![]() |
ρουλεμάν κιβωτίου
ενδιαφέρομαι να αλλάξω τα ρουλεμάν στο 1100gs
ξέρω τους τύπους, ξέρω τιμές και μάρκες δεν ξέρω από ποιότητα ρουλεμάν 4 είναι οι πιο γνωστές μάρκες-κατασκευαστές skf, από γαλλία ntn, από ιαπωνία μέσω ταιβαν fag, από γερμανία koyo, από ιαπωνία δεν είναι το θέμα της αξίας, μιας και είναι παραπλήσιες οι τιμές η bmw είχε χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα ntn έχετε κάποια γνώμη πάνω στις μάρκες των ρουλεμάν ή πάνω κάτω είναι της ίδιας ποιότητας; |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Η SKF αποτελει reference στα ρουλεμαν. Οτι και η brembo για τα φρενα!
Η FAG θεωρειται επισης πολυ καλη εταιρεια. |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Για την γερμανικη εταιρεια ΙΝΑ Κωστα εχεις ψαξει;
Στην GS1200 η BMW τετοια χρησιμοποιει τωρα πια (τουλαχιστον σε οτι ρουλεμαν εχω δει στην δικια μου, τετοιας μαρκας ειναι!) |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
φίλε alx, όλοι την έχουν σε εκτίμηση την skf και σίγουρα όχι δίχως λόγο.
στην fag κλείνω περισσότερο λόγω της σταθερότητας του κιβωτίου του 1200 και λόγω της παραπομπής παρακάτω φίλε boxer http://www.fag.com/content.fag.de/me...crease_INA.gif 2006 The german FAG Kugelfischer AG & Co. oHG and the INA-Schaeffler KG are integrated in the Schaeffler Group. το ψαξα λίγο και βρήκα οτι οι δύο εταιρείες έχουν ουσιαστικά συγχωνευτεί. αυτό δεν σημαίνει οτι οι συγχωνευμένες επιχειρήσεις έχουν τα ίδια προιόντα, αλλά τις ίδιες προδιαγραφές, δηλ πιστοποίηση επί της διαδικασίας |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
Η δικια μου ειναι του '04, πριν την συγχωνευση δηλαδη! Δεν τις προλαβαινεις τωρα πια τις εταιρειες :D...!!! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Αυτο που δεν ανεφερα ειναι οτι οταν πηγα να αλλαξω τα ρουλεμαν του διαφορικου μου, το δισφαιρο-γωνιακο που χρησιμοποιει η bmw ειναι μιας γερμανικης εταιρειας ονοματι miller η οποια εχει κανει συμβαση με την bmw
και τα προιοντα της βγαινουν με part number της bmw. Ετσι τουλαχιστον υποστηριξε ο μηχανικος μου οταν του ανεφερα οτι ενδιαφερομαι να ψαξω και σε αλλες εταιρειες για το αντιστοιχο ρουλεμαν. Δεν ξερω αυτο κατα ποσο ισχυει! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
το ίδιο ισχύει με το ρουλεμάν του ενδιάμεσου άξονα
όσο και να ψάξεις δεν θα το βρείς εκτός από Ntn, γιατί είναι συμφωνία-σύμβαση της bmw να παράγεται από την εν λόγω εταιρεία μόνο για του λόγου το αληθές 6304- 20x52x15 6205- 25x52x15 6303- 17x47x14 sco3a59 17x59x20 6204- 20x47x14 6205- 25x52x15 όλα βρίσκονται και από άλλες εταιρείες, εκτός από το κοκκινισμένο |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
και γω skf θα σου πρωτεινα αν και τωρα τελευταια
εχω ακουσει οτι για την συγκεκριμενη μαρκα κυκλοφωρουν και μαιμουδες. :hmmm: |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
νομίζω οτι ξέρω για τι πράγμα μιλάς..!! με βλέπω για fag |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Προχωρησε καθολου το θεμα με τα ρουλεμαν?
Τι εβαλες? |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
έχω παραγγείλει το μεγάλο το ρουλεμάν της ntn, γιατί δεν υπάρχει αλλο ιδίου τύπου και διαστάσεων απ όσο έψαξα, από το ebay της πολωνίας, με 24ε στην πόρτα μου και τα άλλα θα τα πάρω από το simplebearings, εξ ειδεχθούς αγγλίας
χτυπάω δύο κιβώτια στο ebay και ότι ανταλλακτικό μου κάτσει το κρατάω για να φτιάξω το ένα και καλό κιβώτιο. μην ανησυχείς, έχουμε δρόμο μπροστά μας και εγώ τραβάω καλές φωτό! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Εμ μετά λέτε για τους γιατρούς!
Εδώ για ένα ρουλεμάν και πρέπει να έχεις μέσον, πληροφοριοδότες, γρήγορη σύνδεση στο δίκτυο, να είσαι μέλος σε 22 1/2 sites ειδικά σε ρουλεμάν, να παρακολουθείς συγχωνεύσεις εταιρειών ρουλεμάν και να χτυπάς βάρδιες αναλλάξ με τη σύζυγο στο ebay! Κώστα προβλέπω να γράψεις κανά τρίτομο πάλι μόνο με θέμα: "Το σωστό κάτω αριστερά ρουλεμάν" Ρε βάλε Όζον στο παλιό μπας και δουλέψει! :sm7::sm7: |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
όσο κι αν έψαξα σε sites με ρουλεμάν και κοιτώντας καταλόγους από τιε γνωστές εταιρείες δεν βρήκα πουθενά το συγκεκριμένο, άρα αν μπορέσουμε να βρούμε σε κατάστ5ημα, ευχαρίστως να περάσω να το πάρω μιας και πεινάνε για ρουλεμάν άλλα 3-4 κιβώρια φίλων, μαζί με το δικό μου και αυτό φίλε το μεγαλείο, να ψάχνεις και να τρέχεις και να μπαίνεις σε κόπο για τον συνάδελφο μοτοσυκλετιστή-φίλο, όχι μόνο να του υποδείξεις την άκρη, αλλά να μπείς στον κόπο και να του το φτάσεις στην πόρτα μου άρεσε η διευκρίνηση(όχι Bmw)!!! όσο για τον ντοκτορ, να τον έχετε στα πούπουλα, γιατί εκτός από το κέφι να γράφει και να ασχολείται με το άθλημα και με την ουσιαστική πλευρά του μοτοσυκλετισμού που δεν είναι άλλη από την κ@yλ@ του να πάς ένα ταξίδι, να τραβήξεις δυο τρείς δεκαπέντε χιλιάδες φωτό και πιείς τον νείλο του τσίπουρου, έχει τον sakis των κολλήσεων, σκέτο λαικό ήρωα στα μουράγια του κερατσινίου και του σκαραμαγκά για το συγκεκριμένο πόνημα φιλαράκο nodi, αν τα καταφέρω και το φορμάρω το κιβώτιο να καταπίνει αδιαμαρτύρητα τις εντολές μου στην αλλαγή ταχυτήτων, θα έχει λυθεί αυτομάτως το όποιο θέμα μου και η όποια διαφορά μου με την εν λόγω εταιρεία μοτοσυκλετών οι διαστάσεις και ο κωδικός γιώργη έχουν ως εξής: sco3a59 (lu) ή 17*59*20 clean bearing type ή αλλιώς σφραγισμένου μετά πλαστικής τάπας υγρ. ποτέ δεν τοποθετούμε όζον στα ρουλεμάν, γιατί σύμφωνα με έγκυρες τηλεοπτικές μεθυσμένες πηγές, το όζον προκαλει διέγερση στις μπίλιες και πριαπισμό στον άξονά τους. ενώ για τις splines, δεν λέω τίποτα, η μεγάλη ανατριχίλα είναι το πιο πιθανό σενάριο για δαύτες!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
Δυό ερωτησεις μονον 1) οι αστερισκοι στο δευτερο τι σημαινουν??? και 2) που βρηκες τους κωδικους αυτους? |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
οι αστερίσκοι είναι χ=επί και τα τρία νούμερα χαρακτηρίζουν το ρουλεμάν και το τσιμουχάκι, έσω, έξω διάμετρος και πλάτος
τον κωδικό τον βλέπω από το ανοιγμένο μου κιβώιο και τις διαστάσεις τις επαληθεύω στο service manual |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
Διαβαζοντας την προηγουμενη σελιδα και συγκεκριμενα το μηνυμα νουμερο 7 εχω την εντυπωσει οτι το συγκεκριμενο ρουλεμαν ειναι απο εκεινες τις περιπτωσεις που η καθε εταιρεια για να αντιμετωπισει φορτια που συμφωνα με τους υπολογισμους της τα υπαρχοντα στο εμποριο ρουλεμαν δεν αρκουν παραγγέλνει στην π.χ. FAG / miller κ.λ.π ρουλεμαν σε δικιες τις υπολογισμενες διαστασεις όπου πιστευει οτι θα ανταποκριθει καλυτερα εκει που το προοριζει!! Δεν πειραζει ομως, μια επισκεψη αυριο στην Σερρών θα μας πεισει!!! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
το συγκεκριμένο ρουλεμάν γιώργη μπαίνει σφηνωτό στην άκρη του ενδιάμεσου άξονα και μετά σφηνωτό στο καπάκι του κιβωτίου
είναι κλειστό και από τις δύο τις πλευρές, όπως και τα υπόλοιπα 5, καθώς μιλάμε για κιβώτιο τύπου 259 μοντέλο 97, όπου η γενική οδηγία είναι ρουλεμάν τύπου clean bearings, με εσωτερικό γράσσο ώστε να είναι γρασσαρισμένα lifetime. αυτό που διαβάζω και ισχύει είναι οτι τούτο το γράσσο δεν αντέχει είς τον αιώνα τον άπαντα και καθώς παρατηρείται σε κάποια αλλαγή βαλβολινών μεταχρωματισμός της προηγούμενα εισηγμένης βαλβολίνης, είναι σαφέστατα ένδειξη οτι κάποια τάπα παρέδωσε τω πνεύματι και από κεί και πέρα υπολιπαίνεται μέχρι να σπάσει η φωλιά των ρουλεμάν εσωτερικα κάποιοι αφαιρούν την μια τάπα, την εσωτερική προς την μεριά των γραναζιών ώστε να αυτολιπαίνονται από το μπάνιο βαλβολίνης, με την όποια συνέπεια αν κάποια στιγμή σε αυτό το λουτρό υπάρξει ένα τόσο δά ρινισματάκι, σαν εκείνα που κατα κύριο λόγο σχηματίζουν την μαγνητική πάστα πούδρα στην τάπα του κιβωτίου η γνώμη μου είναι κλειστά ρουλεμάν όπως έχει επισημάνει επίσημα η ίδια η εταιρεία |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
Αυτο το λιπος εχουν και τα κλειστά ρουλεμαν αγαπητε Κωστα, κι οποιος βαζει ρουλεμαν ανοικτου τυπου ¨η μισανοικτου εκει που η μαμα λεει κλειστό απλα κανει εγκλημα στο οχημα του!!! Καμια βαλβολινη σε αυτον τον κοσμο δεν μπορει να προσφερει την λιπανση αυτου του λίπους.......ΚΑΜΙΑ!! Οσα μπανια και να κανει το ρουλεμαν μεσα στην βαλβολινη η γρηγοροτερη καταστροφη του ειναι γεγονός!!! Ακομα, οταν αλλαζεται ρουλεμαν π.χ. στους τροχους της μοτοσυκλετας σας πολλες φορες ο κατασκευαστης της βαζει ''μισανοικτα'' ρουλεμαν με την κλειστη πλευρα να βλέπει τον εξω κοσμο και την ανοικτη το εσωτερικο του αξονα. Αυτο γινεται για λογους οικονομιας(!!!!) και καλο θα ειναι οταν βλεπετε τετοιο ρουλεμαν στις ροδες να αλλαζεται με κλειστου τυπου, θα αντεξει τον διπλασιο (τουλαχιστον) χρόνο!!! Αυτα τα ολιγα αγαπητε μου φίλε, εις αυριον τα νεοτερα επι του θεματος!!! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Να το πω και εγω τωρα το ψιλοασχετο μου ???
Πως καταλαβαινει καποιος οτι χρειαζεται αλαγη ρουλεμαν στο κιβωτιο ?? |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
απαντήθηκε παραπάνω όταν βάζεις βαλβολίνη πράσινου πράσινου ελαιολάδου ή ανοιχτού καφέ, διάφανης σύστασης και στην αλλαγή βλέπεις μουργόλαδο μεταχρωματισμένο και βρωμερό=καμένη βαλβολίνη στα ρουλεμάν, ρινίσματα και όχι μεταλλική πάστα στη μαγνητική τάπα και ανυπότακτο κιβώτιο στις αλλαγές, τότε είσαι τουλάχιστον για άνοιγμα και 9/10 ρουλεμάν αν θες να δεις αν είναι όπως στατιστικά πιο συχνά συμβαίνει του πρωτεύοντος άξονα, με νεκρά κινείς τη ρόδα και προσεκτικά ή με στηθοσκόπιο προσπαθείς να ακούσεις θορύβους από το κιβώτιο και κάποια διστακτικότητα στην ομαλή περιστροφή της ρόδας επίσης στο κεντρικό στάντ με τη μηχανή αναμμένη, με στηθοσκόπιο, με πατημένο πότε τον συμπλέκτη και πότε αφημένο ρποσαπθείς να ακούσεις διαφορές στο κιβώτιο. αν καταλαβαίνεις διαφορά μεγάλη στο πατημένος, προς το πιο ήσυχο κιβώτιο, σημαίνει τοι κάποιο-α ρουλεμάν δεν παίζει τον ρόλο του σωστά ελπιζω να με διορθώσουν αν κάπου κάνω λάθος γιώργη, χάριν συντομίας αναφέρω γράσσο, μιας σαν γράσσο μολυβδαινίου το ζητάμε είναι μορφής πάστας, λίπους όπως σωστά λές και δεν εφαρμόζεται με άλλο τρόπο παρά με πινελάκι ώστε να τα προς επαφή αντικείμενα να πάρουν την ελάχιστη δυνατή ποσότητα. το ακριβές αντίστοιχο του προτεινόμενου της bmw λίπους είναι το Molypaste της honda, το οποίο εφαρμόζεται στα splines των αξόνων, σαν το ότι καλύτερο έχω παραγγείλει και τέτοιο κάποια στιγμή όλα αυτά θα ναι κομμάτια του παζλ του προς επισκευή κιβωτίου μου και τότε σίγουρα θα σε χρειαστώώστε να γίνει η δουλειά όσο το δυνατό καλύτερη και να συμπληρωθεί το φωτ υλικό με τις απαραίτητες θεωρητικές βάσεις σήμερα μου ρθε το ρουλεμάν, αύριο θα υπάρξουν φωτό του!! |
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου
ναι, το sco
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:04. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!