GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   ρουλεμάν κιβωτίου (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=9498)

kostas-patra 20-02-2010 18:04

ρουλεμάν κιβωτίου
 
ενδιαφέρομαι να αλλάξω τα ρουλεμάν στο 1100gs
ξέρω τους τύπους, ξέρω τιμές και μάρκες
δεν ξέρω από ποιότητα ρουλεμάν

4 είναι οι πιο γνωστές μάρκες-κατασκευαστές

skf, από γαλλία
ntn, από ιαπωνία μέσω ταιβαν
fag, από γερμανία
koyo, από ιαπωνία

δεν είναι το θέμα της αξίας, μιας και είναι παραπλήσιες οι τιμές
η bmw είχε χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα ntn

έχετε κάποια γνώμη πάνω στις μάρκες των ρουλεμάν ή πάνω κάτω είναι της ίδιας ποιότητας;

alx_k 20-02-2010 19:56

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Η SKF αποτελει reference στα ρουλεμαν. Οτι και η brembo για τα φρενα!
Η FAG θεωρειται επισης πολυ καλη εταιρεια.

BOXER 20-02-2010 20:08

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Για την γερμανικη εταιρεια ΙΝΑ Κωστα εχεις ψαξει;
Στην GS1200 η BMW τετοια χρησιμοποιει τωρα πια (τουλαχιστον σε οτι ρουλεμαν εχω δει στην δικια μου, τετοιας μαρκας ειναι!)

kostas-patra 20-02-2010 21:35

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
φίλε alx, όλοι την έχουν σε εκτίμηση την skf και σίγουρα όχι δίχως λόγο.
στην fag κλείνω περισσότερο λόγω της σταθερότητας του κιβωτίου του 1200 και λόγω της παραπομπής παρακάτω


φίλε boxer


http://www.fag.com/content.fag.de/me...crease_INA.gif




2006
The german FAG Kugelfischer AG & Co. oHG and the INA-Schaeffler KG are integrated in the Schaeffler Group.
το ψαξα λίγο και βρήκα οτι οι δύο εταιρείες έχουν ουσιαστικά συγχωνευτεί. αυτό δεν σημαίνει οτι οι συγχωνευμένες επιχειρήσεις έχουν τα ίδια προιόντα, αλλά τις ίδιες προδιαγραφές, δηλ πιστοποίηση επί της διαδικασίας

BOXER 21-02-2010 00:34

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 128182)
φίλε alx, όλοι την έχουν σε εκτίμηση την skf και σίγουρα όχι δίχως λόγο.
στην fag κλείνω περισσότερο λόγω της σταθερότητας του κιβωτίου του 1200 και λόγω της παραπομπής παρακάτω


φίλε boxer


http://www.fag.com/content.fag.de/me...crease_INA.gif




2006
The german FAG Kugelfischer AG & Co. oHG and the INA-Schaeffler KG are integrated in the Schaeffler Group.
το ψαξα λίγο και βρήκα οτι οι δύο εταιρείες έχουν ουσιαστικά συγχωνευτεί. αυτό δεν σημαίνει οτι οι συγχωνευμένες επιχειρήσεις έχουν τα ίδια προιόντα, αλλά τις ίδιες προδιαγραφές, δηλ πιστοποίηση επί της διαδικασίας


Η δικια μου ειναι του '04, πριν την συγχωνευση δηλαδη!
Δεν τις προλαβαινεις τωρα πια τις εταιρειες :D...!!!

alx_k 21-02-2010 14:03

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Αυτο που δεν ανεφερα ειναι οτι οταν πηγα να αλλαξω τα ρουλεμαν του διαφορικου μου, το δισφαιρο-γωνιακο που χρησιμοποιει η bmw ειναι μιας γερμανικης εταιρειας ονοματι miller η οποια εχει κανει συμβαση με την bmw
και τα προιοντα της βγαινουν με part number της bmw. Ετσι τουλαχιστον υποστηριξε ο μηχανικος μου οταν του ανεφερα οτι ενδιαφερομαι να ψαξω και σε αλλες εταιρειες για το αντιστοιχο ρουλεμαν. Δεν ξερω αυτο κατα ποσο ισχυει!

kostas-patra 21-02-2010 14:19

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
το ίδιο ισχύει με το ρουλεμάν του ενδιάμεσου άξονα
όσο και να ψάξεις δεν θα το βρείς εκτός από Ntn, γιατί είναι συμφωνία-σύμβαση της bmw να παράγεται από την εν λόγω εταιρεία μόνο

για του λόγου το αληθές
6304- 20x52x15
6205- 25x52x15

6303- 17x47x14
sco3a59 17x59x20

6204- 20x47x14
6205- 25x52x15


όλα βρίσκονται και από άλλες εταιρείες, εκτός από το κοκκινισμένο

Corsair 22-02-2010 09:50

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
και γω skf θα σου πρωτεινα αν και τωρα τελευταια
εχω ακουσει οτι για την συγκεκριμενη μαρκα
κυκλοφωρουν και μαιμουδες.
:hmmm:

kostas-patra 22-02-2010 15:17

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Corsair ( 128535)
και γω skf θα σου πρωτεινα αν και τωρα τελευταια
εχω ακουσει οτι για την συγκεκριμενη μαρκα
κυκλοφωρουν και μαιμουδες.
:hmmm:


νομίζω οτι ξέρω για τι πράγμα μιλάς..!!

με βλέπω για fag

alx_k 26-02-2010 19:50

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Προχωρησε καθολου το θεμα με τα ρουλεμαν?
Τι εβαλες?

kostas-patra 26-02-2010 21:33

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
έχω παραγγείλει το μεγάλο το ρουλεμάν της ntn, γιατί δεν υπάρχει αλλο ιδίου τύπου και διαστάσεων απ όσο έψαξα, από το ebay της πολωνίας, με 24ε στην πόρτα μου και τα άλλα θα τα πάρω από το simplebearings, εξ ειδεχθούς αγγλίας
χτυπάω δύο κιβώτια στο ebay και ότι ανταλλακτικό μου κάτσει το κρατάω για να φτιάξω το ένα και καλό κιβώτιο.

μην ανησυχείς, έχουμε δρόμο μπροστά μας και εγώ τραβάω καλές φωτό!

GeorgeP 01-03-2010 11:57

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 130576)
έχω παραγγείλει το μεγάλο το ρουλεμάν της ntn, γιατί δεν υπάρχει αλλο ιδίου τύπου και διαστάσεων απ όσο έψαξα, από το ebay της πολωνίας, με 24ε στην πόρτα μου και τα άλλα θα τα πάρω από το simplebearings, εξ ειδεχθούς αγγλίας
χτυπάω δύο κιβώτια στο ebay και ότι ανταλλακτικό μου κάτσει το κρατάω για να φτιάξω το ένα και καλό κιβώτιο.

μην ανησυχείς, έχουμε δρόμο μπροστά μας και εγώ τραβάω καλές φωτό!

Ρε Κωστα, γιατι μπηκες σε τοσο κοπο και τοσα ΕΞΟΔΑ? Το νουμερο του να μου εστελνες θα το ειχες στην Πατρα με το ΚΤΕΛ στην μιση τιμη!!!!!! Παναγιωτοπουλος (ρουλεμαν καμια σχεση με BMW) στην Σερρών!! Οτι ρουλεμαν θέλεις απο οποια μαρκα θέλεις!!!!!

Carduelis 01-03-2010 13:50

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Εμ μετά λέτε για τους γιατρούς!
Εδώ για ένα ρουλεμάν και πρέπει να έχεις μέσον, πληροφοριοδότες, γρήγορη σύνδεση στο δίκτυο, να είσαι μέλος σε 22 1/2 sites ειδικά σε ρουλεμάν, να παρακολουθείς συγχωνεύσεις εταιρειών ρουλεμάν και να χτυπάς βάρδιες αναλλάξ με τη σύζυγο στο ebay!
Κώστα προβλέπω να γράψεις κανά τρίτομο πάλι μόνο με θέμα: "Το σωστό κάτω αριστερά ρουλεμάν"
Ρε βάλε Όζον στο παλιό μπας και δουλέψει! :sm7::sm7:

kostas-patra 01-03-2010 15:06

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 131509)
Ρε Κωστα, γιατι μπηκες σε τοσο κοπο και τοσα ΕΞΟΔΑ? Το νουμερο του να μου εστελνες θα το ειχες στην Πατρα με το ΚΤΕΛ στην μιση τιμη!!!!!! Παναγιωτοπουλος (ρουλεμαν καμια σχεση με BMW) στην Σερρών!! Οτι ρουλεμαν θέλεις απο οποια μαρκα θέλεις!!!!!

γιώργη είσαι μάγος φυλής που δεν εντασσεσαι σε συγκεκριμένη φυλή, που ξέρεις τα ξόρκια και τις τοποθεσίες από τα ριζοβότανα, που δίνεις λύσεις και κάνεις τα σιδερένια άλογα να σιγογουργουρίζουν ευχαριστημένα

όσο κι αν έψαξα σε sites με ρουλεμάν και κοιτώντας καταλόγους από τιε γνωστές εταιρείες δεν βρήκα πουθενά το συγκεκριμένο, άρα αν μπορέσουμε να βρούμε σε κατάστ5ημα, ευχαρίστως να περάσω να το πάρω μιας και πεινάνε για ρουλεμάν άλλα 3-4 κιβώρια φίλων, μαζί με το δικό μου

και αυτό φίλε το μεγαλείο, να ψάχνεις και να τρέχεις και να μπαίνεις σε κόπο για τον συνάδελφο μοτοσυκλετιστή-φίλο, όχι μόνο να του υποδείξεις την άκρη, αλλά να μπείς στον κόπο και να του το φτάσεις στην πόρτα


μου άρεσε η διευκρίνηση(όχι Bmw)!!!

όσο για τον ντοκτορ, να τον έχετε στα πούπουλα, γιατί εκτός από το κέφι να γράφει και να ασχολείται με το άθλημα και με την ουσιαστική πλευρά του μοτοσυκλετισμού που δεν είναι άλλη από την κ@yλ@ του να πάς ένα ταξίδι, να τραβήξεις δυο τρείς δεκαπέντε χιλιάδες φωτό και πιείς τον νείλο του τσίπουρου, έχει τον sakis των κολλήσεων, σκέτο λαικό ήρωα στα μουράγια του κερατσινίου και του σκαραμαγκά

για το συγκεκριμένο πόνημα φιλαράκο nodi, αν τα καταφέρω και το φορμάρω το κιβώτιο να καταπίνει αδιαμαρτύρητα τις εντολές μου στην αλλαγή ταχυτήτων, θα έχει λυθεί αυτομάτως το όποιο θέμα μου και η όποια διαφορά μου με την εν λόγω εταιρεία μοτοσυκλετών

οι διαστάσεις και ο κωδικός γιώργη έχουν ως εξής:

sco3a59 (lu)
ή
17*59*20
clean bearing type ή αλλιώς σφραγισμένου μετά πλαστικής τάπας

υγρ. ποτέ δεν τοποθετούμε όζον στα ρουλεμάν, γιατί σύμφωνα με έγκυρες τηλεοπτικές μεθυσμένες πηγές, το όζον προκαλει διέγερση στις μπίλιες και πριαπισμό στον άξονά τους. ενώ για τις splines, δεν λέω τίποτα, η μεγάλη ανατριχίλα είναι το πιο πιθανό σενάριο για δαύτες!!!!!!!!!!!!!!!!!

GeorgeP 01-03-2010 15:37

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 131569)
γιώργη είσαι μάγος φυλής που δεν εντασσεσαι σε συγκεκριμένη φυλή, που ξέρεις τα ξόρκια και τις τοποθεσίες από τα ριζοβότανα, που δίνεις λύσεις και κάνεις τα σιδερένια άλογα να σιγογουργουρίζουν ευχαριστημένα

όσο κι αν έψαξα σε sites με ρουλεμάν και κοιτώντας καταλόγους από τιε γνωστές εταιρείες δεν βρήκα πουθενά το συγκεκριμένο, άρα αν μπορέσουμε να βρούμε σε κατάστ5ημα, ευχαρίστως να περάσω να το πάρω μιας και πεινάνε για ρουλεμάν άλλα 3-4 κιβώρια φίλων, μαζί με το δικό μου

και αυτό φίλε το μεγαλείο, να ψάχνεις και να τρέχεις και να μπαίνεις σε κόπο για τον συνάδελφο μοτοσυκλετιστή-φίλο, όχι μόνο να του υποδείξεις την άκρη, αλλά να μπείς στον κόπο και να του το φτάσεις στην πόρτα


μου άρεσε η διευκρίνηση(όχι Bmw)!!!

-------------------------------------------------------------------------
οι διαστάσεις και ο κωδικός γιώργη έχουν ως εξής:

sco3a59 (lu)
ή
17*59*20

Πολυ πιθανον να ειναι BMW διαστασεις και κωδικοι - το ιδιο κανει και η χοντα ακομα και σε τσιμουχες και o-rings - το οποιο βεβαια θα το μαθουμε λιαν συντομως!!

Δυό ερωτησεις μονον 1) οι αστερισκοι στο δευτερο τι σημαινουν??? και 2) που βρηκες τους κωδικους αυτους?

kostas-patra 01-03-2010 16:09

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
οι αστερίσκοι είναι χ=επί και τα τρία νούμερα χαρακτηρίζουν το ρουλεμάν και το τσιμουχάκι, έσω, έξω διάμετρος και πλάτος

τον κωδικό τον βλέπω από το ανοιγμένο μου κιβώιο και τις διαστάσεις τις επαληθεύω στο service manual

GeorgeP 01-03-2010 16:14

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 131584)
οι αστερίσκοι είναι χ=επί και τα τρία νούμερα χαρακτηρίζουν το ρουλεμάν και το τσιμουχάκι, έσω, έξω διάμετρος και πλάτος

τον κωδικό τον βλέπω από το ανοιγμένο μου κιβώιο και τις διαστάσεις τις επαληθεύω στο service manual

ωραία!!! ειναι κλειστό κι απο τις δυό μεριες το ρουλεμαν ¨η απο την μια?

GeorgeP 01-03-2010 16:26

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 131587)
ωραία!!! ειναι κλειστό κι απο τις δυό μεριες το ρουλεμαν ¨η απο την μια?

Κώστα

Διαβαζοντας την προηγουμενη σελιδα και συγκεκριμενα το μηνυμα νουμερο 7 εχω την εντυπωσει οτι το συγκεκριμενο ρουλεμαν ειναι απο εκεινες τις περιπτωσεις που η καθε εταιρεια για να αντιμετωπισει φορτια που συμφωνα με τους υπολογισμους της τα υπαρχοντα στο εμποριο ρουλεμαν δεν αρκουν παραγγέλνει στην π.χ. FAG / miller κ.λ.π ρουλεμαν σε δικιες τις υπολογισμενες διαστασεις όπου πιστευει οτι θα ανταποκριθει καλυτερα εκει που το προοριζει!!
Δεν πειραζει ομως, μια επισκεψη αυριο στην Σερρών θα μας πεισει!!!

kostas-patra 01-03-2010 16:54

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
το συγκεκριμένο ρουλεμάν γιώργη μπαίνει σφηνωτό στην άκρη του ενδιάμεσου άξονα και μετά σφηνωτό στο καπάκι του κιβωτίου

είναι κλειστό και από τις δύο τις πλευρές, όπως και τα υπόλοιπα 5, καθώς μιλάμε για κιβώτιο τύπου 259 μοντέλο 97, όπου η γενική οδηγία είναι ρουλεμάν τύπου clean bearings, με εσωτερικό γράσσο ώστε να είναι γρασσαρισμένα lifetime.

αυτό που διαβάζω και ισχύει είναι οτι τούτο το γράσσο δεν αντέχει είς τον αιώνα τον άπαντα και καθώς παρατηρείται σε κάποια αλλαγή βαλβολινών μεταχρωματισμός της προηγούμενα εισηγμένης βαλβολίνης, είναι σαφέστατα ένδειξη οτι κάποια τάπα παρέδωσε τω πνεύματι και από κεί και πέρα υπολιπαίνεται μέχρι να σπάσει η φωλιά των ρουλεμάν εσωτερικα

κάποιοι αφαιρούν την μια τάπα, την εσωτερική προς την μεριά των γραναζιών ώστε να αυτολιπαίνονται από το μπάνιο βαλβολίνης, με την όποια συνέπεια αν κάποια στιγμή σε αυτό το λουτρό υπάρξει ένα τόσο δά ρινισματάκι, σαν εκείνα που κατα κύριο λόγο σχηματίζουν την μαγνητική πάστα πούδρα στην τάπα του κιβωτίου

η γνώμη μου είναι κλειστά ρουλεμάν όπως έχει επισημάνει επίσημα η ίδια η εταιρεία

GeorgeP 01-03-2010 17:49

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 131601)
το συγκεκριμένο ρουλεμάν γιώργη μπαίνει σφηνωτό στην άκρη του ενδιάμεσου άξονα και μετά σφηνωτό στο καπάκι του κιβωτίου

είναι κλειστό και από τις δύο τις πλευρές, όπως και τα υπόλοιπα 5, καθώς μιλάμε για κιβώτιο τύπου 259 μοντέλο 97, όπου η γενική οδηγία είναι ρουλεμάν τύπου clean bearings, με εσωτερικό γράσσο ώστε να είναι γρασσαρισμένα lifetime.

αυτό που διαβάζω και ισχύει είναι οτι τούτο το γράσσο δεν αντέχει είς τον αιώνα τον άπαντα και καθώς παρατηρείται σε κάποια αλλαγή βαλβολινών μεταχρωματισμός της προηγούμενα εισηγμένης βαλβολίνης, είναι σαφέστατα ένδειξη οτι κάποια τάπα παρέδωσε τω πνεύματι και από κεί και πέρα υπολιπαίνεται μέχρι να σπάσει η φωλιά των ρουλεμάν εσωτερικα

κάποιοι αφαιρούν την μια τάπα, την εσωτερική προς την μεριά των γραναζιών ώστε να αυτολιπαίνονται από το μπάνιο βαλβολίνης, με την όποια συνέπεια αν κάποια στιγμή σε αυτό το λουτρό υπάρξει ένα τόσο δά ρινισματάκι, σαν εκείνα που κατα κύριο λόγο σχηματίζουν την μαγνητική πάστα πούδρα στην τάπα του κιβωτίου

η γνώμη μου είναι κλειστά ρουλεμάν όπως έχει επισημάνει επίσημα η ίδια η εταιρεία

Κανενα γρασσο δεν εχει lifetime αποδοση εκτος απο το λιπος που βαζουν, αν εχεις παρατηρησει, στα ακραξονια μεσα στις φουσκες και στον μπιλιοφορο των αυτοκινητων!! Αυτο το λίπος και οχι γρασσο ειναι heavy duty χρωματος βουτύρου Κερκυρας (σχεδον ασπρο) με ιδιοτητες όπως π.χ ποτε να μην γινεται λεπτορευστο και να χανει τον ογκο του απο την παροδο του χρόνου (όπως τα κοινα γρασα , τα γραφιτουχα κ.λ.π παρ'οτι ειναι ''κλειστά'' κι ασφαλισμενα απο σκονες και νερα)!! Παντα διατηρει τις ιδιοτητες του αρκει να μην τρυπησει/σκιστει καμια τσιμουχα (μοτοσυκλετες)/φουσκα (για τα αυτοκινητα) και μπουν νερα!! Φυσικα και η πιεση του βενζιναδικου το καταστρεφει αφου μια σταγονα νερου - η οποια θα περιστρεφεται μεσα στο ρουλεμαν με χιλιαδες στροφες και θα ''απλωσει'' -ειναι αρκετη να διαλυσει την χημικη συσταση αυτου του λίπους και στην συνεχεια το ρουλεμαν!!!!

Αυτο το λιπος εχουν και τα κλειστά ρουλεμαν αγαπητε Κωστα, κι οποιος βαζει ρουλεμαν ανοικτου τυπου ¨η μισανοικτου εκει που η μαμα λεει κλειστό απλα κανει εγκλημα στο οχημα του!!! Καμια βαλβολινη σε αυτον τον κοσμο δεν μπορει να προσφερει την λιπανση αυτου του λίπους.......ΚΑΜΙΑ!! Οσα μπανια και να κανει το ρουλεμαν μεσα στην βαλβολινη η γρηγοροτερη καταστροφη του ειναι γεγονός!!!
Ακομα, οταν αλλαζεται ρουλεμαν π.χ. στους τροχους της μοτοσυκλετας σας πολλες φορες ο κατασκευαστης της βαζει ''μισανοικτα'' ρουλεμαν με την κλειστη πλευρα να βλέπει τον εξω κοσμο και την ανοικτη το εσωτερικο του αξονα. Αυτο γινεται για λογους οικονομιας(!!!!) και καλο θα ειναι οταν βλεπετε τετοιο ρουλεμαν στις ροδες να αλλαζεται με κλειστου τυπου, θα αντεξει τον διπλασιο (τουλαχιστον) χρόνο!!!

Αυτα τα ολιγα αγαπητε μου φίλε, εις αυριον τα νεοτερα επι του θεματος!!!

point zero 01-03-2010 20:16

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Να το πω και εγω τωρα το ψιλοασχετο μου ???

Πως καταλαβαινει καποιος οτι χρειαζεται αλαγη ρουλεμαν στο κιβωτιο ??

kostas-patra 01-03-2010 21:31

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από point zero ( 131654)
Να το πω και εγω τωρα το ψιλοασχετο μου ???

Πως καταλαβαινει καποιος οτι χρειαζεται αλαγη ρουλεμαν στο κιβωτιο ??


απαντήθηκε παραπάνω
όταν βάζεις βαλβολίνη πράσινου πράσινου ελαιολάδου ή ανοιχτού καφέ, διάφανης σύστασης και στην αλλαγή βλέπεις μουργόλαδο μεταχρωματισμένο και βρωμερό=καμένη βαλβολίνη στα ρουλεμάν, ρινίσματα και όχι μεταλλική πάστα στη μαγνητική τάπα και ανυπότακτο κιβώτιο στις αλλαγές, τότε είσαι τουλάχιστον για άνοιγμα και 9/10 ρουλεμάν

αν θες να δεις αν είναι όπως στατιστικά πιο συχνά συμβαίνει του πρωτεύοντος άξονα, με νεκρά κινείς τη ρόδα και προσεκτικά ή με στηθοσκόπιο προσπαθείς να ακούσεις θορύβους από το κιβώτιο και κάποια διστακτικότητα στην ομαλή περιστροφή της ρόδας

επίσης στο κεντρικό στάντ με τη μηχανή αναμμένη, με στηθοσκόπιο, με πατημένο πότε τον συμπλέκτη και πότε αφημένο ρποσαπθείς να ακούσεις διαφορές στο κιβώτιο. αν καταλαβαίνεις διαφορά μεγάλη στο πατημένος, προς το πιο ήσυχο κιβώτιο, σημαίνει τοι κάποιο-α ρουλεμάν δεν παίζει τον ρόλο του σωστά


ελπιζω να με διορθώσουν αν κάπου κάνω λάθος

γιώργη, χάριν συντομίας αναφέρω γράσσο, μιας σαν γράσσο μολυβδαινίου το ζητάμε
είναι μορφής πάστας, λίπους όπως σωστά λές και δεν εφαρμόζεται με άλλο τρόπο παρά με πινελάκι ώστε να τα προς επαφή αντικείμενα να πάρουν την ελάχιστη δυνατή ποσότητα. το ακριβές αντίστοιχο του προτεινόμενου της bmw λίπους είναι το Molypaste της honda, το οποίο εφαρμόζεται στα splines των αξόνων, σαν το ότι καλύτερο
έχω παραγγείλει και τέτοιο
κάποια στιγμή όλα αυτά θα ναι κομμάτια του παζλ του προς επισκευή κιβωτίου μου και τότε σίγουρα θα σε χρειαστώώστε να γίνει η δουλειά όσο το δυνατό καλύτερη και να συμπληρωθεί το φωτ υλικό με τις απαραίτητες θεωρητικές βάσεις

σήμερα μου ρθε το ρουλεμάν, αύριο θα υπάρξουν φωτό του!!

GeorgeP 01-03-2010 21:37

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 131689)
απαντήθηκε παραπάνω
όταν βάζεις βαλβολίνη πράσινου πράσινου ελαιολάδου ή ανοιχτού καφέ, διάφανης σύστασης και στην αλλαγή βλέπεις μουργόλαδο μεταχρωματισμένο και βρωμερό=καμένη βαλβολίνη στα ρουλεμάν, ρινίσματα και όχι μεταλλική πάστα στη μαγνητική τάπα και ανυπότακτο κιβώτιο στις αλλαγές, τότε είσαι τουλάχιστον για άνοιγμα και 9/10 ρουλεμάν

αν θες να δεις αν είναι όπως στατιστικά πιο συχνά συμβαίνει του πρωτεύοντος άξονα, με νεκρά κινείς τη ρόδα και προσεκτικά ή με στηθοσκόπιο προσπαθείς να ακούσεις θορύβους από το κιβώτιο και κάποια διστακτικότητα στην ομαλή περιστροφή της ρόδας

επίσης στο κεντρικό στάντ με τη μηχανή αναμμένη, με στηθοσκόπιο, με πατημένο πότε τον συμπλέκτη και πότε αφημένο ρποσαπθείς να ακούσεις διαφορές στο κιβώτιο. αν καταλαβαίνεις διαφορά μεγάλη στο πατημένος, προς το πιο ήσυχο κιβώτιο, σημαίνει τοι κάποιο-α ρουλεμάν δεν παίζει τον ρόλο του σωστά


ελπιζω να με διορθώσουν αν κάπου κάνω λάθος

γιώργη, χάριν συντομίας αναφέρω γράσσο, μιας σαν γράσσο μολυβδαινίου το ζητάμε
είναι μορφής πάστας, λίπους όπως σωστά λές και δεν εφαρμόζεται με άλλο τρόπο παρά με πινελάκι ώστε να τα προς επαφή αντικείμενα να πάρουν την ελάχιστη δυνατή ποσότητα. το ακριβές αντίστοιχο του προτεινόμενου της bmw λίπους είναι το Molypaste της honda, το οποίο εφαρμόζεται στα splines των αξόνων, σαν το ότι καλύτερο
έχω παραγγείλει και τέτοιο
κάποια στιγμή όλα αυτά θα ναι κομμάτια του παζλ του προς επισκευή κιβωτίου μου και τότε σίγουρα θα σε χρειαστώώστε να γίνει η δουλειά όσο το δυνατό καλύτερη και να συμπληρωθεί το φωτ υλικό με τις απαραίτητες θεωρητικές βάσεις

σήμερα μου ρθε το ρουλεμάν, αύριο θα υπάρξουν φωτό του!!

ποιο ρουλεμαν σου ηρθε? Αυτο το ''δυσκολο'' που ειχες με κοκκινα γράμματα στο νουμερο 7 ποστ σου?

kostas-patra 01-03-2010 22:35

Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
 
ναι, το sco


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:04.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!