GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=8595)

FANISGS 10-01-2010 20:49

ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
πηγα που λετε την μπουμπου στο δυναμομετρο να δουμε τι θα μας πει και μας τα πε αρκετα καλα.:pεχουμε και λεμε:1200gs08 μοντελο, συμφωνα με το μοτο αποδιδει 96 αλογα στον τροχο οπως το βγαζει η μητερα του.το δικο μου με ολοσωμη akrapovic, kai φιλτρο kn μας εδειξε 108 αλογα στον τροχο.αρκετα καλη επιδοση πιστευω.
Αρα τι να το κανεις το καινουριο?βαζεις μια εξατμιση και ενα φιλτρο και εισαι πολυ πιο πανω απο τα 110 αλογα του καινουριου.και υποψιν στον κινητηρα 110 ε?:sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 21:26

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 113843)
πηγα που λετε την μπουμπου στο δυναμομετρο να δουμε τι θα μας πει και μας τα πε αρκετα καλα.:pεχουμε και λεμε:1200gs08 μοντελο, συμφωνα με το μοτο αποδιδει 96 αλογα στον τροχο οπως το βγαζει η μητερα του.το δικο μου με ολοσωμη akrapovic, kai φιλτρο kn μας εδειξε 108 αλογα στον τροχο.αρκετα καλη επιδοση πιστευω.
Αρα τι να το κανεις το καινουριο?βαζεις μια εξατμιση και ενα φιλτρο και εισαι πολυ πιο πανω απο τα 110 αλογα του καινουριου.και υποψιν στον κινητηρα 110 ε?:sm7::sm7:



Τίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ;;;;;;;

108 άλογα ρόδα ;;;;;;;;;;;;:Απορία:

13% αύξηση με φίλτρο-εξάτμιση ;;;;;

platon 10-01-2010 22:24

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
too much !!

Η σωστή διαδικασία είναι μέτρηση πριν και μετά την βελτίωση, στο ίδιο δυναμόμετρο με βενζίνη από το ίδιο βενζινάδικο και αν είναι δυνατόν και ίδιες θερμοκρασίες.

BOXER 10-01-2010 22:31

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Πηγαινε γρηγορα να ξανα ελεγξεις το... δυναμομετρο!!!!!


:sm7: :sm7: :sm7: :sm7: :sm7:

gsmaniac 10-01-2010 22:33

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113891)
Πηγαινε γρηγορα να ξανα ελεγξεις το... δυναμομετρο!!!!!


:sm7: :sm7: :sm7: :sm7: :sm7:

:sm7::sm7::sm7::sm1::sm1::sm1:

FANISGS 11-01-2010 01:12

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
οποιος εχει αμφιβολιες κλεινουμε ενα ραντεβουδακι!!!!!:sm7::sm7::sm7::sm2::sm3:

FANISGS 11-01-2010 01:15

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 113863)
Τίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ;;;;;;;

108 άλογα ρόδα ;;;;;;;;;;;;:Απορία:

13% αύξηση με φίλτρο-εξάτμιση ;;;;;

τι να σου κανω που δε ξερω να επισυναπτω αρχεια,αλλιως θα σου δειχνα τη δυναμομετρηση τυπωμενη!

FANISGS 11-01-2010 01:18

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από platon ( 113889)
too much !!

Η σωστή διαδικασία είναι μέτρηση πριν και μετά την βελτίωση, στο ίδιο δυναμόμετρο με βενζίνη από το ίδιο βενζινάδικο και αν είναι δυνατόν και ίδιες θερμοκρασίες.

φιλαρακο το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται κι ο παπας!το μοτο δινει 96 αλογα στη ροδα για το 2008.απο κει και περα δεν μπαινω στη διαδικασια να σε πεισω.ολα αυτα που γραφεις εχουν γινει.

FANISGS 11-01-2010 01:21

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
[QUOTE = BOXER? 113891] Πηγαινε γρηγορα να ξανα ελεγξεις το ... δυναμομετρο !!!!!


:sm7: :sm7: :sm7: :sm7: :sm7:[/ QUOTE]
ειναι καρατσεκαρισμενο και επωνυμο.αν εχεις αμφιβολιες ελα να σου δειξω πως ειναι τα 108 αλογα στη ροδα:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

lostre7 11-01-2010 03:55

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
να ρωτησω και γω κατι? αν βαλεις στο καινουριο φιλτρο και εξατμιση ποσα θα βγαλει δηλαδη?

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 11-01-2010 04:03

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από lostre7 ( 113945)
να ρωτησω και γω κατι? αν βαλεις στο καινουριο φιλτρο και εξατμιση ποσα θα βγαλει δηλαδη?


...μα ...λέει και για εξάτμηση .... ;)

vtheo 11-01-2010 08:01

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Ρε παιδιά sorry κι όλας η ιπποδύναμη είναι το θέμα για ένα τέτοιο μηχανάκι;Δηλαδή τι παραπάνω θα είναι η πέντε ίπποι; Τα ίδια λένε και για το μοντέλο του 08 με το 07.Σιγά τη διαφορά.

FANISGS 11-01-2010 08:11

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από lostre7 ( 113945)
να ρωτησω και γω κατι? αν βαλεις στο καινουριο φιλτρο και εξατμιση ποσα θα βγαλει δηλαδη?

κοιτα αν σκεφτεις οτι το 2008 μοντελο το δινανε για 100 και εβγαζε96στον τροχο τοτε υπολογισε 110 αλογα το καινουριο περιπου 106 τροχο.με μια βελτιωση λογικα θα πιανει τα 116 αλογα στον τροχο.αυτα παντα θεωρητικα

FANISGS 11-01-2010 08:30

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 113959)
Ρε παιδιά sorry κι όλας η ιπποδύναμη είναι το θέμα για ένα τέτοιο μηχανάκι;Δηλαδή τι παραπάνω θα είναι η πέντε ίπποι; Τα ίδια λένε και για το μοντέλο του 08 με το 07.Σιγά τη διαφορά.

συμφωνω μαζι σου φιλε μου.αλλα αν οδηγησεις ενα βελτιωμενο θα καταλαβεις τη διαφορα αμεσα.και μη σου φαινονται λιγα τα10 αλογα.τελος παντων η γνωμη μου στο ολο θεμα ειναι η εξης:η αφηνεις το μηχανακι οπως το πηρες χωρις να κανεις τιποτα η αν μπεις στη διαδικασια να βελτιωνεις πρεπει να το κανεις σωστα.το να βαλεις απλα ενα τελικο το μονο που κερδιζεις ειναι η βαβουρα που κανει και κανα 2 κιλα βαρος.

platon 11-01-2010 09:02

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Φίλε μου δεν αμφισβητεί κανένας την δυναμομέτρηση. Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα, το στρώσιμο, η συντήρηση κτλ.
Γι'αυτό λέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε το πριν με το μετά και μάλιστα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Αν δηλαδή απλά κάνει ένα peak +10 στις 6,5 χιλιάδες στροφές, δεν λέει κάτι.
Αν έχεις τα διαγράμματα πριν/μετά θα βοηθούσαν πολύ.

Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι +13 με εξάτμιση/φίλτρο είναι πάρα πολλά. Εκτός αν είναι τόσο φιμωμένο το μοτέρ...

FANISGS 11-01-2010 09:19

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από platon ( 113971)
Φίλε μου δεν αμφισβητεί κανένας την δυναμομέτρηση. Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα, το στρώσιμο, η συντήρηση κτλ.
Γι'αυτό λέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε το πριν με το μετά και μάλιστα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Αν δηλαδή απλά κάνει ένα peak +10 στις 6,5 χιλιάδες στροφές, δεν λέει κάτι.
Αν έχεις τα διαγράμματα πριν/μετά θα βοηθούσαν πολύ.

Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι +13 με εξάτμιση/φίλτρο είναι πάρα πολλά. Εκτός αν είναι τόσο φιμωμένο το μοτέρ...

οχι 13 αλλα 12.και να ξαναπω οτι δε μιλαω για τελικο αλλα και για λαιμους, εννοειται χωρις καταλυτη.το μοτερ ειναι οντως παρα μα παρα πολυ φιμωμενο!

GeorgeP 11-01-2010 10:13

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από platon ( 113889)
too much !!

Η σωστή διαδικασία είναι μέτρηση πριν και μετά την βελτίωση, στο ίδιο δυναμόμετρο με βενζίνη από το ίδιο βενζινάδικο και αν είναι δυνατόν και ίδιες θερμοκρασίες.

Αυτο ειναι και το σωστό!! Ειδικα το τελευταιο με τις θερμοκρασιες ειναι το Α και το Ω!!!!!! Μια μερα με υγρασια 70% και μια άλλη ξερη με υγρασια 40% ισουται με μια διαφορα της ταξεως μεχρι και του 8% +/-
Ακομα, το δυναμομετρο πρέπει να ειναι το ιδιο και στις δυο μετρησεις!!!!!! Δυο διαφορετικα δυναμομετρα την ιδια στιγμη (το ενα διπλα στο άλλο) θα βγαλουν δυο διαφορετικες μετρησεις με διαφορες απο 1 εως και 5 ιππους!!!!!!
Και τελος, η αυξηση ιπποδυναμης σε απολυτα νουμερα ειναι ενα τίποτα με μπολικο καθόλου!! Διότι αν στις π.χ. στις 7500 στροφες (οπου αποδιδεται η ιπποδυναμη του 1200) εχουμε αυξηση Χ ιππων και στις μεσαιες εχουμε πτωση Ψ ιππων το οποιο παρασερνει και το κυριοτερο μεγεθος της δυναμης ενος κινητηρα στο οποιο οφειλονται τα παντα,.....την ροπη (οπως 100% συμβαινει στην περιπτωση του φιλου), τοτε εχουμε κανει μια τρυπα στο νερο ειδικα σε μοτοσυκλετες σαν τις δικιες μας οπου η ροπη στις μεσαιες ειναι εκ των ουκ ανευ!!!!
Γιαυτο τα διαγραμματα ιπποδυναμης/ ροπης πρέπει να γινονται ως λες και να απεικονιζονται στο ιδιο χαρτι με διαφορετικα χρωματα για να φαινεται η καμπυλη του ''πριν'' και του ''μετά''!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 113938)
τι να σου κανω που δε ξερω να επισυναπτω αρχεια,αλλιως θα σου δειχνα τη δυναμομετρηση τυπωμενη!

Απλο ειναι, σκαναρεις τα χαρτια, τα κανεις print σε PDF φορμα φροντιζοντας να ειναι καπου στα 10kb και τα σηκωνεις στο φορουμ!! Ενας άλλος τροπος ειναι, πας στον δυναμομετρητή μια καρτα SD ¨η μια δισκετα στα περναει μεσα και τα σηκωνεις απευθειας στο φορουμ!!!
Δεν αμφισβητω ντε και καλα την δυναμομετρηση, αν και οι δυναμομετρησεις ειναι πονεμενη ιστορια, αλλα να ξερεις, αυξηση ιπποδυναμης με τον τροπο που περιγραφεις χωρις απωλειες (σοβαρές) σε άλλη περιοχη στροφων, δηλαδη στις μεσαίες, δεν υφισταται!!! Καπου κερδιζεις και καπου χανεις, το θεμα ειναι τι βολευει τον καθενα!!!! Αν πας τσιτα γκαζια ολη μερα κανεις αυτο που εκανες αν κινεισαι καπου καπου και με μισο γκαζι δεν κανεις ΠΟΤΕ αυτο που εκανες!!!! Χωρια η αυξηση στην καταναλωση που μοιραια θα ερθει αφου ο αισθητηρας αερα στο φιλτροκουτι διαισθανεται περισσότερο εισερχομενο αερα αρα η σχεση 13 μερη αερα προς ενα καυσιμου (με το μαμα φιλτρο) χαλαει (το 13 γινεται 15,16) και το ενα μερος υα πρέπει να εξισοροπησει αυτην την περισσια εισερχομενου αερα και γινεται 1,5-2!!!

Σημ. το 13/1 ειναι η απολυτη σχεση αερα/βενζινης για μια ''τελεια'' καυση την οποια ΟΛΕΣ οι εταιρειες προσπαθουν να επιτυχουν οχι παντοτε με επιτυχια. Ολες ξεφευγουν λιγο!!! Τα υπολοιπα νουμερα που παραθετω (15,16 και 1,5-2) ειναι υποθετικα ωστε να καταλαβεις πως δουλευει το συστημα και τι προσπαθει να πετυχει!! Μπορει καλλιστα αντι για 16 να το κανει 20 και αντι για 2 να παει στο 3, ΠΟΤΕ ομως προς τα κατω διότι ηδη εισερχεται (ο αισθητηρας εισερχομενου αερα το αντιλαμβανεται αυτο) περισσοτερος αερας μεσω του φιλτροκουτιου και του ελευθερου φιλτρου αερα!!!

FANISGS 11-01-2010 10:46

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
να σημειωσω επισης οτι η ροπη απο10,1 εφτασε 11,7 χωρις καμια τρυπα σε ολο το φασμα στροφων.αλλα φιλε μου ολα αυτα που λες ειναι θεωρια,εκεινο που μετρα ειναι η πραξη παντα.και στη πραξη τα αποτελεσματα ειναι καλυτερα απο τα αναμενομενα.anyway ο καθενας κανει αυτο που νομιζει καλυτερο!.καλα χιλιομετρα να χουμε ολοι μας.

gemara 11-01-2010 12:22

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Φίλε Φάνη, τα νούμερα που μας γράφεις είναι εντυπωσιακά και μεταξύ μας, λίγες γνώσεις να έχει ο καθένας περί βελτιώσεως 4χρονων κινητήρων, ξέρει ότι με τον τρόπο αυτό δεν γίνεται να επιτευχθούν.

Άξιο προσοχής είναι το ότι η Akrapovic στο επίσημο site της δίνει μόλις 8 ίππους αύξηση στις 4.500rpm.

"Performance

Measurements of the Akrapovic RACING system on the BMW R 1200 GS (without noise damper):
Power: due to the enduro design of the motorcycle, the RACING system for the 1200 GS is designed to deliver a power increase throughout the rpm range. The fluctuations in the stock curve at around 4500 rpm are leveled, and max increased power of 8 HP is delivered at 4800 rpm. There is also a major increase around 6500 rpm.
Torque: torque delivery with the Akrapovic RACING system is improved, with the drop-outs in the stock curve filled. With regard to the character of the motorcycle, this system will supply more than enough power and torque for enduro and cross-country riding."


Performance measured on SuperFlow Cycle Dyn Stock Akrapovič Max. increased power Max. rear wheel power (HP / rpm) 90.8 / 7500 92.6 / 6780 8 / 4800


από εδώ: RACING EXHAUST SYSTEM for the BMW R 1200 GS (2004 - 2009) - Akrapovic


Είμαι σίγουρος ότι θα τους ενδιέφεραν τα στοιχεία που αποδεικνύεις, θα μπορούσες εδώ να τους ενημερώσεις και να μας έλεγες και μας την άποψή τους. Προσωπικά με ενδιαφέρει το θέμα, γιατί θεωρώ ότι η αλλαγή εξάτμισης είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορεί κάποιος να κάνει σε 4χρονο κινητήρα.

FANISGS 11-01-2010 13:54

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
κοιτα φιλε μου εγω απλα λεω τι εδειξε η δυναμομετρηση.το δυναμομετρο ειναι απο τα πλεον εγκυρα και αξιοπιστα.σε αυτον πηγα μετα απο υποδειξη μηχανικου bmw.απο κει και περα δεν θα μπω στον κοπο να σε πεισω.και οπως ειπα και προηγουμενως η πραξη μετραει!:Χαμόγελο:

GeorgeP 11-01-2010 14:11

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 113995)
Φίλε Φάνη, τα νούμερα που μας γράφεις είναι εντυπωσιακά και μεταξύ μας, λίγες γνώσεις να έχει ο καθένας περί βελτιώσεως 4χρονων κινητήρων, ξέρει ότι με τον τρόπο αυτό δεν γίνεται να επιτευχθούν.

Άξιο προσοχής είναι το ότι η Akrapovic στο επίσημο site της δίνει μόλις 8 ίππους αύξηση στις 4.500rpm.

"Performance

Measurements of the Akrapovic RACING system on the BMW R 1200 GS (without noise damper):
Power: due to the enduro design of the motorcycle, the RACING system for the 1200 GS is designed to deliver a power increase throughout the rpm range. The fluctuations in the stock curve at around 4500 rpm are leveled, and max increased power of 8 HP is delivered at 4800 rpm. There is also a major increase around 6500 rpm.
Torque: torque delivery with the Akrapovic RACING system is improved, with the drop-outs in the stock curve filled. With regard to the character of the motorcycle, this system will supply more than enough power and torque for enduro and cross-country riding."


Performance measured on SuperFlow Cycle Dyn Stock Akrapovič Max. increased power Max. rear wheel power (HP / rpm) 90.8 / 7500 92.6 / 6780 8 / 4800


από εδώ: RACING EXHAUST SYSTEM for the BMW R 1200 GS (2004 - 2009) - Akrapovic


Είμαι σίγουρος ότι θα τους ενδιέφεραν τα στοιχεία που αποδεικνύεις, θα μπορούσες εδώ να τους ενημερώσεις και να μας έλεγες και μας την άποψή τους. Προσωπικά με ενδιαφέρει το θέμα, γιατί θεωρώ ότι η αλλαγή εξάτμισης είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορεί κάποιος να κάνει σε 4χρονο κινητήρα.

Και ολα αυτα without noise damper το οποιο ειναι σημαντικοτατο!!!

GeorgeP 11-01-2010 14:37

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 114007)
κοιτα φιλε μου εγω απλα λεω τι εδειξε η δυναμομετρηση.το δυναμομετρο ειναι απο τα πλεον εγκυρα και αξιοπιστα.σε αυτον πηγα μετα απο υποδειξη μηχανικου bmw.απο κει και περα δεν θα μπω στον κοπο να σε πεισω.και οπως ειπα και προηγουμενως η πραξη μετραει!:Χαμόγελο:

Συναδελφε Φανη,

κανεις δεν ειπε οτι το δυναμομετρο που πηγες ειναι αναξιοπιστο, και κανεναν δεν χρειαζεται να πεισεις!!!! Απλα ολοι απορουνε πως ενω η κατασκευαστρια εταιρεια της εξατμισης δινει καποιους ιππους παραπανω εσενα εβγαλε........ πιο παραπανω!!!!! Αυτο ειναι ολο!!!! Και μην ξεχνας οτι πολλοι απο εδω μεσα θελουν να δωσουν το μη ευκαταφρονητο ποσο των 1000+ ευρο για να παροπυν κατι σαν το δικο σου αλλα τους σταματαει η αμφιβολια!!! Και αναμφιβολα το ποστ σου τους εδωσε ελπιδα!!
Ακομη και εκ πειρας να σου πω οτι, ΠΟΤΕ δεν παμε σε δυναμομετρα που μας συστηνουν αυτοι οι οποιοι τοποθετησαν τα αφτερ μαρκετ αξεσουαρ μας (αν εγινε ετσι) και ειδικα αυτα που προσφερουν αυξηση επιδοσεων!! Παντα παμε σε άλλα και αν χρειαστουμε βοηθεια για το ''σε ποιό''απευθυνομαστε στα φορουμς!! Ολο και καποιος θα εχει μιαν απαντηση!!!
Να σου πω μονον πως με ενα τηλεφωνο του εξουσιοδοτημενου στο δυναμομετρο που σε στέλνει οι παραμετροι υγρασιας, αερα κ.λ.π. μπορει να γινουν χειροκινητα και ενας κινητηρας 100 ιππων να δειξει 120 και να μας γεμισει χαρά!!!! Κιας εχουμε αλλαξει μονον ενα φιλτρο αερα!!!!!!!
Απο μια τετοια περιπτωση το πρωτο βαραντερο μου (καρμπυρατερ) εβγαλε τους ευκαταφρονητους 77 ιππους πανω σε dyno δυναμομετρο μονον και μονον για να πεισθω να τοποθετηθει dynojet!!!!!! Μετα την τοποθετησει του εβγαλε 88ίππους!!!!! Πραγματα απιθανα!!!! Να μην σου πω την συνεχεια διότι κι εσυ θα θυμωσεις οταν βγαζοντας μετα απο μια εβδομαδα το dynojet και παλι σε dyno δυναμομετρο εβγλαε 86 ιππους!!

Και κατι ακομα, η δυναμη των +10 ειναι παρα πολλοι για μια τετροια αλλαγη που εκανες εσυ!! Δεν σε αμφισβητώ, γιατι εσυ αυτο ειδες στα χαρτια, αλλα η πειρα που απορρεει απο την παρουσια μου σε δεκαδες δυναμομετρησεις με κανει να αμφιβαλλω!!!
Οσο για το ''χωρις καμια τρυπα'' που λες αυτο θα πρέπει να το δουμε και να σου πω!!! Το οτι εσυ δεν αισθανεσαι τρυπες δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν (αν υπαρχουν)!! Το οτι αισθανεσαι μια αυξηση της ιπποδυναμης δεν σημαινει οτι κι αυτη υπαρχει διότι μια ελευθερη εξατμιση προσφερει αυτην την αισθηση που ολοι λεμε ''πω, πω πως παει ετσι!!'' μονον και μονον απο την αγριαδα της πιο ελευθερης ροης των καυσαεριων μεσα σε αυτην!!!!!

Και τελος δεν εχει κατασκευαστει ακομα η after market & high tech εξατμιση που να προσφερει αυξηση ιπποδυναμης σε ολο το φασμα στροφων και ταυτοχρονη αυξηση της ιροπης παλι σε ολο το φασμα στροφων!!! Οταν αυξανεις την ιπποδυναμη χανεις απο την ροπη!! Αυτο ειναι νομος!! Τωρα αν στις 7500 στροφες δεις +10 ιππους και στις 5750 (στροφες όπου εμφανιζεται η μεγιστη τιμη της ροπης στα GS1200) απο 11,5 (τοσα δινει η BMW BMW R1200GS Specifications by Year) πηγε στα 11,7 θα πρέπει να δουμε τι γινεται απο τις 1000 μεχρι τις 5750 εν συγκρισει παντα με την οριτζιναλ κατασταση της συγκεκριμενης μοτοσυκλετας!!! Διοτι η ''μαμα'' λεει 105 ιππους και 11,5 κιλα σε συγκεκριμενες στροφες αλλα ΠΟΤΕ και κανενα οχημα δεν συμφωνησε με την ''μαμα''του σε καμια δυναμομετρηση ειτε εγινε στον στροφαλο ειτε στον τροχο!! Παντα υπαρχουν διαφορες που φτανουν μεχρι και το 5%!!!

Alext 11-01-2010 21:44

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 114012)
Οταν αυξανεις την ιπποδυναμη χανεις απο την ροπη!! Αυτο ειναι νομος!!

-συμφωνω αυτος ειναι ενας απο τους βασικους νομους
-αλλος ενας ειναι αυτος που λεει οτι η εξατμιση για να βγαλει ουσιαστικη δυναμη θελει ....φαι (δηλ καυσιμο) και οχι μονο ενα φιλτρακι οπως και αν λεγεται (Κ&Ν ή αλλοιως)
- και επισης ενας νομος ο βασικοτερος νομος γενικα στην ζωη ειναι οτι αν δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις

FANISGS 11-01-2010 22:49

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Alext ( 114199)
-συμφωνω αυτος ειναι ενας απο τους βασικους νομους
-αλλος ενας ειναι αυτος που λεει οτι η εξατμιση για να βγαλει ουσιαστικη δυναμη θελει ....φαι (δηλ καυσιμο) και οχι μονο ενα φιλτρακι οπως και αν λεγεται (Κ&Ν ή αλλοιως)
- και επισης ενας νομος ο βασικοτερος νομος γενικα στην ζωη ειναι οτι αν δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις

φιλαρακο μου δε με πειθεις δυστυχως.καλοι οι νομοι σου αλλα ολα αυτα που λες ειναι θεωρια.στην πραξη εγω θεωρω οτι το αποτελεσμα ειναι το καλυτερο δυνατο.Νεύρα

Alext 11-01-2010 22:57

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 114254)
φιλαρακο μου δε με πειθεις δυστυχως.καλοι οι νομοι σου αλλα ολα αυτα που λες ειναι θεωρια.στην πραξη εγω θεωρω οτι το αποτελεσμα ειναι το καλυτερο δυνατο.Νεύρα

Φιλε μου αν εσυ νομιζεις ετσι, ετσι ειναι (για εσενα)
και οπως λεει και ο λαος "περι ορεξεως κολοκυθοπιττα"

FANISGS 11-01-2010 23:20

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Alext ( 114265)
Φιλε μου αν εσυ νομιζεις ετσι, ετσι ειναι (για εσενα)
και οπως λεει και ο λαος "περι ορεξεως κολοκυθοπιττα"

Ετσι!τωρα συμφωνουμε:D.αντε καλα και ορθια χιλιομετρα να χουμε

vpentza 11-01-2010 23:35

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
τα διαγράμματα πριν... και μετά... πότε θα τα δούμε ????

έχω και εγώ απορίες....:cool:

Arkas 11-01-2010 23:46

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 113843)
πηγα που λετε την μπουμπου στο δυναμομετρο να δουμε τι θα μας πει και μας τα πε αρκετα καλα.:pεχουμε και λεμε:1200gs08 μοντελο, συμφωνα με το μοτο αποδιδει 96 αλογα στον τροχο οπως το βγαζει η μητερα του.το δικο μου με ολοσωμη akrapovic, kai φιλτρο kn μας εδειξε 108 αλογα στον τροχο.αρκετα καλη επιδοση πιστευω.
Αρα τι να το κανεις το καινουριο?βαζεις μια εξατμιση και ενα φιλτρο και εισαι πολυ πιο πανω απο τα 110 αλογα του καινουριου.και υποψιν στον κινητηρα 110 ε?:sm7::sm7:

Καλορίζικη και αγρατζούνιστη η Ακράπα σου Φάνη (με τα λοιπά καλούδια).
Τα 105 ή 108 άλογα δεν έχουν τόσο σημασία, όσο η απολαυστική αίσθηση που σου δίνουν στα χιλιόμετρά σου!

FANISGS 11-01-2010 23:51

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Arkas ( 114284)
Καλορίζικη και αγρατζούνιστη η Ακράπα σου Φάνη (με τα λοιπά καλούδια).
Τα 105 ή 108 άλογα δεν έχουν τόσο σημασία, όσο η απολαυστική αίσθηση που σου δίνουν στα χιλιόμετρά σου!

Να κι ενας καλος,πραος,καλοπροαιρετος,καλοκαγαθος ανθρωπος!!!ολοι οι υπολοιποι με φαγανε με τις κριτικες τους!ουστ ζηλιαρηδες παλιομπεμβεδακηδες,αλητες μηχανοβιοι!:sm8::sm8::sm8::sm5::sm2::sm2:

ntinopoulos 12-01-2010 00:34

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 114286)
Να κι ενας καλος,πραος,καλοπροαιρετος,καλοκαγαθος ανθρωπος!!!ολοι οι υπολοιποι με φαγανε με τις κριτικες τους!ουστ ζηλιαρηδες παλιομπεμβεδακηδες,αλητες μηχανοβιοι!:sm8::sm8::sm8::sm5::sm2::sm2:

ειπες τον georgep μπεμβεδακια?:hmmm:
την εβαψες!:sm7:

Alext 12-01-2010 01:09

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 114286)
μηχανοβιοι!


Μηχανοβιος εισαι και φαινεσαι οοοοοουστ απο εδω

:sm2::sm2::sm2::sm2::sm2::sm2::sm2::sm2::sm2::sm2:

GeorgeP 12-01-2010 09:54

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos ( 114312)
ειπες τον georgep μπεμβεδακια?:hmmm:
την εβαψες!:sm7:


Εκ παραδρομης, του ξεφυγε!!!!!!!!!:) Για πρωτη φορα συγχωρείται και δεν θα στηθει στον τοιχο!!!!:)

ΙoannisPanagiotidis 12-01-2010 13:19

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
....φιλε Φάνη !...απο κατανάλωση ειδες σημαντική διαφορα?...εννοω ειναι το καυσιμο ή η αφαιρεση του καταλυτη η αιτια που το ελευθερωσε τοσο?

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 12-01-2010 15:13

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Ο Φάνης, μας έστειλε τις "καμπύλες" του δυναμόμετρου,

για να "πεισθούμε" ....:)





GeorgeP 12-01-2010 16:24

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 114460)
Ο Φάνης, μας έστειλε τις "καμπύλες" του δυναμόμετρου,

για να "πεισθούμε" ....:)






Με συγχωρειτε αλλα τα παραπανω δεν λενε τιποτε, πρωτον διότι ειναι κομμενη η κορυφωση των διαγραμματων και δευτερον δεν εχουμε τα πρό της μετατροπης διαγραμματα για να κανουμε συγκρισεις!! αυτο ειναι το σημαντικοτερο!! Διοτι επι παραδειγματι η τρυπα στις 4800 και τις 6500 στρ της ιπποδυναμης και η μεγαλειωδης τρυπα της ροπης στις 4700-4800 ισως να μην υπηρχε με τα μαμα εξαρτηματα!!!
Ακομα η συγκριση θα μας εδιχνε τι βγαζει το μαμα στις 2200-7500 και τι το πειραγμενο!!!!Γιατι αν στις π.χ. 4100 το μαμα ειχε 65 ιππους και 10,5 κιλα ροπης αντι των 60 και 10,2 αντιστοιχα του διαγραμματος σαφως (για καθημερινη χρηση και ταξιδια) το ''μαμα'' ειναι προτιμοτερο!!!!

Σημ. Μιλω απο τεχνικης σκοπιας και οχι για να αμφισβητησω οτιδηποτε και οποιονδηποτε!!!!
Ακομα, τα στοιχεια ατμοσφαιρικης καταστασης (θερμοκρασια και hpa) για την ημερομηνια 07/01/2010 τα οποια αναγραφονται στα χαρτια ειναι ακριβη κι ετσι καμια αμφισβητηση δεν υπαρχει σε αυτο το θεμα!!

FANISGS 12-01-2010 21:07

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
ρε παιδια ας μου δωσει καποιος μια φωτογραφια του GeorgeP να τον βρω και νατον πατησω μπας και ηρεμησει!:sm7::sm7::sm7:παντα καλοπροαιρετα

Arkas 12-01-2010 21:27

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 114541)
ρε παιδια ας μου δωσει καποιος μια φωτογραφια του GeorgeP να τον βρω και νατον πατησω μπας και ηρεμησει!:sm7::sm7::sm7:παντα καλοπροαιρετα

Ξέρεις πόσοι από δω μέσα μας παρακαλούν για κάτι τέτοιο;:sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 12-01-2010 21:29

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 114541)
ρε παιδια ας μου δωσει καποιος μια φωτογραφια του GeorgeP να τον βρω και νατον πατησω μπας και ηρεμησει!:sm7::sm7::sm7:παντα καλοπροαιρετα



Στον "δίνω" στεγνάαααααααα ..... :mad:




Σου στέλνω με pm,

την φωτό, σε υψηλή ανάλυση,

καθώς και οδό κ αριθμό διαμονής .... ;)


.

saitman 12-01-2010 22:32

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
εγω παντως ρε παιδια οταν με περασε ο φανης δεν προλαβα ουτε να τον δω αυτον και τα αλογα του οσα και να ητανε!:sm7::sm7::sm7:

antonis1150GSA 12-01-2010 22:34

Απάντηση: ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ!!!!
 
Δηλαδη το δικο μου το 1150ADVE που ειναι χωρις καταλητη (με Υ),Termignioni carbon ξεταποτη,φιλτρο KN και τσιπακι στον εγκεφαλο ποσο να εχει αυξηθει η ιπποδυναμη απο 85hp?


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:22.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!