![]() |
ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
βοηθεια ηλεκτρολογοι!!!!!!!!!:yz
εβαλα προβολακια hella και ολα ειναι ετοιμα ασφαλεια, ρελες , ρευμα κατευθειαν απο μπαταρια,διακοπτης! το μονο που ψαχνω , ειναι απο που θα παρω ρευμα , για να αναβουν με το ανοιγμα του διακοπτη της μηχανης! τωρα αν το μοτο ειναι σβηστο περναει ο πιτσιρικας ανοιγει τον διακοπτη των προβολακιων και αναβουν (παει η μπαταρια) :Απορία: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
καλοφορετα τα προβολακια allen
καλο ερωτημα σου λογω το can bus η 1200 θα αποκτησει προβλημα αν κοπει η καλωδιωση για να παρεις ρευμα?? αληθεια με τα φορτια τι γινεται?? αντεχει η μπαταρια με τα θερμενομενα + τα προβολακια+τη μεγαλη σκαλα?? α ρε τεχνολογια διληματα που μας βαζεις :sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
στο διακοπτη των προβολεων που εβαλες καταληγουν δυο καλωδια. το ενα πρεπει να το εχεις συνδεσει στο νουμερο 85 του ρελλε (σωστα) και το αλλο στο + της μπαταριας. αποσυνδεσε αυτο απο τη μπαταρια και συνδεσε το στο λευκο-μπλε (αποτι θυμαμαι αυτο ειναι το + στην ψειρα, μετρησε το με ενα πολυμετρο για 100% σιγουρια) καλωδιο της ψειρας του φαναριου (με κλεφτη χωρις να κοψεις κανενα καλωδιο) και εισαι ετοιμος!
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
μεσαια σκαλα 55 βατ ψειρα, φαναρι πισω, καντραν περιπου 20 βατ μεγαλη σκαλα 55 βατ προβολεις 2 Χ 55 = 110 βατ θερμαινομενα περιπου 120 βατ συνολο περιπου 360 βατ το δυναμο των gs 04-07 παραγει 600 βατ σε πληρη ισχυ δηλαδη οταν ο κινητηρας περιστρεφεται απο τις 4.000 σ.α.λ και πανω. στο ρελαντι παραγει περιπου 200 βατ που σημαινει οτι για να φορτιζεται επαρκως η μπαταρια με ολα τα ανωτερω φορτια πρεπει να περιστρεφεται ο κινητηρας απο τις 2.500 σ.α.λ και πανω (τουλαχιστον οσο ζηταμε αυτα τα φορτια για παρατεταμενο χρονικο διαστημα) τα μοντελα κατασκευης μεχρι τον 8 του 2006 με το σερβο στα φρενα, καταναλωνουν 200 βατ επιπλεον οταν παταμε φρενο, αρα σε συνθηκες πολης με ολα τα ανωτερω φορτια, χρειαζομαστε σχεδον την πληρη ισχυ του δυναμο ωστε να μην αποφορτιζεται η μπαταρια. τα μοντελα απο το 2008 και μετα ειναι εξοπλισμενα με το δυναμο των 720 βατ (οπως ολα τα adv και rt) και απο τα φρενα απουσιαζει ο σερβομηχανισμος οποτε δεν εχουν κανενα προβλημα με τα φορτια. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;)
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Αυτα μας λες Γιωργαρα και μας στελεις τελειως αδιαβαστους :D :D :D!!!!! Παντως εμενα οσες φορες και αν μου τα εχεις εξηγησει (τα περι συνδεσεων και καλωδιων κτλ κτλ κτλ...) δεν θυμαμαι τιποτα μετα απο μια ωρα :yz!!! Καθενας στο ειδος του που λενε :)!!! Τα συγχαρητηρια μου και παλι, γιατι οπως λεω, λιγοι ξερουν την μηχανη αυτη σαν και εσενα!!!!! |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
Όπως επίσης λες πολύ καλά τα περί μεσαίας και μεγάλης σκάλας. Είτε η μία είναι αναμμένη, είτε η άλλη, η κατανάλωση είναι η ίδια. Η μεγάλη δεν είναι πιο "δυνατή" λάμπα, απλώς έχει άλλο κάτοπτρο και στέλνει αλλού τη δέσμη. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
τωρα που το ξαναδιαβαζω το θεμα, βλεπω οτι ξεχασα να αναφερω το ρευμα που καταναλωνει η αντλια βενζινης και το ρευμα που χρειαζεται για την αναφλεξη, τα δυο μαζι δεν υπερβαινουν τα 80 βατ. δηλαδη με ολα τα παραπανω φορτια και το δυναμο των 600 βατ, θελει λιγη οικονομια στην καταναλωση σε συνθηκες πολης (οπου βεβαια δε θα αναβει η μεγαλη σκαλα, τουλαχιστον 55 βατ οικονομια) που ενεργοποιουμε συχνα τα φρενα και ο κινητηρας συνηθως περιστρεφεται σε λιγοτερες στροφες. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
εχω την εντυπωση οτι οταν αναβει η μεγαλη σκαλα, αναβει ταυτοχρονα και η μεσαια, αν κανω λαθος διορθωστε με. νομιζω δηλαδη οτι η μεσαια σκαλα αναβει παντα. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Οταν ειχα βαλει τα xenon της hella και ειχα τον ιδιο προβληματισμο με σενα, ειχα συνδεσει το trigger του ρελε παραλληλα,χρησιμοποιωντας εναν κλεφτη, στο καλωδιο του φωτος πορειας. Αυτο αναβει μονο οταν ειναι μπρος η μηχανη, αρα και τα xenon θα μπορουσαν ν αναψουν μονο οταν παιρνει μπρος η μηχανη.
Για να το κανω ομως αυτο επρεπε να περασω ενα καλωδιο μεσα απο μια οπη με λαστιχακι διπλα στο καπακι των προβολεων (αυτο που ανοιγουμε για ν αλλαξουμε λαμπα). Ομως για να γινει αυτο, εβγαλα τελειως τα φωτα απο το GS γιατι δεν μπορουσε να περασει το καλωδιο του trigger ετσι οπως ηταν. Ειναι λιγο "μανικι" δουλεια, αλλα η καλυτερη. Εκτος αν βρεις απο αλλου σημειο να τριγκαρεις τον ρελε. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Το γεγονός ότι θα διαβάζει η μονάδα περισσότερα Watt κατανάλωσης από την ίδια παροχή, θα βγάζει μνμ LAMP ? αυτό το κάνει έτσι και αλλιώς όταν διαβάζει λιγότερη κατανάλωση (σε περίπτωση καμμένης λάμπας)...
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
αν εννοεις περισσοτερα βατ τον οπλισμο του ρελε, ειναι αμελητεο ποσο, απειροελαχιστη καταναλωση. το ρευμα για να αναψουν οι προβολεις προερχεται απευθειας απο τη μπαταρια με ξεχωριστη καλωδιωση που δεν εχει καμμια σχεση, ουτε και επηρεαζει το can bus. σε περιπτωση καμμενης λαμπας βγαζει την ενδειξη LAMP οχι λογω μικροτερης καταναλωσης, αλλα λογω του οτι στο καμμενο λαμπακι δε κλεινει κυκλωμα αφου εχει κοπει το νημα του.αυτο διαβαζει ο εγκεφαλος και βγαζει τη συγκεκριμενη ενδειξη και μαλιστα εχει ξεχωριστα δεδομενα απο το εμπροσθιο συστημα και το οπισθιο γιαυτο και μαζι με την ενδειξη LAMP βγαζει και ενα βελος που δειχνει ειτε μπροστα ειτε πισω. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Ποιος εισαι η δομη !:sm8:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
:sm8::sm8::sm8: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ 1200
μένω έκπληκτος με τις λεπτομέρειες που διαβάζω..μήπως να ανοίξουμε συνεργείο ?;)
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:04. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!