GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Καλύτερη "εκπνοή" (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=7618)

vpentza 30-11-2009 12:50

Καλύτερη "εκπνοή"
 
Κατα το service των 10.000 χλμ στο 1200GS/2008 ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες οι οποίες κατά δήλωση του μηχανικού είχαν αρκετά μπόσικα...
Για τα επόμενα 500 χλμ ένιωθα τη μοτό "σφιγμένη", δεν μου έδινε το "άνοιγμα" που είχε πριν.
Αποφάσισα λοιπόν την εγκατάσταση aftermarket εξάτμισης, της Remus Hexagon.
Αν και λένε οτι δεν θα έβλεπα διαφορά στην οδήγηση, εγώ στις μεσαίες στροφές και μέσα στην Αθήνα είδα μεγάλη διαφορά στο "άνοιγμα" της μοτό. Σημειώνω δε ότι το φίλτρο αέρος (μαμά) φυσήχθηκε κατά το service και δεν έβγαλε τίποτε σπουδαίο...
Για τον ήχο ?? (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται :D)

http://i945.photobucket.com/albums/a...91130-0911.jpg

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 30-11-2009 12:56

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Μεγειά σου Βασίλη ....

Καλά χιλιόμετρα .... ;)




MARK 30-11-2009 13:01

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Καλά χιλιόμετρα......:sm8:

vpentza 30-11-2009 13:07

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
το "κακό" είναι ότι με κάνει να ανοίγω το γκάζι περισσότερο :D

ΙoannisPanagiotidis 30-11-2009 17:16

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
...σε καταναλωση ειδες διαφορα φιλε;


..καλοριζικη!http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

georgekostas 30-11-2009 17:31

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Καλα χιλιομετρα!

EOD-K9 30-11-2009 17:34

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis ( 99549)
...σε καταναλωση ειδες διαφορα φιλε;


..καλοριζικη!http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 99435)
το "κακό" είναι ότι με κάνει να ανοίγω το γκάζι περισσότερο :D

ασε Γιαννη μέχρι να του περάσει δεν το βλεπω να μάθουμε

:sm7::sm7:

vpentza 30-11-2009 20:06

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Γιατρέ μου έχω "πυρετό".......πόσο θα κρατήσει ?

Για να έχω συγκρίσιμη κατανάλωση πρέπει να οδηγάω όπως παλιότερα χωρίς "φαγούρα" στο δεξί χέρι... Θα επανέλθω σύντομα, θα περιμένετε λοιπόν μερικές μέρες....

aeriko 30-11-2009 20:35

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Βασίλη, μου φαίνεται ότι δεν σου ''πέφτει'' με κανένα ''αντιπυρετικό'' Κάτι πιο δραστικό φίλε μου:)

xenos 30-11-2009 20:41

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
έτσι αγόρι μου ρεμους..rules!!!!..καλορίζικη!:D:D

EOD-K9 30-11-2009 20:42

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
πόσο το μαλλί ???

BOXER 30-11-2009 21:44

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 99414)
Κατα το service των 10.000 χλμ στο 1200GS/2008 ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες οι οποίες κατά δήλωση του μηχανικού είχαν αρκετά μπόσικα...
Για τα επόμενα 500 χλμ ένιωθα τη μοτό "σφιγμένη", δεν μου έδινε το "άνοιγμα" που είχε πριν.
Αποφάσισα λοιπόν την εγκατάσταση aftermarket εξάτμισης, της Remus Hexagon.
Αν και λένε οτι δεν θα έβλεπα διαφορά στην οδήγηση, εγώ στις μεσαίες στροφές και μέσα στην Αθήνα είδα μεγάλη διαφορά στο "άνοιγμα" της μοτό. Σημειώνω δε ότι το φίλτρο αέρος (μαμά) φυσήχθηκε κατά το service και δεν έβγαλε τίποτε σπουδαίο...
Για τον ήχο ?? (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται :D)

http://i945.photobucket.com/albums/a...91130-0911.jpg


Φιλε vpentza για ψαξε λιγο το θεμα της ρυθμισης των βαλβιδων γιατι δεν μου ακουγετε και για σωστη ρυθμιση αν ειναι ετσι οπως στα ειπε ο μηχανικος σου και σε συνδιασμο παντα με αυτα που "αισθανεσαι" στην μηχανη σου :confused:.
Γιατι στο λεω αυτο;
Την πρωτη φορα που εκανα ρυθμιση βαλβιδων στην μηχανη του αδελφου μου και γυρω στα 30.000 με 32.000χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως, αρκετους ομως μηνες απο την αγορα της -μεταχειρισμενη την αγορασε με 17.500χλμ-) ειχε τα εξης διακενα:
Αντι 0,15mm στις βαλβιδες εισαγωγης περναγε σφικτα το 0,30mm :( και
αντι 0,30mm στις βαλβιδες εξαγωγης περναγε σφικτα το 0,40mm :(!!!
Οταν λοιπον τελειωσα με την ρυθμιση αυτων (στα σωστα διακενα εννοειται), η μηχανη αλλαξε τελειως συμπεριφορα προς το καλυτερο. Η μηχανη ειχε μεγαλη διαφορα στην λειτουργια της αλλα και στις επιδοσεις της.
Αν λοιπον συμφωνα παντα με τον μηχανικο σου, ειχαν αρκετα μποσικα (διακενα) αυτο αυτοματως σημαινει μικροτερο χρονο που μενουν ανοικτες οι βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης αντιστοιχα (περα απο τον λαθος χρονισμο στα συνολο τους στο και ανοιξε-κλεισε των βαλβιδων).
Λιγοτερος χρονος ανοιγματος στις βαλβιδες εισαγωγης σημαινει λιγοτερο μιγμα προς καυση!!!
Λιγοτερος χρονος ανοιγματος στις βαλβιδες εξαγωγης σημαινει χειροτερη "εξοδος" των καυσαεριων απο τον θαλαμο καυσης!!!
Οπως επισης μικροτερος ειναι και ο χρονος που ειναι ανοικτες και οι εισαγωγης και οι εξαγωγης ταυτοχρονα (Επικαλυψη βαλβιδων ονομαζεται αυτος ο χρονος) για την σαρωση-αποπλιση του θαλαμου καυσης και στην συνεχεια την εισαγωγη του μιγματος που ανεφερα πιο πανω.
Ολα τα παραπανω συνηγορουν στο εξης:
-Αν ειχαν πολλα μποσικα (διακενα) και στις εφερε στα σωστα διακενα, επρεπε η μηχανη να πεταει τωρα και οχι να την αισθανεσαι σφιγμενη (εχω περισσοτερο εμπιστοσυνη στα λογια σου γιατι εσυ ξερεις την μηχανη σου, και οχι στα λογια του μηχανικου σου και σε αυτα που σου ειπε, γιατι απλα δεν ταιριαζουν οι δυο περιγραφες)
Απο οτι διαβασα, χωρις να θελω να σε αγχωσω ή κατι αλλο, πιστευω οτι η μηχανη σου με οτι διακενα και αν ειχαν οι βαλβιδες εκεινη την στιγμη που την πηγες για σερβις, ηταν σαφως σωστοτερα απο οτι στην παρεδωσαν!!!!!!

Υ.Γ
Μεγεια την εξατμιση σου και να την χαιρεσαι οπτικα και ακουστικα :)!!!

kostas_366 30-11-2009 22:25

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 99414)
Κατα το service των 10.000 χλμ στο 1200GS/2008 ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες οι οποίες κατά δήλωση του μηχανικού είχαν αρκετά μπόσικα...
Για τα επόμενα 500 χλμ ένιωθα τη μοτό "σφιγμένη", δεν μου έδινε το "άνοιγμα" που είχε πριν.
Αποφάσισα λοιπόν την εγκατάσταση aftermarket εξάτμισης, της Remus Hexagon.

:sm7::sm7::sm7::sm7:
Φίλε μου, καλή δικαιολογία για να βάλεις εξάτμηση.. άπαιχτος..
Σε καταλαβαίνω..αλλά πέρα της πλάκας,
Καλορίζικη και καλοτάξιδη...
Και σκάσε και καμιά κούφια που και που, γιατί κάνει μαμάτο θόρυβο...

vpentza 01-12-2009 10:29

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
1. Το ευχάριστο ήταν ότι η εξάτμιση ήταν "δώρο" του πωλητή για να με ψήσει (δυσκολεύτηκε :D) να πάρω τη μοτό, άρα δεν γνωρίζω πόσο κοστίζει, αν ξέρετε μου λέτε...
2. Για το εάν έκανε σωστή ρύθμιση στις βαλβίδες δεν μπορώ να ξέρω εάν δεν ανοίξω τα καπάκια να ξανα-ρυθμίσω που αυτό δεν έχω χώρο να το κάνω, οι αιτιάσεις είναι λογικές και αναφέρω οτι την οδήγησα για 500 περίπου χλμ μετά τη ρύθμιση και πρίν την εγκατάσταση της εξάτμισης... ίσως και να είχα εσφαλμένη εντύπωση :cool:.... Μπορεί βέβαια η αρχική εντύπωση του νέου αξεσσουάρ να δίνει "αέρα" στην οδήγησή μου και να μην κάνω σωστή εκτίμηση, γι' αυτό λέω να περιμένω λίγο για τη τελική ...κρίση...
3. Remus rules Xenos, ειδικά σε κλειστό πάρκινγκ...πυροβολεί....:D

gemara 01-12-2009 13:10

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 99414)
Κατα το service των 10.000 χλμ στο 1200GS/2008 ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες οι οποίες κατά δήλωση του μηχανικού είχαν αρκετά μπόσικα...
Για τα επόμενα 500 χλμ ένιωθα τη μοτό "σφιγμένη", δεν μου έδινε το "άνοιγμα" που είχε πριν.
Αποφάσισα λοιπόν την εγκατάσταση aftermarket εξάτμισης, της Remus Hexagon.
Αν και λένε οτι δεν θα έβλεπα διαφορά στην οδήγηση, εγώ στις μεσαίες στροφές και μέσα στην Αθήνα είδα μεγάλη διαφορά στο "άνοιγμα" της μοτό. Σημειώνω δε ότι το φίλτρο αέρος (μαμά) φυσήχθηκε κατά το service και δεν έβγαλε τίποτε σπουδαίο...
Για τον ήχο ?? (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται :D)

http://i945.photobucket.com/albums/a...91130-0911.jpg

1. Πόσες χιλιάδες χλμ είχες πριν με τη μηχανή σου για να ξέρεις τα "χούγια" της ανάλογα με:
α. την θερμοκρασία του περιβάλλοντος,
β. την ποιότητα της βενζίνης που έβαζες (γιατί στην Ελλάδα αυτό μετράει πολύ!)
γ. την υγρασία,
δ. το υψόμετρο,
ε. το συνολικό βάρος της και
στ. την διάθεσή σου!

ώστε να καταλάβεις το αν "τραβάει" καλά ή όχι;

Έπειτα αν ταυτόχρονα της έκανες service και της άλλαξες εξάτμιση, είναι δύσκολο να καταλάβεις αν φταίει το ένα ή το άλλο για τυχόν αλλαγή στην απόδοση.


Καλά db να ακούς με την εξάγωνη εξάτμιση και ελπίζω σύντομα να επιστρέψεις σε κάτι πιο στρογγυλό και original που της ταιριάζει!!!:D


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 99721)
...
Απο οτι διαβασα, χωρις να θελω να σε αγχωσω ή κατι αλλο, πιστευω οτι η μηχανη σου με οτι διακενα και αν ειχαν οι βαλβιδες εκεινη την στιγμη που την πηγες για σερβις, ηταν σαφως σωστοτερα απο οτι στην παρεδωσαν!!!!!!

Αυτό πιθανόν να ισχύει για πολύ παλιά μηχανάκια, όπου ο μάστορας δεν εφάρμοζε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί τα συστήματα είχαν αποκτήσει τέτοια μπόσικα, που απλώς αν έβαζες το προβλεπόμενο, δεν πήγαινε η μηχανή και γι αυτό αναγκαζόσουν να την ρυθμίσεις εμπειρικά πλεόν και με το αυτί. Όντως με το 0,020 πχ δεν πήγαινε η μηχανή και της χρειαζόταν το 0,010 ή και το 0,060 για να δουλέψει καλύτερα.

Σε μία καινούγια μηχανή όμως της BMW και μέχρι αυτή να φτάσει τις 200 και 300χιλ χλμ (φαντάζομαι!), είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ανοχές και παρεκκλίσεις από αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής και να χρειάζεται άλλα διάκενα για να πάει καλύτερα!

BOXER 01-12-2009 21:27

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
[QUOTE=gemara;99962]
Αυτό πιθανόν να ισχύει για πολύ παλιά μηχανάκια, όπου ο μάστορας δεν εφάρμοζε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί τα συστήματα είχαν αποκτήσει τέτοια μπόσικα, που απλώς αν έβαζες το προβλεπόμενο, δεν πήγαινε η μηχανή και γι αυτό αναγκαζόσουν να την ρυθμίσεις εμπειρικά πλεόν και με το αυτί. Όντως με το 0,020 πχ δεν πήγαινε η μηχανή και της χρειαζόταν το 0,010 ή και το 0,060 για να δουλέψει καλύτερα.

Σε μία καινούγια μηχανή όμως της BMW και μέχρι αυτή να φτάσει τις 200 και 300χιλ χλμ (φαντάζομαι!), είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ανοχές και παρεκκλίσεις από αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής και να χρειάζεται άλλα διάκενα για να πάει καλύτερα![/QUOTE]

Γιωργο, δεν ειπα και σιγουρα δεν εννοω οτι τα διακενα του κατασκευαστη δεν ειναι τα σωστα και οτι πρεπει να τα αλλαζουμε κατα βουληση!!!
Αυτο που ειπα σε γενικες γραμμες, ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα τα διακενα που ειχαν οι βαλβιδες της μηχανης του φιλου Βασιλη πλησιαζαν πιο πολυ προς το 0,15 και 0,30 του κατασκευαστη πριν το συνεργειο και οτι ειχαν (μαλλον) αποκλιση μεγαλυτερη μετα το σερβις για αυτο και η πτωση αποδοσης.
Βεβαια ολα αυτα συμφωνα με την περιγραφη, οπως επισης σωστο ειναι το γεγονος που αναφερθει για το οτι εγιναν και καποιες αλλες αλλαγες στην μηχανη που το κανουν πιο δυσκολο να βγει ενα συμπερασμα.
Η λυση ειναι μια και σιγουρευεσαι 100%. Ξανα η ρυθμιση απο την αρχη!

gsmaniac 01-12-2009 21:34

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Η λυση ειναι μια και σιγουρευεσαι 100%. Ξανα η ρυθμιση απο την αρχη!




συμφωνω................ετσι οπως τα ειπε ο βασιλης στην αρχη,μαλλον κατι συμβαινει με την ρυθμιση:o:o:o

pepax66 01-12-2009 21:45

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Εγώ πάλι κατάλαβα ότι μια χαρά την ρυθμίσανε την μηχανή του Βασίλη αφού την πήρε "κουδούνι" και την φέρανε σφιχτή και σταθερή! τα 500 χλμ βέβαια θα ήταν αρκετά να χαλαρώσει το αρχικό σφήξιμο αλλά φορέθηκε και το πολύγωνο μπουράκι και χάλασε η δουλειά της παρακολούθησης!
Βασίλη τώρα αρχίζουν τα προβλήματα γιατί μετά τα πρώτα σκασίματα:
1. Δεν θα σε χωράει η σέλα του οδηγού (πρέπει να πέρνεις απόσταση από το τεπόζιτο).;)
2. Η κατανάλωση θα αυξηθεί κατακόρυφα όχι μόνο σε βενζίνη (η περισσότερη σε στάση) αλλά και στα λάστιχα.;)

Καλοφόρετη και πάντα όρθιος!

gemara 01-12-2009 23:30

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
[quote=BOXER;100175]
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 99962)
Αυτό πιθανόν να ισχύει για πολύ παλιά μηχανάκια, όπου ο μάστορας δεν εφάρμοζε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί τα συστήματα είχαν αποκτήσει τέτοια μπόσικα, που απλώς αν έβαζες το προβλεπόμενο, δεν πήγαινε η μηχανή και γι αυτό αναγκαζόσουν να την ρυθμίσεις εμπειρικά πλεόν και με το αυτί. Όντως με το 0,020 πχ δεν πήγαινε η μηχανή και της χρειαζόταν το 0,010 ή και το 0,060 για να δουλέψει καλύτερα.

Σε μία καινούγια μηχανή όμως της BMW και μέχρι αυτή να φτάσει τις 200 και 300χιλ χλμ (φαντάζομαι!), είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ανοχές και παρεκκλίσεις από αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής και να χρειάζεται άλλα διάκενα για να πάει καλύτερα![/QUOTE]

Γιωργο, δεν ειπα και σιγουρα δεν εννοω οτι τα διακενα του κατασκευαστη δεν ειναι τα σωστα και οτι πρεπει να τα αλλαζουμε κατα βουληση!!!
Αυτο που ειπα σε γενικες γραμμες, ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα τα διακενα που ειχαν οι βαλβιδες της μηχανης του φιλου Βασιλη πλησιαζαν πιο πολυ προς το 0,15 και 0,30 του κατασκευαστη πριν το συνεργειο και οτι ειχαν (μαλλον) αποκλιση μεγαλυτερη μετα το σερβις για αυτο και η πτωση αποδοσης.
Βεβαια ολα αυτα συμφωνα με την περιγραφη, οπως επισης σωστο ειναι το γεγονος που αναφερθει για το οτι εγιναν και καποιες αλλες αλλαγες στην μηχανη που το κανουν πιο δυσκολο να βγει ενα συμπερασμα.
Η λυση ειναι μια και σιγουρευεσαι 100%. Ξανα η ρυθμιση απο την αρχη!

Συνάδερφε Νίκο, συμφωνώ!

vpentza 01-12-2009 23:46

Απάντηση: Καλύτερη "εκπνοή"
 
Η μοτο είχε 10.000 χλμ, το "τεστ" έγινε στην ίδια καθημερινή διαδρομή σπίτι-δουλεια-σπίτι με βενζίνη απο το ίδιο πάντα βενζινάδικο...

Επιμένω και εγώ ότι μια νέα ρύθμιση ή τέλος πάντων ένας νέος έλεγχος θα έλυνε την απορία μας....όποιος έχει χώρο για δοκιμές τον προσφέρει ;)

1. Πράγματι τα χέρια μου έχουν μακρύνει αυξάνοντας την απόσταση απο το τεπόζιτο...
2. Πράγματι καίω περισσότερη βενζίνη στη στάση λόγω χαλαρού δεξιού καρπού, όχι όμως και λάστιχα λόγω AntiSpin...


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:32.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!