GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d) (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=15209)

gandreas 09-11-2010 01:33

Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Στο βίντεο είναι άστρωτο και δεν πάει καλά, τώρα οργώνει:p



ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 09-11-2010 01:37

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Οργώνει το εργαλείο ... ;)

nivam 09-11-2010 01:40

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Που να προσαρμόσεις και καμιά Contour HD επάνω στο lexan. ;)

Gemat 09-11-2010 02:01

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Πολυ υπερστοφικο το inferno σου. Ειτε κατι δεν παει καλα στο μεσαιο διαφορικο (που χρειαζεται ΠΟΛΥ χοντρο λαδι (8000+)) ειτε εχεις τις αναρτησεις παρα πολυ σφιχτες. Το αυτοκινητο πρεπει να "πλεει" μεσα στις αναρτησεις. Οταν το πιεσεις με τα χερια κατω και το αφησεις, τα ψαλιδια δεν πρεπει να επανερχονται πιο ψηλα απο "ευθεια".
Οταν επιταχυνεις αποτομα πρεπει να βλεπεις και του 4 τροχους να σπιναρουν και οχι μονο τους πισω!

Ενα κολπο που εφαρμοζουμε στα διαφορικα για να μην εχουν φυσαλιδες τα λαδια, ειναι το εξης. Κατα τη συναρμολογηση, βιδωνεις το αλενακι του "ποτηριου" του διαφορικου σχεδον μεχρι να μπλοκαρει τη κινηση του. Μετα γεμιζεις το ποτηρι με λαδι (3000 το εμπρος,8000 το μεσαιο,1000 το πισω) και βιδωνεις το καπακι με το γραναζι. Οταν το καργαρεις, θα διαπιστωσεις οτι το διαφορικο γυριζει δυσκολα (κανει ενα χαρακτηριστικο "κρακ-κρακ). Τοτε λασκαρε το αλενακι του ποτηριου μεχρι να ερθει προσωπο με το ποτηρι. Θα διαπιστωσεις οτι η λειτουργια του διαφορικου ειναι πλεον ομαλη. (Οσο παχυτερο το λαδι του εμπρος διαφορικου και λεπτοτερο του πισω, τοσο πιο εμπροστοκινητα συμπεριφερεται το αυτοκινητο και ειναι ευκολοτερο στο χειρισμο. Υπο συνθηκες παιζουμε ακομη και με στεγνο το πισω ή ακομη και με 2 μονο δορυφορους μεσα αντι για 4! )

Οσο αφορα τα αμορτισερ, γεμισε τα με λαδι με το μακτρο στο μεσον της διαδρομης, πιεσε προς τα μεσα το λαστιχενιο καπελακι που ειναι μεσα στο καπακι του αμορτισερ και βιδωσε το καλα. Με το βιδωμα, το μακτρο θα ερθει λιγο ακομη εξω. Πρεπει να μην μεινει καθολου αερας μεσα στο αμορτισερ. Αν το δουλεψεις εντονα με το χερι και εχει μεσα αερα, το λαδι θα γινει αφρος και θα καταλαβεις διαφορα στη λειτουργια του (και φυσικα θα δουλευει χαλια στη πραξη). Οσο πιο σκληρα ελατηρια χρησιμοποιεις, τοσο παχυτερο λαδι χρειαζεσαι! Τα ###### που πιθανως εχει απο κατασκευης το Sport, πρεπει να δουλευουν καλα με περιπου 150 με 200 λαδι τα εμπρος και 200 η 300 τα πισω...

Καλη διασκεδαση!

vaskoukou 09-11-2010 07:42

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
καλα χλμ,:sm7:

MARK 09-11-2010 08:12

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Καλό είναι αλλά δεν είναι pro.........:sm7::sm8:

adventure 09-11-2010 08:38

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 


Έχω κάτι χωραφάκια για όργωμα και θα σε έχω στα υπόψιν . :D :D

Πολύ καλό .
;)

commander 09-11-2010 08:48

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
θελει και σφηριγμα προς το τελος ειτανε πολυ μπουκωμενο!!!!!:)

EOD-K9 09-11-2010 08:49

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Ανοίξαμε άλλη ενότητα !!

θα ξαναρθω;)

gandreas 09-11-2010 09:54

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 245888)
Πολυ υπερστοφικο το inferno σου. Ειτε κατι δεν παει καλα στο μεσαιο διαφορικο (που χρειαζεται ΠΟΛΥ χοντρο λαδι (8000+)) ειτε εχεις τις αναρτησεις παρα πολυ σφιχτες. Το αυτοκινητο πρεπει να "πλεει" μεσα στις αναρτησεις. Οταν το πιεσεις με τα χερια κατω και το αφησεις, τα ψαλιδια δεν πρεπει να επανερχονται πιο ψηλα απο "ευθεια".
Οταν επιταχυνεις αποτομα πρεπει να βλεπεις και του 4 τροχους να σπιναρουν και οχι μονο τους πισω!

Ενα κολπο που εφαρμοζουμε στα διαφορικα για να μην εχουν φυσαλιδες τα λαδια, ειναι το εξης. Κατα τη συναρμολογηση, βιδωνεις το αλενακι του "ποτηριου" του διαφορικου σχεδον μεχρι να μπλοκαρει τη κινηση του. Μετα γεμιζεις το ποτηρι με λαδι (3000 το εμπρος,8000 το μεσαιο,1000 το πισω) και βιδωνεις το καπακι με το γραναζι. Οταν το καργαρεις, θα διαπιστωσεις οτι το διαφορικο γυριζει δυσκολα (κανει ενα χαρακτηριστικο "κρακ-κρακ). Τοτε λασκαρε το αλενακι του ποτηριου μεχρι να ερθει προσωπο με το ποτηρι. Θα διαπιστωσεις οτι η λειτουργια του διαφορικου ειναι πλεον ομαλη. (Οσο παχυτερο το λαδι του εμπρος διαφορικου και λεπτοτερο του πισω, τοσο πιο εμπροστοκινητα συμπεριφερεται το αυτοκινητο και ειναι ευκολοτερο στο χειρισμο. Υπο συνθηκες παιζουμε ακομη και με στεγνο το πισω ή ακομη και με 2 μονο δορυφορους μεσα αντι για 4! )

Οσο αφορα τα αμορτισερ, γεμισε τα με λαδι με το μακτρο στο μεσον της διαδρομης, πιεσε προς τα μεσα το λαστιχενιο καπελακι που ειναι μεσα στο καπακι του αμορτισερ και βιδωσε το καλα. Με το βιδωμα, το μακτρο θα ερθει λιγο ακομη εξω. Πρεπει να μην μεινει καθολου αερας μεσα στο αμορτισερ. Αν το δουλεψεις εντονα με το χερι και εχει μεσα αερα, το λαδι θα γινει αφρος και θα καταλαβεις διαφορα στη λειτουργια του (και φυσικα θα δουλευει χαλια στη πραξη). Οσο πιο σκληρα ελατηρια χρησιμοποιεις, τοσο παχυτερο λαδι χρειαζεσαι! Τα ###### που πιθανως εχει απο κατασκευης το Sport, πρεπει να δουλευουν καλα με περιπου 150 με 200 λαδι τα εμπρος και 200 η 300 τα πισω...

Καλη διασκεδαση!

Στην ευθεία πάει καρφί. Πρόβλημα έχω όταν στρίβω με μεγάλες και μεσαίες ταχύτητες, γιατί μου ανοίγει υπερβολικά αντί να μου κάνει τετακε(αυτό είναι η υποστροφή?). Θέλω να στρίβω το τιμόνι και να κάνει αμέσως τετακε.
Πρέπει να βγουν τα εργαλεία σας από την ντουλάπα:mad::hmmm::o

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από comander ( 245964)

θελει και σφηριγμα προς το τελος ειτανε πολυ μπουκωμενο!!!!!:)

Πάνω λέω ότι το έστρωνα, αλλά από εχθές σφυρίζει......:D:D


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:19.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!