![]() |
ESA + ΔΙΣΚΟΣ
ΜΕ κατι κουβεντες που λεγαμε με ομοιδεατες και λατρεις της μοτο
GS 1200 -1150 , ΚΑΙ με αποδεικτικα στοιχεια καταληξαμε στο συμπερασμα οτι για αλλαγη δισκου θελεις 1000€(1200 gs) και για αλλαγη ESA (ΑΝΑΡΤΗΣΗς) ΘΕΛΕΙς 2000€ Η WP 2200€ ΒΕΒΑΙΑ εξαρταται με τον τροπο που οδηγας , και την τυχη που εχεις! ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ! ποια η γνωμη περι αυτου? μηπως το κανω ανταλλαγη με KTM990 (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΗ) Η να ξαναγυρισω στα JAPAN ,και να τους πινω το αιμα αφοβα? Μιλαω εγω , που σαν απλος υπαλληλος και οικογενειαρχης και μονο που σκεφτομαι αυτα τα ποσα, δεν ανοιγω το γκαζι απλοχερα! ( παρολο που το μοτο μου, το γουσταρω τρελλα! ερχεται ο ορθολογισμος και τα χιλιομετρα και με κολλανε!:hmmm: |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Η αντικατάσταση δίσκου χωρίς πλατό γρανάζια και πρές-ντιρέκτ είναι πιό οικονομικός,περίπου 500 με 600ευρώ...Για ESA δεν ξέρω....
Πιστέω οτι οι πιο πολλοί σκεφτόμαστε απο οικονομικής απόψεος όπως εσύ,ωστόσο η αρρώστια για τις μπέμπές μας είναι ανίατη....;) |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Συμφωνώ και επαυξάνω.....:sm8:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
κοιτα δωρεαν δεν ειναι αλλα ειναι με τα μισα χρηματα....οτι μηχανη και να παρεις πρεπει να κανεις και την αναλογη χρηση..τωρα αν σου ειπε ο μαστορας στον γερακα οτι κραταει 100.000 χιλ οκ αλλα κοιτα και λιγο του Vtheo sta 40.000 χιλ.1 μηνα η μηχανη στο συνεργειο....δεν προσπαθω να πω οτι τα ktm ειναι καλητερα απο τα bmw αλλα πως να το κανουμε ειναι ποιο φθηνα στα ανταλλακτικα...!!;) δεν μπορω να δεχτω απο μαστορα επισημο να σου λεει οτι το μηχανακι δεν ειναι για ζορια ενω εχει δαπανιση η μαμα bmw αρκετες χιλιαδες ευρω σε εποικινωνια που σου λεει οτι η bmw παει χωμα ποταμια κτλ δεν σου κρυβο οτι ενας λογος που πουλησα την bmw μου ηταν οταν ακουσα μαστορα να μου λεει ...καλα πας αυτη την μηχανη στο χωμα?????δεν ειναι για χωμα μην κανεις μαμακιες!!!! |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
ολες οι μηχανες βγάζουν ζημιες φιλε!!!!το θεμα ειναι ποσο θα την πληρωσεις την ζημια;) αλλα να σου πω και κατι επιδη οταν ειχα την bmw ημουν σε συνεργειο συνεχεια λογο φιλιας με τον fast & ..σου λεω οτι αυτα που εχουν δει τα ματια μου και εχουν ακουσει τα αυτια μου ειναι τρελα για μηχανες τον 15.000 ευρω....:hmmm: ενημερωτικα στο δικο μου bmw στα 20.000 χιλ αλλαξα δισκο |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Ιαπωνικες τεχνες!!! Αν σου αρεσουν...
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
τωρα παει αλλου η κουβεντα φιλαρακι...δεν μιλαμε για μηχανες που περνουν μερος σε αγωνες..;) |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
η δικη μου φιλε για αυτα ειναι και δεν εχει βγάλει τιποτα απο ζημιές και εχει 15.000 χιλ (τουλαχιστον ακομα:p). εμενα μονο ειδες????τους αλλους δεν τους ειδες?????:sm7::sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Παιδιά ου μπλέξεις είναι το θέμα.Νομίζεται ότι μία φθηνή μοτοσυκλέτα έχει φθηνότερη συντήρηση;
Το χω ξαναγράψει φίλος με Suzuki Bandit 650 μοτό αξίας 6500 ευρώ στα 5,000 χλμ σε επίσημο συνεργείο πλήρωσε για αλλαγή λαδιών 92 ευρώ (42 τα λάδια + 50 η εργασία) ούτε εγώ το πίστευα και μου δείξε την απόδειξη. Τάκη ο Μιχάλης για το 990 έδωσε 207 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας.(Να μου πεις σε μία BMW δίνεις λιγότερα;) και γενικότερα συγκρίνετε με γνωστούς σας που έχουν μοτό διαφορετικών κατασκευαστών (ακριβότερα ή φθηνότερα) θα δείτε πάνω κάτω όλοι πονεμένοι είναι σ'αυτό το θέμα. Εγώ ένα έχω να πω μιας και διάβασα κάτι στην αρχή του θέματος που έλεγε για φόβο χρήσης της μοτό μη τυχόν και πάθει κάτι.Αυτό είναι λάθος,χαρείτε τα μηχανάκια σας,μην τα φοβάστε αγοράστηκαν να σας υπηρετούν και όχι να τα υπηρετείτε.Εμένα η GSA μου είναι Mάρτιος του 08 έχω κάνει 47.000 χλμ (Άσφαλτο Ελλάδα - Ευρώπη, χώμα και γενικότερα πηγαίνω μαζί της παντού) στα 40.000 χλμ μου έβγαλε το γνωστό πρόβλημα που παρουσιάζουν τα GS το λεγόμενο press direct και μου άλλαξαν ολόκληρο το σαζμάν,υπήρξε μία ταλαιπωρία λόγω καθυστέρησης παράδοσης του σαζμάν(1 μήνα) διότι η BMW Ελλάς δε στοκάρει(μου την έσπασαν όσο δε παίρνει) αλλά μετά από αυτό συνεχίζω ακάθεκτος να κάνω ταξίδια μαζί της. |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
Τέλος, γιατι ενος αυτοκινητου ο δισκος αμπραγιαζ (ιδιο το συστημα με τα BMW boxer) στοιχιζει 350-500ε σε γνησιο ανταλλακτικο (αλλαξα στα 100,000κμ στο Κορολλα=390ε) μαζι και η εργασια και στα boxer οχι????? ειναι ενα θεμα νομιζω!!!! |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Πανω που με καθησυχαζετε ερχεται το pres direct στο σασμαν του φιλου , και με αποτελειωνει!:hmmm:
μηπως τα πρωτα gs 1200 ειχαν ασθενειες (οπως και τα ktm 950 ,varadero 1000 01, ) και μετα το 08 τα βελτιωσαν?:hmmm: |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
Αδερφε για την μπαταρια ρωτησα του επιασε τα οπισθια ο τυπος στα τρικαλα του Μιχαλη(και ελπιζω να θυμασε στο ειχα πει εκει επιτοπου για τον τυπο αλλα τινα κανουμε δεν ειχαμε και επιλογες) !!!!!κανονικα εχεις τρις επιλογες απο 120 ευρω εως 190 και με gel και με υγρα!!!!;) |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
φιλε μην κολας πουθενα κανε βολτες και ταξιδια και μην το κουραζεις στο μυαλο σου γιατι στο τελος θα χασεις την ουσια βουρ στους δρόμους!!!!;););) |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
οτι σχετιζεται με ΒΜW εχει ακριβα ανταλλακτικα!ειναι η φιλοσοφια της εταιρειας.ειναι βλακεια ο δισκος-πλατω-ρουλεμαν να κανει ακομα και 500.οταν αυτοκινητα με περισσοτερη δυναμη να στοιχιζει η επισκευη 400 με εργασια!πληρωνουμε την κ..λα με το συγκεκριμενο σηματακι!!!:yz
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
ζήτησε :D:D:D:D δίσκο πλατό 800€ :rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
Απάντηση: ESA + ΔΙΣΚΟΣ
Απόσπασμα:
αυτός εισαι!!!!!!!και εγω μετα τις τυροπιτες!!!!!!:cool::cool::cool: |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:59. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!