![]() |
ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Στα μοντέλα με τον "νέο" κινητήρα των 110hp, παραγωγής 2010-, η πλαστική τάπα εισαγωγής των λαδιών του κινητήρα βρίσκεται πλέον στον δεξί κύλινδρο και όχι στον αριστερό.
Ποιά λοιπόν νομίζετε ότι είναι η επίσημη εξήγηση από τη BMW για την αλλαγή αυτή ??? |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Ωραια αναβαθμιση....:D
Honda μου θυμιζει :sm7: |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
μη κοροιδεύεις .....
κι όμως υπάρχει επίσημη και λογική (γερμανικών προδιαγραφών) εξήγηση... |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Καλημέρα.
Είναι για τον λόγω, όταν στείνης την μηχανή στο stand, αυτή γέρνει ΑΡ. Και επειδή θέλει συνεχώς έλεγχο και συμπλήρωση λαδιών ,απο ΔΕ σε διευκολύνει καλύτερα. Μπράβο πάντως της bmw.. Τι κερδίζω ???:p Ναπολέων |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
έχασες...........
δεν κερδίζεις τίποτε και την επόμενη ανάκληση θα τη πληρώσεις εσύ.....:sm7:από τη τσέπη σου επόμενος ???? |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Απόσπασμα:
Εμενα παντως περισσοτερο ΣΤΥΛΙΣΤΙΚΟ μου μοιαζει παρα τεχνικο.........η μεταφορα της ταπας,,,, αν και προσωπικα δεν βρισκω κανενα λογο για αυτην την αλλαγη---- αλλα ειμαι μεριεργος....ποια ειναι η επισημη εκδοχη>?:hmmm::hmmm: |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Απόσπασμα:
επόμενος ???? |
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
|
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/00020284.gif .... καλό .... :D
|
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
...να το "πάρει το ποτάμι" ..... http://i247.photobucket.com/albums/g...mail_ukl_y.gif
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:11. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!