![]() |
Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thum...WS/1510106.jpg Τέρμα οι μισές και υποφωτισμένες φωτογραφίες, τέρμα τα «παγώματα» από τα video. H Triumph έδωσε στη δημοσιότητα μια… κανονική φωτογραφία του νέου Tiger 800 και συγκεκριμένα της έκδοσης XC, η οποία θα έχει ένα πιο off-road / adventure προσανατολισμό. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif Όπως έχουμε γράψει και στο -πρόσφατο- παρελθόν, το Tiger 800 θα παράγεται σε δύο εκδόσεις: την XC που απεικονίζεται στη συγκεκριμένη φωτογραφία, με 21 ιντσών μπροστινό τροχό, ελαφρώς «τακουνάτα» ελαστικά και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, καθώς και τη «σκέτη» Tiger 800, που θα φέρει τροχό 19 ιντσών, ασφάλτινα ελαστικά και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων. Ο κινητήρας και στις δύο εκδόσεις θα είναι ένας τρικύλινδρος 800 κ.εκ., βασισμένος σε αυτόν της Daytona 675 και σύμφωνα με πληροφορίες (που σας μεταφέρουμε με κάθε επιφύλαξη), θα αποδίδει περίπου 100 ίππους και 8,6 κιλά ροπής, ενώ το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 200 κιλά. Επίσης, αμφότερες οι εκδόσεις θα διαθέτουν ABS, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε μέχρι στιγμής αν αυτό θα συμπεριλαμβάνεται ή όχι στο standard εξοπλισμό. Τι άλλο παρατηρούμε στη συγκεκριμένη φωτογραφία; Ότι η μοτοσικλέτα που βρίσκεται σε δεύτερο πλάνο φέρει κάποια extra, όπως προστατευτικά κάγκελα, τελικό εξάτμισης από την Arrow και πλαϊνά προβολάκια, κάτι που σημαίνει ότι η Triumph έχει ήδη έτοιμη μια λίστα από αξεσουάρ για το Tiger 800. Εκτός αυτών, οι κακές γλώσσες κάνουν λόγο για σχεδιαστική ομοιότητα με το άμεσα ανταγωνιστικό μοντέλο, που δεν είναι άλλο από το BMW F800GS. Το αν ευσταθεί κάτι τέτοιο, το αφήνουμε στην κρίση σας. Τα Tiger 800 και Tiger 800XC αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως στην έκθεση του Μιλάνου (EICMA), η οποία θα ανοίξει τις πύλες της στις 2 Νοεμβρίου. ...............;) |
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Κούκλα είναι αλλά προτιμώ τη δικιά μου! :) |
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
τελικα η κατηγορια των 800 φαίνεται να κερδιζει τους αναβατες στα ον-οφ
ελαφρια μηχανακια στο χωμα και αξιοπρεπεστατα στον δρομο και τις μεγαλες πορειες! θα δουμε;) |
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
.,.,.θα κάψει καρδιές το καινούργιο τρικυλινδράκι,.,.,.:cool:
|
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Αν ειναι κ σωστη η σχεση ποιοτητος τιμης
θα ειναι φοβερο! απο θεμα ομορφιας οντως καιει καρδιες και τα συνδυαζει ολα φανεται. |
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Καλό!!!!!!!!:cool:
|
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Ομορφο και τρικυλινδρο ;);););)
|
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ, ΟΤΑΝ ΤΟ TIGER 800 ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ TRIUMPH. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως σήμερα, το μικρό Tiger θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο, αρχές Νοεμβρίου, σε δύο εκδόσεις: την ασφάλτινη με την ονομασία Tiger 800 και τροχό εμπρός 19in και την "χωμάτινη" Tiger XC με μπροστινό τροχό 21". Τα 2 ονόματα έγιναν γνωστά από τα επίσημα έγγραφα της Triumph για το Tiger 800 προς την υπηρεσία California Air Research Board, η οποία πρέπει να πιστοιποιήσει τις εκπομπές ρύπων πριν οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα πουληθεί στην πολιτεία της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, το βάρος του μικρού Tiger θα είναι περίπου 200kg, ή παρόμοιο με του CBR1000RR (πλήρες). Τα ίδια έγγραφα αποκαλύπτουν τον κυβισμό του κινητήρα (800cc ακριβώς) αλλά και κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν την απόδοση του κινητήρα. Σύμφωνα λοιπόν με όσα δηλώνονται, οι επομπές HC (υδρογονανθράκων) είναι υψηλότερες του Daytona 675 (0,37gr / km έναντι 0,29gr/km για το 675), όμως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι μικρότερες (3,1 gr/kg για το Tiger 800, έναντι 3,5gr/kg για το 675). Οι εκπομπές υδρογονανθράκων είναι ψηλότερες διότι απουσιάζει το σύστημα παροχέτευσης καθαρού αέρα στην εξαγωγή. Από την άλλη το λιγότερο CO2 υποδηλώνει σημαντικά χαμηλότερη ιπποδύναμη απο τους 125hp του 675. Επειδή όμως το Tiger 800 θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό προς το BMWF800GS που αποδίδει 85 ίππους, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι θα έχει πραγματική ιπποδύναμη 95-100hp. Κατά τα άλλα, οι δύο εκδόσεις θα έχουν το ίδιο βάρος, το πλαίσιο είναι ατσάλινο όπως και το κολλητό υποπλαίσιο, αλλά το ψαλίδι από αλουμίνιο. Από το πλαίσιο κρέμεται ο κινητήρας που προστατεύεται στο κάτω μέρος του από αλουμινένια ποδιά. Υπάρχουν σχάρα και μεγάλες χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ η σέλα είναι χωρισμένη σε 2 μέρη --αλά BMW R1200 GS και Aprilia Caponord. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: ότι υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης ύψους της σέλας αναβάτη και ότι το πίσω μέρος μπορεί να αφαιρεθεί ώστε να αποκαλυφθεί ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης. Το ανεστραμμένο πιρούνι μοιάζει ίδιο και στις δύο εκδόσεις, αλλά προφανώς θα είναι ρυθμισμένο διαφορετικά, ενώ η χωρητικότητα ρεζερβουάρ θα είναι κατά 2lt μεγαλύτερη του F800GS. Τα φρένα είναι της Nissin, με δαγκάνες 2 εμβόλων μπροστά και μονού εμβόλου πίσω. |
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
ολα στο gs θελουν να μοιασουν......
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:51. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!