![]() |
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Πίγα μια βόλτα σίμερα με την κενοθργια γερμανιδα μου στην αττικη οδο...
και παρατίρισα οτι μετα τα 170-180 το τιμονη μου ετρεμε σαν τρελό..αμεσοσ πιγα στον πα.... και τον ροτισα αν τη ειναι αυτο γιατι φοβιτηικα μιν εχει φαέι κανα στούκο το μηχανάκι και ο πολιτησ δεν μου είπε τιποτα αλλα εκίνοσ μου είπε πωσ δεν ειναι αυτο απλα θέλη ακτινολόγιση η αλαγη το λάστιχο...πια είναι η γνόμη σας?και αν είναι για ακτινολόγιση που να πάω γιατι πιγα σε ενα στην Λ.Αλεξάνδρας χέρετε διπλα στο γίπεδο και μου ζίτισε 120 ευρό. |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Βασικα φιλε τοσο κοστιζει η ακτινολογιση στις μπεμπες!! Και δεν την κανουν πολλοι!!
Μια ερωτηση: μηπως ειχες πισω βαλιτσα και σου κουναγε τοσο?!?!? |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
εχω την κεντική μονο...δεν κουνίοταν όλο το μιχανάκι μονο το τιμόνι και το μπροστινό τμίμα...
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
κατάλαβεσ για πιό μαγαζί μιλάω?
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ξανα δοκιμασε την βολτα σου χωρις το πισω κουτι! Ετσι ψαρευει μπροστα ειδικα αν δεν εχει μαμα κουτι επάνω!!!
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ναι καταλαβα ΜΟΤΟ.....Α
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
μαμα εχω πάνο...αλλα δεν ειναι αυτο σύγουρα... ακτινολόγιση θέλει μπο΄ρι και λάστιχο αν και είναι κενούργιο..απλα αν ξέρι κανεις κανα αλλο βουλκανιζατέρ πιο ικονομικό...:yz:yz:yz
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ειναι δυσκολο φιλε και αν σου πουνε οτι θα σου κανουν ακτινολογιση πρειπει να εισαι σιγουρος οτι θα σου κανουνκαλη δουλεια!! Εγω παντος δεν ξερω αλλον μονο για το μαγαζι που εχεις γραψει παραπανω ξερω οτι κανει καλη δουλεια
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Εμενα την εκανε το λαστιχο καποτε αυτη την συμπεριφορα! Ψαξε και εκει!
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ναι μου είπε ο μάστορασ οτι θα κάνει την ακτινολόγιση και μέτα θα βάλι πανο το λάστιχο για να δέι αν έχει πρόβλιμα το λάστιχο και αν έχει θέλει και λάστιχο:yz:yz:yz
αλλα το θέμα ειναι οτι ειναι κενούργιο δεν νομίζω να έχει πρόβλιμα... |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ξέρισ κανα μαγαζι βουλκανιζατέρ..?
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ξέρισ κανα βουλκανιζατέρ?
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Φίλε να ξέρεις πάντως πως όλα τα GS έχουν θέμα στις ζάντες τους.Και καινούρια να βάλεις πάλι θα χάνει λίγο.Επίσης αυτές οι ζάντες είναι πολύ δύσκολο να έρθουν με ακτινολόγηση.
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Γιατι ξεκινας απο τα δυσκολα και ακριβα, και δεν ξεκινας
απο τα ευκολα και φθηνα :cool:;!!! Ζυγοσταθμιση στους τροχους εχεις κανει :confused:;;; |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
Φιλαρακι...οι παλιοι.....μοτοσακαδες λεγαν,,,,,,,οταν τρεμει το τιμονι,,, κοιτα πισω...... και τι εννοω:hmmm::hmmm: δες στην ουρα της Γερμανιδας σου κατω απο την βαλιτσα,για καμια λασκαρισμενη βιδα---επισης--αν εχεις Top case βγαλτο και κανε μια βολτα χωρις αυτο για να δεις αν το κανει παλι η οχι... επισης οπως αναφερθηκε και πιο πανω....δες την ζυγοσταθμιση των τροχων και το ελαστικο σου για τυχον αστοχια(θα φανει και στην ζυγοσταθμιση) αν τελικα χρειαστεις ακτινολογηση υπαρχει κοντα στο Νοσ.Τζανειο στον ΠΕΙΡΑΙΑ ενας παππουλης,ο χαραλαμπος...κανει ακτινολογησεις για την kawasaki και αλλες εταιρεις...και ειναι και αρκετα οικονομικοτερος ΑΛΛΩΝ....καλο θα ειναι να παρεις και μια γνωμη απο εκει....(εγω παλιαοτερα στο παπι.....εδωσα τα μισα χρηματα---και φαντασου στην τιμη,εβαλα και καινουριες ακτινες μεγαλυτερης διαμετρου...) |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
Αλλα........, η ελαχιστα μεχρι λιγο στραβια ζαντα δεν δινει τα συμπτωματα που περιγραφεις!! Ουτε οι βαλιτσες πισω δινουν τετοια συμπτωματα εκτος κι αν ειναι τεζα φορτωμενες και το SAG (η προφορτιση ρυθμιση της πισω αναρτησης) δεν ειναι σωστό!! Τα συμπτωματα που περιγραφεις δινονται ΚΥΡΙΩΣ απο ελαττωματικα ελλαστικα οπερ και συμβαινει ακομα και σε ελαστικα με λιγα κμ επανω τους!!! Συμβαινει δηλαδη το φαινομενο το λαστιχο να βγει στο εμποριο αψογο αλλα να εχει στραβοχυμενο ενα νημα απο τον μεταλικο του σκελετο! Αυτο το νημα απο μονο του δεν προξενει συμπτωματα αλλα με την παροδο των κμ παρασερνει και τα διπλανα του η καποια απο τα διπλανα / παραδιπλανα!! Αυτο αδυνατιζει τον σκελετο του δινοντας λιγα συμπτωματα, αν προχωρησει κι αλλο δινει πολλα συμπτωματα ακριβως σαν αυτα που αναφερεις!!! Σημειωσε οτι το καλυτερο βουλκανιζατερ στν κοσμο δεν μπορει να διαγνωσει τετοια αστοχια/βλαβη!! Για να διαπιστωσεις αν φταιει το ελαστικο πρέπει να φορεσεις ενα άλλο (και μεταχειρισμενο ειναι ΟΚ) και να κανεις μια βολτα να δεις αν σου κανει τα ιδια συμπτωματα ¨η οχι!!! Ακομα και τελος, τετοια συμπτωματα δινει και η λαθος ρυθμιση της πισω αναρτησης το λεγομενο SAG!! Αν δηλαδη η μοτο οταν ανεβαινεις επανω της το εμπρος μερος ειναι ψηλοτερα του πισω (το φαναρι φεγγει τα αστρα για να καταλαβεις τι εννοω) εχεις σιγουρα τα συμπτωματα που περιγραφεις!! Ξεκινα απο αυτο πρωτα και μετα πηγαινε στα υπόλοιπα!! Πληροφοριες για το τι ειναι SAG εδω: http://www.feelthetrack.com/downloads/Suspension3.pdf, κι εδω http://www.4strokes.com/tech/racesag.asp Σημ 1: τετοια προβληματα αιτια ελαστικου όπως περιεγραψα ειχα με τα ΑΝΑΚΕΕ και το διαπιστωσα με τον παραπανω περιγραφομενο τροπο Σημ 2: Αν χρειαζεσαι ακτινολογηση, αφου το τσεκαρης με τα ματια σου για να μην στα παρουν τσαμπα, πες μου να σου στειλω με ΠΜ το τηλεφωνο αυτου που θα στην κανει με τα μισα λεφτα!!! Το παραπανω στο λεω και σου εφιστω την προσοχη διότι προχθες καναμε σερβις σε ενα Βαραντερο με 50000κμ το οποιο πληρωνε για φιλτρα αερα, υγρα ψυγειου και δεν ξερω κι εγω τι άλλο τα οποια τα σημειωνε ο εξουσιοδοτημενο στο βιβλιο σερβις και ποτε δεν ειχε αλλαχτει τιποτε απο αυτα!!!! Και δεν ειναι η πρωτη φορά!! Μην πας για ακτινολογηση ενω δεν θελει και πληρωσεις 120ε τσάμπα!!! |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
φιλε georgep θα σε εωιμερόσω αν χριάζετε τελικά ακτινολόγιση...
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
όπως πολύ σωστά σου είπαν όλοι οι προηγούμενοι, έχε στο νου τα εξής:
-η μπαγκαζιέρα αλλάζει την συμπεριφορά της μηχανής αεροδυναμικως δραματικά, όχι τόσο σε σευθείες όμως, όσο σε στροφές τσέκαρε τη μηχανή δίχως αυτήν και όχι απαραίτητα σε αυτά τα χιλιόμετρα. αν δεν είναι απλά η ιδέα σου πάνω σε καινούρια άμαθη μηχανή δεν χρειαζεται να διακινδυνεύεις εσένα και τους γύρω σου από κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα -η ζυγοστάθμιση παίζει ρόλο και κοστίζει όσο ένας καφές(της παρέας). -τσέκαρε τις βάσεις του τιμονιού, μην ξέχασε ο προηγούμενος να τις σφίξει μετά από χωμάτινη βόλτα -τσέκαρε τη βάση της ζελατίνας αν παίζει από κάποια χαλαρή βίδα. το τρέμουλο περνάει στα χέρια -δώσε λίγο χρόνο στο λάστιχό σου να πατήσει κανονικά στο δρόμο, να φάει λίγο την κέρινη προστατευτική γόμα του, αν υπάρχει τέτοια, ώστε να λειτουργήσει κανονικά -τσέκαρε σε θέσεις 3-9 και 6-12 αμφότερους τους τροχούς για τζόγους εγκάρσιους -τσέκαρε με ένα ροπόκλειδο τις βίδες του υποπλαισίου σχετικά με την ακτινολόγηση, ο γιώργης σωστά προτείνει για το θέμα σου τον έλεγχο με το στυλό της ρόδας στο πέρα δώθε, αν και για έναν ολοκληρωμένο έλεγχο καλό είναι να εξετάζεις και την καθ ύψος εκτροπή της ζάντας μια εύκολη μέθοδος τσεκαρίσματος είναι η ακουστική, ελέγχοντας τις ακτίνες πάλλοντάς τες με ένα κατσαβίδι μέχρι να ακούσεις ένν πολύ διαφορετικό ήχο τάσης, σαν να ναι μια ακτίνα εντελώς ξεκούρδιστη, γιατί εν τέλει περί τούτου πρόκειται η ακτινολόγηση, για ένα σταδιακό κούρδιασμα της τάσης των ακτινών εντός στεφάνης αν δεις παρέα με τον μάστορα οτι όντως θέλει ακτινολόγηση πάνω στο μηχάνημα της ζυγοστάθμισης, προχώρα αναλόγως. δεν είναι εύκολη δουλειά η ακτινολόγηση και θέλει ώρα, γιατί δεν φτάνει να ρυθμίσεις μόνο το πέρα δώθε, αλλά και το πάνω κάτω. θέλει εμπειρία. πρόσεξε μην μπλέξεις με κανένα σκιντζή υγρ. η σωστή ερώτηση δεν είναι ποιός είναι ο φθηνότερος, αλλά που να μην πας(από καμένους) και ποιός είναι ο καλύτερος, ώστε να μην χρειαστεί να κάνεις ακριβότερη την δουλειά διπλοπληρώνοντας μια δουλειά που μπορεί να την κάνει ένας καλός όλα τα παραπάνω που σου γράφω για να τσεκάρεις ισχύουν στην περίπτωση που δεν επισκέφθηκες κάποιον μάστορα, γιατί η δουλειά του είναι να τα τσεκάρει όλα αυτά και περισσότερα |
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Αν το εμπρος λαστιχο ειναι CONTINENTAL τοτε φταιει σιγουρα αυτο.ειναι στραβο το πελμα
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
οχι φιλε μου ειναι "metzeler tourance exp"....
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
κανεναν αλλο για ακτινολογιση bmw?ειναι πολλα 120e η εγω δεν ξερω απο αυτα..
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
το δευτερο
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
οπως ειπα και πρίν πιγα και εκανα ζιγοσταθμιση για αρχη και τορα που γίρναγα το πατισα λιγο στη συγγρου παλι και το πιγα 180 και δεν μου ετρεμε καθόλου μιποσ εφιαξε και ιθελε απλα ζιγοστάθμιση?ο λαστιχασ μου ειπε οτι λιπαν 50 γραμαρια απο τη ζαντα και εωαλε ενα αντιβαρο....
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
αυτο θα ηταν!
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
το ελπιζω θα το παω καπια στιγμη και αττικη οδο να το παω πιο πολλα 180-200 να δω αντιδραση....
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
?ο λαστιχασ μου ειπε οτι λιπαν 50 γραμαρια απο τη ζαντα και εωαλε ενα αντιβαρο....[/QUOTE]
Σιγουρα αυτο ηταν, 50 γραμαρια ειναι ειναι παρα πολλα ;) |
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
α! να μην ξεχάσω ! 340 γιούρια , αφαίρεση διπλώματος κ τα σχετικά ! |
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Εγβ γενικα δεν τρεχω σχεδον καθόλου απλα επιδι το πιρα τορα το μηχανάκι θελω να το δοκιμάσω...αν δεν το είχα τρεξι τοσο δεν θα εβλεπα οτι θελει ζιγοστάθμιση και μπόρι και ακτινολόγιση...
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
τορα αν μου ερθει κλίση στο σπιτι θα ειναι μα^%%^#α....
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Φίλε μου δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα, απλά ήσουν η αιτία με τα γραφόμενά σου για να πώ την γνώμη μου. Κάτι ακόμη, έχω την εντύπωση ότι αν ένα ελαστικό χρειάζεται ζυγοστάθμιση φαίνεται/ αισθάνεται με μικρότερη ταχύτητα π.χ. 70-80χλμ/ώρα:)
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
τη να σου πω εγω παντοσ το ενιοσα καλιτερα το μηχανακι..τορα δεν χέρω αν σε περισοτερα χλμ θα αρχισει να τρέμι πάλι...
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
Ετσι ντε, ξεκινα ειπαμε απο τα απλα και φθηνα ;)! [QUOTE=egine1;125726]τη να σου πω εγω παντοσ το ενιοσα καλιτερα το μηχανακι..τορα δεν χέρω αν σε περισοτερα χλμ θα αρχισει να τρέμι πάλι...[/QUOTE] Δοκιμασε το και στα 200 αφου επιμενεις, απλα για να σου φυγει τελειως απο το μυαλο σου :)! |
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
Το τρέμουλο του τιμονιού... (ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα) μπορεί να είναι από λόγους που ούτε καν φαντάζεστε! Και λέω στα πολλά χιλιόμετρα, διότι αν ήταν τρέμουλο από ζυγοστάθμιση, θα συντόνιζε πιο έντονα και σε λιγότερα χιλιόμετρα. Δεν χρειάζεται να πιάσεις 200 για να δεις ότι έχεις θέμα ζυγοστάθμισης δηλαδή!
Όπως ειπώθηκε και από άλλους, το "ψάρεμα" του τιμονιού, δεν είναι πάντα αποτέλεσμα ενός στραβού τροχού, αλλά πολλές φορές το πρόβλημα έγκειται στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Ένα υπερβολικά μαλακό αμορτισέρ, στα πολλά αυτό κάνει. Ένα αμορτισέρ με υπερβολικά χαμηλή απόσβεση επαναφοράς, αυτό κάνει. Και φυσικά, ένα "τελειωμένο" αμορτισέρ κάνει πάλι το ίδιο. Ένα πολύ απλό αίτιο που κάνει το τιμόνι να "ψαρεύει" (και που ίσως λίγοι το γνωρίζουν αυτό), είναι το μπουφάν μας! Μη σας φαίνεται καθόλου παράξενο! Ένα φαρδύ μπουφάν (ειδικά στα χέρια) κάνει το τιμόνι της μοτοσυκλέτας να "ψαρεύει" στα πολλά χιλιόμετρα, γι' αυτό στα μπουφάν (γκορντούρες συνήθως) υπάρχουν ιμάντες για να σφίγγεις τα μανίκια. Αυτό μπορείς εύκολα να το καταλάβεις, όταν την ώρα που σου ψαρεύει το μηχανάκι στα πολλά, δοκιμάσεις να μην κρατάς τα γκριπ σφιχτά, αλλά να τα κρατάς πολύ απαλά. Ίσα που να τα αγγίζεις δηλαδή. Αν σταματήσει το τρέμουλο, τότε άλλαξε μπουφάν γιατί το πήρες μεγάλο :D Οπότε φίλε μου, προσπάθησε να θυμηθείς όταν το πρωτοείδες το φαινόμενο, αν ήσουν με διαφορετικό μπουφάν, απ' ότι ήσουν τώρα που ξαναδοκίμασες και σου φάνηκε ότι έστρωσε. Για μένα βέβαια, η ζυγοστάθμιση δεν προκαλεί "ψάρεμα" του τροχού και κατά συνέπεια του τιμονιού, αλλά προκαλεί αναπηδήσεις. Δηλαδή νιώθεις ένα τρέμουλο, αλλά το τιμόνι δεν "ψαρεύει" δεξιά/αριστερά.Κι αυτό συμβαίνει, διότι οι δυνάμεις είναι εγκάρσιες ως προς τον άξονα του τροχού. Εκτός κι αν δεν είχες "ψάρεμα" του τιμονιού και δεν το κατάλαβα από τα λεγόμενά σου. Άλλο το "ψάρεμα" που σου πάει το τιμόνι δεξιά αριστερά, κι άλλο το εγκάρσιο τρέμουλο που όμως δεν σου "ψαρεύει" το τιμόνι. Τώρα, αν νομίζεις ότι ντε και καλά θες ακτινολόγιση, υπάρχει ένα παλικάρι (και BMW οwner) που κάνει ακτινολόγιση σε BMW. Το τηλ είναι 6940536518 Θανάσης (διεύθυνση δεν την ξέρω ακριβώς, αλλά όποιος θέλει παίρνει ένα τηλ και την μαθαίνει. Kάπου στην Πλ.Μπουρναζίου είναι στο Περιστέρι.) Είναι γνωστός μου από παλιά και πρόσφατα που συναντηθήκαμε, μου είπε πως άνοιξε μαγαζί. Για όσους πήγαιναν στο παλιό "Λαστιχάδικο" στην Μιχαλακοπούλου, ίσως τον ξέρουν. Δούλευε εκεί παλιά. Τώρα... πόσα παίρνει και τι δουλειά κάνει,... θα σας γελάσω, διότι δεν έχω κάνει κάτι σε αυτόν. Επίσης κάτι σημαντικό. Όποιος θέλει να πάει για ακτινολόγιση, βγάζει μόνος του τον τροχό και τον πάει. Αυτός, δεν τους βγάζει πάνω από τα μηχανάκια. Το γιατί δεν το ξέρω... ίσως δεν έχει χώρο. |
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΣΗ...
ευχαριστβ φιλε μου για της πλιροφορίες..
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:21. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!