρτυρας της Εταιρίας στο Δικαστήριο δήλωνε οτι ήταν ψευδείς οι ισχυρισμοί μας ότι αυτή η κάτω πλάκα είναι κούφια..που υποτίθεται οτι είναι εκπαιδευμένοι !!! Εχει ενδιαφέρον πως θα τοποθετηθούν σε ενδεχόμενη ενημέρωση της BMW στο Βερολίνο για τέτοιες λεπτομέρεις..στήν συνέχεια ! Ηρακλής. |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
γνωριζω οτι το 1150 δεν ειχε κουφια πλάκα τιμονιου αφου ειμουν κατοχος μιας τέτοιας!! Πιστεψε με, για καθε μοντέλο που με ενδιαφερει πρωτα κοιταζω τα τεχνικα χαρακτηριστικα στις διαφημισεις, μετα κοιταζω τις μοτο που κυκλοφορουνε εξερευνόντας τες απο κοντά, λαμβανω γνωμες, κοιταω ιντερνετ, υπολογιζω την ιστορια του μοντέλου/κινητηρα και άλλα πολλά και μετα αγοράζω!!!! εξάλλου με την μηχανολογια τα παω παρα πολυ καλα (σε αυτο το επιπεδο-εχω εξ'αλλου περάσει απο εκει που κι εσυ ξεκινησες το επαγγελμα σου αλλα χωρις συνεχεια δυστυχως) κι ετσι καταλαβαινω ''ποσο χρησιμη'' ειναι μια κουφια πλάκα και ιδιαιτερα η κατω σε μια μοτοσυκλέτα διότι ξερω τι σημαινει κατω πλάκα!! Χρόνια ολοκληρα στο μοτοκροςς και το εντουρο ενα απο τα πρωτα πραγματα που προσεχαμε πριν μπουμε στην πιστα ηταν .........η κατω πλάκα!!!!! Όπως λες κι εσυ ''.......οτι μια καινοτομία για να εφαρμοστεί περνά από κάποια στάδια εκτίμησης........'' αλλα.........ποιος συνεκτιμησε το λαθος του ''παιδιου'' (μαθητευόμενος μηχανικός σε εξουσιοδοτημενο ¨η οχι) ο οποιος θα εσφιγγε το banjo bolt ενα κλικ περισσότερο απο οσο λεει η μαμα με αποτελεσματα σαν τα δικα σου κι ακομα χειρότερα? Διότι αυτο συνεβηκε στην περιπτωση σου!!!! Αλλαξανε το μαρκουτσι (σωληνας μεταφορας υγρων) για τον αλφα/βητα λογο και το ''παιδί'' το εσφιξε κατι τις παραπάνω για να ''ειμαστε σιγουροι''!!!! Κι ακομα χειρότερα, μπορει να μην μεσολαβησε αλλαγη μαρκουτσιου αλλα να σφιχτηκε ετσι απο το εργοστάσιο (όπως τα κολαρα του Βαραντερο που τρεχουν νερα απο την 3η μερα κατοχης του αγορασμενο καινουριο). Σκεψου το κι ετσι!! Γιαυτο λεω οτι ειναι λαθος η διαταξη αυτή!!!! Τεχνολογικα μπορει να ειναι μια ακομα εξέλιξη στο βωμο του ''ελαφραινω'', τις συνεπειες όμως δεν τις συνυπολόγισαν σωστά!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Το θέμα μας πρέπει να είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το τί πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα. Είχα και εγώ κάποιοια προβλήματα με την αντιπροσωπεία που πηρα τη δική μου μοτο και έστειλα ένα email στην BMW Hellas με κοινοποίηση στην αντιπροσωπεία μου και στην Γερμανία (Customer Care). Αυτά έγιναν τον Ιούνιο και ακόμα δεν μου έχει απαντήσει κανείς. Βέβαια το δικό μου πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό.
Μήπως θα ήταν πιό δυνατή η φωνή μας αν έβγαινε μέσα από κάποιο περιοδικό του χώρου;;; Δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι κάποιος πελάτης της BMW στη Γερμανία θα είχε ανάλογη αντιμετώπιση αυτή του φίλου μας εδώ. |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Δεν είναι μια η δύο που έστειλαν γράμμα σε περιοδικό και το έκαναν "γαργάρα" :hmmm:Νεύρα |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
:confused::hmmm: |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Φίλε Ηρακλή ειλικρινά το γεγονός ότι ένας απατεώνας προσπαθεί να βγάλει χρήματα από την ατυχία σου με λυπεί αφάνταστα όπως και το γεγονός ότι ένας Δικαστής δεν έχει τεχνικές γνώσεις για δικάσει ακόμα περισσότερο. Στην περίπτωση σου δεν θα το άφηνα καθόλου στην τύχη του το θέμα και πέραν των email στην μαμά BMW θα πήγαινα στην επόμενη δικάσιμη με τεχνικό σύμβουλο διαπιστευμένο αλλά και με επιπλέον μηνύσεις για πολλά θέματα οικονομικά αλλά και μέχρι για απόπειρα δολοφονίας δεδομένου ότι εμπιστεύτηκες το manual και τον τεχνικό της εταιρείας και οδήγησες μια μοτοσυκλέτα δοκιμής με προβλήματα τεχνικά όπως και η ένδειξη του ABS υποδείκνυε με αποτέλεσμα την ΣΧΕΔΟΝ αναίμακτη πτώση σου. Καλή δύναμη και μη τους αφήσεις σε ησυχία.
Τώρα για το θέμα της «κούφιας» κάτω πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής: Σε ατύχημα που μου έτυχε με την 1200GS και σε ταχύτητα πρόσκρουσης τα 80 χλμ περίπου αφενός με πρόδωσε το ABS που σε δρόμο όπως η Πειραιώς έκανε μια θορυβώδεις πατινάδα αφετέρου κόπηκαν στην κυριολεξία και οι δυο πλάκες του τιμονιού με αποτέλεσμα να μπρουμουτίσει εντελώς η μηχανή και να απορροφήσει όλη την αντίδραση της πρόσκρουσης χωρίς καν να πεταχτώ από το κάθισμα αλλά απλά να γείρω στα πλάγια. Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Την εχετε δει, και ειναι κουφια ή εχει απλος ενα "τουνελ" (μια εσωτερικη οπη δηλαδη) που ενωνει το ενα σωληνακι υγρων φρενων με το αλλο, που ειναι απο την αλλη πλευρα της πλακας; Και ας υποθεσω οτι ειναι ΟΛΗ κουφια (και οχι μια, και μονο μια οπη "ή τουνελ"), ξερεις για ποσα γραμμαρια μιλαμε τωρα Γιωργο; Αν αυτα τα γραμμαρια τα υπολογιζεις σαν ελαφρωμα της μηχανης.... τοτε παω πασο!!!!!! Δεν υπαρχει ακομα η περιπτωση, αστοχιας υλικου;;; Δηλαδη η συγκεκριμενη πλακα να ειχε μεσα της μια ή και περισσοτερες φυσαλιδες αερα, και δεδομενου οτι καμμια εταιρεια πλεον,λογο κοστους δεν κανει ελεγχο στα εξαρτηματα της, να συνεβηκε αυτο; Και οσο αφορα αυτο το, κατι τις παραπανω δυναμη που μπορει να εβαλε ο πιτσιρικας, ο καποιος πιτσιρικας, δεν ειναι τοσο απλο για να γινει, ουτε και ειναι τοσο ευαισθητο οσο το παρουσιαζεις. Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει (εδω εχουν καταφερει να "κλωτσησουν" και χαλβανιζε και ανοξειδωτες βιδες διαφοροι κατα καιρους...), αλλα οχι οπως το παρουσιαζεις. Αρκετοι που τα διαβαζουν και δεν ασχολουνται ή δεν εχουν σχεση με τεχνικα, θα νομιζουν οτι μολις το αγγιξεις... θα σπασει!!! Ειναι "τεχνη" να μπορεις να καταστρεψεις ενα σπειρωμα, οποιουδηποτε υλικου και αν ειναι αυτο, και αν καποιος μπορει να το κανει, δεν το χρεωνεται η εταιρεια κατασκευης αυτο!!! Αυτο που χρεωνεται στην καθε εταιρια ειναι η αστοχια υλικου. |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
ΗΡΑΚΛΗΣ |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο![/QUOTE] Ο ερωτας αγαπητε μου ειναι τυφλός!! αλλος ειναι 20 και ερωτευεται 60αρα κι αλλος ειναι 60 κι ερωτευεται 18αρα!!!!!!και οι δυό τους εχουν ενα κοινο γνωρισμα.........δεν βλεπουν παραπέρα απο την μυτη τους!!!! Αλλα αυτο απεχει παρασσάγγας απο το να θεωρειται ''εναλλακτικη παθητικη ασφάλεια'' οι κουφιες πλάκες του τιμονιού!!!! Εξ άλλου αν συνεβαινε κατι τέτοιο θα ειχε δημοσιοποιηθει κατ αρχην απο την ιδια την εταιρεια (όποια και να ηταν αυτη) και δευτερο θα ειχε αντιγραφεί κι απο άλλους!!!!! Οσο για τις παραφιλολογίες / παπαρολογίες σκονισμενων βιβλίων περι αντοχης υλικων σε Ιαπωνικες βιβλιοθηκες δεν μπορουν να που τίποτε σε ατομα που βλεπουν αυτο/α που μονον εκεινα θέλουν να βλέπουν και κανενας αλλος θελοντας να πρωτοτυπησουν αγνοωντας την ''σκονισμενη γνωση''! Κάπως ετσι εγινε η εκρηξη στο Τσερνομπιλ και καπως ετσι εγινε το ατυχημα του Boeing 737 της Ηλιος στην τελευταια πτηση του που στοιχισε την ζωη καποιων!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Ακομα να σου υποενθυμίσω οτι μεχρι το GS1150 δεν υπήρχαν κουφιες πλακες!! Κατι λεει αυτό!!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Δηλαδη αν αντι για 1/6 της στροφης (απο το ''πατημα'' της βιδας) παμε στο 1/5 το σημειο κλωτσησε!!!!!!!! Απόσπασμα:
Εκει που διαφωνω εγω ειανι α) στην λυση της κουφιας πλάκας απο την BMW β) στην ασυντηρητη μοτοσυκλέτα που εδοθη για τεστ ντραιβ και γ) οτι αυτοι που κανουν τα σερβις δεν ειναι οσο χρειαζεται προσεκτικοι δουλευοντας μονον εμπειρικα και οχι με ροποκλειδα!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Φιλε μου λυπαμαι για οτι σου εχει συμβει και ευχομαι ολοψυχα καλα τελιωματα . Εργαζομαι σαν υπευθηνος καταστηματος σε 2 εταιρειες αυτοκινητων , θελω να σου πω πως μην σταματας το θεμα εδω , πρεπει με μια καλη επιστολη να φτασει εως το εργοστασιο τις εταιρείας στη Γερμανία .
Ακουσεμε εχω δει τέτοιες καταστάσεις ..... Με εκτίμηση Χρήστος |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
ετσι όπως τα λες ειναι!! Και φυσικα εχουν γινει οι απαραιτητοι ελεγχοι όπως φυσικα και οι δοκιμες!!! Ομως παραβλέπεται η ''παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη'' (αλλα και στις ευρωπαικες βιβλιοθηκες θα πω εγω) τα οποια λενε ''καλιο γαιρόδενε παρα γαιδουρογυρευε!!'' Το λενε αστάθμιστο παραγοντα που όπως στα αεροπλανα δεν αφηνεται ΤΙΠΟΤΑ στην τυχη ετσι θα επρεπε να ειναι και στην μοτοσυκλετα!! Και σε ρωτώ υπηρχε περιπτωση σε μια αεροπορικη κατασκευη να μην περασει απο χιλια κυματα πριν δοθει το ΟΚ κατασκευης της? Γιατι δεν γινεται το ιδιο και σε αυτην την περιπτωση? Επρεπε να βιδωσουν ξεβιδωσουν την βιδα 500 φορες να δουν ποτε θα κλωτσησει? επρεπε να καταπονησουν το εμπρος συστημα μεχρι να διαλυθει για να δουν αυτην την βιδα πως θα συμπεριφερθεί? επρεπε........?, έπρεπε.......? τι απο όλα αυτα εγινε? διότι αν υπάρχει ΕΝΑΣ και μονον ΕΝΑΣ αρνητικός παραγοντας θα επρεπε να ειχε προβλεφθει και να μην ειχε κατασκευαστεί ετσι όπως κατασκευαστηκε!!! Καπου εχω μια φωτογραφια απο ενα σπασμενο αλλουμινενιο πλαισιο ενος caponord! Το πλαισιο ειχε σπασει ψηλα στο σημειο εδρασης του υποπλαισίου ¨η του κινητηρα, δεν θυμαμαι τωρα. Ξερεις γιατί? διότι στον αγωνα των κατασκευαστων για μειωση του βαρους και πιστευοντας στην συγχρονη τεχνολογια υλικων και δη αλουμινίου ειχαν λεπτυνει τα σημεια βιδωματος!! Δηλαδη αν επρεπε η υποδοχη που θα βιδωνε η βιδα να ειχε 5 χιλιοστα παχος η απριλια το εκανε στα 3,5 χιλιοστα!!! φυσικα σε νορμαλ χρηση δεν υπαρχει προβλημα, αλλα μολις αναβατης 120 κιλων ανεβηκε επανω μαζι με συνεπιβάτη, ενα, δυο, τρια,.......σαμαρακια λακουβες κ.λ.π. παει το πλαισιο!!!!!!!!!! Θα βρω την φωτο και θα την ανεβασω!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
[QUOTE=GeorgeP;91595]
Δεν διαφωνει κανενας με αυτό!!! Εκει που διαφωνω εγω ειανι α) στην λυση της κουφιας πλάκας απο την BMW β) στην ασυντηρητη μοτοσυκλέτα που εδοθη για τεστ ντραιβ και γ) οτι αυτοι που κανουν τα σερβις δεν ειναι οσο χρειαζεται προσεκτικοι δουλευοντας μονον εμπειρικα και οχι με ροποκλειδα!!!![/QUOTE] Αυτα ειναι οι κυριες αιτιες των περισσοτερων προβληματων και σε συνδιασμο με τους μη ελεγχους των εταιριων, εχουμε ενα αποτελεσμα........ ακρως "ανθυγειϊνο" για ολους εμας τους αναβατες!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
[quote=BOXER;91660]
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
pepax66, ξαναδιαβασε τα ποστ μου δεν εχεις καταλαβει μία!!!!!!!!!!!!!
Ακομα πιπιλαμε το η Χοντα ειναι καλυτερη απο την BMW, δεν εννουσα αυτο δεν ηθελα να πω αυτό!!!!! Αντοχη υλικων δεν εκανα στο σχολειο, ειμαι πιο παλιος απο εσενα, εκανα στην σχολη στην Αγγλια οταν εσυ την εκανες στο σχολειο!!!! Δεν ειανι κακο αυτο, απλα δηλωνει ηλικία πουρού (εμενα):) αν κι εχουμε μονον 4 χρονια διαφορα!!! Τα ''μελετημενα'' αλουμινια μπορει να εχουν φυσαλιδες στο εσωτερικο τους λογω μεθοδου χυτευσης (καλλουπια αμμου, αλουμινιου, ξυλου, σε υγρο αζωτο κ.λ.π.) Το υλικο χυτευεται και κατα την διαρκεια τηξης του ενδεχεται να δημιουργηθουν φυσσαλιδες κ.λ.π., κ.λ.π. Ξαναδιαβασε τα ποστ μου και μετα ξαναμιλαμε!!!! |
Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..
Ξαναδιαβασε τα ποστ μου και μετα ξαναμιλαμε!!!!
μηηηηηηηηηη......................ελεος:sm7::sm7::sm7: |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:19. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!