![]() |
TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια που μπορεί να είναι για πολλούς αυτονόητα , αλλά για μερικούς...
1.Εάν μείνει κανείς από μπαταρία, μπορεί να ζητήσει βοήθεια από αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσει καλώδια(μαύρτο-κόκκινο) συνδεόμενος με την μπαταρία του αυτοκινήτου? 2.Θα κάνουμε ζημιά στον καταλύτη , εάν χρησιμοποιήσουμε κατηφόρα για να εκκινήσουμε? 3.Εάν συνδέσουμε τον φορτιστή στην μπαταρία(χωρίς να την κατεβάσουμε),μπορούμε να βάλουμε μπροστά ? |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Απόσπασμα:
2. Δε θα στο συνιστουσα... 3. Δεν το γνωριζω... |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Μπορεις να παρεις ρευμα απο αλλη μπαταρια με καλωδια .. τον αρνητικο πολο απο την γεματη μπαταρια τον βαζεις πανω σε ενα σωμα πχ στον κινητηρα και οχι στον αρνητικο πολο γιατι αλιως δεν θα κανεις εκινηση , αλλα ηλεκτροκοληση !
Με το σπρωξιμο δεν τρεχει τιποτα .. το πιο πιθανο ειναι να μην παρει αλλα ζημια δεν κανεις .. πολλοι λεν πως παθαινει ζημια ο καταλυτης απο την ακαυστη βενζινη που καταληγει σε αυτον , μα δεν παιζει , γιατι ακαυστη βενζινη παει στον καταλυτη καθε φορα που πατας βαθεια το γκαζι . Ο φορτιστης δεν μπορει να δωσει αρκετα αμπερ στην μοναδα του χρονου και κατα συνεπεια το να συνδεσεις φορτιστη και να βαλεις κατευθειαν εμπρος δεν γινεται . |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Δεν σου δίνω τα φώτα μου ούτε και την άποψή μου, αλλά μερικές παραπομπές από το βιβλιαράκι της μηχανής σου που πρέπει και συ να έχεις!;)
Απόσπασμα:
http://i982.photobucket.com/albums/a...rious/bat1.jpg Αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής της μηχανής σου πρώτα πρώτα είναι να συνδέσεις απ' ευθείας θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό πόλο. Άμα θες, συνδέεις τον αρνητικό και στο παξιμάδι της πίσω ανάρτησης, no problem το ένα ή το άλλο. Τον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας τον βάζεις άφοβα πάνω στον αρνητικό πόλο της άδειας όπως λέει και ο κατασκευαστής. Ηλεκτροσυγκόλληση κάνεις μόνο αν συνδέσεις μεταξύ τους πόλους αντίθετου προσήμου!!! http://i982.photobucket.com/albums/a...rious/bat2.jpg Απόσπασμα:
http://i982.photobucket.com/albums/a...rious/cat1.jpg Απόσπασμα:
http://i982.photobucket.com/albums/a...rious/bat4.jpg |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
...οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω φιλε με τα καλωδια και με την βοηθεια μιας μπαταριας αυτοκινητου γινεται η δουλια σου μια χαρα!
...βαζεις πρωτα κοκκινο του auto στo κοκκινο της moto και μετα το μαυρο του auto στο μαυρο πολο της moto! γενικως παντως να θυμασαι σε περιπτωση που βγαλεις την μπαταρια απο πανω απ τη μηχανη και χρειαστει μετα να την επανασυνδεσεις ....ενας αγραφος νομος που ομως ειναι σιγουρα ο σωστος ειναι ... ...κατα το βγαλσιμο της μπαταριας να αποσυνδεσεις πρωτα τον αρνητικο πολο (μαυρο) και κατοπιν τον θετικο(κοκκινο).....οταν την ξανασυνδεσεις η σειρα γινεται αναποδη !...πρωτα βαζεις τον θετικο πανω και μετα τον αρνητικο! ..........http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Μπράβο φίλε gemara ! Έβαλες τα πράγματα στη θέση τους.! Μου προξενεί εντύπωση όμως το γεγονός ότι με περίσσια σπουδή κάποιοι άσχετοι μεταφέρουν μηχανολογία της καφετέριας και δίνουν <<συμβουλές>> εκ του ασφαλούς, γιατί δεν πρόκειται φυσικά να αποζημιώσουν κανέναν από ζημία που θα προκύψει από τις ακακίες τους. Θα παρακαλούσα (όπως έχει τονιστεί και από άλλους συμφορουμιτες) σε θέματα που άπτονται της ασφάλεια και της λειτουργικής αρτιότητας της μότο να απαντούν μόνο όσοι (και υπάρχουν πολλοί ευτυχώς) γνωρίζουν και όχι όσοι νομίζουν.
|
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
H απάντηση του "gemara" είναι κατατοπιστικότατη και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ, εγώ θα προσθέσω μόνο ότι για εκκίνηση κινητήρα όταν δεν υπάρχει μπαταρία από άλλο όχημα υπάρχει άλλη συσκευή που λέγεται "ΕΚΚΙΝΗΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ".
Μιας και δεν θέλω να προτείνω κάτι συγκεκριμένο αν βάλεις την παραπάνω λέξη στο google θα πάρεις αρκετές προτάσεις. |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ.ΜΕ ΕΚΤΤΙΜΗΣΗ.ΓΙΑΝΝΗΣ.
|
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
O gemara τα είπε τελεια ως συνήθως,απλώς δύο παρατηρησεις.Οταν μεινεις , αν είσαι μπροστα σε κατηφόρα,χρησιμοποιησε τη!
Πρέπει να πετύχεις ταχύτητα ανω τών 40 για να του σφεντονισεις τη δευτέρα κατακούτελα,αλλιώς μην μπεις στον κοπο καν...(field test,kaminia drive, PEIRAIASΝεύρα) O καταλύτης δεν παθαίνει τίποτα,αυτό το ποιημα βγηκε για τα αυτοκινητα,που βγάζουν καρτα καταλύτη καθε χρόνο,μην τυχον και παθει κατι εντος εγγύησης... ...και τέλος αντίθετα με ότι είπε ο Παναγιωτίδης οι γειώσεις μπαινουν πρώτες και βγαινουν τελευταίες γιατι όπως είπε και ο ... Σβατσενέγκερ... shit happens:yz |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Απόσπασμα:
Υπάρχει κανείς όμως στο φόρουμ που να μπορεί να το αιτιολογήσει να ξεστραβωθούμε και εμείς (GeorgeP μήπως ;) |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Απόσπασμα:
Εγώ θα συμπληρώσω μόνο ότι ο καθένας μας πρέπει να μπορεί να φιλτράρει αυτά που γράφονται και να είναι όχι 100% αλλά 1000% σίγουρος αν ακολουθεί μία συμβουλή γιατί αυτός θα είναι και ο μόνος υπεύθυνος, εδώ ο κάθε ένας λέει την γνώμη του (που μπορεί να είναι και λάθος). ;) |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Επίσης ένας άλλος λόγος (ο ίδιος βασικά) είναι ότι δεν θες να έχεις "ξεκρέμαστα"¨καλώδια υπό τάση, αν τα έχεις συνδέσει πρώτα στην καλή μπαταρία, τα οποία αν ακουμπήσουν πουθενά, κάνουν γερό τσαφ, ενώ αν ακουμπήσουν της άδειας, δεν τρέχει και τίποτε. Ένα καλό παράδειγμα προς αποφυγή, είναι αυτά που μας λέει η κυρία αυτή... How to Jump Start a Dead Car Battery - Video |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Για την σειρά που θα τοποθετηθούν τα καλώδια «μεταγγίσεως ρεύματος»
από μπαταρία σε μπαταρία, δεν έχουν κάποια ειδική σειρά …. Δηλαδή, αν έχουμε δύο μπαταρίες στον πάγκο, δεν παίζει κανέναν μα κανένα ρόλο, αν θα συνδέσουμε πρώτα τον θετικό ή τον αρνητικό πόλο μεταξύ τους ! Ο λόγος που προτείνεται στα οχήματα – μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα, να «βγαίνει» πρώτα ο αρνητικός πόλος (-) όταν είναι ν’ αφαιρέσουμε την μπαταρία, ή να συνδέεται δεύτερος όταν πρόκειται να δώσουμε ρεύμα από όχημα σε όχημα, είναι για λόγους πρακτικούς/ασφαλείας …. Και εξηγούμαι: Την ώρα της αφαιρέσεως της μπαταρίας απ’ την μοτό, που εκεί είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος βραχυκυκλώματος, εάν δεν έχουμε αφαιρέσει τον αρνητικό πόλο πρώτα, την ώρα που με το γερμανικό κλειδί ξεβιδώνουμε τον θετικό, κάλλιστα μπορεί αυτό (το γερμανικό) ν’ ακουμπήσει σ’ ένα οποιοδήποτε μεταλλικό σημείο δίπλα του, (στο σκελετό της μοτό που είναι κολλητά δίπλα του) και να δημιουργήσει βραχυκύκλωμα !!!! Όσον αφορά την μετάγγιση/μεταφορά ρεύματος από όχημα σε όχημα. Συνδέουμε πρώτα το κόκκινο καλώδιο στις δύο μπαταρίες στο (+) και μετά το μαύρο στο (-), χωρίς να παίζει ρόλο σε ποια πρώτη ή δεύτερη. Θα πρότεινα πρώτα σ’ αυτήν που έχει δύσκολη πρόσβαση και μετά στην πιο «εύκολη» …. Μ’ αυτό τον τρόπο, αποκλείεται κ η περίπτωση, να βραχυκυκλώσουν τα δύο κρεμάμενα κροκοδειλάκια …. Σε πολλά manual, έχω διαβάσει ότι, τοποθετούμε πρώτα τα δύο κόκκινα κροκοδειλάκια στις δύο μπαταρίες δεύτερο το ένα μαύρο στο όχημα με την «δυνατή» μπαταρία και μετά στο όχημα που «δέχεται» το ρεύμα, τον μαύρο ακροδέκτη/κροκοδειλάκι, δεν τον τοποθετούμε απευθείας στην μπαταρία, αλλά σ’ ένα οποιοδήποτε μεταλλικό σημείο …. Από προσωπική μου πείρα (μιας κ αυτή την διαδικασία την έχω κάνει δεκάδες φορές), δεν πετυχαίνει καλά η μεταφορά ρεύματος όταν το κροκοδειλάκι τοποθετείται στο σασί…. Τα πολλαπλά στρώματα μπογιάς, δεν επιτρέπουν να περνάει «όλο» το ρεύμα … Και γυμνό μέταλλο, χωρίς μπογιά - κ εύκολα προσβάσιμο - δύσκολα βρίσκεις …. Άσε που το κροκοδειλάκι για να «πατήσει» καλά, στον σκελετό ας πούμε, σου γδέρνει και την μπογιά …… http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/CRY-34.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/CRY-34.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/CRY-34.gif Γι’ αυτό, προσωπικά, τοποθετώ πόλο με πόλο ….;) Είπαμε πρώτα τα δύο κόκκινα και μετά τα δύο μαύρα ….:D Η παραπάνω διαδικασία απλοποιείται όταν «παίρνουμε» ρεύμα, όχι από άλλο όχημα, αλλά από εκκινητή (τα γνωστά boosters στα Ελληνικά :)), μιάς κι εκεί έχουμε μόνο δύο ακροδέκτες (κροκοδειλάκια) ....…. . |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
άψογη η άνω ανάλυση,
προσθέτω και εγώ στις "πραγματικές" εμπειρίες ότι έχω εκκινήσει ένα F650GS συνδέοντάς το στην μπαταρία ενός αυτοκινήτου με τα γνωστά κόκκινα/μαύρα χοντρά καλώδια . έβαλα πρώτα τα κροκοδειλάκια στους πόλους της μηχανής (εύκολη πρόσβαση) και κατόπιν πάνω στη μπαταρία του ΙΧ. Δεν εκκίνησα τη μηχανή του ΙΧ, δεν υπήρχε λόγος διότι η μπαταρία του ΙΧ έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα και δεν κινδύνευε με εκφόρτιση. κλικ στη μίζα της μοτοσυκλέττας και ...εκκίνηση ;) |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Σας ευχαριστώ και τους δύο "gemara" και "Λεοντόκαρδο" για την άμεση ενημέρωση, είχα διαβάσει γιο την σωστή σειρά που πρέπει να μπαίνουν οι πόλοι, αλλά δεν είχα καταλάβει γιατί και για μένα το "γιατί¨έχει πολύ μεγάλη σημασία για να γίνονται τα πράγματα σωστά.;)
|
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Δεν ξέρω ποσο προσβάσιμη είναι η μπαταρία στο 1200 αλλα στο 1150 για να μην χρειάζεται να σηκώνεις το τεπόζιτο εγώ προσωπικά κανε εκκίνηση βάζοντας το θετικό στο παξιμάδι της μίζας και το μαύρο καλώδιο στο σώμα την μηχανής. Και δεν είχα πρόβλημα ποτε και "πιστεψτεμε" το κάνω αρκετά συχνά μιας και λείπω συνεχεια για αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Retrοfitting Jump Starting Pοst tο Oilheads - ADVrider |
Απάντηση: TA ΦΩΤΑ ΣΑΣ
Απόσπασμα:
Ναι μια χαρά γίνεται !!!!!! |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:39. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!