![]() |
Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Ποιά θα πρέπει να είναι η ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης στο f650gs(twin); Μιλάω για κυκλοφορία σε άσφαλτο, οδηγός 1,75m-75kg και πίσω μία βαλίτσα top case χωρίς άλλες αποσκευές. Ποιές θα πρέπει να είναι οι διορθώσεις στις βασικές ρυθμίσεις (οδηγός 85kg χωρίς αποσκευές) που δίνει ο κατασκευαστής στο manual; :confused::confused::confused:
|
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Να λάβεις υπόψη σου και τη ρύθμιση SAG;)
|
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
τα γραφει στο manual της μηχανης και μπορεις να το βρεις και στα τεχνικα θεματα;):) |
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
βαλτα ολα στα 75% κε μετα παιξε αναλογα ομως δεν θα απεχης πολυ απο το τελειο !!!!!!!
|
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Απόσπασμα:
Θελει ψαξιμο και δοκιμες, αλλαζοντας καθε τοσο την ρυθμιση αυτη, θα βρεις το σημειο που δεν ειναι ουτε πολυ σκληρο ουτε πολυ μαλακο, κα δεν θα εχεις πλευσεις στις στροφες λογω ''πισωκαθισματος'' της μοτοσυκλετας! Απο το 30mm SAG ξεκινας και βλέπεις. Αφου εχεις βρει το σωστο σημειο με την ρυθμιση αυτη, τοτε ρυθμιζεις και το σωστο υψος των φωτων σου οπως περιγραφεται στα ''αξιοσημειωτα''. Αυτο το τελευταιο θα σου φανει χρησιμο οταν βαζεις δευτερο ατομο ¨η και βαλιτσες διοτι τοτε αρκει ενα στησιμο της μοτοσυκλετας στον τοιχο, σφιξιμο της προφορτισης (με ολο της το φορτιο με το οποιο προκειται να ταξιδεψεις) ουτως ωστε το υψος της δεσμης να ερθει εκει που ηταν πριν το φορτωμα και εισαι ΟΚ. Ολα τα παραπανω τα κανει με ολες τις άλλες ενδεχομενως διαθεσιμες ρυθμισεις στην θεση ''soft'', δηλαδη τερμα μαλακο! Οι μοτοσυκλετες παραγωγης δεν εχουν ''αποσβεση συμπιεσης (compression adjustement)'' αλλα ''αποσβεση επαναφορας (rebound adjustement)''. Η πρωτη ειναι πιο ειδικη ρυθμιση απο οτι η δευτερη και χρησιμοποιειται σε γρηγορες κατασκευες οπου ολα μετρανε σε ενα πλαγιασμα, φρεναρισμα κ.λ.π. με τα κμ που ταξιδευουν! Η δευτερη ειναι πολυ πιο σημαντικη σε κατασκευες σαν τις δικιες μας διοτι λογω γεωμετριας και υψηλου κεντρου βαρους απο το εδαφος (ψηλοτερα των στρητ διοτι τα στρητ ειναι χαμηλοτερες σε υψος μοτοσυκλετες) αυτο που ενδιαφερει περισσοτερο ειναι το ποσο γρηγορα/αργα θα επανελθει το αμορτισερ (αρα και ολοκληρο το πισω μερος της μοτο) χωρις να χοροπηδαει και χωρις να προξενει ταλαντωσεις με μια αποτομη επαναφορα του αμορτισερ στην αρχικη του θεση. Συνηθως την αποσβεση επαναφορας την βαζουμε στο τερμα μαλακο για την πολη, στο 1/5 των διαθεσιμων επιλογων της οταν ταξιδευουμε μονοι μας, στα 2/5 οταν ειμαστε μονοι μας με βαλιτσες, στα 3/5 οταν εχουμε συνεπιβατη και στα 4/5-5/5 οταν εχουμε συνεπιβατη και μπαγκαζια! Αλλα και παλι αν δεν κανεις δοκιμες μονος σου, εχοντας εστω σαν σημειο αναφορας το παραπανω, δεν θα μπορεσεις να βρεις ακρη οτιδηποτε κι αν σου πει καποιος με τον ιδιο σωματοτυπο διοτι πολυ απλα αλλιως οδηγαει εκεινος και αλλιως εσυ!! Π.χ. αν εκεινος οδηγει γρηγορα κι εσυ αργα αυτος θα χρειαστει πιο γρηγορη επαναφορα (αρα πιο προς το ''hard'' ρυθμιση) απο οτι εσενα που μια ρυθμιση προς to ''soft'' θα ηταν καταλληλοτερη! |
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Φίλε GeorgeP, σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική σου απάντηση, νομίζω ότι ξεκαθάρισα αρκετά πραγματάκια όσον αφορά τις ρυθμίσεις. Θα ''πειραματιστώ'' λοιπόν για το καλύτερο αποτέλεσμα.:sm8:
|
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Απόσπασμα:
:sm4: |
Απάντηση: Ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:05. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!