![]() |
Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Πρίν δέκα περίπου ημέρες, καθώς "έβγαζα" την μοτό μου (R850R) από το γκαράζ, έχασα λίγο την ισοροπία μου, κ η μοτό μου έγειρε δεξιά, κ τελικά ξάπλωσε φαρδιά πλατιά κάτω. Δεν έσκασε όμως με δύναμη κάτω γιατί την συγκράτησα όσο μπορούσα κ ακούμπησε γλυκά στο έδαφος. Όσο περνούσαν οι μέρες όμως, τόσο περισσότερο άρχισε να μυρίζει έντονα βενζίνη το γκαράζ (είναι κλειστό). Δεν έβλεπα όμως βενζίνη στο πάτωμα. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα κ βρέθηκε ότι υπάρχει διαρροή βενζίνης στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ, εκεί που είναι συγκολλημένη η βάση του ρεζερβουάρ για να εφαρμόζει επάνω στο πλαίσιο. Το επιθεώρησε ο φανοποιός με τον οποίο συνεργάζεται το εξουσιοδοτημένο, κ ο οποίος είναι γνωστό ότι είναι καλός στην δουλειά του, κ αποφάνθηκε ότι εκεί που είναι η διαρροή, δεν υπάρχει τρόπος να κολληθεί κ να επισκευαστεί. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε στην λύση του καινούργιου. Τιμή? 1400 €! Έχει τύχει σε κάποιον/κάποια κάτι ανάλογο. Υπάρχει κάποια άλλη λύση εκτός του καινούργιου, γιατί από την ώρα που άκουσα την τιμή, είμαι με χάπια!
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας! |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Βάνα θα το ψάξουμε και θα τα πούμε από κοντά...:(
ο ΚώσταςΠολυμήχανοςΒρεξωγήινος ακούει;;; |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Απόσπασμα:
Tο είχα κάνει παλιότερα σε ψυγείο αυτοκινήτου .... Παρόλο που το ψυγείο έχει ΚΑΙ πίεση (έναντι του τεποζίτου βενζίνης), κράτησε κανονικά 2-3 χρόνια, μέχρι που το πούλησα, χωρίς κανένα πρόβλημα .... Το συγκεκριμένο υλικό, παράγεται απ' όλες τις μάρκες με κόλλες κ συναφή είδη ... Αυτό που πρέπει να προσέξεις (αν καταλήξεις σ' αυτή την λύση) είναι, το πολύ καλό πλάσιμο των δύο υλικών, προκειμένου να ομογενοποιηθούν καλά .... ;) |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Το ότι πάλι, δεν κολλιέται ..... δεν το καταλαβαίνω .... http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/DIAF57.gif
Αδειάζει, πλένεται σχολαστικά για να φύγουν οι αναθυμιάσεις της βενζίνης και "μπαλώνεται"..... Δεν υπάρχει μέταλλο που δεν κολλιέται .... Εκτός εάν, είναι τελείως σάπιο το τεπόζιτο κ γι' αυτό σου λένε ότι δεν κολλιέται .... Και μετά βέβαια, έχεις και το έξοδο του βαψίματος .... :( |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Εποξικός στόκος είναι, θα ανοίξεις λίγο ακόμα την τρύπα για να βρεί να πιάσει το plastic steel, και αφού το βάλεις σε 10 λεπτά έχει γίνει σίδερο...
Και μια πλαστικοποίηση εσωτερικά θα βοηθήσει .......;) |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Απόσπασμα:
ετσι ακριβως....;) ολα τα μεταλλα κολανε...:) νομιζω οτι τα ρεζερβουαρ τα κολλανε,ενω ειναι γεματα νερο,για να μην εχουν αναθυμιασεις....:cool: |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
ουτε καν με νερο μεσα δεν κολιετε το ντεποζιτο της βενζινης απο την στιγμη που εχει μπη μεσα καυσιμο τελος. Η μονη λιση ειναι η κολες η εποξικες τιποτα αλλο μην κανη κανεις καμια βλ@κεια τελος.Εδω το πετραιλεο που για να παρει φωτια πρεπει να ζεσταθι και πολλη μαλιστα δεν κανεις τιποτα στο ντεποζιτο απο φλογα ηλεκτροκολιση και τα λοιπα.ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ:mad: |
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Να κάνετε ένα gas free στο ντεπόζιτο:)
|
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Δυστυχώς η τρύπα δεν φαίνεται γιατί είναι κάτω από το επίθεμα που είναι κολλημένο, για να κάθεται πάνω στο πλαίσιο της μοτό! Η διαρροή είναι κάτω απ'αυτό κ δεν υπάρχει πρόσβαση για να μπεί εποξική κόλλα, ή να κολληθεί!
Jefe |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:58. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!