![]() |
Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!! προτασεις δεκτες!!! ευχαριστω εκ των προτερων!!! *σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Ευχαριστω για τισ πληροφοριεε!!!
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
ζωγράφισες πάλι ....... |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
αψογος
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Τελικά δίνουμε και δωρεάν μαθήματα. Και τι να κάνεις?? έχουν μπλέξει οι Άνθρωποι.....:sm7:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο. |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!! Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες?????? Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!! Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!! Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια! Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!! |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:51. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!