GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=13724)

DIOYK1381 09-09-2010 17:41

Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!!
προτασεις δεκτες!!!
ευχαριστω εκ των προτερων!!!
*σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!!

GeorgeP 09-09-2010 18:14

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από DIOYK1381 ( 209132)
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!!
προτασεις δεκτες!!!
ευχαριστω εκ των προτερων!!!
*σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!!

Σημειωσε τα παρακατω γενικά πραγματα και αποφασισε!!
  1. το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα. ομως.....
  2. τα παραπανω ειναι καλα και αγια για μοντελα με καρμπυρατερ!!! Στα ψεκαστα που ολα καθοφηγουνται απο αισθητηρες τα δεδομενα των οποιων μεταβιβαζονται στον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ο οποιος με την σειρα του προσδιοριζει την ποσοτητα του καυσιμου που θα δωσει σε σχεση με τον εισερχομενο αερα ενδεχεται να δημιουργησει προβλημα μιγματος!!! Αυτο διοτι ο ηλεκτρονικος εγκεφαλος που προειπα εχει ορισμενες παραμετρους που μπορει να διαχειριστει! Δεν ειναι κατασκευασμενος απο το μειον (απειρο) μεχρι το συν (+) απειρο εισερχομενου αερα/οξυγονου!!! Με άλλα λογια μπορει στα 2000μ υψομετρο να διαχειριζεται επαρκως την ελειψη οξυγονου και να δινει περισσοτερο καυσιμο ωστε να λειτουργησει ο κινητηρας αλλα στα 2500 να αδυνατει και ο κινητρας να αγκομαχει!!
    Το ιδιο συμβαινει και με την περίσσια αερα, εκει η περισσια οξυγονου κανει το μειγμα φτωχοτερο με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ''φτωχά''
  3. Τα παραπανω χειροτερευουν αν συνδυαστουν με εξατμισεις ελευθερας!!! Διοτι δεδομενου οτι τα καυσαερια και η διαδρομη αυτων μεχρι την ατμοσφαιρα παιζει σηματικοτατο ρολο στην αποδοση ενος κινητηρα, ο κατασκευαστης εχει ορισει συγκεκριμενη διαδρομη των καυσαεριων ουτως ωστε να παρει το μεγιστο σε τιμες ροπης (κυριως) και ιπποδυναμης και οι εξατμισεις αυτες διαφοροποιουν αυτην την διαδρομη με αποτελεσματα οχι παντα καλα!! Μην πιστευετε τα διαγραμματα ιπποδυναμης που δημοσιευουν αυτες οι εξατμισεις διοτι συνδυαζονται και με διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα π.χ. power commander, rapid bike κ.λ.π΄ για να δειξουν αυτο που δημοσιευεται!! Οπου εκει παιζουν με τους διατιθεμενους χαρτες τους κια ανεβαζουν/κατεβαζουν το μειγμα κατα το δοκουν!! Ακομα λιγη υγρασια παραπανω στις ρυθμισεις του δυναμομετρου ειναι αρκετο για...παραποιηση στοιχειων!!
  4. Τα παραπανω 1 και 2 ειναι γενικοι κανονες και δεν αφορουν μονο την GS αλλα και ολα τα ψεκαστα! Στα 1150 εχουν παρατηρηθει τα 1&2 και οταν ανεβηκαν σε δυναμομετρο η ελλειψη ιποδυναμης αγγιζε το 10-12%!!! Δεν ξερω αν στα 1200 ο εγκεφαλος εχει αναβαθμιστει ωστε να αντιπαρερχεται τα 1 & 2.
Σημ. Σε βαραντερο ψεκαστο πριν την τοποθετηση φιλτρου αερα και εξατμισης το δυναμομετρο εδειξε 85 ιππους και μετα την τοποθετηση τους.......79-80!! Με την προσθηκη power commander ανεβηκε στους 87!!!!

DIOYK1381 09-09-2010 21:23

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Ευχαριστω για τισ πληροφοριεε!!!

pirate 09-09-2010 22:36

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 209148)
Σημειωσε τα παρακατω γενικά πραγματα και αποφασισε!!
  1. το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα. ομως.....
  2. τα παραπανω ειναι καλα και αγια για μοντελα με καρμπυρατερ!!! Στα ψεκαστα που ολα καθοφηγουνται απο αισθητηρες τα δεδομενα των οποιων μεταβιβαζονται στον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ο οποιος με την σειρα του προσδιοριζει την ποσοτητα του καυσιμου που θα δωσει σε σχεση με τον εισερχομενο αερα ενδεχεται να δημιουργησει προβλημα μιγματος!!! Αυτο διοτι ο ηλεκτρονικος εγκεφαλος που προειπα εχει ορισμενες παραμετρους που μπορει να διαχειριστει! Δεν ειναι κατασκευασμενος απο το μειον (απειρο) μεχρι το συν (+) απειρο εισερχομενου αερα/οξυγονου!!! Με άλλα λογια μπορει στα 2000μ υψομετρο να διαχειριζεται επαρκως την ελειψη οξυγονου και να δινει περισσοτερο καυσιμο ωστε να λειτουργησει ο κινητηρας αλλα στα 2500 να αδυνατει και ο κινητρας να αγκομαχει!!
    Το ιδιο συμβαινει και με την περίσσια αερα, εκει η περισσια οξυγονου κανει το μειγμα φτωχοτερο με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ''φτωχά''
  3. Τα παραπανω χειροτερευουν αν συνδυαστουν με εξατμισεις ελευθερας!!! Διοτι δεδομενου οτι τα καυσαερια και η διαδρομη αυτων μεχρι την ατμοσφαιρα παιζει σηματικοτατο ρολο στην αποδοση ενος κινητηρα, ο κατασκευαστης εχει ορισει συγκεκριμενη διαδρομη των καυσαεριων ουτως ωστε να παρει το μεγιστο σε τιμες ροπης (κυριως) και ιπποδυναμης και οι εξατμισεις αυτες διαφοροποιουν αυτην την διαδρομη με αποτελεσματα οχι παντα καλα!! Μην πιστευετε τα διαγραμματα ιπποδυναμης που δημοσιευουν αυτες οι εξατμισεις διοτι συνδυαζονται και με διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα π.χ. power commander, rapid bike κ.λ.π΄ για να δειξουν αυτο που δημοσιευεται!! Οπου εκει παιζουν με τους διατιθεμενους χαρτες τους κια ανεβαζουν/κατεβαζουν το μειγμα κατα το δοκουν!! Ακομα λιγη υγρασια παραπανω στις ρυθμισεις του δυναμομετρου ειναι αρκετο για...παραποιηση στοιχειων!!
  4. Τα παραπανω 1 και 2 ειναι γενικοι κανονες και δεν αφορουν μονο την GS αλλα και ολα τα ψεκαστα! Στα 1150 εχουν παρατηρηθει τα 1&2 και οταν ανεβηκαν σε δυναμομετρο η ελλειψη ιποδυναμης αγγιζε το 10-12%!!! Δεν ξερω αν στα 1200 ο εγκεφαλος εχει αναβαθμιστει ωστε να αντιπαρερχεται τα 1 & 2.
Σημ. Σε βαραντερο ψεκαστο πριν την τοποθετηση φιλτρου αερα και εξατμισης το δυναμομετρο εδειξε 85 ιππους και μετα την τοποθετηση τους.......79-80!! Με την προσθηκη power commander ανεβηκε στους 87!!!!


ζωγράφισες πάλι .......

DIOYK1381 09-09-2010 23:02

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
αψογος

napgeo 10-09-2010 02:49

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Τελικά δίνουμε και δωρεάν μαθήματα. Και τι να κάνεις?? έχουν μπλέξει οι Άνθρωποι.....:sm7:

Ionlab 10-09-2010 17:32

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 209148)
το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα.

Εδώ κάνεις λάθος. Πέρα από την μελέτη που υπάρχει στο ιντερνετ και δείχνει το αντίθετο, εγώ έχω ΚΝ στο KLR και είναι μάπα. Μάλιστα με λίγη βρωμιά δεν ¨ρέει¨ τίποτα. Εκτός και αν είσαι διατεθειμένος να καθαρίζεις όλη την ώρα.Επίσης το ΚΝ δεν έχει χαρτί έχει γάζα.Στην βροχή να δεις χαρές!!!
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο.

GeorgeP 13-09-2010 11:26

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 209763)
Εδώ κάνεις λάθος. Πέρα από την μελέτη που υπάρχει στο ιντερνετ και δείχνει το αντίθετο, εγώ έχω ΚΝ στο KLR και είναι μάπα. Μάλιστα με λίγη βρωμιά δεν ¨ρέει¨ τίποτα. Εκτός και αν είσαι διατεθειμένος να καθαρίζεις όλη την ώρα.Επίσης το ΚΝ δεν έχει χαρτί έχει γάζα.Στην βροχή να δεις χαρές!!!
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο.


σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!!
Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες??????

Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!!

Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!!

Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια!

Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!!

yamdoc 13-09-2010 11:38

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!

GeorgeP 13-09-2010 11:57

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από yamdoc ( 211092)
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!

κι εσυ πρέπει να δωσεις εξηγησεις:D, τι θα πει ''στομωνει μετα το δευτερο καθαρισμα''??? Τα φιλτρα αυτα δεν καθαριχονται απλα αλλα ....πλενονται!!! Βουτούνται μεσα σε καθαριστηκο υγρο και δεν μπορουν να βουλωσουν/στουμπόσουν!! ειναι σαν να πλενεις ενα ρουχο (η γαζα που λεμε) με tide και να το βγαζεις παλι βρωμικο...δεν γινεται!!!! Εξάλλου γιαυτο κι εχουν εγγυηση εφόρου ζωης ¨η 160,000 ΜΙΛΙΑ (250,000κμ)!!!!
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:51.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!