GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   ΑΖΩΤΟ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=15541)

mixalhs4 22-11-2010 12:43

ΑΖΩΤΟ
 
χαιρετω την παρεα .εχω ακούσει ότι αν βάλουμε αζωτο στα λάστιχα δεν έχουμε τόσο καλό φρεναρίσμα.έχετε ακούσει κάτι γι΄αυτό?????

ευχαριστώ εκ των προτέρων..

CPretenteriS 22-11-2010 12:51

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Από αυτά που γνωρίζω το άζωτο είναι πολύ καλό και σε φρενάρισμα και σε όλα... και δεν χάνει... ακόμα και να μείνει ακίνητη η μηχανή για μεγάλο διάστημα !!

Το μόνο του "πρόβλημα"... είναι ότι αν για κάποιο λόγο πατησεις κάτι και πέσει η πίεση... δεν μπορείς να συμπληρώσεις αέρα... πρέπει να ξεφουσκώσεις εντελώς το λάστιχο... και να ξαναγεμίσεις με αέρα... :cool:

bill 800gs 22-11-2010 13:24

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mixalhs4 ( 256052)
χαιρετω την παρεα .εχω ακούσει ότι αν βάλουμε αζωτο στα λάστιχα δεν έχουμε τόσο καλό φρεναρίσμα.έχετε ακούσει κάτι γι΄αυτό?????

ευχαριστώ εκ των προτέρων..

Το αζωτο το βαζουν οι μοτο που μπαινουν πιστα, δηλαδη για γρηγορη-αγωνιστικη οδηγηση και αυτο γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,γιαυτο προυποθετει καλη ασφαλτο χωρις πολλες ανωμαλιες,ισως εκει να μην εχει καλο φρεναρισμα (οπως εχεις ακουσει)

bill 800gs 22-11-2010 13:35

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 256054)
Από αυτά που γνωρίζω το άζωτο είναι πολύ καλό και σε φρενάρισμα και σε όλα... και δεν χάνει... ακόμα και να μείνει ακίνητη η μηχανή για μεγάλο διάστημα !!

Το μόνο του "πρόβλημα"... είναι ότι αν για κάποιο λόγο πατησεις κάτι και πέσει η πίεση... δεν μπορείς να συμπληρώσεις αέρα... πρέπει να ξεφουσκώσεις εντελώς το λάστιχο... και να ξαναγεμίσεις με αέρα... :cool:

Δεν χρειαζεται να ξεφουσκωσεις το λαστιχο και να ξαναβαλεις αερα, συμπληρωνεις,αλλα αναλογα με την ποσοτητα αερα που θα βαλεις χανεις και τις ιδιοτητες του αζωτου
Εξαλλου ο ατμοσφαιρικος αερας αποτελειται απο 75% αζωτο (αν θυμαμαι καλα)

Gemat 22-11-2010 13:54

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Μετα απο λιγο διαβασμα στο ιντερνετ σχετικα με το θεμα, κατεληξα στο οτι οι διαφορες του γεμισματος του ελαστικου με αζωτο ή αερα ειναι αμελητεες...

gsmaniac 22-11-2010 14:07

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
το εχω δοκιμασει πριν 2 χρονια στο φορτηγακι της δουλειας(λογω φορτωματος)........καμμια διαφορα;)

bill 800gs 22-11-2010 14:18

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 256107)
το εχω δοκιμασει πριν 2 χρονια στο φορτηγακι της δουλειας(λογω φορτωματος)........καμμια διαφορα;)

Βρε Κωστα, διαφορα μπορει να δει ενας εμπειρος οδηγος αγωνων που γυρνα σε μια πιστα και προσπαθει να κατεβασει κανα δευτερολεπτο στον καθε γυρο (εκει χρειαζεται το αζωτο ωστε απο την θερμοκρασια να μην ανεβασει 3-4 ατμοσφ. πιεση και τον ''προδωσει'') με το φορτηγακι τι διαφορα να καταλαβεις;
Μηπως το βαζεις πιστα;; :D:p

ntinopoulos 22-11-2010 14:31

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs ( 256119)
Βρε Κωστα, διαφορα μπορει να δει ενας εμπειρος οδηγος αγωνων που γυρνα σε μια πιστα και προσπαθει να κατεβασει κανα δευτερολεπτο στον καθε γυρο (εκει χρειαζεται το αζωτο ωστε απο την θερμοκρασια να μην ανεβασει 3-4 ατμοσφ. πιεση και τον ''προδωσει'') με το φορτηγακι τι διαφορα να καταλαβεις;
Μηπως το βαζεις πιστα;; :D:p

ναι...,πρωτο τραπεζι πιστα...,στο μαζωνακη!:sm7:

kostas_366 22-11-2010 14:34

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs ( 256071)
γιατι το αζωτο ειναι αδρανες αεριο και δεν μεταβαλεται η θερμοκρασια του και κατα συνεπεια η πιεση στο ελαστικο, επισης οι αντιδρασεις του ελαστικου ειναι λιιγο πιο απολυτες (σκληρες) και δεν παραμορφωνει οπως με τον αερα,...

Το παραπάνω γίνεται. Π.χ. στην πίστα, που μεγαλώνουν οι θερμοκρασίες του ελαστικού το 34 εμπρός και το 41 πίσω, το κάνουμε 24-30. Με το άζωτο δεν το κάνεις αυτό. Είναι αδρανές.
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα καταλάβεις τπτ. Είναι πολυ κικρές διαφορές και σε οριακά σημεία ίσως ένας πολύ καλός οδηγός να καταλάβει κάτι. Εγώ στην πίστα ή με άζωτο ή με αέρα, το ίδιο ...στυλιάρι έμεινα :sm7:. 1,14 γυρνούσα με αέρα, 1,14 γυρνούσα και με άζωτο. Προπόνηση κλπ ήθελε για να το κάνω 1,10` και σχολεία.
Αν έχεις καλά λάστιχα, με κατάλληλο αέρα, τακάκια όχι ``αναμένα``, η άσφαλτο είναι σε καλή κατάσταση, γιατί στο γυαλί τπτ δεν σταματά, και το έχεις και λίγο, θα σταματάς όσο καλύτερα γίνεται.
*Το κομάτι ψυχολογία, να ξέρεις ότι είναι σημαντικό και το ξέρεις φαντάζομαι. Αν σε αυτό το κομάτι σε βοηθήσει το .....άζωτο, να πας να βάλεις άζωτο. Δεν είναι καμιά τρελή διαδικασία..

gsmaniac 22-11-2010 15:04

Απάντηση: ΑΖΩΤΟ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs ( 256119)
Βρε Κωστα, διαφορα μπορει να δει ενας εμπειρος οδηγος αγωνων που γυρνα σε μια πιστα και προσπαθει να κατεβασει κανα δευτερολεπτο στον καθε γυρο (εκει χρειαζεται το αζωτο ωστε απο την θερμοκρασια να μην ανεβασει 3-4 ατμοσφ. πιεση και τον ''προδωσει'') με το φορτηγακι τι διαφορα να καταλαβεις;
Μηπως το βαζεις πιστα;; :D:p

με παραμυθιασανε......οτι ειναι πιο καλο στο φορτωμα,δηλαδη δεν θα εχανε πιεση....;)
οσο για πιστα...
http://1.1.1.1/bmi/2.bp.blogspot.com...ing-Truck2.jpg


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:34.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!