GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=16405)

mjtir 28-12-2010 09:26

Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Είναι η τρίτη φορά που ξαπλώνω ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα και κάθε φορά η ίδια ιστορία. Οι τρεις προηγούμενες ρόδες μου (όχι BMW) είχαν το διακόπτη πιεστικό και σε ακτίνα κοντινή που ο αντίχειρας με άνεση μπορούσε να βρει, Ο γ……. του θηρίου δεν φτάνει που είναι περιστροφικός αλλά βρίσκεται και σε θέση που ούτε ο Τιραμολα δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει. Φανταστείτε να αφήνεις την γλυκιά σου να ξαπλώνει αργά κρατώντας δυνατά τα δυο της χεράκια (τιμόνι) και να μην το φτάνεις %^#$#%^

Πάντως αυτήν την φορά και λόγου θέσης της μοτοσικλέτας οι στροφές του κινητήρα ήταν υψηλές μιας και δεν μπόρεσα να ελέγξω την περιστροφή του γκαζιού κατά την διαδικασία προσεδάφισης .

Πιστεύετε να υπάρξει πρόβλημα λόγω κατανομής του λαδιού στον boxer όσο δούλευε ξάπλα ?

Επίσης ποιος πιστεύεται πως είναι ο καλλίτερος τρόπος για να έρθουν τα κάγκελα στα ίσα τους (αυτά που είναι μπροστά από τον κινητήρα) που σχεδόν τον γλύφουν ?

Βάρβαροι λύσεις απαγορεύονται ….

basilis76 28-12-2010 09:37

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΝΑ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΛΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΦΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΤΣΙ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ

adventure 28-12-2010 09:44

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 

Λυπάμαι για την πτώση σου φίλε . :(

Γιατί δεν το έσβηνες το μηχανάκι από το κεντρικό διακόπτη ????

Τώρα για το ότι δούλευε ξάπλα για λίγο μην σε ανησυχεί καθόλου δεν υπάρχει πρόβλημα .

Για τα κάγκελα λίγο δύσκολο να έρθουν στην αρχική τους μορφή χωρίς να υπάρχουν αλλοιώσεις αν φοράς και τις μαμάς ακόμα πιο δύσκολο γιατί είναι πολύ σκληρό υλικό .


CPretenteriS 28-12-2010 10:38

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Γιάννη μου λυπάμαι για την πτώση σου...:(:( μακάρι να είναι η τελευταία !!

Όσο για το ότι δούλεψε λίγο ξαπλα... δεν έχεις πρόβλημα... ;)

hargs 28-12-2010 11:54

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Για την πτώση:(:(:(
Για τον διακόπτηΝεύραΝεύραΝεύρα
Για τα κάγκελα= πας για καινούρια άμα σου αρέσει η τελειότητα:(

siraxanz 28-12-2010 14:09

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Περαστικά να είναι και αγύριστα!
Να την σβύνεις από το κλειδί.
Τα κάγκελα φτιάχνονται, αλλά θέλουν και βάψιμο γιατί θα σημαδευτούν.
Ο μάστορας μπορεί να είναι και ένας απλός σιδεράς, αλλά και μηχανουργός με
κουρμπαδόρο, αλλά και φαναρτζής αυτοκινήτων ο καλύτερος...
απλά δύσκολα θα ασχοληθεί κάποιος
γιατί δεν τα πολυγουστάρουν να ασχολούνται εκτός πεπατημένης.
Ελπίζω να σου έδωσα ιδέες:)

ckk 29-12-2010 00:32

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από basilis76 ( 281186)
ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203F6.gif


ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΝΑ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΛΑΣ, http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020459.gif ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟ ΦΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002018E.gif ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΤΣΙ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ


..

gandreas 29-12-2010 01:25

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Όλα εξοικείωση είναι. Για να μάθεις τους διακόπτες κάθεσαι και κάνεις εξάσκηση σταματημένος και με υποθετικές οδικές καταστάσεις . για να εξοικειωθείς με το περιβόητο κουμπάκι πέτα την μηχανή 1-2-3-8-15 φορές κάτω και κάνε την πρακτική σου, που θα πάει θα το συνηθίσεις:sm7:



Πάντως έχεις δίκιο:)

mjtir 29-12-2010 09:03

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Με ανακουφιση ακουσα απο τους παλαιοτερους οτι η χοντρη δουλευει και ξαπλα απροβληματιστα :D που βασικα ηταν και η βασικη μου ανησυχια.

Τα καγκελα δεν εχουν τοσο μεγαλη ζημια , απλα εχει λυγισει το μπρος αριστερα που πλεον σχεδον ακουμπα τον boxer . Τωρα οι γρατζουνιες δενουν ομορφα με την σκουρια και σε λιγο καιρο θα καλυφτουν και αυτες.

Δεδομενου οτι πλησιαζει ο καιρος για το service των 20k θα δω αν μπορει να γινει τιποτα επιτοπου η αλλιως θα ενεργοποιησω καποιες απο τις ιδεες που μου δωσατε .;)

Καλα μας Χιλιομετρα .

pkiriakos 29-12-2010 10:12

Απάντηση: Ο πιο άχρηστος διακοπτης απενεργοποιησης ανάγκης ever
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mjtir ( 281178)
Είναι η τρίτη φορά που ξαπλώνω ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα και κάθε φορά η ίδια ιστορία. Οι τρεις προηγούμενες ρόδες μου (όχι BMW) είχαν το διακόπτη πιεστικό και σε ακτίνα κοντινή που ο αντίχειρας με άνεση μπορούσε να βρει, Ο γ……. του θηρίου δεν φτάνει που είναι περιστροφικός αλλά βρίσκεται και σε θέση που ούτε ο Τιραμολα δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει. Φανταστείτε να αφήνεις την γλυκιά σου να ξαπλώνει αργά κρατώντας δυνατά τα δυο της χεράκια (τιμόνι) και να μην το φτάνεις %^#$#%^

Πάντως αυτήν την φορά και λόγου θέσης της μοτοσικλέτας οι στροφές του κινητήρα ήταν υψηλές μιας και δεν μπόρεσα να ελέγξω την περιστροφή του γκαζιού κατά την διαδικασία προσεδάφισης .

Πιστεύετε να υπάρξει πρόβλημα λόγω κατανομής του λαδιού στον boxer όσο δούλευε ξάπλα ?

Επίσης ποιος πιστεύεται πως είναι ο καλλίτερος τρόπος για να έρθουν τα κάγκελα στα ίσα τους (αυτά που είναι μπροστά από τον κινητήρα) που σχεδόν τον γλύφουν ?

Βάρβαροι λύσεις απαγορεύονται ….

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το μηχάνημα ξάπλωσε επι του οδοστρώματος και δεν εσβησε ο κινητήρας απο μόνος του??Αν ναι γιατί συμβαίνει αυτό??Λόγω BOXER δεν υπάρχει θέμα μη σωστής λίπανσης του κινητήρα??Περίεργο μου ακούγεται αυτό.Για διαφωτίστε με σας παρακαλώ.
Οσο για το ισιωμα του κάγκελου δίαβασε τα παρακάτω και ελπίζω να βοηθηθείς.


Πάρε σκοινί ορειβατικό και δέστο γύρω απο μια κολώνα.Δέστο τώρα και στο κάγκελο, και αφήσε το βάρος της μηχανής να κάνει ολη τη δουλειά. Ετσι γέρνοντας τη μηχανή προς την αντιθετη κατεύθυνση, και με λίγη βοήθεια από σένα το κάγκελο επανέρχεται στηήν αρχική του θέση. Σου το συνιστώ, αλλά πάντα με προσοχή.Καλύτερα θα είναι να εχεις και ένα δεύτερο ατομο μαζί σου να κρατάει την μηχανή σε περίπτωση που συμβεί………….(χωρίς λόγια)Με πολύ προσοχή θα το καταφέρεις.Καλή συνέχεια.


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:54.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!