![]() |
Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Άντε...να το κάνω κι αυτό είπα σήμερα που καθόμουν.
Καφεδάκι, μουσικούλα και τα σχετικά. Κατεβαίνω στη πυλωτή και αρχίζω Πριν φτάσουμε στο σημείο βέβαια για την αλλαγή του φίλτρου, αφήνουμε το ρεζερβουάρ να πατώσει ώστε να μην έχουμε πολύ βενζίνη μέσα που θα μας προβληματίσει. Καταρχήν αφαιρούμε σέλες και μετά το πλαϊνό μαύρο καπάκι ώστε να ξεβιδώσουμε την βίδα που συγκρατεί το ρεζερβουάρ. http://img191.imageshack.us/img191/9...g8602small.jpg Στην συνέχεια τραβάμε το ρεζερβουάρ προς τα πίσω ώστε να ξεκουμπώσει και να μπορέσουμε να το σηκώσουμε. http://img35.imageshack.us/img35/8260/img8603small.jpg Όταν βγει, παίρνουμε κάτι σαν τραπεζάκι ή κάτι άλλο που να μπορέσουμε να ακουμπήσουμε πάνω το ρεζερβουάρ (στο πλάι) Βάζουμε και κάνα πανί ώστε να μην γρατσουνιστεί και προχωράμε. Αφαιρούμε και την φύσα των ρευμάτων για να μην εμποδίζει. http://img339.imageshack.us/img339/1...g8605small.jpg Αφού το ακουμπήσουμε προσεκτικά πάνω στο τραπεζάκι, βλέπουμε από κάτω αυτή την εικόνα http://img62.imageshack.us/img62/3184/img8604small.jpg Είναι το πιατέλο που εσωτερικά είναι στηριγμένα τα πάντα. Αντλία, φίλτρο, και φλοτέρ δείκτη βενζίνης. Με ένα λεπτό ίσιο κατσαβίδι, χαλαρώνουμε τους σφιγκτήρες που συγκρατούν τα σωληνάκια και προσέχουμε να μην τα μπερδέψουμε, ώστε να πάνε το καθένα στη θέση του μετά. http://img265.imageshack.us/img265/4...g8606small.jpg Αφού τα αφαιρέσουμε, το πιατέλο είναι έτοιμο να ξεβιδωθεί. http://img339.imageshack.us/img339/6...g8607small.jpg Πριν το ξεβιδώσουμε, μαρκάρουμε κάπως το πως είναι βαλμένο, ώστε να μην γίνει κανένα λάθος στη τοποθέτηση. http://img16.imageshack.us/img16/5812/img8608small.jpg ...και ξεβιδώνουμε το πιατέλο με ένα καρυδάκι ή απλό κλειδί Νο8. Καλό θα είναι πάντως να μην χρησιμοποιηθεί γερμανικό κλειδί προς αποφυγή του να χαλάσει τις γωνίες των παξιμαδιών. http://img256.imageshack.us/img256/8...g8609small.jpg Αφού ξεβιδώσουμε όλες τις βίδες, το τραβάμε με ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ έξω ώστε να μην κάνουμε ζημιά στο φλοτέρ που είναι φοβερά ευαίσθητο! Μόλις το βγάλουμε λίγο προς τα έξω, αφαιρούμε εσωτερικά του πιατέλου τα δύο σωληνάκια της υπερχείλισης που μας εμποδίζουν να το βγάλουμε. Δεν τα αφήνουμε free παρά σημαδεύουμε ποιο πάει που και τα δένουμε πάνω σε κάποια βίδα του ρεζερβουάρ να μην τα ψάχνουμε μετά. http://img268.imageshack.us/img268/5...g8610small.jpg Και επιτέλους, βγαίνει έξω όλο το πιατέλο με την αντλία, το φίλτρο και το κάθε τι που περιέχει. Σε αυτό το σημείο μαθαίνουμε ότι τελικά δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε ούτε τον #### μας, καθώς έχουμε πληρώσει φίλτρο BMW 22€ και μέσα βρίσκουμε φίλτρο της MANN αξίας 12€ http://www.mybike.gr/public/style_em...lipssealed.gif Όχι ότι είναι χειρότερο της MANN για μένα το ίδιο πράγμα είναι. Γερμανικό το ένα Γερμανικό και τ' άλλο, αλλά για το γμτο των χρημάτων και της εμπιστοσύνης! http://img51.imageshack.us/img51/6615/img8611small.jpg Ξεβιδώνουμε τους σφιγκτήρες που συγκρατούν το φίλτρο και το αφαιρούμε προσέχοντας ποια είναι η φορά της ροής. Αν δεν έχουν αλλαχτεί οι μαμά σφιγκτήρες, καλό είναι να τους αλλάξετε με ένα ζευγάρι βιδωτούς ανοξείδωτους για πιο εύκολη εργασία την επόμενη φορά. Οι μιας χρήσης της ΒMW είναι μανίκι να τους ξεσφίγγεις και να τους σφίγγεις κάθε φορά. http://img293.imageshack.us/img293/1...g8614small.jpg Αφού μπει το καινούριο φίλτρο ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΣ ΡΟΗΣ, σφίγγουμε τους σφιγκτήρες. http://img822.imageshack.us/img822/2...g8615small.jpg Μόλις σιγουρευτούμε πως όλα είναι εντάξει, ακολουθούμε την αντίστροφη διαδικασία για να ξαναμπεί πάλι μέσα στο ρεζερβουάρ και να βιδωθεί το πιατέλο προσέχοντας πάλι μην κάνουμε ζημιά στο φλοτέρ. Καλό είναι επίσης να αλλάξετε και την λαστιχένια φλάτζα του πιατέλου (εγώ την άλλαξα) αν την έχετε χρόνια. Η δύναμη που θα βιδώσουμε τα παξιμάδια του πιατέλου είναι 6 Νm Μόλις τοποθετηθούν όλα ξανά στη θέση τους, και βάλουμε τα σωληνάκια εκεί που πρέπει, τοποθετούμε ξανά το ρεζερβουάρ στη θέση του. Ελέγχουμε και για τυχόν διαρροές βενζίνης και αν όλα είναι καλά, μεταβαίνουμε στο πλησιέστερο βενζινάδικο να γεμίσουμε! http://www.mybike.gr/public/style_em...ault/smile.gif ΥΓ: Κάποια στιγμή θα σφάξω και το φίλτρο στη μέση να δω τι έχει ώστε να ξέρω άλλη φορά αν τελικά πρέπει να το αλλάζω στις 20000χιλ ή αργότερα. Είμαι βασικά πολύ περίεργος τι θα βρω μέσα! http://www.mybike.gr/public/style_em.../whistling.gif ΑLX |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Αλέξανδρε .... "έχεις πάρει το κολάει" στις παρουσιάσεις και έχεις γίνει ...... ά-παι-χτος ........ http://i247.photobucket.com/albums/g...-2/RESP-04.gif |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Σ' ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το service ..... ;)
|
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Γεια σου βρε Αλεξ.
Μερσί για τις πληροφορίες και για το χρόνο που διέθεσες στο να το παρουσιάσεις. |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Το φίλτρο της ΜΑΝ είναι:
MWK 44 Έτσι το ζητάς? |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
πολυ καλη παρουσιαση :sm8:
|
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Για άλλη μια φορά έχεις τα συγχαρητήριά μου Αλέξανδρε...
Το σημάδεμα εκεί πριν βγάλεις το 'πιατέλο':D ΄ήταν εύκολο, με τόση βρώμα..:sm7: Α ναι ξέχασα, δεν το σχολιάζουμε... Να'σαι καλά Αλέξανδρε! |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Μπραβο Αλεξη.
Την μηχανη την εχεις απο καινουρια,ή καποιος αλλος κατοχος αλλαξε το φιλτρο με ΜΑΝΝ? Δεν πρεπει ομως να σε παραξενευουν κατι τετοια παραστρατηματα των εταιριων αν εχεις παρει την μηχανη καινουρια,εννωω. Εγω στην Alfa που ειχα,μου χρεωναν 250 ευρω τα μπουζι.Τα εφερα απο Αγγλια με 100ευρω.Τα κουτια εγραφαν NGK και οι κωδικοι ηταν αυτοι που ζηταει η εταιρια. Τωρα αν τα κουτια εγραφαν Alfa ειχαν 20 ευρω παραπανω....:Απορία::Απορία::Απορία: Αρμεγε λαγους και κουρεβε χελωνες,δηλαδη..:D:D:D |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Από τότε όμως που αποφάσισα να κόψω κάθε επαφή με τα συνεργεία, σιγά σιγά, αλλάζω πράγματα που δεν είχα ξανά αλλάξει μόνος μου. Άρχισα να κάνω και τις βαλβίδες μόνος (τις έκανα ξανά προχτές και το μηχανάκι δουλεύει ρολόι) οπότε δεν υπάρχει κάποια εργασία που να με αναγκάσει να πάω στο συνεργείο εκτός από καμιά βλάβη δύσκολη, ή αλλαγή κανενός δίσκου που εκεί θες χώρο, χρόνο, ράμπα και ειδικά εργαλεία . Εκεί ναι... θα πάω συνεργείο. (κάθε 100000χιλ δηλαδή που θέλει αλλαγή ο δίσκος :sm7: ) Οτιδήποτε έχει να κάνει με τυπικό σέρβις αλλά και πιο δύσκολες καταστάσεις, τα κάνω μόνος πια και βρήκα την υγειά μου. Και καραγουστάρω που το κάνω μόνος (παίρνω μια μεγάλη ευχαρίστηση ρε αδερφέ μόλις τελειώνω και το ακούω να κελαηδάει) και δεν βάζω το χέρι βαθιά στην τσέπη. Τις προάλλες που έκανα το φουλ σέρβις, πλήρωσα μόνο για τα υλικά εννοείται. Μιλάμε για : 5 λίτρα λάδι Castrol ActEvo 20W-50, Βαλβολίνη Valvoline φουλ συνθετική (πανάκριβη) 1 λίτρο, Φίλτρο βενζίνης BMW (αυτό που άλλαξα σήμερα δηλαδή) Φίλτρο λαδιού Champion, Υγρά φρένων εμπρός- πίσω και υγρά συμπλέκτη, όλα Castrol, Μπουζί NGK Σύνολο: 102€ (αν ήξερα ότι υπάρχει το φίλτρο βενζίνης σε MANN θα γλίτωνα άλλα 10€) Στο συνεργείο με όλα αυτά πόσο θα μου πήγαινε το μαλλί? :rolleyes: |
Απάντηση: Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS
Απόσπασμα:
Πολλα μπορουμε να γλυτωσουμε κανωντας μικρα-απλα πραγματα μονοι μας,χώρια που ξέρεις οτι η δουλεια εγινε και δεν.... ''εγινε'':p Νου αρεσει παντως που ποσταρεις ολες τις δουλειες σου ,αναλυτικα και κατατοπιστικα. Και παλι μπραβο:sm8::sm4: |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:27. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!