GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Κράνη (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=64)
-   -   Εφαρμογή Midland bt2 (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=19805)

eolos 25-04-2011 12:16

Εφαρμογή Midland bt2
 
Παληκάρια, χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη.
Να κάνω μιά ερώτηση.
Θέλω να πάρω κράνος και να εφαρμόσω επάνω του μια ενδοσυνενόηση που έχω, Midland bt2.
Έχετε καμμία ιδέα, σε ποιά κράνη εφαρμόζουν καλά αυτές οι ενδοσυνενοήσεις ?
Το κράνος θέλω να είναι ανοιγόμενο και προσανατολίζομαι προς τo shoei multitec αλλά με ψιλοχαλάει που δεν έχει ζελατίνα-γυαλιά ηλίου, χωρίς να είναι απαγορευτικό αυτό.
Έχετε εφαρμόσει σε κράνη την πιό πάνω ενδοσυνενόηση ? (Στο shoei multitec ?)
Και αν ναί σε ποιά ?
Θα προτιμούσα να εφαρμόζεται με το βιδωτό σύστημα και όχι με το κολλητό.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους.



Επίσης, εχω ακούσει οτι τα σκόρπιον είναι καλά κράνη και σε καλές τιμές.Ξέρετε τίποτα ?

Arkas 25-04-2011 12:20

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Στο system 5 της BMW,
μπαίνει μια χαρά!
Με ταινία διπλής όμως
κι όχι κουμπωτό.

peterv 25-04-2011 12:54

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Στο schuberth c3 μπαίνει μια χαρά αφού τα μαξιλαράκια κάτω από τα οποία βάζεις τα ηχεία, βγαίνουν από μόνα τους χωρίς πολύ κόπο.

Επίσης θα σου πρότεινα (προσωπική εκτίμηση) να βάλεις την κολλητή βάση και όχι αυτή με το μανταλάκι. Σε ταξίδι στο εξωτερικό το μανταλάκι λόγο της πίεσης που δέχεται και του ότι εξέχει στο κάτω μέρος του κράνους σπάει εύκολα. Σε αντίθεση με την κολλητή βάση που είναι κολλημένη σε ένα system 5 και στο schuberth πολλά χρόνια τώρα. Αρκεί να βρείς το σημείο στο κράνος που θα εφαρμόζει καλά η βάση (να μην έχει δηλ μεγάλη καμπυλοτητα το κρανος εκεί γιατί δεν θα κολλησει σωστά).

CPretenteriS 25-04-2011 13:47

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Σε όλα μου τα κράνη την είχα προσαρμόσει με αυτοκόλλητο κ´ ουδέποτε αντιμετώπισα προβλημα!!

Την είχα σε SHOEI Multitech κ´ όταν αποφάσισα να πουλήσω το κράνος βλαστήμησα γιατί η BT2 δεν ξεκολούσε ουτε με κατσαβίδι!!

aeriko 25-04-2011 14:04

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Σκέψου καλά πριν το κολλήσεις σε οποιοδήποτε κράνος, λάβε υπ' όψη σου ότι θα υπάρχουν και αεροδυναμικοί θόρυβοι. Το είχα σε system 5 και το έβγαλα.

eolos 26-04-2011 00:16

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 366960)
Σκέψου καλά πριν το κολλήσεις σε οποιοδήποτε κράνος, λάβε υπ' όψη σου ότι θα υπάρχουν και αεροδυναμικοί θόρυβοι. Το είχα σε system 5 και το έβγαλα.

Το ίδιο θα συμβαίνει τότε και όταν είναι βιδωμένο πάνω Αερικό, έτσι ?
Ή διαφοροποιείται επειδη είναι λίγο πιό κάτω ?
Εξάλλου, αυτό εξαρτάται και απο την ζελατίνα που έχει πάνω η μηχανή, νομίζω.


Αυτό με το κόλλημα, άν είναι τόσο σίγουρο δεν είναι κακό, αλλά πρέπει σίγουρα να δείς την καμπυλότητα του κράνους, να είναι περίπου ίδια με της ενδοσυνενόησης, έτσι ?


Σε ποιά άλλα κράνη έχετε βάλει Midland, ρε παιδιά ?

peterv 26-04-2011 08:51

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από eolos ( 367251)
Αυτό με το κόλλημα, άν είναι τόσο σίγουρο δεν είναι κακό, αλλά πρέπει σίγουρα να δείς την καμπυλότητα του κράνους, να είναι περίπου ίδια με της ενδοσυνενόησης, έτσι ?


:sm8:

aeriko 26-04-2011 11:30

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από eolos ( 367251)
Το ίδιο θα συμβαίνει τότε και όταν είναι βιδωμένο πάνω Αερικό, έτσι ?
Ή διαφοροποιείται επειδη είναι λίγο πιό κάτω ?
Εξάλλου, αυτό εξαρτάται και απο την ζελατίνα που έχει πάνω η μηχανή, νομίζω.


Αυτό με το κόλλημα, άν είναι τόσο σίγουρο δεν είναι κακό, αλλά πρέπει σίγουρα να δείς την καμπυλότητα του κράνους, να είναι περίπου ίδια με της ενδοσυνενόησης, έτσι ?


Σε ποιά άλλα κράνη έχετε βάλει Midland, ρε παιδιά ?

Καταλαβαίνεις ότι με την τοποθέτηση της ενδοσυνενόησης είτε κολλητα είτε βιδωτά αλλάζει η αεροδυναμική του κράνους, δημιουργούνται θόρυβοι και πιαθανόν στροβιλισμοί σε υψηλές ταχύτητες. Συγκεκριμένα είχα βουητό στο αριστερό αυτί.

ntinopoulos 26-04-2011 12:51

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 367502)
Καταλαβαίνεις ότι με την τοποθέτηση της ενδοσυνενόησης είτε κολλητα είτε βιδωτά αλλάζει η αεροδυναμική του κράνους, δημιουργούνται θόρυβοι και πιαθανόν στροβιλισμοί σε υψηλές ταχύτητες. Συγκεκριμένα είχα βουητό στο αριστερό αυτί.

καλα ρε φιλε,εσυ πας με 250 πατημενος συνεχεια,γι αυτο τα αισθανεσαι ολα αυτα!:D

aeriko 26-04-2011 13:31

Απάντηση: Εφαρμογή Midland bt2
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos ( 367559)
καλα ρε φιλε,εσυ πας με 250 πατημενος συνεχεια,γι αυτο τα αισθανεσαι ολα αυτα!:D

σαν συντηρητικός οδηγός οδηγώ με ταχύτητες 120-140χλμ/ώρα, εκτός και μπλέξω με πολύ γρήγορους;)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:42.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!