GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   SERVICE στα 40.000χλμ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=11502)

sintarta 20-05-2010 23:38

SERVICE στα 40.000χλμ
 
Γεια και χαρα.Εφτασε η ωρα για το servise των 40.000 χλμ.Επικοινωνησα το πρωι με Γερακα και μου ειπαν οτι περιλαμβανει τα εξης παρακατω...
* Φιλτρο λαδιου
* Φιλτρο αερος
* Φιλτρο βενζινης
* Αλλαγη λαδιων
* Υγρα φρενων
* Υγρα συμπλεκτη
* Βαλβολινες
* Ιμαντα δυναμο
* Μπουζι
* Ρυθμισμα βαλβιδων και ο υπολοιπος τεχνικος ελεγχος.
ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΚΥΡΙΟΙ...
-Ειναι οντως αυτα που χρειαζεται???
-Να προσεξω και κατι αλλο???
-Κατι για λυσιμο αξονα διαφορικου,καθαρισμα και γρασαρισμα παιζει τωρα???
Ρωταω επειδη,ειναι καλο να ξερεις τι σου γινεται...
Ας απαντησουν οσοι γνωριζουν παρακαλω πολυ.
Να προσθεσω οτι η μηχανη κανει τα service της στον Γερακα απο μωρο παντα παρουσια μου(διακριτικοτατα)γιατι καλως η κακως δεν ειμαι σε θεση να της βαλω χερι.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

jarhead 21-05-2010 00:00

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
:hmmm:για τον ιμαντα δυναμο η μαμα λεει αλλαγη στα 60.000 χλμ.

-Κατι για λυσιμο αξονα διαφορικου,καθαρισμα και γρασαρισμα παιζει τωρα??? Ναι η μαμα παλι λεει ναι, καθε 20.000χλμ:rolleyes:

jarhead 21-05-2010 00:05

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
Οταν τελιωσεις με το καλο πες μας την ζημια...Κοντα ειμαστε και εμεις αν και το εχω αποφασισει να τα κανω μονος μου....Εχω αγορασει ολα τα αναγκαια απο ιντερνετ, ενδεικτικα μπουζι NGK iridium 31,5 e η τετραδα....Κ&Ν φιλτρο αερα 51 e κλπ....

Καλα χλμ!!!:):):)

syan 21-05-2010 00:58

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από sintarta ( 162836)

Να προσθεσω οτι η μηχανη κανει τα service της στον Γερακα απο μωρο παντα παρουσια μου(διακριτικοτατα)γιατι καλως η κακως δεν ειμαι σε θεση να της βαλω χερι.

Ότι λέει ο Γέρακας Νικόλα..Αυτά είναι τα του Service, εκτός αν προκύψει κάτι άλλο εκείνη την ώρα..
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jarhead ( 162841)
:hmmm:για τον ιμαντα δυναμο η μαμα λεει αλλαγη στα 60.000 χλμ.

Στην Ελλάδα στα 40.000 λόγω κλίματος και συνθηκών...

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jarhead ( 162843)
....Κ&Ν φιλτρο αερα 51 e κλπ....

Αν πηγαίνεις χώμα μην βάλεις το Κ&Ν...

babisadve 21-05-2010 07:20

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
ιμάντα δυναμό ήρθε οδηγία λένε για αλλαγή στα 40000.
συν όλα που αναφέρθηκαν έχει και χρονισμό κυλίνδρων (για μένα τουλάχιστον είχε).
κόστος 305 ευρά. στην ξάνθη.
περιμένω τελική τιμή για σύγκριση.

sintarta 21-05-2010 17:13

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
Χρονισμος κυλινδρων???Τι ειναι αυτο???
Καποιο πουλακι μου ειπε σημερα οτι η μοτοσυκλετα μας,δεν εχει φιλτρο βενζινης....
για πειτε μου κι αλλα....


GeorgeP 22-05-2010 11:59

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από sintarta ( 163163)
Χρονισμος κυλινδρων???Τι ειναι αυτο???
Καποιο πουλακι μου ειπε σημερα οτι η μοτοσυκλετα μας,δεν εχει φιλτρο βενζινης....
για πειτε μου κι αλλα....

Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!;)

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

εδω ενα δειγμα για τα παραπανω
IAC — Hex code

syan 22-05-2010 12:08

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 

GeorgeP 22-05-2010 12:16

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 163451)

thank you Captain....my captain!!!!!!!!!

Η προστασια των αναβατων απο αδικαιολογητες χρεωσεις απο ''πανεξυπνους'' εξουσιοδοτημενους αλλα και η μεταδοση των όποιων γνωσεων μου ειναι το κυριο μελημα μου!!!!!

jarhead 22-05-2010 12:33

Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 163449)
Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!;)

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

εδω ενα δειγμα για τα παραπανω
IAC — Hex code

Σε προηγουμενο ποστ συναδελφου ο οποιος σε συγχρονισμο που κανει με την βοηθεια του Twinmax διαπιστωνει μια αποκλιση και στην συνεχεια κανει την ρυθμιση.Αν αυτη η βαλβιδα που αναφερεις ειναι για αυτον τον σκοπο γιατι υπηρχε αυτη η αποκλιση?


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:29.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!