GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Εξοπλισμός μοτοσικλέτας (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ... (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=14828)

windman1200 23-10-2010 21:21

Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
ACCELERATOR - The extra boost your BMW boxer needs

Το έχει δοκιμάσει κανείς; Απ' ότι λέει κατεβάζει την αναλογία αέρα/μίγματος από 14,5:1 σε 13:1 χωρίς λάθη. Είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί η όχι...;

GeorgeP 24-10-2010 16:18

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από windman1200 ( 236165)
ACCELERATOR - The extra boost your BMW boxer needs

Το έχει δοκιμάσει κανείς; Απ' ότι λέει κατεβάζει την αναλογία αέρα/μίγματος από 14,5:1 σε 13:1 χωρίς λάθη. Είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί η όχι...;

Υπαρχει κανενας λογος να αυξησεις την καταναλωση της μοτοσυκλετας σου για να παρεις 2-3.....5 (στην καλυτερη) ιππους? τι θα σου προσφερει αυτο και, το σημαντικοτερο, τι επιπτωση (αν υπαρξει) θα εχει στην μοτοσυκλετα μακροχρονια???
Γιατι θα πρέπει να μπερδεψεις τον αισθητηρα ΙΑΤ (Inlet Air Temperature sensor) για ενα φτωχο εως και αμφιβολο αποτέλεσμα?
Αν ηταν τοσο απλο αυτο που υποσχεται το πραγματακι αυτο νομιζεις οτι θα ηταν προβλημα για την BMW να το εφαρμοσει η ιδια?
Μηπως ειναι κατι σαν κι εκεινα τα παρομοια μπιχλιμπιδια που υποσχονται μειωση καταναλωσης μεχρι και 40% αν τα τοποθετησεις και τα οποια οσοι τα εβαλαν κανεις δεν ειδε ουτε 5% μειωση?

εγω θα ελεγα ΟΧΙ στην παραπανω αλλαγη!

ortho 24-10-2010 16:31

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
δεν είναι τίποτα περισσότερο από resistor tuning.

ρίξε μιά ματιά εδώ, είναι αξιολόγηση των πιό πολλών από αυτά τα "βελτιωτικά"

εγώ έχω κάνει χειροποίητο, όντως δίνει καλύτερο γέμισμα, αλλά τώρα που δρόσισε το αφαίρεσα πάλι διότι το μείγμα γίνεται ήδη από την ecu πιό πλούσιο.

Ebbo.org - BMW Motorbikes, Trips, Modifications and Product Reviews, GPS etc

gsmaniac 24-10-2010 16:47

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 236481)
Υπαρχει κανενας λογος να αυξησεις την καταναλωση της μοτοσυκλετας σου για να παρεις 2-3.....5 (στην καλυτερη) ιππους? τι θα σου προσφερει αυτο και, το σημαντικοτερο, τι επιπτωση (αν υπαρξει) θα εχει στην μοτοσυκλετα μακροχρονια???
Γιατι θα πρέπει να μπερδεψεις τον αισθητηρα ΙΑΤ (Inlet Air Temperature sensor) για ενα φτωχο εως και αμφιβολο αποτέλεσμα?
Αν ηταν τοσο απλο αυτο που υποσχεται το πραγματακι αυτο νομιζεις οτι θα ηταν προβλημα για την BMW να το εφαρμοσει η ιδια?
Μηπως ειναι κατι σαν κι εκεινα τα παρομοια μπιχλιμπιδια που υποσχονται μειωση καταναλωσης μεχρι και 40% αν τα τοποθετησεις και τα οποια οσοι τα εβαλαν κανεις δεν ειδε ουτε 5% μειωση?

εγω θα ελεγα ΟΧΙ στην παραπανω αλλαγη!

+1200.....:):)

EOD-K9 25-10-2010 16:08

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
ένα οχι και από μένα

γιατί δεν υπάρχει λόγος να βάλεις κάτι τέτοιο


(γνώμη μου )

vrider 25-10-2010 16:29

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
Εαν εχεις προβλημα στα 'χαμηλα' μαζι με backfire, surging κλπ τοτε ισως κανει δουλεια.
5 ιππους ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να παρεις, ουτε καν 2 κατα την ταπεινοτατη αποψη μου.

Αν ομως δεν εχεις προβληματα, δε βλεπω γιατι να μπεις σε τετοια διαδικασια.

Απ την αλλη τι ειναι 42 ευρω (τωρα με το ΔΝΤ βεβαια τα 42 ειναι 42....)?

Ζημια παντως δε θα κανεις. Ενδεχομενως να στρωσουν και οι ΄χαμηλες΄στροφες σου, αλλα εξτρα αλογατα δε θα δεις.:cool:

windman1200 25-10-2010 22:23

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
Ευχαριστώ παιδιά, απ' ότι βλέπω οι απαντήσεις σας είναι παρόμοιες και διαφωτιστικές. Δεν θα πάρω...! Η απορία που είχα δεν ήταν για να "ανεβάσω" την ιπποδύναμη του θηρίου κι άλλο, αλλά για το αν αυτή ήταν ελάχιστα μειωμένη από την "μαμά" λόγω νομοθεσίας για τους ρύπους...
Φίλε vrider surging δεν έχω, αλλά backfire ακούω συχνά, στα κατεβάσματα ειδικά στα κατηφορικά Sάκια, αλλά το θεώρησα φυσιολογικό, ειδικά τώρα με την παρουσία της πεταλούδας (r1200gsa 2010). Λες να πρέπει να το κοιτάξω;

ortho 25-10-2010 23:05

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
Σα γενική παρατήρηση θέλω να πω ότι δεν είναι κακό να δοκιμάζουμε κάποια πράγματα. Ευτυχώς το ιντερνετ παρέχει τη δυνατότητα να πληροφορούμαστε για ότι θέλουμε. Απο κει και πέρα, ανάλογα με τη σχέση κόστους-αποτελέσματος αποφασίζουμε.

Σίγουρα εδώ υπάρχουν μέλη με τεχνικές γνώσεις πολύ περισσότερες από μένα. Η συγκεκριμένη "βελτίωση" είναι πλήρως αναστρέψιμη κι αυτό που κάνει είναι να δίνει εντολή στη ecu να δώσει περισσότερη βενζίνη στη μονάδα όγκου αέρα. Δε δίνει απαραίτητα ίππους αλλά η λειτουργία του κινητήρα γίνεται πιό ομαλή. Κι όσον αφορά το backfire τώρα που το ξαναέβγαλα μου το κάνει πάλι το μονοκυλινδράκι μου.

Θα δώσω ξανά τη γερμανική ιστοσελίδα που περιγράφει τι γίνεται...

BMW R1200GS Widerstandstuning, Motortuning

windman1200 16-11-2010 12:56

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
Όλως παραδόξως!! Μετά από μετάβαση από ΒΡ σε SHELL, το backfire χάθηκε. Άντε τώρα να βγάλεις άκρη...

basilis76 16-11-2010 13:52

Απάντηση: Τι γνώμη έχετε γι' αυτό εδώ...
 
ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ 8 ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΣΥΝ ΤΟ Κ/Ν.ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΨΟΓΑ.350 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:53.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!