GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Παλαιά μοντέλα - Classic (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=79)
-   -   1939 BMW R51RS (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=16256)

gemara 21-12-2010 16:18

1939 BMW R51RS
 
Για όσους ενδιαφέρονται,

Η μηχανή αυτή βγαίνει σε πλειστηριασμό. :)

Δεν είναι αναπαλαιωμένη και διατηρεί ακόμη τα αγωνιστικά νούμερα που είχε πάνω της όταν έτρεχε σε αγώνες ταχύτητας στην Daytona.

Διαθέτει το πιστοποιητικό αυθεντικότητας που είχε εκδοθεί στις 27 Ιουλίου του 1939 όπως επίσης και φωτογραφία της από τερματισμό αγώνα στην Ινδιανάπολη της Αμερικής.

Είναι το εργοστασιακό προπολεμικό μοντέλο όπως το προετοίμαζε η BMW για να παίρνει μέρος στους αγώνες της εποχής.

Κατασκευάστηκαν 12 τέτοιες και αυτή είναι η μία από τις τρεις εναπομείνασες.

Με τον σπορ αυτό κινητήρα της R51, επίπεδο boxer στα 500cc, τούρμπο με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και με πολλές διαφορές από τον κινητήρα παραγωγής (που φοράει η δικιά μου:o) η BMW κατέρριπτε διαρκώς τα ρεκόρ ταχύτητας της εποχής.

Με αναβάτη τον Ernst Jakob Henne (1904 - 2005 στα 101, ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΗΝ R1200GS!!!) η BMW κατέρριψε 76 (!) ρεκόρ ταχύτητας, το τελευταίο στις 28 Νοεμβρίου 1937 με 279.5 km/h...

Το 1939 δύο αναβάτες της BMW τερμάτισαν στις θέσεις 1 - 2 στο Isle of Man Senior Tourist Trophy race, στον πιο αναγνωρισμένο παγκοσμίως αγώνα μοτοσυκλεττών.

Διαβάζοντας την ιστορία αυτής της μοτοσυκλέττας, βλέπω ότι σε αγώνα ταχύτητας στην Αμερική είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο στα προκριματικά, αλλά λόγω του ότι ήταν εν έτει 1941 και ήταν γερμανική η μοτοσυκλέττα, οι κριτές προφασίστηκαν βλάβη στο χρονόμετρο και δεν προσμέτρησαν τον χρόνο της!

Στα τέλη του 1941 αγοράστηκε από έναν Αμερικάνο αγωνιζόμενο τον Rody Rodenberg, γνωστό σαν "Harley hater" ο οποίος φέρεται να είναι ο τελευταίος που αγωνίστηκε με αυτήν.

http://images2.bonhams.com/erez4/ere...y=70&width=500

http://images2.bonhams.com/erez4/ere...0&right=1.0000

http://images2.bonhams.com/erez4/ere...y=70&width=500

http://images2.bonhams.com/erez4/ere...y=70&width=500

http://images2.bonhams.com/erez4/ere...y=70&width=500
Ο κινητήρας του ίδιου μοντέλου σε εκθεσιακή κατάσταση ή όπως έβγαινε από το εργοστάσιο...

http://farm4.static.flickr.com/3362/...694505fb_b.jpg


Η εκτίμηση για την αξία της είναι 120-150 χιλιάδες δολλάρια...

Lot Details

vasorfa 21-12-2010 17:27

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
:hmmm::hmmm::hmmm:

Έμαθες οτι πηραμε (ευτυχως ) τον 14 μισθο,,και θες να μας ξεπαραδιασεις??:yz

Πανέμορφη η κυρια:cool::cool::cool::cool::cool:

αλλα και με τοοσα γιουρια....:yz:yz:yz

kostasx 21-12-2010 17:38

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Τρομερό εργαλείο...;)

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 277593)
Η εκτίμηση για την αξία της είναι 120-150 χιλιάδες δολλάρια...

:sm1:

jimis 21-12-2010 17:51

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 277593)
http://farm4.static.flickr.com/3362/...694505fb_b.jpg


Η εκτίμηση για την αξία της είναι 120-150 χιλιάδες δολλάρια...

Lot Details


Πω πω πένα το εργαλείο;);););)

gandreas 21-12-2010 19:00

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Κοίτα τύχη για όποιον είχε γκαζιάρη παππού:sm7:

Πάνος 21-12-2010 19:49

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 277620)
:hmmm::hmmm::hmmm:

Έμαθες οτι πηραμε (ευτυχως ) τον 14 μισθο,,και θες να μας ξεπαραδιασεις??:yz

Πανέμορφη η κυρια:cool::cool::cool::cool::cool:

αλλα και με τοοσα γιουρια....:yz:yz:yz

Παίρνεις 150 χιλιάρικα μισθό? :sm1:

TEOSS 21-12-2010 20:18

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Γιώργο το R 51 RS δεν έχει turbo (όπως κανένα μοντέλο BMW της εποχής) ,το μπερδεύεις με τα μοντέλα SS , R 5 SS , R 51 SS που είχαν supercharger (κομπρεσορα-υπερσυμπιεστή), επί κεφαλής εκκεντροφόρους και έκαναν μεταξύ άλλων μερικά από τα ρεκόρ ταχύτητας .(ρεκόρ είχαν και άλλα , παλαιότερα, όπως τα R 37)
.Οι διπλοί εκκεντροφόροι στο RS δεν είναι επί κεφαλής αλλά στο κάρτερ (κλασικό σύστημα με ωστήρια , καλάμια ,κοκοράκια).
Στον αριθμό κομματιών παραγωγής βρήκα διαφορές ,εσύ λες 12 (μάλλον ορθογραφικό λάθος) , το σαιτ που παραθέτεις και η wikipedia λεει 17 (http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_R_51) αλλά στο βιβλίο bmw motorcycle buyer`s guide των St.Knittel & R. Slabon λέει 20! (σελ.142).

Μια φώτο του εργαλείου BMW R 51 RS 1939 ,χαρακτηριστική η …τάπα του λαδιού στο καπάκι του αριστερού κυλίνδρου ! 70+ χρόνια ίδια θέση !

Και ένα <<σχετικο>> βίντεο …
(θέλει και έναν Στέλιο για ρύθμισμα:D)

adventure 21-12-2010 20:54

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από spacemail66 ( 277682)
Παίρνεις 150 χιλιάρικα μισθό? :sm1:

Πολλά τα λεφτά ΑΡΗ .

:sm1::sm1::sm1:

adventure 21-12-2010 21:01

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 

Για τους συλλέκτες και τους μερακλήδες του είδους πιστεύω είναι μια καλή αγορά αν κρίνω από την ιστορία της .

Σε ευχαριστούμε Γιώργο για το ποστ γιατί μαθαίνουμε μέσα από αυτό για την ιστορία της BMW.


:) :) :)

:) :) :)

MARK 21-12-2010 22:11

Απάντηση: 1939 BMW R51RS
 
Πολύ ωραία Γιώργο,όταν η Ελλάδα βγεί εκτός Δ.Ν.Τ.,θα την πάρω :sm7:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:06.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!